Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

5 φιλοι που ειχαμε plus τελειωσε πριν κανα μηνα δεν ανανεωσαμε προφανως. Μονο αυτοι θα χασουν ειπαμε μεχρι ενα σημειο με την ανηθικοτητα καποιων μονοπωλιων. 

  • Like 2
  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το ίδιο επιβεβαιώνω κι εγώ, τουλάχιστον τρία άτομα (με εμένα δηλαδή 4) από τον φιλικό μου κύκλο δεν πρόκειται να ανανεώσουμε. 

 

Είπαμε, η κοροϊδία έχει κι ένα όριο. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μεγαλύτερο πρόβλημα προσωπικά, θεωρώ ότι είναι η αξία των μεταφορικών που έχει για αγορά μέσω skroutz!!
Δεν γίνεται η αξία των μεταφορικών να είναι 2 τουλάχιστον φορές αν όχι 3 πάνω από την αξία των μεταφορικών από ότι να  αγοράσεις από τα καταστήματα!!
Δηλαδή δεν μπορώ να καταλάβω, συμβόλαια δεν έχει υπογράψει με τις couriers; Δεν συνεργάζεται;
(Αναφέρομαι κυρίως για επαρχίες)

Επεξ/σία από konstantinos77g
  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, konstantinos77g είπε

Το μεγαλύτερο πρόβλημα προσωπικά, θεωρώ ότι είναι η αξία των μεταφορικών που έχει για αγορά μέσω skroutz!!
Δεν γίνεται η αξία των μεταφορικών να είναι 2 τουλάχιστον φορές αν όχι 3 πάνω από την αξία των μεταφορικών από ότι να  αγοράσεις από τα καταστήματα!!
Δηλαδή δεν μπορώ να καταλάβω, συμβόλαια δεν έχει υπογράψει με τις couriers; Δεν συνεργάζεται;
(Αναφέρομαι κυρίως για επαρχίες)

Ε πως θα σου δείξει ότι γλιτωσες 200 ευρώ στη σελίδα σου στο Plus όταν στην πραγματικότητα γλιτωσες 60? Marketing 101 και τα μυαλά στα κάγκελα. Αχόρταγη εταιρεία. 

Αυτό με το λεπτό συνδρομής που έκανε πέρσι μου θύμισε εποχές whats up έβαζες 3 ευρω σου έδιναν 1000 λεπτά δωρεάν έβαζες 5 ευρώ τον δεύτερο χρόνο έδιναν 1500 λεπτά δωρεάν. Τελικά όλοι πήγαν σε whats up και έπειτα άρχισε το άρμεγμα με τα πανάκριβα πακέτα και τις μηδενικές παροχές. Το ίδιο κόλπο έκανε και το skroutz και ελπίζω να μη τους βγει καθόλου. 

  • Like 2
Δημοσ.
21 minutes ago, Arkin said:

Ε πως θα σου δείξει ότι γλιτωσες 200 ευρώ στη σελίδα σου στο Plus όταν στην πραγματικότητα γλιτωσες 60? Marketing 101 και τα μυαλά στα κάγκελα. Αχόρταγη εταιρεία. 

Αυτό με το λεπτό συνδρομής που έκανε πέρσι μου θύμισε εποχές whats up έβαζες 3 ευρω σου έδιναν 1000 λεπτά δωρεάν έβαζες 5 ευρώ τον δεύτερο χρόνο έδιναν 1500 λεπτά δωρεάν. Τελικά όλοι πήγαν σε whats up και έπειτα άρχισε το άρμεγμα με τα πανάκριβα πακέτα και τις μηδενικές παροχές. Το ίδιο κόλπο έκανε και το skroutz και ελπίζω να μη τους βγει καθόλου. 

Τα λέω χρόνια για την ιστορία της πράσινης και το πώς την έχει δει εταιρία, αλλά ποιος ακούει... Στον κόσμο τους...
Γι'αυτό συνεχίζω και είμαι συνδρομητής της Vodafone, από το '96 με ότι αρνητικά έχει, κάθε εταιρία έχει...
Απλά η πράσινη μιας και την ανέφερες είναι η έννοια της κουτοπονηριάς!!! 😉

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 7/4/2024 στις 11:22 ΜΜ, konstantinos77g είπε

Το μεγαλύτερο πρόβλημα προσωπικά, θεωρώ ότι είναι η αξία των μεταφορικών που έχει για αγορά μέσω skroutz!!
Δεν γίνεται η αξία των μεταφορικών να είναι 2 τουλάχιστον φορές αν όχι 3 πάνω από την αξία των μεταφορικών από ότι να  αγοράσεις από τα καταστήματα!!
Δηλαδή δεν μπορώ να καταλάβω, συμβόλαια δεν έχει υπογράψει με τις couriers; Δεν συνεργάζεται;
(Αναφέρομαι κυρίως για επαρχίες)

Κερδίζουν από παντού, όσο δεν πάει (επειδή είναι δεδομένο ότι έχει εξαιρετικά χαμηλότερες χρεώσεις από το οποιοδήποτε online κατάστημα) αλλά δεν χορταίνουν κέρδη, έχουν ξεφύγει πλέον και γι' αυτό ελπίζω να φάνε επιτέλους ένα χαστούκι που τους χρειάζεται μπας και συνέλθουν κάπως!

  • Like 1
Δημοσ.

Απαντώ στο thread διότι είχα καιρό να μπω και κατά σύμπτωση είδα τις προάλλες ένα βιντεάκι του "Mrwhosetheboss" (ναι, λίγο cringe το όνομα και γενικά λίγο cringe όλο το production του) που θεωρώ είχε να κάνει με ακριβώς αυτό που συζητάτε στις τελευταίες σελίδες. Έφερε παραδείγματα από το Uber και την Amazon κυρίως για να καταδείξει πως μια εταιρεία δελεάζει τους καταναλωτές για αρχή, έπειτα δελεάζει τους εμπόρους και αφού έχει πιάσει όλο το market βαράει κατακέφαλα με χειρότερη υπηρεσία και υψηλότερες (μα κυρίως, ανεξήγητες) χρεώσεις.

Είναι αυτό το βίντεο, στο πρώτο μισό του κυρίως (μετά το γυρνάει λίγο προς streaming υπηρεσίες κλπ)
 

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περιμενω αναταλλακτικο και  εχουν σπασει τα νευρα μου.
Απο μερα σε μερα παει η δουλεια.
 

"Κάτι πήγε στραβά και η αποστολή δεν αναχώρησε από το κέντρο διαλογής της Skroutz Last Mile σήμερα. Θα λάβεις μήνυμα με την εκτιμώμενη ώρα παράδοσης μόλις δρομολογηθεί."

Τελευταια ολο και πιο συχνα παιρνω αυτο το μηνυμα.

Επεξ/σία από ringboy
Δημοσ.
Στις 14/4/2024 στις 9:55 ΜΜ, Abudi είπε

Απαντώ στο thread διότι είχα καιρό να μπω και κατά σύμπτωση είδα τις προάλλες ένα βιντεάκι του "Mrwhosetheboss" (ναι, λίγο cringe το όνομα και γενικά λίγο cringe όλο το production του) που θεωρώ είχε να κάνει με ακριβώς αυτό που συζητάτε στις τελευταίες σελίδες. Έφερε παραδείγματα από το Uber και την Amazon κυρίως για να καταδείξει πως μια εταιρεία δελεάζει τους καταναλωτές για αρχή, έπειτα δελεάζει τους εμπόρους και αφού έχει πιάσει όλο το market βαράει κατακέφαλα με χειρότερη υπηρεσία και υψηλότερες (μα κυρίως, ανεξήγητες) χρεώσεις.

Είναι αυτό το βίντεο, στο πρώτο μισό του κυρίως (μετά το γυρνάει λίγο προς streaming υπηρεσίες κλπ)
 

 

Τον παρακολουθώ (φανατικά θα έλεγα, οπότε δεν με ενοχλεί το production XD) και φέρνει αρκετά επιχειρήματα στο τραπέζι, προφανώς περισσότερο με τις streaming υπηρεσίες γιατί εκεί υπάρχουν οι περισσότερες επιλογές.

Στο δικό μας κομμάτι με Skroutz πχ, είναι κλασσική τακτική. Ανέβασε τους συνδρομητές στο Χ νούμερο που ήταν και ο στόχος τους και τώρα κοιτάει πως να κρατήσει τη καλύτερη δυνατή σταθερή ροή εισοδήματος μέσω της συνδρομής. Δεν θα μου φανεί περίεργο αν κάποια στιγμή το γυρίσει σε μηνιαίο μοντέλο ώστε να το αρμέξει ακόμα περισσότερο (αφού μπορεί χωρίς αντίπαλο μέχρι να ανέβει κάτι αντίστοιχο, τύπου Shopflix-Bestprice κτλ)

Δημοσ.

Τα 25 ευρώ συνδρομή αν τα διαιρέσεις με τα 3ευρα μεταφορικά στην καλύτερη περίπτωση είναι 8 αποστολές. Δηλ ξεκινάς με προπληρωμένες 8 αποστολές και όχι δωρεάν όπως διαφημίζεται. Δεν ξέρω νομίζω ότι έχουν ανεβάσει πολύ τον πήχη.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φυσικά δεν ανανέωσα με τις νεες τιμές στο PLUS.

Κυρίως με πείραξε τον min της παραγγελίας των €25 (εγω το 90% των πραγμάτων που παραγγέλνω είναι κάτω από αυτό το όριο) , αλλά και η κατα 48% !!!  αύξηση της συνδρομής....

Επιβεβαιώνω επίσης τους τελευταίους μήνες την καθυστέρηση στις παραδόσεις κατα min 1 ημέρα......

Ελπίζω να πιάσουν το μνμ και να κάνουν αλλαγές....

 

.

Επεξ/σία από Costaskokk
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Να κάνω μια ερώτηση παιδιά για να μην ανοίγω ξεχωριστό thread.

Πως γίνεται να ζητήσω από το skroutz να μου έρθει μια παραγγελία σε συγκεκριμμένη ντουλάπα μέσα στην πόλη;

Το σύστημα κάποια μου με βολεύει λεει ότι είναι μονίμως πιασμένη αλλά δεν σου δίνει και την επιλογή να πάρεις σειρά εκεί και ας περιμένεις.

Ξέρει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό;

Δημοσ.

Γιατί κάτι τέτοιο θα απαιτούσε πρόσθετη υλοποίηση, που δεν είναι απλά ένα checkbox στο checkout, έχει μέσα πρόσθετες διαδικασίες, δέσμευση χώρου στο κέντρο διαλογής, συστημική υλοποίηση στο backend για την υποστήριξη όλου αυτού του πρόσθετου queueing, για κάτι που τελικά τίθεται υπό αμφισβήτηση το value που θα έφερνε.

Πρέπει να αλλάξουν αλλά πιο σημαντικά πρώτα, τόσα θέματα έχουμε αντιμετωπίσει αν δεις στις προηγούμενες σελίδες.

Δημοσ.

Γιατι τοσο καραγκιοζιδες που ειναι. Την πηρα απο το μαγαζι με 2 ευρω μεταφορικα. Μακαρι να μην ανανεωσει κανεις ειναι τερμα ξεφτιλες. Και δεν μιλαμε καν για επαρχια ετσι. Επαρχια εχει 6 ευρω μεταφορικα. Γιατι? Γιατι skroutz. 

Screenshot-3.png

 

 

Screenshot-4.png

  • Like 3
Δημοσ.

Μετα απο 7 μερες που περιμενα ενα μικρο πακετακι στο σπιτι και μετα απο συνεχεις παραπομπες παραλαβης απο μερα σε μερα, διαμαρτυρηθηκα  και τελικα θα το στειλουν αυριο.   Για την ακριβεια ελπιζω να το στειλουν. 

Ειδικα  αυτη η  skroutz last miles ενω μεχρι τωρα ηταν αψογη στις παραδοσεις κατι εχει αρχισει να μην  πηγαινει καλα.  Αρκετα δεματα αργουν περισσοτερο απο  τις αλλες εταιριες κουριερ. 

Παντως ανανεωση συνδρομης  με 25 ευρω δεν προβλεπεται.  Αν κανουν καποια προσφορα βλεπουμε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...