Προς το περιεχόμενο

Καφετιέρα ούτε χρόνου αστείο service.


SpyLOG

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, petasis είπε

Αμ, δεν ξέρουμε τι γράφουμε. Προτείνω να σου στείλει ο TS την καφετιέρα, να την φτιάξεις στο πλαίσιο της 2ετούς εγγύησης της ΕΕ, και να του την στείλεις φτιαγμένη.

Τι θα πει "παραεισαγωγή"; Δεν ισχύει η νομοθεσία;

Η νομοθεσία ισχύει φυσικά. Η διαφορά είναι ποιος το φτιάχνει και ποιός έχει την ευθύνη. Όταν είναι παραεισαγωγή, το κατάστημα πρέπει να την επισκευάσει. Οπότε, η συσκευή δεν πηγαίνει στην επίσημη αντιπροσωπεία αλλά στον μπαρμπα-Μήτσο που φτιάχνει τα πάντα και "ξέρει από αυτά". Από εκεί προέκυψε και όλο το πρόβλημα και κάνει και την επίλυση του αρκετά πιο δύσκολη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

On 10/06/2021 at 11:34, JiovanniGeorgeo said:

^ Αυτό που λέει ο Πουλίνος.

 

Ελληναράδες μου αντικαθιστούσαν νέο με χρησιμοποιημένο refurbished. Διαφωνούσα μια - δυο, καλώ εργοστάσιο στο εξωτερικό (email βασικά) και μου στέλνουν θεοσφραγισμένο χωρίς καθυστερήσεις και έξοδα - στη πόρτα μου.

ακομα και η ibm και η wd καποια στιγμη εστελναν refurbished και το ανεφεραν και πανω.και ειναι καλυμμενοι οσο ξερω. αλλα ναι γενικοτερα αν δεν βγαζεις ακρη με το καταστημα πολλες φορες η επικοινωνια με την αντιπροσωπεια σωζει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, petasis είπε

Αμ, δεν ξέρουμε τι γράφουμε. Προτείνω να σου στείλει ο TS την καφετιέρα, να την φτιάξεις στο πλαίσιο της 2ετούς εγγύησης της ΕΕ, και να του την στείλεις φτιαγμένη.

Τι θα πει "παραεισαγωγή"; Δεν ισχύει η νομοθεσία;

Γιατί...εγώ του πούλησα την καφετιέρα;

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/6/2021 στις 10:21 ΠΜ, Jos3ph είπε

Παραεισαγωγή δηλαδή ... άρα έχεις δύο θέματα , το ένα είναι η αυτή η καφετιέρα και το άλλο ότι ο επίσημος αντιπρόσωπος δεν δέχεται την συσκευή σε εγγύηση.

Σωστός κατά το ήμισυ. Ο όρος παραεισαγωγή δεν υφίσταται, πόσω μάλλον από προϊόν που προέρχεται από χώρα της Ε. Ε. Το προϊόν παρασκευαζεται από την ίδια εταιρεία, με τις ίδιες προδιαγραφές. Ως εκ τούτου (σωστά το αναφέρεις παραπάνω) η εταιρεία θα πρέπει να προβεί σε αντικατάσταση εντος εγγύησης (αφού η εγγύηση είναι πανευρωπαϊκή και εφόσον το προϊόν προέρχεται από αυτήν - την Ε. Ε.). Και επειδή πουθενά δεν έχω βρει ή εντοπίσει κάποια επίσημη αναφορά σχετικά με τη μη κάλυψη εγγύησης από την εταιρεία (επειδή αυτή δεν το εισήγαγε), θα ήθελα να μας βοηθήσει κάποιος να την εντοπίσουμε (δεν αναφέρομαι σε σχόλια "έτσι ξέρω" ή "ένας φίλος που ήρθε αποψε από τα παλιά, το είχε πάθει" κλπ). Αναφέρομαι σε κάτι επίσημο. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Σωστός κατά το ήμισυ. Ο όρος παραεισαγωγή δεν υφίσταται, πόσω μάλλον από προϊόν που προέρχεται από χώρα της Ε. Ε. Το προϊόν παρασκευαζεται από την ίδια εταιρεία, με τις ίδιες προδιαγραφές. Ως εκ τούτου (σωστά το αναφέρεις παραπάνω) η εταιρεία θα πρέπει να προβεί σε αντικατάσταση εντος εγγύησης (αφού η εγγύηση είναι πανευρωπαϊκή και εφόσον το προϊόν προέρχεται από αυτήν - την Ε. Ε.). Και επειδή πουθενά δεν έχω βρει ή εντοπίσει κάποια επίσημη αναφορά σχετικά με τη μη κάλυψη εγγύησης από την εταιρεία (επειδή αυτή δεν το εισήγαγε), θα ήθελα να μας βοηθήσει κάποιος να την εντοπίσουμε (δεν αναφέρομαι σε σχόλια "έτσι ξέρω" ή "ένας φίλος που ήρθε αποψε από τα παλιά, το είχε πάθει" κλπ). Αναφέρομαι σε κάτι επίσημο. 

Όταν λέμε παραεισαγωγή καταλαβαίνεις ότι εννοούμε ότι το προιόν ήρθε από χώρα εκτός ΕΟΧ ή ελβετίας :) (Π.χ Τουρκία). Ορίστε και μια επίσημη αναφορά από τη Sony που εξηγεί γιατί αυτά τα προϊόντα δεν καλύπτονται επίσημα από την ίδια (το ίδιο ισχύει για όλες τις εταιρίες). 

https://www.sony.gr/electronics/support/articles/00190139

  • Οι παράλληλες εισαγωγές δεν καλύπτονται από την πολιτική επισκευών της Sony για τον ΕΟΧ και την Ελβετία και ως εκ τούτου η υποστήριξη σέρβις δεν θα καλύπτεται από την εγγύηση κατασκευής της Sony*. Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν υπάρχει κάλυψη μέσω εγγύησης ακόμη κι αν το προϊόν παραληφθεί με πρόβλημα, σε κάποιο κέντρο επισκευής του ΕΟΧ ή της Ελβετίας. Μπορείτε να μεταβείτε στον παρακάτω σύνδεσμο για να μάθετε περισσότερα για την πολιτική εγγύησης που ακολουθούμε:     
    http://services.sony.gr/support/el/warranty/general.

 

Επεξ/σία από TuXaKoS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, TuXaKoS είπε

Το πρόβλημα είναι (εφόσον το κατάστημα δεν είναι συνεργάσιμο), ότι πρέπει να αποδείξεις πως την έστειλες σε άριστη κατάσταση και αυτό γίνεται με έναν και μόνο τρόπο -> Φωτογραφίες πριν το συσκευάσεις (με ημερομηνία) και φωτογραφίες αφού το ανοίξεις. Επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα (έστειλα συσκευή για επισκευή και την πήρα πίσω σε μαύρο χάλι) και μάλιστα  αυτό έγινε στο εξωτερικό (καθώς δε μένω Ελλάδα) από μεγάλη εταιρία, τελικά μου την αντικατέστησαν με καινούργια μετά από 3-4 μήνες. Ενδιάμεσα είχα επικοινωνήσει με προστασία καταναλωτή κτλ όπου μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Οπότε μια συμβουλή σε όλους γιατί από ότι φαίνεται, τέτοια φαινόμενα είναι πολύ συχνά: Πάντα φωτογραφίες. 

Βασικά σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει το κατάστημα να αποδείξει ότι δεν τους στάλθηκε σε αυτήν την κατάσταση, και λογικά δεν θα μπορούν. 

Δες και μέσω ΣτΚ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TuXaKoS είπε

Όταν λέμε παραεισαγωγή καταλαβαίνεις ότι εννοούμε ότι το προιόν ήρθε από χώρα εκτός ΕΟΧ ή ελβετίας :) (Π.χ Τουρκία)

Θα ήθελα λοιπόν, να εντοπίσουμε στο συγκεκριμένο θέμα, πού ακριβώς αναφέρεται οτι το προϊόν προήλθε από Τουρκία πχ ή από κάπου αλλού, εκτός ευρωπαϊκής ένωσης. Από όλα όσα γράφτηκαν (και ειπώθηκαν από τον χρήστη που ξεκίνησε το θέμα) είναι ότι η εταιρεία αρνήθηκε την επισκευή γιατί το κατάστημα δεν "ψωνίζει" από αυτούς. Αν διάβασες κάπου κάτι άλλο ή δεν έχω καταλάβει εγώ σωστά, διόρθωσέ με σε παρακαλώ. 

1 ώρα πριν, TuXaKoS είπε

Μπορείτε να μεταβείτε στον παρακάτω σύνδεσμο για να μάθετε περισσότερα για την πολιτική εγγύησης που ακολουθούμε:    

Δεν ζήτησα αυτό, ευχαριστώ ωστόσο 😊 Αναφέρθηκα σε επίσημες παραπομπές (π.χ. Europa.eu) και όχι στην πολιτική κάποιας εταιρείας (που δεν προϋποθέτει απαραίτητα, ότι ακολουθεί πιστά όσα αναφέρονται στη νομοθεσία). Αν ήταν έτσι, δεν θα υπήρχαν αγωγές κ.λπ.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Θα ήθελα λοιπόν, να εντοπίσουμε στο συγκεκριμένο θέμα, πού ακριβώς αναφέρεται οτι το προϊόν προήλθε από Τουρκία πχ ή από κάπου αλλού, εκτός ευρωπαϊκής ένωσης. Από όλα όσα γράφτηκαν (και ειπώθηκαν από τον χρήστη που ξεκίνησε το θέμα) είναι ότι η εταιρεία αρνήθηκε την επισκευή γιατί το κατάστημα δεν "ψωνίζει" από αυτούς. Αν διάβασες κάπου κάτι άλλο ή δεν έχω καταλάβει εγώ σωστά, διόρθωσέ με σε παρακαλώ. 

Σωστά απάντησε ότι δεν είναι επίσημος συνεργάτης/προμηθευτής κάτι το οποίο δείχνει παραεισαγωγή και κάτι που ισχύει στο 99.9% των περιπτώσεων όταν η τιμή είναι τόσο διαφορετική μεταξύ καταστημάτων. Σε κάθε περίπτωση ο TS μπορεί να τους πιέσει αλλά μπορώ να σου πώ από προσωπική εμπειρία (και όχι από τρίτους) ότι αυτή θα είναι η απάντηση. 

16 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Δεν ζήτησα αυτό, ευχαριστώ ωστόσο 😊 Αναφέρθηκα σε επίσημες παραπομπές (π.χ. Europa.eu) και όχι στην πολιτική κάποιας εταιρείας (που δεν προϋποθέτει απαραίτητα, ότι ακολουθεί πιστά όσα αναφέρονται στη νομοθεσία). Αν ήταν έτσι, δεν θα υπήρχαν αγωγές κ.λπ.

Για να είμαστε λίγο πιο ξεκάθαροι. Καταλαβαίνεις ότι η τιμή ενος προϊόντος διαμορφώνεται από τα χαρακτηριστικά του αλλά και από τις υποχρεώσεις που έχει μια εταιρία (ως προς την εγγύηση, συγκεκριμένες πιστοποιήσεις κτλ).  Για αυτό π.χ. τα αυτοκίνητα στην Ινδία είναι εξαιρετικά φθηνά γιατί λείπουν αρκετά εξαρτήματα που είναι απαραίτητα στην Ε.Ε (π.χ. αερόσακοι) και δεν πρέπει να ακολουθούν τις ίδιες προδιαγραφές ασφαλείας. Ένα κομμάτι της τιμής που έχουν τα προιόντα περιλαμβάνει τα 2 χρόνια εγγύηση που σε άλλες αγορές (όπως Κίνα, Τουρκία κτλ) δεν είναι απαραίτητα υποχρεωτική. Ο TS δικαιούται 2 χρόνια από το κατάστημα καθώς η αγορά έγινε εντός ΕΕ και το κατάστημα ότι δικαιούται από τον προμηθευτή του (ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα είναι εκτός ΕΕ). Τι να σου πει το Europa.eu πάνω σε αυτό; 

Στο θέμα μας τώρα. Ο TS ξεκάθαρα δεν έκανε κάτι λάθος. Δικαιούται από το κατάστημα και μόνο 2 χρόνια εγγύηση (εφόσον είναι παραεισαγωγή). Απλώς αυτό που επισήμανα είναι ότι στις παραεισαγωγές είναι συχνά τέτοια προβλήματα καθώς επίσης και η ποιότητα της επισκευής (όχι ότι ο κατασκευαστής κάνει πάντα τέλεια δουλειά). 

42 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Βασικά σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει το κατάστημα να αποδείξει ότι δεν τους στάλθηκε σε αυτήν την κατάσταση, και λογικά δεν θα μπορούν. 

Δες και μέσω ΣτΚ

Φυσικά και πρέπει να πάει στον ΣτΚ. Συνήθως όταν δημιουργηθεί αρκετός θόρυβος και αν υπάρχουν και άλλες καταγγελίες, έχει πιθανότητα να βρεθεί ακρη. Το κατάστημα θα πρέπει να φτιάξει τη συσκευή εφόσον δεν λειτουργεί όπως λέει ο TS αλλά για τις υπόλοιπες ζημιές που αφορούν την εξωτερική εμφάνιση, αν δε μπορεί να αποδείξει ότι την έστειλε σε τέλεια κατάσταση, ισχύει ο λόγος μου ενάντια στον δικό σου. Το κατάστημα θα πει ότι έτσι την παρέλαβε, ο TS ότι δεν την έστειλε έτσι και άκρη δεν θα βρεθεί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει λόγος να ψάχνετε να βρείτε βελόνα στα άχυρα σε υποπαραγραφους ευρωπαϊκών οδηγιών η οτιδήποτε άλλο..

Η παράλληλες εισαγωγές απαγορεύονται πολύ απλά. Ο κάθε κατασκευαστής έχει συγκεκριμένους επίσημους αντιπροσώπους που απαγορεύεται βάσει συμβολαίου να πουλάνε εκτός της δικαιοδοσίας τους. 

Αν εγώ είμαι αντιπρόσωπος Ελλάδας και ένα μέρος του στοκ που παραγγέλνω του αλλάζω μόνος μου barcode και κωδικούς και το μεταπωλω στον Fabio στην Ιταλία ο οποίος έχει ένα μικρομάγαζο, έχω κάνει παράνομη πώληση γιατί το προϊόν προορίζεται για την Ελλάδα βάσει αρχικού barcode. 

Αν ο Fabio το πουλήσει σε Ιταλό,  η επίσημη αντιπροσωπεία Ιταλίας δεν το αναγνωρίζει γιατί δεν υπάρχει σε κανένα σύστημα περασμένο.  

Αν όμως ο Ιταλός το αγοράσει από τον επίσημο αντιπρόσωπο έχει κανονικά εγγύηση ακόμα και στην Ελλάδα. 

Εγγύηση δεν υπάρχει σε προϊόντα παράλληλης εισαγωγής γιατί η απόδειξη αγοράς δεν αντιστοιχεί σε συσκευή που επιτρέπεται να πωληθεί σε αυτήν την χώρα.

Αν με λίγα λόγια κάποιος κάτσει και καταγγείλει τον παράλληλο πωλητη(όχι το μαγαζακι) αυτός θα τρέχει και δεν θα φτάνει και θα χάσει και την αντιπροσωπεία. Αν βέβαια τον ξέρει.

Δεν είναι λοιπόν τόσο απλά τα πράγματα,  δηλαδή  το πήρα από Ευρώπη,  άρα η εταιρεία είναι απατεώνες που δεν μου το φτιάχνει. Είναι προϊόν παράνομης διακίνησης.

Αν αγοράσεις από επίσημο αντιπρόσωπο άλλης χώρας, έχεις εγγύηση κανονικά παντού.  Αν αγοράσεις απο τύπο που αγοράζει από παράλληλη δεν έχεις πουθενά γιατί το προϊόν είναι προϊόν παράνομης διακίνησης.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Σωστά απάντησε ότι δεν είναι επίσημος συνεργάτης/προμηθευτής κάτι το οποίο δείχνει παραεισαγωγή

Δείχνει με βάση τι; Με βάση την προφορική αναφορά κάποιου από την εταιρεία; Του ζητήθηκε σειριακός αριθμός; Ελέγχθηκε το προϊόν; Δεν βλέπω να αναφέρεται κάτι από αυτά. 

Εσύ με ποιό κριτήριο αναφέρεσαι στο σωστό ή μη; Αυτό δεν καταλαβαίνω. 

5 λεπτά πριν, ulalume είπε

Δεν είναι λοιπόν τόσο απλά τα πράγματα,  δηλαδή  το πήρα από Ευρώπη,  άρα η εταιρεία είναι απατεώνες που δεν μου το φτιάχνει. Είναι προϊόν παράνομης διακίνησης.

Όπως είπα και πριν γράφουμε και ξαναγράφουμε αράδες, εκτιμήσεις, απόψεις κλπ κλπ, πουθενά όμως δεν βλέπουμε κάποια επίσημη παραπομπή. Παρά μόνο κάποια αποτροπή σχετικά με το μην "την ψάχνουμε" σε υποπαραγράφους της κείμενης Νομοθεσίας. 

Έχουμε λοιπόν, κάτι χειροπιαστό για να βγει και κάτι χρήσιμο από την όλη συζήτηση ή απλά κουβέντα για να γίνεται; Γιατί μεχρι στιγμής, απλή κουβεντούλα γίνεται (δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά, μην παρεξηγηθώ, αλλά στο σύνολο). 

 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Δείχνει με βάση τι; Με βάση την προφορική αναφορά κάποιου 

Όπως είπα και πριν γράφουμε και ξαναγράφουμε αράδες, εκτιμήσεις, απόψεις κλπ κλπ, πουθενά όμως δεν βλέπουμε κάποια επίσημη παραπομπή. Παρά μόνο κάποια αποτροπή σχετικά με το μην "την ψάχνουμε" σε υποπαραγράφους της κείμενης Νομοθεσίας. 

 

Δεν είναι καμιά εκτίμηση και άποψη. Ότι δεν έχει barcode από τον κατασκευαστή-διανομεα αλλά έχει barcode από τον ulalume πχ, δικής του επινόησης,  από το κεφάλι του, προφανώς ο κατασκευαστής δεν ξέρει πως βρέθηκε εκεί γιατί εκείνος αφού λείπει ο αρχικός κωδικός φαίνεται σαν να μην το κατασκεύασε πότε, άρα τι να καλύψει? Κάτι που γράφει επάνω απλά την μάρκα του;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ulalume είπε

Δεν είναι καμιά εκτίμηση και άποψη. Ότι δεν έχει barcode από τον κατασκευαστή-διανομεα αλλά έχει barcode από τον ulalume πχ, δικής του επινόησης,  από το κεφάλι του, προφανώς ο κατασκευαστής δεν ξέρει πως βρέθηκε εκεί γιατί εκείνος αφού λείπει ο αρχικός κωδικός φαίνεται σαν να μην το κατασκεύασε πότε, άρα τι να καλύψει? Κάτι που γράφει επάνω απλά την μάρκα του;

Δηλαδή, εννοείς (συγγνώμη αν κάνω λάθος) ότι το προιόν που αγοράστηκε, προφανώς έχει κατασκευαστεί από τον ulalume, χωρίς καμία προδιαγραφή, πρότυπο, προϋποθέσεις; Άρα μιλάμε πια για προϊόν μαϊμού και όχι branded (Με την κυριολεκτική έννοια του όρου). 

Δεν διάβασα κάτι τέτοιο στο θέμα. Αν διάβασες εσύ ωστόσο, πες μου σε ποια ανάρτηση είναι ακριβώς. Ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Δείχνει με βάση τι; Με βάση την προφορική αναφορά κάποιου από την εταιρεία; Του ζητήθηκε σειριακός αριθμός; Ελέγχθηκε το προϊόν; Δεν βλέπω να αναφέρεται κάτι από αυτά. 

Εσύ με ποιό κριτήριο αναφέρεσαι στο σωστό ή μη; Αυτό δεν καταλαβαίνω.

Με βάση τη δική μου εμπειρία σε αντίστοιχο θέμα; Εσύ με ποιο κριτήριο το αμφισβητείς; ;)

Προϊόν που αγοράστηκε από τρίτη χώρα (εκτός Ε.Ε) δεν έχει επίσημη υποστήριξη από την αντιπροσωπεία (εκτός αν κάτι τέτοιο αναφέρεται ξεκάθαρα κατα την αγορά. Για παράδειγμα υπάρχουν laptop που έρχονται με παγκόσμια εγγύηση).  Σε αυτό διαφωνείς; 

Επεξ/σία από TuXaKoS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, MauroPaltoudias είπε

Δηλαδή, εννοείς (συγγνώμη αν κάνω λάθος) ότι το προιόν που αγοράστηκε, προφανώς έχει κατασκευαστεί από τον ulalume, χωρίς καμία προδιαγραφή, πρότυπο, προϋποθέσεις; Άρα μιλάμε πια για προϊόν μαϊμού και όχι branded (Με την κυριολεκτική έννοια του όρου). 

Δεν διάβασα κάτι τέτοιο στο θέμα. Αν διάβασες εσύ ωστόσο, πες μου σε ποια ανάρτηση είναι ακριβώς. Ευχαριστώ. 

Προφανώς και όχι.  Προφανώς και αγοράστηκε γνήσιο από έναν επίσημο αντιπρόσωπο (πχ ρουμανιας),  ο οποίος παραποίησε τα "χαρτια" για να μην φαίνεται ότι είναι από Ρουμανία και τα πούλησε σε μικρόδιανομεις σε Ελλάδα,  Ιταλία η όπου αλλού. 

Το προϊόν είναι γνήσιο αλλά δεν υπάρχει πουθενά η ταυτότητα του, και όταν το σέρβις χτυπάει τον κωδικό του βγαίνει ένα μηδενικό.

Αρα; πρέπει να καλύψει την εγγύηση το μαγαζί που εν γνώσει του αγοράζει από παράλληλη και η αντιπροσωπεία δεν έχει δυστυχώς καμία σχεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ulalume είπε

Προφανώς και όχι.  Προφανώς και αγοράστηκε γνήσιο από έναν επίσημο αντιπρόσωπο (πχ ρουμανιας),  ο οποίος παραποίησε τα "χαρτια" για να μην φαίνεται ότι είναι από Ρουμανία και τα πούλησε σε μικρόδιανομεις σε Ελλάδα,  Ιταλία η όπου αλλού. 

Το προϊόν είναι γνήσιο αλλά δεν υπάρχει πουθενά η ταυτότητα του, και όταν το σέρβις χτυπάει τον κωδικό του βγαίνει ένα μηδενικό.

Αρα; πρέπει να καλύψει την εγγύηση το μαγαζί που εν γνώσει του αγοράζει από παράλληλη και η αντιπροσωπεία δεν έχει δυστυχώς καμία σχεση

Πολύ σωστά. Να προσθέσω κάτι ακόμα που ισχύει συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις. Τα προιόντα αυτά καλύπτονται με νομική εγγύηση η οποία όμως έχει τις παρακάτω προυποθέσεις (πηγή: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm): 

Η νομική εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ. υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις.

Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι οι 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος:

  • κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του.
  • Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.
Επεξ/σία από TuXaKoS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...