Προς το περιεχόμενο

Καφετιέρα ούτε χρόνου αστείο service.


SpyLOG

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φυσικά και δεν την αντικαθιστά αλλά δεν είναι το ίδιο, είναι ευθύνη του αγοραστή να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν εξαρχής ελαττωματικό.

Επεξ/σία από nvel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, SpyLOG είπε

Υπάρχουν όλες οι αποδείξεις. Έχω κρατήσει μέχρι και την απόδειξη από το αμπαλάζ μου.

Το πρόβλημα είναι (εφόσον το κατάστημα δεν είναι συνεργάσιμο), ότι πρέπει να αποδείξεις πως την έστειλες σε άριστη κατάσταση και αυτό γίνεται με έναν και μόνο τρόπο -> Φωτογραφίες πριν το συσκευάσεις (με ημερομηνία) και φωτογραφίες αφού το ανοίξεις. Επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα (έστειλα συσκευή για επισκευή και την πήρα πίσω σε μαύρο χάλι) και μάλιστα  αυτό έγινε στο εξωτερικό (καθώς δε μένω Ελλάδα) από μεγάλη εταιρία, τελικά μου την αντικατέστησαν με καινούργια μετά από 3-4 μήνες. Ενδιάμεσα είχα επικοινωνήσει με προστασία καταναλωτή κτλ όπου μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Οπότε μια συμβουλή σε όλους γιατί από ότι φαίνεται, τέτοια φαινόμενα είναι πολύ συχνά: Πάντα φωτογραφίες. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα τραβήξει φωτογραφίες ένα μέρος της ακριβώς πριν την στείλω. Δεν έχω τραβήξει τα πάντα. Το θέμα είναι οτι αποστέλλεται για σέρβις. Και γυρνάει χειρότερα απότι έφυγε. Τι σέρβις είναι όταν τη στέλνεις καινούργια, και στη γυρνάνε μετά από 2 μήνες μη λειτουργική? Επαναλαμβάνω, service. Είναι σα να πηγαίνεις το αμάξι σου για την πρώτη αλλαγή λαδιών και να σου το γυρνάνε με δίσκο πλατό καμένο και χωρίς παράθυρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SpyLOG είπε

Είχα τραβήξει φωτογραφίες ένα μέρος της ακριβώς πριν την στείλω. Δεν έχω τραβήξει τα πάντα. Το θέμα είναι οτι αποστέλλεται για σέρβις. Και γυρνάει χειρότερα απότι έφυγε. Τι σέρβις είναι όταν τη στέλνεις καινούργια, και στη γυρνάνε μετά από 2 μήνες μη λειτουργική? Επαναλαμβάνω, service. Είναι σα να πηγαίνεις το αμάξι σου για την πρώτη αλλαγή λαδιών και να σου το γυρνάνε με δίσκο πλατό καμένο και χωρίς παράθυρα..

Καταλαβαίνεις ότι διαφορετικό είναι το πρόβλημα σου αν έχεις πάει στην αντιπροσωπεία και σου επιστρέψουν το αμάξι σε αυτήν την κατάσταση και διαφορετικό αν πας στον μπαρμπά-Μήτσο. Δυστυχώς, καθώς η καφετιέρα που αγόρασες είναι παραεισαγωγή, είσαι στην 2η περίπτωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και να'χει ψάχνω λύση στο πρόβλημα. Εύκολα την πατάει αρκετός κόσμος σαν και μένα και αδυνατώ να πιστέψω οτι υπάρχουν εταιρίες που "ρουφάν" σα βδέλες από όπου μπορέσουν. Ο καταναλωτής δεν προστατεύεται από τέτοιου είδους φαινόμενα; Σηκώνουμε τα χέρια ψηλά και λέμε "oh well δεν πειράζει" ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα πάθει κάτι παρόμοιο με τοστιέρα από το lidl.

Μετά από 10 μήνες δεν άναβε την στέλνω για σέρβις και μου γυρίζουν πίσω  κάποια άλλη. Δούλευε αλλά ήταν τίγκα στα λίπη και σπασμένο ένα πόδι. Παίρνω στο σέρβις μου έλεγαν δικαιολογίες , παίρνω lidl και σε μια βδομάδα μου είχαν στείλει καινούργια στο κουτί της. Μόνο έτσι ενδεχομένως να βρεις άκρη. Τα καταστήματα θα σε δουλεύουν μέχρι να βαρεθείς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Καταλαβαίνεις ότι διαφορετικό είναι το πρόβλημα σου αν έχεις πάει στην αντιπροσωπεία και σου επιστρέψουν το αμάξι σε αυτήν την κατάσταση και διαφορετικό αν πας στον μπαρμπά-Μήτσο. Δυστυχώς, καθώς η καφετιέρα που αγόρασες είναι παραεισαγωγή, είσαι στην 2η περίπτωση. 

Είναι υποχρέωση του πελάτη να γνωρίζει από που προμηθεύεται το κατάστημα τα εμπορεύματα ή μήπως πρέπει να ψάξει που τα επισκευάζει;

Είτε ψωνίσω στην τάδε αλυσίδα είτε στο δείνα μαγαζί της γειτονιάς εφόσον λειτουργεί στην ΕΕ υποχρεούται να μου δώσει την 2-ετή νόμιμη εγγύηση (πέρα από την όποια εμπορική) και αν υπάρχει πρόβλημα να μου το επισκευάσει, να μου το αντικαταστήσει ή να επιστρέψει τα χρήματα.

Τόσο απλά!

Τώρα αν του φέρνει σκάρτα ο προμηθευτής του και ποιός θα επιβαρυνθεί τα προβληματικά δεν αφορά τον τελικό πελάτη.

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Είναι υποχρέωση του πελάτη να γνωρίζει από που προμηθεύεται το κατάστημα τα εμπορεύματα ή μήπως πρέπει να ψάξει που τα επισκευάζει;

Είτε ψωνίσω στην τάδε αλυσίδα είτε στο δείνα μαγαζί της γειτονιάς εφόσον λειτουργεί στην ΕΕ υποχρεούται να μου δώσει την 2-ετή νόμιμη εγγύηση (πέρα από την όποια εμπορική) και αν υπάρχει πρόβλημα να μου το επισκευάσει, να μου το αντικαταστήσει ή να επιστρέψει τα χρήματα.

Τόσο απλά!

Τώρα αν του φέρνει σκάρτα ο προμηθευτής του και ποιός θα επιβαρυνθεί τα προβληματικά δεν αφορά τον τελικό πελάτη.

 

Για να είμαστε σωστοί: Ναι πρέπει να ρωτήσει αν έχει εγγύηση κατασκευαστή ή αποκλειστικά και μόνο του καταστήματος (παραεισαγωγή). Συνήθως δε χρειάζεται καν να ρωτήσεις καθώς αναφέρεται στα μικρά γράμματα.  Μα του το επισκεύασε :). Το πρόβλημα είναι σε τι κατάσταση το επέστρεψε και πως θα αποδείξει ότι όλα αυτά που έχει η συσκευή τώρα δημιουργήθηκαν κατά την επισκευή και δεν προϋπήρχαν. Εγώ τουλάχιστον αυτό κατάλαβα, ότι η συσκευή τώρα λειτουργεί. 

13 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Είχα πάθει κάτι παρόμοιο με τοστιέρα από το lidl.

Μετά από 10 μήνες δεν άναβε την στέλνω για σέρβις και μου γυρίζουν πίσω  κάποια άλλη. Δούλευε αλλά ήταν τίγκα στα λίπη και σπασμένο ένα πόδι. Παίρνω στο σέρβις μου έλεγαν δικαιολογίες , παίρνω lidl και σε μια βδομάδα μου είχαν στείλει καινούργια στο κουτί της. Μόνο έτσι ενδεχομένως να βρεις άκρη. Τα καταστήματα θα σε δουλεύουν μέχρι να βαρεθείς.

Καμία σχέση το Lidl (και το κάθε Lidl ή μεγάλη αλυσίδα (όχι ότι κάτι τέτοιο δε μπορεί να συμβεί και εκεί)), με ένα κατάστημα που επιλέγει να πουλάει παραεισαγωγές πιθανών για να χτυπήσει πελάτες από το skroutz κτλ.. 

Επεξ/σία από TuXaKoS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SpyLOG είπε

Δεν έγραψα πουθενά οτι η κατάσταση στην οποία γύρισε χαρακτηρίζεται ως λειτουργική. Το αντίθετο. 

Λάθος μου τότε. Από το αρχικό μήνυμα κατάλαβα ότι το πρόβλημα είναι στις εξωτερικές ζημιές που έχει (το πρόβλημα σου όμως παραμένει το ίδιο, έδωσες μια μηχανή με ένα μικρό πρόβλημα και πήρες πίσω ένα χάλι). Στη θέση σου θα κοιτούσα και τον σειριακό. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μπέρδεψαν τις μηχανές με κάποια άλλη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες,οταν δινετε τα χρηματα σας 2 πραματα θα κοιτατε.

Α)το ποσο που δινετε αν το πεταγατε ετσι στα σκουπιδια ποσο πολυ θα σας ενοιαζε?Λιγο?καθολου?Ειναι οικονομιες μηνων?

Β)Ξανα το α.

Οκ ολοι ειμαστε εξυπνοι αγοραστες κ δε τη παταμε φυσικα,κ υπαρχουν κ οι ευρωπαικοι νομοι,κ μπλα μπλα,αλλα οταν μου μπαινεις στο σκρουτζ σορταρεις τον φτηνοτερο κ παιρνεις κινητο/ταμπλετ/καφετιερα/αεροπλανο με 40-50% λιγοτερο αποσο το φερνει ο κοτσος/μοτσος/παμπλικ κλπ ετοιμασου να τζογαρεις με εγγυησεις,χαρακτηριστικα,κ φυσικα να δεις την πλατη της αντιπροσωπειας στα δυσκολα.Κ πολυ καλα κανουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, SpyLOG είπε

Θεώρησα σωστό να μην το αναφέρω εδώ. Είναι γνωστό κατάστημα πώλησης ηλεκτρονικών ειδών, και από Αιγάλεω πλέον εδρεύει στο Περιστέρι. It rhymes with unbox holic.....

Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο συγκεκριμένο θέμα.

Απλά θα πω κουράγιο με αυτούς που έμπλεξες. Έχω πάρει και εγώ μια γεύση από το τουλάχιστον γελοίο Service που έχουν.

Επίσης θα έλεγα να παρεις ένα τηλ. την προστασία του καταναλωτή να δεις μήπως ξέρουν να σε βοηθήσουν παραπάνω.

Επεξ/σία από BlueBlade
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, agnostos13 είπε

2 χρόνια είναι η ελάχιστη εγγύηση του πωλητή στην ΕΕ (άρα και στην Ελλάδα)...να ξέρουμε τι γράφουμε!

Αμ, δεν ξέρουμε τι γράφουμε. Προτείνω να σου στείλει ο TS την καφετιέρα, να την φτιάξεις στο πλαίσιο της 2ετούς εγγύησης της ΕΕ, και να του την στείλεις φτιαγμένη.

5 ώρες πριν, TuXaKoS είπε

Καταλαβαίνεις ότι διαφορετικό είναι το πρόβλημα σου αν έχεις πάει στην αντιπροσωπεία και σου επιστρέψουν το αμάξι σε αυτήν την κατάσταση και διαφορετικό αν πας στον μπαρμπά-Μήτσο. Δυστυχώς, καθώς η καφετιέρα που αγόρασες είναι παραεισαγωγή, είσαι στην 2η περίπτωση. 

Τι θα πει "παραεισαγωγή"; Δεν ισχύει η νομοθεσία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...