Προς το περιεχόμενο

Καφετιέρα ούτε χρόνου αστείο service.


SpyLOG

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, ulalume είπε

Προφανώς και όχι.  Προφανώς και αγοράστηκε γνήσιο από έναν επίσημο αντιπρόσωπο (πχ ρουμανιας),  ο οποίος παραποίησε τα "χαρτια" για να μην φαίνεται ότι είναι από Ρουμανία και τα πούλησε σε μικρόδιανομεις σε Ελλάδα,  Ιταλία η όπου αλλού. 

Πού ακριβώς αναφέρθηκε αυτό το προφανές; Αυτή την απορία εξακολουθώ να έχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Πού ακριβώς αναφέρθηκε αυτό το προφανές; Αυτή την απορία εξακολουθώ να έχω.

Στις 11/6/2021 στις 9:15 ΠΜ, SpyLOG είπε

Επίσης επικοινώνησα με την Delonghi Hellas A.E. και μου είπαν οτι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα μιας και το συγκεκριμένο κατάστημα δεν είναι επίσημος συνεργάτης τους και δεν έχει προμηθευτεί το προϊόν από αυτούς.

Ουσιαστικά η Delonghi Hellas Α.Ε του είπε ότι το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχει εμπορική συνεργασία μαζί μας άρα δεν υπάρχει καμία ΕΜΠΟΡΙΚΗ εγγύηση για το συγκεκριμένο προϊόν και δε μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Πόσο πιο ξεκάθαρο; Αν διαβάσεις το παραπάνω άρθρο, θα δεις τις διαφορές μεταξύ εμπορικής και νομικής εγγύησης. Η νομική εγγύηση αφορά μόνο τον καταναλωτή και τον έμπορο/κατάστημα που προμηθεύτηκε το προϊόν. 

Επεξ/σία από TuXaKoS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία.

Σωστά. Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις με το να παραπέμπεις στον ορισμό της εγγύησης όμως. Δηλαδή, πού ακριβώς θες να καταλήξεις.

Για την ακρίβεια, δεν ξέρω κάποιον νοήμωνα άνθρωπο που απαιτεί κάλυψη εντός εγγύησης από κακή ή λάθος μεταχείριση. Αυτό εξηγεί παραπάνω. Ότι η κάθε εταιρεία θα πρέπει να εγγυάται (εφόσον πρόκειται για ευρωπαϊκή οδηγία) για την καλή λειτουργία του προϊόντος.

Άλλωστε, αυτό έγραψε και ο χρήστης στο πρώτο ποστ, ότι δηλαδή ανακάλυψε νερό εντός του χώρου συλλογής αλεσμένου καφέ  (εάν και εφόσον έκανε σωστή χρήση και σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο κατασκευαστής).

3 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

καμία ΕΜΠΟΡΙΚΗ εγγύηση

Η εμπορική αν δεν κάνω λάθος, είναι πρόσθετη και λειτουργεί επικουρικά της νομικής. Μόνη της, δεν στέκει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε προσπαθείς να κρατήσεις μια συζήτηση που κάνει κύκλους χωρίς λόγο. 

Άρα για την οικονομία του θέματος,  ας πούμε ότι εγώ κάνω λάθος και ελπίζω να βοηθήσεις τον φίλο με την καφετιέρα να την πάρει επισκευασμενη από την αντιπροσωπεία μετά την παρέμβαση του τεχνικού του μαγαζιού 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, MauroPaltoudias είπε

Σωστά. Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις με το να παραπέμπεις στον ορισμό της εγγύησης όμως. Δηλαδή, πού ακριβώς θες να καταλήξεις.

Για την ακρίβεια, δεν ξέρω κάποιον νοήμωνα άνθρωπο που απαιτεί κάλυψη εντός εγγύησης από κακή ή λάθος μεταχείριση. Αυτό εξηγεί παραπάνω. Ότι η κάθε εταιρεία θα πρέπει να εγγυάται (εφόσον πρόκειται για ευρωπαϊκή οδηγία) για την καλή λειτουργία του προϊόντος.

Άλλωστε, αυτό έγραψε και ο χρήστης στο πρώτο ποστ, ότι δηλαδή ανακάλυψε νερό εντός του χώρου συλλογής αλεσμένου καφέ  (εάν και εφόσον έκανε σωστή χρήση και σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο κατασκευαστής).

Η κάθε εταιρία πρέπει να εγγυάται για την καλή λειτουργιά του προϊόντος εφόσον ο έμπορος το αγόρασε εντός Ε.Ε. Αν δεν έχει γίνει αυτό, χρειάζεται να εγγυάται ότι ορίζει το δίκαιο στη χώρα που έγινε η αγορά. Αυτό που λέμε είναι ότι η Delonghi Hellas δεν έχει καμία ευθύνη καθώς δεν έχει εμπορικές σχέσεις με το κατάστημα και άρα δεν έχει υποχρέωση να προσφέρει εμπορική εγγύηση για το συγκεκριμένο προϊόν (Αν η αγορά έγινε από τη Ρουμανια μπορεί να έχει η Delonghi Ρουμανίας κτλ). Το συγκεκριμένο προϊόν έχει νομική εγγύηση αποκλειστικά και μόνο από το κατάστημα που έγινε η αγορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι κατα την προσωπική μου γνώμη αν αγοράζουμε κάτι ακριβό όπως η συγκεκριμένη καφετιέρα να την αγοράζουμε από καταστήματα που είναι επίσημοι μεταπωλητές.

Όχι ότι αν συμβεί κα΄τι δεν υπάρχει περίπτωση να μπλέξεις με το μαγαζί (γνωρίζουμε όλοι πόσο χάλια είναι το service και σε μεγάλες αλυσίδες) αλλά γιατί απευθύνεσαι στην εταιρία και 99% θα διευθετήσει άμεσα το θέμα μιας και θα επέμβει εφόσον ένα κατάστημα πουλάει τα προιόντα της και δυσαρεστεί τους πελάτες της.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ίσως μπορεί να βοηθήσει ο συνήγορος

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, ulalume είπε

Φίλε προσπαθείς να κρατήσεις μια συζήτηση που κάνει κύκλους χωρίς λόγο. 

Και εγώ πιστεύω ότι προσπαθείς να συμμετέχεις σε μια συζήτηση χωρίς κάποια συγκεκριμένη παραπομπή, απλώς για να πεις την άποψή σου. Δεκτή και σεβαστή, αλλά χωρίς κάποια ουσιαστική συνεισφορά. Δεν πάει να είναι μια εκτίμηση όμως (και η δική μου και η δική σου).

7 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Αυτό που λέμε είναι ότι η Delonghi Hellas δεν έχει καμία ευθύνη καθώς δεν έχει εμπορικές σχέσεις με το κατάστημα και άρα δεν έχει υποχρέωση να προσφέρει εμπορική εγγύηση για το συγκεκριμένο προϊόν (Αν η αγορά έγινε από τη Ρουμανια μπορεί να έχει η Delonghi Ρουμανίας κτλ).

Το πρόβλημα είναι ότι συνεχίζουμε και λέμε λέμε λέμε, χωρίς κάποια συγκεκριμένη επίσημη παραπομπή (εκτός από αυτή που έκανες πράγματι, η οποία ωστόσο, απλώς εξήγησε πώς ορίζεται η νομική εγγύηση).

Σε σχέση δε, με την εμπορική, το λέει ξεκάθαρα ο σύνδεσμος :

[...] Ο έμπορος ή ο κατασκευαστής μπορούν επίσης να σας χορηγήσουν (να σας πουλήσουν) συμπληρωματική εμπορική εγγύηση, της οποίας οι γενικοί και ειδικοί όροι περιλαμβάνονται στη σύμβαση. Οι όροι της εμπορικής εγγύησης του κατασκευαστή ίσως να σας συμφέρουν περισσότερο από τους όρους της νομικής εγγύησης. Μια εμπορική εγγύηση δεν αντικαθιστά τη διετή νομική εγγύηση σας. Ακόμη και αν σας χορηγηθεί μονοετής εμπορική εγγύηση όταν αγοράζετε ένα προϊόν, μπορείτε να κάνετε χρήση της διετούς νομικής εγγύησης για να απαιτήσετε αποκατάσταση της ζημίας από τον έμπορο μετά την παρέλευση ενός έτους, αλλά εντός της διετίας από την αγορά.

Και εδώ βεβαίως, τα ίδια αναφέρονται :

[...] Με μία απόλυτα επιτυχή και επωφελή για τον καταναλωτή κατάληξη, ολοκληρώθηκε η διαχείριση της υπόθεσης που ανέλαβε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας η οποία αφορούσε το αν το ποσό που αυτός κατέβαλε στον πωλητή για να έχει την επέκταση της εγγύησης του προϊόντος (τη λεγόμενη εμπορική εγγύηση), επιστρέφεται ή όχι σε περίπτωση υπαναχώρησης λόγω ελαττώματος. Συγκεκριμένα, πρόσφατα έλαβε και διαχειρίστηκε καταγγελία καταναλωτή, κατά γνωστής μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων ηλεκτρικών ειδών, η οποία αφορούσε ελαττωματικό προϊόν και συγκεκριμένα τηλεόραση με προβλήματα εικόνας

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Και εγώ πιστεύω ότι προσπαθείς να συμμετέχεις σε μια συζήτηση χωρίς κάποια συγκεκριμένη παραπομπή, απλώς για να πεις την άποψή σου. Δεκτή και σεβαστή, αλλά χωρίς κάποια ουσιαστική συνεισφορά. Δεν πάει να είναι μια εκτίμηση όμως (και η δική μου και η δική σου).

Το πρόβλημα είναι ότι συνεχίζουμε και λέμε λέμε λέμε, χωρίς κάποια συγκεκριμένη επίσημη παραπομπή (εκτός από αυτή που έκανες πράγματι, η οποία ωστόσο, απλώς εξήγησε πώς ορίζεται η νομική εγγύηση).

Σε σχέση δε, με την εμπορική, το λέει ξεκάθαρα ο σύνδεσμος :

[...] Ο έμπορος ή ο κατασκευαστής μπορούν επίσης να σας χορηγήσουν (να σας πουλήσουν) συμπληρωματική εμπορική εγγύηση, της οποίας οι γενικοί και ειδικοί όροι περιλαμβάνονται στη σύμβαση. Οι όροι της εμπορικής εγγύησης του κατασκευαστή ίσως να σας συμφέρουν περισσότερο από τους όρους της νομικής εγγύησης. Μια εμπορική εγγύηση δεν αντικαθιστά τη διετή νομική εγγύηση σας. Ακόμη και αν σας χορηγηθεί μονοετής εμπορική εγγύηση όταν αγοράζετε ένα προϊόν, μπορείτε να κάνετε χρήση της διετούς νομικής εγγύησης για να απαιτήσετε αποκατάσταση της ζημίας από τον έμπορο μετά την παρέλευση ενός έτους, αλλά εντός της διετίας από την αγορά.

Δε λέμε, λεμε, μιλάμε συγκεκριμένα. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι υπάρχει νομική διετή εγγύηση από το κατάστημα. Για τη νομική εγγύηση έδειξα παραπομπή παραπάνω. Επίσης ξέρουμε ότι δεν υπάρχει εμπορική εγγύηση από την Delonghi Hellas καθώς το προιόν δεν έρχεται από αυτούς. Άρα δεν μπορεί να απευθυνθεί σε αυτούς ούτε να απαιτήσει/ζητήσει κάτι. Μπορεί να μιλήσει με το κατάστημα και να δει αν υπάρχει εμπορική εγγύηση από κάποια άλλη αντιπροσωπεία (εξαρτάται από που έγινε η αγορά και με δεδομένο ότι έγινε από αντιπροσωπεία και όχι κάποιον τρίτο) και να μιλήσει μαζί τους.  Μπορεί να πάει στον ΣτΚ έχοντας υπόψη του όμως το τι ισχύει σε νομικές εγγυήσεις και τι μπορεί να περιμένει/ελπίζει από όλο αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, TuXaKoS είπε

η Delonghi Hellas

Επίσης, η Delonghi Hellas λειτουργεί ως αντιπρόσωπος της μαμάς εταιρείας Delonghi. Αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή συνάπτει συμφωνίες με κάποιους, απαλλάσσεται αυτομάτως και από άλλες υποχρεώσεις που απορρέουν από την Νομοθεσία. Τουλάχιστον δεν προκύπτει από κάποια επίσημη αναφορά. Αυτό ζήτησα από κάποιον που γνωρίζει.

14 ώρες πριν, TuXaKoS είπε

Μπορεί να πάει στον ΣτΚ έχοντας υπόψη του όμως το τι ισχύει σε νομικές εγγυήσεις και τι μπορεί να περιμένει/ελπίζει από όλο αυτό.

Α μπράβο, ακριβώς.Αυτή είναι η ουσία. Το τι ισχύει επίσημα. Όχι το πώς ερμηνεύει τα όσα διαβάζει ο Κώστας, ο Γιάννης και ο Παναγιώτης.

14 ώρες πριν, ulalume είπε

Προφανώς και όχι.  Προφανώς και αγοράστηκε γνήσιο από έναν επίσημο αντιπρόσωπο (πχ ρουμανιας),  ο οποίος παραποίησε τα "χαρτια" για να μην φαίνεται ότι είναι από Ρουμανία και τα πούλησε σε μικρόδιανομεις σε Ελλάδα,  Ιταλία η όπου αλλού. 

Σαν τελευταία επισήμανση να συμπληρώσω ότι σύμφωνα με τα όσα αναφέρει και ο φίλος παραπάνω,  πρόκειται όχι για "παραεισαγωγή" ή παράλληλη εισαγωγή, αλλά για ξεκάθαρη απάτη (παραποίηση εγγράφων) εις βάρος της επίσημης εταιρείας (εάν και εφόσον ισχύει κάτι τέτοιο). Επομένως, σε μια τέτοια περίπτωση το ζήτημα παίρνει άλλες διαστάσεις. Από την άλλη, μου είναι λίγο δύσκολο να πιστέψω ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει υπό την ανοχή της εταιρείας.

Τέλος και επειδή είδα ότι δεν θίχτηκε από κάποιον χρήστη παραπάνω, θα ήθελα κάποιος να μας εξηγήσει τι διαχωρίζει την περίπτωση των κινητών τηλεφώνων και άλλων συσκευών. Αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ότι "καλά να πάθουν οποίοι δεν αγοράζουν από τις μεγάλες αλυσίδες, γιατί χάνουν την εγγύηση" (όχι κυριολεκτικά, αλλά το νόημα αυτό ήταν). Πράγματι, οι τιμές κινητών σε γνωστές αλυσίδες και skroutzομάγαζων, διαφέρουν πάρα πολύ. Εγώ προσωπικά, όσες φορές αγόρασα κινητό τα τελευταία οκτώ χρόνια (είτε Samsung είτε Huawei), το αγόρασα από γνωστά μαγαζιά στο skroutz. Όλες οι φορές και σύμφωνα με τη λογική κάποιων, θα ήταν -λογικά- είτε προϊόντα "παραεισαγωγής" ή παράλληλης εισαγωγής. Τέσσερεις φορές που χρειάστηκε να πάω στο επίσημο service (γιατί είμαι και "τυχερός" άνθρωπος), ουδέποτε μου αρνήθηκαν την κάλυψη εντός εγγύησης. Οπότε, δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτό που διαχωρίζει τις δύο αυτές κατηγορίες.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Samsung και Huawei δεν νομίζω να έχει παραεισαγωγες. σκρουτζομαγαζα δεν σημαίνει ότι είναι 100% παραεισαγωγη.

Αν κοιτάξεις θα δεις ότι δίνουν εγγύηση αντιπροσωπείας.

πχ: https://fair.gr/huawei-p40-lite-128gb-4gb-ram-dual-sim-black-eu.html

σε Xiaomi και λοιπά κινεζικα σίγουρα υπάρχουν παραεισαγωγες.

Η εγγύηση για μένα είναι βασικό κριτήριο και πρέπει να ξέρουμε τι αγοράζουμε.

Επεξ/σία από The_Judas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/6/2021 στις 2:29 ΜΜ, agnostos13 είπε

2 χρόνια είναι η ελάχιστη εγγύηση του πωλητή στην ΕΕ (άρα και στην Ελλάδα)...να ξέρουμε τι γράφουμε!

πωωωω, αντι πάλι τα ίδια.

Δεν ισχύει αυτό που έχεις στο μυαλό σου , και ναι βαριέμαι να σου εξηγώ γιατί.

Ναι μπορεί να πας να πουλήεις τσπαμπουκά σε κάνα μαγαζί με αυτό το "επιχείρημα" και να δουλέψει

και ακριβώς επειδή ο κάθε ...ακας όχι μόνο το παίζει τσαμπουκάς που πράγματα που δε γνωρίζει αλλά παροτρύνει και άλλους να γίνους ....άκες και τσαμπουκάδες επικρατεί και η ανάλογη αντιμετώπιση από τα μαγαζιά.

 

21 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Επίσης, η Delonghi Hellas λειτουργεί ως αντιπρόσωπος της μαμάς εταιρείας Delonghi. Αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή συνάπτει συμφωνίες με κάποιους, απαλλάσσεται αυτομάτως και από άλλες υποχρεώσεις που απορρέουν από την Νομοθεσία. Τουλάχιστον δεν προκύπτει από κάποια επίσημη αναφορά. Αυτό ζήτησα από κάποιον που γνωρίζει.

Η νομοθεσία προβλέπει υποχρεώσεις για κάποιον που ΠΟΥΛΑΕΙ πραγματα στην Ελλάδα.

Αν αυτό το πράγμα δε το έχει πουλήσει η Delonghi ή κάποιος agent της στην Ελλάδα η νομοθεσία της κλάνει μια μάντρα ....

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, godfather0991 είπε

Καλό είναι κατα την προσωπική μου γνώμη αν αγοράζουμε κάτι ακριβό όπως η συγκεκριμένη καφετιέρα να την αγοράζουμε από καταστήματα που είναι επίσημοι μεταπωλητές.

Όχι ότι αν συμβεί κα΄τι δεν υπάρχει περίπτωση να μπλέξεις με το μαγαζί (γνωρίζουμε όλοι πόσο χάλια είναι το service και σε μεγάλες αλυσίδες) αλλά γιατί απευθύνεσαι στην εταιρία και 99% θα διευθετήσει άμεσα το θέμα μιας και θα επέμβει εφόσον ένα κατάστημα πουλάει τα προιόντα της και δυσαρεστεί τους πελάτες της.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ίσως μπορεί να βοηθήσει ο συνήγορος

 Αυτό ακριβώς. Σε πράγματα αξίας που έχουν υποτιθέμενη μακρά διάρκεια ζωής, είναι καλό να μην κοιτάμε το φτηνότερο offer, αλλά το καλύτερο συνολικά.

ΥΓ. Πόσο χαίρομια που πριν λίγες μέρες ΔΕΝ επέλεξα τελικά αυτό το κατάστημα για το νέο μου Kindle 🤗

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, DrLo είπε

πωωωω, αντι πάλι τα ίδια.

Δεν ισχύει αυτό που έχεις στο μυαλό σου , και ναι βαριέμαι να σου εξηγώ γιατί.

Ναι μπορεί να πας να πουλήεις τσπαμπουκά σε κάνα μαγαζί με αυτό το "επιχείρημα" και να δουλέψει

και ακριβώς επειδή ο κάθε ...ακας όχι μόνο το παίζει τσαμπουκάς που πράγματα που δε γνωρίζει αλλά παροτρύνει και άλλους να γίνους ....άκες και τσαμπουκάδες επικρατεί και η ανάλογη αντιμετώπιση από τα μαγαζιά.

Μας απαντάς στο εξής απλό; Είναι υποχρέωση του πελάτη να ρωτάει το μαγαζί αν είναι νόμιμης εισαγωγής το εμπόρευμά του;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, DrLo είπε

Αν αυτό το πράγμα δε το έχει πουλήσει η Delonghi ή κάποιος agent της στην Ελλάδα η νομοθεσία της κλάνει μια μάντρα ....

Εχω γράψει για τα κινητά παραπάνω. Κανείς δεν μου απάντησε όμως. Οπότε, παραμένουμε σε υποθέσεις, εικασίες, γνώμες και απόψεις, χωρίς κάποιο νομικό έρεισμα.

Αρκετά (δεν αναφέρομαι σε όλα) σκρουτζομάγαζα δηλαδή, είναι agents της Samsung hellas; Και πώς διαθέτουν άραγε είδη, σε τόσο ανταγωνιστικές τιμές έναντι των μεγάλων αλυσίδων; 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...