Προς το περιεχόμενο

Citroen Ami - Ενδιαφέρουσα πρόταση ή απλά trendy;


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Με αυτό τον καύσωνα, θα ήθελα έτσι απλά να ακούσω εμπειρίες από κατόχους, για το αν καταφέρνουν να αναπνέουν μέσα σε αυτό το όχημα.

χλωμό , μάλλον νοσοκομείο θα είναι όσοι κάνανε το λάθος καλοκαιριάτικα

το μόνο αντίστοιχο που παίζει είναι τα BEEV-3Α L

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, zio10 είπε

Έτσι κι αλλιώς κυκλοφορούν ακόμα αρκετά αυτοκίνητα χωρίς κλιματισμό ή αιρ κοντισιον...

Ναι αλλά έχουν συνήθως παράθυρα που ανοίγουν τελείως και όχι μισά, όπως το Ami

  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Citroën Ami δυστυχώς συγκεντρώνει πολύ άσχημα χαρακτηριστικά. Η έκθεση του οδηγού σε κίνδυνο είναι συγκρίσιμη με μηχανή. Σαφώς καλύτερη, αλλά συγκρίσιμη. Ταυτόχρονα, δεν έχει την ευελιξία μίας μηχανής, που όχι μόνο είναι «πρακτικά» χρήσιμη στην πόλη, αλλά βοηθάει και στο να αποφευχθεί ένα ατύχημα. 

Στο οικονομικό, με 6.000+ που απαιτούνται, πάλι είναι κατώτερο μίας μηχανής. Το κέρδος στο κόστος χρήσης είναι ελάχιστο, διότι η κατηγορία του («μικροκινητηκότητα στην πόλη») κυριαρχείται από οχήματα με εξίσου χαμηλό κόστος χρήσης (π.χ. μικρά scooter). 

Εγώ βέβαια θεωρώ ότι πάσχει όλη η κατηγορία των quadricycles, όχι μόνο το συγκεκριμένο. Νιώθω ότι συγκεντρώνουν όλα τα κακά από κάθε κατηγορία.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με 3 χιλιάρικα (και ac φυσικά) , χωρίς επιδοτήσεις (να μην τα πληρώνουμε έμμεσα δλδ) , θα είχαν κάποιο μέλλον , ίσως όταν πλακώσουν οι κινεζιές αργότερα , τώρα απλά κουβάδες με ρόδες είναι

το πολύ να παίξουν κάποια σαν νοικιάρικα , βάλε και μερικούς που θα την πατήσουν λόγω "τρεντ" (βέβαια τι τρεντ , για λύπηση είναι με 7+ χιλιάρικα πεταμένα ) ...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Haldol είπε

Το Citroën Ami δυστυχώς συγκεντρώνει πολύ άσχημα χαρακτηριστικά. Η έκθεση του οδηγού σε κίνδυνο είναι συγκρίσιμη με μηχανή. Σαφώς καλύτερη, αλλά συγκρίσιμη. Ταυτόχρονα, δεν έχει την ευελιξία μίας μηχανής, που όχι μόνο είναι «πρακτικά» χρήσιμη στην πόλη, αλλά βοηθάει και στο να αποφευχθεί ένα ατύχημα. 

Στο οικονομικό, με 6.000+ που απαιτούνται, πάλι είναι κατώτερο μίας μηχανής. Το κέρδος στο κόστος χρήσης είναι ελάχιστο, διότι η κατηγορία του («μικροκινητηκότητα στην πόλη») κυριαρχείται από οχήματα με εξίσου χαμηλό κόστος χρήσης (π.χ. μικρά scooter). 

Εγώ βέβαια θεωρώ ότι πάσχει όλη η κατηγορία των quadricycles, όχι μόνο το συγκεκριμένο. Νιώθω ότι συγκεντρώνουν όλα τα κακά από κάθε κατηγορία.

η συγκριση της ασφάλειας που προσφέρει το αμι σε ατυχηματα μεχρι 50χλμ με ενα σκουτερ ειναι τουλαχιστον ατυχης. επισης το κοστος, που πλεον με 6κ παιρνεις οριακα ενα μετριο σκουτερ, ειναι σε πολύ λογικα  επιπεδα για ενα μικρο ηλεκτρικο. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 minutes ago, basilis_k6 said:

η συγκριση της ασφάλειας που προσφέρει το αμι σε ατυχηματα μεχρι 50χλμ με ενα σκουτερ ειναι τουλαχιστον ατυχης. επισης το κοστος, που πλεον με 6κ παιρνεις οριακα ενα μετριο σκουτερ, ειναι σε πολύ λογικα  επιπεδα για ενα μικρο ηλεκτρικο. 

Το «μέχρι 50 χλμ» είναι τρομερά ευρύ. Σε ατύχημα με εξαιρετικά χαμηλές ταχύτητες (π.χ. άντε 15-20 χλμ) ναι, μάλλον θα πλεονεκτεί το quad. Αλλά σε ατύχημα που η πρόσκρουση (και όχι η αρχική ταχύτητα) θα είναι με 45-50 χλμ, πίστεψέ με, δε θες να 'σαι ούτε πάνω σε scooter, ούτε στο Citroën Ami. Ίσως μάλιστα και σε «ενεργή» σύγκρουση, δηλαδή που εσύ πέφτεις πάνω σε κάποιον, να πλεονεκτεί και το scooter, μιαςκαι θ' αναπτυχθούν πολύ μικρότερες δυνάμεις (< 250 vs 500+ κιλά).

Επιμένω όμως στην άποψη ότι με ένα scooter θα «γλιτώσεις» πιο εύκολα πολλά από αυτά τα μικροατυχήματα, δεδομένου της μεγαλύτερης ευελιξίας που έχουν. Και αυτό το θεωρώ και πιο σημαντικό για την κατηγορία των «εκτεθειμένων» οχημάτων. Σε ένα... τανκ, βάλε 50 αερόσακους, γέμισέ το και με μαλακά μαξιλάρια, και μετά κοπάνα τοίχους για χόμπι, δε θα πάθεις τίποτα. Σε ένα όχημα που ΑΝ χτυπήσεις κατά 99% θα έχεις πρόβλημα, καλύτερα να μην χτυπήσεις καθόλου.

:) 

Επίσης, ένα «μέτριο scooter» δεν έχει 6Κ. Ενδεικτικά, το νέο SYMPHONY 200 έχει ~2.600€. Άν πας και σε πιο... «μουράτο» (π.χ. Medley 150) πάμε στα 3.750€. Έχει μία διαφορά, δε νομίζεις; Για το πρώτο (το «μέτριο») μιλάμε για παραπάνω από τα διπλά χρήματα, και αυτό με επιδότηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε καταλαβαίνω γιατί έχει προκαλέσει τόσο αρνητικά σχόλια το συγκεκριμένο. Στην ουσία πρόκειται για μια 4τροχη μοτοσυκλέτα από θέμα "προδιαγραφών" για ανθρώπους που θα πανε γυρω γυρω σε στενούς δρόμους. Θα πρέπει να το κρίνει κανείς με αυτό που ειναι και όχι με το τι "δείχνει" η μορφολογία του (4 ρόδες -> σύγκριση με το C3 πχ). Εχω ενα στο παρακάτω στενό και το κάνω χάζι όποτε περνάω γιατί ειναι μια διαφορετική πρόταση.

On 17/07/2023 at 18:23, kostasgr78 said:

Με αυτό τον καύσωνα, θα ήθελα έτσι απλά να ακούσω εμπειρίες από κατόχους, για το αν καταφέρνουν να αναπνέουν μέσα σε αυτό το όχημα.

Δεν έχω εμπειρία αλλά με κράνος πώς θα ειναι στους 44 που έρχονται πάνω σε μοτοσυκλέτα και (αν είσαι λογικός) φουλ ρούχο και όχι κοντομανικο, σαγιονάρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, korakios said:

με 3 χιλιάρικα (και ac φυσικά) , χωρίς επιδοτήσεις (να μην τα πληρώνουμε έμμεσα δλδ) , θα είχαν κάποιο μέλλον , ίσως όταν πλακώσουν οι κινεζιές αργότερα , τώρα απλά κουβάδες με ρόδες είναι

το πολύ να παίξουν κάποια σαν νοικιάρικα , βάλε και μερικούς που θα την πατήσουν λόγω "τρεντ" (βέβαια τι τρεντ , για λύπηση είναι με 7+ χιλιάρικα πεταμένα ) ...

3 χιλιάρικα έχουν φτάσει τα παπάκια, just saying…

40 minutes ago, a_f_a said:
On 17/07/2023 at 18:23, kostasgr78 said:

 

Δεν έχω εμπειρία αλλά με κράνος πώς θα ειναι στους 44 που έρχονται πάνω σε μοτοσυκλέτα και (αν είσαι λογικός) φουλ ρούχο και όχι κοντομανικο, σαγιονάρα;

Στην κίνηση στην πόλη, απλά δραμα…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, AristidisZ είπε

3 χιλιάρικα έχουν φτάσει τα παπάκια, just saying…

πάντα η σύγκριση γίνεται με κάτι που αξίζει τα λεφτά γενικότερα

αν πχ το παπί κάνει 10χήνες σε 5 χρόνια δε σημαίνει οτι αξίζει κάτι απο τα 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...