Προς το περιεχόμενο

Citroen Ami - Ενδιαφέρουσα πρόταση ή απλά trendy;


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένα θα πω. Όταν βγήκαν τα πρώτα Apple smartphone οι κλασικοί χρήστες ενός κινητού έλεγαν τι να την κάνω την παντόφλα. Δεν μοιάζει με κινητό που ξέρουμε, δεν μου χρειάζεται. Μετά από μερικά χρόνια που βγήκαν οθόνες 5 - 5.5 ιντσες έλεγαν εγώ ρακέτα δεν κρατάω για να μιλάω στο τηλέφωνο γιατί θα με κοροϊδεύουν έξω. Τώρα υπάρχει καθολική επικράτηση smartphone άνω το 5 ιντσών. Θέλω να πω πως οι ανάγκες αλλάζουν και προσαρμόζονται με την εποχή. Μπορεί σε μερικά χρόνια να απαγορευτεί η κίνηση θερμικών κινητήρων εντός των μεγάλων αστικών κέντρων. Τότε θα είναι μονόδρομος τέτοιες προτάσεις για όποιον θέλει ένα μέσο μετακίνησης. Προς το παρόν δεν πάει να αντικαταστήσει κανένα αυτοκίνητο γιατί είναι τετράτροχο μοτοποδήλατο με κλωβό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, umbrella co. είπε

Για μενα ειναι πολυ ακριβο γι'αυτα που προσφερει.

Εξωφρενικά ακριβό ακόμα και για τα εισοδήματα του Ευρωπαίου. Δεν χωράει αμφισβήτηση. 3-4.000 έπρεπε να είναι η τιμή του πατινιού με οροφή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/3/2022 στις 10:14 ΠΜ, nikangel είπε

Πάμε πάλι από την αρχή. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Μπορεί να μοιάζει αλλά είναι τετράτροχο μοτοποδήλατο και με αυτή την λογική βγάζει άδεια κυκλοφορίας. Γιατί προσπαθούν τώρα κάποιοι να αναζητήσουν χαρακτηριστικά αυτοκινήτου από ένα μοτοποδήλατο είναι απορίας άξιο. Όπως λέει και η λέξη απευθύνεται σε αυτούς που δεν τους νοιάζει ούτε το air-conditioning ούτε κι αερόσακοι ούτε κάν το ράδιο γιατί απλά είναι μηχανάκι! Έχει κανείς τις παραπάνω απαιτήσεις από ένα μηχανάκι; Επίσης βάση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας τα μοτοποδήλατα απαγορεύεται να μπαίνουν σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας πχ Αττική οδό ή εθνικές οδούς άρα ποια νταλίκα έχει φόβο να σε πατήσει στους πηγμενους από κίνηση αστικούς δρόμους. Αυτό το όχημα είναι για ΑΣΤΙΚΕΣ καθαρά μετακινήσεις γι αυτό και η αυτονομία του είναι αυτή που είναι. Στις άλλες χώρες τηρούν τα όρια ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών άσχετα αν εδώ είμαστε μπανανία. Η τιμή του επίσης χαρακτηρίζεται προσιτή την στιγμή που ένα έξυπνο κινητό τηλέφωνό έχει φτάσει να πωλείται στα 1500 ευρώ και ένα μεσαίο ηλεκτρικό σκούτερ πάει κοντά στα 6000 ευρώ. Το υψηλό κόστος σε αυτές τις τεχνολογίες είναι οι μπαταρίες που ανεβάζουν κατακόρυφα την τιμή. Τέλος ποιός πιστεύει πως μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Citroen δεν έχει κάνει έρευνα αγοράς πρίν λανσάρει ένα προϊόν. Θεωρώ πως θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες με δικές τους προτάσεις μόλις δουν την σχετική απήχηση. Για τα μικρά ελληνικά νησιά είναι ιδανικό, ειδικά σε αυτά που η χρήση των αυτοκινήτων είναι περιορισμένη. Το καλοκαίρι θα γεμίσει ο τόπος από αυτά πιστεύω. 

Συμφωνούμε απόλυτα με το ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και άρα δεν πρέπει να το συγκρίνουμε σαν τέτοιο. Γιατί όμως συμπεραίνεις ότι "απλά είναι μηχανάκι" αφού ΔΕΝ είναι ούτε μηχανάκι;;; Λίγο αυθαίρετη δεν είναι η κρίση σου;

Στην πράξη είναι ένα gadget αστικής μετακίνησης και απλά αντιμετωπίστηκε νομοθετικά ως μηχανάκι.

Από την άλλη, παρά την (αυθαίρετη κατά τη γνώμη μου) συνεχιζόμενη εμμονή σου να το συγκρίνεις οικονομικά με...κινητό (και για την ακρίβεια με high end κινητό), παραμένει ακριβό για αυτό που είναι. Προφανώς και ο έλληνας αντιπρόσωπος θα επιχειρηματολογήσει για τιμές στα 5,5 χιλιάρικα, όπως ήδη άλλωστε διαβάζουμε στον ειδικό και μη τύπο, αλλά αυτό τί σημασία έχει αν ΔΕΝ πάρεις την επιδότηση για Χ λόγους, ή δεν είσαι 25άρης; Παραμένει μία ακριβή πρόταση. Όχι συγκρινόμενη με αυτοκίνητο, μηχανάκι ή πατίνι αλλά γι' αυτό που είναι.

Όταν κάποιος τονίζει την απουσία πχ a/c αμέσως η απάντηση είναι "μα δεν είναι αυτοκίνητο". Οκ δεν είναι. Επειδή όμως δεν είναι ούτε δίκυκλο παραμένει ένα κλειστό κουτί το οποίο τουλάχιστον στο ελληνικό αστικό καλοκαιρινό περιβάλλον θα ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες. Και τα "ιδιαίτερα" παράθυρά του δε νομίζω να βοηθήσουν πολύ. Μπορεί να είναι δοκιμασμένη λύση στο θρυλικό 2cv αλλά μην ξεχνάμε ότι εκεί όταν χρειαζόταν άνοιγε τελείως η οροφή, πράγμα που δεν συμβαίνει εδώ.

Τώρα για το αν η μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία Citroen (της οποίας δηλώνω φαν, ως προς τις τεχνολογίες του παρελθόντος) έκανε έρευνα αγοράς πριν λανσάρει το προϊόν, προφανώς κι έκανε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν παίζει να καταλήξει σε fail, για λόγους τεχνικούς, εμπορικούς ή όποιους άλλους όπως έχει γίνει στο παρελθόν από διάφορες εταιρίες. Ακόμα και η ίδια έχει τις αστοχίες της (πχ googlάρισε το citroen gs birotor έτσι για εγκυκλοπαιδικούς λόγους).

Τώρα αν το target group είναι αυτός που έχει θερμικό αυτοκίνητο για ταξίδια ή μεγαλύτερες μετακινήσεις και λοιπές ανάγκες και του περισσεύει κι ένα 10χίλιαρο για να πηγαίνει γύρω-γύρω εντός της πόλης, τότε προφανώς είναι λύση.

ΥΓ 6000-10000€, κλεισμένος μέσα (άρα σχετικά απομονωμένος σε σχέση με ένα δίτροχο) και ούτε κεντρικό καθρέφτη;;; Σοβαρά;

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Συμφωνούμε απόλυτα με το ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και άρα δεν πρέπει να το συγκρίνουμε σαν τέτοιο. Γιατί όμως συμπεραίνεις ότι "απλά είναι μηχανάκι" αφού ΔΕΝ είναι ούτε μηχανάκι;;; Λίγο αυθαίρετη δεν είναι η κρίση σου;

Στην πράξη είναι ένα gadget αστικής μετακίνησης και απλά αντιμετωπίστηκε νομοθετικά ως μηχανάκι.

Από την άλλη, παρά την (αυθαίρετη κατά τη γνώμη μου) συνεχιζόμενη εμμονή σου να το συγκρίνεις οικονομικά με...κινητό (και για την ακρίβεια με high end κινητό), παραμένει ακριβό για αυτό που είναι. Προφανώς και ο έλληνας αντιπρόσωπος θα επιχειρηματολογήσει για τιμές στα 5,5 χιλιάρικα, όπως ήδη άλλωστε διαβάζουμε στον ειδικό και μη τύπο, αλλά αυτό τί σημασία έχει αν ΔΕΝ πάρεις την επιδότηση για Χ λόγους, ή δεν είσαι 25άρης; Παραμένει μία ακριβή πρόταση. Όχι συγκρινόμενη με αυτοκίνητο, μηχανάκι ή πατίνι αλλά γι' αυτό που είναι.

Όταν κάποιος τονίζει την απουσία πχ a/c αμέσως η απάντηση είναι "μα δεν είναι αυτοκίνητο". Οκ δεν είναι. Επειδή όμως δεν είναι ούτε δίκυκλο παραμένει ένα κλειστό κουτί το οποίο τουλάχιστον στο ελληνικό αστικό καλοκαιρινό περιβάλλον θα ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες. Και τα "ιδιαίτερα" παράθυρά του δε νομίζω να βοηθήσουν πολύ. Μπορεί να είναι δοκιμασμένη λύση στο θρυλικό 2cv αλλά μην ξεχνάμε ότι εκεί όταν χρειαζόταν άνοιγε τελείως η οροφή, πράγμα που δεν συμβαίνει εδώ.

Τώρα για το αν η μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία Citroen (της οποίας δηλώνω φαν, ως προς τις τεχνολογίες του παρελθόντος) έκανε έρευνα αγοράς πριν λανσάρει το προϊόν, προφανώς κι έκανε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν παίζει να καταλήξει σε fail, για λόγους τεχνικούς, εμπορικούς ή όποιους άλλους όπως έχει γίνει στο παρελθόν από διάφορες εταιρίες. Ακόμα και η ίδια έχει τις αστοχίες της (πχ googlάρισε το citroen gs birotor έτσι για εγκυκλοπαιδικούς λόγους).

Τώρα αν το target group είναι αυτός που έχει θερμικό αυτοκίνητο για ταξίδια ή μεγαλύτερες μετακινήσεις και λοιπές ανάγκες και του περισσεύει κι ένα 10χίλιαρο για να πηγαίνει γύρω-γύρω εντός της πόλης, τότε προφανώς είναι λύση.

ΥΓ 6000-10000€, κλεισμένος μέσα (άρα σχετικά απομονωμένος σε σχέση με ένα δίτροχο) και ούτε κεντρικό καθρέφτη;;; Σοβαρά;

Ούτε ελληνας αντιπρόσωπος είμαι ούτε έχω καμία πρεμουρα να πλασαρω το συγκεκριμένο όχημα. Ανέφερα το κινητό ως μέτρο σύγκρισης για να έχουμε μια τάξη μεγέθους. Στην δική μου λογική αφού υπάρχουν καταναλωτές που θεωρούν φυσιολογικο να δίνουν 1600 για ένα κινητό, θα υπάρχουν καταναλωτές που θα θεωρούν λογική την τιμή αυτού του οχήματος. Σχεδιαστικά λοιπόν μπορεί να παραπέμπει σε αυτοκίνητο, είναι όμως ένα όχημα που μπορεί να έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές με περιορισμούς. Αν αυτοί οι περιορισμοί δεν προσαρμόζονται καλά στα ελληνικά δεδομένα είναι μικρής σημασίας για την Citroen. Προφανώς στοχεύει στις αγορές ολόκληρης της Ευρώπης που ισχύουν και διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες από την Ελλάδα. Άσχετα με την τιμολόγηση της αντιπροσωπείας στον τελικό καταναλωτή φτάνει στα 6500 με 6900 ανάλογα την έκδοση και η τιμή πέφτει κατά ένα χιλιάρικο αν είσαι και κάτω των 29. Με 5500 λοιπόν ως ελάχιστη τιμή μπορεί κανείς να πάρει ένα όχημα που θα τον γλιτώσει από το κρύο θα τον γλιτώσει από βροχή, θα τον γλιτώσει από την βενζίνη, θα τον γλιτώσει από τον δακτύλιο θα τον γλιτώσει από τα τέλη κυκλοφορίας, θα τον γλιτώσει από την ακριβή ασφάλεια και θα τον γλιτώσει κυρίως από τις πτώσεις μιας μοτο. Στον αντίποδα έχει αρκετά αρνητικά. Τα ζυγίζει κανείς και αποφασίζει αν το όχημα αυτο καλύπτει τις ανάγκες του ή όχι... Εξάλλου περί ορεξεως κολοκυθόπιτα. Έχω φίλο που αγοράζεις μπλούζες που κοστίζουν 150 με 200 ευρώ. Για εμένα είναι κοροϊδία ένα κομμάτι υφάσματος να πληρώνεται τόσο ακριβά. Αυτόν τον ικανοποιεί άρα εμένα μου περισσεύει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Αν πάρει κανένας σας το Ami και γουστάρει καμιά κόντρα παραλιακή ή στη Βούτα ας στείλει. Θα περιμένω με αυτό

αυτο εχει και ενσωματωμενο mp5!

Why mp5 files will never exist : r/programmingmemes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξυ το ακόμα πιο αστείο είναι τα επιχειρήματα που διαβάζω. Για γέλια και για κλάματα. Συγκρίσεις ό,τι να ναι, με ό,τι να ναι αρκεί να δικαιολογήσουμε την άποψη μας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

διπλα απο εκει που μενω εχει αντιπροσωπεια σιτροεν. Εδω και λιγο καιρο προμοταρει απιστευτα το αμι:

εχει βγαλει 2-3 εξω απο την εκθεση, εχει βαλει τεραστια πανο->ελατε για δωρεαν δοκιμη/δε θελει διπλωμα και πολλα αλλα.

Προσωπικα οταν διαβαζα περιοδικα περιμενα ενα οχημα τυπου σμαρτ

αμ δε...

Κατα τη γνωμη μου ειναι οχημα και οχι αυτοκινητο. Αν θυμαμαι εχει αυτονομια 75 χλμ (υπο προυποθεσεις που στη χωρα μας δε παιζει πχ ομαλη οδηγηση) οι επιβατες καθονται καπως περιεργα ενω ειναι και αρκετα χαμηλο.

Στο εσωτερικο λειπουν καποια χαρακτηριστικα ενος τυπικου αυτοκινητου αλλα εγω εκει που φρικαρα ειναι η (παθητικη ασφαλεια): αν σε σμαρτ δε μπαινω γιατι ουσιαστικα δεν εχει καποια ασφαλεια εναντι μεγαλων οχηματων αυτο δε θα ηθελες να βγεις σε μεγαλο δρομο (περιφερειακη θεσ/κη, παραλιακη ή συγγρου Αθηνα κτλ). Δε μιλαω καν για εθνικη οδο. Εικαζω οτι η χρησιμοτητα του ειναι κατι σα ηλεκτρικο σκουτερ ή πατινι για συντομες διαδρομες (εντος δημου ή γειτουνικου δημου).

 

Υ.Γ: Στο παρισι που ελεγαν οτι θα κατακτησει την αγορα, θα λυσει το προβλημα παρκαρισματος στη πολη και θα γινει η μεγαλη μοδα αναμεσα σε νεολαια μαλλον θα εχουν απογοητευτει τα στελεχη της σιτροεν

Στις 29/3/2022 στις 12:57 ΜΜ, gbras είπε

Αυτο ειναι συμπαθητικο https://www.xevcars.com/yoyo/

με 13.000 ευρ πιστεψε με υπαρχουν πιο πρακτικες και ομορφες λυσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 11/6/2021 στις 2:57 ΜΜ, Bitbit είπε

Κάπου διάβασα για τιμή ~9000€. (προσπαθώ να συγκρατήσω τα γέλια μου) Ίσως με κάποια επιδότηση (πιθανό) να πέσει. 

Ποιος παρανοϊκός θα δώσει τόσα λεφτά για έναν κουβά με ρόδες; Κυριολεκτικά κουβά. Είναι και πλαστικό νομίζω

Θα το αγοράσει ποιος, για να το κάνει τι; Με τελική 45km/h. Εκτός αν έχει σκοπό να πηγαίνει από τα πεζοδρόμια διότι από το δρόμο τα μπινελίκια θα πέφτουν βροχή.

Το μοτοποδήλατα και τα πατίνια που αναφέρθηκε ειναι τουλάχιστον μικρά και μπορούν να κάνουν άκρη, αυτό το πράγμα θα πηγαίνει με 40 που ακριβώς; στη μέση του δρόμου;

Είχαμε τους ποδηλάτες που ήταν στην κοσμάρα τους και δημιουργούσαν ουρά πίσω τους (σε στενούς δρόμους), τώρα θα έχουμε και αυτό το lego? Βασικά με τέτοια τιμή δε θα το έχουμε, αλλά λέμε τώρα..

Αν είχα πολλάααααα λεφτά μπορεί να το αγόραζα για το παιδί μου να κάνει βόλτες στην αυλή

6,000ευρώ με επιδότηση μετακινούμε ηλεκτρικά 

Στις 26/3/2022 στις 1:15 ΜΜ, GeorgeTrzs είπε

Πεθαίνω να το δώ με αυτοκόλλητα Τροχαία εθνικών οδών...

με 45 τελική ούτε στην Αλεξάνδρας δεν θα πηγαίνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσα έχω δει στο Χαλάνδρι πάντως, μια χαρά ακολουθούν τους ρυθμούς κίνησης, ακόμα και σε ανοιχτούς δρόμους, όπως πχ η Λ. Πεντέλης ψηλά ή Παπανικολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν αγαπητοι το τετρακυκλο αυτό εχει συγκεκριμένο σκοπό, αλλά όπως ολοι είπαν πολυυ ακριβό. Επισης στην κατηγορία του βρίσκεις και αλλα με ίσως καλύτερη αυτονομία όπως Zhidou , θα μου πεις κινεζιες. Το θέμα είναι εγω που εχω σαν δεύτερο αμαξι για την δουλειά αμάξι υγραέριο 15ετιας και ξοδεύω σε συνεργεία πλέον οσο ναναι,  και μένω σε επαρχιακή πόλη , καλα τα microcars αλλά ουσιαστικά θα πρέπει να πουλήσω το δικο μου κανα 4000 μαξ και να δώσω άλλα 2500€(ami) ή και 4000€(beev) για κάτι πειραματικό 4τροχο χωρίς ac  και ασφάλεια, με μικρή αυτονομία και φυσικα η μπαταρία που στα 4 χρόνια λογικά 130/kwh μέση τιμή γυρω στο 1000€ για αλλαγη σε έσχατη περίπτωση. Προτιμώ να περιμένω με το ford και αν γίνουν λιγο πιο φτηνά εκει στα 3-4000 με επιδότηση και αν.. Δεν πείθομαι να σκάσω 6500- 7000 και να ρισκάρω παρότι το θέλω για 20 km την ημέρα ..

Επεξ/σία από Varnavas89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...