Προς το περιεχόμενο

Intel 12th Gen Core, Alder-Lake & Z690 (2021) [ LGA 1700 ]


7nisiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 λεπτά πριν, malakudi είπε

Εντάξει 11900Κ αν βάλεις σε OEM PC είναι λίγο ανούσιο. 11900Κ παίρνεις επειδή είναι ξεκλείδωτος. Βάζεις 11900 απλό σε OEM PC που είναι και 65W TDP.

Συμφωνώ με τον απλό 11900 σε OEM PC, αλλά και με τον 11900 δεν θα δεις τα ίδια νούμερα που θα δεις με μητρικές DIY.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

Μια χαρά τα βλέπω τα τεστ του Techspot, σε High settings τρέχει χωρίς RTX και όχι σε Ultra.

Ααα και έχει και την 6900ΧΤ και όχι την μπουρούχα την 3090 για 1080p.  Πλάκα κάνω μην μου το κάνεις OT😁

Αλλά λέγαμε για τους 5600Χ και 11600Κ και όχι για 4C 8T πενταετίας.  

Δεν λέμε κάτι διαφορετικό, αυτό έγραψα και εγώ. Ότι τρέχουν με ότι ναναι settings σε ότι ναναι περιοχές και καταλήγεις ότι οι διαφορές είναι 5%. 

Kαι εγώ για τον 11600k σου λέω ότι χάνει και τα 60 fps σε σημεία, τι στιγμή που ο 10900k δεν έπεφτε κάτω από 80. Ε αυτό δεν είναι 5%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Herald είπε

Σε 4c / 8t θα δείς και low 30's. Ξαναλέω, μιλάμε για averages, όχι για 1% lows και minimums. Με simulated 7700k με την διπλάσια cache ήμουνα καρφωμένος στα 32-33 σε όλη την περιοχή γύρω από το διαμέρισμα του V ας πούμε, ή σε όλοκληρη την περιοχή apartments.

Στο CP2077 υπάρχει μια διαδρομή που έχω δει και παρατεταμένα 25-30 καρέ με τον 10900K και νόμιζα ότι έφταιγε ο 6700K. Όσο βρίσκεσαι εκεί το FR είναι πολύ χαμηλό. Γεγονός που υποδηλώνει streaming προβλήματα.

Στην περιοχή με τον κόμβο των ιχθύων ενώ με την 1,23 έκδοση είχα πολύ χαμηλό FR με τον 10900K και σοβαρά frame drops με simulated 10600K στην έκδοση 1,31 είμαι σταθερά πάνω από 70 και όσο το επιτρέπει η GPU.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Στο CP2077 υπάρχει μια διαδρομή που έχω δει και παρατεταμένα 25-30 καρέ με τον 10900K και νόμιζα ότι έφταιγε ο 6700K. Όσο βρίσκεσαι εκεί το FR είναι πολύ χαμηλό. Γεγονός που υποδηλώνει streaming προβλήματα.

Στην περιοχή με τον κόμβο των ιχθύων ενώ με την 1,23 έκδοση είχα πολύ χαμηλό FR με τον 10900K και σοβαρά frame drops με simulated 10600K στην έκδοση 1,31 είμαι σταθερά πάνω από 70 και όσο το επιτρέπει η GPU.

Πώς είχες 30 με τον 10900k ρε :P 

Εγώ στην 1.01 που τελείωσα το παιχνίδι το πιο χαμηλό που είχα δεί ήταν ~80 στα apartments τίγκα γκάζι με το πιο γρήγορο αμάξι του παιχνιδιού. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Herald είπε

Πώς είχες 30 με τον 10900k ρε :P 

Εγώ στην 1.01 που τελείωσα το παιχνίδι το πιο χαμηλό που είχα δεί ήταν ~80 στα apartments τίγκα γκάζι με το πιο γρήγορο αμάξι του παιχνιδιού. 

Ναι σε πολύ συγκεκριμένη διαδρομή εκτός πόλης(τώρα θέλει ψάξιμο). Σούρσιμο στα 25 καρέ. Σπάνια θα περάσει κάποιος από εκεί. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί τόσο CPU όσο και GPU "κάθονταν". Ενώ ήταν φορτωμένο στον nvme SSD που έχω σε ρόλο cache.

Θέλω να πω ότι σε τέτοιου είδους παιχνίδια ο κώδικας έχει σοβαρά θέματα και κατηγορούμε το CPU που δεν έχει χίλια threads για να αντιμετωπίσει κάπως καλύτερα τον σαβουροκώδικα. Ο 8700Κ θα 'πρεπε να είναι το τελευταίο gaming CPU στην ιστορία αν όλα γίνονταν σωστά.

 

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Herald είπε

Πώς είχες 30 με τον 10900k ρε :P 

Εγώ στην 1.01 που τελείωσα το παιχνίδι το πιο χαμηλό που είχα δεί ήταν ~80 στα apartments τίγκα γκάζι με το πιο γρήγορο αμάξι του παιχνιδιού. 

Δεν ειναι και τοσο βαρια περιοχη, βασικα δεν ειναι το 99% του χαρτη και τοσο τραγικο, απλα αναλωνομαστε σε 2-3 σημεια του χαρτη, πραγματικα δεν πιστευω 10600Κ η 5600x με σωστο στησιμο και μνημες να εχουν θεμα να κρατησουν 75-80 avg, οκ μπορει να πεσουν και για λιγο κατω απο 60 σε ενα δυο σημεια, αλλα το avg απο 2-3 ωρες παιχνιδιου δεν θα ειναι μονο 60 σε καμια περιπτωση.

Για εμενα παντως δεν θα επρεπε το 60αρι να ειναι θεμα σε cpu ουτε των 200€, ειναι καθαρα θεμα engine και optimization, οπως και επιλογων τυπου να βγαζεις τερας τυπου MSFS20 σε dx11 κτλ. 

Ακριβα cpu επρεπε να θελεις μονο για ακριβα γουστα τυπου 240fps, οχι για το βασικο 60αρι, κυριως σε dx12 τιτλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Δεν ειναι και τοσο βαρια περιοχη, βασικα δεν ειναι το 99% του χαρτη και τοσο τραγικο, απλα αναλωνομαστε σε 2-3 σημεια του χαρτη, πραγματικα δεν πιστευω 10600Κ η 5600x με σωστο στησιμο και μνημες να εχουν θεμα να κρατησουν 75-80 avg, οκ μπορει να πεσουν και για λιγο κατω απο 60 σε ενα δυο σημεια, αλλα το avg απο 2-3 ωρες παιχνιδιου δεν θα ειναι μονο 60 σε καμια περιπτωση.

Για εμενα παντως δεν θα επρεπε το 60αρι να ειναι θεμα σε cpu ουτε των 200€, ειναι καθαρα θεμα engine και optimization, οπως και επιλογων τυπου να βγαζεις τερας τυπου MSFS20 σε dx11 κτλ. 

Ακριβα cpu επρεπε να θελεις μονο για ακριβα γουστα τυπου 240fps, οχι για το βασικο 60αρι, κυριως σε dx12 τιτλους.

Δεν έχω βρεί πιο βαριά περιοχή από αυτή. Αλλά δεν εστιάζω στο 60αρι, αλλά στην μεγάλη διαφορά που κάνουν οι πυρήνες από το 6/12 του 11600 στα 10/20 του 10900k. Και μάλιστα είναι από τα παιχνίδια που πάνε καλά οι rocket lake. 

Mε 3333c12 μνήμες είμαι, μετά το τελευταίο patch μέχρι 59 έπεσα. Πριν τα patches έβλεπα και low 50ies. Το θέμα είναι οτι ο 11600k (όπως και οι 10600 / 5600x φαντάζομαι) μια 3080ti / 3090 και πιθανόν και 3080 θα την μπουκαλιάζαν, έστω και ελαφρά σε 1440p RTX on / DLSS. 

To θέμα είναι οτι στα review δεν τα βλέπεις αυτά, σε όλα τα παιχνίδια τεστάρουν στα λιβάδια και βλέπεις 100αρια +. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Ναι σε πολύ συγκεκριμένη διαδρομή εκτός πόλης(τώρα θέλει ψάξιμο). Σούρσιμο στα 25 καρέ. Σπάνια θα περάσει κάποιος από εκεί. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί τόσο CPU όσο και GPU "κάθονταν". Ενώ ήταν φορτωμένο στον nvme SSD που έχω σε ρόλο cache.

Θέλω να πω ότι σε τέτοιου είδους παιχνίδια ο κώδικας έχει σοβαρά θέματα και κατηγορούμε το CPU που δεν έχει χίλια threads για να αντιμετωπίσει κάπως καλύτερα τον σαβουροκώδικα. Ο 8700Κ θα 'πρεπε να είναι το τελευταίο gaming CPU στην ιστορία αν όλα γίνονταν σωστά.

 

 

Έτσι ακριβώς. Πάντως υπάρχουν και πιο κακογραμμένα games. Παίξτε ArmA 3 με όλα τα γραφικά στα Ultra. Για μια στιγμή θα αναρωτηθείς "i9-10900k έχω ή FX-8350"...😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Herald είπε

Δεν έχω βρεί πιο βαριά περιοχή από αυτή. Αλλά δεν εστιάζω στο 60αρι, αλλά στην μεγάλη διαφορά που κάνουν οι πυρήνες από το 6/12 του 11600 στα 10/20 του 10900k. Και μάλιστα είναι από τα παιχνίδια που πάνε καλά οι rocket lake. 

Mε 3333c12 μνήμες είμαι, μετά το τελευταίο patch μέχρι 59 έπεσα. Πριν τα patches έβλεπα και low 50ies. Το θέμα είναι οτι ο 11600k (όπως και οι 10600 / 5600x φαντάζομαι) μια 3080ti / 3090 και πιθανόν και 3080 θα την μπουκαλιάζαν, έστω και ελαφρά σε 1440p RTX on / DLSS. 

To θέμα είναι οτι στα review δεν τα βλέπεις αυτά, σε όλα τα παιχνίδια τεστάρουν στα λιβάδια και βλέπεις 100αρια +. 
 

Δεν ξερω αν ειναι χωραφια, αλλα ακομα και απο reviewers, λιγα cpu βλεπω να κρατανε πανω απο 60fps min που θελεις και οχι avg, γιατι δεν ειναι avg ειδα σε ενα σημειο 59, αλλα min.

 

xxJ2hsYaDZZbTTAeNpR33o-970-80.png

Τωρα αν παρουμε τους δρομους γυρω απο το V's apartment, το παραπανω φουσκωνει τα νουμερα για τον 5600x, αυτα θα δεις μεν, αλλα με 3800c14, οχι xmp, απο την αλλη με τον 5950x θα δεις 100+ και πανω απο 80 min και με τον 10900Κ μιλας για την ιδια εικονα, οποτε εχεις ενα δικιο εδω, παρουσιαζουν τα μικροτερα cpu καλυτερα απο οτι ειναι, o 11600K ειναι και θυμα των 3333.

Και δεν ειναι καν το V's apartment το χειροτερο σημειο παντως, εχει και αλλα που βλεπεις 60αρια με 5950x/10900K, οποτε 50αρια με τα 6πυρηνα.

Τωρα ο pirmen βρηκε και αλλο που βλεπεις 30fps. Ενταξει δεν μπορουν και οι reviewers να ψαχνουν τα 3 χειροτερα σημεια και να βγαλουν σουμα απο εκει, ενα avg παιρνουν απο μεγαλο κομματι του χαρτη που ειναι και το πιο σωστο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Razor333 είπε

Δεν ξερω αν ειναι χωραφια, αλλα ακομα και απο reviewers, λιγα cpu βλεπω να κρατανε πανω απο 60fps min που θελεις και οχι avg, γιατι δεν ειναι avg ειδα σε ενα σημειο 59, αλλα min.

 

xxJ2hsYaDZZbTTAeNpR33o-970-80.png

Τωρα αν παρουμε τους δρομους γυρω απο το V's apartment, το παραπανω φουσκωνει τα νουμερα για τον 5600x, αυτα θα δεις μεν, αλλα με 3800c14, οχι xmp, απο την αλλη με τον 5950x θα δεις 100+ και πανω απο 80 min και με τον 10900Κ μιλας για την ιδια εικονα, οποτε εχεις ενα δικιο εδω, παρουσιαζουν τα μικροτερα cpu καλυτερα απο οτι ειναι, o 11600K ειναι και θυμα των 3333.

Και δεν ειναι καν το V's apartment το χειροτερο σημειο παντως, εχει και αλλα που βλεπεις 60αρια με 5950x/10900K, οποτε 50αρια με τα 6πυρηνα.

Τωρα ο pirmen βρηκε και αλλο που βλεπεις 30fps. Ενταξει δεν μπορουν και οι reviewers να ψαχνουν τα 3 χειροτερα σημεια και να βγαλουν σουμα απο εκει, ενα avg παιρνουν απο μεγαλο κομματι του χαρτη που ειναι και το πιο σωστο.

 

Kυρίως σε techspot και gnexus αναφέρομαι. Δεν κατηγορώ τους reviewers, λογικό είναι να κάνουν benchmarks όπου βολεύει, απλά βγαίνουν εντελώς λάθος συμπεράσματα. Πχ. στο 5775C που έτρεξε πρόσφατα το hwunboxed, πήγαινε δες τα comments. Όλοι γράφουν ότι τρέχει όλα τα games 60 fps minimum και τέτοια. Φαντάζεσαι τι θα πάθει σε cb2077 με RTX on έτσι? Παίζει ούτε τα 30 να μην δεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελες και hybrid cores βλαχάρα ιντελ 🤣

 

But that all changes with Alder Lake. Both desktop processors and mobile processors will now have AVX-512 disabled in all scenarios. But the silicon will still be physically present in the core, only because Intel uses the same core in its next generation server processors called Sapphire Rapids. One could argue that if the AVX-512 unit was removed from the desktop cores that they would be a lot smaller, however Intel has disagreed on this point in previous launches. What it means is that for the consumer parts we have some extra dark silicon in the design, which ultimately might help thermals, or absorb defects.

But it does mean that AVX-512 is probably dead for consumers.

Intel isn’t even supporting AVX-512 with a dual-issue AVX2 mode over multiple operations - it simply won’t work on Alder Lake. If AMD’s Zen 4 processors plan to support some form of AVX-512 as has been theorized, even as dual-issue AVX2 operations, we might be in some dystopian processor environment where AMD is the only consumer processor on the market to support AVX-512.

On the E-core side, Gracemont will be Intel’s first Atom processor to support AVX2. In testing with the previous generation Tremont Atom core, at 2.9 GHz it performed similarly to a Haswell 2.9 GHz Celeron processor, i.e. identical in non-AVX2 situations. By adding AVX2, plus fundamental performance increases, we’re told to expect ‘Skylake-like performance’ from the new E-cores. Intel also stated that both the P-core and E-core will be at ‘Haswell-level’ AVX2 support.

By enabling AVX2 on the E-cores, Intel is also integrating support for VNNI instructions for neural network calculations. In the past VNNI (and VNNI2) were built for AVX-512, however this time around Intel has done a version of AVX2-VNNI for both the P-core and E-core designs in Alder Lake. So while AVX-512 might be dead here, at least some of those AI acceleration features are carrying over, albeit in AVX2 form.

For the data center versions of these big cores, Intel does have AVX-512 support and new features for matrix extensions, which we will cover in that section.
 

https://www.anandtech.com/show/16881/a-deep-dive-into-intels-alder-lake-microarchitectures/5

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Herald είπε

Kυρίως σε techspot και gnexus αναφέρομαι. Δεν κατηγορώ τους reviewers, λογικό είναι να κάνουν benchmarks όπου βολεύει, απλά βγαίνουν εντελώς λάθος συμπεράσματα. Πχ. στο 5775C που έτρεξε πρόσφατα το hwunboxed, πήγαινε δες τα comments. Όλοι γράφουν ότι τρέχει όλα τα games 60 fps minimum και τέτοια. Φαντάζεσαι τι θα πάθει σε cb2077 με RTX on έτσι? Παίζει ούτε τα 30 να μην δεί. 

Λογικα ουτε στα επιπεδα i3 10100, οποτε ναι, απο ουτε 30 εως 50 καρε ρεαλιστικα με RTX ON.

Μαλλον δεν εχουν παρει πρεφα οτι με RTX το cp77 ριχνει τοσο ξυλο στα cpu, κακως βεβαια, αλλα ετσι ειναι, χωρις rtx και με AMD καρτα κιολας, που μετραει ο hwu, δεν εχει καμια σχεση, παναλαφρο ειναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, nick0lis είπε

Ήθελες και hybrid cores βλαχάρα ιντελ 🤣

Χωρίς να θέλω να φανώ επιθετικός ειδικά όταν κάνεις quote τον άρχοντα Δόκτωρ Ίαν Ζιβάγκο, καλό θα είναι να έχεις μία εικόνα του αντικειμένου γιατί έχει περάσει στη σφαίρα του μεταφυσικού η γνώση του. 
Ειδικά στα technical briefing που δεν του στέλνει η εταιρεία. 

Λόγω του Missmatch στα P - E δεν μπορεί να υποστηριχθεί και από τα δύο καθαρό 512bit instruction. Αυτό ήταν γνωστό και ανακοινώθηκε επίσημα. Το παράλογο θα ήταν να μπορεί να λειτουργεί με upscaler. 
Ωστόσο, όταν η δουλειά σου εξαρτάται από το AVX γνωρίζεις πως το AVX512 ειδικά κατώ από την HEDT και Server platform τρέχει με μία παραλλαγή που βασίζεται σε AVX512F. 
Ουσιαστικά το 512 width λειτουργεί ως double wide 256bit γιατί με αυτό τον τρόπο αγνοεί το spike που μπορεί να ρίξει ένα καθαρό 512bit matrix στο σύστημα, συνήθως με frequency penalty και latency. Ακόμα και τα rocket lake χωρίς manual flag δεν προτιμούν να κάνουν compile με AVX512. 

1 ώρα πριν, nick0lis είπε

What it means is that for the consumer parts we have some extra dark silicon in the design, which ultimately might help thermals, or absorb defects.

Για να καταλάβεις το επίπεδο ατάκας που έριξε ο αθεόφοβος Ίαν. 
Εικάζει πως το AVX512 είναι σαν disabled core. 
Ο άνθρωπος όχι μόνο δεν έχει διαβάσει πως δουλεύει το pathway του AVX - AVX2 - AVX512F και όλης της συνέχειας των extension, αλλά ακυρώνει ολόκληρα τα logic port των επεξεργαστών.  
Ένας από τους λόγους που το AVX2 είναι τόσο δυνατό στις τελευταίες γενιές είναι πως οι αλγόριθμοι αξιοποιούν όλο αυτό το "Dead silicon" και ρίχνουν εχτρα δουλειά. Το Cypress cove δουλεύει με δύο fused AVX256 και δεν είναι καθαρό 512 path.

1 ώρα πριν, nick0lis είπε

By enabling AVX2 on the E-cores, Intel is also integrating support for VNNI instructions for neural network calculations. In the past VNNI (and VNNI2) were built for AVX-512, however this time around Intel has done a version of AVX2-VNNI for both the P-core and E-core designs in Alder Lake.

Το software department της Intel καινοτομεί με ένα τρόπο που επιλέγει να αγνοήσει.
Χτίζουν ένα instruction που θα αφήσει την ευκολία του να υπάρχει 512bit width αλλά να μεταφέρει όλα τα instruction στη μορφή μικρότερων. 
Όταν αυτό γίνει optimize θα έχουν νούμερα στα οποία το simulated AVX512 θα είναι κοντά στο 2 x AVX2.
Αυτό συμφέρει όλους μας να γίνει.

Για να μιλήσουμε τεχνικά πάνω στο θέμα μόνο τα server part έχουν double wide 512bit path ανά core. Το path δεν καταλαμβάνει χώρο, είτε έχεις 2 port 256 είτε ένα 512 είναι το ίδιο.
Το γεγονός πως το path είναι 512bit wide είναι τεράστιο πλεονέκτημα γιατί μπορείς να κάνεις διχοτομήσεις και να περάσεις μικρότερο Instruction. 
Αν κάναμε σύγκριση 2 256bit path σε σύγκριση με ένα πλήρες 512bit διχοτομημένο θα είχαμε τελικά καλύτερο αποτέλεσμα από το 512. Αφού όσο μεγαλύτερη μίξη κάνουμε στα instruction φορτώνουμε το scheduler και ανεβάζουμε τις κλήσεις στον πυρήνα και την cache. Kάπου θα είχαμε latency penalty και θα τρώγαμε spike στο performance. 

Ο ίδιος ο Ian ξεχνάει τις πληροφορίες που τον ταίζει η intel για να γράφει. 
https://www.anandtech.com/show/11550/the-intel-skylakex-review-core-i9-7900x-i7-7820x-and-i7-7800x-tested/3
Προφανώς ήταν αδιάβαστος στην παρουσίαση για τα Alder και ξέχασε το πως δουλεύουν τα port και pathways. Ο ίδιος άνθρωπος υποτίθεται πως έχει γράψει αυτά τα πράγματα. image.png.78cb401b5024d2641adbf45ed16de3a7.png

Πέρα από το γνωστό πρόβλημα με το power peak η Intel ηδη το έχει κάνει να δουλέψει. Το έχουμε ήδη στα χέρια μας, και συνεχίζει να τρώει optimize από γενιά σε γενιά. 
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=rocket-lake-avx512&num=2

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Dr.Tesla είπε

Πέρα από το γνωστό πρόβλημα με το power peak η Intel ηδη το έχει κάνει να δουλέψει. Το έχουμε ήδη στα χέρια μας, και συνεχίζει να τρώει optimize από γενιά σε γενιά. 
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=rocket-lake-avx512&num=2

Από το link του phoronix φαίνεται ξεκάθαρα πόσο άχρηστο είναι το AVX-512. Ελάχιστη αύξηση απόδοσης με μία τεράστια αύξηση σε κατανάλωση. Είναι απειροελάχιστα τα workload που κερδίζουν πραγματικά με AVX-512. Επίσης όλες αυτές οι παραλλαγές του AVX-512 με ειδικές εντολές που υπάρχουν στο Χ τσιπ αλλά δεν υπάρχουν στο Υ είναι τραγική επιλογή. Οι επεξεργαστές είναι γενικής χρήσης, δεν έχει νόημα να βάζεις ειδικές εντολές για μία συγκεκριμένη ανάγκη. Ο Ian μας τα έχει ζαλίσει πολλές φορές με το χαζοπρόγραμμά του (το 3D particles) και πόσο αυτό επιταχύνεται από το AVX-512. 

Λες πως δε πιάνει παραπάνω χώρο το AVX-512, πράγμα που είναι λάθος. Ναι δεν καταλαμβάνει παραπάνω χώρο από το να είχες 2 AVX-2 per core. Το θέμα είναι πως δε το χρειάζεσαι το 2 AVX-2 per core για την πλειοψηφία των workloads, γιατί πολύ απλά φτάνεις σε bottleneck στα άλλα κομμάτια του core. Οπότε εν τέλει είναι ένα άχρηστο κομμάτι του chip.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...