Προς το περιεχόμενο

Αύξηση της χρέωσης fixed απο NRG


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

4 μήνες σχεδόν δεν μου έχουν εκδώσει λογαριασμό, και το έχω ζητήσει 3 φορές στο τσατ.

Συμφωνώ απόλυτα με όλους, άλλαξα πάροχο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και όχι να ασχολούμαι με απατεώνες. Και η όλη συμπεριφορά με κούρασε απίστευτα.

Ίδιας άποψης και εγώ, να έφευγα μετά το καλοκαίρι.

Τώρα περίμενα το λογαριασμό για να τον πληρώσω και να κάνω αλλαγή, καθώς έκανα αλλαγή στοιχείων στο όνομα μου. Από οτι το πάνε, με ψήνει να τους ρίξω και μια τόνγκα στον επόμενο και ας το πάμε δικαστικά.

 

 

Επεξ/σία από wendor
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 737
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 λεπτά πριν, wendor είπε

4 μήνες σχεδόν δεν μου έχουν εκδώσει λογαριασμό, και το έχω ζητήσει 3 φορές στο τσατ.

σε μένα σε 1 λεπτό τον έστειλαν . Το mynrg δε δουλεύει σαν εφαρμογή ? Ούτε στο site?

https://www.mynrg.gr/login

Αν μπορείς κάνε edit να αποφεύγουμε χαρακτηρισμούς μιας και μπορεί να κλειδωθεί όπως έγινε στο κεντρικό θέμα

Δε χρειάζεται να στολίζουμε , ο καθένας πιστεύω έχει σχηματίσει ξεκάθαρη γνώμη χωρίς αμφιβολία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

σε μένα σε 1 λεπτό τον έστειλαν . Το mynrg δε δουλεύει σαν εφαρμογή ? Ούτε στο site?

 

Στον έστειλαν γιατί είχε βγει, αν δεν έχει εκδοθεί τι να του στείλουν

Πέφτει μαγείρεμα κάργα μου φαίνεται, ανάθεμα κι αν ξέρουν τι χρεώνουν (και εμείς τι πληρώνουμε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Στον έστειλαν γιατί είχε βγει, αν δεν έχει εκδοθεί τι να του στείλουν

δίκαιο έχεις , σε μένα είχε βγει αλλά δεν μπορούσα να το κατεβάσω .

Μετά σκέφτηκα μήπως ήταν θέμα καταμέτρησης ,αλλά ακόμα και να μην έδινε κιλοβατώρες ή να αργούσε ο ΔΕΔΔΗΕ για καταμέτρηση θα έπρεπε να ερχόταν έναντι ανα μήνα

@wendorαπο το chat τι σου λένε ? (καλό είναι να επιλέξεις να έρθει αντίγραφο συνομιλίας στο email σου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία από τα ίδια και για εμένα. Μου φαίνεται απίστευτο το  ότι αλλάζουν τα πάντα μετά από 2-3 μήνες συνεργασίας και έχουν  την απαίτηση να τηρήσουμε το 24μηνο.

Δεν ξέρω πόσοι έχουν απευθυνθεί στον ΣτΚ και στη ΡΑΕ, αλλά σίγουρα θα έπρεπε από ένα σημείο και μετά να λειτουργούν αυτάπαγγελτα και να πέφτει και κανένα πρόστιμο. Είμαστε στο έλεος του κάθε ....παρόχου  και ασχολούμαστε με τις ώρες για να αποδείξουμε τα αυτονόητα.

Πόσοι είναι γύρω μας οι συμπολίτες μας που πέφτουν θύματα εξαπάτησης από τους παρόχους Η/Ε, Τ/Φ και απλά αποδέχονται τα γούστα του κάθε πονηρίδη αφού είναι ουσιαστικά απροστάτευτοι....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, korakios είπε

 

@wendorαπο το chat τι σου λένε ? (καλό είναι να επιλέξεις να έρθει αντίγραφο συνομιλίας στο email σου)

Ότι έχουν προωθήσει το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα και θα επιμεληθεί άμεσα επί του θέματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Αντώνης Τ. είπε

Παιδιά, εμένα σε έναν λογαριασμό που εκδόθηκε στις 4/6 μου είχαν γράψει  ότι 

"image.png.32bfa966625d6a6c48655e7ce8142a56.png"

Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να φύγω χωρίς πέναλτι?

 

ναι ,

  

Στις 16/7/2021 στις 4:42 ΜΜ, korakios είπε

Ξέχασα να αναφέρω για όσους "εγκλωβίστηκαν" στα 9,90€ να μιλήσουν τώρα στο chat ή email (αν δεν το έχουν ήδη κάνει) και να πατήσουν στη μεταβολή ρήτρας αναπροσαρμογής για να φύγουν

βέβαια η απάντηση της NRG στερείται επαγγελματισμού

https://www.insomnia.gr/forums/topic/774357-αύξηση-της-χρέωσης-fixed-απο-nrg/?do=findComment&comment=58727322

μάλιστα έπρεπε να αναφέρεται ξεκάθαρα η δυνατότητα αποχώρησης στο λογαριασμό

θα είχε ενδιαφέρον να μπεις στο chat για διευκρίνηση 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, korakios είπε

ναι ,

  

βέβαια η απάντηση της NRG στερείται επαγγελματισμού

https://www.insomnia.gr/forums/topic/774357-αύξηση-της-χρέωσης-fixed-απο-nrg/?do=findComment&comment=58727322

μάλιστα έπρεπε να αναφέρεται ξεκάθαρα η δυνατότητα αποχώρησης στο λογαριασμό

θα είχε ενδιαφέρον να μπεις στο chat για διευκρίνηση 😁

Αντιγράφω από διπλανό νήμα καθώς πιστεύω ότι η δολιοτητα με την οποία αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη εταιρία τους καταναλωτές ίσως να μην έχει προηγουμενο, ως εκ τούτου, πρέπει να γίνει γνωστή ως τα πέρατα της οικουμένης. 

Υπάρχει ένας απλός λόγος να φύγει κανείς από την NRG κ να τους χαρίσει και το πέναλτυ και πληρώνει περισσότερα αλλού. Αυτός ο λόγος λέγεται αξιοπρέπεια κ εξηγώ.

 

Σύμφωνα λοιπόν με τη νεότερη επικοινωνία μας η οποία έγινε τηλεφωνικώς, το αίτημά μου να επανεξεταστεί ο λογαριασμός γιατί χρεώθηκα με ΟΤΣ ενώ η περίοδος χαριτος είχε αναφερθεί ότι είναι τέσσερις μήνες η απάντηση ήταν αρνητικη. Σύμφωνα με την NRG ήταν μία εμπορική πολιτική η οποία σταμάτησε να ισχύει και αν υπέγραφα τώρα θα ήτανε δύο μήνες.Επίσης λόγω του ότι ήταν εμπορική πολιτική δεν ήταν δεσμευτική με κάποια υπογραφή για κανένα από τα δύο μέρη που σημαίνει ότι σταμάτα να ισχύει και εγώ δεν έχω κανένα δικαίωμα υπαναχώρησης.Είναι τόσο σίγουρη κιόλας για αυτό που μου είπανε αν θέλω να στείλω ένα e-mail στη διεύθυνση τους για να μου απαντήσουν και γραπτώς με την απάντηση την οποία προέρχεται από το νομικό τους τμήμα.

Περισσότερο ξεκάθαρη παραδοχή εξαπάτησης σύμφωνη με το νόμο δεν έχω ξανακουσει.

Καταγγελία under construction και καλό ταξίδι και το πέναλτι χαλάλι τους.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αντώνης Τ. είπε

Καταγγελία under construction και καλό ταξίδι και το πέναλτι χαλάλι τους.

Καλή επιτυχία , δε νομίζω πάντως οτι θα χρεωθείς πέναλτι μιας και αλλάξανε οι γενικοί όροι.

edit

Αναφορά σε κείμενο


11.3 Σε κάθε περίπτωση, ο Προμηθευτής δεν δικαιούται αποζημίωση αν η Σύμβαση Προμήθειας καταγγελθεί από τον Πελάτη εντός τριάντα (30) ημερών από την ειδοποίηση του Προμηθευτή για τροποποίηση όρου της Σύμβασης Προμήθειας, ή τη γνώση της τροποποίησης Χρεώσεων Προμήθειας, όπως αναλύεται κατωτέρω στο άρθρο 14 των παρόντων Γενικών Ορων ακόμη και αν η εν λόγω καταγγελία λάβει χώρα κατά τη διάρκεια του ελάχιστου χρόνου ισχύος της Σύμβασης Προμήθειας.

αλλά ακόμα και να πέρασαν 30 ημέρες , ο προμηθευτής δεν τήρησε το

Αναφορά σε κείμενο

14.3 Με την επιφύλαξη του άρθρου 6.3 των παρόντων Γενικών Όρων, στην περίπτωση κατά την οποία ο Πελάτης ανήκει στην κατηγορία των Μικρών Πελατών, η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλάχιστον εξήντα (60) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων και υπενθυμίζεται στον Πελάτη ότι μέσα στο διάστημα αυτό ο τελευταίος μπορεί να δηλώσει αν αποδέχεται τους
νέους όρους ή δεν τους αποδέχεται και επιθυμεί να καταγγείλει την παρούσα Σύμβαση Προμήθειας σύμφωνα με το άρθρο 11.1 των παρόντων Γενικών Όρων και μάλιστα αζημίως σύμφωνα με την παράγραφο 3 του ίδιου άρθρου.

τα παραπάνω είναι απο το συμβόλαιο . Δηλαδή αλλάξανε το 6.4 (υπολογισμό της ρήτρας)

Ρώτα τους και γιαυτό να το ενσωματώσεις στην καταγγελία

Όσο για τα υπόλοιπα ,το οτι απο 4 μήνες το πήγαν 2 ενώ το έχεις και γραπτώς κιόλας , δεν το σχολιάζω καν γιατί θα κλειδωθεί σίγουρα. Συμπεράσματα βγήκαν και βγαίνουν σε απίστευτο βαθμό

οφτόπικ

Spoiler

το 6.3 αφορά αυτό που έλεγε συχνά άλλο μέλος εδώ ,δηλαδή ένας πάροχος μπορεί να αλλάξει τις τιμές με άμεση εφαρμογή
 

Αναφορά σε κείμενο

6.3
 Ο Προμηθευτής διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση μεταβολής του κόστους παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, να αναπροσαρμόσει τις Χρεώσεις Προμήθειας στους εκάστοτε ισχύοντες τιμοκαταλόγους του για τα προγράμματα υπηρεσιών που διαθέτει. Η ενημέρωση σχετικά με τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο Λογαριασμό Κατανάλωσης που ακολουθεί την τροποποίηση.

 

που ελπίζω κάποια στιγμή ο ΣτΚ να πιέσει για τροποποίηση

 

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα email δεν απαντούν, στο τηλέφωνο είναι αρνητικοί γιατί είναι"Νόμιμοι"  :))

Αποφάσισα να δοκιμάσω και την Protergia Οικιακό Fixed και ελπίζω να μην έχουμε νέες εκπλήξεις...

Σκέφτομαι πρώτα να στείλω την αίτηση στη Protergia μετά την καταγγελία και σκέφτομαι να ζητήσω πέρα από την αποχώρηση αζημίως και αποχρέωση της ρήτρας οριακής τιμής για τον 3ο και 4ο μήνα. Έχει νόημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Apostolis276 είπε

Σκέφτομαι πρώτα να στείλω την αίτηση στη Protergia μετά την καταγγελία και σκέφτομαι να ζητήσω πέρα από την αποχώρηση αζημίως και αποχρέωση της ρήτρας οριακής τιμής για τον 3ο και 4ο μήνα. Έχει νόημα;

φυσικά και έχει , γιατί να τους τα χαρίσεις ?απλά μην περιμένεις σύντομα

θέλω να είμαι αισιόδοξος και η καθυστέρηση του ΣτΚ (γιατί άσχετα με την NRG που δεν απάντησε, ο ΣτΚ έπρεπε να βγάλει πόρισμα εδώ και καιρό ) , να οφείλεται στον όγκο των καταγγελιών και να βγει κοινή απόφαση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, korakios είπε

φυσικά και έχει , γιατί να τους τα χαρίσεις ?απλά μην περιμένεις σύντομα

θέλω να είμαι αισιόδοξος και η καθυστέρηση του ΣτΚ (γιατί άσχετα με την NRG που δεν απάντησε, ο ΣτΚ έπρεπε να βγάλει πόρισμα εδώ και καιρό ) , να οφείλεται στον όγκο των καταγγελιών και να βγει κοινή απόφαση

Προχτές εμένα μου ήρθε η κοινοποίηση της καταγγελίας

Για να δούμε τι θα πουν 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι η αποφααη του ΣτΚ θα ειναι θετικη και θα αποζημιωθει ο κοσμος κανονικα απο που το συμπεραινουμε;διοτι αυτες οι καθυστερησεις δεν ειναι καλο σημαδι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...