Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Άλλος ξεκίνησε τον διαχωρισμό. 🤡

Τεσπα, μια από τα ίδια 

Κανενας διαχωρισμος οδηγαω αμαξι περισσοτερα χρονια απο οτι μηχανη αν σου λεει κατι.. απλα σχολιασα το διαμαντι που πεταξες.

"Δεν οδηγω μηχανακι, αλλα με το μηχανακι κινδυνευετε 10 φορες για δικους σας λογους, οχι δικους μας. "

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Δεν οδηγω μηχανακι, αλλα με το μηχανακι κινδυνευετε 10 φορες για δικους σας λογους, οχι δικους μας. Το τελευταιο καιρο εχω δει αρκετα μηχανακια (αρκετα και απο ντελιβερι), χωρις πισω φαναρια ή και με τελειως κλειστα φωτα, να μπαινουν αντιθετα σε μονοδρομους (καποιες φορες και πολυ κλειστα τις στροφες), χωρις κρανη/σωστο ρουχισμο, και το κλασικο, επειδη χωρανε αναμεσα στα αυτοκινητα πρεπει και να το κανουν

Τι μονόπλευρος τρόπος σκέψης είν' αυτός;

Εδώ δηλαδή ποιος φταίει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, visualizer είπε

Κανενας διαχωρισμος οδηγαω αμαξι περισσοτερα χρονια απο οτι μηχανη αν σου λεει κατι.. απλα σχολιασα το διαμαντι που πεταξες.

"Δεν οδηγω μηχανακι, αλλα με το μηχανακι κινδυνευετε 10 φορες για δικους σας λογους, οχι δικους μας. "

 

Μα, εγω σου περιεγραψα τα σφαλματα που κανουν τα μηχανακια. Οταν μου γραφεις οτι σας κολλανε, ή αλλαζουν λωριδες χωρις φλας, πιστευεις οτι αυτα τα βλεπετε μονο εσεις ως οδηγοι μοτοσυκλετων? Και εμενα με κολλανε, και εγινε και πριν λιγο (αναψα δεξι φλας και αφησα γκαζι και με προσπερασε). Αν αφηνεις τον απαιτουμενο χωρο απο το μπροστινο οχημα, μπορεις να προλαβεις καταστασεις.

3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Τι μονόπλευρος τρόπος σκέψης είν' αυτός;

Εδώ δηλαδή ποιος φταίει;

Δεν ειπα οτι δεν κανουν και τα αυτοκινητα μαλακιες, αλλα οχι οτι κινδυνευουν και 10 φορες παραπανω, λογω των αυτοκινητων. Και οι 2 φταινε, ο ενας δεν αναψε φλας, ο αλλος χωθηκε αριστερα απο το αμαξι χωρις να κραταει αποστασεις απο το μπροστινο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ξεκαθαρα το Μηχανακι που χωθηκε απο αριστερα, ποσες φορες εκει που ξεκινας ξαφνικα βλεπεις ενα μηχανακι μπροστα σου και λες αν ειχα πατησει 2" το γκαζι νωριτερα τον ειχα.

επισης το φλασ προειδοποιει δεν υποχρεωνει. ΚΟΚ νομιζω. αλλα και να μην ισχυει το μηχανακι φταιει και οποιος λεει το αντιθετο οδηγαει μηχανακι!

Και απαγορευετε δεξια οποτε η ευθεια η αριστερα (οσοι επιμενουν για το φλας), αυτο που εκανε το μηχανακι ειναι κλασσικο και απαραδεκτο

Επεξ/σία από great
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, great είπε

ξεκαθαρα το Μηχανακι που χωθηκε απο αριστερα, ποσες φορες εκει που ξεκινας ξαφνικα βλεπεις ενα μηχανακι μπροστα σου και λες αν ειχα πατησει 2" το γκαζι νωριτερα τον ειχα.

επισης το φλασ προειδοποιει δεν υποχρεωνει. ΚΟΚ νομιζω. αλλα και να μην ισχυει το μηχανακι φταιει και οποιος λεει το αντιθετο οδηγαει μηχανακι!

Και απαγορευετε δεξια οποτε η ευθεια η αριστερα (οσοι επιμενουν για το φλας), αυτο που εκανε το μηχανακι ειναι κλασσικο και απαραδεκτο

Καλά εσύ είσαι εκτός τόπου και χρόνου γενικά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Δεν εξαιρώ τα αυτοκίνητα που μπαίνουν και αυτά αντίθετα, αλλά περισσότερα το κάνουν τα μηχανάκια επειδή μπορούν. Ούτε και για τα φωτα πορειας που μερικές φορές νομίζω ότι ένα αμάξι είναι μηχανάκι. 

 

8 λεπτά πριν, phanispal είπε

Πάντως δεν είδα κάπου πριν να λες ότι κάνουν και οι οδηγοί αυτοκινήτων μαλακίες. Άλλο αν είναι αυτονόητο για κάποιους.

Προφανως αναφερθηκα σε οσα μπορουν να τα κανουν μονο μηχανακια, -των 2 απο πανω. 

7 λεπτά πριν, great είπε

επισης το φλασ προειδοποιει δεν υποχρεωνει. ΚΟΚ νομιζω. αλλα και να μην ισχυει το μηχανακι φταιει και οποιος λεει το αντιθετο οδηγαει μηχανακι!

Εφτασε η ωρα να χρησιμοποιησω τον ΣΚΑΙ ως πηγη:

 

1. Ο οδηγός που προτίθεται να εκτελέσει ελιγμό, οφείλει προηγουμένως να βεβαιωθεί ότι μπορεί να το πράξει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση των λοιπών χρηστών της οδού, οι οποίοι κινούνται πίσω, μπροστά ή πλάι του, ή ετοιμάζονται να τον προσπεράσουν, λαμβάνοντας υπόψη τη θέση την κατεύθυνση και την ταχύτητά τους.
2. Πριν από κάθε ελιγμό, ο οδηγός υποχρεούται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεση του αυτή, χρησιμοποιώντας για το σκοπό αυτόν τους δείκτες κατεύθυνσης.

Το παραπανω που λες εσυ, ισχυει σε περιπτωση που το φλας μεινει ανοιχτο, αλλα συνεχισει ευθεια.

 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, οι μισοί δεν ανάβουν ποτέ φλας, και οι μισοί απ' τους άλλους μισούς το ανάβουν όταν έχουν ήδη αρχίσει να στρίβουν, οπότε τι συζητάμε.

Τώρα δεν ξέρω πόση σχέση έχουν αυτά με το μποτιλιάρισμα.

Το θέμα είναι ότι τα δίκυκλα καλώς ή κακώς αποσυμφορούν σε ένα βαθμό το πρόβλημα της κίνησης, με τα όποια (προφανή) μειονεκτήματα έχουν. Χωρίς τα δίκυκλα το πρόβλημα θα ήταν σαφέστατα μεγαλύτερο για όλους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Πριν από κάθε ελιγμό, ο οδηγός υποχρεούται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεση του αυτή, χρησιμοποιώντας για το σκοπό αυτόν τους δείκτες κατεύθυνσης.

το ανεφερα οτι δεν ειμαι σιγουρος το ειχα ακουσει.

οπως και να εχει το μηχανακι φταιει, και ο απο πανω εκτος τοπου και χρονου οδηγαει μηχανακι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, τα μηχανάκια είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Θεωρούν ότι ο ελιγμός είναι αποκλειστικό δικαίωμα των δικύκλων (αρχίζει να αμφιβάλει κανείς αν οι περισσότεροι εξ αυτών, έχουν πράγματι δώσει σήματα και πορεία), η πορεία σε αντίθετο ρεύμα είναι αυτονόητη και πόσα ακόμα. Για το φλας ούτε συζήτηση, μεγάλη πολυτέλεια. Ελάχιστους έχω δει να κυκλοφορούν, τηρώντας στο 90 τοις εκατό τον κώδικα. Συνήθως είναι μεγάλου κυβισμού μηχανές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, BlueBlade είπε

Έχει ξεφύγει εντελώς η κατάσταση...

Με το χέρι στην καρδιά...Για εμένα είναι ήρωας όποιος δουλεύει κλασσικό ωράριο 9-5/10-6 και επιλέγει να μετακινείτε με αυτοκίνητο έτσι όπως έχει γινει η κατάσταση

9-5 είναι κλασικό ωράριο, αλλά μόνο για όσους δουλεύουν σε εταιρείες νομίζω. 10-6 δεν έχω ακούσει κανέναν να δουλεύει.

Κλασικά ωράρια, εκτός από 9-5, θα έλεγα 7-3 (για όσους είναι δημόσιο κτλ) και 8-4. Φυσικά υπάρχουν και όσοι έχουν ωράριο αγοράς πρωί-απόγευμα.

Πάντως όποιος εργάζεται σε κεντρικές περιοχές, είναι απαραίτητη πλέον η μετακίνηση με μηχανή. Δεν νομίζω ότι έχει υπάρξει ξανά τέτοια συμφόρηση στους δρόμους από αυτό που ζούμε από τον Σεπτέμβριο και μετά. Δεν ξέρω ποια μπορεί να είναι η λύση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθουσα οσο μπορουσα να ειμαι αργος να μην κανω σφηνες και τα σχετικα με το μηχανακι καποιο καιρο αλλα πραγματικα δν γινετε στους δρομους της αθηνας περα οτι αργεις αφανταστα πολυ δν σε σεβονται και οι οδηγοι απο πισω σου αν πηγαινεις αργα. Επισης πιστευω μεγαλο φαουλ τα φαναρια σε καθε δευτερο στενο αργει παραπολυ την κυκλοφορια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/12/2021 στις 5:26 ΜΜ, BlueBlade είπε

Η μεγαλύτερη αστική σήραγγα στην Ελλάδα ετοιμάζεται στην Αθήνα

Καλά νέα και φαντάζομαι θα βοηθήσουν κάπως την κατάσταση για λίγο

Fixed

Λύσεις υπάρχουν και εφαρμόζονται στα εξωτερικά

Superblocks: How Barcelona is taking city streets back from cars

How highways make traffic worse

Εναλλακτικά google -> are highways a solutions to traffic congestion

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, να γράψω και εγώ τον πόνο μου. Εσείς με τα κουτάκια φροντίστε να πηγαίνετε στην άκρη ώστε να περνάμε εμείς με τα δίκυκλα, ξέρετε δεν έχουμε ζέστη, καφέ και μουσική πάνω στην μηχανή. Κάθε κουτάκι μέσα στην μέση, φορτηγά να ξεφορτωνουν ώρες αιχμής κτλ 

Επεξ/σία από Macosj
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Vigilante1319 είπε

Επισης πιστευω μεγαλο φαουλ τα φαναρια σε καθε δευτερο στενο αργει παραπολυ την κυκλοφορια.

Κυκλικοί κόμβοι (roundabouts) ΠΑΝΤΟΥ. Και προτεραιότητα σε όσους βρίσκονται ΜΕΣΑ σε αυτόν. Και σε ακόμα χειρότερα κομμάτια, υβριδικοί κυκλικοί κόμβοι (μετά από κάποιον αριθμό οχημάτων, ενεργοποιούνται τα φανάρια που βρίσκονται για την είσοδο στον κ.κόμβο).

Και πρόστιμα. Πολλά πρόστιμα. Ακόμα και γιατί χαμογέλασες στραβά (μεταφορικά προφανώς...)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...