Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αυτη ειναι η ΜΟΝΗ λύση. οσο πιο ευκολο κάνεις να κινηται καποιος στην αθηνα, ολο και περισσοτεροι θα κινουνται μονοι τους μεσα σε ενα αμαξι, ολο και περισσοτεροι θα ερχονται εδω απο την επαρχια. ειμαστε μια χωρα με 500 νησια πανεμορφα, 500 βουνα πανεμορφα και τελικα ολοι ζουμε στη χαβουζα γιατι....δουλεια. Πρέπει να απαγορευτει καθε οικοδομικη επεκτατική δραστηριοτητα στην αττικη, να δωσουν σοβαρα κινητρα να φυγουν ολες οι μεγαλες εταιριες και εννοειτε να απαγορευτει καθε ανοιγμα επιχειρησης με πανω απο 50 άτομα εντος αττικης. Η αθηνα εχει μεγαλύτερο πλυθησμο απο την υπόλοιπη χωρα, ειναι γελοίο.

Και με τι υποδομές θα πάει κάποιος στην επαρχία; Φαντάζομαι είναι του στυλ να πάνε οι άλλοι και εγώ να κάτσω Αθήνα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τα τελευταία 30 χρόνια οδηγώ με αυτοκίνητο καθημερινά +75 χλμ απο και προς την σκατοδουλειά μου. Έχω "χτίσει" τον Κηφισό, την Ποσειδώνος, και τους περισσότερους κωλόδρομους της άθλιας αυτής πόλης. Πολλές φορές έχει συμβεί να φτάσω στην δουλειά μου ή να επιστρέψω σπίτι μου με 3-4 ώρες καθυστέρηση. Σιχαίνεσαι να ζεις σε αυτήν την πόλη. Η Αθήνα, έχει 4-5 βασικούς οδικούς άξονες, 5 εκ. ανθρώπους. Πηγαίνω συχνά στην Ολλανδία, που έχει έκταση όση η Πελλοπόνησος, και έχει 18 εκατ. ανθρώπους... Ποτέ και πουθενά δεν συνάντησα μποτιλιάρισμα. Αντιθέτως, η Ολλανδία έχει τόσους πολλούς και απίστευτους για τα Ελληνικά δεδομένα οδικούς άξονες που δεν ξέρεις ποιόν να πρωτοπάρεις. Για να φτάσεις στον προορισμό σου έχεις πολλές επιλογές. Και ναι μεν υπάρχουν και εκεί πολλά αυτοκίνητα, και αμέτρητες νταλίκες [το μεγαλύτερο logistics hub της Ευρώπης], αλλά η ροή της κίνησης των αυτοκινήτων δεν σταματά ούτε λεπτό. Κάθε πόλη της Ολλανδίας έχει 3-4-5 εισόδους/εξόδους. Δεν είδα άνθρωπο να παραβιάζει την ΛΕΑ, ή τα όρια ταχύτητας. Οι πόλεις τους είναι ζωντανοί οργανισμοί που δουλεύουν χωρίς πρόβλημα. Τα δίκτυα των τραίνων με διαφορετικές εταιρείες εξυπηρετούν όλες τις πόλεις τους, τα λεωφορεία τους είναι πάντα on time, και φυσικά τα ποδήλατα είναι το 1ο μέσο μετακίνησης των πολιτών. Οι ποδηλατόδρομοι διασχίζουν όλη την χώρα και μπορείς να πάς απ' όπου θές σε όποιο σημείο της χώρας θες απλά και μόνο με το ποδήλατο. Όλα οργανωμένα, όλα ρολόι. Η απάντηση μου στο αρχικό ερώτημα του φίλου, αν και πότε θα βελτιωθεί η κατάσταση στην Αθήνα ή άλλες μεγάλες πόλεις είναι: Ποτέ. Διότι δεν μας το επιτρέπουν το επίπεδο του πολιτισμού μας, η νοοτροπία μας, η σχέση μας με τα [ανεπαρκή] ΜΜΜ, και ο τρόπος που δομήσαμε τις πόλεις μας και τους δρόμους μας.

  • Like 10
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Προφανώς και δεν ισχύει αυτό. 

Καλα προφανως ισχυει.Απο ολο τον εξοπλισμο,μονο το κρανος σωζει ζωη.

Τα αλλα ειναι εκει για να μειωσουν τραυματισμους(καψιματα -μωλωπες).

Οτι δηλαδη αν ειναι να σπασεις κατι,δε θα το σπασεις επειδη φοραγες μπουφαν?Απειροελαχιστη πιθανοτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/10/2021 στις 9:43 ΠΜ, NiKoSmile είπε

Στη Θεσσαλονίκη πάντως, στο νέο ποδηλατοδρόμο που έπεσε χρήμα, δεν κυκλοφορεί κανένας, έγινε ωραίο parking!

Αυτός ο ποδηλατόδρομος έχει δεκαπλασιάσει το πρόβλημα παρκινγκ και το κυκλοφοριακό στην Θεσσαλονίκη. Ειδικά στην οδό Κ. Καραμανλή είναι τραγική η κατάσταση αλλά και στην Αγίου Δημητρίου.

Δεν λέω ότι δεν ήταν σωστό το σκεπτικό -να μειώσει την ρύπανση στο κέντρο- αλλά στην πράξη δεν τον χρησιμοποιεί κανένας.

Οπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η άναρχη ρυμοτομία. Επίσης, ακόμη και οι πόλεις που είχαν εξ αρχής καλή ρυμοτομία, στην πορεία διαμορφώθηκαν έτσι ώστε να καταστραφεί αυτή η ρυμοτομία, επειδή συνδικαλίζονταν πολίτες και ήθελαν να μπει και το δικό τους οικόπεδο στο σχέδιο πολης.

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 minutes ago, Dantε said:

Καλα προφανως ισχυει.Απο ολο τον εξοπλισμο,μονο το κρανος σωζει ζωη.

Τα αλλα ειναι εκει για να μειωσουν τραυματισμους(καψιματα -μωλωπες).

Οτι δηλαδη αν ειναι να σπασεις κατι,δε θα το σπασεις επειδη φοραγες μπουφαν?Απειροελαχιστη πιθανοτητα.

Για κάποιο λόγο έχουν τις έξτρα προστασίες τα μπουφάν, παντελόνια, μποτάκια και δεν είναι για το σύρσιμο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Dantε είπε

Καλα προφανως ισχυει.Απο ολο τον εξοπλισμο,μονο το κρανος σωζει ζωη.

Τα αλλα ειναι εκει για να μειωσουν τραυματισμους(καψιματα -μωλωπες).

Οτι δηλαδη αν ειναι να σπασεις κατι,δε θα το σπασεις επειδη φοραγες μπουφαν?Απειροελαχιστη πιθανοτητα.

Θα το βάλω spoiler γιατί βγαίνουμε οφ τοπικ

Spoiler

Δεν είναι μόνο θέμα να σπάσεις κάτι. Είναι και θέμα πόσο μεγάλη θα είναι ζημιά.

Δεν είναι το ίδιο να πέσεις με ταχύτητα και να σκάσεις με τον ώμο κάτω ενώ φοράς μπουφάν με κόκαλα και ενώ δεν φοράς τίποτα.

Και στις 2 περιπτώσεις μπορεί να σπάσεις ένα κόκαλο, αλλά στο δεύτερο σενάριο τα αποτελέσματα μπορεί να είναι τραγικά και να την βγάλεις με χειρουργεία, σίδερα μέσα κτλ.

Καλά δεν συζητάμε για μπότες, που αν σκάσει πάνω σου αμάξι και είσαι με την παντόφλα, ο αστράγαλος σου θα γίνει φτερό στον άνεμο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/10/2021 στις 12:03 ΜΜ, παπι είπε

Ετσι οπως το βλεπω, το προβλημα δημιουργειται απο τους ατσουμπαλους οδηγους. Να εξηγηθω, εγω μενω νεο κοσμο κοντα στο μετρο. Ας πουμε οτι θελω να κατεβω στα λεγομενα στοκατζιδικα κατω στο παλαιο φαληρο που ειναι μια ευθεια.

 

Εχω πρασινο φαναρι για να μπω φραντζη αλλα δε μπαινω επειδη εχω τον 2-3ο που περασε το κοκκινο και μου κλεινει το δρομο.

 

Μπαινω φραντζη και κολλαω επειδη εχω τα διπλοπαρκαρισμενα.

 

Στριβω στην ηλια ηλιου φτανω στο μετρο και βλεπω το τραμ στη μεση του δρομου να κουδουνιζει σε ενα αμαξι το οποιο εχει κατσει πανω στις γραμμες.

 

100 μετρα πιο κατω κολλαω επειδη εχω τα διπλοπαρκαρισμενα.

 

Στο φαναρι του ικα ειμαι με πρασινο αλλα δε περναω επειδη εχω τους 10-15 που περασαν με κοκκινο απο τη λαγουμιτση και ειναι μπροστα μου.

 

Προχωραω φτανω αλσος και κολλαω. Εδω θελει προσπαθεια να κολλησεις, ο δορμος εχει δυο λοριδες και χωριζεται σε 3 δρομους. Αλλα γινεται με τη μαγικη συνταγη.

Αυτοι που πανε διαξια κολλανε επειδη στο δεξι δρομο εχεις τα τριπλοπαρακρισμενα και καποιον που ψαχνει να τριπλοπαρκαρει.

Αυτοι που πανε ευθεια κολλανε επειδη εχουν μπροστα τους τους 3-4 που περασαν με κοκκινο.

Αυτοι που πανε αριστερα κολλανε επειδη τους εχει κλεισει ο τυπας που εκανε προσπεραση για να παει ευθεια ή δεξια αλλα τελικα ξεμεινε στην αριστερη λοριδα με δεξι φλας.

 

Καταβαινω πιο κατω και κολλαω κοντα στο σινεμα. Αλλο ενα μερος που θελει πατεντα να κολλησεις. 200 μετρα πιο κατω εχει ενα φαναρι που αφηνει 3 αμαξια να στριψουν αριστερα και καμια 20ρια να πανε ευθεια. Φυσικα ολο και καποιος θα εχει παρκαρει στο φαναρι με αποτελεσμα να κλεισει ολους αυτους που πανε ευθεια.

 

Προχωραω φτανω acs.. τα ιδια αριστερο φαναρι με παρκαρισμενο.

 

Μια ανασα απο τον προορισμο μου, το φαναρι βενιζελου αχιλλεως. Θα εχω το τυπα που εκανε προσπεραση απο δεξια και εχει μπει μπροστα απο το φαναρι, και τον τυπα απεναντι να κανει παρανομη αριστερη στροφη.

 

Οσοι ειστε εδω ξερετε πολυ καλα τι περιγραφω. Οσοι ειστε καπου αλλου σιγουρα εχετε παρομοιες καταστασεις. Η λυση θα ηταν η τροχαια να κανει τη δουλεια της και να μαζεψει τα διπλωματα απο αυτους που κυριολεκτικα δεν ξερουν να οδηγουν. Βεβαια κατι τετοιο δεν παιζει να γινει, για αυτο η μοναδικη λυση που εχουμε ειναι... deal with it.

 

 

update. 

εδω live κινηση αυτη τη στιγμη στο αλσος.. οπου και να στριψεις ειναι πρασινα, αλλα εκει που ειναι το μπαρ μπε κιου εχεις τους 5-10 ασχετους που τα εχουν κανει πουτ***να

Περιπου ιδια διαδρομη απο Ν. Βουτζα να παω Ν. Κόσμο, αττικη οδο και μετα ξεκιναει ο γολγοθας, μπαινεις Καισαριανή ουρα γιατι ολοι ειναι διπλοπαρκαρισμενοι και με το ολοι μιλαμε για φορτηγα, δυο λωριδες γινονται μιση.

Μπαινεις Υμητου , της πο...ας! διπλα τριπλα , μηχανακια, πεζοι, στενα πεταγονται, ΠΟΤΕ δεν παιρνας με πρασινο αμεσως διοτι πρεπει να περιμενεις τον τελευταιο με κοκκινο να περασει και δεν κανω πλακα ενα χρονο τωρα που μετακομισαμε εχω δει οσα ατυχηματα δεν εχω δει στα χρονια που οδηγάω, μπαινεις Φρατζή, μετα ηλια-ηλιου τα ιδια.

Η αληθεια ειναι αυτή, εδω και μερικους μηνες η κινηση οχι απλα εχευ φτασει στα προ covid αλλα εχει τριπλασιαστει, δεν ξερω τι γινεται αλλα δεν παλευετε, 10 χλμ αποσταση τα κανεις 40 λεπτά. Ειναι πραγματικα απελπιστικο.

Ιδεες δεν εχω να δωσω γιατι δεν ξερω, ισως το ρημαδi το carsharing Να δουλευε αλλα εδω δεν μιλαμε με τους περισσοτερους συναδελφους και με τους αλλους μισους θες να τους κουτουλησεις, να τον εχω και μεσα στο αυτοκίνητο! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Για κάποιο λόγο έχουν τις έξτρα προστασίες τα μπουφάν, παντελόνια, μποτάκια και δεν είναι για το σύρσιμο. 

 

 

1 ώρα πριν, BlueBlade είπε

Θα το βάλω spoiler γιατί βγαίνουμε οφ τοπικ

  Απόκρυψη περιεχομένων

Δεν είναι μόνο θέμα να σπάσεις κάτι. Είναι και θέμα πόσο μεγάλη θα είναι ζημιά.

Δεν είναι το ίδιο να πέσεις με ταχύτητα και να σκάσεις με τον ώμο κάτω ενώ φοράς μπουφάν με κόκαλα και ενώ δεν φοράς τίποτα.

Και στις 2 περιπτώσεις μπορεί να σπάσεις ένα κόκαλο, αλλά στο δεύτερο σενάριο τα αποτελέσματα μπορεί να είναι τραγικά και να την βγάλεις με χειρουργεία, σίδερα μέσα κτλ.

Καλά δεν συζητάμε για μπότες, που αν σκάσει πάνω σου αμάξι και είσαι με την παντόφλα, ο αστράγαλος σου θα γίνει φτερό στον άνεμο.

 

Ημουν ξεκαθαρος.Δε σωζουν ζωες αυτα γιατι πολυ απλα αυτα που προστατευουν δεν ειναι κρισιμα για τη ζωη σου.

Προφανως και ο πονος ειναι τρελος εαν καεις ολος η τσακισεις τα κοκκαλα σου.Αλλα θα ζησεις.

Επεξ/σία από Dantε
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Imola είπε

Τα τελευταία 30 χρόνια οδηγώ με αυτοκίνητο καθημερινά +75 χλμ απο και προς την σκατοδουλειά μου. Έχω "χτίσει" τον Κηφισό, την Ποσειδώνος, και τους περισσότερους κωλόδρομους της άθλιας αυτής πόλης. Πολλές φορές έχει συμβεί να φτάσω στην δουλειά μου ή να επιστρέψω σπίτι μου με 3-4 ώρες καθυστέρηση. Σιχαίνεσαι να ζεις σε αυτήν την πόλη. Η Αθήνα, έχει 4-5 βασικούς οδικούς άξονες, 5 εκ. ανθρώπους. Πηγαίνω συχνά στην Ολλανδία, που έχει έκταση όση η Πελλοπόνησος, και έχει 18 εκατ. ανθρώπους... Ποτέ και πουθενά δεν συνάντησα μποτιλιάρισμα. Αντιθέτως, η Ολλανδία έχει τόσους πολλούς και απίστευτους για τα Ελληνικά δεδομένα οδικούς άξονες που δεν ξέρεις ποιόν να πρωτοπάρεις. Για να φτάσεις στον προορισμό σου έχεις πολλές επιλογές. Και ναι μεν υπάρχουν και εκεί πολλά αυτοκίνητα, και αμέτρητες νταλίκες [το μεγαλύτερο logistics hub της Ευρώπης], αλλά η ροή της κίνησης των αυτοκινήτων δεν σταματά ούτε λεπτό. Κάθε πόλη της Ολλανδίας έχει 3-4-5 εισόδους/εξόδους. Δεν είδα άνθρωπο να παραβιάζει την ΛΕΑ, ή τα όρια ταχύτητας. Οι πόλεις τους είναι ζωντανοί οργανισμοί που δουλεύουν χωρίς πρόβλημα. Τα δίκτυα των τραίνων με διαφορετικές εταιρείες εξυπηρετούν όλες τις πόλεις τους, τα λεωφορεία τους είναι πάντα on time, και φυσικά τα ποδήλατα είναι το 1ο μέσο μετακίνησης των πολιτών. Οι ποδηλατόδρομοι διασχίζουν όλη την χώρα και μπορείς να πάς απ' όπου θές σε όποιο σημείο της χώρας θες απλά και μόνο με το ποδήλατο. Όλα οργανωμένα, όλα ρολόι. Η απάντηση μου στο αρχικό ερώτημα του φίλου, αν και πότε θα βελτιωθεί η κατάσταση στην Αθήνα ή άλλες μεγάλες πόλεις είναι: Ποτέ. Διότι δεν μας το επιτρέπουν το επίπεδο του πολιτισμού μας, η νοοτροπία μας, η σχέση μας με τα [ανεπαρκή] ΜΜΜ, και ο τρόπος που δομήσαμε τις πόλεις μας και τους δρόμους μας.

Καταλαβαίνω το σκεπτικό με το οποίο τα λες και έχεις δίκιο στη γενικότερη λογική, αλλά οκ η Ολλανδία είναι flat οπότε δεν είναι και το καλύτερο παράδειγμα σύγκρισης. Κάθε μέρος έχει τις ιδιαιτερότητές του όταν προσπαθεί να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα.

Για παράδειγμα -και χωρίς να σημαίνει ότι το οδικό δίκτυο της χώρας δε θα έπρεπε να έχει αναβαθμιστεί περισσότερο τις εποχές των παχιών αγελάδων- η Ελλάδα είναι ορεινή χώρα κατά κύριο λόγο, οπότε δε θα μπορούσε ποτέ να είχε συγκρίσιμο οδικό δίκτυο με της Ολλανδίας, για προφανείς λόγους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Dantε said:

 

Ημουν ξεκαθαρος.Δε σωζουν ζωες αυτα γιατι πολυ απλα αυτα που προστατευουν δεν ειναι κρισιμα για τη ζωη σου.

Προφανως και ο πονος ειναι τρελος εαν καεις ολος η τσακισεις τα κοκκαλα σου.Αλλα θα ζησεις.

Διάβασες το αρχικό μήνυμα στο οποίο απάντησα τι έγραφε? 

Έγραφε λοιπόν πολύ συγκεκριμένα ότι μόνο το κράνος προστατεύει από χτύπημα, κάτι που δεν ισχύει. 

Κατά τα άλλα θα προτιμήσω να βγω χωρίς σπασμένο αστράγαλο, αγκώνα, ώμο ή πλάτη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο αφορα την επαρχια, ας ξεκινησει το κρατος να λειτουργει ενα νοσοκομειο με εφημεριες κανονικα ανα νομο και μετα ας εχουμε απαιτησεις "μα καλα γιατι πατε ολη Αθηνα".

Μόλις τώρα, flexpick είπε

Οσο αφορα την επαρχια, ας ξεκινησει το κρατος να λειτουργει ενα νοσοκομειο με εφημεριες κανονικα ανα νομο και μετα ας εχουμε απαιτησεις "μα καλα γιατι πατε ολη Αθηνα".

Τυπου και συνταξιουχος να εισαι το επιπεδο περιθαλψης ειναι αρκετα μεγαλο ωστε να μη γυρισεις στο χωριο σου

4 λεπτά πριν, flexpick είπε

Οσο αφορα την επαρχια, ας ξεκινησει το κρατος να λειτουργει ενα νοσοκομειο με εφημεριες κανονικα ανα νομο και μετα ας εχουμε απαιτησεις "μα καλα γιατι πατε ολη Αθηνα".

Τυπου και συνταξιουχος να εισαι το επιπεδο περιθαλψης ειναι αρκετα μεγαλο ωστε να μη γυρισεις στο χωριο σου

Τελος ειναι να απορεις που στις τοπικες κοινωνιες δε τους πολυπροβληματιζει(ακα να ασκουν πολιτικη πιεση) οτι αν παθουν κατι θα τρεχουν κανα δυωρο στο κοντινο τριτοβαθμιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

  

4 hours ago, Imola said:

Πηγαίνω συχνά στην Ολλανδία, που έχει έκταση όση η Πελλοπόνησος, και έχει 18 εκατ. ανθρώπους...

Σχεδόν 2 φορές η Πελοπόννησος. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...