Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για τα ηλεκτρικά πατίνια


James Bon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, James Bon είπε

Θεωρείτε ότι το ηλεκτρικό πατίνι είναι αξιόπιστο μέσο εναλλακτικής μετακίνησης;

όπως κάθε προιόν ,εξαρτάται την ποιότητα

σίγουρα είναι ευκολία , αλλά στους καρόδρομους δεν είναι άνετο , καλύτερα ηλεκτρικό ποδήλατο (με αναρτήσεις πάντα)

1 ώρα πριν, george1807 είπε

Είναι για max 2 χλμ και όχι προφανώς στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας.

δυστυχώς τα επιτρέπουν μέχρι 25χλμ

Επεξ/σία από korakios
καφεΐνη
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
22 λεπτά πριν, korakios είπε

όπως κάθε προιόν ,εξαρτάται την ποιότητα

σίγουρα είναι ευκολία , αλλά στους καρόδρομους δεν είναι άνετο , καλύτερα ηλεκτρικό ποδήλατο (με αναρτήσεις πάντα)

δυστυχώς τα επιτρέπουν μέχρι 25χλμ

Mαλλον εννοει 2χμ αποσταση οχι ταχυτητα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, george1807 είπε

Είναι για max 2 χλμ και όχι προφανώς στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας.

Το σκεφτομουν πολυ σοβαρα για το mi 3 για αποσταση 10 χλμ, αλλα ευτυχως κυκλοφορω δακτυλιο οποτε το αφησα.

Απ'οτι ειδα βγαζουν γυρω στα 15 χλμ σε αποσταση μεσο ορο απο τη στιγμη που ειναi πληρως φορτισμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, isim είπε

Το σκεφτομουν πολυ σοβαρα για το mi 3 για αποσταση 10 χλμ, αλλα ευτυχως κυκλοφορω δακτυλιο οποτε το αφησα.

Απ'οτι ειδα βγαζουν γυρω στα 15 χλμ σε αποσταση μεσο ορο απο τη στιγμη που ειναi πληρως φορτισμενο.

Ναι οκ θα πάει 10 χλμ αλλά με τι άνεση; Ο σκοπός τους ήταν για micro mobility και για είτε κοντινές αποστάσεις, είτε για τα 1-3 χλμ από το μετρό για παράδειγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, george1807 είπε

Ναι οκ θα πάει 10 χλμ αλλά με τι άνεση; Ο σκοπός τους ήταν για micro mobility και για είτε κοντινές αποστάσεις, είτε για τα 1-3 χλμ από το μετρό για παράδειγμα.

Για εμενα αν πρεπει να μπω σε μετρο δεν υπαρχει λογος να το παρω. Μιλαω για εμενα προσωπικα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Υπέρ: Είναι οικονομικά, είναι καθαρά, επισκευάζονται πολύ εύκολα, είναι φτηνά στην απόκτηση. Δεν απαιτούν άδεια. Σε μεταφέρουν γρήγορα και γλιτώνεις συνωστισμό σε μέσα μεταφοράς. Είναι πολύ πρακτικά αν έχεις δουλειές που πρέπει να γίνουν γρήγορα και γλιτώνεις πραγματικά πολλά λεφτά σε αστικές μετακινήσεις ενώ πρακτικά η χρήση τους είναι δωρεάν. Αν συνδυάσεις την χρήση τους με ΜΜΜ η χρηστικότητα τους εκτοξεύεται. Δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ , ασφάλειες, βενζίνες κλπ. 

Κατά: Είναι πολύ επικίνδυνα όταν δεν χρησιμοποιούνται όπως πρέπει. Πολλοί οδηγοί τους νομίζουν (όπως και πολλοί ποδηλάτες) ότι εξαιρούνται από τον ΚΟΚ κατά έναν περίεργο μαγικό τρόπο. Ακόμα και για ένα δευτερόλεπτο να κινηθείς εκτός κανόνων ασφαλείας αρκεί για να πάνε τα πράγματα πολύ στραβά. Δυστυχώς πολλά πιάνουν μεγάλες ταχύτητες (άνω των 25χλμ) και γίνονται πιο επικίνδυνα. Αυτές οι ταχύτητες πρακτικά δεν χρειάζονται ενώ η ευελιξία που έχουν απαιτεί μικρότερη ταχύτητα για να μην γίνουν λάθη.Είναι εύκολο να κλαπούν, δεν κουβαλάνε δεύτερο άτομο (για κανένα λόγο) δεν είναι αδιάβροχα ( παρά το γεγονός ότι αντέχουν στη βροχή υπάρχει ο κίνδυνος να χαλάσει ή να γλιστρήσεις) και τα λάστιχα τους σκάνε πολύ εύκολα (υπάρχουν και συμπαγή λάστιχα). 

Συμπέρασμα: είναι μια τεχνολογική εξέλιξη της προσωπικής κινητικότητας και η εμφάνιση τους ήταν αναμενόμενη και φυσιολογική όπως ακριβώς συνέβη και με τα ποδήλατα πολλά χρόνια πριν. Σαν μέσα μεταφοράς είναι καλά εξυπηρετικά και αξιόπιστα εφόσον όμως χρησιμοποιούνται σύμφωνα με τους κανόνες του ΚΟΚ και τις συστάσεις των κατασκευαστών. Δεν είναι οχήματα για ταξίδια. Ακόμα και όταν έχουν μεγάλη μπαταρία και δυνατό μοτέρ η βασική τους αποστολή παραμένει η ίδια: να κινηθείς σε μια ακτίνα 5-10 χλμ γύρω από το σπίτι σου για μικροδουλειές και πάντα με χρήση από ποδηλατόδρομο ή δρόμο όπου η μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα είναι τα 50χλμ/ώρα. Τώρα αν παίρνεις πατίνι και βάζεις πάνω δεύτερο άτομο ( το έχω δει πολλές φορές δυστυχώς) ή προσπαθείς να πιάσεις τελική 35χλμ στην κατηφόρα χωρίς κράνος και περνάς με κόκκινο, τότε όχι, υπό αυτές τις συνθήκες δεν είναι αξιόπιστο και ούτε ασφαλές.

 

 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην πραξη,ελαχιστοι τα χρησιμοποιουν οπως πρεπει,οσο πρεπει και εκει που πρεπει.
Εχω σιχαθει να βλεπω  τον καθε καθυστερημενο να βαζει 2ο ατομο,να κανει κοντρες με αλλον καθυστερημενο,να κανει ελιγμους μεσα στην κινηση,να πηγαινει τελικιασμενος πανω σε πλατειες/ποδηλατοδρομους/δρομους,να αγνοει φυσικα τον ΚΟΚ παντου και γενικοτερα να προκαλει μονο προβληματα.

Φυσικα υπαρχουν και οι ακομα πιο καθυστερημενοι,που κανουν "mods" για να πηγαινει πιο γρηγορα,γιατι τοσο ειναι το μυαλο τους.
Η επισκευες τους ΔΕΝ ειναι φθηνες,οπως ειπε ο φιλος παραπανω,ερχονται συχνα στο μαγαζι με το οποιο συνεργαζομαι ( επισκευες ηλεκτρονικων ) και μονο φθηνα δε βγαινει. Δε μιλαμε για κατι χαβαλεδες που χρεωνουν αλλαγη μπαταριας οσο κανει το πατινι,αλλα ακομα και εμεις που εχουμε χαμηλες τιμες,δεν βγαινει φθηνα.

Γενικοτερα ειναι το οχημα του ηλιθιου και ελπιζω να γινουν αρκετα αυστηρα τα μετρα,αν και δεν το βλεπω.

 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα ηλεκτρικό πατίνι σηκώνει πολύ συζήτηση και δυστυχώς λυπάμαι να ακούω σχόλια του στυλ είναι το όχημα του ηλίθιου και άλλα τέτοια.

Μακάρι τα μισά από τα αμάξια της Αττικής που υπάρχουν τώρα στον δρόμο να ήταν πατίνια.

Σαφώς υπάρχουν αρκετοί γύρω μας που δίνουν 300-400 ευρώ να πάρουν ένα xiaomi και ξαφνικά νιώθουν βασιλιάδες,και οδηγούν σαν καρναβάλια στον δρόμο.

Δεν θα σταθώ σε αυτούς όμως γιατί αν και αποτελούν την πλειοψηφία δεν με αντιπροσωπεύουν.

Είμαι και εγώ κάτοχος ενός dualtron ultra 2 το οποίο μου έχει λύσει τα χέρια ειδικά στο θέμα κέντρο Αθήνας.

Είναι ένα πατίνι το οποίο στοιχίζει όσο ένα αμάξι αλλά αυτό που με ενδιαφέρει πρώτιστα είναι η αυτονομία του και η ποιότητα κατασκευής του.

Κάποιος θα γυρίσει και θα μου πει ρε φίλε αυτό πιάνει 100χλμ τελική ξεκλειδωτο.

Το μόνο σίγουρο από την εμπειρία μου είναι ότι και να καβαλήσει κάποιος ο ίδιος το κάνει επικίνδυνο είτε είναι ποδήλατο είτε αμάξι είτε μηχανή.

Ότι πας και το σκαλίζεις δεν θα σου βγει σε καλό.

Κάποιοι, στους οποίους ανήκω και εγώ το πήραμε ως εργαλείο για δουλειά και να μας λύνει τα χέρια στο μποτιλιάρισμα.

Κάποιοι άλλοι τα περνουν για κόντρες και να βγάλουν το άχτι τους στον δρόμο.

Αυτά που συναντώ εγώ κάθε μέρα στον δρόμο είναι οδηγούς μηχανών να οδηγούν σαν φονιάδες κάνοντας σφήνες και οδηγώντας επικίνδυνα,όπως επίσης και αμάξια κινητοί δολοφόνοι λες και το ότι έχουν δίπλωμα τους δίνει αυτό το δικαίωμα.

Επίσης υπάρχει και μια άλλη ειδική κατηγορία ανθρώπων που έχουν κόμπλεξ με τα πατίνια γιατί λέει δεν πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας,ασφάλεια,δίπλωμα ΚΤΕΟ κτλ οπωτε δεν πρέπει να κυκλοφορούμε, δυστυχώς υπάρχουν και οι κοντοί στο μυαλό.

Αυτό που θέλω να πω και να κλείσω είναι να μην τα βλέπετε όλα μαύρα κάθε νόμισμα έχει 2 όψεις.

 

Ο σωστός αναβάτης φέρει καλό κράνος,προστασίες,γάντια,καλό φωτισμό,οδηγάει πάντα δεξιά σε δρόμους στους οποίους επιτρέπεται  δεν περνάει τα 25χλμ και αφού κινείται και στον δρόμο κάνει μια ασφάλεια αστικής ευθύνης στο πατίνι και αν προκαλέσει κάποια ζημιά πληρώνει η ασφάλεια και δεν σηκώνεται να φύγει σαν τον κλέφτη.

Δυστυχώς υπάρχει στην χώρα μας μεγάλη έλλειψη οδηγικής παιδείας.

 

 

 

Επεξ/σία από davarisx
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ απο την άλλη θεωρώ πως τα πατίνια δεν είναι για περιοχές όπως η Αθήνα. ΝΑΙ μπορεί να βολέψουν στην καθημερινότητα, αλλά με αυξημένο ρίσκο για την ασφάλεια του αναβάτη τους. Παράμετροι όπως οι λακκούβες και οι άλλοι οδηγοί που δεν έχουν παιδία, σε συνδυασμό με το οδικό δίκτυο της Αθήνας, σε βάθος χρόνου θεωρώ θα συντελέσουν σε άσχημο αποτέλεσμα. Πόσο μάλλον όταν δεν έχουν καμία ενεργητική ασφάλεια όπως τα πατίνια των 500€ ενώ παράλληλα η χρήση τους βασίζεται σε παραβάσεις μιας και η διήθηση απαγορεύεται και είναι παράλληλα και επικίνδυνη.  Αν δηλαδή ο οδηγός ήταν σύμφωνος με τον ΚΟΚ και περίμενε πίσω απο τα αυτοκίνητα στην κίνηση, δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης στις Ελληνικές πόλεις. 

Είμαι ξεκάθαρα υπέρ, σε άλλο όμως οδικό δικτυο, εκτός μεγάλων πόλεων και με ύπαρξη ποδηλατόδρομων. Πχ στην Ολλανδία. Εκεί θα το έβλεπα ξεκάθαρα ως μονόδρομο σε σχέση με ένα αυτοκίνητο.

Απο οικονομικής άποψης, αμφιβάλω πως σε βάθος χρόνου θα κάνουν απόσβεση τα τωρινά μοντέλα μιας και δεν τα βλέπω με αντοχή για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. 

Dutch Bike Lanes | Outlet www.spora.ws

Επεξ/σία από sphinxgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχημα του ηλίθιου μπορεί να γίνει οποιοδήποτε όχημα όταν ο οδηγός του είναι ηλίθιος. Είναι κάκιστης αντίληψης η άποψη ότι φταίει το όχημα όταν είναι ξεκάθαρο πως ο εγκέφαλος που το κουμαντάρει βρίσκεται στον οδηγό. Δεν πάνε μόνα τους τα πατίνια. Εμείς τα πάμε. Για μένα είναι ηλίθιοι όσοι παίρνουν αυτοκίνητο να μετακινηθούν μόνοι τους μέσα στο κέντρο της Αθήνας. Κάνουν μια απόσταση μισής ώρας και όταν φτάσουν κάνουν κύκλους 1 και 3 ώρες μέχρι να βρουν πάρκιγκ. Αυτό είναι η επιτομή της ηλιθιότητας. Κατά τα άλλα ο ίδιος οδηγός που θα πάει ανάποδα με το αμάξι θα πάει και με το πατίνι. Κατά την άποψη μου είναι μια χαρά μέσον απλά απαιτεί ωριμότητα και σωστή συμπεριφορά. Τώρα σχετικά με το κόστος επισκευής θα διαφωνήσω. Εγώ όσες φορές χρειάστηκα κάτι το πήρα φτηνά και το άλλαξα με τα χέρια μου. Αν στα μαγαζιά επικρατεί η άλλη έκβαση της ανωριμότητας ( μετά την οδηγική 😂) και φταίνε τα πατίνια που ο κάθε πικραμένος χρεώνει ένα σκασμό λεφτά για να βιδωσει δύο βίδες, τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά. Ας μην είμαστε όμως μηδενιστές και πάνω από όλα να μην ξεχνάμε ότι είμαστε άνθρωποι και είναι στη φύση μας να χρησιμοποιούμε τεχνολογία. Δεν θα καταργήσουμε την τεχνολογία επειδή μερικοί δεν μπορούν να την διαχειριστούν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορά με τα οχήματα των ηλιθίων είναι πως συναντάς αρκετά αυτοκίνητα και πολλά μηχανάκια που οδηγούνται απαράδεκτα αλλά ΟΛΑ τα ποδήλατα και ΟΛΑ τα ηλεκτρικά πατίνια οδηγούνται χωρίς κανένα σεβασμό στον ΚΟΚ και στους άλλους οδηγούς.

Δεν καταλαβαίνουν πως οτιδήποτε και να γίνει, αυτοί θα φάνε άσφαλτο; Ήμαρτον δηλαδή...

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Lucifer είπε

Στις ανηφόρες πώς συμπεριφέρονται αυτά; Τραβάνε ή τα βάζεις ώμο και το πας πόδια μέχρι πάνω;

Ότι πληρώνεις περνεις αδερφέ.

Εμένα είναι με 2 κινητήρες απόδοσης 9 ίππων περίπου οπωτε καταλαβαίνεις ότι ανεβαίνει βουνά.

 

3 ώρες πριν, soc_h είπε

Η διαφορά με τα οχήματα των ηλιθίων είναι πως συναντάς αρκετά αυτοκίνητα και πολλά μηχανάκια που οδηγούνται απαράδεκτα αλλά ΟΛΑ τα ποδήλατα και ΟΛΑ τα ηλεκτρικά πατίνια οδηγούνται χωρίς κανένα σεβασμό στον ΚΟΚ και στους άλλους οδηγούς.

Δεν καταλαβαίνουν πως οτιδήποτε και να γίνει, αυτοί θα φάνε άσφαλτο; Ήμαρτον δηλαδή...

Ξαναλέω μην τα βάζετε όλα σε ένα τσουβαλι.υπαρχουν και σωστοί οδηγοί με πατίνια.γενικα ναι υπάρχει πρόβλημα αλλά όπως προείπε και κάποιος άλλος από πάνω ο οδηγός κάνει το πατίνι/ποδήλατο/αμάξι/μηχανή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...