Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οδήγησα σήμερα για περίπου 70-80χλμ ένα Κόνα ηλεκτρικό. Θα αφήσω στην άκρη το ηλεκτρικό σκέλος του αυτοκινήτου. Σε θέμα ποιότητας εσωτερικού (που φαντάζομαι είναι κοινό και για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις) είναι πολύ κακό. Τα πλαστικά είναι σχεδόν παντού σκληρά και στις πόρτες έχουν χείριστη ποιότητα, αυτό το φτηνιάρικο πλαστικό που γρατζουνιέται σε λίγα λεπτά αφότου βγει απο το εργοστάσιο. Σε 4-5 χρόνια θα μοιάζουν σα να έχουν 15ετία στην πλάτη τους. Η κεντρική κονσόλα είναι επίσης πλαστικό που θέλει να μοιάσει σε μέταλλο. Επίσης δεν είναι και το πιο βολικό αυτοκίνητο ειδικά αν είσαι ψηλός. Η θέση οδήγησης είναι πολύ ψηλή και αν κάτσεις έστω λίγο πιο "ξαπλωτά" το δεξί σου πόδι δεν έχει χώρο με την τεράστια κεντρική κονσόλα/τούνελ. 

Η Hyundai πλέον δεν είναι τόσο φθηνή για να δικαιολογείται αυτό το επίπεδο ποιότητας. Το αυτοκίνητο ξεκινάει απο τα 18,600€, στο μέσο όρο του ανταγωνισμού. Κατα την άποψη μου, έχει πολλά ψωμιά να φάει ακόμα για να φτάσει τις ανταγωνίστριες της, προς το παρόν μόνο στην τιμή τις εχει φτάσει

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

13 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Οδήγησα σήμερα για περίπου 70-80χλμ ένα Κόνα ηλεκτρικό. Θα αφήσω στην άκρη το ηλεκτρικό σκέλος του αυτοκινήτου. Σε θέμα ποιότητας εσωτερικού (που φαντάζομαι είναι κοινό και για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις) είναι πολύ κακό. Τα πλαστικά είναι σχεδόν παντού σκληρά και στις πόρτες έχουν χείριστη ποιότητα, αυτό το φτηνιάρικο πλαστικό που γρατζουνιέται σε λίγα λεπτά αφότου βγει απο το εργοστάσιο. Σε 4-5 χρόνια θα μοιάζουν σα να έχουν 15ετία στην πλάτη τους. Η κεντρική κονσόλα είναι επίσης πλαστικό που θέλει να μοιάσει σε μέταλλο. Επίσης δεν είναι και το πιο βολικό αυτοκίνητο ειδικά αν είσαι ψηλός. Η θέση οδήγησης είναι πολύ ψηλή και αν κάτσεις έστω λίγο πιο "ξαπλωτά" το δεξί σου πόδι δεν έχει χώρο με την τεράστια κεντρική κονσόλα/τούνελ. 

Η Hyundai πλέον δεν είναι τόσο φθηνή για να δικαιολογείται αυτό το επίπεδο ποιότητας. Το αυτοκίνητο ξεκινάει απο τα 18,600€, στο μέσο όρο του ανταγωνισμού. Κατα την άποψη μου, έχει πολλά ψωμιά να φάει ακόμα για να φτάσει τις ανταγωνίστριες της, προς το παρόν μόνο στην τιμή τις εχει φτάσει

Εχω ακριβως την ιδια αποψη, ειχαμε δει το ΚΟΝΑ σε υβριδικο, σκεφτομουν ότι εαν βαλεις ενα σκυλο μεσα και ακουμπησει στα πλαστικα με τα ποδια του αμεσως τα κλαις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Οδήγησα σήμερα για περίπου 70-80χλμ ένα Κόνα ηλεκτρικό. Θα αφήσω στην άκρη το ηλεκτρικό σκέλος του αυτοκινήτου. Σε θέμα ποιότητας εσωτερικού (που φαντάζομαι είναι κοινό και για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις) είναι πολύ κακό. Τα πλαστικά είναι σχεδόν παντού σκληρά και στις πόρτες έχουν χείριστη ποιότητα, αυτό το φτηνιάρικο πλαστικό που γρατζουνιέται σε λίγα λεπτά αφότου βγει απο το εργοστάσιο. Σε 4-5 χρόνια θα μοιάζουν σα να έχουν 15ετία στην πλάτη τους. Η κεντρική κονσόλα είναι επίσης πλαστικό που θέλει να μοιάσει σε μέταλλο. Επίσης δεν είναι και το πιο βολικό αυτοκίνητο ειδικά αν είσαι ψηλός. Η θέση οδήγησης είναι πολύ ψηλή και αν κάτσεις έστω λίγο πιο "ξαπλωτά" το δεξί σου πόδι δεν έχει χώρο με την τεράστια κεντρική κονσόλα/τούνελ. 

Η Hyundai πλέον δεν είναι τόσο φθηνή για να δικαιολογείται αυτό το επίπεδο ποιότητας. Το αυτοκίνητο ξεκινάει απο τα 18,600€, στο μέσο όρο του ανταγωνισμού. Κατα την άποψη μου, έχει πολλά ψωμιά να φάει ακόμα για να φτάσει τις ανταγωνίστριες της, προς το παρόν μόνο στην τιμή τις εχει φτάσει

Οντως το έχω δει και είναι πολύ μέτριο σε ποιότητα υλικών.  Το καινούργιο i20 από την άλλη είναι πολύ πιο συμπαθητικό (χωρίς να είναι κάτι εξαιρετικό).

Το ατού του ηλεκτρικού Κόνα είναι η μεγάλη αυτονομία του σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά στην ίδια κατηγορία τιμής, (αυτό ως ένα σημείο το πετύχανε βέβαια και με το φτηνό εσωτερικό) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Εχω ακριβως την ιδια αποψη, ειχαμε δει το ΚΟΝΑ σε υβριδικο, σκεφτομουν ότι εαν βαλεις ενα σκυλο μεσα και ακουμπησει στα πλαστικα με τα ποδια του αμεσως τα κλαις

Κι εμένα στην αντιπροσωπεία το ίδιο μου φάνηκε. Ωστόσο όταν μπαίνεις στο Tuscon τα πλαστικά δεν έχουν καμία σχέση με Kona και για μένα ξεπερνούν σε ποιότητα Nissan και Toyota και φτάνουν αρκετά κοντά στα "Ευρωπαικά"¨.

Κατά τα άλλα παρατηρώ ότι σε αρκετά SUV η θέση οδήγησης (βέβαια αυτό ρυθμίζεται μάλλον) δεν είναι όσο αναπαυτική πρέπει και είναι υπερβολικά ψηλή και όρθια.

21 ώρες πριν, nemom είπε

Όσο ο καταναλωτής δεν αντιλαμβάνεται ότι το Taigo είναι πολύ διαφορετικό από Tiguan από όσο προδίδουν τα εκατοστά των διαστάσεων, ναι θα έχουν εσωτερικό ανταγωνισμό.

Στην πραγματικότητα όμως, ένα Polo διαφέρει από ένα Golf όχι μόνο στα εκατοστά των διαστάσεων αλλά σε όλες τις παραμέτρους της κατασκευής, από την ανάρτηση, την ηχομόνωση, τη στιβαρότητα και την απόδοση του κλιματισμού μέχρι την ασφάλεια, τους κινητήρες, τον εξοπλισμό και τους αυτοματισμούς.

Ας πούμε τον καιρό που έβγαινε ο 1.8Τ, υπήρχε το Passat και το Bora.
Η τετρακίνηση που έπαιρνε το Passat ήταν Torsen, ενώ η τετρακίνηση που έπαιρνε το Bora ήταν Haldex.
Γιατί;
Το Bora ήταν ένα Golf sedan, ανάλογο του Toledo και του Octavia. Όλα αυτά βασιζόταν σε μια πλατφόρμα με εγκάρσια τοποθετημένους κινητήρες που έπρεπε να είναι πιο φτηνή και περιορισμένη σε δυνατότητες, την PQ34. Συμβατότητα η πλατφόρμα είχε με το Haldex.
Το Passat B5 ήταν κατασκευασμένο πάνω στην PL45 πλατφόρμα του Α4, με χαώδη διαφορά από τα παραπάνω σε χώρους και κάποια απόσταση και σε ποιότητα κατασκευής. Συμαβτότητα είχε με Torsen.

Για αυτούς τους λόγους, δίνουμε σημασία στην πλατφόρμα.
Ένα Scala πχ ποτέ δε θα φτάσει την ποιότητα κατασκευής ενός Golf, γιατί πρώτα από όλα είναι κατασκευασμένο σε πλατφόρμα Polo.
Παρομοίως ένα Taigo ποτέ δε θα φτάσει την ποιότητα κατασκευής ενός Tiguan. Ακόμα κι αν το τεντώσουν ή του βάλουν τα πιο μαλακά πλαστικά. Γιατί η πλατφόρμα τους είναι διαφορετική.

Κι εγώ στην πλατφόρμα δίνω βάρος και βλέπω ότι η VW έχει δυο SUV (Τ cross και Taigo) βασισμένα στην πλατφόρμα του Polo και έχουν μήκος 4,11μ και 4,26μ αντίστοιχα. Παράλληλα έβγαλε και το T Roc (με χαμηλή ποιότητα πλαστικών) το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα του Golf και έχει μήκος 4,23μ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Σε σχέση με τα άθλια πλαστικά των tcross-troc είναι ακόμη χειρότερο το kona?

ΠΟΛΥ χειροτερο... κ φαντασου ειναι ήδη πολυ κακα των t-roc/cross

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, john1987 είπε

Κι εγώ στην πλατφόρμα δίνω βάρος και βλέπω ότι η VW έχει δυο SUV (Τ cross και Taigo) βασισμένα στην πλατφόρμα του Polo και έχουν μήκος 4,11μ και 4,26μ αντίστοιχα. Παράλληλα έβγαλε και το T Roc (με χαμηλή ποιότητα πλαστικών) το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα του Golf και έχει μήκος 4,23μ.

Αυτό είναι το κόλπο που μεταχειρίζονται οι εταιρείες και η παγίδα που την πατάνε ο κόσμος.

Δε μποεί να παίρνεις μια φτηνή πλατφόρμα, να την τσιτώνεις σε πορτ-μπαγκάζ, μαλακό πλαστικό ή σε εξοπλισμό
και να λέει ο κόσμος - που όντως την πατάει ο κόσμος -
και να λες κι εσύ ότι πουλάς φτηνά κ value for money.
Κι ενώ στην πραγματικότητα πουλάς την ίδια τιμή με τον ανταγωνισμό, για κάτι που σου κοστίζει παρακάτω.
Το Scala και το Taigo βασίζονται στο Polo, και είναι ένα παράδειγμα αυτής της κατηγορίας.

Η φτηνή πλατφόρμα θα παραμείνει φτηνή, όσο κι αν τη μασκαρέψεις.
Η ασφάλεια, η στιβαρότητα, η οδηγική αίσθηση, η ηχομόνωση, η απόδοση του εξοπλισμού κλπ κλπ
πόσες παράμετροι είναι υποδεέστερες σε μια φτηνή πλατφόρμα.

Παρομοίως και με τα μοντέλα της Audi.
Άλλο είναι το Α1, Α3 και όσα άλλα βασίζονται σε φτηνές πλατφόρμες της VW
και άλλο είναι τα Α4, Α6 και όσα άλλα βασίζονται σε ακριβότερες.
Όσο κι αν μασκαρέψει η κάθε Audi την καμπίνα μιας φτηνής πλατφόρμας,
από κάτω θα βρίσκεται η ίδια φτηνή κατασκευή.

Ο παραλληλισμός της πλατφόρμας είναι με την περιοχή ενός ακινήτου ή την κατασκευή του.
Μπορείς να αγοράσεις ακίνητο σε μια κακή περιοχή ή ένα ακίνητο σε μια σαθρή κατασκευή,
όσο κι αν καμουφλάρεις το εσωτερικό του, όση επίπλωση κι αν προσθέσεις, όση ανακαίνιση κι αν κάνεις,
από κάτω θα βρίσκεται μια κακή περιοχή ή μια σαθρή κατασκευή.

Πρώτα ξεκινάς από την υποδομή,
που στο ακίνητο είναι η περιοχή ή η κατασκευή του
και στο αυτοκίνητο είναι η πλατφόρμα του.

Επεξ/σία από nemom
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως υπό την έννοια αυτή είναι προτιμότερο να αγοράσεις Skoda/Seat παρά Audi σε συγκεκριμένες κατηγορίες αυτοκινήτου. Γιατί η πλατφόρμα και η μηχανή είναι ακριβώς ίδιες.

Ωστόσο η διαφορα στην ποιότητα του σαλονιου και στη σχεδίαση είναι εμφανής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, john1987 είπε

Παντως υπό την έννοια αυτή είναι προτιμότερο να αγοράσεις Skoda/Seat παρά Audi σε συγκεκριμένες κατηγορίες αυτοκινήτου. Γιατί η πλατφόρμα και η μηχανή είναι ακριβώς ίδιες.

Ωστόσο η διαφορα στην ποιότητα του σαλονιου και στη σχεδίαση είναι εμφανής.

Είναι η λογική
πως το να έχει πλατφόρμα της Audi το Passat*, είναι κολακευτικό για το Passat. Δεν είναι για την Audi.

Αντίστροφα,
το να έχει πλατφόρμα της VW το Α3, δεν είνα ενθαρρυντικό για το Α3. Ίσως είναι για τη VW. 

* Υπ'οψιν, αυτό ίσχυε για το Passat B5. To σημερινό Passat έχει μια χαρά πλατφόρμα VW.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, john1987 είπε

Αυτό που λέμε πλατφόρμα εννοούμε ότι έχει και το ίδιο πάτωμα με ίδιο μεταξόνιο κλπα;

χοντρικά ναι, για να καταλαβαινόμαστε

στην πραγματικότητα βέβαια εννοούμε πάτωμα και δομικά στοιχεία
συν τεχνολογία και τεχνογνωσία
και μαζί μια ολόκληρη παρτίδα έως γενιά εξαρτημάτων που συνοδεύουν αυτό το πάτωμα
πχ ακρόμπαρα, ψαλίδια, ρεζερβουάρ, αντλίες, καλωδιοταινίες, εγκέφαλοι, ηχομονώσεις, αερόσακοι, αεραγωγοί κλιματισμού, αισθητήρες, κινητήρες, βίδες, πλαφονιέρες, ζώνες ασφαλείας, σκελετοί καθισμάτων, κιβώτια ταχυτήτων, μετώπες, βάσεις μηχανή και σινεμπλόκ, μοτέρ υαλοκαθαριστήρων, ασφαλειοθήκες, καθρέπτες, χειρολαβές, διακόπτες, δοχεία διαστολής, κολάρα, σωληνάκια, μηχανισμοί κλειδαριών, προεντατήρες, διακοσμητικά καλύμματα, μονάδες ABS, δαγκάνες φρένων, εξατμίσεις κοκ

σχηματικά η έννοια της πλατφόρμα είναι περισσότερα εξαρτήματα σε περισσότερα τμήματα του αυτοκινήτου
κι από αυτά που προλαβαίνεις να δεις στην παρακάτω εικόνα

421.jpg

Επεξ/σία από nemom
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, john1987 είπε

Κι εμένα στην αντιπροσωπεία το ίδιο μου φάνηκε. Ωστόσο όταν μπαίνεις στο Tuscon τα πλαστικά δεν έχουν καμία σχέση με Kona και για μένα ξεπερνούν σε ποιότητα Nissan και Toyota και φτάνουν αρκετά κοντά στα "Ευρωπαικά"¨.

Κατά τα άλλα παρατηρώ ότι σε αρκετά SUV η θέση οδήγησης (βέβαια αυτό ρυθμίζεται μάλλον) δεν είναι όσο αναπαυτική πρέπει και είναι υπερβολικά ψηλή και όρθια.

Θεωρητικά το κοινό του SUV θέλει αυτή την υπερβολικά ψηλή και όρθια θέση οδήγησης για να έχει καλύτερη ορατότητα έξω. Στο Καμίκ π.χ. που έχει θέση οδήγησης σα hatchback, το έγραφαν στα αρνητικά. Εμένα δε με βολεύει καθόλου, κι άντε αν στην πόλη παλεύεται γιατί οι αποστάσεις είναι μικρές, σε ταξίδι είναι πολύ κουραστική. Προσωπικά προτιμώ χαμηλή θέση οδήγησης, να βουλιάζω μέσα. Τη θεωρώ πολύ πιο άνετη. Στο Κόνα το τιμόνι είναι στο ύψος απο το στήθος μου και το έχω στη χαμηλότερη ρύθμιση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/12/2021 στις 12:33 ΜΜ, nemom είπε

Είναι η λογική
πως το να έχει πλατφόρμα της Audi το Passat*, είναι κολακευτικό για το Passat. Δεν είναι για την Audi.

Αντίστροφα,
το να έχει πλατφόρμα της VW το Α3, δεν είνα ενθαρρυντικό για το Α3. Ίσως είναι για τη VW. 

* Υπ'οψιν, αυτό ίσχυε για το Passat B5. To σημερινό Passat έχει μια χαρά πλατφόρμα VW.

Είναι η λογική του παραλόγου νομίζω. Αφού ολα vw group είναι ίδια πατώματα μοιράζονται ιδιεσ μηχανές .  Πχ α1 , ιμπιζα , πόλο , φαμπια , Δεν πάω στις αλλες κατηγοριεσ να συγκρίνω .  Δεν μπορώ να καταλάβω το να είναι κολακευτικό για την μια και για την άλλη όχι. Βασικα χέστηκε το group . Να πουλάνε θέλουν που πουλάνε καλά και τα υπόλοιπα είναι ετσι κουβέντα να γίνετε.


* Παίρνει κανείς σήμερα την νεκροφόρα το πασατ ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Είναι η λογική του παραλόγου νομίζω. Αφού ολα vw group είναι ίδια πατώματα μοιράζονται ιδιεσ μηχανές .  Πχ α1 , ιμπιζα , πόλο , φαμπια , Δεν πάω στις αλλες κατηγοριεσ να συγκρίνω .  Δεν μπορώ να καταλάβω το να είναι κολακευτικό για την μια και για την άλλη όχι. Βασικα χέστηκε το group . Να πουλάνε θέλουν που πουλάνε καλά και τα υπόλοιπα είναι ετσι κουβέντα να γίνετε.


* Παίρνει κανείς σήμερα την νεκροφόρα το πασατ ;

Η άποψη περί παραλόγου είναι υποκειμενική.
Για μένα παράλογο είναι το τσουβάλιασμα.

Και βασικά δεν ξέρω με τί να πρωτοδιαφωνήσω ή όχι.
Πχ  «ολα vw group είναι ίδια πατώματα μοιράζονται ιδιεσ μηχανές».
Υπάρχουν συμβατότητες και ασυμβατότητες, από τεχνικής και οικονομοτεχνικής άποψης,
δεν είναι κουβάς τα βάζουμε όλα μέσα και ούτε και η μαζική παραγωγή λειτουργεί χύμα και και...

Φυσικά και είναι κολακευτικό μια πλατφόρμα να την έχει εξελίξει η Porsche ή η Audi αντί η VW.
Δεν είναι ούτε κάτι σνομπ ούτε ότι οι μηχανικοί της VW δεν ξέρουν.
Είναι με την έννοια ότι στις πλατφόρμες που εξελίσσουν Porsche-Audi,
υπάρχει άλλη στόχευση σε άλλο segment πελατολόγιο, με άλλα στάνταρ.
Η MLB ή η MSB πλατφόρμα δε μπορεί να πουληθεί σε φτηνό segment, είναι αχρείαστα ακριβή,
όμως η MQB μπορεί, κοστίζει τόσο όσο χρειάζεται.

Διαφωνώ λοιπόν σαφέστατα. Οι ίδιες οι εταιρείες διαχωρίζουν τις premium πλατφόρμες από τις non premium.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/12/2021 στις 5:23 ΜΜ, nemom είπε

Η άποψη περί παραλόγου είναι υποκειμενική.
Για μένα παράλογο είναι το τσουβάλιασμα.

Και βασικά δεν ξέρω με τί να πρωτοδιαφωνήσω ή όχι.
Πχ  «ολα vw group είναι ίδια πατώματα μοιράζονται ιδιεσ μηχανές».
Υπάρχουν συμβατότητες και ασυμβατότητες, από τεχνικής και οικονομοτεχνικής άποψης,
δεν είναι κουβάς τα βάζουμε όλα μέσα και ούτε και η μαζική παραγωγή λειτουργεί χύμα και και...

Φυσικά και είναι κολακευτικό μια πλατφόρμα να την έχει εξελίξει η Porsche ή η Audi αντί η VW.
Δεν είναι ούτε κάτι σνομπ ούτε ότι οι μηχανικοί της VW δεν ξέρουν.
Είναι με την έννοια ότι στις πλατφόρμες που εξελίσσουν Porsche-Audi,
υπάρχει άλλη στόχευση σε άλλο segment πελατολόγιο, με άλλα στάνταρ.
Η MLB ή η MSB πλατφόρμα δε μπορεί να πουληθεί σε φτηνό segment, είναι αχρείαστα ακριβή,
όμως η MQB μπορεί, κοστίζει τόσο όσο χρειάζεται.

Διαφωνώ λοιπόν σαφέστατα. Οι ίδιες οι εταιρείες διαχωρίζουν τις premium πλατφόρμες από τις non premium.

Οπως σου λέω και στο παράδειγμα για την MQΒ λέω που είναι η ίδια σε μοντέλα των Audi , Skoda , seat , vw. .Δλδ κάτι που μπορεί να αγοράσουμε εμεις οι φτωχοί.  Για αυτό τα βάζω στο ίδιο τσουβάλι οπως λες. 

Δεν αναφέρθηκα σε mlb basic , mlb evo , και Ειδικα σε msn που δεν υπάρχουν σκοντα , κσι σεατ. Εκεί παίζουν τρελλα ποσά που δεν είναι για εμάς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...