Προς το περιεχόμενο

Eνδεχομενη αρνηση DOA τηλεορασης Toshiba απο ηλεκτρονικο καταστημα Γερμανος.


umbrella co.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

48 λεπτά πριν, geominas είπε

Παιδιά να πω κι εγώ την περιπέτειά μου εδώ. Έχω μια Android 50αρα Toshiba παρόμοιο μοντέλο αγορασμενη 7ο 2020 από Γερμανό online. Στις 2 του μήνα εμφάνισε κάθετες γραμμές που τρεμόπαιζαν. Μίλησα με astra και την έστειλα στις 3. Μου έλεγαν συνεχώς ότι περιμένουν εντολή από το εξωτερικό. Καμμένες λεντομπαρες η ετυμηγορία. Χθες μου ανακοίνωσαν ότι ήρθε η εντολή για αντικατάσταση. Την έστειλαν στο Γερμανό και επικοινώνησαν μαζί μου. Θέλουν να μου στείλει η astra 5ην τηλεόραση (μένω σε νησί) και να τη στείλω ξανά πίσω στο Γερμανό. Επίσης πρέπει να είναι στην αρχική συσκευασία και τα λοιπά. Επίσης δεν έχει το ίδιο μοντέλο και μπορούν να μου επιστρέψουν τα χρήματα ή να πληρώσω τη διαφορά για άλλο.

Εδώ νομίζω ότι πρέπει να μιλήσεις με το Γερμανό να δεχτούν την ελαττωματική συσκευή όπως την παρέλαβαν από την ASTRA αφού είναι μάλιστα το επίσημο service τους και να αποφασίσεις εσύ πως θέλεις να συνεχίσετε.Δεν χρειάζεται να πηγαινοέρχεται η συσκευή πέρα δώθε.Και εν πάση περιπτώσει επικαλέσου κι εσύ την ταλαιπωρία που τραβάς.Πάντως όπως και να χει ΜΟΝΟ με συνεννόηση ΑΝ θα βρεθεί άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 154
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eνημερωση: Χθες το πρωϊ (21-01-2022), ως δια μαγειας, οπως εγραψε και ο filip123go (δεν το περιμενα να κινηθουν τοσο γρηγορα σε καμια περιπτωση), το προβλημα λυθηκε.

Στην αρχη, μου εστειλαν sms απο την Αstra Service πως εγκριθηκε η αντικατασταση και πως πρεπει να στειλω εναν κωδικο σε ενα mail το οποιο μου υπεδειξαν αυτοι, προκειμενου να μου αποσταλει η εκθεση η οποια εδινε το ΟΚ για την αντικατασταση απο τον γερμανο.

Μετα απο λιγη ωρα με καλουν απο γερμανο (χωρις να εχω στειλει ακομα την εκθεση σε αυτους γιατι δεν ειχα ελεγξει τα mail μου) 2 φορες.

Η πρωτη ηταν για να με ρωτησουν απο ποιο καταστημα αγορασα την τηλεοραση προκειμενου να μου στειλουν εκει την καινουργια τν, οποτε και τους εξηγησα οτι 1ον: δεν θελω καινουργια τν, αλλα τα χρηματα μου πισω και 2ον: εγω εχω αγορασει απο το e-shop τους και οχι απο φυσικο καταστημα οποτε αυτο δεν γινεται.

Μετα ηρθε το 2ο τηλεφωνημα στο οποιο ενημερωθηκα πως πρεπει να συσκευασω ξανα την τηλεοραση μου μαζι με την αποδειξη αγορας και να την στειλω με χρεωση παραληπτη στη διεθυνση που μου υπεδειξαν μεσω των elta courier.

Η τν εσταλη σημερα το πρωϊ και τους απεστειλα στο γερμανο και το tracking number οπως μου ζητησαν.

Οταν την παραλαβουν, τοτε θα με καλεσουν ξανα για να διευθετηθει το θεμα της αποζημιωσης μου.

Οπως αντιλαμβανεστε ακομα δεν εχω ξεμπερδεψει εντελως, αλλα τουλαχιστον βρεθηκε μια ακρη.

Δυστυχως και ειλικρινα μετα λυπης μου το παραδεχομαι, αν δεν τους ειχα κοινοποιησει την καταγγελια απο τον συνηγορο του καταναλωτη ακομα τα ιδια θα μου λεγανε.

Eυχαριστω για ακομη μια φορα τους χρηστες maparios και yositosi για τις συμβουλες τους, διοτι χωρις εσας παιδια (και ολους οσους συμμετειχαν βεβαια, εστω και αν ορισμενοι ξεφυγαν απο το θεμα μερικες φορες) πιθανοτατα θα κατεληγα με μια επισκευασμενη τηλεοραση.

Για την ιστορια (το εχω ξαναγραψει), εισαγωγεας του συγκεκριμενου μοντελου Toshiba στην Ελλαδα ειναι η Ιnfo Quest στην οποια εστειλα επισης μηνυμα αλλα μεχρι στιγμης δεν μπηκε κανεις στον κοπο να μου απαντησει.

Παρακαλω τους moderators να μην κλεισει ακομη το θεμα διοτι θα ενημερωνω για την εξελιξη της οδυσσειας μου μεχρι να μου επιστραφουν τα χρηματα, επειδη δεν τους εμπιστευομαι για απολυτως τιποτα μεχρι να δω τα 199 ευρω ξανα μεσα στο λογαριασμο μου.

 

 

Επεξ/σία από umbrella co.
  • Like 6
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/1/2022 στις 10:47 ΜΜ, SPY_oo7 είπε

Το DOA  ειναι εμπορικη πρακτικη και αφορα παροχη του καταστηματοσ προς τον πελατη του.Δεν ειναι καν υποχρεωτικο απο τον νομο σαν παροχη.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ  DOA.Ο κατασκευαστής παρεχει διετή εγγύηση μεσω του καταστήματος αγορας.DOA της τοσιμπα δεν υπαρχει ουτε της σοσνυ ουτε της σαμσουνγ.Υπαρχει DOA του γερμανου το πλαισιου του ε-σοπ κτλ κτλ...........

Όχι. Το DOA το παρέχουν οι εταιρείες,όχι τα καταστήματα. 

Γενικά πάντως αυτό το topic κουβά σε πήγε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, gianniz_k said:

Γενικά πάντως αυτό το topic κουβά σε πήγε

ναι ενώ όπου αλλού έχει ποστάρει οι απαντήσεις του έχουν ακρίβεια laser 😂

 

 

 

@umbrella co. φίλε από τη 1η στιγμή το πράγμα ήταν ξεκάθαρο. δυστυχώς τα λίγα μέλη που παραπληροφορούν συστηματικά με τα γραπτά τους είναι ένα φαινόμενο που δεν έχει εύκολη λύση. 

το γραψα και πιο πάνω οτι αν ξέρεις τη νομοθεσία και αναφερθείς με τις σωστές λέξεις και διαδικασίες όλοι μα ΟΛΟΙ στρώνουν χαρακτήρα και δικαιώνεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gianniz_k είπε

Όχι. Το DOA το παρέχουν οι εταιρείες,όχι τα καταστήματα. 

Γενικά πάντως αυτό το topic κουβά σε πήγε

Για δωσε λινκ οπου η τοσιμπα   παρεχει DOA παλικαρι μου.Η τοσιμπα παρέχει διετή εγγύηση όπως η σονυ η σαμσουνγ κτλ κτλΓιατι εγω μπορώ να σου δωσω λινκ απο προιον οπου αλλο καταστημα το πουλαει με DOA και αλλο ΧΩΡΙΣ.Το ιδιο προιον ,γιατι όπως ειπα το DOA εινα παροχή του καταστήματος και αναφέρεται στους όρους λειτουργίας του.Αλλο παρεχει  και αλλο οχι.

DOA λυπών σημαίνει οτι αν ενα προιον παρουσιάσει πορβλημα στο  χρονικο διαστημα οπου το καταστημα οριζει οτι ισχυει απο τηνπαραλαβη DOA  τοτε το καταστημα δινει ενα καινουργιο προιον και αυτο στην συνεχεια λυνει το προβλημα με τον προμηθευτη του στα πλαισια της εγγύησης.Αυτο φυσικα  σημαίνει οτι το προιον πρεπει πρωτα να περασει απο το σερβισ για να πιστοποιηθεί το προβλημα ετσι ωστε να ειναι καλυμενο το καταστημα με τον προμηθευτη του και να αποζημιωθεί και αυτο για το προιον

Στην συγκεκριμενη περιπτωση τα πραγματα γινανε ακριβώς συμφωνα με το νομο και μαλιστα σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα ο νηματοθετης ειχε λυση στο πρβλημα του.

Εκτός αν πιστευει κάποιος εδω μεσα οτι η λυση δωθηκε επιδει μερικα ποστ και καποιες ψευτοαποειλες του πληκτρολογίου φοβίσανε το  σερβισ και το καταστηαμα..........ειδικα το σερβις το οποιο χεστηκε για το γερμανο και το DOA που δινει στον πελατη του.Για αυτο ειδικα ηταν απλως μια τηλ σε εγγυηση και μπραβο που το ελυσε προς το συμφερον του πελατη.Προφανως επαιξε σημασια και το γεγονος οτι η βλαβη(πανελ)ειναι ασυμφορη για επισκευη.

1 ώρα πριν, greekfragma είπε

ναι ενώ όπου αλλού έχει ποστάρει οι απαντήσεις του έχουν ακρίβεια laser 😂

Και γα@μω το επιχείρημα με αποστόμωσες.................ειδικα απο σενα αυτο το σχολιο εινα προς τιμη μου.Ακομα περιμενω σχολιο για την υπανααχωρηση που σκιζοσουν τοι θα ελυνε το προβλημα του και τελικα ο νηματοθετης εφαγε ενα πανυγυρικο ακυρο με συνοπτικες διδικασιες, σε αντιθεση με εμενα οπου ελεγα οτι επρεπε να ασχοληθει μονο με το σερβις οπου και ειχα δικιο τελικα.Αμα σε ειχε ακουσει ακομα καταγγελλειες  θα εγραφε............

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε

Για δωσε λινκ οπου η τοσιμπα   παρεχει DOA παλικαρι μου.Η τοσιμπα παρέχει διετή εγγύηση όπως η σονυ η σαμσουνγ κτλ κτλΓιατι εγω μπορώ να σου δωσω λινκ απο προιον οπου αλλο καταστημα το πουλαει με DOA και αλλο ΧΩΡΙΣ.Το ιδιο προιον ,γιατι όπως ειπα το DOA εινα παροχή του καταστήματος και αναφέρεται στους όρους λειτουργίας του.Αλλο παρεχει  και αλλο οχι.

DOA λυπών σημαίνει οτι αν ενα προιον παρουσιάσει πορβλημα στο  χρονικο διαστημα οπου το καταστημα οριζει οτι ισχυει απο τηνπαραλαβη DOA  τοτε το καταστημα δινει ενα καινουργιο προιον και αυτο στην συνεχεια λυνει το προβλημα με τον προμηθευτη του στα πλαισια της εγγύησης.Αυτο φυσικα  σημαίνει οτι το προιον πρεπει πρωτα να περασει απο το σερβισ για να πιστοποιηθεί το προβλημα ετσι ωστε να ειναι καλυμενο το καταστημα με τον προμηθευτη του και να αποζημιωθεί και αυτο για το προιον

Στην συγκεκριμενη περιπτωση τα πραγματα γινανε ακριβώς συμφωνα με το νομο και μαλιστα σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα ο νηματοθετης ειχε λυση στο πρβλημα του.

Εκτός αν πιστευει κάποιος εδω μεσα οτι η λυση δωθηκε επιδει μερικα ποστ και καποιες ψευτοαποειλες του πληκτρολογίου φοβίσανε το  σερβισ και το καταστηαμα..........ειδικα το σερβις το οποιο χεστηκε για το γερμανο και το DOA που δινει στον πελατη του.Για αυτο ειδικα ηταν απλως μια τηλ σε εγγυηση και μπραβο που το ελυσε προς το συμφερον του πελατη.Προφανως επαιξε σημασια και το γεγονος οτι η βλαβη(πανελ)ειναι ασυμφορη για επισκευη.

Και γα@μω το επιχείρημα με αποστόμωσες.................ειδικα απο σενα αυτο το σχολιο εινα προς τιμη μου.Ακομα περιμενω σχολιο για την υπανααχωρηση που σκιζοσουν τοι θα ελυνε το προβλημα του και τελικα ο νηματοθετης εφαγε ενα πανυγυρικο ακυρο με συνοπτικες διδικασιες, σε αντιθεση με εμενα οπου ελεγα οτι επρεπε να ασχοληθει μονο με το σερβις οπου και ειχα δικιο τελικα.Αμα σε ειχε ακουσει ακομα καταγγελλειες  θα εγραφε............

Τι link να σου δώσω; Το doa δεν το βγάζουν αφίσα τα service. Η περίοδος άμεσης αντικατάστασης,αυτή που λέμε doa δηλαδή, κοινοποιείται από τους αντιπροσώπους προς τα συνεργαζόμενα καταστήματα για να ξέρουν πώς να χειριστούν τις υποθέσεις. Κάθε εταιρεία μπορεί να δίνει διαφορετικό χρονικό περιθώριο στο doa. Πχ η hp δίνει ένα μήνα doa σε υπολογιστές και εκτυπωτικά. Η apple δεν δίνει ούτε μια ώρα. Μην επιμένεις έχεις λάθος πληροφόρηση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα τραγουδα εσυ κλεφτικα που εχω λαθος πληροφορηση.Τωρα το γυρισαμε το παραμυθι για τοDOA αφησαμε τα καταστηματα και τούς κατασκευαστες  και πιασαμε τα σερβις.Ερε γλεντια.Σε αντιθεση με εσενα που δεν μπορεις να το βρεις πουθενα εγω εχω απειρα  καταστηματα που παρεχουν DOA και το διαφημιζουν περηφανα στο καταναλωτικο τους κοινο.Αρα για να το βλεπεις μονο εκει πρωφανως μονο αυτοι το παρεχουν.

2 ώρες πριν, gianniz_k είπε

Τι link να σου δώσω; Το doa δεν το βγάζουν αφίσα τα service.

 

 

 

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Καλα τραγουδα εσυ κλεφτικα που εχω λαθος πληροφορηση.Τωρα το γυρισαμε το παραμυθι για τοDOA αφησαμε τα καταστηματα και τούς κατασκευαστες  και πιασαμε τα σερβις.Ερε γλεντια.Σε αντιθεση με εσενα που δεν μπορεις να το βρεις πουθενα εγω εχω απειρα  καταστηματα που παρεχουν DOA και το διαφημιζουν περηφανα στο καταναλωτικο τους κοινο.Αρα για να το βλεπεις μονο εκει πρωφανως μονο αυτοι το παρεχουν.

 

 

 

Τρικυμία εν κρανίω. 

Επί 9 σελίδες μιλάμε για μια tv επίσημης αντιπροσωπείας και εσύ μου λες για σκρουτζομάγαζα που εισάγουν από όπου γουστάρουν και σαν selling point αναγράφουν στο site τους ότι δίνουν doa. Ας τα διαχωρίσουμε.

Τα καταστήματα που συνεργάζονται με τους επίσημους εισαγωγείς και συνεργάζονται με τα εξουσιοδοτημένα service ακολουθούν το doa που δίνει (αν δίνει) ο αντιπρόσωπος. Με αυτό τον τρόπο το κατάστημα πιστώνει/αντικαθιστά το χαλασμένο προϊόν στον πελάτη και το στέλνει στον αντιπρόσωπο,και αυτός με την σειρά του πιστώνει το κατάστημα. Όλα αυτά κατόπιν ελέγχου από το service του καταστήματος ή το εξουσιοδοτημένο. Το service. Το SERVICE. Γιατί όταν χαλάσει ένα προϊόν απευθύνεσαι στο service, όχι στον αποθηκάριο ξέρω γω.

Πάμε στο εκτός θέματος που έχει κολλήσει στο κεφάλι σου,  στα καταστήματα που κάνουν δικές τους εισαγωγές ή συνεργάζονται με μη επίσημους προμηθευτές. Αυτοί ναι, μπορεί να γράφουν ότι δίνουν όσο doa νομίζουν για να τραβήξουν τον πελάτη. Πιθανότατα βέβαια και αυτούς να τους καλύπτει ο προμηθευτής τους, γιατί αν ένα μικρό μαγαζί αλλάζει χαλασμένες συσκευές χωρίς να τις πιστωθεί ξέρεις τι θα γίνει; Θα τις κάνει σούπα και θα τις φάει. 

Εντάξει τώρα;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, gianniz_k είπε
  Στις 20/1/2022 στις 10:47 ΜΜ, SPY_oo7 είπε

Το DOA  ειναι εμπορικη πρακτικη και αφορα παροχη του καταστηματοσ προς τον πελατη του.Δεν ειναι καν υποχρεωτικο απο τον νομο σαν παροχη.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ  DOA.Ο κατασκευαστής παρεχει διετή εγγύηση μεσω του καταστήματος αγορας.DOA της τοσιμπα δεν υπαρχει ουτε της σοσνυ ουτε της σαμσουνγ.Υπαρχει DOA του γερμανου το πλαισιου του ε-σοπ κτλ κτλ...........

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SPY_oo7 είπε

 

Στο μόνο που συμφωνώ είναι ότι το doa δεν είναι υποχρεωτικό από τον νόμο. Όλα τα υπόλοιπα είναι της φαντασίας σου.

Και κάποια στιγμή πρέπει να ρωτήσεις τον εαυτό σου: Μήπως έχω άδικο; Μήπως δεν το ξέρω καλά αυτό το κομμάτι γιατί δεν είναι η δουλειά μου; Μήπως αυτοί που μου απαντούν επιμένοντας στο αντίθετο είναι ή ήταν επαγγελματίες του χώρου; Μήπως να κάνω πίσω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

 

 

7 ώρες πριν, gianniz_k είπε
  Στις 20/1/2022 στις 10:47 ΜΜ, SPY_oo7 είπε

Το DOA  ειναι εμπορικη πρακτικη και αφορα παροχη του καταστηματοσ προς τον πελατη του.Δεν ειναι καν υποχρεωτικο απο τον νομο σαν παροχη.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ  DOA.Ο κατασκευαστής παρεχει διετή εγγύηση μεσω του καταστήματος αγορας.DOA της τοσιμπα δεν υπαρχει ουτε της σοσνυ ουτε της σαμσουνγ.Υπαρχει DOA του γερμανου το πλαισιου του ε-σοπ κτλ κτλ...........

 

7 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Μήπως δεν το ξέρω καλά αυτό το κομμάτι γιατί δεν είναι η δουλειά μου;

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Κ0ΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΛΎΤΕΡΑ.

Για ψαξου καλυτερα εσυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε

 

 

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Κ0ΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΛΎΤΕΡΑ.

Για ψαξου καλυτερα εσυ

Συμφωνώ με τον άλλον φίλο... Όπως τα λέει ακριβώς είναι. Αν είναι η δουλειά σου όπως λες, τότε μάλλον δεν ξέρεις την δουλειά σου καλά... Η απλώς δουλεύεις σε σκρουτζομαγαζο και δεν ξέρεις πως δουλεύουν οι επίσημες αντιπροσωπείες😛

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/1/2022 στις 12:04 ΜΜ, umbrella co. είπε

Eνημερωση: Χθες το πρωϊ (21-01-2022), ως δια μαγειας, οπως εγραψε και ο filip123go (δεν το περιμενα να κινηθουν τοσο γρηγορα σε καμια περιπτωση), το προβλημα λυθηκε.

Στην αρχη, μου εστειλαν sms απο την Αstra Service πως εγκριθηκε η αντικατασταση και πως πρεπει να στειλω εναν κωδικο σε ενα mail το οποιο μου υπεδειξαν αυτοι, προκειμενου να μου αποσταλει η εκθεση η οποια εδινε το ΟΚ για την αντικατασταση απο τον γερμανο.

Μετα απο λιγη ωρα με καλουν απο γερμανο (χωρις να εχω στειλει ακομα την εκθεση σε αυτους γιατι δεν ειχα ελεγξει τα mail μου) 2 φορες.

Η πρωτη ηταν για να με ρωτησουν απο ποιο καταστημα αγορασα την τηλεοραση προκειμενου να μου στειλουν εκει την καινουργια τν, οποτε και τους εξηγησα οτι 1ον: δεν θελω καινουργια τν, αλλα τα χρηματα μου πισω και 2ον: εγω εχω αγορασει απο το e-shop τους και οχι απο φυσικο καταστημα οποτε αυτο δεν γινεται.

Μετα ηρθε το 2ο τηλεφωνημα στο οποιο ενημερωθηκα πως πρεπει να συσκευασω ξανα την τηλεοραση μου μαζι με την αποδειξη αγορας και να την στειλω με χρεωση παραληπτη στη διεθυνση που μου υπεδειξαν μεσω των elta courier.

Η τν εσταλη σημερα το πρωϊ και τους απεστειλα στο γερμανο και το tracking number οπως μου ζητησαν.

Οταν την παραλαβουν, τοτε θα με καλεσουν ξανα για να διευθετηθει το θεμα της αποζημιωσης μου.

Οπως αντιλαμβανεστε ακομα δεν εχω ξεμπερδεψει εντελως, αλλα τουλαχιστον βρεθηκε μια ακρη.

Δυστυχως και ειλικρινα μετα λυπης μου το παραδεχομαι, αν δεν τους ειχα κοινοποιησει την καταγγελια απο τον συνηγορο του καταναλωτη ακομα τα ιδια θα μου λεγανε.

Eυχαριστω για ακομη μια φορα τους χρηστες maparios και yositosi για τις συμβουλες τους, διοτι χωρις εσας παιδια (και ολους οσους συμμετειχαν βεβαια, εστω και αν ορισμενοι ξεφυγαν απο το θεμα μερικες φορες) πιθανοτατα θα κατεληγα με μια επισκευασμενη τηλεοραση.

Για την ιστορια (το εχω ξαναγραψει), εισαγωγεας του συγκεκριμενου μοντελου Toshiba στην Ελλαδα ειναι η Ιnfo Quest στην οποια εστειλα επισης μηνυμα αλλα μεχρι στιγμης δεν μπηκε κανεις στον κοπο να μου απαντησει.

Παρακαλω τους moderators να μην κλεισει ακομη το θεμα διοτι θα ενημερωνω για την εξελιξη της οδυσσειας μου μεχρι να μου επιστραφουν τα χρηματα, επειδη δεν τους εμπιστευομαι για απολυτως τιποτα μεχρι να δω τα 199 ευρω ξανα μεσα στο λογαριασμο μου.

 

 

αναμένουμε να μας ενημερώσεις πως όλα πηγαν καλά και πήρες τα χρήματα σου πισω, και άλλη φορά ούτε απέξω!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...