Προς το περιεχόμενο

Eνδεχομενη αρνηση DOA τηλεορασης Toshiba απο ηλεκτρονικο καταστημα Γερμανος.


umbrella co.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 154
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Έχεις δικιο παλικάρι μου, απλώς επειδή κι ο φίλος είχε ίδια μάρκα και από ίδιο μαγαζί είπα να γράψω εδώ, για να μη γεμίζω με topics το forum.

Μητρική μου είχε πει ο τεχνικός, όχι πλακέτα, έχεις δικιο.

Και να αναφέρω επίσης ότι τα μενού της τηλεορασης τα έδειχνε κανονικά, χωρίς αυτό το αρνητικό που κάνει στις φωτογραφίες. Δηλαδή όταν πάτησα το μενού για να μπω στις ρυθμίσεις αυτά όλα μου τα έδειχνε καθαρά κι από πίσω ο,τι έπαιζε εκείνη την ώρα μου το έδειχνε όπως και στις φωτογραφίες.

Εάν ζητήσω από την Astra να κάνουν έστω αυτό με το λογισμικό πιστεύεις ότι θα το κάνουν;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Infamous13 είπε

Έχεις δικιο παλικάρι μου, απλώς επειδή κι ο φίλος είχε ίδια μάρκα και από ίδιο μαγαζί είπα να γράψω εδώ, για να μη γεμίζω με topics το forum.

Μητρική μου είχε πει ο τεχνικός, όχι πλακέτα, έχεις δικιο.

Και να αναφέρω επίσης ότι τα μενού της τηλεορασης τα έδειχνε κανονικά, χωρίς αυτό το αρνητικό που κάνει στις φωτογραφίες. Δηλαδή όταν πάτησα το μενού για να μπω στις ρυθμίσεις αυτά όλα μου τα έδειχνε καθαρά κι από πίσω ο,τι έπαιζε εκείνη την ώρα μου το έδειχνε όπως και στις φωτογραφίες.

Εάν ζητήσω από την Astra να κάνουν έστω αυτό με το λογισμικό πιστεύεις ότι θα το κάνουν;

 

Ναι δεν τους κοστίζει και τίποτα. Εχε κατα νου φυσικά ότι παίζει να υπάρχει bug και με την πηγή ή το καλώδιο της (πχ είδα στη φωτό για συνδεδεμένο PS4)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρένθεση είχα παραγγείλει λάθος parts απο kavantza (προφανως online). Οι ανθρωποι μια χαρα τα δεχθηκαν επιστροφη και τα ελεξαν με πληρη αποζημιωση. Με λιγα λογια εκανα υπαναχωρηση αγορας. 

Παρλαπι....ες λέει ο Γερμανός. 

14 ώρες πριν, PanosTT είπε

Μην μιλάς με το άκυρο... κατάστημα που αγόρασες.

Η ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΔΩ. 

Απλώς δεν είναι διαδεδομένες γνώσεις στον ΚΟΣΜΟ. 

Ούτε οι αηδίες εξ αποστάσεως έχουν σημασία, ούτε τίποτα..... ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΌΠΟΥ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ... ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΕΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΜΕ SERVICE ktl??? αφού είναι καινούργιο προϊόν και ισχύει ότι:

ΑΚ «Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του:

1. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

2. να μειώσει το τίμημα.

3. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες ελάττωμα». 

ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΟ 3.

ΕΔΩ Η ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

Μίλα αύριο τηλεφωνικά με τα κεντρικά του Γερμανού και πες: ΥΠΑΝΑΧΩΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ 14 ΗΜΕΡΩΝ, ΛΟΓΩ ΜΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑ. Δεν θέλω επιδιόρθωση. ΥΠΑΝΑΧΩΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΗΣ ΦΙΡΜΑΣ διότι κλονίστηκε η εμπιστοσύνη μου. 

Τι να πω... σε μπλέξανε... με τις μ@....ες που σου έλεγαν τόσες μέρες....

Το ίδιο έκανα στο ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ ΤΑ Κ@ΛΟ ΤΑΜΠΛΕΤ ΤΟΥΣ ΤURBO X..... 

Tην τρίτη μέρα δεν λειτουργούσε... Λέγανε για SERVICE ktl.... Ok λέω.... Υπαναχωρώ από τη σύμβαση πώλησης και επί τόπου μου επέστρεψαν πιστωτικό τα χρήματα.

Δεν χρειάζεται να είσαι δικηγόρος για όλα αυτά. Απλά ο καταναλωτής. Είναι αλητεία να μην σέβονται τα μεροκάματα..... Και μακριά από περίεργους Γερμανούς.... Η περιοχή μου έχει 3 καταστήματα. Το ένα είναι σωστό.... Οι άλλοι νομίζουν ότι απευθύνονται σε άσχετους του 1990 και ότι πωλούν ΝΟΚΙΑ 3210. Γενικά προτίμησε πιο κεντρικούς Γερμανους κτλ..... 

 

ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ (ΕΝΝΟΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ SITE)!!!!!!!!!

Παρακαλώ ιστορία για τα tuvlox-x tablets. 

Επεξ/σία από insomniac01
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε

ΕΣΥ οτι νανε.............μην επιμένεις και εκτίθεσαι περισσότερο

Για να ειναι ηλεκτρονικη η συναλαγη πρεπει εκτός απο την παραγγελεια να ειναι ονλαιν και η πληρωμη

Λοιπόν, για ξυπνήστε και μάθετε τα δικαιώματά σας...

Εντός 14 ημερών υπάρχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης και χωρίς αιτία!!!

Πόσο μάλιστα όταν το προϊόν έχει πρόβλημα!!!

Πηγαίνετέ την πίσω στο κατάστημα και ζητήστε επιστροφή των χρηματων σας...

Μην σας πιάνουνε κορόιδα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H διαφωνια βρισκεται στο οτι ο φιλος παρήγγειλε διαδικτυακά αλλα πληρωσε και παρελαβε απο φυσικο καταστημα λιανικης φραντσισε γερμανος.Γενικα στης αγορές απο αποσταση (οταν και η πληρωμη γινετε ονλινε και η αποστολη με μεταφορικη)υπαρχουν οι 14 μερες αναίτιας υπαναχώρησης και συμφωνω.ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΟ ΙΣΧΎΕΙ ΟΜΩΣ?????

Αυτη ειναι η διαφωνια που εχω και ας μην προτρέχουν μερικοι παπατρέχες σαν τον απο πανω που διαβαζει μεχρι την δευτερη σελιδα .

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, insomniac01 είπε

Παρένθεση είχα παραγγείλει λάθος parts απο kavantza (προφανως online). Οι ανθρωποι μια χαρα τα δεχθηκαν επιστροφη και τα ελεξαν με πληρη αποζημιωση. Με λιγα λογια εκανα υπαναχωρηση αγορας. 

Παρλαπι....ες λέει ο Γερμανός. 

Παρακαλώ ιστορία για τα tuvlox-x tablets. 

 

3 ώρες πριν, Iron Man junior είπε

Λοιπόν, για ξυπνήστε και μάθετε τα δικαιώματά σας...

Εντός 14 ημερών υπάρχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης και χωρίς αιτία!!!

Πόσο μάλιστα όταν το προϊόν έχει πρόβλημα!!!

Πηγαίνετέ την πίσω στο κατάστημα και ζητήστε επιστροφή των χρηματων σας...

Μην σας πιάνουνε κορόιδα!!!

 

2 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε

H διαφωνια βρισκεται στο οτι ο φιλος παρήγγειλε διαδικτυακά αλλα πληρωσε και παρελαβε απο φυσικο καταστημα λιανικης φραντσισε γερμανος.Γενικα στης αγορές απο αποσταση (οταν και η πληρωμη γινετε ονλινε και η αποστολη με μεταφορικη)υπαρχουν οι 14 μερες αναίτιας υπαναχώρησης και συμφωνω.ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΟ ΙΣΧΎΕΙ ΟΜΩΣ?????

Αυτη ειναι η διαφωνια που εχω και ας μην προτρέχουν μερικοι παπατρέχες σαν τον απο πανω που διαβαζει μεχρι την δευτερη σελιδα .

Παιδια μιλουσα με την εξυπηρετηση του γερμανου ολο το πρωι σημερα, για επιστροφη της τν στο καταστημα ουτε λογος, και υπαναχωρηση δεν δεχονται διοτι ανοιχτηκε η συσκευασια και λενε πως δεν μπορουν να το πουλησουν πια για καινουργιο.

Το μονο για το οποιο με διαβεβαιωσε η κυρια που μιλουσα στο τηλεφωνο ειναι πως θα ανοιχτει φακελος με την υποθεση μου απο εκεινη και πως το DOA δεν θα χαθει. Ολα αυτα φυσικα μονο προφορικα, αλλα εχει καταγραφει η συνομιλια μας απο αυτους με οτι σημαινει αυτο.

Η ουσια ειναι πως τους εγινε καταγγελια, διοτι δεν νομιζω πως καταλαβαινουν απο κατι αλλο. Γενικα η γνωμη μου ειναι μακρια απο αυτους οσο μπορειτε επειδη ειναι οτι χειροτερο εχω συναντησει στη ζωη μου μαζι με mediamarkt και κωτσοβολο, και δυστυχως οτι και να γραφουμε εδω αυτοι τα ερμηνευουν οπως τους συμφερει επειδη οι νομοι ειναι μονο για να γραφονται στη χωρα αυτη.

Επεξ/σία από umbrella co.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, umbrella co. είπε

και υπαναχωρηση δεν δεχονται διοτι ανοιχτηκε η συσκευασια και λενε πως δεν μπορουν να το πουλησουν πια για καινουργιο.

Τι να πουλησουν σαν καινουργια την καμενη τηλεοραση.Μας δουλευουν.Δεν την δεχτηκαν γιατι δεν μπορουνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Τι να πουλησουν σαν καινουργια την καμενη τηλεοραση.Μας δουλευουν.Δεν την δεχτηκαν γιατι δεν μπορουνε.

Ναι φιλε αυτο ακριβως, πεφτει αγριο δουλεμα αλλα εγω τωρα πρεπει να αποδειξω πως δεν ειμαι ελεφαντας, και κρεμομαι απο τα μεζεα της Astra Service μεχρι να δωσουν ΟΚ. Τα ατομα ειναι χειροτερα και απο μικρα παιδια σε αντιμετωπιση. Ειδικα τωρα που τους εστειλα και αρνητικη αξιολογηση στη Google θα με σταυρωσουν κανονικα μεχρι να βγαλω ακρη.  

Επεξ/σία από umbrella co.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, umbrella co. είπε

Η ουσια ειναι πως τους εγινε καταγγελια, διοτι δεν νομιζω πως καταλαβαινουν απο κατι αλλο.

Καλα τούς εκανες.Αλλη μια για τον γερμανο.Το θεμα ειναι τι ακριβώς θες εσυ και που κολαει το πραγμα.Η τηλ ειναι στο σερβισε αρα εχει παρει το δρομο του.Στη θεση θα πίεζα για καινούργια και τελος.Είδες που τελικα ολα αυτα που σε συμβουλεψαν δεν οδηγησαν πουθενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/1/2022 στις 7:47 ΜΜ, SPY_oo7 είπε

Εφοσον αγορασες απο φυσικο καταστημα υπαναχώρηση πώλησης δεν μπορείς να κάνεις 

το πιο άκυρο ever post !!

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Καλα τούς εκανες.Αλλη μια για τον γερμανο.Το θεμα ειναι τι ακριβώς θες εσυ και που κολαει το πραγμα.Η τηλ ειναι στο σερβισε αρα εχει παρει το δρομο του.Στη θεση θα πίεζα για καινούργια και τελος.Είδες που τελικα ολα αυτα που σε συμβουλεψαν δεν οδηγησαν πουθενα.

Η τηλεοραση ειναι στο σπιτι μου, δεν την εχει παραλαβει κανεις ακομη. Αλλα εκκρεμει η αναγνωριση του DOA απο την Toshiba εξωτερικου (ετσι λενε αυτοι) Οντως τους πιεζω για καινουργια, ή αποζημιωση. Τι θα παρω τελικα θα το γραψω εδω στο τελος.

Επεξ/σία από umbrella co.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικά κ κάνει υπαναχώρηση

παραλαβή με φυσική παρουσία σε φυσικό κατ/μα => 7 μερες υπαναχωρηση

απο ηλεκτρονικό κατ/μα χωρίς φυσική παρουσία , -> 14 μέρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...