Προς το περιεχόμενο

Eνδεχομενη αρνηση DOA τηλεορασης Toshiba απο ηλεκτρονικο καταστημα Γερμανος.


umbrella co.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, umbrella co. είπε

Λοιπον, θα δοκιμασω την τυχη μου με το καταστημα αυριο οπως γραφει ο yositosi γιατι μου τα μασανε πολυ αγρια. Το καταστημα ειναι αυτο:

germanow boreioy hpeiroy - Google Search

Η συνεχεια αυριο.

εδώ κάλεσες (και έστειλες e-mail)? Από ότι καταλαβαίνω η VESTEL απευθείας τα τρέχει όλα...

image.png.c2709c31acb04426e14992f64db2be7e.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 154
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, yositosi είπε

εδώ κάλεσες (και έστειλες e-mail)? Από ότι καταλαβαίνω η VESTEL απευθείας τα τρέχει όλα...

image.png.c2709c31acb04426e14992f64db2be7e.png

Σε αυτους εχω στειλει εδω και μερες, γραφουν πως απαντανε σε 2 ημερες, αλλα ειναι αφαντοι. Αστα φιλε, θα παω να τους κανω φασαρια αυριο στο μαγαζι, δεν καταλαβαινουν διαφορετικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, umbrella co. είπε

Σε αυτους εχω στειλει εδω και μερες, γραφουν πως απαντανε σε 2 ημερες, αλλα ειναι αφαντοι. Αστα φιλε, θα παω να τους κανω φασαρια αυριο στο μαγαζι, δεν καταλαβαινουν διαφορετικα.

το μαγαζί πάντως το βλέπω franchise. Η αποδειξη σου γράφει Γερμανός ή στο όνομα του franchise είναι;

image.png.922ebad9a6f63afb64b0d24d4627b334.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, yositosi είπε

το μαγαζί πάντως το βλέπω franchise. Η αποδειξη σου γράφει Γερμανός ή στο όνομα του franchise είναι;

image.png.922ebad9a6f63afb64b0d24d4627b334.png

Πανω-πανω γραφει γερμανος, και μετα απο κατω εχει τα στοιχεια του, χατζακης-εδρα-αφμ κλπ.

Γραφει επισης : AΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ e-shop

Επεξ/σία από umbrella co.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς δεν έχουν αλλάξει τροπάρι με τις καλύψεις εγγυήσεων είχα πριν χρόνια ταλαιπωρία με κινητό LG (ευτυχώς μου το αντικατέστησε η αντιπροσωπεία)  αυτά παθαίνει κανείς όταν αγοράζει απο τον απατεώνα τον Γερμανό εύχομαι στον φίλο με την βλάβη να ξεμπερδέψει γρήγορα.

Επεξ/σία από ptriv1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο Γερμανός νοικιάζει τη φίρμα σε franshise φαση 

Ο Γερμανός δεν ειναι πλαίσιο, ουτε public.

Το public με το marketplace του , του μοιάζει πιο πολύ.

Οσες φορες εχει θεμα με συσκευή απο Γερμανό , το κατάστημα σφυριζε αδιάφορα, ευτυχώς τα αγοράζουν ολα απο επίσημες αντιπροσωπείες που καλύπτουν την εγγύηση.

Απλα τρως πολυ τρεξιμο αντι να τρεχει ι Γερμανός για σενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 minutes ago, umbrella co. said:

Γραφει επισης : AΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ e-shop

Χαληλουηα μπρο. 

Αύριο υπαναχώρηση. Και άσε τον σπυ000 να λέει ανακρίβειες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κάθε περίπτωση ισχύει ο Αστικός Κώδικας

Σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα, «Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του: 1. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες ελάττωμα». 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο που παει να προλαβει ο TS ειναι να παρει πισω επισκευασμένη τηλ και καλα κανει.Για τα υπολοιπα μεχρι στιγμης μια χαρα κινούντε οι διαδικασιες και απο το κταστημα και απο το σερβις.

Ες αύριον τα σπουδαία...............

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί μπερδεύεστε; Το link που έδωσε στη δεύτερη σελίδα έχει όλες τις πληροφορίες. Η αγορά έγινε online οπότε τις οδηγίες για τις online αγορές πρέπει να ακολουθήσει, δεν έχει καμία δουλειά το κατάστημα σε αυτό. 

 

https://www.germanos.gr/useful/epistrofes/

"Μην ξεχνάς πως έχεις περιθώριο επιστροφής 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής τους προϊόντος.

 

Τρόπος Επιστροφής

Επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση πελατών στο 210 800 6000, καθημερινά από τις 9:00 έως τις 21:00 ή μέσω e-mail στο 

[email protected] για να προγραμματιστεί το ραντεβού με την εταιρεία courier, που θα πραγματοποιήσει την επιστροφή της

παραγγελίας σου εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!"

 

Τι άλλο πέρα από αυτό χρειάζεται; Πέρασαν 14 ημερολογιακες μέρες από την ημερομηνία παραλαβής από το κατάστημα;

 

Αν όχι, παίρνεις τηλ στον αριθμό ή στέλνεις ένα email (για να υπάρχει και γραπτά) και ζητάς να τους επιστρέψεις τη συσκευή διότι δεν λειτουργεί. Τους εξηγείς και τι έγινε μέχρι στιγμής και άμα λάχει στέλνεις και ένα βιντεακι ως απόδειξη (ήχος ναι, εικόνα όχι).

 

Σου κανονιζουν courier να έρθει να το πάρει, όπως και πληροφορίες για την επιστροφή χρημάτων και τέλος το πανηγυρακι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης για την επιστροφή εντός 14 ημερών για the online/εξ αποστάσεως αγορές , υπάρχει σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία. Σε αυτή αναφέρεται ρητά ότι για την Ευρωπαϊκή ένωση, μπορείς να επιστρέψεις την αγορά σου, μέσα σε 14 μέρες, όχι μόνο αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, αλλά ακόμα και αν απλά άλλαξες γνώμη και με πλήρη επιστροφή χρημάτων. 

 

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι κάθεσαι και μιλάς τηλεφώνημα με αστρες και τοσιμπες. Απευθείας αναλυτικό EMAIL στο Γερμανό θέλει που ζητάς υπαναχωρηση. Αν δεν απαντήσουν σε 2 εργάσιμες, απευθείας καταγγελια. Πότε μην βασιστείς τι θα σου πουν στο τηλέφωνο, η επικοινωνία μόνο γραπτά πρέπει να είναι. Σε λίγο θα περάσουν οι 14 ημέρες και εσύ δεν θα μπορείς να κάνεις τιποτα . Και φυσικά αυτό θέλουν 

 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...