Προς το περιεχόμενο

Eurobank: Κατάργηση του Eurobank Wallet στα android smartphones και πλήρη υποστήριξη του Google Pay


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, alan boy είπε

Να ρωτήσω κάτι 

Δουλεύω τόσο καιρό την εφαρμογή της eurobank με nfc και ανέπαφες πληρωμές. 

Τώρα με το Google pay μου ζητάει να βάλω κλείδωμα στο τηλέφωνο. 

Εγω δεν θέλω να έχω κλείδωμα στο τηλέφωνο. Δε γίνεται να δουλέψει το Google pay;

 

Επίσης Πώς ακριβώς δουλεύει το Google pay;

Αν είναι το κινητό ξεκλείδωμενο μπορεί να κάνει κάποιος αγορά χωρίς pin; ή ζητάει pin για να κάνεις μια αγορά; 

Απαιτείται κωδικός κλειδώματος, δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά. Δεν ζητάει κάποιο pin. Μέχρι ενός ποσού μπορείς να πληρώσεις απλά ανοίγοντας την οθόνη. Από ένα ποσό και πάνω πρέπει να το ξεκλειδώσεις κιόλας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, alan boy είπε

Να ρωτήσω κάτι 

Δουλεύω τόσο καιρό την εφαρμογή της eurobank με nfc και ανέπαφες πληρωμές. 

Τώρα με το Google pay μου ζητάει να βάλω κλείδωμα στο τηλέφωνο. 

Εγω δεν θέλω να έχω κλείδωμα στο τηλέφωνο. Δε γίνεται να δουλέψει το Google pay;

 

Επίσης Πώς ακριβώς δουλεύει το Google pay;

Αν είναι το κινητό ξεκλείδωμενο μπορεί να κάνει κάποιος αγορά χωρίς pin; ή ζητάει pin για να κάνεις μια αγορά; 

Χωρίς πιν ή δαχτυλικό ΔΕΝ ενεργοποιείται ως εφαρμογή.

Δεν ζητάει πιν στην συναλλαγή ,απλά να είναι ενεργή η οθόνη.

Γιατί δεν θες να κλειδώνει η συσκευή σου;Νιώθεις άνετα να είναι ξεκλείδωτη και να έχεις τραπεζικές εφαρμογές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, desertman είπε

Ασχολήσου με τους διακανονισμούς των δανείων (σου) στα καταστήματα.  Δεν έχω ασχοληθεί με αυτά αλλά από ότι ξέρω τα δικαιολογητικά τα στέλνεις με email και στο κατάστημα πας για τις υπογραφές. Δεν πας 100 φορές στο κατάστημα. Και γιατί να μην μπορεί κανείς να διαχειριστεί το δάνειο του μέσω web banking; Προφανώς και γίνεται.

Έτσι και αλλιώς ποτέ δεν κατάλαβες το αρχικό μου post. Πότε δεν ζήτησα να κλείσουν τα καταστήματα. Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνουν. 

 

Και επίσης στο μικρό ορεινό χωριό μου των 100 κατοίκων το μοναδικό μαγαζί έχει pos. Τις προσβολές τύπου δεν υπάρχει γνώση για αυτό και εκείνο κράτησε τες για σένα. 

End of story.

Ό,τι να 'ναι γράφεις.... Εάν μπορούσαν όλα να γίνουν από το internet, να είσαι σίγουρος ότι δε θα υπήρχαν φυσικά καταστήματα.

Ειδικά εκείνο για τα άτοκα δάνεια ήθελα να ήξερα πού το άκουσες.....

Όταν λοιπόν γράφεις για πράγματα που δε γνωρίζεις, θα πρέπει να αναμένεις και τις ανάλογες απαντήσεις......

Επεξ/σία από aspromavros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο εκεί που κάθε 30 μετρα είχαμε και ένα υποκατάστημα τράπεζας τώρα τις ψάχνουμε με το κυάλι.

Και το ίδιο κάνουν και με τα ΑΤΜ.Τα αποσύρουν και έχουν αφήσει τόσο κόσμο που ζει εκτός μεγάλων πόλεων χωρίς δυνατότητα να τραβήξουν λεφτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Χωρίς πιν ή δαχτυλικό ΔΕΝ ενεργοποιείται ως εφαρμογή.

Δεν ζητάει πιν στην συναλλαγή ,απλά να είναι ενεργή η οθόνη.

Γιατί δεν θες να κλειδώνει η συσκευή σου;Νιώθεις άνετα να είναι ξεκλείδωτη και να έχεις τραπεζικές εφαρμογές;

Βασικά για ευκολία δεν θέλω να κλειδώνει η οθόνη. 

Μεχρι τώρα με την εφαρμογή της eurobank επειδή ήθελε pin για όλα τα ποσά όταν έκανες μια αγορά, δεν είχα κλείδωμα οθόνης. 

Άρα από Φεβρουαρίο πρέπει να βάλω κλείδωμα για να δουλεύω τις ανέπαφες. 

Τι να κάνουμε; 

Απλά αυτό που δε μου αρέσει είναι ότι το Google pay δεν θέλει pin σε όλα τα ποσά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, aspromavros είπε

Ό,τι να 'ναι γράφεις.... Εάν μπορούσαν όλα να γίνουν από το internet, να είσαι σίγουρος ότι δε θα υπήρχαν φυσικά καταστήματα.

Ειδικά εκείνο για τα άτοκα δάνεια ήθελα να ήξερα πού το άκουσες.....

Όταν λοιπόν γράφεις για πράγματα που δε γνωρίζεις, θα πρέπει να αναμένεις και τις ανάλογες απαντήσεις......

Μαλλον εσύ γράφεις ότι να ναι. Άτοκα δάνεια έπαιρναν οι εργαζόμενοι στις τράπεζες πολλά χρόνια. Όταν λέμε άτοκα εννοούμε άτοκα. 

Εσυ γράφεις για πράγματα που δεν γνωρίζεις.

Έχω λογαριασμό και κάρτα revolut και N26 και δεν χρειάζεται κανένα υποκατάστημα.

Welcome to 2022. 

Καλό στήσιμο στις ουρές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, desertman είπε

Μαλλον εσύ γράφεις ότι να ναι. Άτοκα δάνεια έπαιρναν οι εργαζόμενοι στις τράπεζες πολλά χρόνια. Όταν λέμε άτοκα εννοούμε άτοκα. 

Εσυ γράφεις για πράγματα που δεν γνωρίζεις.

Έχω λογαριασμό και κάρτα revolut και N26 και δεν χρειάζεται κανένα υποκατάστημα.

Welcome to 2022. 

Καλό στήσιμο στις ουρές.

Πίστεψε με, γνωρίζω πολύ καλύτερα από εσένα.

Άτοκα δάνεια έπαιρναν μόνο στη φαντασία σου !!!!  Έκτός και αν εννοείς έκπτωση επιτοκίου το οποίο είναι μία παροχή που τη δίνουν όλοι οι εργοδότες στους εργαζομένους τους για το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιούνται (π.χ. η ΔΕΗ δίνει στους εργαζομένους της έκπτωση στο ρεύμα). Η Τράπεζα λοιπόν που εμπορεύεται χρήμα μπορεί να κάνει έκπτωση στο επιτόκιο.

Για τα υπόλοιπα απίθανα που γράφεις σου απάντησαν και άλλοι φίλοι εδώ μέσα.

Ε, αφού έχεις κάρτα revolut, τα ξέρεις όλα και πάω πάσο......

Αν ήξερες πόσοι άνθρωποι ζουν από  και γύρω από τις Τράπεζες θα σε ένοιαζε κάπως περισσότερο το να κλείνουν τα υποκαταστήματα.

Welcome to reality ........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 hours ago, desertman said:

Έχω λογαριασμό και κάρτα revolut και N26 και δεν χρειάζεται κανένα υποκατάστημα.

Welcome to 2022. 

Καλό στήσιμο στις ουρές.

Άνοιξα λογαριασμό στη Άλφα στις αρχές του χρόνου .

Όλη η διαδικασία έγινε μέσω της εφαρμογής τους αρκετά ανώδυνα 
το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν κάνα τη προετοίμασα για τη βιντεοκληση  ότι  η εφαρμογή δε έβλεπε τη κάμερα μου (που πριν είχα ανεβάσει φωτογραφίες από ΑΔΤ και ..μιας selfie ) κάποια χαζομάρα θα έκανε η Samsung  . το άλλο πρόβλημα που παρουσιάστηκε ήταν μετα τη εγγραφή (και πάλι χωρίς να έχω βγει από το σπίτι μου )  όταν μου ζήτησαν να ανεβάσω  δικαιολογητικά για τη εργασία μου , ως φοιτητής μου είπαν να ανεβάσω βεβαίωση σπουδών . Μετα τη επιβεβαίωση όμως  Για κάποιο λόγο βάλαν ως τηλέφωνο επικοινωνίας το τηλέφωνο της γραμματείας αυτό λύθηκε με μια βόλτα στον παροχό μου για να πάρω τη  απαραίτητη βεβαίωση . επιτα  δούλεψε κανονικά . 
 

 

TLDR . οι ουρες ειναι στοιχείο του παρελθόντος .. το ιδιο και τα υποκαταστήματα . το είδαμε στις καραντινες με τις τεράστιες ουρες και τους αργόσχολους ala ΔΥ υπαλλήλους...  

 

Επεξ/σία από greek_pilot
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, npepo είπε

Καλημέρα σε όλους,

Είμαι τραπεζοϋπάλληλος και στην μηχανογράφηση Τράπεζας. Θα ήθελα να πω την γνώμη μου για τα θέματα που θίγετε.

Α. Η συγκεκριμένη εφαρμογή υποστηρίζει μόνο Mastercard και όχι Visa. Αυτό σημαίνει ότι δεν υποστηρίζει πλήρως όλες τις κάρτες της Τράπεζας. Η εφαρμογή χρησιμοποιείται από λιγότερο από το 10% των πελατών της. Υπάρχουν παράπονα ότι σαν πελάτες δεν μπορούν να χρησιμοποιούν διαφορετικές εφαρμογές ανά Τράπεζα για την συγκεκριμένη λειτουργία. Το κόστος υλοποίησης της εφαρμογής και ένταξης και των υπολοίπων καρτών είναι χρονοβόρο και κυρίως με μεγάλο κόστος λόγω των εφαρμογών τρίτων που πρέπει να χρησιμοποιηθούν. Τα στατιστικά τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό λένε ότι οι πελάτες χρησιμοποιούν εφαρμογές τύπου Google Pay & Apple Pay και όχι των Τραπεζών.

Εσείς αν έπρεπε να πάρετε μια απόφαση σαν υπεύθυνος θα ήταν να συνεχιστεί η λειτουργία της υπάρχουσας εφαρμογής ή να χρησιμοποιήσετε τους ανθρώπους και τα χρήματα αντίστοιχα σε άλλες νέες υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα να αυτοματοποιηθούν όλες οι λειτουργίες που κάνετε σε ένα κατάστημα από κινητά ή υπολογιστή?

Β. Το κλείσιμο καταστημάτων και όχι μόνο, μια που αντίστοιχα το ίδιο συμβαίνει και σε κεντρικές υπηρεσίες με κόσμο να βρίσκετε στην ίδια θέση, έχει πολλές πλευρές. Η μια πλευρά είναι εσείς θα κρατάγατε προσωπικό σε καταστήματα (κόστος προσωπικού, ενοίκια, ρεύματα και τα λοιπά) και να υπάρχουν εβδομάδες που να μην έχει μπει πελάτης? Θα θέλατε αυτά τα χρήματα να πάνε σε άλλες ανάγκες όπως η υλοποίηση νέων υπηρεσιών είτε για την αυτοματοποίηση μέσα σε ένα κατάστημα είτε για on line υπηρεσίες που δεν θα απαιτείται ο πελάτης να πάει στο κατάστημα. Από την άλλη πλευρά ο συνταξιούχος και κάποια άλλη μερίδα πελατών που δεν θα μπορεί να εξυπηρετηθεί τι θα κάνει? Ο υπάλληλος του καταστήματος που θα χάσει την δουλειά του τι θα γίνει?

Καταλαβαίνω ότι από όποια πλευρά και να είσαι θα έχεις κάτι να πεις. Για παράδειγμα έχω ακούσει ότι αν δουλεύανε σε οποιαδήποτε άλλη ιδιωτική εταιρεία δεν θα παίρνανε χρήματα εθελουσίας που πολλοί το θεωρούν μεγάλο πλεονέκτημα που άλλοι δεν το έχουν. Επίσης έχω ακούσει απόψεις να λένε ότι οι «γέροι» ξέρουν να ποστάρουν σε Facebook και Instagram ας μάθουν και την εφαρμογή του e-banking αντί να φωνάζουν. Κάποιοι θα λέγανε ότι μόνο στο δημόσιο κρατάς υπαλλήλους που δεν έχουν αντικείμενο και απλά τους πληρώνεις.    

Η άποψη μου είναι ότι κάθε αλλαγή έχει τα καλά της και τα κακά της. Τώρα νοιώθω και απολαμβάνω τα καλά της, σε λίγο λόγω ηλικίας ίσως θα νοιώσω στο πετσί μου και τα κακά της. Καταλαβαίνω ότι τα πράγματα πρέπει να εξελίσσονται άσχετα αν με βολεύουν ή όχι.        

Αυτές είναι οι δικές μου σκέψεις γνωρίζοντας ότι δουλεύω σε ιδιωτική εταιρεία με στόχο την μεγιστοποίηση του κέρδους και η ύπαρξη μου σε αυτήν μόνο αυτό εξυπηρετεί. Και αύριο μπορεί να μην έχω δουλειά. Στο κάτω κάτω της γραφής θα μπορούσα να δουλεύω στο δημόσιο και να είχα μια σιγουριά. Για εμένα το κοινό καλό και οι κοινωνική προσφορά λαμβάνεται υπόψην όταν δεν επηρεάζει το κέρδος στις ιδιωτικές εταιρείες.

Είναι η άποψη μου και δεν θέλω να δικαιολογήσω κανένα, ούτε να έρθω σε κόντρα με κανένα. 

Α. Η eurobank είχε μια προσφορά €πιστροφής τον Δεκέμβριο, 20% μόνο μέσω e-wallets, του δικού της και GPay. Υποθέτω έβγαλαν τα συμπεράσματά τους.

Β. Γιατί να μην υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των 4 "μεγάλων" ώστε να εξυπηρετούνται με ένα φυσικό κατάστημα και οι 4, όπου αυτό είναι εφικτό και πρόσφορο. Το συνδικαλιστικό σας όργανο τι λέει;

Γ.  (Ρουσφέτι)

Όσοι έχουν στεγαστικά δάνεια υποχρεούνται να ασφαλίζουν τα ακίνητα και να υποβάλουν τη σύμβαση ή την ανανέωση, στην τράπεζα τους. Εδώ και κάτι χρόνια τα ασφαλιστήρια αποστέλλονται από την ασφαλιστική στον πελάτη ηλεκτρονικά (PDF), για να το καταθέσεις όμως στην τράπεζα πρέπει να πας σε κατάστημα, οπωσδήποτε. Πριν ένα μήνα πήγα τελευταία φορά και ρώτησα αν έχει αλλάξει κάτι. "Όχι" η απάντηση.

Πέρα από το τεχνολογικό παράδοξο, υπάρχει ακόμα ενεργή και κραταιά μια ΠΑΝΔΗΜΙΑ.

Και ρωτώ, ΓΙΑΤΙ;

Why?

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/1/2022 στις 11:26 ΠΜ, Doubt είπε

Α. Η eurobank είχε μια προσφορά €πιστροφής τον Δεκέμβριο, 20% μόνο μέσω e-wallets, του δικού της και GPay. Υποθέτω έβγαλαν τα συμπεράσματά τους.

Β. Γιατί να μην υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των 4 "μεγάλων" ώστε να εξυπηρετούνται με ένα φυσικό κατάστημα και οι 4, όπου αυτό είναι εφικτό και πρόσφορο. Το συνδικαλιστικό σας όργανο τι λέει;

Γ.  (Ρουσφέτι)

Όσοι έχουν στεγαστικά δάνεια υποχρεούνται να ασφαλίζουν τα ακίνητα και να υποβάλουν τη σύμβαση ή την ανανέωση, στην τράπεζα τους. Εδώ και κάτι χρόνια τα ασφαλιστήρια αποστέλλονται από την ασφαλιστική στον πελάτη ηλεκτρονικά (PDF), για να το καταθέσεις όμως στην τράπεζα πρέπει να πας σε κατάστημα, οπωσδήποτε. Πριν ένα μήνα πήγα τελευταία φορά και ρώτησα αν έχει αλλάξει κάτι. "Όχι" η απάντηση.

Πέρα από το τεχνολογικό παράδοξο, υπάρχει ακόμα ενεργή και κραταιά μια ΠΑΝΔΗΜΙΑ.

Και ρωτώ, ΓΙΑΤΙ;

Why?

 

 

 

A. Τα συμπεράσματα βγήκαν και βλέπεις τι αποφασίστηκε με αυτή την ενέργεια.

Β. Έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό οι επαφές μεταξύ τους για το θέμα των καταστημάτων. Τα αποτελέσματα δεν τα βλέπουμε ακόμα μια που είναι δύσκολο να συμφωνήσουν.

Γ.  Αν δεις πόσες διαδικασίες πρέπει να "αυτοματοποιηθούν" για να βγάλεις όλα αυτά από το κατάστημα, πόσες απαιτήσεις υπάρχουν από την Κεντρική Τράπεζα της Ελλάδας και την Ευρωπαική Τράπεζα θα καταλάβεις πόσο κόσμο πρέπει να βάλεις να δουλεύει και πόσο χρόνο χρειάζεσαι . Ένα παράδειγμα το Digital on Boarding σε Mobile είναι έργο που απαιτεί με βάση τις απαιτήσεις των παραπάνω πάνω από 1 χρόνο για υλοποίηση. Θέλει αρκετούς Developers, εξωτερικούς παρόχους, διαγωνισμούς, υλοποιησεις και χιλιάδες ερωταπαντήσεις για το πως και τι επιτρέπεται να υλοποιήσεις νομικά. Μην θεωρείς ότι το αυτονόητο για εσένα και για εμένα είναι άμεσα εκτελέσιμο. Ακόμα και σήμερα η Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα σε πολλά πράγματα δεν έχει καθαρή και πλήρη εικόνα σε πολλά θέματα που απτονται των συγκεκριμένων τεχνολογιών. Ένα τελευταίο παράδειγμα . Η αίτηση της Τράπεζας για χρήση Cloud υπηρεσιών έκανε πάνω από έναν χρόνο να εγκριθεί από την Τράπεζα της Ελλάδος και με δεκάδες ανθρώπους να ασχολούνται σε τεχνικά και νομικά θέματα......

Η εμπειρία μου δείχνει ότι αν σήμερα πεις ότι "αυτό" ότι και να είναι θα πρέπει να αυτοματοποιηθεί, ο ελάχιστος χρόνος υλοποίησης είναι 6 μήνες σε απλά πράγματα και πολύ παραπάνω σε πιο δύσκολα πράγματα....

Οι τεχνολογικές εξελίξεις στις Τράπεζες ξεκίνησαν αργά αλλά πια είναι μονόδρομος.....

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, npepo είπε

Γ.  Αν δεις πόσες διαδικασίες πρέπει να "αυτοματοποιηθούν" για να βγάλεις όλα αυτά από το κατάστημα, πόσες απαιτήσεις υπάρχουν από την Κεντρική Τράπεζα της Ελλάδας και την Ευρωπαική Τράπεζα θα καταλάβεις πόσο κόσμο πρέπει να βάλεις να δουλεύει και πόσο χρόνο χρειάζεσαι . Ένα παράδειγμα το Digital on Boarding σε Mobile είναι έργο που απαιτεί με βάση τις απαιτήσεις των παραπάνω πάνω από 1 χρόνο για υλοποίηση. Θέλει αρκετούς Developers, εξωτερικούς παρόχους, διαγωνισμούς, υλοποιησεις και χιλιάδες ερωταπαντήσεις για το πως και τι επιτρέπεται να υλοποιήσεις νομικά. Μην θεωρείς ότι το αυτονόητο για εσένα και για εμένα είναι άμεσα εκτελέσιμο. Ακόμα και σήμερα η Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα σε πολλά πράγματα δεν έχει καθαρή και πλήρη εικόνα σε πολλά θέματα που απτονται των συγκεκριμένων τεχνολογιών. Ένα τελευταίο παράδειγμα . Η αίτηση της Τράπεζας για χρήση Cloud υπηρεσιών έκανε πάνω από έναν χρόνο να εγκριθεί από την Τράπεζα της Ελλάδος και με δεκάδες ανθρώπους να ασχολούνται σε τεχνικά και νομικά θέματα......

Η εμπειρία μου δείχνει ότι αν σήμερα πεις ότι "αυτό" ότι και να είναι θα πρέπει να αυτοματοποιηθεί, ο ελάχιστος χρόνος υλοποίησης είναι 6 μήνες σε απλά πράγματα και πολύ παραπάνω σε πιο δύσκολα πράγματα....

Οι τεχνολογικές εξελίξεις στις Τράπεζες ξεκίνησαν αργά αλλά πια είναι μονόδρομος.....

Δεκτά όλα αυτά, αλλά τη στιγμή που ούτε η τράπεζα στέλνει πλέον ταχυδρομικά την προεπισκόπηση των επόμενων δόσεων του στεγαστικού, εδώ και πολλά χρόνια, πόσο δύσκολο είναι να μπορείς να "ανεβάσεις" ή να στείλεις με email το pdf της ανανέωσης του ασφαλιστηρίου, αντί να το τυπώνεις και να πηγαίνεις στο κατάστημα; (και εν μέσω πανδημίας)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μισό λεπτό. Αν κατάλαβα καλά έχεις κάνει ασφαλιστήριο δανείου σε τρίτη Ασφαλιστική και όχι της Τράπεζας. Αν αυτό ισχύει και το κατάλαβα καλά, μια που αντίστοιχα έχω και εγώ την αντίστοιχη περίπτωση θα σου πρότεινα μέχρι να υλοποιηθεί και αυτό να κάνεις αυτό που κάνω και εγώ αν βέβαια σε εξυπηρετεί. Ζητάω από την ασφαλιστική να πληρώνω σε ετήσια ή εξαμηνιαία δόση την ασφάλεια και έτσι πηγαίνω μια ή αντίστοιχα 2 φορές στο κατάστημα τον χρόνο μέχρι να φτιαχτεί η διαδικασία. Θα επανέλθω μόλις έχω νεότερα.

3 λεπτά πριν, npepo είπε

Μισό λεπτό. Αν κατάλαβα καλά έχεις κάνει ασφαλιστήριο δανείου σε τρίτη Ασφαλιστική και όχι της Τράπεζας. Αν αυτό ισχύει και το κατάλαβα καλά, μια που αντίστοιχα έχω και εγώ την αντίστοιχη περίπτωση θα σου πρότεινα μέχρι να υλοποιηθεί και αυτό να κάνεις αυτό που κάνω και εγώ αν βέβαια σε εξυπηρετεί. Ζητάω από την ασφαλιστική να πληρώνω σε ετήσια ή εξαμηνιαία δόση την ασφάλεια και έτσι πηγαίνω μια ή αντίστοιχα 2 φορές στο κατάστημα τον χρόνο μέχρι να φτιαχτεί η διαδικασία. Θα επανέλθω μόλις έχω νεότερα.

Έχω νεώτερα. Μπορείς να επικοινωνήσεις με το κατάστημα που πήρες συγκεκριμένα το δάνειο, να ζητήσεις τον υπευθηνο δανείων και να σου δώσει το email του για να του στέλνεις το PDF μέσω email. Ακόμα καλύτερα πήγαινε από εκεί μια που δύσκολα λόγο συνθηκών covid θα βρεις ελεύθερη γραμμή και κάνε αυτή την διαδικασία που με ενημερώσανε ότι την κάνουν αρκετοί πελάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...