Προς το περιεχόμενο

Από βενζινοκίνητο σε ηλεκτρικό σκούτερ


Par1s*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 4/4/2023 στις 9:08 ΠΜ, ΒουρΝ είπε

Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι?Πόσο θα κάνει μια τέτοια μπαταρια?500-600 ευρώ?

Έστω ότι στο μηχανάκι βάζεις κάθε μήνα 40 ευρώ 40 x12 =480 

Αν αλλάξεις την μπαταρία στα 5 χρόνια έχεις ουσιαστικά γλυτώσει 1900 ευρώ από βενζίνες 

+ οτι τα σέρβις στο ηλεκτρικό σκουτερ είναι πιο απλά λόγω ηλεκτρικού μοτερ κτλ.

Κάνω κάπου λάθος?

Είναι ότι πιο οικονομικό για μετακίνηση το ηλεκτρικό σκούτερ. Μην ακούς τους έξυπνους εδώ που δεν έχουν καν ηλεκτρικό σκούτερ και το παίζουν ξερολες. Ούτε στα 5 χρόνια πρόκειται να την αλλάξεις και ναι θα εξοικονομήσεις και πάρα πολλά από τα σέρβις που δεν έχει.

Στις 4/4/2023 στις 3:19 ΜΜ, Pwpwpw είπε

Τα ηλεκτρικά σκούτερ αναφέρουν μια κατανάλωση της τάξης των 2-3kw ανά 100 χιλιόμετρα, η κιλοβάτωρα  έχει  ~15 λεπτά  του ευρω, όποτε τα 3kw κοστίζουν κάτω από μισό ευρώ και διανύει 100 χιλιόμετρα. Δηλαδη  με  λιγότερα από 50 ευρώ διανυει 10.000km, αρα το κόστος φόρτισης δεν είναι καν άξιο αναφοράς,  δεν θα αντιληφθεί κάποιος καν την διαφορά στον λογαριασμό της ΔΕΗ εάν  κάνει 500-600 χιλιόμετρα  τον μήνα μέσα στην πόλη. Δεν έχω καν ηλεκτρικό σκούτερ όποτε δεν ξέρω στην πράξη  αν τα 2-3kw που λένε  οι κατασκευές είναι fake.Πέρα απο εκει δεν θέλουν καθόλου σέρβις, μόνο ελαστικά και φρένα χρειάζονται.Για κόστος μπαταρίας και διάρκεια ζωής δεν έχω ιδέα τι παίζει όποτε δεν έχω άποψη.

Όπως τα λες είναι. Έχω 5 χρόνια ηλεκτρικό σκούτερ και δεν είναι άξιο αναφοράς το κόστος γιατί είναι μηδαμινό σε σχέση με τα βενζινοκίνητα που είχα. Οι κιλοβάτ ώρες που αναφέρουν οι κατασκευαστές είναι ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΑ αυτές και το λέω σίγουρα διότι έχω αγοράσει μετρητή και έκανα άπειρες μετρήσεις όταν το φορτιζα στις αρχές. Οι σημερινές μπαταρίες δεν υπάρχει περίπτωση να χαλάσουνε στα 5 χρόνια. Μετά τα 5-6 θα έχεις κάποια μικρή μείωση αυτονομίας. Μιλάω μόνο για τις επώνυμες μάρκες όχι της noname που χαλάνε πολύ νωρίτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 214
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 5/4/2023 στις 5:48 ΜΜ, Pwpwpw είπε

Εγω καταλαβα οτι η ουσια ειναι οτι το ηλεκτρικο θελει και αυτο συντηρηση/σερβις και αλλαγη ιμαντα.

Ελάχιστα έχουν ιμάντα. Τα περισσότερα έχουν το μοτέρ μέσα στην ρόδα.

Στις 5/4/2023 στις 6:52 ΜΜ, filipprin είπε

Οταν το βαραει ο ήλιος το καλοκαιρι η μπαταρια θα φτασει 50-60 βαθμούς και θα παθει τραμπακουλο.Το ιδιο και στο κρυο.Α και για δικαβαλο ουτε για πλακα.Το πατινακι ειναι παιχνιδι το παίρνεις μαζι σου  το σκουτερ ειναι οχημα με απαιτησεις.Αδοκιμη η σύγκριση.

Το οχημα εχει την λογικη οτι οποτε γουσταρω το καβαλαω και κανω την δουλεια -κεφι μου.Αμα ειναι να ψαχνω μπαλαντεζα να φορτισω μη τυχών και μεινω δεν αξιζει ρε φιλε χανεται ολη η ουσια.

Ο καθενας κοστολογει την ζωη του όπως νομιζει.Εμενα πάντως η δικια μου κοστιζει περισσοτερο απο 5 ευρω την βδομαδα.Για τα υπολοιπα κερδη πατας στις πλατες των υπολοιπον με τις ευλογιες του κράτους για την ωρα. Στο παρισι γιοκ απο σεπτεμβρη

Filipprin συνεχίζεις το βιολί σου. Τα ηλεκτρικά έχουν καλύτερη επιτάχυνση από τα βενζινοκίνητα. Ακόμα και δικαβαλα σε ανηφόρα ρίχνουν τάπα άνετα σε όλα τα αντίστοιχου μεγέθους βενζινοκίνητα. Και θα στο πω απλά και τεκμηριωμένα ως παλιός μάστορας μοτοσυκλετών. Αν σταματήσεις σε ανηφόρα τα 2 δίκυκλα το ηλεκτρικό δίνει όλη την ροπή από το μηδέν και επιταχύνει ακαριαία. Το βενζινοκίνητο δίνει την ροπή μετα από κάποιες στροφές και γι'αυτό τρώει σκόνη σε αυτόν τον τομέα. Αν βέβαια έχει κεντροφορο στο πέμπτο στάδιο και καταφέρει να πιάσει ροπή λόγω της αναφοράς ίσως κάποια στιγμή μετά από πολλά πολλά μέτρα το φθάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/4/2023 στις 11:35 ΜΜ, vaggooss είπε

Είναι ότι πιο οικονομικό για μετακίνηση το ηλεκτρικό σκούτερ. Μην ακούς τους έξυπνους εδώ που δεν έχουν καν ηλεκτρικό σκούτερ και το παίζουν ξερολες. Ούτε στα 5 χρόνια πρόκειται να την αλλάξεις και ναι θα εξοικονομήσεις και πάρα πολλά από τα σέρβις που δεν έχει.

Όπως τα λες είναι. Έχω 5 χρόνια ηλεκτρικό σκούτερ και δεν είναι άξιο αναφοράς το κόστος γιατί είναι μηδαμινό σε σχέση με τα βενζινοκίνητα που είχα. Οι κιλοβάτ ώρες που αναφέρουν οι κατασκευαστές είναι ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΑ αυτές και το λέω σίγουρα διότι έχω αγοράσει μετρητή και έκανα άπειρες μετρήσεις όταν το φορτιζα στις αρχές. Οι σημερινές μπαταρίες δεν υπάρχει περίπτωση να χαλάσουνε στα 5 χρόνια. Μετά τα 5-6 θα έχεις κάποια μικρή μείωση αυτονομίας. Μιλάω μόνο για τις επώνυμες μάρκες όχι της noname που χαλάνε πολύ νωρίτερα.

Συμφωνω ,και οι μπαταριες δεν ειναι χιλιαρικο https://gorgolis-ilektrika.gr/idiotikis-xrisis-125/#DIVA125 στην daytona για να αγορασεις μπαταρια 40ah(που θεωρειται πολυ μεγαλη μπαταρια) σε χρεωνουν κοντα 500.Παραπληροφοριση φουλ απο πανω

 

ποσα watt θελει ενα σκουτερ για να ανεβει δικαβαλο ανηφορα τυπου λυκαβητο ξερω εγω?(μην παμε κανα γκομενακι και της πουμε κατεβα γιατι δεν τραβαει)

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Συμφωνω ,και οι μπαταριες δεν ειναι χιλιαρικο https://gorgolis-ilektrika.gr/idiotikis-xrisis-125/#DIVA125 στην daytona για να αγορασεις μπαταρια 40ah(που θεωρειται πολυ μεγαλη μπαταρια) σε χρεωνουν κοντα 500.Παραπληροφοριση φουλ απο πανω

 

ποσα watt θελει ενα σκουτερ για να ανεβει δικαβαλο ανηφορα τυπου λυκαβητο ξερω εγω?(μην παμε κανα γκομενακι και της πουμε κατεβα γιατι δεν τραβαει)

Να μιλάμε αντικειμενικά. Τα 40 ah έχουν 800-1000 ευρώ. Τα 20 ah έχουν κοντά στα 400-500. Το θέμα είναι ότι οι σημερινές μπαταρίες είναι φουλ ανθεκτικές. Και το ξαναγράφω ανεβαίνεις Λυκαβηττό με γκομενάκι πίσω πανευκολα και πιο εύκολα από ένα αντίστοιχων χαρακτηριστικών βενζινοκίνητο. Το δικό μου είναι 4.000 watt και ανεβαίνω σε διπλάσιας κλίσης ανηφόρα από αυτή του Λυκαβηττού πανευκολα με την γυναίκα. Ακόμα και τα 2,000 watt είναι δυνατά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ΒουρΝ είπε

ποσα watt θελει ενα σκουτερ για να ανεβει δικαβαλο ανηφορα τυπου λυκαβητο ξερω εγω?(μην παμε κανα γκομενακι και της πουμε κατεβα γιατι δεν τραβαει)

1 ώρα πριν, vaggooss είπε

Το δικό μου είναι 4.000 watt και ανεβαίνω σε διπλάσιας κλίσης ανηφόρα από αυτή του Λυκαβηττού πανευκολα με την γυναίκα.

Παίδες, το παν στο "ξεκίνημα σε ανηφόρα", ή στο τράβηγμα - κουβάλημα φορτίου, είναι η ΡΟΠΗ. Όχι τα άλογα, ή τα kilowatt. Ένα Segway E125S (τυπικό παράδειγμα) των 3.500 W έχει ροπή ΆΝΩ των 100 N·m. Ακόμα και στο ξεκίνημα, από 0 στροφές. Ένα Medley S 150 ξέρετε πόση ροπή έχει; Δεκαπέντε. Το ξαναλέω. Δεκα-πέντε νιούτον-μέτρα. Κι αυτό στις 6.000 στροφές.

:)

Τα ηλεκτρικά σκούτερ έχουν ροπή συγκρίσιμη με μικρό αυτοκίνητο. Εάν λοιπόν σας βγάζει σε ανηφόρα ένα τυπικό βενζινοκίνητο scooter, τότε το ηλεκτρικό θα σας βγάλει πολύ, πολύ, πολύ, ΠΟΛΥ πιο ΕΥΚΟΛΑ.

Πιο πιθανό είναι λοιπόν να... "σκαλώσει" το βενζινάτο στο συγκεκριμένο σενάριο, παρά το ηλεκτρικό. Φυσικά, το ηλεκτρικό πάσχει σε μεγάλες ταχύτητες, μιας κι εκεί είναι που θέλουμε την ιπποδύναμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Παίδες, το παν στο "ξεκίνημα σε ανηφόρα", ή στο τράβηγμα - κουβάλημα φορτίου, είναι η ΡΟΠΗ. Όχι τα άλογα, ή τα kilowatt. Ένα Segway E125S (τυπικό παράδειγμα) των 3.500 W έχει ροπή ΆΝΩ των 100 N·m. Ακόμα και στο ξεκίνημα, από 0 στροφές. Ένα Medley S 150 ξέρετε πόση ροπή έχει; Δεκαπέντε. Το ξαναλέω. Δεκα-πέντε νιούτον-μέτρα. Κι αυτό στις 6.000 στροφές.

:)

Τα ηλεκτρικά σκούτερ έχουν ροπή συγκρίσιμη με μικρό αυτοκίνητο. Εάν λοιπόν σας βγάζει σε ανηφόρα ένα τυπικό βενζινοκίνητο scooter, τότε το ηλεκτρικό θα σας βγάλει πολύ, πολύ, πολύ, ΠΟΛΥ πιο ΕΥΚΟΛΑ.

Πιο πιθανό είναι λοιπόν να... "σκαλώσει" το βενζινάτο στο συγκεκριμένο σενάριο, παρά το ηλεκτρικό. Φυσικά, το ηλεκτρικό πάσχει σε μεγάλες ταχύτητες, μιας κι εκεί είναι που θέλουμε την ιπποδύναμη.

Βλέπω άλλαξες γνώμη.

Σωστά αυτά που λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε

Συμφωνω ,και οι μπαταριες δεν ειναι χιλιαρικο https://gorgolis-ilektrika.gr/idiotikis-xrisis-125/#DIVA125 στην daytona για να αγορασεις μπαταρια 40ah(που θεωρειται πολυ μεγαλη μπαταρια) σε χρεωνουν κοντα 500.Παραπληροφοριση φουλ απο πανω

Πως βγαίνει το 500€ ?

Το ίδιο μηχανάκι, το ένα με μια μπαταριά 40ah άγνωστα volt (δεν έψαξα) 2745€ , το άλλο με 2 μπαταρίες 3755€

3755 - 2745 = 1010€ για μια extra μπαταριά !

image.png.534851cdfabdcb50a0272d92c483363e.png

 

image.png.aa14a4bc6c3e9346d06ea1c87c450fc7.png

 

Μην κάνουμε το άσπρο μαύρο.

edit, για να προλάβω την εστίαση στο "δέντρο", μιλάμε για αντικατάσταση μπαταρίας και ΌΧΙ για αύξηση αυτονομίας με δεύτερη μπαταρία κατά την αρχική αγορά! (που εκεί επιδοτείτε κατά κάποιο ποσοστό ή συγκεκριμένο ποσό, δεν θυμάμαι).

Το νέο Talaria μπορούμε να το πάρουμε κάπου από Ευρώπη;  μπας και ισχύει και η επιδότηση, αν δεχτούν να κάνουν την χαρτούρα, που χλωμό το βλέπω...

 

Επεξ/σία από Havik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Havik είπε

Πως βγαίνει το 500€ ?

Το ίδιο μηχανάκι, το ένα με μια μπαταριά 40ah άγνωστα volt (δεν έψαξα) 2745€ , το άλλο με 2 μπαταρίες 3755€

3755 - 2745 = 1010€ για μια extra μπαταριά !

image.png.534851cdfabdcb50a0272d92c483363e.png

 

image.png.aa14a4bc6c3e9346d06ea1c87c450fc7.png

 

Μην κάνουμε το άσπρο μαύρο.

edit, για να προλάβω την εστίαση στο "δέντρο", μιλάμε για αντικατάσταση μπαταρίας και ΌΧΙ για αύξηση αυτονομίας με δεύτερη μπαταρία κατά την αρχική αγορά! (που εκεί επιδοτείτε κατά κάποιο ποσοστό ή συγκεκριμένο ποσό, δεν θυμάμαι).

Το νέο Talaria μπορούμε να το πάρουμε κάπου από Ευρώπη;  μπας και ισχύει και η επιδότηση, αν δεχτούν να κάνουν την χαρτούρα, που χλωμό το βλέπω...

 

Το κόστος μεταβάλλεται από πολλούς παράγοντες. Αν πας να πάρεις για το σούπερ soco η εταιρεία την πουλαει 1600 και να την φτιάξεις σε κάποιον μάστορα έξω 1200. Μιλάμε για την ίδια ποιότητα εννοείται. Το silence ζητάει ένα νεφρό για να πάρεις καινούργια μπαταρία από την αντιπροσωπεία, ενώ μπορείς να την φτιάξεις έξω με τα μισά λεφτά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Haldol είπε

Παίδες, το παν στο "ξεκίνημα σε ανηφόρα", ή στο τράβηγμα - κουβάλημα φορτίου, είναι η ΡΟΠΗ. Όχι τα άλογα, ή τα kilowatt. Ένα Segway E125S (τυπικό παράδειγμα) των 3.500 W έχει ροπή ΆΝΩ των 100 N·m. Ακόμα και στο ξεκίνημα, από 0 στροφές. Ένα Medley S 150 ξέρετε πόση ροπή έχει; Δεκαπέντε. Το ξαναλέω. Δεκα-πέντε νιούτον-μέτρα. Κι αυτό στις 6.000 στροφές.

:)

Τα ηλεκτρικά σκούτερ έχουν ροπή συγκρίσιμη με μικρό αυτοκίνητο. Εάν λοιπόν σας βγάζει σε ανηφόρα ένα τυπικό βενζινοκίνητο scooter, τότε το ηλεκτρικό θα σας βγάλει πολύ, πολύ, πολύ, ΠΟΛΥ πιο ΕΥΚΟΛΑ.

Πιο πιθανό είναι λοιπόν να... "σκαλώσει" το βενζινάτο στο συγκεκριμένο σενάριο, παρά το ηλεκτρικό. Φυσικά, το ηλεκτρικό πάσχει σε μεγάλες ταχύτητες, μιας κι εκεί είναι που θέλουμε την ιπποδύναμη.

Εμενα το xiaomi pro με peak watt 850 δεν ανεβαινει πολυ γρηγορα ανηφορες 15% γωνια για μεγαλυτερες τυπου 30-40 δεν το συζηταμε καν, βεβαια ισως εχουν να κανουν τα volt μπαταριας και ισως μιλαμε για αλλα μοτερ...Τα 2000 watts λιγα μου φαινονται να τραβηξουν 250 κιλα σε αποτομη μεγαλη ανηφορα 🤔 

Ακυρο Μολις ειδα αυτο το βιντεο 

 Ο συγκεκριμενος ανθρωπος λεει οτι παει μια χαρα σε ανηφορες

5 ώρες πριν, Havik είπε

Πως βγαίνει το 500€ ?

Το ίδιο μηχανάκι, το ένα με μια μπαταριά 40ah άγνωστα volt (δεν έψαξα) 2745€ , το άλλο με 2 μπαταρίες 3755€

3755 - 2745 = 1010€ για μια extra μπαταριά !

image.png.534851cdfabdcb50a0272d92c483363e.png

 

image.png.aa14a4bc6c3e9346d06ea1c87c450fc7.png

 

Μην κάνουμε το άσπρο μαύρο.

edit, για να προλάβω την εστίαση στο "δέντρο", μιλάμε για αντικατάσταση μπαταρίας και ΌΧΙ για αύξηση αυτονομίας με δεύτερη μπαταρία κατά την αρχική αγορά! (που εκεί επιδοτείτε κατά κάποιο ποσοστό ή συγκεκριμένο ποσό, δεν θυμάμαι).

Το νέο Talaria μπορούμε να το πάρουμε κάπου από Ευρώπη;  μπας και ισχύει και η επιδότηση, αν δεχτούν να κάνουν την χαρτούρα, που χλωμό το βλέπω...

2080 βγαινει με επιδοτηση με 1 μπαταρια και 2546 με 2 μπαταριες, για αυτο ειπα 500

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, vaggooss είπε

Βλέπω άλλαξες γνώμη.

Σωστά αυτά που λες.

Σε τι άλλαξα γνώμη; Για κάνε μου παράθεση το post. Στο θέμα αυτό έχω ακόμα ΈΝΑ post στο οποίο γράφω περί λάθους υπολογισμού του κόστους που είχε κάνει κάποιος ως προς την κατανάλωση βενζίνης. Εδώ για γράφω για συμπεριφορά σε ανηφόρα. Δηλαδή, τελείως άσχετο το ένα από το άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω αρχισει να το σκεφτομαι για το 50αρι της daytona απο βροχη-υγρασια τι λενε τα ηλεκτρικα για εμας που δεν εχουμε παρκινγκ?

Ασφάλεια κλοπής πάει λιγότερο σε σχέση με τα κλασσικά σκουτερ?

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Haldol είπε

Σε τι άλλαξα γνώμη; Για κάνε μου παράθεση το post. Στο θέμα αυτό έχω ακόμα ΈΝΑ post στο οποίο γράφω περί λάθους υπολογισμού του κόστους που είχε κάνει κάποιος ως προς την κατανάλωση βενζίνης. Εδώ για γράφω για συμπεριφορά σε ανηφόρα. Δηλαδή, τελείως άσχετο το ένα από το άλλο.

Σχολιάζεις και σε άλλα ποστ. Μια χαρά θυμάμαι έλεγες δεν τραβάνε οι μπαταρίες δεν αντέχουν κλπ. Βλέπω έκανες έρευνα αγοράς ωραίος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Σχολιάζεις και σε άλλα ποστ. Μια χαρά θυμάμαι έλεγες δεν τραβάνε οι μπαταρίες δεν αντέχουν κλπ. Βλέπω έκανες έρευνα αγοράς ωραίος.

Ε καλά, για να λες ότι κάπου, κάποτε έλεγα ότι τα ηλεκτρικά "δε τραβάνε", δίκιο θα 'χεις. Ένα link από ένα post μου πάντως θα 'ταν πολύ πιο χρήσιμο από το "μια χαρά θυμάμαι". 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Haldol είπε

Ε καλά, για να λες ότι κάπου, κάποτε έλεγα ότι τα ηλεκτρικά "δε τραβάνε", δίκιο θα 'χεις. Ένα link από ένα post μου πάντως θα 'ταν πολύ πιο χρήσιμο από το "μια χαρά θυμάμαι". 

Δεν πρόκειται να ανατρέξω όλα τα σάιτ.

Αλλά πολύ καλό ότι έκανες την έρευνα σου.

6 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε

Εχω αρχισει να το σκεφτομαι για το 50αρι της daytona απο βροχη-υγρασια τι λενε τα ηλεκτρικα για εμας που δεν εχουμε παρκινγκ?

Ασφάλεια κλοπής πάει λιγότερο σε σχέση με τα κλασσικά σκουτερ?

Δεν έχουν κανένα θέμα. Για την ασφάλεια δεν το γνωρίζω. Αλλά αν μένεις Αθήνα να βάλεις οπωσδήποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...