Προς το περιεχόμενο

Από βενζινοκίνητο σε ηλεκτρικό σκούτερ


Par1s*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην το αγοράσεις αν δεν το οδηγήσεις, 2kw μοτέρ με peak 3kw μπορει να μη σου είναι αρκετό σαν ισχυς, αν και η διπλη μπαταρία έχει καλή χωρητικότητα όντως.

Επεξ/σία από gpapadakis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 214
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

49 minutes ago, vaggooss said:

Το μηχανάκι είναι σούπερ. Αν το θες για μέσα στο χωριό και μέχρι 40 χιλιόμετρα πήγαινε έλα δεν χρειάζεσαι δεύτερη μπαταρία. Και οι 2 μαζί 80ah θα σου βγάζουν 120 χιλιόμετρα ΑΝΕΤΑ.

Ο ορισμός της παραπληροφόρησης, εδώ ο αντιπρόσωπος - και το εργοστάσιο προφανώς - ισχυρίζονται ΜΕΧΡΙ 115 (αν είσαι μέχρι 45 κιλά και πηγαίνεις μέχρι 30χαω), αλλά ο "ειδικός" του insomnia λέει τουλάχιστον 120...

https://daytona-electric.gr/model/diva-125e/

image.jpeg

5 hours ago, agrimi_pontios said:

Καλησπέρα ενδιαφέρομαι να πάρω κάποιο από τα παρακάτω. Θέλει κλασικό στυλ vespa η γυναίκα μου. 

Daytona Diva 125e 2μπαταριες 80ah 

2000 ευρώ τριτεκνοι. 

Τι λέει σαν μηχανάκι. Σε χωριό της Πιερίας μένω. Για μάσα στο χωριό κάντε και άμα ξεθαρεψει να πάει μέχρι 15 χλμ μακρια

Εγώ θα πρότεινα να το κάνει test drive για να δει αν την καλύπτει από θέμα δύναμης, από αυτονομία δεν θα έχει πρόβλημα. Τουλάχιστον όσο θα είναι καινούργιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ο ορισμός της παραπληροφόρησης, εδώ ο αντιπρόσωπος - και το εργοστάσιο προφανώς - ισχυρίζονται ΜΕΧΡΙ 115 (αν είσαι μέχρι 45 κιλά και πηγαίνεις μέχρι 30χαω), αλλά ο "ειδικός" του insomnia λέει τουλάχιστον 120...

 

https://daytona-electric.gr/model/diva-125e/

image.jpeg

Εγώ θα πρότεινα να το κάνει test drive για να δει αν την καλύπτει από θέμα δύναμης, από αυτονομία δεν θα έχει πρόβλημα. Τουλάχιστον όσο θα είναι καινούργιο.

Εγώ με 60ah βγάζω 100 άνετα. Δεν θα βγάλει αυτό με 80ah 120χιλιομετρα?? 20ah διάφορα είναι πολλα.Όσα.εχουν ιμάντα όπως το συγκεκριμένο χάνουν λίγη αυτονομία αλλά γλυτώνουν κραδασμούς.  Και ναι είμαι ειδικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, vaggooss said:

Εγώ με 60ah βγάζω 100 άνετα. Δεν θα βγάλει αυτό με 80ah 120χιλιομετρα?? 20ah διάφορα είναι πολλα.Όσα.εχουν ιμάντα όπως το συγκεκριμένο χάνουν λίγη αυτονομία αλλά γλυτώνουν κραδασμούς.  Και ναι είμαι ειδικός.

Στείλε ένα mail στον αντιπρόσωπο που γράφουν οι άσχετοι αυτονομία έως 115χλμ να το διορθώσουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτείνετε κάποιο άλλο με καλή αντιπροσωπεία στην βόρεια Ελλάδα? 

Βρήκα και αυτο

E-FUN PUSA 5000W

Α την δευτερη τη μπαταρία την έβαλα γιατί το πλαφόν είναι 2000 με 2500 ευρώ οπότε με επαιρνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, agrimi_pontios είπε

Προτείνετε κάποιο άλλο με καλή αντιπροσωπεία στην βόρεια Ελλάδα? 

Βρήκα και αυτο

E-FUN PUSA 5000W

Α την δευτερη τη μπαταρία την έβαλα γιατί το πλαφόν είναι 2000 με 2500 ευρώ οπότε με επαιρνε.

Αν το θες για αυτά που γράφεις μια χαρά είναι. Μην κοιτάς αλλα. Από το pusa έχει καλύτερα πλαστικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή έγραψες κάτι για ιμάντα. αυτό φοράει και ctl μπαταρίες. αλλά οκ. τις περισσότερες μέρες θα κάνει 5 χλμ την μέρα. μήπως την δεύτερη μπαταρία να την κουμπώσω όταν την χρειάζομαι? να την έχω στην άκρη δηλ.

επίσης αν το βάζω όλο το βράδυ όταν τελειώνει η φόρτιση πρέπει να έχω το νου μου ή έχει συστήματα που σταματάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, agrimi_pontios είπε

επειδή έγραψες κάτι για ιμάντα. αυτό φοράει και ctl μπαταρίες. αλλά οκ. τις περισσότερες μέρες θα κάνει 5 χλμ την μέρα. μήπως την δεύτερη μπαταρία να την κουμπώσω όταν την χρειάζομαι? να την έχω στην άκρη δηλ.

επίσης αν το βάζω όλο το βράδυ όταν τελειώνει η φόρτιση πρέπει να έχω το νου μου ή έχει συστήματα που σταματάει.

Catl έχει το pusa για το daytona δεν είδα.

Καλύτερα να την αφήνεις επάνω και την δεύτερη να δουλεύουν είναι καλό.

Όχι δεν χρειάζεται να έχεις το νου σου έχει σύστημα προστασίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/4/2023 στις 10:15 ΜΜ, Joshua21 είπε

Ο ορισμός της παραπληροφόρησης, εδώ ο αντιπρόσωπος - και το εργοστάσιο προφανώς - ισχυρίζονται ΜΕΧΡΙ 115 (αν είσαι μέχρι 45 κιλά και πηγαίνεις μέχρι 30χαω), αλλά ο "ειδικός" του insomnia λέει τουλάχιστον 120...

 

https://daytona-electric.gr/model/diva-125e/

image.jpeg

Εγώ θα πρότεινα να το κάνει test drive για να δει αν την καλύπτει από θέμα δύναμης, από αυτονομία δεν θα έχει πρόβλημα. Τουλάχιστον όσο θα είναι καινούργιο.

Δείξε μου που γράφει 45 κιλά και μέχρι 30 χλμ. Συνεχίζεις τα ψέματα.  115 χιλιόμετρα αυτονομία το αναγράφει ξεκάθαρα,και εντός πόλης είμαι απόλυτα σίγουρος θα βγάλει και 140 χιλιόμετρα ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Vaggos,

Οι απαντήσεις που δίνεις, δεν βοηθάνε ούτε κάποιον υποψήφιο αγοραστή ούτε την ίδια την ηλεκτροκίνηση …

Όχι γιατί δεν αξίζει η ηλεκτροκίνηση…αλλά γιατί δημιουργείς μια πραγματικότητα που στο τέλος μπορεί να απογοητεύσει κάποιον και να τον διώξει από τα ηλεκτρικά…καθώς άλλα άκουγε/περίμενε και άλλα ισχύουν τελικά.

Σε ΌΛΑ τα ηλεκτρικά, οι αναγραφόμενες μετρήσεις που δίνουν είναι υπολογισμένες κάτω από ορισμένες συνθήκες. Πχ 75kg αναβάτης, σταθερή ταχύτητα 40km/h, συγκεκριμένες συνθήκες οδοστρώματος , θερμοκρασίες, φορτίο κ.α

Για αυτό και  συνήθως οι κατασκευαστές έχουν (*)  με δήλωση πως προκύπτουν τα νούμερα, ώστε να είναι καλυμμένοι.

πχ Συχνές Ερωτήσεις - Ηλεκτρικά Scooter & Μοτοσικλέτες Super Soco (vmotosoco.gr)

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση του Daytona, το αναφέρουν ξεκάθαρα ΕΩΣ 115km.

OXI 115km, ΟΧΙ 115km ταυτόχρονα με τα 80 km/h . ΟΧΙ 115 με 90kg αναβάτη σε 10% ανηφόρα για το 80%χρήσης. ΌΧΙ με custom μπαταρία που την έφτιαξε κάποιος 3ος.

Στην Αμερική πχ υπάρχει πρότυπο που ορίζει συγκεκριμένες συνθήκες (City test, highway test, combined test) που γίνονται οι μετρήσεις και σου λένε τα νούμερα μας υπολογίζονται σύμφωνα με αυτό. Και υποσημείωση στην υποσημείωση ότι πάλι αλλάζουν ανάλογα τις συνθήκες. Δες Zero..

Πολύ απλά γιατί ΔΕΝ γίνεται να υπολογιστεί ούτε να δεσμευτούν με συγκεκριμένα νούμερα αφού επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες.

Μεμονωμένα δεδομένα και νούμερα από ηλεκτρικά της αγοράς δεν γίνεται να παρουσιάζονται ως καθολικά για όλη την αγορά και οποιοδήποτε όχημα. Είτε αυτό έχει να κάνει με επιδόσεις, είτε με κόστος μπαταρίας ή ανταλλακτικών που συζητήθηκε πριν.

 

Εγώ ως υποψήφιος αγοραστής, θα ακούσω τον κάθε vaggos ή rizla να μου λέει για αυτονομία ΠΑΡΑΠΑΝΩ απ ότι δηλώνει ο ίδιος ο κατασκευαστής;

Και όλα αυτά χωρίς κανένα επιχείρημα, παρά μόνο...”το δικό μου το κάνει” ή “είμαι σίγουρος”.. Δεν είναι λογική αυτή.

Επεξ/σία από rizla7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, rizla7 είπε

Vaggos,

Οι απαντήσεις που δίνεις, δεν βοηθάνε ούτε κάποιον υποψήφιο αγοραστή ούτε την ίδια την ηλεκτροκίνηση …

Όχι γιατί δεν αξίζει η ηλεκτροκίνηση…αλλά γιατί δημιουργείς μια πραγματικότητα που στο τέλος μπορεί να απογοητεύσει κάποιον και να τον διώξει από τα ηλεκτρικά…καθώς άλλα άκουγε/περίμενε και άλλα ισχύουν τελικά.

Σε ΌΛΑ τα ηλεκτρικά, οι αναγραφόμενες μετρήσεις που δίνουν είναι υπολογισμένες κάτω από ορισμένες συνθήκες. Πχ 75kg αναβάτης, σταθερή ταχύτητα 40km/h, συγκεκριμένες συνθήκες οδοστρώματος , θερμοκρασίες, φορτίο κ.α

Για αυτό και  συνήθως οι κατασκευαστές έχουν (*)  με δήλωση πως προκύπτουν τα νούμερα, ώστε να είναι καλυμμένοι.

πχ Συχνές Ερωτήσεις - Ηλεκτρικά Scooter & Μοτοσικλέτες Super Soco (vmotosoco.gr)

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση του Daytona, το αναφέρουν ξεκάθαρα ΕΩΣ 115km.

OXI 115km, ΟΧΙ 115km ταυτόχρονα με τα 80 km/h . ΟΧΙ 115 με 90kg αναβάτη σε 10% ανηφόρα για το 80%χρήσης. ΌΧΙ με custom μπαταρία που την έφτιαξε κάποιος 3ος.

Στην Αμερική πχ υπάρχει πρότυπο που ορίζει συγκεκριμένες συνθήκες (City test, highway test, combined test) που γίνονται οι μετρήσεις και σου λένε τα νούμερα μας υπολογίζονται σύμφωνα με αυτό. Και υποσημείωση στην υποσημείωση ότι πάλι αλλάζουν ανάλογα τις συνθήκες. Δες Zero..

Πολύ απλά γιατί ΔΕΝ γίνεται να υπολογιστεί ούτε να δεσμευτούν με συγκεκριμένα νούμερα αφού επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες.

Μεμονωμένα δεδομένα και νούμερα από ηλεκτρικά της αγοράς δεν γίνεται να παρουσιάζονται ως καθολικά για όλη την αγορά και οποιοδήποτε όχημα. Είτε αυτό έχει να κάνει με επιδόσεις, είτε με κόστος μπαταρίας ή ανταλλακτικών που συζητήθηκε πριν.

 

Εγώ ως υποψήφιος αγοραστής, θα ακούσω τον κάθε vaggos ή rizla να μου λέει για αυτονομία ΠΑΡΑΠΑΝΩ απ ότι δηλώνει ο ίδιος ο κατασκευαστής;

Και όλα αυτά χωρίς κανένα επιχείρημα, παρά μόνο...”το δικό μου το κάνει” ή “είμαι σίγουρος”.. Δεν είναι λογική αυτή.

Φίλε ειμαι κάτοχος αρκετά χρόνια και μιλάω εκ των πραγμάτων. Δεν αναφέρει πουθενά στο συγκεκριμένο πως υπολογίζουν τα 115 χιλιόμετρα και δεν λέω ότι αναγράφουν ψέματα. Αν τα 115 χιλιόμετρα τα βγάζει πηγαίνοντας συνέχεια τελική τότε με χαμηλή ταχύτητα βγάζει παραπάνω. Αυτό εννοώ ότι εντός πόλης θα φτάσει 140 χιλιόμετρα. Γιατί διάβασα τα χαρακτηριστικά εξαιτίας αυτού που είπε ο γνωστός αρνητής joshua ότι αυτά τα χιλιόμετρα θα τα βγάλει αν είσαι 45 κιλά και πηγαίνεις μέχρι 30χιλιομετρα,και δεν είδα να αναγράφει κανένα τρόπο οδήγησης άρα λογικά αυτά είναι με ένα μικτό κύκλο ταχυτήτων.  Δεν έχω όρεξη πίστεψε με ούτε έξυπνος να το παίξω ούτε παντογνώστης αλλά επειδή λογικά τώρα μπήκες στην συζήτηση δεν έχεις δει τα ατελείωτα κατεβατα παραπληροφόρησης που έχουν γράψει 4 συγκεκριμένα άτομα. Αν ανατρέξεις θα καταλάβεις και εννοείται πως να βοηθήσουμε θέλουμε.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι ο κλασικός αγοραστής που χρειάζεται διαρκώς να επιβεβαιώνει όχι μόνο το πόσο καλή αγορά έκανε αλλά το ότι έχει πιάσει το παπά από τα @@ και ολοι οι άλλοι είναι κορόιδα που δεν το πράττουν. Έτσι δεν πρόκειται να πισεις ποτέ κανέναν. Κανένας σοβαρός δεν πρόκειται να σε πάρει σοβαρά απλά γιατί λες ότι είσαι ειδικός παντός τύπου στα ηλεκτρικά λέγοντας πράγματα που ούτε οι αντιπρόσωποι δεν λένε ,που έχουν και συμφέροντα νά τά φουσκώσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, primeragt είπε

Είσαι ο κλασικός αγοραστής που χρειάζεται διαρκώς να επιβεβαιώνει όχι μόνο το πόσο καλή αγορά έκανε αλλά το ότι έχει πιάσει το παπά από τα @@ και ολοι οι άλλοι είναι κορόιδα που δεν το πράττουν. Έτσι δεν πρόκειται να πισεις ποτέ κανέναν. Κανένας σοβαρός δεν πρόκειται να σε πάρει σοβαρά απλά γιατί λες ότι είσαι ειδικός παντός τύπου στα ηλεκτρικά λέγοντας πράγματα που ούτε οι αντιπρόσωποι δεν λένε ,που έχουν και συμφέροντα νά τά φουσκώσουν.

Είπα πάντως τύπου?  Έχω δουλέψει μηχανικός μοτοσυκλετών και ναι έχω καλύτερη ιδέα από τους περισσότερους εδώ όσον αφορά τα δικυκλα.Ότι θες εσύ λες. Ποτέ δεν είπα ότι έκανα την καλύτερη αγορά. Έκανα την καλύτερη επιλογή όσον αφορά το θέμα της εξοικονόμησης.

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Είπα πάντως τύπου?  Έχω δουλέψει μηχανικός μοτοσυκλετών και ναι έχω καλύτερη ιδέα από τους περισσότερους εδώ όσον αφορά τα δικυκλα.Ότι θες εσύ λες. Ποτέ δεν είπα ότι έκανα την καλύτερη αγορά. Έκανα την καλύτερη επιλογή όσον αφορά το θέμα της εξοικονόμησης.

Τα έχω ξεκαθαρισμένα στο μυαλό μου αδερφέ ότι και να πεις για να προσπαθήσεις να προκαλέσεις εντυπώσεις δεν αλλάζει τα πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...