Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Λάθος! Δεν θα πάρεις τίποτα παραπάνω από αυτά που θα καταφέρει ν' ανακτήσει η τράπεζα από τους λογαριασμούς του. Αν δεν μπορέσει ν' ανακτήσει τίποτα (το πιθανότερο) δεν θα πάρεις τίποτα. Τα είπαμε αυτά.

Επίσης η τράπεζα δεν θα κυνηγήσει κανέναν για λογαριασμό σου. Θα πρέπει αυτό να το κάνεις εσύ.

Αν ήταν για τις τράπεζες, δεν θα έδιναν ούτε σεντς.. Το σύστημα συναλλαγών των καρτών visa, Mastercard είναι που σου γυρίζουν τα χρήματα γιατί εκεί πέρα πάνε τα αιτήματα που κάνουμε 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Λάθος! Δεν θα πάρεις τίποτα παραπάνω από αυτά που θα καταφέρει ν' ανακτήσει η τράπεζα από τους λογαριασμούς του. Αν δεν μπορέσει ν' ανακτήσει τίποτα (το πιθανότερο) δεν θα πάρεις τίποτα. Τα είπαμε αυτά.

Επίσης η τράπεζα δεν θα κυνηγήσει κανέναν για λογαριασμό σου. Θα πρέπει αυτό να το κάνεις εσύ.

Οι κάρτες έχουν νομίζω ασφάλεια αγορών. Και στο έντυπο αναφέρει αν δεν παρέλαβα το προϊόν. Αυτό για την alpha . Θα δούμε τί θα γίνει, και ας αναφερθεί αν έχει πάρει κανείς όταν τα λεφτά με αμφισβήτηση.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Λάθος! Δεν θα πάρεις τίποτα παραπάνω από αυτά που θα καταφέρει ν' ανακτήσει η τράπεζα από τους λογαριασμούς του. Αν δεν μπορέσει ν' ανακτήσει τίποτα (το πιθανότερο) δεν θα πάρεις τίποτα. Τα είπαμε αυτά.

Επίσης η τράπεζα δεν θα κυνηγήσει κανέναν για λογαριασμό σου. Θα πρέπει αυτό να το κάνεις εσύ.

Αδερφέ άστο δεν έχεις ιδέα ποιος αποζημιώνει στην αμφισβήτηση. Hint δεν είναι οι τράπεζες.

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nat10 είπε

Αν ήταν για τις τράπεζες, δεν θα έδιναν ούτε σεντς.. Το σύστημα συναλλαγών των καρτών visa, Mastercard είναι που σου γυρίζουν τα χρήματα γιατί εκεί πέρα πάνε τα αιτήματα που κάνουμε 

Ακριβός, οι τράπεζες είναι μεσάζων 

  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, nat10 said:

Αν ήταν για τις τράπεζες, δεν θα έδιναν ούτε σεντς.. Το σύστημα συναλλαγών των καρτών visa, Mastercard είναι που σου γυρίζουν τα χρήματα γιατί εκεί πέρα πάνε τα αιτήματα που κάνουμε 

6 minutes ago, stefanidisg said:

Οι κάρτες έχουν νομίζω ασφάλεια αγορών. Και στο έντυπο αναφέρει αν δεν παρέλαβα το προϊόν. Αυτό για την alpha . Θα δούμε τί θα γίνει, και ας αναφερθεί αν έχει πάρει κανείς όταν τα λεφτά με αμφισβήτηση.

Αυτό που διαφημίζουν οι Mastercard και Visa σαν Zero Liability, στα ψιλά γράμματα γράφει να επικοινωνήσεις με το δικό σου χρηματο-πιστωτικό ίδρυμα. Η Mastercard και Visa δεν κάνουν τίποτα. Ότι κάνει η τράπεζά σας με ότι λογαριασμούς του έχει πρόσβαση αυτή.

 

 

7 minutes ago, dtk-386 said:

Αδερφέ άστο δεν έχεις ιδέα ποιος αποζημιώνει στην αμφισβήτηση. Hint δεν είναι οι τράπεζες.

Ο.κ. Καλή τύχη! Θα τα πάρετε όλα!

Διάβασε καλύτερα εδώ:

 

Quote

 

Could you get your money back?

 

If you’ve paid with a Visa credit, debit or pre-paid card and your purchase has gone wrong, you may be entitled to ask for a refund. Your first step should always be to contact the seller, but if you're unable to resolve the situation to your satisfaction, your card provider may still be able to help you.

Through a chargeback, your bank can try to get your money back from the seller on your behalf it isn’t a legal right, but your bank is committed to helping you, and will treat any claim fairly.

You can do this if you paid by credit, debit or pre-paid card and:

   Your order didn’t arrive or the service was not provided

•   Your order is faulty or doesn’t match the description

   The seller has gone out of business

You’ll find more information about what to do next below.

 

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Ο.κ. Καλή τύχη! Θα τα πάρετε όλα!

Δεν αγόρσα από τον τύπο αλλά ξέρω πως δουλεύει η αμφισβήτηση συναλλαγών. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

3 minutes ago, dtk-386 said:

Δεν αγόρσα από τον τύπο αλλά ξέρω πως δουλεύει η αμφισβήτηση συναλλαγών. 

Διάβασε καλύτερα στο σύνδεσμο που σου έστειλα το τι λέει η ίδια η Visa. Τα ίδια λέει και η Mastercard. Το τι ξέρεις εσύ για την αμφισβήτηση συναλλαγών νομίζω περισσεύει.

Επεξ/σία από spectaculator
Δημοσ.

"μπράβο" πάντως στο best price... αν καταφέρνει έτσι εύκολα να πείσει τόσο κόσμο να στείλει 500αρικα στον πρώτο τυχόντα έμπορο στην επαρχία για αγορά κινητών εξ' αποστάσεως (400χλμ. ή πόσο είναι) σημαίνει οτι είναι πολύ μάστορες στο influencing. Τύφλα να χουν οι Καρντάσιανς...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

*edit

Προσωπικά προχώρησα σε αγορά επειδή υπήρχε φυσικό κατάστημα , κοντά στην περιοχή μου και ήταν ευγενεστατοι στην επικοινωνία Μ μαζί τους μέχρι π άρχισαν βροχή οι αρνητικές κριτικές και μετά τέλος οι καταγγελίες εκεί έχασα κάθε επαφή μαζί τους και με τα λεφτά μου 

επιβεβαίωνω εγώ δεν πήρα τπτ πισω από eurobank , έχω προαναφέρει η διαδικασία περίπλοκη και χρονοβόρα  ,είμαι στην μέση του μήνα πλέον το πήρα απόφαση ότι έκανα δωρεά 😭😭....😂😂

Επεξ/σία από natts
Δημοσ.
20 minutes ago, nat10 said:

Αν ήταν για τις τράπεζες, δεν θα έδιναν ούτε σεντς.. Το σύστημα συναλλαγών των καρτών visa, Mastercard είναι που σου γυρίζουν τα χρήματα γιατί εκεί πέρα πάνε τα αιτήματα που κάνουμε 

Κάνεις λάθος! Διάβασε στην Visa που παρέθεσα παραπάνω που πάει το αίτημά σου. Οι visa/mastercard δεν αναλαμβάνουν τίποτα. Όλα τα κάνει το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα (η τράπεζα) που σου έκδωσε την κάρτα σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, spectaculator είπε

 

Διάβασε καλύτερα στο σύνδεσμο που σου έστειλα το τι λέει η ίδια η Visa. Τα ίδια λέει και η Mastercard.

Μην αγχώνεις τον κόσμο άδικα. Οι τράπεζες έχουν ασφάλεια για αυτές τις περιπτώσεις, δνε δύναται να μην επιστραφούν τα χρήματα, ακόμα και αν δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό του εμπόρου. Σε περίπτωση που η τράπεζα αρνηθεί (παρανόμως) τότε μπορείς να απειλήσει με μηνύσεις κτλ, φυσικά πρώτα αίτημα γραπτώς για λόγους άρνησης με υπογραφές κτλ, μετά αναφορά στο τραπεζικό ίδρυμα και αν δεν υπάρχει λύση τότε νομική προσφυγή. 

Επεξ/σία από Macosj
Δημοσ.
1 minute ago, Macosj said:

Μην αγχώνεις τον κόσμο άδικα. Οι τράπεζες έχουν ασφάλεια για αυτές τις περιπτώσεις, δνε δύναται να μην επιστραφούν τα χρήματα, κόμα και αν δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό του εμπόρου

Δύναται και παρα-δύναται. Είναι κι αυτό στα ψιλά γράμματα των τραπεζών. Ασφάλιση δεν υπάρχει (δεν πληρώνεις κάτι τέτοιο), και η τράπεζα σου επιστρέφει το ποσό που θα μπορέσει ν' ανακτήσει από εκείνον (όλο αν υπάρχουν τα χρήματα στον λογαριασμό του, τμήμα από όσα ήταν δυνατό ν' ανακτήσει).

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, natts είπε

το πήρα απόφαση ότι έκανα δωρεά

τα εισιτήρια για sud-America μάλλον 😇

 

5 λεπτά πριν, Macosj είπε

Σε περίπτωση που η τράπεζα αρνηθεί (παρανόμως) τότε μπορείς να απειλήσει με μηνύσεις

καλά θα πάει αυτό... εδώ δεν τις φοβήθηκε ο εμποράκος, θα τις φοβηθεί η συστημικιά ?  μόνο αν το θέμα πάρει διαστάσεις στον τύπο θα ιδρώσουν... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Δύναται και παρα-δύναται. Είναι κι αυτό στα ψιλά γράμματα των τραπεζών. Ασφάλιση δεν υπάρχει (δεν πληρώνεις κάτι τέτοιο), και η τράπεζα σου επιστρέφει το ποσό που θα μπορέσει ν' ανακτήσει από εκείνον (όλο αν υπάρχουν τα χρήματα στον λογαριασμό του, τμήμα από όσα ήταν δυνατό ν' ανακτήσει).

Η τράπεζα έχει ασφάλιση για αυτό, οχι ο κάθε πελάτης ξεχωριστά. Στην Ελλάδα δύναται φυσικά, αλλά αυτό μονο αν δεν το κυνηγήσει κάποιος. Εδώ όταν ανοίγουν λογαριασμό, τα λαμογια τους βάζουν και ασφάλειες(της πλάκας για απώλειες κινητών κτλ, μάλλον εκεί μπερδεύτηκες) λέγοντας ότι τα λεφτά είναι για το άνοιγμα του λογαριασμού. Οπότε αν σε κάποιον αρνηθεί η τράπεζα, το μόνο που έχει να κάνει είναι αρχικά να ζητήσει γραπτώς την αιτιολογία με υπογραφές, μετά να επισκεφθεί το διευθυντή του τοπικού καταστήματος, και αν δεν λυθεί τότε να κάνει αναφορά στα κεντρικά. Αν δεν λυθεί και τότε, μόνο καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και μήνυση 

Οι τράπεζες δεν είναι απλά σεντούκια που βάζουμε τα λεφτά μας, έχουν πολλές υποχρεώσεις για τις καταθέσεις και τις συναλλαγές. 

Επεξ/σία από Macosj
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπάρχει λόγος για οτιδήποτε σχετικό με μυνήσεις κτλ. οι τράπεζες την γνωρίζουν την κατάσταση δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό και τα χρήματα θα επιστραφούν κανονικά σε όλους όσους έχουν κάνει chargeback.

Δεν υπάρχει επίσης ανάγκη ύπαρξης υπολοίπου του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος που χειρίζεται τις συναλλαγές του perishop.

 

Παραθέτω απάντηση από το Gemini

 

Even if the merchant doesn't have enough funds to cover all the chargebacks, you'll still likely get your money back through the following mechanisms:

  • Merchant Account Reserves: Most payment processors require merchants to set aside reserve funds in their merchant account. This reserve acts as a buffer to cover unexpected situations like chargebacks. If the merchant account has sufficient funds, they'll be used to pay for the chargeback.
  • Payment Processor Liability: If the merchant account reserve is depleted, the payment processor might be liable for some or all of the chargeback amount depending on their agreement with the merchant and the reason for the chargeback.
  • Collections Process: The payment processor may attempt to collect the chargeback amount from the merchant. This can involve various methods like freezing the merchant's account funds or pursuing legal action.

Here's a breakdown of what might happen:

  • Scenario 1: Sufficient Reserves: If the merchant has enough funds in their reserve, your chargeback will be paid from that account, regardless of the merchant's overall financial situation.
  • Scenario 2: Insufficient Reserves: If reserves are depleted, the payment processor might step in and cover the chargeback depending on the specific circumstances. Their decision will be based on factors like the type of chargeback and their agreement with the merchant.

It's important to note that even if the merchant is eventually forced to pay the chargebacks, it won't directly impact your refund. You'll get your money back from the bank that issued your card, and they'll handle recouping the funds from the merchant or payment processor.

Γενίκα δεν είναι δικό θέμα αν έχει ή δεν έχει χρήματα, από τη στιγμή που έγινε η πληρωμή με κάρτα για ένα προϊόν που δεν παραδόθηκε τα χρήματα πρέπει να επιστραφούν είναι ευθύνη του εκδότη της κάρτας και 100% υποχρέωση του.

Επεξ/σία από user2163
  • Like 1
  • Haha 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...