nat10 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 6 λεπτά πριν, spectaculator είπε Λάθος! Δεν θα πάρεις τίποτα παραπάνω από αυτά που θα καταφέρει ν' ανακτήσει η τράπεζα από τους λογαριασμούς του. Αν δεν μπορέσει ν' ανακτήσει τίποτα (το πιθανότερο) δεν θα πάρεις τίποτα. Τα είπαμε αυτά. Επίσης η τράπεζα δεν θα κυνηγήσει κανέναν για λογαριασμό σου. Θα πρέπει αυτό να το κάνεις εσύ. Αν ήταν για τις τράπεζες, δεν θα έδιναν ούτε σεντς.. Το σύστημα συναλλαγών των καρτών visa, Mastercard είναι που σου γυρίζουν τα χρήματα γιατί εκεί πέρα πάνε τα αιτήματα που κάνουμε
stefanidisg Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 5 λεπτά πριν, spectaculator είπε Λάθος! Δεν θα πάρεις τίποτα παραπάνω από αυτά που θα καταφέρει ν' ανακτήσει η τράπεζα από τους λογαριασμούς του. Αν δεν μπορέσει ν' ανακτήσει τίποτα (το πιθανότερο) δεν θα πάρεις τίποτα. Τα είπαμε αυτά. Επίσης η τράπεζα δεν θα κυνηγήσει κανέναν για λογαριασμό σου. Θα πρέπει αυτό να το κάνεις εσύ. Οι κάρτες έχουν νομίζω ασφάλεια αγορών. Και στο έντυπο αναφέρει αν δεν παρέλαβα το προϊόν. Αυτό για την alpha . Θα δούμε τί θα γίνει, και ας αναφερθεί αν έχει πάρει κανείς όταν τα λεφτά με αμφισβήτηση.
dtk-386 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 8 λεπτά πριν, spectaculator είπε Λάθος! Δεν θα πάρεις τίποτα παραπάνω από αυτά που θα καταφέρει ν' ανακτήσει η τράπεζα από τους λογαριασμούς του. Αν δεν μπορέσει ν' ανακτήσει τίποτα (το πιθανότερο) δεν θα πάρεις τίποτα. Τα είπαμε αυτά. Επίσης η τράπεζα δεν θα κυνηγήσει κανέναν για λογαριασμό σου. Θα πρέπει αυτό να το κάνεις εσύ. Αδερφέ άστο δεν έχεις ιδέα ποιος αποζημιώνει στην αμφισβήτηση. Hint δεν είναι οι τράπεζες. 4
stefanidisg Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 2 λεπτά πριν, nat10 είπε Αν ήταν για τις τράπεζες, δεν θα έδιναν ούτε σεντς.. Το σύστημα συναλλαγών των καρτών visa, Mastercard είναι που σου γυρίζουν τα χρήματα γιατί εκεί πέρα πάνε τα αιτήματα που κάνουμε Ακριβός, οι τράπεζες είναι μεσάζων 1
spectaculator Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 1 minute ago, nat10 said: Αν ήταν για τις τράπεζες, δεν θα έδιναν ούτε σεντς.. Το σύστημα συναλλαγών των καρτών visa, Mastercard είναι που σου γυρίζουν τα χρήματα γιατί εκεί πέρα πάνε τα αιτήματα που κάνουμε 6 minutes ago, stefanidisg said: Οι κάρτες έχουν νομίζω ασφάλεια αγορών. Και στο έντυπο αναφέρει αν δεν παρέλαβα το προϊόν. Αυτό για την alpha . Θα δούμε τί θα γίνει, και ας αναφερθεί αν έχει πάρει κανείς όταν τα λεφτά με αμφισβήτηση. Αυτό που διαφημίζουν οι Mastercard και Visa σαν Zero Liability, στα ψιλά γράμματα γράφει να επικοινωνήσεις με το δικό σου χρηματο-πιστωτικό ίδρυμα. Η Mastercard και Visa δεν κάνουν τίποτα. Ότι κάνει η τράπεζά σας με ότι λογαριασμούς του έχει πρόσβαση αυτή. 7 minutes ago, dtk-386 said: Αδερφέ άστο δεν έχεις ιδέα ποιος αποζημιώνει στην αμφισβήτηση. Hint δεν είναι οι τράπεζες. Ο.κ. Καλή τύχη! Θα τα πάρετε όλα! Διάβασε καλύτερα εδώ: Quote Could you get your money back? If you’ve paid with a Visa credit, debit or pre-paid card and your purchase has gone wrong, you may be entitled to ask for a refund. Your first step should always be to contact the seller, but if you're unable to resolve the situation to your satisfaction, your card provider may still be able to help you. Through a chargeback, your bank can try to get your money back from the seller on your behalf it isn’t a legal right, but your bank is committed to helping you, and will treat any claim fairly. You can do this if you paid by credit, debit or pre-paid card and: • Your order didn’t arrive or the service was not provided • Your order is faulty or doesn’t match the description • The seller has gone out of business You’ll find more information about what to do next below.
dtk-386 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 4 λεπτά πριν, spectaculator είπε Ο.κ. Καλή τύχη! Θα τα πάρετε όλα! Δεν αγόρσα από τον τύπο αλλά ξέρω πως δουλεύει η αμφισβήτηση συναλλαγών.
spectaculator Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, dtk-386 said: Δεν αγόρσα από τον τύπο αλλά ξέρω πως δουλεύει η αμφισβήτηση συναλλαγών. Διάβασε καλύτερα στο σύνδεσμο που σου έστειλα το τι λέει η ίδια η Visa. Τα ίδια λέει και η Mastercard. Το τι ξέρεις εσύ για την αμφισβήτηση συναλλαγών νομίζω περισσεύει. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2024 από spectaculator
mitsos_z Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 "μπράβο" πάντως στο best price... αν καταφέρνει έτσι εύκολα να πείσει τόσο κόσμο να στείλει 500αρικα στον πρώτο τυχόντα έμπορο στην επαρχία για αγορά κινητών εξ' αποστάσεως (400χλμ. ή πόσο είναι) σημαίνει οτι είναι πολύ μάστορες στο influencing. Τύφλα να χουν οι Καρντάσιανς...
natts Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) *edit Προσωπικά προχώρησα σε αγορά επειδή υπήρχε φυσικό κατάστημα , κοντά στην περιοχή μου και ήταν ευγενεστατοι στην επικοινωνία Μ μαζί τους μέχρι π άρχισαν βροχή οι αρνητικές κριτικές και μετά τέλος οι καταγγελίες εκεί έχασα κάθε επαφή μαζί τους και με τα λεφτά μου επιβεβαίωνω εγώ δεν πήρα τπτ πισω από eurobank , έχω προαναφέρει η διαδικασία περίπλοκη και χρονοβόρα ,είμαι στην μέση του μήνα πλέον το πήρα απόφαση ότι έκανα δωρεά 😭😭....😂😂 Επεξ/σία 16 Απριλίου 2024 από natts
spectaculator Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 20 minutes ago, nat10 said: Αν ήταν για τις τράπεζες, δεν θα έδιναν ούτε σεντς.. Το σύστημα συναλλαγών των καρτών visa, Mastercard είναι που σου γυρίζουν τα χρήματα γιατί εκεί πέρα πάνε τα αιτήματα που κάνουμε Κάνεις λάθος! Διάβασε στην Visa που παρέθεσα παραπάνω που πάει το αίτημά σου. Οι visa/mastercard δεν αναλαμβάνουν τίποτα. Όλα τα κάνει το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα (η τράπεζα) που σου έκδωσε την κάρτα σου.
Macosj Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, spectaculator είπε Διάβασε καλύτερα στο σύνδεσμο που σου έστειλα το τι λέει η ίδια η Visa. Τα ίδια λέει και η Mastercard. Μην αγχώνεις τον κόσμο άδικα. Οι τράπεζες έχουν ασφάλεια για αυτές τις περιπτώσεις, δνε δύναται να μην επιστραφούν τα χρήματα, ακόμα και αν δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό του εμπόρου. Σε περίπτωση που η τράπεζα αρνηθεί (παρανόμως) τότε μπορείς να απειλήσει με μηνύσεις κτλ, φυσικά πρώτα αίτημα γραπτώς για λόγους άρνησης με υπογραφές κτλ, μετά αναφορά στο τραπεζικό ίδρυμα και αν δεν υπάρχει λύση τότε νομική προσφυγή. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2024 από Macosj
spectaculator Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 1 minute ago, Macosj said: Μην αγχώνεις τον κόσμο άδικα. Οι τράπεζες έχουν ασφάλεια για αυτές τις περιπτώσεις, δνε δύναται να μην επιστραφούν τα χρήματα, κόμα και αν δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό του εμπόρου Δύναται και παρα-δύναται. Είναι κι αυτό στα ψιλά γράμματα των τραπεζών. Ασφάλιση δεν υπάρχει (δεν πληρώνεις κάτι τέτοιο), και η τράπεζα σου επιστρέφει το ποσό που θα μπορέσει ν' ανακτήσει από εκείνον (όλο αν υπάρχουν τα χρήματα στον λογαριασμό του, τμήμα από όσα ήταν δυνατό ν' ανακτήσει).
mitsos_z Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 4 λεπτά πριν, natts είπε το πήρα απόφαση ότι έκανα δωρεά τα εισιτήρια για sud-America μάλλον 😇 5 λεπτά πριν, Macosj είπε Σε περίπτωση που η τράπεζα αρνηθεί (παρανόμως) τότε μπορείς να απειλήσει με μηνύσεις καλά θα πάει αυτό... εδώ δεν τις φοβήθηκε ο εμποράκος, θα τις φοβηθεί η συστημικιά ? μόνο αν το θέμα πάρει διαστάσεις στον τύπο θα ιδρώσουν...
Macosj Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, spectaculator είπε Δύναται και παρα-δύναται. Είναι κι αυτό στα ψιλά γράμματα των τραπεζών. Ασφάλιση δεν υπάρχει (δεν πληρώνεις κάτι τέτοιο), και η τράπεζα σου επιστρέφει το ποσό που θα μπορέσει ν' ανακτήσει από εκείνον (όλο αν υπάρχουν τα χρήματα στον λογαριασμό του, τμήμα από όσα ήταν δυνατό ν' ανακτήσει). Η τράπεζα έχει ασφάλιση για αυτό, οχι ο κάθε πελάτης ξεχωριστά. Στην Ελλάδα δύναται φυσικά, αλλά αυτό μονο αν δεν το κυνηγήσει κάποιος. Εδώ όταν ανοίγουν λογαριασμό, τα λαμογια τους βάζουν και ασφάλειες(της πλάκας για απώλειες κινητών κτλ, μάλλον εκεί μπερδεύτηκες) λέγοντας ότι τα λεφτά είναι για το άνοιγμα του λογαριασμού. Οπότε αν σε κάποιον αρνηθεί η τράπεζα, το μόνο που έχει να κάνει είναι αρχικά να ζητήσει γραπτώς την αιτιολογία με υπογραφές, μετά να επισκεφθεί το διευθυντή του τοπικού καταστήματος, και αν δεν λυθεί τότε να κάνει αναφορά στα κεντρικά. Αν δεν λυθεί και τότε, μόνο καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και μήνυση Οι τράπεζες δεν είναι απλά σεντούκια που βάζουμε τα λεφτά μας, έχουν πολλές υποχρεώσεις για τις καταθέσεις και τις συναλλαγές. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2024 από Macosj
user2163 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Δεν υπάρχει λόγος για οτιδήποτε σχετικό με μυνήσεις κτλ. οι τράπεζες την γνωρίζουν την κατάσταση δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό και τα χρήματα θα επιστραφούν κανονικά σε όλους όσους έχουν κάνει chargeback. Δεν υπάρχει επίσης ανάγκη ύπαρξης υπολοίπου του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος που χειρίζεται τις συναλλαγές του perishop. Παραθέτω απάντηση από το Gemini Even if the merchant doesn't have enough funds to cover all the chargebacks, you'll still likely get your money back through the following mechanisms: Merchant Account Reserves: Most payment processors require merchants to set aside reserve funds in their merchant account. This reserve acts as a buffer to cover unexpected situations like chargebacks. If the merchant account has sufficient funds, they'll be used to pay for the chargeback. Payment Processor Liability: If the merchant account reserve is depleted, the payment processor might be liable for some or all of the chargeback amount depending on their agreement with the merchant and the reason for the chargeback. Collections Process: The payment processor may attempt to collect the chargeback amount from the merchant. This can involve various methods like freezing the merchant's account funds or pursuing legal action. Here's a breakdown of what might happen: Scenario 1: Sufficient Reserves: If the merchant has enough funds in their reserve, your chargeback will be paid from that account, regardless of the merchant's overall financial situation. Scenario 2: Insufficient Reserves: If reserves are depleted, the payment processor might step in and cover the chargeback depending on the specific circumstances. Their decision will be based on factors like the type of chargeback and their agreement with the merchant. It's important to note that even if the merchant is eventually forced to pay the chargebacks, it won't directly impact your refund. You'll get your money back from the bank that issued your card, and they'll handle recouping the funds from the merchant or payment processor. Γενίκα δεν είναι δικό θέμα αν έχει ή δεν έχει χρήματα, από τη στιγμή που έγινε η πληρωμή με κάρτα για ένα προϊόν που δεν παραδόθηκε τα χρήματα πρέπει να επιστραφούν είναι ευθύνη του εκδότη της κάρτας και 100% υποχρέωση του. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2024 από user2163 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις