Προς το περιεχόμενο

God of War Ragnarök [PS4][PS5]


CarbonFibre

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ διαβάζω ότι έχει μεγάλη ποικιλία εχθρών και αναβαθμίσεις στο σύστημα μάχης. Ιδίως το πρώτο είναι σημαντική βελτίωση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 560
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Για πόσο λέτε ;

91-93 λέω.

18 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

85 με 90 το κοβω.Φοβαμαι μην ειναι μια απο τα ιδια με το προηγουμενο και αυτο θα του κοψει βαθμους.

Πιστευω θα κατσει στο 90.Τα reviews θα λενε καλυτερο απο καθε αποψη απο το προηγουμενο,βελτιωσανε τα παντα,αλλα παρολα αυτα θα βαθμολογηθει χειροτερα.Κλασσικα πραγματα της βιομηχανιας.Προσφατο παραδειγμα το bayonetta 3.

Παντως οι βαθμολογιες δεν λενε απολυτως τιποτα.Φανταζομαι οι περισσοτεροι απο εδω το εχετε κανει ηδη preorder και δεν θα πρεπει να σας απασχολησει η βαθμολογια.

41 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Epicness σαν το GoW 3 με τόσα bosses/θεούς θα ξαναδούμε ; Ή θα την βγάλουμε απλά με έναν Thor ;

Εγω προσωπικα θεωρω το 3 μαζι με το 2 τα καλυτερα της σειρας.Το τελευταιο με απογοητευσε παρα πολυ.Ειχα hyp-αριστει το πηρα day one και ξενερωσα.Εχω γραψει την αποψη στο αντιστοιχο thread.Το ragnarok μπορει,λεω μπορει να το παρω οταν παει η τιμη του στα 20 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

βελτιωσανε τα παντα,αλλα παρολα αυτα θα βαθμολογηθει χειροτερα.Κλασσικα πραγματα της βιομηχανιας.Προσφατο παραδειγμα το bayonetta 3.

Στην περίπτωση του παιχνιδιού αυτού όμως, δυστηχώς παίζουν ρόλο και οι σχετικοί περιορισμοί που προσφέρει το 2022 το hardware της κονσόλας, γιαυτο και κατά ένα βαθμό βλέπεις όλους να αποθεώνουν το gameplay, αλλά να ξενερώνουν στα υπόλοιπα.

Εδώ ειναι το ακριβώς αντίθετο, και μάλιστα λόγω και της ps5 έκδοσης, θα έχει και πολύ καλύτερο performance.

Το πρώτο παιχνιδι ακόμα και στο ps4pro, 60fps δεν έβλεπε ποτέ.

Εαν δεν υπάρχουν τίποτα παρατράγουδα οπως στο Part 2, βλέπω άνετα να χτυπάει πάνω απο 90 το god of war, ειδικά η ps5 έκδοση, αν και 10ευρώ ακριβότερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Fulgore είπε

Στην περίπτωση του παιχνιδιού αυτού όμως, δυστηχώς παίζουν ρόλο και οι σχετικοί περιορισμοί που προσφέρει το 2022 το hardware της κονσόλας, γιαυτο και κατά ένα βαθμό βλέπεις όλους να αποθεώνουν το gameplay, αλλά να ξενερώνουν στα υπόλοιπα.

Εδώ ειναι το ακριβώς αντίθετο, και μάλιστα λόγω και της ps5 έκδοσης, θα έχει και πολύ καλύτερο performance.

Το πρώτο παιχνιδι ακόμα και στο ps4pro, 60fps δεν έβλεπε ποτέ.

Εαν δεν υπάρχουν τίποτα παρατράγουδα οπως στο Part 2, βλέπω άνετα να χτυπάει πάνω απο 90 το god of war, ειδικά η ps5 έκδοση, αν και 10ευρώ ακριβότερη.

Εμενα προσωπικα δεν μου λενε απολυτως τιποτα το αν ειναι 60fps η οχι.Το θεμα ειναι το base game αν ειναι καλο ή οχι.Λες και οι περισσοτεροι reviewers και απλος κοσμος (μαζι και εγω) που θα το παιξουν, αντιλαμβανονται τα fps.

Nα υπενθυμισω τι βλακειες ελεγαν και οι devs του horizon για το elden ring?? Εχει χαθει,για μενα , προσωπικα αυτη η ουσια με το framerate.

Θελω να πω πως δεν θα εχει καμια ουσια στην τελικη βαθμολογια το αν ειναι 60fps ή οχι.Τωρα πιθανον οντως να χτυπαει πανω απο 90.Τωρα ειδα οτι το προηγουμενο εχει 94 οποτε αυτο θα παει μαλλον στο 92-93.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το core gameplay στο παιχνιδι του 2018 για μενα ηταν καταπληκτικο. Πετυχαν  στο να επαναπροσδιορισουν μια κορεσμενη συνταγη στο απολυτο.

Αυτο που εχουν ολο το χρονο να βελτιωσουν στο ragnarok ειναι η ποικιλια στους εχθρους και αρκετα περισσοτερα epic boss fights, ισως και γριφους. Η διαφορα με το προηγουμενο παιχνιδι ειναι οτι τωρα, οσον αφορα τη μηχανη, οσον αφορα το gameplay τα εχουν ολα ετοιμα, οποτε μπορουσαν να εστιασουν ακριβως σε αυτο το σημειο. Το οτι η ιστορια του kratos στη νορβηγικη μυθολογια τελειωνει με αυτο το παιχνιδι, σημαινει οτι δεν προκειται να κρατησουν τιποτα για το sequel.

το μονο ενοχλητικο για μενα στην αποδοση του προηγουμενου παιχνιδιου στο Ps4, ηταν οτι εκανε το ps4 να ακουγεται σαν αεροπλανο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πήγαν σε ''πολύ βαρύ'' όμως κατ' εμέ. Ήθελε κάτι ενδιάμεσο σε σχέση με τα προηγούμενα και όχι να το κάνουν ''βαρύ'' τύπου Souls.

Επίσης θέλει μεγάλη ποικιλία εχθρών αλλά και bosses/θεούς για να σε κρατάει σε πώρωση σε όλη τη διάρκεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dekulinkgr είπε

Εμενα προσωπικα δεν μου λενε απολυτως τιποτα το αν ειναι 60fps η οχι.Το θεμα ειναι το base game αν ειναι καλο ή οχι.Λες και οι περισσοτεροι reviewers και απλος κοσμος (μαζι και εγω) που θα το παιξουν, αντιλαμβανονται τα fps.

Διαφωνώ σε αυτό. Όχι τόσο για το αν θα είναι 60 ή 30fps αλλά στο πόσο σταθερά είναι αυτά τα fps, ειδικά σε έναν combat τίτλο όπως το GoW. Και θεωρώ ότι πρέπει να κρίνονται σε αυτόν τον τομέα οι devs γιατί το τεχνικό κομμάτι είναι σημαντικό μέρος της συνολικής εμπειρίας του προιόντος και τα fps έχουν να κάνουν με την απόκριση του χειρισμού. Δεν παίζουμε στο Game Boy για να αγνοηθούν εντελώς αυτά. Μιας και ανέφερες το Elden Ring, προσωπικά έχω ρίξει 150+ ώρες και το θεωρώ από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει ποτέ. Όμως δεν θα μπορούσα να το απολαύσω χωρίς VRR. Γιατί η From θα πρέπει σε κάθε game της να την σκαπουλάρει σε αυτόν τομέα?

Τώρα για το GoW, εμένα δεν μου άρεσε η αλληλεπίδραση με τους εχθρούς στο προηγούμενο. Υπήρχε ένα μικρό "pause" όταν ένα χτύπημα έβρισκε το στόχο του και γενικά τα physics μου φάνηκαν κάπως ξύλινα. 

Μου άρεσε η αλλαγή της φιλοσοφίας του πιο αργού και focused combat αλλά η τελική αίσθηση όχι. Και κάτι μου λέει ότι αυτό δεν θα αλλάξει στο Ragnarok.

Θα το παίξω όμως σίγουρα day one αν δεν έχει τεχνικά θέματα γιατί μου αρέσει το story και όλο το narrative στοιχείο.

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dekulinkgr είπε

Εμενα προσωπικα δεν μου λενε απολυτως τιποτα το αν ειναι 60fps η οχι.Το θεμα ειναι το base game αν ειναι καλο ή οχι.Λες και οι περισσοτεροι reviewers και απλος κοσμος (μαζι και εγω) που θα το παιξουν, αντιλαμβανονται τα fps.

Nα υπενθυμισω τι βλακειες ελεγαν και οι devs του horizon για το elden ring?? Εχει χαθει,για μενα , προσωπικα αυτη η ουσια με το framerate.

Θελω να πω πως δεν θα εχει καμια ουσια στην τελικη βαθμολογια το αν ειναι 60fps ή οχι.Τωρα πιθανον οντως να χτυπαει πανω απο 90.Τωρα ειδα οτι το προηγουμενο εχει 94 οποτε αυτο θα παει μαλλον στο 92-93.

Σοβαρά δεν αντιλαμβάνεσαι τα 30 Vs 60?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Διαφωνώ σε αυτό. Όχι τόσο για το αν θα είναι 60 ή 30fps αλλά στο πόσο σταθερά είναι αυτά τα fps, ειδικά σε έναν combat τίτλο όπως το GoW. Και θεωρώ ότι πρέπει να κρίνονται σε αυτόν τον τομέα οι devs γιατί το τεχνικό κομμάτι είναι σημαντικό μέρος της συνολικής εμπειρίας του προιόντος και τα fps έχουν να κάνουν με την απόκριση του χειρισμού. Δεν παίζουμε στο Game Boy για να αγνοηθούν εντελώς αυτά. Μιας και ανέφερες το Elden Ring, προσωπικά έχω ρίξει 150+ ώρες και το θεωρώ από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει ποτέ. Όμως δεν θα μπορούσα να το απολαύσω χωρίς VRR. Γιατί η From θα πρέπει σε κάθε game της να την σκαπουλάρει σε αυτόν τομέα?

Τώρα για το GoW, εμένα δεν μου άρεσε η αλληλεπίδραση με τους εχθρούς στο προηγούμενο. Υπήρχε ένα μικρό "pause" όταν ένα χτύπημα έβρισκε το στόχο του και γενικά τα physics μου φάνηκαν κάπως ξύλινα. 

Μου άρεσε η αλλαγή της φιλοσοφίας του πιο αργού και focused combat αλλά η τελική αίσθηση όχι. Και κάτι μου λέει ότι αυτό δεν θα αλλάξει στο Ragnarok.

Θα το παίξω όμως σίγουρα day one αν δεν έχει τεχνικά θέματα γιατί μου αρέσει το story και όλο το narrative στοιχείο.

Ναι αυτό το ''pause'' υπάρχει και δυστυχώς το βλέπω και στα trailers του Ragnarok. Γενικά το έκαναν πιο βαρύ απ' ότι έπρεπε και δεν είναι ''smooth'' το combat όπως θα ήθελα εγώ προσωπικά.

Άσχετα από αυτό, θέλει σκηνικά ''God of War 3'' το παιχνίδι. Τι να συγκρίνω τώρα, την μάχη με τον Poseidon με του Baldur ; Ή με τον Hercules ; Ή με τον Hades ; Αυτά ήταν σκηνικά, ο Baldur ήταν αστεία περίπτωση. Και φυσικά η ανύπαρκτη ποικιλία εχθρών δεν βοήθησε καθόλου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Διαφωνώ σε αυτό. Όχι τόσο για το αν θα είναι 60 ή 30fps αλλά στο πόσο σταθερά είναι αυτά τα fps, ειδικά σε έναν combat τίτλο όπως το GoW. Και θεωρώ ότι πρέπει να κρίνονται σε αυτόν τον τομέα οι devs γιατί το τεχνικό κομμάτι είναι σημαντικό μέρος της συνολικής εμπειρίας του προιόντος και τα fps έχουν να κάνουν με την απόκριση του χειρισμού. Δεν παίζουμε στο Game Boy για να αγνοηθούν εντελώς αυτά. Μιας και ανέφερες το Elden Ring, προσωπικά έχω ρίξει 150+ ώρες και το θεωρώ από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει ποτέ. Όμως δεν θα μπορούσα να το απολαύσω χωρίς VRR. Γιατί η From θα πρέπει σε κάθε game της να την σκαπουλάρει σε αυτόν τομέα?

Τώρα για το GoW, εμένα δεν μου άρεσε η αλληλεπίδραση με τους εχθρούς στο προηγούμενο. Υπήρχε ένα μικρό "pause" όταν ένα χτύπημα έβρισκε το στόχο του και γενικά τα physics μου φάνηκαν κάπως ξύλινα. 

Μου άρεσε η αλλαγή της φιλοσοφίας του πιο αργού και focused combat αλλά η τελική αίσθηση όχι. Και κάτι μου λέει ότι αυτό δεν θα αλλάξει στο Ragnarok.

Θα το παίξω όμως σίγουρα day one αν δεν έχει τεχνικά θέματα γιατί μου αρέσει το story και όλο το narrative στοιχείο.

 

 

Ειναι και προσωπικη προτιμηση του καθενος μετα.Ξαναλεω επειδη εγω δεν βλεπω την διαφορα στα fps μου ειναι παντελως αδιαφορο και υπαρχει και μεγαλο μερος αγοραστικο κοινο που πιστευει το ιδιο.Το θεωρω χαζο δηλαδη να αφαιρειται βαθμο ή και να περνει βαθμο παραπανω για το αν εχει θεμα με τα fps ή ειναι σταθερα αντιστοιχα.Αυτο ειναι που κρινω εγω.Την τελικη βαθμολογια.

39 λεπτά πριν, Billie13 είπε

Σοβαρά δεν αντιλαμβάνεσαι τα 30 Vs 60?

Nope.Και νομιζω ειμαι πιο χαρουμενος gamer εξαιτιας αυτου 😁 .

12 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι αυτό το ''pause'' υπάρχει και δυστυχώς το βλέπω και στα trailers του Ragnarok. Γενικά το έκαναν πιο βαρύ απ' ότι έπρεπε και δεν είναι ''smooth'' το combat όπως θα ήθελα εγώ προσωπικά.

Άσχετα από αυτό, θέλει σκηνικά ''God of War 3'' το παιχνίδι. Τι να συγκρίνω τώρα, την μάχη με τον Poseidon με του Baldur ; Ή με τον Hercules ; Ή με τον Hades ; Αυτά ήταν σκηνικά, ο Baldur ήταν αστεία περίπτωση. Και φυσικά η ανύπαρκτη ποικιλία εχθρών δεν βοήθησε καθόλου.

Αυτο για μενα ηταν το μεγαλυτερο fail του προηγουμενου παιχνιδιου.Αν εξαιρεσω την αρχικη μαχη με τον stranger,που ηταν αρκετα epic,ολες οι υπολοιπες απλα αδιαφορες.

Παντως παρολο που λεω οτι δεν θα το παρω,μπορει και να το αγορασω day one αν τελικα εχει epic boss fights και σκηνικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dekulinkgr είπε

Ειναι και προσωπικη προτιμηση του καθενος μετα.Ξαναλεω επειδη εγω δεν βλεπω την διαφορα στα fps μου ειναι παντελως αδιαφορο και υπαρχει και μεγαλο μερος αγοραστικο κοινο που πιστευει το ιδιο.Το θεωρω χαζο δηλαδη να αφαιρειται βαθμο ή και να περνει βαθμο παραπανω για το αν εχει θεμα με τα fps ή ειναι σταθερα αντιστοιχα.Αυτο ειναι που κρινω εγω.Την τελικη βαθμολογια.

Nope.Και νομιζω ειμαι πιο χαρουμενος gamer εξαιτιας αυτου 😁 .

Αυτο για μενα ηταν το μεγαλυτερο fail του προηγουμενου παιχνιδιου.Αν εξαιρεσω την αρχικη μαχη με τον stranger,που ηταν αρκετα epic,ολες οι υπολοιπες απλα αδιαφορες.

Παντως παρολο που λεω οτι δεν θα το παρω,μπορει και να το αγορασω day one αν τελικα εχει epic boss fights και σκηνικα.

Όλα προσωπική προτίμηση είναι με αυτή τη λογική.

Όπως και τα σκηνικά και το τι ακριβώς καθορίζει ένα boss fight.. "epic" που λες στο τέλος. Εγώ πχ "epic" μπορεί να θεωρώ την μάχη του James με τον Pyramid Head στο SH2 εξαιτίας του μεγάλου ψυχολογικού φόρτου και των γεγονότων που οδήγησαν εκεί.

Αντίστοιχα και εγώ θα έλεγα ότι υπάρχει μεγάλο αγοραστικό κοινό που πιστεύει ότι το framerate είναι πολύ σημαντικό. Κάνε μια βόλτα από το θέμα του SX πχ για να δεις πόσοι σχολιάζουν για το 30/40fps του Plague Tale Requiem σε σχέση με αυτούς που μιλάνε μόνο για το gameplay. ή ακόμα καλύτερα, κάνε μια βόλτα και στα θέματα του PC. Δεν θα έλεγα ότι το αγοραστικό κοινό εκεί είναι μικρό...

Αν το παιχνίδι είναι μια μηχανή, το framerate είναι το πόσο ομαλά τρέχει αυτή η μηχανή. Δεν μπορώ λοιπόν να διανοηθώ ότι όταν κάτι έχει πρόβλημα, δεν θα πρέπει να αντικατοπτρίζεται πουθενά στην βαθμολογία.

Και μια αντικειμενική κριτική πρέπει να παίρνει στα σοβαρά όλες τις παράμετρους υπόψην και όχι μόνο αυτές που θεωρούμε εμείς σημαντικές για τον εαυτό μας. Κάποτε στα παλιά καλά χρόνια του GamePro και των περιοδικών, μια χαρά έκοβαν πόντους από παιχνίδια που δεν έτρεχαν καλά. Ακόμα και για τον ήχο υπήρχε αξιολόγηση. Απλώς τώρα ζούμε στην εποχή του shilling και όλα αυτά συνήθως περνάνε στο ντούκου γιατί είναι λεπτά θέματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και εισαι ο πιο χαρούμενος παίχτης όταν δε μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά του slide show με την ομαλότητα.Μακαρι και εγώ να μη μπορούσα ούτε την ανάλυση να καταλάβω αλλά την καταλαβαίνω μια χαρά.Ελπιζω κάποια στιγμή να σταματήσει για πάντα το άθλιο 30αρι.Το καλό με τις νέες κονσόλες, είναι ότι δώσανε και performance mode,και σταμάτησαν να λένε περί μη διαφοράς.Οσοι κονσολακηδες φίλοι μου υποστήριζαν το ίδιο με εσένα, πλέον δε μπορούν να παίξουν στα 30 και αυτό είναι το φυσιολογικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...