Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Σα Γερμανός τουρίστας οδηγώ. Είμαι 27 και μου πατάνε κόρνες στη μεσαία λωρίδα της Κηφισίας επειδή πάω με τα 50,60,70 που ορίζει ο Κ.Ο.Κ.

Επίσης, μου πατάνε κόρνες για να στρίψω όταν πρέπει να διασχίσω αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Οδηγώ 10 χρόνια και περιμένω ακόμη να αδειάσει τελείως (ή να ακινητοποιηθεί λόγω μποτιλιαρίσματος, ή να μου κάνουν νόημα να περάσω).

Υποθέτω ότι δε θα έχω πρόβλημα, επομένως. Τα ελαστικά όντως θα φθαρούν επιπλέον όμως;

Εάν όντως οδηγείς με τον τρόπο που περιγράφεις, η φθορά των ελαστικών θα είναι αμελητέα. Λίγο προσοχή στην αρχή, όταν βγεις εκτός πόλης σε ύποπτες στροφές με τη γνωστή Ελληνική άσφαλτο/παρκέ.

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Eπειδή πηγαινοέρχομαι δουλειά τελευταία με αμάξι (και τρώω καλούτσικη κίνηση) εγώ είδα διαφορά περί το 10% με το ECO mode του αμαξιού (Focus MkIV) 

Από 7 και κάτι ψιλά, πήγε κάτω από 6.5, με πρακτικά ίδιο στυλ οδήγησης  

Δημοσ.

Αυτά που συμβάλουν (άλλα περισσότερο άλλα λιγότερο) στην οικονομία καυσίμου είναι τα εξής :

1) Τρόπος οδήγησης 

2) Κατάσταση φίλτρου αέρα (αν είναι βρώμικο /καθαρό)

3) Ιξώδες λαδιού (πχ αν είναι το προτεινόμενο 5w30 και εσύ του βάλεις 15w40 θα δεις διαφορά προς το χειρότερο)

4) Ελαστικά (πίεση , τύπος ελαστικού κτλ)

5) Βάρος

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, mindreader είπε

To φιλτρο αερα πως επηρεαζει;

Βρώμικο φίλτρο αέρα = >λιγότερη ποσότητα αέρα στον κινητήρα> ο κινητήρας με αναγκάζεται να δουλεύει με περισσότερο καύσιμο (πλούσιο μείγμα) => μεγαλύτερη κατανάλωση.

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Βρώμικο φίλτρο αέρα = >λιγότερη ποσότητα αέρα στον κινητήρα> ο κινητήρας με αναγκάζεται να δουλεύει με περισσότερο καύσιμο (πλούσιο μείγμα) => μεγαλύτερη κατανάλωση.

Νομιζα εχει σχεση με την καμπινα των επιβατων...

Δημοσ.
4 ώρες πριν, mindreader είπε

Νομιζα εχει σχεση με την καμπινα των επιβατων...

Αυτό είναι το φίλτρο καμπίνας.

Το φίλτρο αέρα είναι το φίλτρο του μοτέρ το οποίο βρίσκεται μέσα στο φιλτροκουτι πριν την πεταλούδα

  • Like 3
Δημοσ.

Αν εξαιρέσουμε ότι πρέπει να έχεις σωστή πίεση στα ελαστικά.

Να μην πατάς απότομα τα φρένα.

Να έχεις σωστά μπουζί.

Και πάει λέγοντας.

Στις 2.500 στροφές σε μια ευθεία με την μεγαλύτερη επιλογή στο κιβώτιο θα είσαι καλά.

Δημοσ.

Ενας φιλος αλλαξε τα μπουζι με ιριδιου η κατι τετοιο και ειδε 10% βελτιωση στην καταναλωση. Επισης τα φρενα ειναι ουσιαστικα σπαταλη ενεργειας. Οσο μαθαινεις να τα χρησιμοποιεις λιγοτερο, οδηγωντας εξυπνα τοσο μεγαλυτερη εξοικονομηση κανεις .

Δημοσ.
Στις 26/9/2022 στις 11:09 ΜΜ, Dark_Nightfall είπε

Βρώμικο φίλτρο αέρα = >λιγότερη ποσότητα αέρα στον κινητήρα> ο κινητήρας με αναγκάζεται να δουλεύει με περισσότερο καύσιμο (πλούσιο μείγμα) => μεγαλύτερη κατανάλωση.

Δεν ισχύει αυτό, αν το φίλτρο δεν επιτρέπει να περνάει αρκετή ποσότητα αέρα (σε σχέση με όσο θα επέτρεπε η πεταλούδα του γκαζιού φυσικά) ο μετρητής αέρα το αντιλαμβάνεται, η ECU δίνει εντολή στα μπεκ να ψεκάσουν λιγότερο καύσιμο, και τελικά το μείγμα δεν αλλάζει, απλά το αυτοκίνητο λειτουργεί σαν να πατούσες λιγότερο γκάζι.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 26/9/2022 στις 10:09 ΜΜ, Dark_Nightfall είπε

Βρώμικο φίλτρο αέρα = >λιγότερη ποσότητα αέρα στον κινητήρα> ο κινητήρας με αναγκάζεται να δουλεύει με περισσότερο καύσιμο (πλούσιο μείγμα) => μεγαλύτερη κατανάλωση.

Αυτοί εδώ πάντως που το δοκίμασαν δεν είδαν κάτι ιδιαίτερο σε καινούργια αμάξια.

Για να καταφέρουν να δημιουργήσουν πρόβλημα βάλανε μια πετσέτα μαζί με το φίλτρο. 

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2012-01-1717/

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

Ενας φιλος αλλαξε τα μπουζι με ιριδιου η κατι τετοιο και ειδε 10% βελτιωση στην καταναλωση. Επισης τα φρενα ειναι ουσιαστικα σπαταλη ενεργειας. Οσο μαθαινεις να τα χρησιμοποιεις λιγοτερο, οδηγωντας εξυπνα τοσο μεγαλυτερη εξοικονομηση κανεις .

Πολλές φορές αυτά ειναι πλασεμπο.Εκτός αν δεν είχε αλλάξει ποτέ μπουζι οπότε με όποια και να έβαζε καινούργια θα έβλεπε διαφορά.

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Πολλές φορές αυτά ειναι πλασεμπο.Εκτός αν δεν είχε αλλάξει ποτέ μπουζι οπότε με όποια και να έβαζε καινούργια θα έβλεπε διαφορά.

Θα τον ρωτησω ποτε αλλαξε τα προηγουμενα αλλα αν το ψαξεις αναφερονται διαφορα πλεονεκτηματα με τα συγκεκριμενα μπουζι οποτε μαλλον ισχυει πραγματικα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 26/09/2022 at 23:09, Dark_Nightfall said:

Βρώμικο φίλτρο αέρα = >λιγότερη ποσότητα αέρα στον κινητήρα> ο κινητήρας με αναγκάζεται να δουλεύει με περισσότερο καύσιμο (πλούσιο μείγμα) => μεγαλύτερη κατανάλωση.

αν δε κατέχουμε το αντικείμενο ας μην διαδίδουμε ασχετοσύνες.

οι κινητήρες έχουν εγκέφαλο που δουλεύει με διαγράμματα AFR (Air to Fuel Ratio). αν δουν λιγότερο αέρα κόβουν και καύσιμο για να παραμένει το διάγραμμα αναλογίας όπως ορίζει ο κατασκευαστής.

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/9/2022 στις 11:09 ΜΜ, Dark_Nightfall είπε

Βρώμικο φίλτρο αέρα = >λιγότερη ποσότητα αέρα στον κινητήρα> ο κινητήρας με αναγκάζεται να δουλεύει με περισσότερο καύσιμο (πλούσιο μείγμα) => μεγαλύτερη κατανάλωση.

Τι ειναι ο κυλινδρος,κουβας να του πετας μεσα 3 κιλα πατατες και τα καιει;

Μπαινουν με ακριβεια μεσα οι ποσοτητες αερα-βενζινης για αυτο εχουν ενα σκασμο αισθητηρες.

Αν δε μπαινει αερας, δε βαζει και βενζινη και απλα βλεπεις μειωμενη αποδοση. 

Αν γινοταν αυτο που αναφερεις τοτε το AFR θα πηγαινε στα ταρταρα. Ασε που θα κολυμπαγε ο κυλινδρος στη βενζινη και θα περναγε ακαυστη στο καταλυτη ,που στους συγχρονους καταλυτες αυτο ειναι καταστροφικο.

Το μονο ενδεχομενο να ισχυε κατι τετοιο ειναι σε καρμπυρατερ οπου γινεται με αναλογικο τροπο η αναλογια και δεν ελεγχεται καπως απο τον εγκεφαλο.

Επεξ/σία από Dantε
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...