Προς το περιεχόμενο

Pentaxcorner ....... για όσους !


babisskg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, highpriest είπε

Αααα, μην μας τα μπερδεύεις τώρα!😁

Με έχεις κάνει να σκέφτομαι "Βρε λες αυτοί με τις Pentax να έχουν δίκιο τόσο καιρό....;"😆

Καλά το ότι  εμείς με τις Μ4/3 έχουμε δίκιο το καταλαβαίνεις αν αρχίσεις να παίρνεις τα βουνα και τα λαγκάδια και βλέπεις πως τελικά κάνεις δουλειά με ένα κιτ επαγγελματικής μηχανής και δύο φακών που είναι κάτω απο 1 κιλό στο σύνολο. Εκει αρχίζεις και τα μετράς αλλιώς τα πράγματα. Στο στούντιο ένας μεγαλύτερος σένσορας είναι πάντα καλύτερος. Και έξω βέβαια καλύτερος είναι....αλλά ποιος τον κουβαλαεί μαζί με τα χρειαζούμενα! Και κυρίως για πόσο μέχρι να σιχτιρίσει την μέση του;

Υ.Γ Τώρα γύρισα απο φωτοβόλτα απογευματινής απόφασης της στιγμής. Μετά απο 4 ώρες και 100 χλμ με μια μηχανή και 2 φακούς run & gun. Αν είχα να αποφασίσω σε medium format ή Κ-1 ποια θα πάρω και με ποιούς φακούς για να βγω έξω...ακόμη netflix θα έβλεπα.😉 

Πίστεψε με είναι αρκετά διαφορετικός ο τρόπος που θα δουλέψεις με μία μεγάλη μηχανή. Δεν θα είσαι στον καναπέ σου, θα σου έρθει όρεξη για φωτογραφική βόλτα και θα πεις "κατσε να πάρω την Tachihara μου " μαζί με ένα σκασμό έξτρα πράγματα (ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΡΙΠΟΔΟ, φίλτρα, φωτόμετρο, ντεκλασέρ, θήκες φιλμ κλπ..) για να πάω να βγάλω μερικές φωτογραφίες.
Όταν θέλεις να πάρεις μία φωτογραφία από μία τέτοια μηχανή, τις περισσότερες φορές έχεις βρει το μέρος, έχεις φανταστεί τη σύνθεση σου και περιμένεις τις κατάλληλες συνθήκες για να πας.
Θα το κάνεις γιατί σου αρέσει η διαδικασία, ναι είναι δύσκολο, αλλά είναι ωραίο.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Μπάμπη , θες να στεναχωρηθείς ; Η 5D είναι 12mp , αλλά είναι full frame και τα πάει πολύ καλά , ειδικά απέναντι σε μικρούς αισθητήρες .  Δες κι εδώ και εδώ

Αν βρει κάποιος μία σε ανεκτή κατάσταση με 200€ , νομίζω δεν υπάρχει καλύτερο value for money . Οι μηχανές αυτές, αν θέλει κάποιος να βγάζει φωτογραφίες και όχι να πουλάει μούρη , είναι εξαιρετικές. Όπως και  οι pentax δεν το συζητάμε με τρανταχτό παράδειγμα αυτό .   

Σε καμία περίπτωση δεν θέλησα να μειώσω την αναμφισβήτητη αξία των μεγαλύτερων φορμάτ. Άλλωστε είμαι θαυμαστής τους. Έχω ξαναγράψει , αν προλάβω να πάρω σύνταξη θα ήθελα να βγάζω με μεγάλου φορμάτ linhof και να σκανάρω τα φιλμ μόνος μου. Το μεσαίο όμως, δεν είναι μεγάλο . Η ένστασή μου ήταν , ότι η 645D,  αυτή τη στιγμή, μάλλον είναι η ψηφιακή μεσαίου φορμάτ , με τις χαμηλότερες δυνατότητες . Και ίσως λίγο ξεπερασμένη . Το ότι μπορεί να βγάλει αριστουργήματα είναι αναμφίσβήτητο , έχει specs πολύ παραπάνω από το απαιτούμενο για το σκοπό αυτό . Η K1 από την άλλη, μάλλον είναι η κορυφαία dslr. Μακάρι να συνεχίσει να υπάρχει για πάντα και να υποστηρίζεται , έτσι όπως διαμορφώνεται η αγορά. 

 

9 ώρες πριν, highpriest είπε

Αααα, μην μας τα μπερδεύεις τώρα!😁

Με έχεις κάνει να σκέφτομαι "Βρε λες αυτοί με τις Pentax να έχουν δίκιο τόσο καιρό....;"😆

 

Καλά το ότι  εμείς με τις Μ4/3 έχουμε δίκιο το καταλαβαίνεις αν αρχίσεις να παίρνεις τα βουνα και τα λαγκάδια και βλέπεις πως τελικά κάνεις δουλειά με ένα κιτ επαγγελματικής μηχανής και δύο φακών που είναι κάτω απο 1 κιλό στο σύνολο. Εκει αρχίζεις και τα μετράς αλλιώς τα πράγματα. Στο στούντιο ένας μεγαλύτερος σένσορας είναι πάντα καλύτερος. Και έξω βέβαια καλύτερος είναι....αλλά ποιος τον κουβαλαεί μαζί με τα χρειαζούμενα! Και κυρίως για πόσο μέχρι να σιχτιρίσει την μέση του;

Υ.Γ Τώρα γύρισα απο φωτοβόλτα απογευματινής απόφασης της στιγμής. Μετά απο 4 ώρες και 100 χλμ με μια μηχανή και 2 φακούς run & gun. Αν είχα να αποφασίσω σε medium format ή Κ-1 ποια θα πάρω και με ποιούς φακούς για να βγω έξω...ακόμη netflix θα έβλεπα.😉 

     Έχω χρόνο σήμερα , οπότε θα σας πω και πάλι πως " Μία μηχανή ίσον καμία " και θα έχετε τον χρόνο για να το δουλέψετε μέσα στο μυαλό σας . Φυσικά μιά τέτοια θέση δεν προσπαθεί να υποκαταστήσει προσωπικές επιλογές ( σεβαστές όλες ) όπου κάποιος μπορεί να δουλεύει με ένα πράγμα και καλά κάνει ενώ από την άλλη δεν λέει πως πρέπει κάποιος να έχει καμιά δεκαριά διαφορετικά συστήματα διότι είναι και χάσιμο χρόνου .

  ΟΜΩΣ , ειδικά στην περίπτωση πολλών νέων ηλικιακά μιλώντας , έχει νόημα η διατήρηση δύο ας πούμε συστημάτων , για πολλούς λόγους , έχοντας πάντα υπόψιν πώς οικονομικά είναι εφικτό .

   Ιδανικά μιλώντας ποτέ δεν υπήρχε το απόλυτο φωτογραφικό σύστημα κι' ούτε πρόκειται να υπάρξει , ένας λόγος που τα διάφορα τύπου " Everything VS everything " συγκριτικά είναι το λιγότερο απατηλά .

  Ένα δεύτερο στοιχείο είναι η είσοδος των υβριδικών συστημάτων , βλέπε smartphone , τα οποία υπάρχουν σε όλες τις τσέπες , άρα από χέρι έχουμε όλοι μαζί μας κάποια " δεύτερη " εναλλακτική .

  Σίγουρα λοιπόν θα υπάρχει ένα σύστημα με χαρακτηριστικά φορητότητας που θα βρεί τον δρόμο του ώστε να κινήσει το ενδιαφέρον πολλών , συνεπικουρούμενο από τις τάσεις της μόδας αλλά και της τεχνολογίας . Εδώ να προσθέσουμε την ξαφνική προτίμηση αρκετών επώνυμων , οι οποίοι γερνώντας ξέχασαν τα ωφέλη του lightning fast autofocus των D3 , D4 αλλά και άλλων , γιατί άρχισε φυσιολογικά να βαραίνει στα χέρια τους το σύνολο , οπότε άρχισαν να παρουσιάζουν και να αναλύουν πόσο καλά είναι και τα πιο " ελαφρά " συστήματα όπως Fujifilm ξεχνώντας φυσικά να αναφέρουν ότι το autofocus module δεν είχε τέτοιες ικανότητες , αλλά ου γαρ έρχεται μόνον ........ πόσο πιο κομψά είναι μπλα μπλα μπλα ........ 

  Άρα είναι πολύ λογικό κάποιος και δεν μιλάμε για επαγγελματίες χρήστες , να θέλει λογικά να χρησιμοποιεί και ένα δεύτερο σύστημα για προφανείς λόγους . Έτσι κι' αλλιώς δεν υπάρχει ΕΝΑ σύστημα που να καλύπτει όλες τις ανάγκες ακόμη και ΕΝΟΣ μεμονωμένου χρήστη . Για άλλους λόγους θα χρειάζεται ένα mft σύστημα και για τελείως διαφορετικούς ένα ας πούμε high end compact .

  Όπως καταλαβαίνετε και είμαι βέβαιος πως καταλαβαίνετε , υπάρχει λογική πίσω από το " Μία φωτογραφική ίσον καμία " και μακάριοι οι τυχεροί που το πέτυχαν κάτι τέτοιο δλδ να επιζούν με μία .

  Αυτά βλέπουν και χαίρονται και αποκτούν βήμα οι τύπου " ..... ναι , αλλά αν ήταν κλειστό το ABS δεν θα ήταν ανοιχτό ........ οπότε θα μπλοκάριζε μόνο το διάφραγμα ..... το οποίο αν ήταν ανοιχτό ....... " 

  Και μην με αναγκάσετε να σας πω πως " Όλοι σε φίλμ θα καταλήξετε τελικά " μόλις μπουχτήσετε από το overdose της τεχνολογίας , τον ορυμαγδό των ρυθμίσεων , το άπατο πηγάδι του post processing συν κάτι άλλα .......... 

  

  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε

Πίστεψε με είναι αρκετά διαφορετικός ο τρόπος που θα δουλέψεις με μία μεγάλη μηχανή. Δεν θα είσαι στον καναπέ σου, θα σου έρθει όρεξη για φωτογραφική βόλτα και θα πεις "κατσε να πάρω την Tachihara μου " μαζί με ένα σκασμό έξτρα πράγματα (ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΡΙΠΟΔΟ, φίλτρα, φωτόμετρο, ντεκλασέρ, θήκες φιλμ κλπ..) για να πάω να βγάλω μερικές φωτογραφίες.
Όταν θέλεις να πάρεις μία φωτογραφία από μία τέτοια μηχανή, τις περισσότερες φορές έχεις βρει το μέρος, έχεις φανταστεί τη σύνθεση σου και περιμένεις τις κατάλληλες συνθήκες για να πας.
Θα το κάνεις γιατί σου αρέσει η διαδικασία, ναι είναι δύσκολο, αλλά είναι ωραίο.

 

Ακριβώς επειδή το αντιλαμβάνομαι αυτό που λες, είναι και ο λόγος που επέλεξα το σύστημα μου. Σε εμένα όλη αυτή προετοιμασία δεν θα λειτουργούσε. Το ωράριο μου είναι ακανόνιστο σε μεγάλο βαθμό και ανοίγει ξαφνικά. Δεν έχω την πολυτέλεια του να φαντάζομαι την λήψη που θέλω και να την στήνω στο μυαλό μου περιμένοντας τις ιδανικές συνθήκες. Αντίθετα βλέπω τις συνθήκες, και αν έχω χρόνο αρπάζω μηχανή, μπαίνω στο αμάξι και φεύγω. 
 

Γι’ αυτό ακριβώς δεν υπάρχει η «καλύτερη» μηχανή για όλους. Ο καθένας ξέρει τις συνθήκες του και επιλέγει ανάλογα.

Αλλα για σταθερή σε στούντιο, θα έπαιρνα μια FF άνετα.

2 λεπτά πριν, babisskg είπε

 

     Έχω χρόνο σήμερα , οπότε θα σας πω και πάλι πως " Μία μηχανή ίσον καμία " και θα έχετε τον χρόνο για να το δουλέψετε μέσα στο μυαλό σας . Φυσικά μιά τέτοια θέση δεν προσπαθεί να υποκαταστήσει προσωπικές επιλογές ( σεβαστές όλες ) όπου κάποιος μπορεί να δουλεύει με ένα πράγμα και καλά κάνει ενώ από την άλλη δεν λέει πως πρέπει κάποιος να έχει καμιά δεκαριά διαφορετικά συστήματα διότι είναι και χάσιμο χρόνου .

  ΟΜΩΣ , ειδικά στην περίπτωση πολλών νέων ηλικιακά μιλώντας , έχει νόημα η διατήρηση δύο ας πούμε συστημάτων , για πολλούς λόγους , έχοντας πάντα υπόψιν πώς οικονομικά είναι εφικτό .

   Ιδανικά μιλώντας ποτέ δεν υπήρχε το απόλυτο φωτογραφικό σύστημα κι' ούτε πρόκειται να υπάρξει , ένας λόγος που τα διάφορα τύπου " Everything VS everything " συγκριτικά είναι το λιγότερο απατηλά .

  Ένα δεύτερο στοιχείο είναι η είσοδος των υβριδικών συστημάτων , βλέπε smartphone , τα οποία υπάρχουν σε όλες τις τσέπες , άρα από χέρι έχουμε όλοι μαζί μας κάποια " δεύτερη " εναλλακτική .

  Σίγουρα λοιπόν θα υπάρχει ένα σύστημα με χαρακτηριστικά φορητότητας που θα βρεί τον δρόμο του ώστε να κινήσει το ενδιαφέρον πολλών , συνεπικουρούμενο από τις τάσεις της μόδας αλλά και της τεχνολογίας . Εδώ να προσθέσουμε την ξαφνική προτίμηση αρκετών επώνυμων , οι οποίοι γερνώντας ξέχασαν τα ωφέλη του lightning fast autofocus των D3 , D4 αλλά και άλλων , γιατί άρχισε φυσιολογικά να βαραίνει στα χέρια τους το σύνολο , οπότε άρχισαν να παρουσιάζουν και να αναλύουν πόσο καλά είναι και τα πιο " ελαφρά " συστήματα όπως Fujifilm ξεχνώντας φυσικά να αναφέρουν ότι το autofocus module δεν είχε τέτοιες ικανότητες , αλλά ου γαρ έρχεται μόνον ........ πόσο πιο κομψά είναι μπλα μπλα μπλα ........ 

  Άρα είναι πολύ λογικό κάποιος και δεν μιλάμε για επαγγελματίες χρήστες , να θέλει λογικά να χρησιμοποιεί και ένα δεύτερο σύστημα για προφανείς λόγους . Έτσι κι' αλλιώς δεν υπάρχει ΕΝΑ σύστημα που να καλύπτει όλες τις ανάγκες ακόμη και ΕΝΟΣ μεμονωμένου χρήστη . Για άλλους λόγους θα χρειάζεται ένα mft σύστημα και για τελείως διαφορετικούς ένα ας πούμε high end compact .

  Όπως καταλαβαίνετε και είμαι βέβαιος πως καταλαβαίνετε , υπάρχει λογική πίσω από το " Μία φωτογραφική ίσον καμία " και μακάριοι οι τυχεροί που το πέτυχαν κάτι τέτοιο δλδ να επιζούν με μία .

  Αυτά βλέπουν και χαίρονται και αποκτούν βήμα οι τύπου " ..... ναι , αλλά αν ήταν κλειστό το ABS δεν θα ήταν ανοιχτό ........ οπότε θα μπλοκάριζε μόνο το διάφραγμα ..... το οποίο αν ήταν ανοιχτό ....... " 

  Και μην με αναγκάσετε να σας πω πως " Όλοι σε φίλμ θα καταλήξετε τελικά " μόλις μπουχτήσετε από το overdose της τεχνολογίας , τον ορυμαγδό των ρυθμίσεων , το άπατο πηγάδι του post processing συν κάτι άλλα .......... 

  

  

Συμφωνώ σε όλα εκτός απο την επιστροφή σε φιλματες. Άνευ λόγου ακριβό σπορ πλέον.

Κατα τα αλλά ακόμη ψάχνω το δεύτερο σύστημα μου…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, babisskg είπε

 

     Έχω χρόνο σήμερα , οπότε θα σας πω και πάλι πως " Μία μηχανή ίσον καμία " και θα έχετε τον χρόνο για να το δουλέψετε μέσα στο μυαλό σας . Φυσικά μιά τέτοια θέση δεν προσπαθεί να υποκαταστήσει προσωπικές επιλογές ( σεβαστές όλες ) όπου κάποιος μπορεί να δουλεύει με ένα πράγμα και καλά κάνει ενώ από την άλλη δεν λέει πως πρέπει κάποιος να έχει καμιά δεκαριά διαφορετικά συστήματα διότι είναι και χάσιμο χρόνου .

  ΟΜΩΣ , ειδικά στην περίπτωση πολλών νέων ηλικιακά μιλώντας , έχει νόημα η διατήρηση δύο ας πούμε συστημάτων , για πολλούς λόγους , έχοντας πάντα υπόψιν πώς οικονομικά είναι εφικτό .

   Ιδανικά μιλώντας ποτέ δεν υπήρχε το απόλυτο φωτογραφικό σύστημα κι' ούτε πρόκειται να υπάρξει , ένας λόγος που τα διάφορα τύπου " Everything VS everything " συγκριτικά είναι το λιγότερο απατηλά .

  Ένα δεύτερο στοιχείο είναι η είσοδος των υβριδικών συστημάτων , βλέπε smartphone , τα οποία υπάρχουν σε όλες τις τσέπες , άρα από χέρι έχουμε όλοι μαζί μας κάποια " δεύτερη " εναλλακτική .

  Σίγουρα λοιπόν θα υπάρχει ένα σύστημα με χαρακτηριστικά φορητότητας που θα βρεί τον δρόμο του ώστε να κινήσει το ενδιαφέρον πολλών , συνεπικουρούμενο από τις τάσεις της μόδας αλλά και της τεχνολογίας . Εδώ να προσθέσουμε την ξαφνική προτίμηση αρκετών επώνυμων , οι οποίοι γερνώντας ξέχασαν τα ωφέλη του lightning fast autofocus των D3 , D4 αλλά και άλλων , γιατί άρχισε φυσιολογικά να βαραίνει στα χέρια τους το σύνολο , οπότε άρχισαν να παρουσιάζουν και να αναλύουν πόσο καλά είναι και τα πιο " ελαφρά " συστήματα όπως Fujifilm ξεχνώντας φυσικά να αναφέρουν ότι το autofocus module δεν είχε τέτοιες ικανότητες , αλλά ου γαρ έρχεται μόνον ........ πόσο πιο κομψά είναι μπλα μπλα μπλα ........ 

  Άρα είναι πολύ λογικό κάποιος και δεν μιλάμε για επαγγελματίες χρήστες , να θέλει λογικά να χρησιμοποιεί και ένα δεύτερο σύστημα για προφανείς λόγους . Έτσι κι' αλλιώς δεν υπάρχει ΕΝΑ σύστημα που να καλύπτει όλες τις ανάγκες ακόμη και ΕΝΟΣ μεμονωμένου χρήστη . Για άλλους λόγους θα χρειάζεται ένα mft σύστημα και για τελείως διαφορετικούς ένα ας πούμε high end compact .

  Όπως καταλαβαίνετε και είμαι βέβαιος πως καταλαβαίνετε , υπάρχει λογική πίσω από το " Μία φωτογραφική ίσον καμία " και μακάριοι οι τυχεροί που το πέτυχαν κάτι τέτοιο δλδ να επιζούν με μία .

  Αυτά βλέπουν και χαίρονται και αποκτούν βήμα οι τύπου " ..... ναι , αλλά αν ήταν κλειστό το ABS δεν θα ήταν ανοιχτό ........ οπότε θα μπλοκάριζε μόνο το διάφραγμα ..... το οποίο αν ήταν ανοιχτό ....... " 

  Και μην με αναγκάσετε να σας πω πως " Όλοι σε φίλμ θα καταλήξετε τελικά " μόλις μπουχτήσετε από το overdose της τεχνολογίας , τον ορυμαγδό των ρυθμίσεων , το άπατο πηγάδι του post processing συν κάτι άλλα .......... 

  

  

     Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε πως γερνώντας , κάποιος πρέπει να γίνεται σοφότερος , ένας πολύ σημαντικός λόγος που επέστρεψα στην Pentax χωρίς διάθεση να σας θίξω , αφού εγώ γέρασα κι' όχι εσείς , συν ένα επιπλέον στοιχείο το οποίο μπορείτε να το κρατήσετε η να το πετάξετε κατά βούληση , πως πρέπει να λειτουργείτε αφαιρετικά . Υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε να με πληρώσετε για να σας τα μάθω , όμως επένδυσα επάνω σας και θέλω να προστατεύσω την επένδυση μου ........ 🤣🤣🤣 ....... 

13 λεπτά πριν, highpriest είπε

Ακριβώς επειδή το αντιλαμβάνομαι αυτό που λες, είναι και ο λόγος που επέλεξα το σύστημα μου. Σε εμένα όλη αυτή προετοιμασία δεν θα λειτουργούσε. Το ωράριο μου είναι ακανόνιστο σε μεγάλο βαθμό και ανοίγει ξαφνικά. Δεν έχω την πολυτέλεια του να φαντάζομαι την λήψη που θέλω και να την στήνω στο μυαλό μου περιμένοντας τις ιδανικές συνθήκες. Αντίθετα βλέπω τις συνθήκες, και αν έχω χρόνο αρπάζω μηχανή, μπαίνω στο αμάξι και φεύγω. 
 

Γι’ αυτό ακριβώς δεν υπάρχει η «καλύτερη» μηχανή για όλους. Ο καθένας ξέρει τις συνθήκες του και επιλέγει ανάλογα.

Αλλα για σταθερή σε στούντιο, θα έπαιρνα μια FF άνετα.

Συμφωνώ σε όλα εκτός απο την επιστροφή σε φιλματες. Άνευ λόγου ακριβό σπορ πλέον.

Κατα τα αλλά ακόμη ψάχνω το δεύτερο σύστημα μου…

    Έχω την αίσθηση πως συγκαταλέγεσαι ανάμεσα στους " τυχερούς " ........ έχεις στοιχειοθετήσει τις ανάγκες σου ...... εσένα θα σε αξιοποιούσα στην πρόβλεψη τζίρων , εναλλακτικά στην επαναδιαπραγμάτευση συμφωνιών ....... δεν έχω καταλήξει ανάμεσα στα δύο ...... 😂😂😂 ....... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, babisskg είπε

  Σίγουρα λοιπόν θα υπάρχει ένα σύστημα με χαρακτηριστικά φορητότητας που θα βρεί τον δρόμο του ώστε να κινήσει το ενδιαφέρον πολλών , συνεπικουρούμενο από τις τάσεις της μόδας αλλά και της τεχνολογίας . Εδώ να προσθέσουμε την ξαφνική προτίμηση αρκετών επώνυμων , οι οποίοι γερνώντας ξέχασαν τα ωφέλη του lightning fast autofocus των D3 , D4 αλλά και άλλων , γιατί άρχισε φυσιολογικά να βαραίνει στα χέρια τους το σύνολο , οπότε άρχισαν να παρουσιάζουν και να αναλύουν πόσο καλά είναι και τα πιο " ελαφρά " συστήματα όπως Fujifilm ξεχνώντας φυσικά να αναφέρουν ότι το autofocus module δεν είχε τέτοιες ικανότητες , αλλά ου γαρ έρχεται μόνον ........ πόσο πιο κομψά είναι μπλα μπλα μπλα ........ 

Θα διαφωνήσω μόνο σε αυτό καθώς για το ότι το autofocus των Fujifilm δεν είναι τελείως εφάμιλλο του ανταγωνισμού φταίει η ίδια η εταιρεία και όχι το μέγεθος (κάτι που άλλαξε βέβαια μάλλον με τις 2 τελευταίες Χ-Η2, Χ-Η2s). Το γιατί δεν το ξέρω, δεν ήθελε να ασχοληθεί ; Δεν απευθυνόταν σε τέτοιους χρήστες ; Δεν ήθελε να διαθέσει πόρους για αυτό ; Πάντως δεν αγόραζε κάποιος fujifilm για το autofocus. 

Εντούτοις, δεν ήταν το ζήτημα το μέγεθος γιατί οι λιλιπούτειες Sony a6n00 και φυσικά Α7 ΙΙΙ όπως και Α9 λοκάρουν και ακολουθούν σε πραγματικά γελοίο βαθμό και οι συνεχόμενες λήψεις φτάνουν σε αριθμούς μάλλον αχρείαστους. Μπορεί να υστερούν αλλού αλλά για την εστίαση νομίζω δεν μπορεί να πει κάποιος κάτι που είναι ουσιαστικά σημείο αναφοράς για όλη την αγορά και λόγος αγοράς μηχανής Sony. 

Κατα τα άλλα συμφωνώ πως υφίσταται λόγος ύπαρξης διαφορετικών συστημάτων για διαφορετικές χρήσεις ασχέτως αν είναι για ερασιτέχνη ή επαγγελματία. Προσωπικά αν και θα το ήθελα πιστεύω πως εν τέλει θα με δυσκόλευε ειδικά αν υπήρχε συχνή εναλλαγή μεταξύ των δύο ή παραπάνω συστημάτων. Η μονή περίπτωση που σκέφτομαι θα ήταν μια astromodified FF με έναν φακό που θα χρησιμοποιούταν το πολύ 20 φορές τον χρόνο (οπότε δεν μπορώ και να δικαιολογήσω το κόστος, ακόμα..) 

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/9/2022 στις 1:42 ΜΜ, GQPhDFBI είπε

https://www.pentaxforums.com/forums/48-pentax-medium-format/392600-k-1-vs-645d-image-comparison-test-rocky-mountain-national-park.html

O χρήστης στο παραπάνω forum αναφέρει:
"Here is what I found out. Both lenses and cameras made EXTREMELY sharp images. Putting the images together and viewing them at 100%, it was hard to say which one was the sharpest. They both obtained extremely high detail images. One thing I noticed right away was the rendering was pretty different for each camera. The 645D images "popped" more right out of the camera. There seemed to be more micro-contrast and the colors were much more vibrant, where the colors on the K-1 were more muted."
"My personal conclusion is this, though the K-1 files were very nice, I really preferred the 645D files. The 645D treat colors differently. There is a "pop" to the images, especially the highlights, that just isn't there with the K-1. And the micro contrast and small details, making a more 3D effect is more apparent in the 645D files."

Μήπως δεν μπορούμε να πάμε κόντρα στην οπτική και οι φακοί λστο μεσαίο φορμά αποδίδουν καλύτερα.
Μήπως δεν μπορούμε να πάμε κόντρα και στη φυσική και το μεγαλύτερο Pixel κάνει τις διαβαθμίσεις των χρωμάτων καλύτερες και εμφανής στο τελικό αποτέλεσμα;

Στην 645D χρησιμοποιεί φακό δεκαετίας του 1980 και στην Κ1 σύγχρονο φακό με πολύ καλύτερα coating (το αναφέρω γιατί φωτογραφίζει ακατάλληλη ώρα με πολύ ήλιο).

 

Υ.Γ Λόγο τις διαφοράς αισθητήρων CCC vs Cmos, δέχομαι ότι τα ανεπεξέργαστα αρχεία CDD δείχνουν πάντα καλύτερα από τα CMOS με τα δεύτερα να είναι ευκολότερα στην επεξεργασία.

Επιστρεφω σε αυτο που εγραψες,<..... και το μεγαλύτερο Pixel κάνει τις διαβαθμίσεις των χρωμάτων ....> γιατι πραγματι ειναι η βαση για την καλυτερη ποιοτητα της φωτογραφιας......ολα τα αλλα ειναι απλα τεχνασματα των εταιριων για τις πωλησεις.

Για αγνωστο λογο μιλαμε πολυ για φακους , για μηχανες, για δυνατοτητες, για ειδικα εφε, .......για,για...και κανενας δεν αναφερεται στο μεγεθος του Pixel.......

Δεν θυμαμαι καλα, αλλα ειναι πολλα χρονια τωρα που καποια στιγμη η Nikon κυκλοφορισε ενα μοντελο με αρχικο γραμμα D7...  ´η D8..(δεν θυμαμαι τα υπολοιπα νουμερα) που ειχε μεγεθος pixel = 73μm, φοβερο μεγεθος pixel για την εποχη του...... και που ειχε περασει σχετικα απαρατηρητο τοτε......θυμαται καποιος κατι γι αυτο?

Επεξ/σία από Snorky.GR
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, pifilos είπε

Θα διαφωνήσω μόνο σε αυτό καθώς για το ότι το autofocus των Fujifilm δεν είναι τελείως εφάμιλλο του ανταγωνισμού φταίει η ίδια η εταιρεία και όχι το μέγεθος (κάτι που άλλαξε βέβαια μάλλον με τις 2 τελευταίες Χ-Η2, Χ-Η2s). Το γιατί δεν το ξέρω, δεν ήθελε να ασχοληθεί ; Δεν απευθυνόταν σε τέτοιους χρήστες ; Δεν ήθελε να διαθέσει πόρους για αυτό ; Πάντως δεν αγόραζε κάποιος fujifilm για το autofocus. 

Εντούτοις, δεν ήταν το ζήτημα το μέγεθος γιατί οι λιλιπούτειες Sony a6n00 και φυσικά Α7 ΙΙΙ όπως και Α9 λοκάρουν και ακολουθούν σε πραγματικά γελοίο βαθμό και οι συνεχόμενες λήψεις φτάνουν σε αριρθμούς μάλλον αχρείαστους. Μπορεί να υστερούν αλλού αλλά για την εστίαση νομίζω δεν μπορεί να πει κάποιος κάτι που είναι ουσιαστικά σημείο αναφοράς για όλη την αγορά και λόγος αγοράς μηχανής Sony. 

Κατα τα άλλα συμφωνώ πως υφίσταται λόγος ύπαρξης διαφορετικών συστημάτων για διαφορετικές χρήσεις ασχέτως αν είναι για ερασιτέχνη ή επαγγελματία. Προσωπικά αν και θα το ήθελα πιστεύω πως εν τέλει θα με δυσκόλευε ειδικά αν υπήρχε συχνή εναλλαγή μεταξύ των δύο ή παραπάνω συστημάτων. Η μονή περίπτωση που σκέφτομαι θα ήταν μια astromodified FF με έναν φακό που θα χρησιμοποιούταν το πολύ 20 φορές τον χρόνο (οπότε δεν μπορώ και να δικαιολογήσω το κόστος, ακόμα..) 

      Η αναφορά στην  Fujifilm είχε να κάνει με την σύγκριση ( άδικη ) σε σχέση με μία D3/4 και την ταχύτητα στην εστίαση . Θα μπορούσα φυσικά να μιλήσω και για άλλες , πάντα αδικώντας τες , όμως ήταν για άλλο λόγο η αναφορά αφού είχε να κάνει με την ανακάλυψη των γερασμένων πλέων επώνυμων που δεν άντεχαν πλέον το βάρος ( υπαρκτό ) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, babisskg είπε

      Η αναφορά στην  Fujifilm είχε να κάνει με την σύγκριση ( άδικη ) σε σχέση με μία D3/4 και την ταχύτητα στην εστίαση . Θα μπορούσα φυσικά να μιλήσω και για άλλες , πάντα αδικώντας τες , όμως ήταν για άλλο λόγο η αναφορά αφού είχε να κάνει με την ανακάλυψη των γερασμένων πλέων επώνυμων που δεν άντεχαν πλέον το βάρος ( υπαρκτό ) .

Μα ναι είναι όντως πολύ χειρότερες σε αυτό το κομμάτι. Δε διαφώνησα ως προς αυτό αλλά ως προς το ότι φταίει το μέγεθος. Για αυτό μετά ανέφερα τις Sony που είναι μικρές αλλά η εστίαση είναι η καλύτερη της αγοράς συνολικά είτε μιλάμε για DSLR είτε για mirrorless. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, babisskg είπε

   

    Έχω την αίσθηση πως συγκαταλέγεσαι ανάμεσα στους " τυχερούς " ........ έχεις στοιχειοθετήσει τις ανάγκες σου ...... εσένα θα σε αξιοποιούσα στην πρόβλεψη τζίρων , εναλλακτικά στην επαναδιαπραγμάτευση συμφωνιών ....... δεν έχω καταλήξει ανάμεσα στα δύο ...... 😂😂😂 ....... 

Μα ...αυτή την δουλειά κάνω κατα βάση! 😆😆😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, pifilos είπε

Μα ναι είναι όντως πολύ χειρότερες σε αυτό το κομμάτι. Δε διαφώνησα ως προς αυτό αλλά ως προς το ότι φταίει το μέγεθος. Για αυτό μετά ανέφερα τις Sony που είναι μικρές αλλά η εστίαση είναι η καλύτερη της αγοράς συνολικά είτε μιλάμε για DSLR είτε για mirrorless. 

      Κανένα πρόβλημα , σημεία των καιρών κι' ένας ακόμη υπερήλικας μου έλεγε " τι το θες αυτό ( Nikon D1 ) πάρε ένα τέτοιο ( Panasonic gx800 ) ....... γεράματα ......

2 λεπτά πριν, highpriest είπε

Μα ...αυτή την δουλειά κάνω κατα βάση! 😆😆😆

    Θα δω τα αποτελέσματα πρώτα ( μεγέθη οικονομικά ) και μετά θα γίνει έκτακτο meeting , το οποίο φυσικά δεν θα έχει θέμα " Γιατί αργήσαν φέτος τα χελιδόνια " ........ 🤣🤣🤣 ....... 

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, babisskg είπε

" Μία μηχανή ίσον καμία "

1 ώρα πριν, babisskg είπε

" Όλοι σε φίλμ θα καταλήξετε τελικά "

Τα είπες όλα.

 

22 λεπτά πριν, Snorky.GR είπε

Δεν θυμαμαι καλα, αλλα ειναι πολλα χρονια τωρα που καποια στιγμη η Nikon κυκλοφορισε ενα μοντελο με αρχικο γραμμα D7...  ´η D8..(δεν θυμαμαι τα υπολοιπα νουμερα) που ειχε μεγεθος pixel = 73nm,

Ξέρω αλλά δεν λέω.... (δεν είχε μόνο η Nikon)
Οι πρώτες ψηφιακές μηχανές λόγο του χαμηλού συνολικού αριθμού (2-3mp) είχαν και μεγαλύτερα Pixel.
Μεγαλύτερα και από 10~11μm

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, babisskg είπε

 Έχω χρόνο σήμερα , οπότε θα σας πω και πάλι πως " Μία μηχανή ίσον καμία " και θα έχετε τον χρόνο για να το δουλέψετε μέσα στο μυαλό σας . Φυσικά μιά τέτοια θέση δεν προσπαθεί να υποκαταστήσει προσωπικές επιλογές ( σεβαστές όλες ) όπου κάποιος μπορεί να δουλεύει με ένα πράγμα και καλά κάνει ενώ από την άλλη δεν λέει πως πρέπει κάποιος να έχει καμιά δεκαριά διαφορετικά συστήματα διότι είναι και χάσιμο χρόνου .

Σύστημα όμως, δεν είναι το σώμα. Αν δεν έχει δοκιμάσει κάποιος ένα από τα δυνατά γυαλιά του κάθε συστήματος,τότε έχει δει μόνο την αίσθηση που δημιουργεί το σώμα στα χέρια. Δεν έχει δει τίποτε από όσα μπορεί να αποτυπώσει το σύστημα, στο χαρτί , άσχετα αν ξεκινά από φιλμ ή αισθητήρα. 

Γυαλί ίσον ένας καλός prime ή ένας καλός ζουμ , περιορισμένου εύρους. Και σχεδόν πάντα του κατασκευαστή. Αν έχει κάποιος μια F3 και φωτογραφίζει με κανένα σάπιο ζουμ ταμρον ή σόλιγκορ, δεν έχει δει τίποτε. Μόνο το πως πιάνει το σώμα στα χέρια.  Αν δεν βάλει πάνω τον 35mm f/1.4 ai-s ή τον 135mm f/2.8 ή τον 80-200 f/4.5 , χαμπάρι δεν έχει πάρει . Σε μια φιλμάτη canon fd, τι να δει , αν δεν βάλει έναν 35mm f/2 όπως αντίστοιχα τον ef 35mm f/2 σε φιλμάτη eos ή dslr. Με κάτι σάπιους sigma εποχής που τις βρίσκει στο ebay , απλά μπορεί και ακούει το κλικ .  Να πω για τις τωρινές sony a7 που έδωσε ο άλλος 2000€ για σώμα και βάζει κάτι κινέζους των 100€ πάνω ; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, babisskg είπε

 Και μην με αναγκάσετε να σας πω πως " Όλοι σε φίλμ θα καταλήξετε τελικά " μόλις μπουχτήσετε από το overdose της τεχνολογίας , τον ορυμαγδό των ρυθμίσεων , το άπατο πηγάδι του post processing συν κάτι άλλα .......... 

Υπάρχει πάντως μια Pentax 645 N II στο marketplace του facebook στα 500 ευρώ. Καλή κακή δεν ξέρω ούτε αν θεωρείτε καλή τιμή. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, pifilos είπε

Υπάρχει πάντως μια Pentax 645 N II στο marketplace του facebook στα 500 ευρώ. Καλή κακή δεν ξέρω ούτε αν θεωρείτε καλή τιμή. 

Πριν 5 χρόνια η τιμή της ήταν στα 200€ τώρα ανάλογα την κατάσταση μπορούν να ζητήσουν και πάνω από 1000€.
Υπολόγισε άλλα 200~300€ για τον πρώτο σου φακό.
Παρόλο που χρησιμοποιώ μία  Pentax 645 δεν ξέρω εάν  θα πρότεινα σε κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με το μεσαίο φορμά να κοιτάξει το 6Χ4,5. Ίσως είναι καλύτερα να πάει σε 6Χ7. Άλλα πάλι εξαρτάται τι θέλει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για 645, αυτή τη στιγμή , οι πιο περιζήτητες είναι μάλλον οι mamiya 645. Βέβαια παίζουν και TLR επιλογές , με δύο συστήματα μάλιστα που έχουν εναλλάξιμους φακούς ! Αλλά καλύτερα μη γράφουμε πολλά μην προκαλέσουμε άνοδο τιμών !!!!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...