Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom [Switch]


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
52 minutes ago, Chocobo said:

Α οκ είσαι απο αυτούς που πιάνουν 1 απο τα 10 που γράφω.Όταν πριν όμως έγραψα 29 εκατομμύρια του botw δεν έφερες αντίρρηση να πεις πως μερικές είναι του WiiU….. 

Τα 8m το ΤP τα πούλησε και στα δύο συστήματα που κυκλοφόρησε ταυτόχρονα, όχι μόνο στο GC. Οπότε είτε θα λάβεις υπόψιν σου μόνο τις πωλήσεις που έκανε στο GC, είτε θα λάβεις υπόψιν και τις πωλήσεις του Wii. Το να λέμε ότι πούλησε 8m στο GC, όταν τα 7m έγιναν σε ένα άλλο σύστημα είναι τουλάχιστον αστείο και σίγουρα δεν βγαίνει κάποιο συμπέρασμα έτσι.

Οπότε, παίρνοντας ως αφετηρία τη λογική σου -με την οποία διαφωνώ κάθετα-, έχουμε τα εξής:

ΤP -> 8m σε 120m συστήματα, περίπου 6,5% tie ratio

ΒotW -> 31m σε 135m συστήματα, περίπου 23% tie ratio

δηλαδή το ποσοστό έχει πάει 3μιση φορές επάνω.

Κατά την άποψή μου, ένας από τους σημαντικότερους λόγους που έγινε αυτό (αλλά όχι ο μοναδικός) είναι επειδή η σειρά άλλαξε συνταγή.

52 minutes ago, Chocobo said:

 

Δεν απάντησες όμως σε αυτά που ρώτησα .

1. Κρατάει η παλιά συνταγή τις πωλήσεις πίσω 

2. Αναλογικά το ocarina of time(μόνο στο n64) με το botw (μόνο switch) πόσο έχουν πουλήσει ; 

1. Δεν θα το έθετα ακριβώς έτσι, δεν φταίει η παλιά συνταγή per se, θα έλεγα ότι περισσότερο η νέα συνταγή τράβηξε κόσμο στη σειρά. Υπάρχει κι άλλο Ζelda στο ΝSw με την παλιά συνταγή που δεν έχει πουλήσει ούτε το 1/4 του ΒotW. Κάτι θα έπρεπε να μας λέει αυτό.

2. Και εδώ είναι το σημείο που δείχνει ότι το σκεπτικό σου είναι εξαρχής εσφαλμένο, δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη. Το ΟoT κυκλοφόρησε σε μια άλλη εποχή, μιας άλλης δυναμικής, που ενημερωνόμασταν με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο, σε ένα πολύ ιδιόρρυθμο σύστημα, με απειροελάχιστα games και μια βιομηχανία που δεν μοιάζει σε τίποτα με την σημερινή. Αντίθετα, η γενιά των PS3/X360/Wii μοιάζει πολύ περισσότερο με τη σημερινή, απ' ότι έμοιαζε με την γενιά του Ν64, οπότε είναι πολύ πιο δόκιμη η σύγκριση με το TP που έκανες.

Και εννοείται πως αν δεν είχε βγει το ΟοΤ όταν βγήκε, δεν θα είχε την σημερινή του μορφή το BotW, αλυσίδα πήγαν όλα αυτά.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 376
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Malthador είπε

Τα 8m το ΤP τα πούλησε και στα δύο συστήματα που κυκλοφόρησε ταυτόχρονα, όχι μόνο στο GC. Οπότε είτε θα λάβεις υπόψιν σου μόνο τις πωλήσεις που έκανε στο GC, είτε θα λάβεις υπόψιν και τις πωλήσεις του Wii. Το να λέμε ότι πούλησε 8m στο GC, όταν τα 7m έγιναν σε ένα άλλο σύστημα είναι τουλάχιστον αστείο και σίγουρα δεν βγαίνει κάποιο συμπέρασμα έτσι.

Οπότε, παίρνοντας ως αφετηρία τη λογική σου -με την οποία διαφωνώ κάθετα-, έχουμε τα εξής:

ΤP -> 8m σε 120m συστήματα, περίπου 6,5% tie ratio

ΒotW -> 31m σε 135m συστήματα, περίπου 23% tie ratio

δηλαδή το ποσοστό έχει πάει 3μιση φορές επάνω.

Κατά την άποψή μου, ένας από τους σημαντικότερους λόγους που έγινε αυτό (αλλά όχι ο μοναδικός) είναι επειδή η σειρά άλλαξε συνταγή.

1. Δεν θα το έθετα ακριβώς έτσι, δεν φταίει η παλιά συνταγή per se, θα έλεγα ότι περισσότερο η νέα συνταγή τράβηξε κόσμο στη σειρά. Υπάρχει κι άλλο Ζelda στο ΝSw με την παλιά συνταγή που δεν έχει πουλήσει ούτε το 1/4 του ΒotW. Κάτι θα έπρεπε να μας λέει αυτό.

2. Και εδώ είναι το σημείο που δείχνει ότι το σκεπτικό σου είναι εξαρχής εσφαλμένο, δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη. Το ΟoT κυκλοφόρησε σε μια άλλη εποχή, μιας άλλης δυναμικής, που ενημερωνόμασταν με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο, σε ένα πολύ ιδιόρρυθμο σύστημα, με απειροελάχιστα games και μια βιομηχανία που δεν μοιάζει σε τίποτα με την σημερινή. Αντίθετα, η γενιά των PS3/X360/Wii μοιάζει πολύ περισσότερο με τη σημερινή, απ' ότι έμοιαζε με την γενιά του Ν64, οπότε είναι πολύ πιο δόκιμη η σύγκριση με το TP που έκανες.

Και εννοείται πως αν δεν είχε βγει το ΟοΤ όταν βγήκε, δεν θα είχε την σημερινή του μορφή το BotW, αλυσίδα πήγαν όλα αυτά.

Άθελα σου λες στην ουσία πως το oot κυκλοφόρησε σε μια εποχή με πολύ χαμηλότερη δυναμικότητα παρόλα αυτά κατάφερε να πουλήσει οσο το botw σε μια εποχή με τεράστια πρόσβαση σε πληροφορία άρα και τρομερή δυναμικότητα.Συνεχίζεις λέγοντας πως βρίσκεις λάθος τον ίδιο σου το συλλογισμό.

Το main zelda game της γενιάς είναι το botw δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να πάρουμε δείγμα απο άλλα zelda εκτός και αν τα συγκρίνουμε και αυτά με τα αντίστοιχα zelda και όχι main.

Επίσης αν θεωρείς (που συμφωνώ) πως το oot ήταν σε εντελώς διαφορετική εποχή/αγορά τότε θα πρέπει και το TP να είναι στην ιδια κατηγορία.Το ένα βγήκε 98’ το άλλο 06’ και το άλλο 17’ (άρα έχουμε στη μια περίπτωση 8 χρόνια διαφορά και στην άλλη 11 χρόνια) εκτός αν υπονοείς πως η αγορά το 2006 μοιάζει με τη σημερινή.Που ξαναλέω δεν έχει σημασία καθώς μετράμε games sold / console sold και το ποσοστό δεν έχει αλλάξει.

Το σκεπτικό δεν είναι λάθος γιατί είναι μαθηματικά.Εαν το botw είχε πουλήσει 60 εκατομμύρια ή έστω κοντά στο 50% τον κατόχων της κονσόλας θα δεχόμουν οτι ευθύνεται η νέα συνταγή.Το ίδιο θα ίσχυε και αν είχε πουλήσει το ίδιο αλλά σε 60 εκατομμύρια switch.Απο την στιγμή που οριακά 1/4  ασχολήθηκε μας δείχνει ξεκάθαρα πως το ενδιαφέρον για το game παραμένει ποσοστιαία στην ίδια μονάδα.

Εγώ θα κάνω μια τελευταία ερώτηση και θα το πάρω ανάποδα.Ας πούμε οτι το N64 δεν πουλούσε 30κάτι εκατομμύρια αλλά 120 εκατομμύρια…..θεωρείς πως οι πωλήσεις του oot θα έμεναν στα 7 εκατομμύρια ; Ή αναλογικά θα ανέβαιναν ; Αν η απάντηση είναι το δεύτερο καταλαβαίνεις…

Επεξ/σία από Chocobo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Άθελα σου λες στην ουσία πως το oot κυκλοφόρησε σε μια εποχή με πολύ χαμηλότερη δυναμικότητα παρόλα αυτά κατάφερε να πουλήσει οσο το botw σε μια εποχή με τεράστια πρόσβαση σε πληροφορία άρα και τρομερή δυναμικότητα.Συνεχίζεις λέγοντας πως βρίσκεις λάθος τον ίδιο σου το συλλογισμό.

Το main zelda game της γενιάς είναι το botw δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να πάρουμε δείγμα απο άλλα zelda εκτός και αν τα συγκρίνουμε και αυτά με τα αντίστοιχα zelda και όχι main.

Επίσης αν θεωρείς (που συμφωνώ) πως το oot ήταν σε εντελώς διαφορετική εποχή/αγορά τότε θα πρέπει και το TP να είναι στην ιδια κατηγορία.Το ένα βγήκε 98’ το άλλο 06’ και το άλλο 17’ (άρα έχουμε στη μια περίπτωση 8 χρόνια διαφορά και στην άλλη 11 χρόνια) εκτός αν υπονοείς πως η αγορά το 2006 μοιάζει με τη σημερινή.Που ξαναλέω δεν έχει σημασία καθώς μετράμε games sold / console sold και το ποσοστό δεν έχει αλλάξει.

Το σκεπτικό δεν είναι λάθος γιατί είναι μαθηματικά.Εαν το botw είχε πουλήσει 60 εκατομμύρια ή έστω κοντά στο 50% τον κατόχων της κονσόλας θα δεχόμουν οτι ευθύνεται η νέα συνταγή.Το ίδιο θα ίσχυε και αν είχε πουλήσει το ίδιο αλλά σε 60 εκατομμύρια switch.Απο την στιγμή που οριακά 1/4  ασχολήθηκε μας δείχνει ξεκάθαρα πως το ενδιαφέρον για το game παραμένει ποσοστιαία στην ίδια μονάδα.

Εγώ θα κάνω μια τελευταία ερώτηση και θα το πάρω ανάποδα.Ας πούμε οτι το N64 δεν πουλούσε 30κάτι εκατομμύρια αλλά 120 εκατομμύρια…..θεωρείς πως οι πωλήσεις του oot θα έμεναν στα 7 εκατομμύρια ; Ή αναλογικά θα ανέβαιναν ; Αν η απάντηση είναι το δεύτερο καταλαβαίνεις…

Σορυ που επεμβαινω, απλα ο δεικτης που χρησιμοποιεις δεν ειναι ακριβης. Δεν λεω πως ειναι λαθος, απλα δεν μπορουμε να τον χρησιμοποιησουμε μονο του.

Αν παρουμε αυτον τον δεικτη και το χρησιμοποιησουμε σε διαφορα παιχιδια, τοτε μπορει παιχνιδια που υπαρχουν σε κονσολες με χαμηλες πωλησεις να εχουν καλυτερο ποσοστο. Ή για παραδειγμα, αν για τα τελευταια 20 εκατομμυρια switch που εχουν πουληθει, αγοραστηκαν 1 εκατομμυριο botw, σημαινει πως το ποσοστο του μικρυνε. Ειναι λιγο παραδοξο να λεμε πως εκανε χειροτερες πωλησεις, ενω εκανε επιπλεον 1 εκατομμυριο. (Τυχαιο παραδειγμα-τυχαια νουμερα)

Αν η ερωτηση λοιπον ειναι: "Ποιο εχει πουλησει καλυτερα", η απαντηση ειναι το botw, αν η ερωτηση ειναι: "Πιο πουλησε καλυτερα, αναλογικα με τις κονσολες", η απαντηση μπορει να ειναι αλλη.

 

Επισης, ειναι λογικο το επιχειρημα σου πως "Αν ειχε πουλησει 120 εκατομμυρια το Ν64, θα ειχε περισσοτερες πωλησεις και το oot". Σιγουρα θα ειχε πουλησει περισσοτερο, αλλα δεν ειναι καθολου σιγουρο πως θα συνεχιζε να πουλαει με το ιδιο ποσοστο, γιατι οταν μια κονσολα γινεται mainstream, τοσο περισσοτεροι ειναι αυτοι που την αγοραζουν και την "βγαζουν" με 1-2 παιχνιδια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 hours ago, Chocobo said:

Άθελα σου λες στην ουσία πως το oot κυκλοφόρησε σε μια εποχή με πολύ χαμηλότερη δυναμικότητα παρόλα αυτά κατάφερε να πουλήσει οσο το botw σε μια εποχή με τεράστια πρόσβαση σε πληροφορία άρα και τρομερή δυναμικότητα.Συνεχίζεις λέγοντας πως βρίσκεις λάθος τον ίδιο σου το συλλογισμό.

Όχι, δεν βρίσκω λάθος το συλλογισμό μου, είναι πολύ σαφές αυτό που λέω: «δεν μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα συγκρίνοντας αναλογικά τα ποσοστά, γιατί μιλάμε για εντελώς διαφορετικά δεδομένα». Εσύ είσαι αυτός που συγκρίνεις tie-ratio μεταξύ games που κυκλοφόρησαν με 25 χρόνια διαφορά, όχι εγώ. Εγώ λέω ότι αυτή η σύγκριση είναι παράλογη.

Πρέπει να εξετάσεις τα νούμερα ξερά, όχι στο tie-ratio τους. Πολύ εύκολα προκύπτει ότι η σειρά είχε ένα φανατικό κοινό που κινείτο γύρω στα 5-6-7 εκατομμύρια. Αν η σειρά κρατούσε την ίδια συνταγή, αν απευθυνόταν και πάλι στο core κοινό της, τα ίδια νούμερα θα βλέπαμε πάνω κάτω, προκύπτει εύκολα από το πόσο πούλησε η σειρά στο ΝDS και στο 3DS (κονσόλες που έκαναν πωλήσεις κοντινές σε αυτές του ΝSw), games που ακολούθησαν την ίδια συνταγή, έκαναν και πωλήσεις παρόμοιες με τους προκατόχους τους. 

Συνεπώς, αφού σε όσα συστήματα κυκλοφόρησε Ζelda πούλησε όσο πούλησε, για να πούλησε τα τετραπλάσια στο ΝSw, τότε μάλλον θα φταίει κάποια αλλαγή που έγινε και δεν υπήρχε πριν.

2 hours ago, Chocobo said:

Επίσης αν θεωρείς (που συμφωνώ) πως το oot ήταν σε εντελώς διαφορετική εποχή/αγορά τότε θα πρέπει και το TP να είναι στην ιδια κατηγορία.Το ένα βγήκε 98’ το άλλο 06’ και το άλλο 17’ (άρα έχουμε στη μια περίπτωση 8 χρόνια διαφορά και στην άλλη 11 χρόνια) εκτός αν υπονοείς πως η αγορά το 2006 μοιάζει με τη σημερινή.

Ναι, η αγορά του 2006 μοιάζει πολύ περισσότερο με του 2023 παρά με του 1998. Από την έβδομη γενιά και μετά που μπήκε το internet κανονικά στα σπίτια μας, το γενικότερο concept δεν έχει διαφοροποιηθεί και πολύ: online multiplayer, eshops και την πληροφορία στο πιάτο. Αυτά δεν υπήρχαν πριν το 2003, οπότε και άρχισε δειλά δειλά να εξαπλώνονται οι DSL συνδέσεις.

2 hours ago, Chocobo said:

Εγώ θα κάνω μια τελευταία ερώτηση και θα το πάρω ανάποδα.Ας πούμε οτι το N64 δεν πουλούσε 30κάτι εκατομμύρια αλλά 120 εκατομμύρια…..θεωρείς πως οι πωλήσεις του oot θα έμεναν στα 7 εκατομμύρια ; Ή αναλογικά θα ανέβαιναν ; Αν η απάντηση είναι το δεύτερο καταλαβαίνεις…

Παρόλο που δεν έχει νόημα να μιλάμε τόσο υποθετικά (γιατί για να πουλούσε παραπάνω το Ν64, θα έπρεπε να είναι ένα εντελώς διαφορετικό σύστημα), ναι, θεωρώ ότι ίδιες θα ήταν οι πωλήσεις, φάνηκε και από τους επόμενους τίτλους της σειράς, πάντα το ίδιο πωλούσε. Θες να μην ήταν 7m και να ήταν 8-9-10; Και πάλι, 30m δεν θα έφτανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ακόμα θυμάμαι που στην αρχή της κυκλοφορίας του το Breath of the Wild είχε πουλήσει περισσότερα αντίτυπα για Switch από ότι είχαν πουληθεί κονσόλες. 

Για να είμαστε on topic πάντως, εγώ είμαι ακόμα σκεπτικός. Μακάρι το νέο Zelda να μου δώσει στο μισό την αίσθηση της εξερεύνησης που έδωσε το πρώτο, αν και δεν το βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Brazhlias είπε

Σορυ που επεμβαινω, απλα ο δεικτης που χρησιμοποιεις δεν ειναι ακριβης. Δεν λεω πως ειναι λαθος, απλα δεν μπορουμε να τον χρησιμοποιησουμε μονο του.

Αν παρουμε αυτον τον δεικτη και το χρησιμοποιησουμε σε διαφορα παιχιδια, τοτε μπορει παιχνιδια που υπαρχουν σε κονσολες με χαμηλες πωλησεις να εχουν καλυτερο ποσοστο. Ή για παραδειγμα, αν για τα τελευταια 20 εκατομμυρια switch που εχουν πουληθει, αγοραστηκαν 1 εκατομμυριο botw, σημαινει πως το ποσοστο του μικρυνε. Ειναι λιγο παραδοξο να λεμε πως εκανε χειροτερες πωλησεις, ενω εκανε επιπλεον 1 εκατομμυριο. (Τυχαιο παραδειγμα-τυχαια νουμερα)

Αν η ερωτηση λοιπον ειναι: "Ποιο εχει πουλησει καλυτερα", η απαντηση ειναι το botw, αν η ερωτηση ειναι: "Πιο πουλησε καλυτερα, αναλογικα με τις κονσολες", η απαντηση μπορει να ειναι αλλη.

 

Επισης, ειναι λογικο το επιχειρημα σου πως "Αν ειχε πουλησει 120 εκατομμυρια το Ν64, θα ειχε περισσοτερες πωλησεις και το oot". Σιγουρα θα ειχε πουλησει περισσοτερο, αλλα δεν ειναι καθολου σιγουρο πως θα συνεχιζε να πουλαει με το ιδιο ποσοστο, γιατι οταν μια κονσολα γινεται mainstream, τοσο περισσοτεροι ειναι αυτοι που την αγοραζουν και την "βγαζουν" με 1-2 παιχνιδια.

Συμφωνώ.Η όλη  ένσταση μου δεν είναι ακριβώς αυτό που συζητάμε πάντως τόση ώρα.Η όλη ένσταση μου είναι στην πρόταση “η παλιά συνταγή (με dungeons κλπ δηλαδή) κρατούσε πίσω τις πωλήσεις” η οποία για μένα δεν ευσταθεί.Οποιοδήποτε main game zelda και αν κυκλοφορούσε σήμερα με 120+ εκατομμύρια χρήστες άνετα θα ξεπερνούσε τα 20 εκατομμύρια τεμάχια(θα το αγόραζε 1 στους 6 δηλαδή που έχει switch) και ποιός ξέρει ίσως και τα 30 εκατομμύρια του botw.

Δεν καταλαβαίνω γιατί η πλειοψηφία αντιμετωπίζει το botw σαν το απόλυτο zelda που έφερε την επανάσταση.Μιλάμε για το main zelda της γενιάς στην πιο εμπορική κονσόλα της nintendo ever (που μάλιστα είναι και ακριβή), με εκατομμύρια σε marketing , με πρόσβαση στο διαδίκτυο και στα Ιμαλάια και reviewers να το σπρώχνουν δίχως αύριο χωρίς να μιλάνε ποτέ για τα μειονεκτήματα του.Οι πωλήσεις του είναι απόλυτα λογικές βάση player base και με τον ίδιο ρυθμό έχουν εξελιχθεί ΟΛΑ τα άλλα μεγάλα franchise (Main Mario game , Mario Kart , Pokemon κλπ) Άλλαξαν όλα συνταγή και έχουν περισσότερες πωλήσεις ; Οχι, απλά είναι η λογικό όταν έχεις πουλήσει 120 εκατομμύρια κονσόλες τα tripleA games σου να πουλάνε τουλάχιστον σε ένα 20% τον χρηστών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, Chocobo said:

Συμφωνώ.Η όλη  ένσταση μου δεν είναι ακριβώς αυτό που συζητάμε πάντως τόση ώρα.Η όλη ένσταση μου είναι στην πρόταση “η παλιά συνταγή (με dungeons κλπ δηλαδή) κρατούσε πίσω τις πωλήσεις” η οποία για μένα δεν ευσταθεί.Οποιοδήποτε main game zelda και αν κυκλοφορούσε σήμερα με 120+ εκατομμύρια χρήστες άνετα θα ξεπερνούσε τα 20 εκατομμύρια τεμάχια(θα το αγόραζε 1 στους 6 δηλαδή που έχει switch) και ποιός ξέρει ίσως και τα 30 εκατομμύρια του botw.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες "main" Zelda.

Το aLttP είναι τέτοιο; Το aLbW; Τα δύο πρώτα Zelda; Το Link's Awakening και το Minish Cap;

Μόνο το ΟοΤ έχει το tie-ratio που αναφέρεις, δεν κατανοώ γιατί βγάζεις συμπέρασμα μόνο από έναν τίτλο, άντε δύο μαζί με το WW. Και που το tie-ratio τους δεν οφείλεται στις υψηλές πωλήσεις των τίτλων, αλλά στις χαμηλές πωλήσεις κονσολών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγηκαν τα previews,οποτε προσοχη για spoilers οσο αφορα τους μηχανισμους.Ας πουμε 

Spoiler

μπορεις να κανεις fuse μονο 2 αντικειμενα μαζι,οχι παραπανω.

Τωρα δεν εχω δει σχεδον τιποτα απο τα reviews,το βραδυ λογικα.Αφου δεν υπαρχουν spoilers οσο αφορα το story και το αν εχουν dungeons θα κατσω το βραδυ να τα δω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εβλεπα μερικα previews, εχω μεγαλες προσδοκιες για το παιχνιδι και σιγουρα απο μηχανισμους δειχνει πολυ εντυπωσιακο, πολυ pop up ομως και σε αρκετα κοντινα πλανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω ειδα προσωπικα μονο το preview των unboxholics μιας και το επαιξε ο Πριτσκας,γνωστος nintendακιας.Παντως αναφερει κατι το οποιο μπορει να θεωρηθει spoiler καθως υπαρχουν πολλες τετοιες εικασιες ηδη.Oποτε οσοι θελετε να ειστε spoiler free καλυτερα μην το δειτε.

Ειπα να δω και preview απο αλλον εδω στην χωρα μας και πρωτη αναφορα ειναι αν θα παιζει στο yuzu emulator και τελευταια κουβεντα παλι αν θα παιζει στο emulator.Επαγγελματισμος οχι αστεια.Το γνωριζω οτι δεν απαγορευεται να μιλαει κανεις για emulator αλλα μου φανηκε τερμα αστειο,να μιλας για το preview event οπου μονο 2 ατομα ηταν απο την χωρα μας και να αναφερεις αν το παιχνιδι θα παιζει ή οχι στον yuzu.

 

Επισης εχουν ηδη σταλθει review codes για το παιχνιδι.Κοντα 2 εβδομαδες εμειναν.

 

Επεξ/σία από dekulinkgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

Ειπα να δω και preview απο αλλον εδω στην χωρα μας και πρωτη αναφορα ειναι αν θα παιζει στο yuzu emulator και τελευταια κουβεντα παλι αν θα παιζει στο emulator.Επαγγελματιας οχι αστεια.Το γνωριζω οτι δεν απαγορευεται να μιλαει κανεις για emulator αλλα μου φανηκε τερμα αστειο,να μιλας για το preview event οπου μονο 2 ατομα ηταν απο την χωρα μας και να αναφερεις αν το παιχνιδι θα παιζει ή οχι στον yuzu.

Σε ποιον ιστότοπο; Έτσι για να γελάσουμε και λίγο. Αυτά να τα βλέπουν εκεί στην CD-Media, αν και δεν τους καίγεται καρφί. Η λύση είναι μια, Nintendo of Greece επίσημη μέσω της Nintendo of Europe αλλά δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ διότι είμαστε μικρή αγορά.

Πάντως ότι ο Πρίτσκας είναι ο περισσότερο σχετικός με την Nintendo στους γνωστούς ιστότοπους δείχνει πολλά.  Θεωρώ πως δεν αντιλαμβάνεται πλήρως την εταιρία ούτε και είναι πολύ καλός κριτής σε κάποια θέματα. Απλά είναι σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με τους υπόλοιπους.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mansa2k είπε

Σε ποιον ιστότοπο; Έτσι για να γελάσουμε και λίγο. Αυτά να τα βλέπουν εκεί στην CD-Media, αν και δεν τους καίγεται καρφί. Η λύση είναι μια, Nintendo of Greece επίσημη μέσω της Nintendo of Europe αλλά δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ διότι είμαστε μικρή αγορά.

Πάντως ότι ο Πρίτσκας είναι ο περισσότερο σχετικός με την Nintendo στους γνωστούς ιστότοπους δείχνει πολλά.  Θεωρώ πως δεν αντιλαμβάνεται πλήρως την εταιρία ούτε και είναι πολύ καλός κριτής σε κάποια θέματα. Απλά είναι σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με τους υπόλοιπους.

Συμφωνω απολυτα μαζι σου.Δυστηχως ειμαστε playstion χωρα οπου η nintendo απλα δεν πουλαει.Ο ισοτοπος παντως ειναι το enternity.gr

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...