Προς το περιεχόμενο

Car detailing


funkyjohny

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, kostakis81 είπε

ρε παιδες μηπος ειναι ματαια ολα τουτα ? εχω παραδειγματα φιλων που τα εγλυφαν τα αυτοκινητα τους για χρονια με αποτελεσμα στην τελικη οταν πηγαν να τα πουλησουν να μην κανει διαφορα στην τιμη εαν το αμαξι ηταν πενα η εαν ηταν γεματο χαρακιες ... και να το μετανιωσανν γιατι δεν τα χαρηκαν τα αυτοκΗΝΙΤΑ ΤΟΥς ....

φιλοσοφικα εγω εχω παρει την αποφαση και τα σκιζω ολα τα οχηματα ... ουτε γιαλυσματα ουτε συχνα σερβισ ουτε ...να φερεσε σωστα στο μοτερ ?*τερμα ολα παντες κλπ )  

μια ζωη την εχουμε και πρεπει τα πραγματα μας να τα απολαμβανουμε και να τα σκιζουμε (αμαξια μοτο κλπ)  και οχι να γινομαστε κατακουζινοι και περιεργοι για κουτσουλιες ηλιο χρωματα και αιδιες....

Είναι προσωπικό θέμα του καθενός και θέμα προτεραιοτήτων του καθενός. Εγώ δεν γουστάρω το οτιδήποτε έχω στη ζωή μου να μην είναι στην εντέλεια. Επίσης δεν γουστάρω να αλλάζω τα πράγματα εφόσον είναι στην εντέλεια. Για ποιο λόγο να μην περιποιούμαι το αυτοκίνητο  που δεν θέλω να αλλάξω? Αν θες να αλλάζεις αμάξια κάθε 4 χρόνια, κάνεις ότι κάνουν οι leasing εταιρίες Τίποτα δηλαδή. Ούτε λάδια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 170
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ειπαμε λαδια ιμαντες κλπ αλαζουμε ... μιλαω για καλυτερα λαδια βελτιοτικα φιλτρα κλπ ...απλα θα στεναχωρηθεις οταν το εχεις στην εντελεια και ενα πρωι το βρεισ κοπανιμενο και με κλειδιες ετσι για πλακα ... λογο καποιου μεθυσμενου που περασε απο εκει..ντετερμινιστικα το θετω 

ειναι λεφτα πεταμενα στο δρομο ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sphinxgr είπε

Το πρόβλημα σε όλο αυτό ειναι πως σε ορισμένες φάσεις δημιουργεί μόνιμη θαμπάδα στο βερνίκι και παρότι το έχω πάρει, δεν το έχω χρησιμοποιήσει. 

Το έχεις πλύνει το συγκεκριμένο σημείο και δεν φεύγει η θαμπάδα;

Λίγο που το έψαξα λένε ότι μάλλον έχει μείνει υλικό από το πηλό ή που είναι έντονες γρατζουνιές.

Αλλιώς μήπως είναι κανένα Honda 8ης γενιάς (2006-2011); Έχουν ευαίσθητο χρώμα...

Να δω εγώ που έχω την συγκεκριμένη γενιά τι θα κάνω όταν έρθει η ώρα. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κι εγώ...
Έχω γωνιακό τροχό με ρυθμιστή στροφών και γούνα.

Θα κάνει δουλειά για ελαφρύ γυάλισμα ή να πάρω έκκεντρο και άλλες επιφάνειες τριβής?
Βασικά, έχω ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο σε αράχνες αλλά επειδή το πλένω συνήθως με σκέτο πιεστικό και αραιά και που κανονικά με microfiber και 2 κουβάδες θεωρώ οτι θα το διατηρήσω σε καλή κατάσταση.

Έχω γυαλίσει φανάρια και αφαιρέσει μπογιές από μικροχτυπήματα, αλλά το γυάλισμα είναι άλλο. Οπότε θα ήθελα το πιο ελαφρύ στάδιο αρχικά για να μη κάνω πολύ ζημιά στο βερνίκι.
Αν έχετε να μου προτείνετε υλικά και εργαλεία.
Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Το έχεις πλύνει το συγκεκριμένο σημείο και δεν φεύγει η θαμπάδα;

Λίγο που το έψαξα λένε ότι μάλλον έχει μείνει υλικό από το πηλό ή που είναι έντονες γρατζουνιές.

Αλλιώς μήπως είναι κανένα Honda 8ης γενιάς (2006-2011); Έχουν ευαίσθητο χρώμα...

Να δω εγώ που έχω την συγκεκριμένη γενιά τι θα κάνω όταν έρθει η ώρα. 😛

Δεν το χρησιμοποιώ για να μην δημιουργήσω θαμπάδα, παρότι το έχω αγορασμένο. Μετά απο ψάξιμο, λένε κάνει θαμπάδες κ ειναι σαν αρκετά ψηλό γυαλόχαρτο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, giannis1_ είπε

Να ρωτήσω κι εγώ...
Έχω γωνιακό τροχό με ρυθμιστή στροφών και γούνα.

Θα κάνει δουλειά για ελαφρύ γυάλισμα ή να πάρω έκκεντρο και άλλες επιφάνειες τριβής?
Βασικά, έχω ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο σε αράχνες αλλά επειδή το πλένω συνήθως με σκέτο πιεστικό και αραιά και που κανονικά με microfiber και 2 κουβάδες θεωρώ οτι θα το διατηρήσω σε καλή κατάσταση.

Έχω γυαλίσει φανάρια και αφαιρέσει μπογιές από μικροχτυπήματα, αλλά το γυάλισμα είναι άλλο. Οπότε θα ήθελα το πιο ελαφρύ στάδιο αρχικά για να μη κάνω πολύ ζημιά στο βερνίκι.
Αν έχετε να μου προτείνετε υλικά και εργαλεία.
Ευχαριστώ!

Εγω παντως ειχα παρει καλο DA αλλα δεν εχω βρει χρονο 2 χρονια να ασχοληθω. Ο ελευθερος μου χρονος ειναι 5λεπτα σπαστα. Γενικα για αρχαριους σκετο rotary ειναι δυσκολο και δε ξερω ποσο θα σε βολεψει ο τροχος. Συνηθως εχουν σφουγγαρακια διαφορετικης σκληρότητας αναλογα την αλοιφη και δε φτανει ποτε 1 ουτε 2 για ολοκληρο αμαξι. Τωρα με μια γουνα διορθωση δε νομιζω να κανεις και δε ξερω ποσο ασφαλες ειναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

Ναι, όπως και αυτά. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα οπότε δεν ξέρω ποιο είναι καλύτερο.

https://www.skroutz.gr/s/11704610/Meguiar-s-Clay-Bar-50gr.html

https://www.skroutz.gr/s/13470829/Chemical-Guys-OG-Bar-Yellow-Light-Medium-CLY-400-100gr.html

https://www.skroutz.gr/s/26124531/K2-Glinka-Clay-Bar-60gr.html

Πρέπει να υπάρχουν διαφορετικά είδη πηλού πάντως, για πιο απλές βρωμιές αλλά και πιο δύσκολες, τουλάχιστον από Chemical Guys που έχω δει. Έχουν 3-4 διαφορετικά είδη.

 

9 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Πηλό εννοούμε και το 3M Cleaner Clay Bar ?

 

9 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Το πρόβλημα σε όλο αυτό ειναι πως σε ορισμένες φάσεις δημιουργεί μόνιμη θαμπάδα στο βερνίκι και παρότι το έχω πάρει, δεν το έχω χρησιμοποιήσει. 

Ο καλυτερος πηλος, και βγαινει σε τρεις διαφορετικες σκληροτητες ειναι o bilt hamber. soft medium hard.
ο soft δεν υπαρχει περιπτωση να αφησει θαμπαδα στο βερνικι. Η ζημια που κανει ο πηλος λεγεται marring και οφειλεται στην ελλειψη λιπανσης, και στην πολυ δυναμη.
Δεν κανουν ολα τα qd για λιπαντικο πηλόυ, και ειναι και πολυ ακριβα για αυτον τον σκοπο. Καλο θα ηταν να συνδυαστει με καποιο εξειδικευμενο λιπαντικο πηλου.

Οι πηλοι που παρατεθηκαν κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ ακριβοι.

Η srp κατα την γνωμη μου ειναι πολυ παρωχημενο υλικο, χωρια που λερωνει τα πλαστικα. δεν θα τη συνιστουσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tzotzo είπε

 

 

Ο καλυτερος πηλος, και βγαινει σε τρεις διαφορετικες σκληροτητες ειναι o bilt hamber. soft medium hard.
ο soft δεν υπαρχει περιπτωση να αφησει θαμπαδα στο βερνικι. Η ζημια που κανει ο πηλος λεγεται marring και οφειλεται στην ελλειψη λιπανσης, και στην πολυ δυναμη.
Δεν κανουν ολα τα qd για λιπαντικο πηλόυ, και ειναι και πολυ ακριβα για αυτον τον σκοπο. Καλο θα ηταν να συνδυαστει με καποιο εξειδικευμενο λιπαντικο πηλου.

Οι πηλοι που παρατεθηκαν κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ ακριβοι.

Η srp κατα την γνωμη μου ειναι πολυ παρωχημενο υλικο, χωρια που λερωνει τα πλαστικα. δεν θα τη συνιστουσα.

SRP;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η srp είναι μια ΑΙΟ αλοιφή που δουλεύει με το χέρι. Καλύπτει μικροαραχνες και από πάνω βάζεις ένα κερί.

Υπάρχει σίγουρα πάνω από μια δεκαετία και είναι ότι πιο amateur μπορείς να κάνεις όσον αφορά το detailing

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 hours ago, kostakis81 said:

ρε παιδες μηπος ειναι ματαια ολα τουτα ? εχω παραδειγματα φιλων που τα εγλυφαν τα αυτοκινητα τους για χρονια με αποτελεσμα στην τελικη οταν πηγαν να τα πουλησουν να μην κανει διαφορα στην τιμη εαν το αμαξι ηταν πενα η εαν ηταν γεματο χαρακιες ... και να το μετανιωσανν γιατι δεν τα χαρηκαν τα αυτοκΗΝΙΤΑ ΤΟΥς ....

φιλοσοφικα εγω εχω παρει την αποφαση και τα σκιζω ολα τα οχηματα ... ουτε γιαλυσματα ουτε συχνα σερβισ ουτε ...να φερεσε σωστα στο μοτερ ?*τερμα ολα παντες κλπ )  

μια ζωη την εχουμε και πρεπει τα πραγματα μας να τα απολαμβανουμε και να τα σκιζουμε (αμαξια μοτο κλπ)  και οχι να γινομαστε κατακουζινοι και περιεργοι για κουτσουλιες ηλιο χρωματα και αιδιες....

 

Μεγάλη κουβέντα αυτή, εξαρτάται πόσο απολαμβάνει κανείς να έχει κάτι υπό την κατοχή του σε καλή κατάσταση. Τη δουλειά δεν την κάνεις για τον επόμενο, την κάνεις για εσένα, αν βρεθεί κάποιος να εκτιμήσει ότι είσαι ψείρας έχει καλώς. Ψυχοθεραπεία είναι, αντί να ασχολείσαι ατελείωτες ώρες με φεισμπουκ και τικτοκ ασχολείσαι με το αμάξι σου.

Εγώ μετά από πολύ κόπο για detailing κατέληξα στο όσο πιο απλά, με όσο λιγότερα καλά προιόντα.

Από την άλλη προφανώς και αν αλλάζεις οχήματα συχνά/έχεις γκαράζ/κάνεις λίγα χιλιόμετρα δεν σε ενοχλέι το θέμα. Αν όμψς το αμάξι είναι εκτεθειμένο και δεν το προσέχεις και το θες πάνω απο δεκαετία, αν το αφήσεις, θα σε αφήσει.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, giannis1_ είπε

Να ρωτήσω κι εγώ...
Έχω γωνιακό τροχό με ρυθμιστή στροφών και γούνα.

Θα κάνει δουλειά για ελαφρύ γυάλισμα ή να πάρω έκκεντρο και άλλες επιφάνειες τριβής?
Βασικά, έχω ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο σε αράχνες αλλά επειδή το πλένω συνήθως με σκέτο πιεστικό και αραιά και που κανονικά με microfiber και 2 κουβάδες θεωρώ οτι θα το διατηρήσω σε καλή κατάσταση.

Έχω γυαλίσει φανάρια και αφαιρέσει μπογιές από μικροχτυπήματα, αλλά το γυάλισμα είναι άλλο. Οπότε θα ήθελα το πιο ελαφρύ στάδιο αρχικά για να μη κάνω πολύ ζημιά στο βερνίκι.
Αν έχετε να μου προτείνετε υλικά και εργαλεία.
Ευχαριστώ!

Τελικά το έψαξα λιγάκι.
Η γούνα είναι σκληρή και έχω αλοιφή compound για μετά από 1000-1500 χαρτί γράφει.
Οπότε θα κάνω ζημιά σίγουρα.
Πήρα ένα MaxShine κίτρινο, clay bar και θα πάρω και την ψιλότερη αλοιφή για δοκιμή.
Σίγουρα με το περιστροφικό θέλει γρήγορες κινήσεις για να μη μένεις στην ίδια επιφάνεια και κάνει κύκλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 hours ago, sphinxgr said:

Πάμε στη φάση με το χέρι και υποθέτουμε ότι παίρνω το SRP της Autoglym και φυσικά πλένω και στεγνώνω καλά. 

  • Πειράζει αν δεν ασχοληθώ και δεν βάλω iron remover k πηλό? προφανώς δεν θα έχει κάτι χοντρό το αμάξι απο βρωμιά. Βασικά δεν θα έχει εμφανή βρωμιά.
  • Για επιπλέον προστασία, υποθέτω μπορώ να βάλω απο πάνω και το AutoGlym Extra Gloss Protection που είναι σχετικά φθηνό. Σωστά?

Τίποτε δεν πειράζει φίλε, εξαρτάται που έχεις θέσει εσύ τον πήχη της ποιότητας.

Μπορείς να περάσεις και κερί κατευθείαν, δε σε σταματάει κανείς άρρωστος σαν την αφεντιά μου στα φόρουμ. Θα κάτσει καλά? Μάλλον όχι αλλά σε μισή ώρα θασαι έτοιμος και το όχημά σου θα γυαλίζει. Δε θα κραατήσει μάλλον αλλα ποιος νοιάζεται? Το ξανακανεις σε 2 μήνες. Βαριέσαι και αυτό? Πάρε ένα P&S bead maker και ψέκαζε 1-2 φορες κάθε πάνελ κατά τη διάρκεια του στεγνώματος με μικροίνες.

Για κανα μήνα θασαι οκ και αν πλυθείς 2 φορές το μήνα άρχοντας. Είναι τελείως υποκειμενικό το θέμα.

Μαλακος ειναι ο πηλός της Autoglym και με το QD της αν δεν πατάς σαν γορίλλας στο αμαξι δε θα εχεις πρόβλημα κανένα.  Αν ασχοληθείς σοβαρά με το decontamination κομμάτι θα εκπλαγείς με το πόση μπίχλα έχει το αμάξι επάνω και δε φαίνεται. 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς οποιαδήποτε εργασία - βελτίωση πάνω στο όχημα δεν έχει όφελος σε μεταπώληση. Ειδικά αν πληρωθεί σε επαγγελματία που ανεβαίνει το κόστος "βελτίωσης".

Εγώ προσωπικά έχω σκοπό να το κρατήσω το όχημα μέχρι να απαγορεύεται να κυκλοφορεί λόγω ρύπων ή οτιδήποτε άλλο με τους νόμους στην Ελλάδα. Άρα δεν με νοιάζει να ανεβάσει αξία ή να χάσει, μόνο στα δικά μου μάτια να αρέσει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tzotzo είπε

Η srp είναι μια ΑΙΟ αλοιφή που δουλεύει με το χέρι. Καλύπτει μικροαραχνες και από πάνω βάζεις ένα κερί.

Υπάρχει σίγουρα πάνω από μια δεκαετία και είναι ότι πιο amateur μπορείς να κάνεις όσον αφορά το detailing

All In One άλλη καλύτερη απο την SRP που να κάνει την ίδια δουλειά, υπάρχει? Ναι μεν ειναι όντως παλιά αφου έχει βραβεία απο το 2011, έχει βγει κάτι που την υπερκαλύπτει όμως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...