Προς το περιεχόμενο

ACS Courier


t_sakk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν  είχα χειρότερη εμπειρία με εξυπηρέτηση στην ζωή  μου.

Πλεον ενημερωνω όλα τα καταστήματα που συνεργαζομαι πως δεν με καλύπτει η ACS .

Η κατάσταση σε κάποια καταστήματα (βλ. Γαλατσίου) είναι απίστευτα τραγική.Τρελό θράσος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μηπως να αλλαξει ο τιτλος γενικα παραπονα με κουριερ? :P

Σημερα στο τοπικο καταστημα γενικης, με ενημερωσαν οτι τελος οι παραδοσεις, και μονο παραλαβες. Πρωτη φορα μου συμβαινει αυτο. Τα καταστηματα ομως που στελνουν τις παραγγελιες μου, μια χαρα πληρωνουν Πορτα-πορτα, και οχι πορτα-point (ή point-point). 

Anyway, οπου μπορω πλεον boxnow. Αν ειναι να βγαινω εγω, τουλαχιστον να το κανω οτι ωρα θελω. Ετσι και αλλιως εδω και λιγα χρονια πληρωνω μονο καρτα γιατι τζαμπα πετουσα 2ευρα σε αντικαταβολες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Καλησπερα και συγνώμη που κανω hijack το θεμα αλλα προτιμησα να χρησιμοποιησω ενα ηδη ανοιχτο παρα να ανοιξω καινουριο.

Εχω στείλει επιστολη απο 23/11/2023 απο την Καβαλα για Αθηνα και ακόμα δεν έχει φτάσει...

στο tracking λεει.. αυτο που σας επισυναπτω...

επικοινωνησα με το υποκαταστημα ζωγραφου... εχουμε πολυ δουλεια λεει....

τα κεντρικα με email ακομα κανουν ερευνα

εκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ τιποτα ακομα.... τι προτείνετε?

2023-12-14 00_20_51-ACS Courier - Αναζήτηση Αποστολών.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, InsertCoinToJoi είπε

Καλησπερα και συγνώμη που κανω hijack το θεμα αλλα προτιμησα να χρησιμοποιησω ενα ηδη ανοιχτο παρα να ανοιξω καινουριο.

Εχω στείλει επιστολη απο 23/11/2023 απο την Καβαλα για Αθηνα και ακόμα δεν έχει φτάσει...

στο tracking λεει.. αυτο που σας επισυναπτω...

επικοινωνησα με το υποκαταστημα ζωγραφου... εχουμε πολυ δουλεια λεει....

τα κεντρικα με email ακομα κανουν ερευνα

εκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ τιποτα ακομα.... τι προτείνετε?

2023-12-14 00_20_51-ACS Courier - Αναζήτηση Αποστολών.jpg

Μη σου κανει εντυπωση,ολοι οσοι εμπλεκονται με black friday ακομα παλευουν να διαχειριστουν τα αδιαχειριστα.
 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μόνιμη η κατάσταση αυτή με την ACS. Πάντα υπάρχει μια δικαιολογία (Χριστούγεννα, Πάσχα, εκπτώσεις, πόλεμος, καύσωνας, βροχή, κρύο, άδειες, μετεωρίτες, ηλιακές καταιγίδες, κοσμική ακτινοβολία κλπ.) για τις καθυστερήσεις, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

Δυστυχώς αποτελεί κάκιστη υπηρεσία και δεν βρίσκεις άκρη. Η ΕΕΤΤ έχει απλά διακοσμητικό ρόλο, μην περιμένεις να βγει άκρη.

Μου έχουν χάσει δέμα, μου έχουν καθυστερήσει παράδοση 15+ ημέρες. Καμία αποζημίωση (από πλευράς ACS), κανονικό δούλεμα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, InsertCoinToJoi said:

εκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ τιποτα ακομα.... τι προτείνετε?

Κοινοτυπη απαντηση, αλλα αφου εκανες καταγγελια στην ΕΕΤΤ (οπου μην περιμενεις το παραμικρο), απλα τους αποφευγεις ευλαβικα.

Θα βρεις υπερβολικα πολλα παραπονα, απο εδω μεχρι οπου αλλου φανταστεις. Κοιταξε πχ τις βαθμολογιες και τα σχολια του υποκαταστηματος στο google review, ειναι η κανονικοτητα της αλυσιδας αυτη η κατασταση.

Με εξαιρεση υπαλληλους τους και φιλικα προσκυμενους στους ιδιους, οι περισσοτεροι ειχαμε απιστευτα προβληματα, οπου και τους αποφευγουμε ευλαβικα.

Καλη τυχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς και το να τους αποφύγεις δεν είναι πάντα εφικτό. Για εμένα αποτελεί λόγο απόρριψης ενός καταστήματος, η αποστολή με ACS.

Όμως δεν είναι κάτι που μπορείς να γνωρίζεις εκ των προτέρων. Για παράδειγμα, παρήγγειλα κάτι την προηγούμενη εβδομάδα μέσω skroutz (επιλέγοντας τη μεταφορική του skroutz plus). Το κατάστημα, επειδή βρίσκεται στην επαρχία, το έστειλε με ACS. Από τη Δευτέρα έχει φτάσει στο κατάστημα της περιοχής και είναι σε αναμονή "προγραμματισμού παράδοσης".

Θα πει κανείς, "γιατί δεν πετάγεσαι να το πάρεις;". Τι συμβαίνει όμως με κατάστημα ACS της περιοχής μου (ίσως συμβαίνει και με άλλα). Έχει την αποθήκη του αλλού. Συνεπώς, ενώ βλέπεις πως το δέμα είναι στο κατάστημα, δεν βρίσκεται πραγματικά εκεί και δεν μπορούν να σε εξυπηρετήσουν. Περιμένεις αναγκαστικά.

Αιλάδα 2.0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την αλλη εγω ψαχνω και επιλεγω να αγοραζω μονο απο καταστηματα που στελνουν με ACS .
To εδω καταστημα ειναι απλα αψογο ταχυτατο και συνεννοήσιμο ( Βασιλικο κεντρικη ευβοια) .
Αρα λογικα ολλα ειναι θεμα του "παραρτηματος" και οχι της φιρμας ........ οταν εμενα Αθηνα κατω πατησια ηταν ΓΤΠΚ  σημειωματα χωρις να χτυπανε , απων χωρις να περασουν ποτε κλπκλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, vdanasto said:

Δυστυχώς και το να τους αποφύγεις δεν είναι πάντα εφικτό. Για εμένα αποτελεί λόγο απόρριψης ενός καταστήματος, η αποστολή με ACS.

Όμως δεν είναι κάτι που μπορείς να γνωρίζεις εκ των προτέρων. Για παράδειγμα, παρήγγειλα κάτι την προηγούμενη εβδομάδα μέσω skroutz (επιλέγοντας τη μεταφορική του skroutz plus). Το κατάστημα, επειδή βρίσκεται στην επαρχία, το έστειλε με ACS. Από τη Δευτέρα έχει φτάσει στο κατάστημα της περιοχής και είναι σε αναμονή "προγραμματισμού παράδοσης".

Θα πει κανείς, "γιατί δεν πετάγεσαι να το πάρεις;". Τι συμβαίνει όμως με κατάστημα ACS της περιοχής μου (ίσως συμβαίνει και με άλλα). Έχει την αποθήκη του αλλού. Συνεπώς, ενώ βλέπεις πως το δέμα είναι στο κατάστημα, δεν βρίσκεται πραγματικά εκεί και δεν μπορούν να σε εξυπηρετήσουν. Περιμένεις αναγκαστικά.

Αιλάδα 2.0

Με οσα καταστηματα συνεργαζομαι, ρωταω ποιες υπηρεσιες αποστολης εχουν. Οι περισσοτεροι εχουν τουλαχιστον δυο, οποτε αποκλειστικα και μονο επιλεγω οποιαδηποτε αλλη.

Μια φορα μου ειπαν ψεματα και εστειλαν με την ACS οπου δεν ξαναγορασα απο αυτους. Το προβλημα ηταν (η μηπως ειναι; ) με την Αγγλια οπου δυστηχως τα ταχυδρομεια εκει συνεργαζονται αποκλειστικα με την ACS

Ειμαι κατοικος Καλλιθεας Αττικης, αν δεις τα σχολια του υποκαταστηματος στο google θα καταλαβεις τι γινεται εδω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Getta Robo είπε

Με οσα καταστηματα συνεργαζομαι, ρωταω ποιες υπηρεσιες αποστολης εχουν. Οι περισσοτεροι εχουν τουλαχιστον δυο, οποτε αποκλειστικα και μονο επιλεγω οποιαδηποτε αλλη.

Μια φορα μου ειπαν ψεματα και εστειλαν με την ACS οπου δεν ξαναγορασα απο αυτους. Το προβλημα ηταν (η μηπως ειναι; ) με την Αγγλια οπου δυστηχως τα ταχυδρομεια εκει συνεργαζονται αποκλειστικα με την ACS

Ειμαι κατοικος Καλλιθεας Αττικης, αν δεις τα σχολια του υποκαταστηματος στο google θα καταλαβεις τι γινεται εδω.

Η δική μου είναι χειρότερη. ACS Αργυρούπολης - 2.3 στο Google Maps 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενω ειναι η χειροτερη πλέον όλοι συνεργάζονται με αυτήν και με μειωμένο προσωπικό στα περισσότερα υποκαταστήματα, λογικές είναι οι καθυστερήσεις.

Ειδικά αυτή τη περίοδο με temu, black friday και γιορτές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Στις 19/12 έκανα παραγγελια απο το you.gr το Tab S9 ultra, στις 20/12 το δεμα παραδοθηκε στην ACS για παράδοση στη Θεσσαλονίκη.  Απο τότε στην αναζήτηση αποστολών το βγάζει στο hub της Αθήνας. Η ACS δεν το σηκωνει κανείς ποτε, έχω επικοινωνήσει 3 φορες σε αυτο το διαστημα με το you.gr οπου απλα μου λέγανε οτι έχουν μεγάλο όγκο στην ACS και γι αυτο καθυστερεί. Εγω προσπάθησα να βρω καποια λύση πχ να στειλω δικο μου courrier να το παραλάβει αλλα στο τηλεφωνο οι υπάληλοι μου λεγαν οτι δεν υπαρχει τετοια δυνατοτητα. Η παραγγελεια έχει πληρωθει με κάρτα και εχει κοπει τιμολόγιο. Δεν θελω να ακυρώσω την παραγγελία γιατι η τιμη ηταν η χαμηλοτερη στην αγορά και επίσης είχε και προωθητικη ενέργεια η Samsung για αγορα του tablet μέσα στις γιορτές που έδινε δώρο το πληκτρολόγιο.Υπάρχει κατι που μπορω να κάνω; Φοβαμαι οτι μπορει ακόμα και να χάθηκε το δεμα.

ΥΓ: Απο οτι καταλαβα you.gr και ACS είναι στον ιδιο όμιλο επιχειρήσεων για αυτό δεν δινουν αλλη δυνατότητα αποστολής. ΜΑΥΡΟ και στους δυο! Ειδικά η ACS απορώ πως λειτουργεί ακομα με τοσο χάλια υπηρεσίες. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ACS έχει κάνει συμφωνία με skroutz, you και ένα σωρό άλλες εταιρείες με τεράστιο όγκο πωλήσεων. 

Από την περιόδο black friday και μετά είχαν τεράστιες καθυστερήσεις.

Εσύ θα μιλήσεις αρχικά με το you.gr. Αυτοί είναι που σου πούλησαν το προιόν και οι υπεύθυνοι για να πιέσουν την ACS.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...