Προς το περιεχόμενο

ACS Courier


t_sakk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

3 φορες εχω μιλησει σε αυτες τις 3 βδομαδες. Δεν αλλαξε κατι, χθες μαλιστα η τηλεφωνητρια είπε οτι θα με καλεσουν να με ενημερώσουν αλλα ακομα περιμένω. 

Αν έχουν τοσο μεγάλο όγκο ας δώσουν και σε καμια ποιο μικρή εταιρεία δουλειά εφοσον δεν μπορουν να την διαχειριστούν. Αυτο δεν το δεχομαι σαν δικαιολογια για την τραγικη καθυστερηση. 3 βδομαδες για Αθηνα - Θεσσαλονίκη;;  🤬

Επεξ/σία από Grobath
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εγώ πλέον όταν βλέπω acs δεν παραγγέλνω.

Στο σκρουτζ σήμερα που μιλάμε έχει διορθωθεί το πρόβλημα των καθυστερήσεων, γνωρίζει κανένας; Γιατί και εκεί είχα καθυστέρηση γύρω στις 20+ μέρες...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Εγώ πλέον όταν βλέπω acs δεν παραγγέλνω.

Στο σκρουτζ σήμερα που μιλάμε έχει διορθωθεί το πρόβλημα των καθυστερήσεων, γνωρίζει κανένας; Γιατί και εκεί είχα καθυστέρηση γύρω στις 20+ μέρες...

σε παραγγελια που έκανα αρχες Δεκέμβρη, αλλά μου το στείλανε με acs, έφτασε τέλη Δεκέμβρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορείς να ζητήσεις με κάποιον τρόπο αποζημίωσή για τις μέρες που καθυστέρησε; Μόνο ετσι θα αλλαξουν συμπεριφορα αμα δινουν κανα 20-30€ για καθε δεμα που καθυστέρησε.

Επεξ/σία από Grobath
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όμιλος quest ότι χειρότερο πλέον. Μου είχαν δεσμεύσει 300 ευρώ για 2 μήνες για δικά τους υπαιτιότητα και χωρίς καμία ενημέρωση και με συνεχόμενα ψέματα. Εμένα μου την έκανε η istorm. Αλλά και σε συνεχόμενα email που έστειλα και στο email του ομίλου quest δεν μου απάντησαν. Αντιεπαγγελματίες. Έγινε και καταγγελία ΣΤΚ, ΙΝΚΑ κλπ και ούτε και εκεί ασχολήθηκαν. Γενικά είναι να μη μπλέξεις. Οι πιο τίμιοι για courier πλέον είναι το boxnow όπου το βρω το επιλέγω.

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι δυνατον να μην υπαρχει κάποιος φορεας που να τους κόβει προστημα για τετοιες συμπεριφορές; Είναι ξεκάθαρη μη τηρηση υπηρεσιας οταν λεει 3-5 εργασιμές και κανει 15 τουλαχιστον. Απο κινεζο σιτε εκανα παραγγελια 26/12 και παρελαβα χθες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Grobath said:

Είναι δυνατον να μην υπαρχει κάποιος φορεας που να τους κόβει προστημα για τετοιες συμπεριφορές; Είναι ξεκάθαρη μη τηρηση υπηρεσιας οταν λεει 3-5 εργασιμές και κανει 15 τουλαχιστον. Απο κινεζο σιτε εκανα παραγγελια 26/12 και παρελαβα χθες!

Εχουν γινει διαφορες καταγγελιες για την ACS, αλλα δεν βγηκε ποτε ακρη. Μια λυση υπαρχει. Μην συνεργαζεσαι με επιχειρησεις οπου αποστελνουν μεσω της ACS.

Τα εχουμε πει και παρακατω

 

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ιστορία ξεκινάει στις 7 Δεκεμβρίου 2023.
Ηλικιωμένος συγγενής αποφασίζει να παραγγείλει ένα ζευγάρι μποτάκια από κατάστημα της βορείου Ελλάδας.
Κι εγώ, έχοντας τραυματικές εμπειρίες με τις γνωστές τακτικές «χτυπήσαμε το κουδούνι και δεν σας βρήκαμε», παρεμβαίνω προτείνοντας αντί για παράδοση κατ’ οίκον, παραλαβή από θυρίδα. Γιατί σε αυτές τις ηλικίες οι άνθρωποι δεν έχουν ούτε διάθεση, ούτε αντοχές να φυλάνε σκοπιά περιμένοντας αν και πότε θα έρθει ο διανομέας.
Ανάθεμα την ώρα, κατάρα τη στιγμή!
Ο έμπορος στέλνει το δέμα την επόμενη εργάσιμη. Υπενθυμίζω πως διανύουμε την 1η βδομάδα Δεκεμβρίου, η κίνηση είναι μεν αυξημένη αλλά δεν έχει κορυφωθεί.
Μετά από 11 μέρες αδράνειας σημειώνεται πρόοδος και η μπάρα φτάνει στο προτελευταίο στάδιο - Στο tracking number εμφανίζεται η ένδειξη «Κατάστημα παράδοσης»

ACS.png.c5f4a61fd137f46482f8d38ae0489970

Εντάξει, σκέφτομαι, πήρε παραπάνω απ’ όσο είχα εκτιμήσει αλλά δεδομένης της εορταστικής περιόδου δεν είναι και τραγική η καθυστέρηση.
Και μετά, σιγή ασυρμάτου.
Βλέποντας πως το πολυπόθητο PIN δεν έρχεται, αρχίζουν τα τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση πελατών.
Το έργο συνεχίζεται για κάμποσες μέρες (ευτυχισμένο το 2024!) μέχρι που στις 3 Ιανουαρίου προτείνουμε στην υπάλληλο να μεταβούμε στο πλησιέστερο κατάστημα.
Όπερ και εγένετο.
Στην ουρά λοιπόν μαζί με άλλους 20+ νοματαίους - Αυτό ακριβώς δηλαδή που θέλαμε να ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ.

Φτάνοντας στο γκισέ και παρότι έχω καταπνίξει την αγανάκτησή μου μιλώντας σε ήπιους τόνους, η ευγενεστάτη, γλυκύτατη και ωραιοτάτη υπάλληλος αντιλαμβάνεται το αδιέξοδο και κρίνει σκόπιμο να με ενημερώσει.
Τότε και μόνο τότε πληροφορούμαι πως η απλή συμπλήρωση «Παραλαβή από το Smartpoint Locker #τάδε που βρίσκεται στην οδό τάδε» στο πεδίο «Σημειώσεις» της φόρμας παραγγελίας κάθε καταστήματος, δεν εγγυάται παραλαβή από θυρίδα.
Ακόμα και αν υπάρξει συνεννόηση με τον έμπορο μέσω τηλεφώνου σε περίπτωση που το σχόλιο διαφύγει της προσοχής του - κάτι που πράξαμε λίγες ώρες μετά την αγορά.
Πρέπει, λέει, στο πεδίο «Διεύθυνση» να βάζουμε τη διεύθυνση του Locker και όχι της οικίας. [ΣΗΜ: Υπήρχε ήδη καρτέλα πελάτη με συμπληρωμένη δ/νση σπιτιού]

Μόνο εγώ το μαθαίνω τώρα; Μόνο εγώ; 🤯
Δεν είναι rant, ειλικρινά δεν ξέρω.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 9-11 είπε

Τότε και μόνο τότε πληροφορούμαι πως η απλή συμπλήρωση «Παραλαβή από το Smartpoint Locker #τάδε που βρίσκεται στην οδό τάδε» στο πεδίο «Σημειώσεις» της φόρμας παραγγελίας κάθε καταστήματος, δεν εγγυάται παραλαβή από θυρίδα.
Ακόμα και αν υπάρξει συνεννόηση με τον έμπορο μέσω τηλεφώνου σε περίπτωση που το σχόλιο διαφύγει της προσοχής του - κάτι που πράξαμε λίγες ώρες μετά την αγορά.
Πρέπει, λέει, στο πεδίο «Διεύθυνση» να βάζουμε τη διεύθυνση του Locker και όχι της οικίας. [ΣΗΜ: Υπήρχε ήδη καρτέλα πελάτη με συμπληρωμένη δ/νση σπιτιού]

Μπορεις να ξανα δεις αν στο site εχει επιλογη για smartpoint? Στο you (ενα απο τα κλασικα που εχει συνεργασια με acs), αν επιλεξω παραλαβη απο καταστημα μου βγαζει μεσα τα acs και τα smartpoint

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, SabotazNic said:

Μπορεις να ξανα δεις αν στο site εχει επιλογη για smartpoint? Στο you (ενα απο τα κλασικα που εχει συνεργασια με acs), αν επιλεξω παραλαβη απο καταστημα μου βγαζει μεσα τα acs και τα smartpoint

Ναι, το έχω υπ’ όψιν.
Τα μεγέθη ωστόσο είναι διαφορετικά. Τα τοπικά καταστήματα δεν έχουν την πολυτέλεια να προσφέρουν πληθώρα επιλογών όπως οι αλυσίδες ή άλλοι μεγάλοι της αγοράς.
Ο συγκεκριμένος έμπορος συνεργάζεται με ACS και ΕΛΤΑ Courier (έχω ψωνίσει από καταστήματα που δεν δίνουν καν επιλογή - μία μεταφορική εταιρεία, take it or leave it)
Διάλεξα την ACS λόγω της ευκολίας των lockers και τελικά ταλαιπωρήθηκα (-με) περισσότερο απ’ όσο αν επιλέγαμε την κλασική παράδοση κατ’ οίκον που σε τελική ανάλυση -και αν τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα του tracking number- σε δεσμεύει για μία μόνο μέρα.

Επεξ/σία από 9-11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα έχω παραγγείλει από ένα κατάστημα ένα προϊόν το οποίο η μεταφορική είναι από την acs… την παραγγελία την έχω κάνει από της 22 Δεκεμβρίου και ακόμα περιμένω… και σήμερα μαθαίνω πως είναι στα κεντρικά της acs στην αθηνα μπορώ να παω απευθείας εκει και να το παραλάβω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 minutes ago, Mr.kostas said:

Καλησπερα έχω παραγγείλει από ένα κατάστημα ένα προϊόν το οποίο η μεταφορική είναι από την acs… την παραγγελία την έχω κάνει από της 22 Δεκεμβρίου και ακόμα περιμένω… και σήμερα μαθαίνω πως είναι στα κεντρικά της acs στην αθηνα μπορώ να παω απευθείας εκει και να το παραλάβω?

Πρεπει να ερθεις σε επικοινωνια μαζι τους για να δεις που στο καλο βρισκεται και τι επιλογες ισως σου δωσουν για να το παραλαβεις.. το ιδιο ακριβως εκαναν και σε φιλη...

Παραλληλα μπορεις επισης να καταγγειλεις την ολη ταλαιπωρια σου στο παρακατω συνδεσμο, ισως και να υπαρχει σελιδα να σταματανε να πετανε χαρταετο στην ΕΕΤΤ και να αποφασισουν τελος παντων να συνετισουν τους κολλητους τους, της ACS

https://www.eett.gr/ypovoli-kataggelias/

Εσυ κοιταξε απλα και λαικα να μην ξανασυνεργαστεις ποτε μαζι τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Getta Robo είπε

Πρεπει να ερθεις σε επικοινωνια μαζι τους για να δεις που στο καλο βρισκεται και τι επιλογες ισως σου δωσουν για να το παραλαβεις.. το ιδιο ακριβως εκαναν και σε φιλη...

Παραλληλα μπορεις επισης να καταγγειλεις την ολη ταλαιπωρια σου στο παρακατω συνδεσμο, ισως και να υπαρχει σελιδα να σταματανε να πετανε χαρταετο στην ΕΕΤΤ και να αποφασισουν τελος παντων να συνετισουν τους κολλητους τους, της ACS

https://www.eett.gr/ypovoli-kataggelias/

Εσυ κοιταξε απλα και λαικα να μην ξανασυνεργαστεις ποτε μαζι τους.

Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τουσ δύο φορές με 20 λεπτά αναμονή με αποτέλεσμα να μου το κλείσουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 minutes ago, Mr.kostas said:

Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τουσ δύο φορές με 20 λεπτά αναμονή με αποτέλεσμα να μου το κλείσουν

Κλασικη παραδοσιακη ACS. τι πιο λογικο να πηζουν 24/7/365 και τα τηλεφωνικα τους κεντρα;

Δες παρακατω και ζητα να επικοινωνησουν -λεμε τωρα- αμεσα μαζι σου

https://www.acscourier.net/el/exypiretisi/kentro-pliroforisis/zitiste-mas-na-sas-kalesoume/

Σε καθε περιπτωση ομως κοιτας να κανεις και επωνυμη καταγγελια απο τον παραπανω συνδεσμο μεσω την ΕΕΤΤ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...