Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου , Τουρμπο η Ατμοσφαιρικο ?


dvlsakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 hours ago, northjohn said:

Το ψιλο τίμιο έβγαλε πρόβλημα καδένας 1.800€ εκτός εγγύησης.

Την επόμενη στιγμή όμως πιθανώς να έχει. Να σου θυμίσω ότι τα ίδια λέγανε για τους tsi όταν αντικατέστησαν τους επίσης προβληματικούς αν και ατμοσφαιρικούς fsi (είχα και από αυτό).Επίσης τα ίδια λέγανε για τον 1,5tsi που λύνει τα προβλήματα των προηγούμενων κ.ο.κ.

Υπάρχουν σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα για τα οποία τοποθετήθηκα αρνητικά στο group.Και οι σημερινοί κινητήρες ΑΝ παρουσιάσουν κάτι θα καταργηθούν. Δεν σημαίνει αυτό ότι παίρνει η εταιρία συγχωροχάρτι και βαπτίζεται αυτόματα αξιόπιστη.

 Δεν υπερασπίζομαι ούτε είμαι οπαδός κάποιας εταιρίας. Είμαι εξοργισμένος με την VAG ως καταναλωτής για όσα αντιμετώπισα πληρώνοντας περισσότερα χρήματα για την υποτιθέμενη αξιοπιστία της την οποία αποδεδειγμένα ΔΕΝ έχει.

Δεν ξέρω αν έχουν άλλοι τα πρωτεία ούτε με ενδιαφέρει (δεν είμαι οπαδός). Έχω καταλήξει ποια εταιρία σίγουρα δεν θα επιλέξω ξανά (πάντα αντικειμενικά), όπως επίσης και ποιες (λίγες) μπορώ να εμπιστευτώ , για την  αγορά καινούργιου αυτοκινήτου όταν και αν.

Τέλος ειλικρινά σου εύχομαι να μην αντιμετωπίσεις ποτέ σοβαρά προβλήματα από το vw σου.

Θα μπορούσε να σου ραγίσει και πιστόνι σε 2 μέρες μετά την αγορά. Ή να μη σου βγάλει ποτέ τίποτα. Έχω γνωστό με Polo GTI 1.4 με 200+ χιλιάδες χλμ χωρίς να κάνει κιχ (ούτε το μοτέρ, ούτε το DSG7). Τι μας λέει αυτό; Τίποτα απολύτως! Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν μπελάς σε 15 μεριές. Σε κάποιους (πολύ τυχερούς) δεν έβγαλε θέμα, αλλά οι περισσότεροι το σιχτιρίζανε.

Ένας κινητήρας (ή αυτοκίνητο) δηλαδή, χαρακτηρίζεται ζημιάρικο (ή όχι ζημιάρικο) με βάση το τι γίνεται σε μεγάλο αριθμό μονάδων, όχι σ' εσένα ή σε 'μενα. Και ο TSI 1.2 ήταν «ψιλο-τίμιος». Δεν ήταν στα επίπεδα των σημερινών, αλλά ούτε σημαντικά προβληματικός. 

Το τι έγινε στο παρελθόν, ή τι ΘΑ γίνει στο μέλλον, δε βλέπω πως μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις γι' αγορά κάποιου σήμερα, με τα δεδομένα που δείχνουν ότι τώρα δεν έχουμε πρόβλημα. Και οι σημερινοί κινητήρες είναι στην αγορά χρόνια (π.χ. ο TSI 1.0 βγήκε το 2015), δεν είναι κυριολεκτικά σημερινοί. Δεν υφίσταται σαν ιδέα το ΑΝ θα παρουσιάσουν κάτι. 

Καταλήγουμε ξανά στο ίδιο πράγμα. Είσαι εξοργισμένος με τη VW διότι έπαθες πολλές & ακριβές ζημιές σε μία πολύ κακή «εποχή» για την εταιρεία. Όπως πολύς κόσμος ακόμα. Καλά κάνεις, είναι δικαίωμά σου, και σε στηρίζω γι' αυτό. Κανείς δε θα 'πρεπε να παίρνει ένα αυτοκίνητο (ή οποιοδήποτε προϊόν) που δε το γουστάρει, και δεν έχει καν την υποχρέωση να το αιτιολογήσει αντικειμενικά. Αλλά η απόφαση για μη αγορά είτε τώρα, ή (ακόμα χειρότερα) στο μέλλον, σε καμία περίπτωση δεν είναι αντικειμενική. Είναι συναισθηματική

Ακριβά προβλήματα δυστυχώς αντιμετώπισα στο προηγούμενο (περισσότερα από 1.800€), αλλά ακριβώς επειδή δεν αντέδρασα συναισθηματικά, αλλά αντικειμενικά, πήρα πάλι VW (το 2018). Ήξερα τι έχει γίνει στα χρόνια που πέρασαν μέχρι να πω το «ναι, θα προχωρήσουμε» στον πωλητή, ήξερα και τι έχουν φτιάξει - διορθώσει, αλλά και τι όχι. Μετά από 5 χρόνια, 101.000 χλμ (σχεδόν τα μισά με υγραέριο), και η μοναδική «ζημιά» να'ναι μία ξεχαρβαλωμένη USB, θεωρώ ότι δικαιώθηκα. 

11 hours ago, korakios said:

dsg , αστοχία υλικού (συνεχίζουν ακάθεκτοι την ελαττωματική κατασκευή του , στα ξηρού τύπου ) 

υπάρχουν και άλλα όπως δίσκο/πλατό , δισκόπλακες κτλ στο group αλλά όχι τόσο συχνά

Δε λέω οτι άλλες εταιρίες δεν πάσχουν , αλλά μη λέμε και οτι τα vag σήμερα είναι και αξιόπιστα 😂

Αυτό με το DSG είναι περισσότερο τύπου «μα έτσι λένε όλοι», παρά πραγματικότητα. Είμαι μέλος τόσο στην ομάδα του T-ROC, όσο και στο «παραδοσιακό» VW CLUB. Παίζει να μην έχουμε δει συνολικά πάνω από 10 post με πρόβλημα σε DSG σε καινούρια αυτοκίνητα, σε ομάδες με πολλές χιλιάδες μέλη.

Btw, και τα DSG6 υγρού (DQ250) είχαν τα δικά τους θεματάκια πιο παλιά, απλά αυτά για κάποιο λόγο είχαν βγάλει τη «φήμη» του αξιόπιστου, οπότε δε τρελαίνονταν όλοι κάθε φορά που εμφανιζόταν ένα προβληματικό. Έσκαγε post με πρόβλημα στο DQ200 κι όλοι θα... άφριζαν. Στο 6-άρι δε συγκινούνταν. Θα το χαρακτήριζα το λιγότερο «ενδιαφέρον» σαν φαινόμενο. 

:D

==========

Και τέλος, χωρίς πλέον ν' απευθύνεται σε κάποιον συγκεκριμένα (γι' αυτό και το διαχωριστικό από πάνω), θα θέσω ένα γενικό ερώτημα. Κυριολεκτικά όλες οι εταιρείες έχουν βγάλει flops. Κάποιες συνεχίζουν να βγάζουν. Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ εταιρεία που να έχει σταθερά θετική "καριέρα", χωρίς να έχει βγάλει αυτοκίνητα που σου 'ρχοταν να τα στείλεις στην πρέσα. Από τη VW την περασμένη δεκαετία, που δεν έβρισκες αυτοκίνητο να μην είναι ρημαδιό; Τον υπέροχο 1.33 της Toyota λίγο πιο μετά, που ήθελε έξτρα 40-λιτρο τεπόζιτο λαδιού δίπλα στη βενζίνη; Τα εξίσου υπέροχα BlueHDI του PSA μέχρι και σήμερα, που το ετήσιο service έχει γίνει λάδια - φίλτρο - αλλαγή δοχείου AdBlue; Τους ιμάντες που κόβανε στα Ford με ρυθμό που μετριούνταν σε KHz; Μπορώ να σας πω χοντροπατάτες για κάθε μάρκα, trust me on this.

Η αξιοπιστία αφορά κάθε αυτοκίνητο, κάθε κινητήρα, αλλά και κάθε κιβώτιο ή σύστημα infotainment ξεχωριστά, ενώ είναι και κάτι εξελισσόμενο και τρέχον. Δεν είναι μπαλόνι που άμα σκάσει, έσκασε, ούτε κρυστάλλινο ποτήρι, που επίσης άμα σπάσει, έσπασε. Άμα πάμε μ' αυτή τη λογική θα πρέπει να πάρουμε γαϊδάρους όλοι.

One more thing (πολύ Apple ακούστηκε αυτό :mellow:). Η μηχανική αξιοπιστία δεν είναι καν το #1 κριτήριο για πολύ κόσμο, ίσως ούτε καν από τα πρώτα. Ούτε και για 'μενα, ασχέτως που μου έκατσε καλά το τελευταίο κάρο σ' αυτό το ζήτημα. Ένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα που πέρασαν από την οικογένεια το θεωρούσαμε τόσο αίσχος σαν σύνολο, που το ξεφορτωθήκαμε για χάρη του αρκετά πιο ζημιάρικου Polo 1.4 (9Ν3). Ουπςςς. :lol:

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Haldol είπε

. Αλλά η απόφαση για μη αγορά είτε τώρα, ή (ακόμα χειρότερα) στο μέλλον, σε καμία περίπτωση δεν είναι αντικειμενική. Είναι συναισθηματική

Εδώ είναι η διαφωνία μας: Η απόφασή  μου είναι καθαρά αντικειμενική βάσει των όσων αντιμετώπισα σε βάθος 15ετίας σε διαφορετικά προϊόντα της εταιρείας. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να επιμένω και να προτιμήσω είτε τώρα είτε στο μέλλον μια εταιρία που αποδεδειγμένα -αντικειμενικά με έχει απογοητεύσει. 

 το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού και εγώ έχω ξεπεράσει το τρις επειδή ακριβώς σκεφτόμουν όπως περιγράφεις. Τέταρτη ίδια αμαρτία δεν έχω σκοπό να ξανακάνω και σίγουρα αυτή δεν είναι συναισθηματική απόφαση.

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Το τι έγινε στο παρελθόν, ή τι ΘΑ γίνει στο μέλλον, δε βλέπω πως μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις γι' αγορά κάποιου σήμερα, με τα δεδομένα που δείχνουν ότι τώρα δεν έχουμε πρόβλημα

Διαφωνώ κάθετα σε ότι αφορά το παρελθόν (ακόμη και πρόσφατο).Σε κάθε αγορά θα πρέπει να εξετάζεις την αξιοπιστία της εταιρίας που θα εμπιστευθείς. Το τώρα δεν έχουμε πρόβλημα, αύριο μπορεί να γίνει στο ότι χθες είχαμε πρόβλημα, αφού αυτό έχει ήδη συμβεί.

Γιατί να προτιμήσω και πάλι το group όταν για παράδειγμα:

Ζημιάρικα Ιταλικά δεν μου έχουν παρουσιάσει το παραμικρό σε 3 επίσης αυτοκίνητα που είχα 

1.bravo 1.4 t.jet δεν έκαιγε σταγόνα λάδι δεν έβγαλε την παραμικρή ζημιά σε 4 χρόνια και πουλήθηκε σε 24ώρες όταν μπήκε αγγελία.

2.Punto δύο αυτοκίνητα 1999 και 2002.Επίσης μηδενική κατανάλωση λαδιού. Το ένα παρουσίασε πρόβλημα στο ηλεκτρικό τιμόνι και το δεύτερο διαρροή νερού από το a/c που θεώρησα τότε σοβαρή ζημία για να τα ξεφορτωθώ. Εκεί πράγματι αντέδρασα συναισθηματικά.

Επίσης:

Opel astra : τέσσερα  αυτοκίνητα  (1993 - 2000 - 2005 - 2009) Η κατανάλωση λαδιού ήταν το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα και μια αντλία βενζίνης -εντός εγγύησης-στο τελευταίο.

FORD FOCUS 2008 1.6 VVTI  2008 πρόβλημα μόνο με την κλειδαριά, άψογο αλλά και θορυβώδες.

Renault kangoo - citroen c3 & c2 & saxo -toyota corolla και άλλα επίσης δεν παρουσίασαν σοβαρά προβλήματα.

Έχοντας την παραπάνω εμπειρία ποιος σώφρων  άνθρωπος θα επέλεγε την μόνη εταιρία που πέτυχε 3 στα 3 προβληματικά αυτοκίνητα;

Είναι δικαίωμα του καθένα να επιλέγει υποκειμενικά και με οπαδικά κριτήρια το αυτοκίνητο του, εγώ προτιμώ να επιλέγω βάσει αντικειμενικών κριτηρίων.

 

 

 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, northjohn said:

Είναι δικαίωμα του καθένα να επιλέγει υποκειμενικά και με οπαδικά κριτήρια το αυτοκίνητο του, εγώ προτιμώ να επιλέγω βάσει αντικειμενικών κριτηρίων.

Σαφώς, αλλά κάνεις αυτό ακριβώς που λες ότι δεν κάνεις. Μόνο σ' αυτό θα εστιάσω. Όταν λέμε ότι αποφασίζουμε κάτι «αντικειμενικά», πάει να πει ότι το κρίνουμε έτσι όπως πραγματικά είναι (με βάση τα δεδομένα) και όχι όπως το αντιλαμβανόμαστε εμείς. Τα δεδομένα όμως εδώ και κάποια χρόνια λένε ότι το VAG έχει σταματήσει να βγάζει προβληματικά αυτοκίνητα. Η λογική ότι «κάηκες 3 φορές, άρα ποτέ ξανά», δεν εξετάζει καν κάποιο δεδομένο που να αφορά το προϊόν. Εστιάζει αποκλειστικά και μόνο στη συμπεριφορά τη δική σου, βάση προηγούμενης κακής εμπειρίας. 

Τις εποχές που η εταιρεία αυτή έβγαζε όντως αυτοκίνητα με πάμπολλα προβλήματα και θα ήταν αναμενόμενο και λογικό να μην ψωνίσεις απ' αυτούς εφόσον δίνεις μεγάλη σημασία στην αξιοπιστία, εσύ επέλεξες, και ξανα-επέλεξες, και ξανα-μανα-επέλεξες τη γκάμα τους (γι' άγνωστο λόγο). Με άλλα λόγια, ούτε τότε επέλεξες αντικειμενικά, αλλά ούτε και τώρα.

Το ζήτημα είναι καθαρά λεξιλογικό, διότι βαφτίζεις «αντικειμενικό» κάτι το οποίο ακόμα και το λεξικό το ορίζει ως το ακριβώς αντίθετο. Γι' αυτό και ξεκαθάρισα από τα πρώτα post πως δέχομαι απόλυτα το «δε τους γουστάρω, ξενέρωσα», αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δε βασίζεται σε δεδομένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Haldol είπε

Το ζήτημα είναι καθαρά λεξιλογικό, διότι βαφτίζεις «αντικειμενικό» κάτι το οποίο ακόμα και το λεξικό το ορίζει ως το ακριβώς αντίθετο. Γι' αυτό και ξεκαθάρισα από τα πρώτα post πως δέχομαι απόλυτα το «δε τους γουστάρω, ξενέρωσα», αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δε βασίζεται σε δεδομένα.

Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε την αντιπαράθεση.

Αυτά που έχω αντιμετωπίσει με παραδείγματα και στοιχεία τα θεωρείς υποκειμενικά ενώ κατά την άποψη σου είναι αντικειμενικό να τα διαγράψω όλα και να επιβραβεύσω την vag.

Ας κρίνει ο καθένας ποιος από τους δυο έχει δίκιο. 

14 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Και μόνο τυχαίο δεν είναι που όλος ο όμιλος πλέον έχει περιοριστεί σε δυο κινητήρες 1.0 και 1.5 και αυτοί τοποθετούνται από vw polo μέχρι t-roc.

Ας περιμένουμε λοιπόν για να δούμε αν θα επαναληφθούν οι προηγούμενες "επιτυχίες" της εταιρίας ή αν πράγματι κατάφερε να βγάλει αξιόπιστα αυτοκίνητα. Μέχρι τότε καλή τύχη σε όσους την επιλέξουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, northjohn είπε

Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε την αντιπαράθεση.

Αυτά που έχω αντιμετωπίσει με παραδείγματα και στοιχεία τα θεωρείς υποκειμενικά ενώ κατά την άποψη σου είναι αντικειμενικό να τα διαγράψω όλα και να επιβραβεύσω την vag.

Ας κρίνει ο καθένας ποιος από τους δυο έχει δίκιο. 

Ας περιμένουμε λοιπόν για να δούμε αν θα επαναληφθούν οι προηγούμενες "επιτυχίες" της εταιρίας ή αν πράγματι κατάφερε να βγάλει αξιόπιστα αυτοκίνητα. Μέχρι τότε καλή τύχη σε όσους την επιλέξουν.

Εχει μια πενταετία που κυκλοφορεί ο εν λόγω κινητήρας χωρίς προβλήματα. Στο 1.4 και 2.0 τα προβλήματα εμφανίστηκαν σε λιγότερο από 2 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Εχει μια πενταετία που κυκλοφορεί ο εν λόγω κινητήρας χωρίς προβλήματα. Στο 1.4 και 2.0 τα προβλήματα εμφανίστηκαν σε λιγότερο από 2 χρόνια.

Ενώ στον 1,5  δεν έχει εμφανιστεί τίποτα; ψάξτε λίγο, σε κάθε περίπτωση την καλή τύχη την χρειάζεται κάθε πελάτης αυτής της εταιρίας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, northjohn είπε

Ενώ στον 1,5  δεν έχει εμφανιστεί τίποτα; ψάξτε λίγο, σε κάθε περίπτωση την καλή τύχη την χρειάζεται κάθε πελάτης αυτής της εταιρίας.

Ναι δεν παρουσιάζει. Έχει λυθεί το φαινόμενο καγκουρό μέσα σε λιγότερο από 7 μήνες από το πρόβλημα που εμφανίστηκε. Επειδή είμαι μέλος το Troc facebook εδώ στην Ελλάδα και πάνω από 3.000 άτομα έχουν το 1.5 δηλαδή πάνω από τους μισούς , η ομάδα αριθμεί 6.000 άτομα κοντά , μάντεψε πόσοι έχουν θέμα ή καγκουρό. 0.

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Έχει λυθεί το φαινόμενο καγκουρό μέσα σε λιγότερο από 7 μήνες

Άρα κάτι παρουσίασε κι αυτός...Αν δεν κάνω λάθος είχες γράψει ότι πλήρωσες συνολικά 4 200€ για ζημιά στο δικό σου vw λόγω αστοχίας καδένας αλλά δεν έφταιγε σε τίποτα η καλή εταιρία...

Λυπάμαι, αλλά ως καταναλωτής δεν βλέπω τα αυτοκίνητα με την ματιά του οπαδού μιας μάρκας όπως έχω ξαναγράψει, δεν έχω την μεγαλοψυχία να συγχωρώ τις πατάτες ούτε την αφέλεια να τους επιβραβεύω με την ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλά την 4η,5η...10η φορά που θα τους εμπιστευθώ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, northjohn είπε

Άρα κάτι παρουσίασε κι αυτός...Αν δεν κάνω λάθος είχες γράψει ότι πλήρωσες συνολικά 4 200€ για ζημιά στο δικό σου vw λόγω αστοχίας καδένας αλλά δεν έφταιγε σε τίποτα η καλή εταιρία...

Λυπάμαι, αλλά ως καταναλωτής δεν βλέπω τα αυτοκίνητα με την ματιά του οπαδού μιας μάρκας όπως έχω ξαναγράψει, δεν έχω την μεγαλοψυχία να συγχωρώ τις πατάτες ούτε την αφέλεια να τους επιβραβεύω με την ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλά την 4η,5η...10η φορά που θα τους εμπιστευθώ.

 

Άρα δηλαδή επειδή το Tiguan 5N μοντέλο του 2008 που είναι 15 χρονών μοντέλο, παρουσίασε πρόβλημα φταίει και το troc/golf 8 του 2023 μολονότι δεν παρουσιάζει πρόβλημα? Ως καταναλωτής πρέπει να το κρίνεις δίχως παρωπίδες. Δείξε μου ένα άρθρο που να λέει οτι η vw με το μοτερ 1.0/1.5 έχουν πρόβλημα. Δείξε μου ένα άρθρο από φορουμ που να γράφει για μαζικές ανακλήσεις αγωγές μελών κατά της μαμάς εταιρίας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδα δεν έχει βαλεί κανείς την παράμετρο ότι "ο Έλληνας δεν παραδέχεται το λάθος του, ειδικά αν έχει πληρώσει ακριβά γι αυτό". Οι περισσότεροι πελάτες VAG και BMW, δύσκολα θα παραδεχτούν ότι τους έχει στεναχωρήσει το όχημα για το οποίο πλήρωσαν ένα σκασμό λεφτά. Τουλάχιστον μέχρι να το δώσουν.

Για να γυρίσουμε στο θέμα τρικύλινδρος/τετρακίλυνδρος, εφ' όσον μιλάμε για 4χρονους κινητήρες, ο 4κύλινδρος είναι η λογική υλοποίηση. Μπορείς να φτιάξεις 3κύλινδρο καλύτερο από 4 κύλινδρο; Προφανώς και μπορείς. Απλά το ότι οι εταιρείες έχουν πάει σε 3κίλυνδρα μοτέρ, δεν το έκαναν έχοντας σαν μοναδικό κριτήριο την απόδοση ή την αξιοπιστία, που ενδιαφέρει τον τελικό χρήστη.

Σκεφτείτε το κάπως σαν τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Ναι, μπορείς να πετύχεις πολύ καλό στήσιμο με ημιάκαμπτο πίσω, αλλά καθαρά με κριτήρια οδικής συμπεριφοράς (δηλαδή αν δεν υπολογίσεις κόστος υλικών, ευκολία συναρμολόγησης, αξιοπιστία, ευκολία στο set up, χώρος στο πορτ μπαγκάζ κτλ), όπως και να το κάνουμε, δεν είναι η βέλτιστη λύση.

Αυτή την περίοδο όμως οι μόδα λέει τρικύλινδρο τούρμπο, η τεχνολογία έχει προχωρήσει, και όπως σωστά λένε κάποιοι, πας σε κάποια εταιρεία που θεωρείς ότι έχει δώσει καλά δείγματα στο παρελθόν. Αλλά όντας κάτοχος δεινοσαύρων, στο μυαλό μου το είχα πώς ότι αμάξι και να πάρεις, μια 10ετία θα στη βγάλει απροβλημάτιστα. Αν αυτό πλέον δεν ισχύει, ε υπάρχει θέμα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Άρα δηλαδή επειδή το Tiguan 5N μοντέλο του 2008 που είναι 15 χρονών μοντέλο, παρουσίασε πρόβλημα φταίει και το troc/golf 8 του 2023 μολονότι δεν παρουσιάζει πρόβλημα? Ως καταναλωτής πρέπει να το κρίνεις δίχως παρωπίδες. Δείξε μου ένα άρθρο που να λέει οτι η vw με το μοτερ 1.0/1.5 έχουν πρόβλημα. Δείξε μου ένα άρθρο από φορουμ που να γράφει για μαζικές ανακλήσεις αγωγές μελών κατά της μαμάς εταιρίας.

Ψυχραιμία...αναφέρθηκα στην οπτική - στάση  σου για το πως αντιμετώπισες την ζημία για την οποία δεν έφταιγες.Δεν είπα ότι φταίει πουθενά του troc/golf8 κ.λ.π. αλλά είμαι σίγουρος ότι κι αν εμφανίσουν κάτι πάλι θα υπερασπιστείς την εταιρία.

Δικαίωμα σου είναι εσύ πληρώνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, northjohn είπε

Ψυχραιμία...αναφέρθηκα στην οπτική - στάση  σου για το πως αντιμετώπισες την ζημία για την οποία δεν έφταιγες.Δεν είπα ότι φταίει πουθενά του troc/golf8 κ.λ.π. αλλά είμαι σίγουρος ότι κι αν εμφανίσουν κάτι πάλι θα υπερασπιστείς την εταιρία.

Δικαίωμα σου είναι εσύ πληρώνεις.

Αρχικά την ψυχραιμία μου δεν την χάνω. Πάμε παρακάτω. Δεν υπερασπίζομαι καμία εταιρία. Είχα και Peugeot 207 πίτα στα ηλεκτρολογικά προβλήματα. Κάηκε η γούνα μου στην lion εδώ στη Θεσσαλονίκη.
Εάν όμως στο 2008 έφτιαξαν τα προβλήματα, εδώ και 5 χρόνια δεν έχουν προβλήματα, θα πω λαλακια το 2008, το 207 είχε ηλεκτρολογικά προβλήματα; Δεν αδικώ ένα καλό μοντέλο από ένα προηγούμενο προβληματικό;

 

Φτάσαμε την πενταετία με τον συγκεκριμένο κινητήρα, δίχως προβλήματα. Πόσο παραπάνω χρόνο θες για να παραδεχτείς ότι ο κινητήρας δεν έχει θέματα; Δεκαετία; Μα και στη δεκαετία αν βγάλει πρόβλημα, ποιο άλλο μοτέρ αντέχει δεκαετία δίχως να βγάλει πρόβλημα ή να έχει φυσιολογική φθορά; Οι προηγούμενοι κινητήρες έβγαζαν βλάβη σε λιγότερο από 2 ετια κάτι το οποίο και το γνωρίζεις και εσύ. Σου ανέφερα ότι το 2.0 έκαψε Τούρμπο από τα πρώτα 10.000 χιλιόμετρα και αλλάχτηκε στην αντιπροσωπεία εντός εγγύησης. Έμαθαν τα λάθη τους και εξέλιξαν τους κινητήρες και για αυτό και ξανά πήγαμε σε vw . Εάν είχανε ξανά θέματα δεν θα πηγαίναμε. Μια απλή έρευνα έκανα στα ξένα φόρουμ πριν ξανά επιλέξω vw. Πίστεψε με ότι εκεί τα προβληματικά μοντέλα μαθαίνονται πολύ γρήγορα και πολύ πιο εύκολα ανοίγουν θέματα από εδώ στην Ελλάδα.

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Εάν είχανε ξανά θέματα δεν θα πηγαίναμε. Μια απλή έρευνα έκανα στα ξένα φόρουμ πριν ξανά επιλέξω vw. Πίστεψε με ότι εκεί τα προβληματικά μοντέλα μαθαίνονται πολύ γρήγορα και πολύ πιο εύκολα ανοίγουν θέματα από εδώ στην Ελλάδα.

Επειδή στην περίπτωσή μου και τα τρία καινούργια αυτοκίνητα του γκρουπ  είχανε προβλήματα σε αντίθεση με δέκα αυτοκίνητα άλλων εταιριών που δεν παρουσίασαν το παραμικρό ή σχεδόν το παραμικρό, πιστεύω ότι έχω διαμορφώσει αντικειμενική άποψη για την συγκεκριμένη εταιρία, χωρίς να προτείνω κάποια από τις άλλες με πάθος. 

Ο καθένας λειτουργεί με την καταναλωτική συνείδηση που διαμορφώνει μέσω των εμπειριών του και της πληροφόρησης που έχει. Δεν κατακρίνω όποιον αγοράζει τα προϊόντα της vag ,απλά αναφέρω τις δικές μου εμπειρίες αποτρέποντας, όπως εδώ, όποιον  ενδιαφέρεται ειδικά για μεταχειρισμένο της εταιρίας.

Ο καθένας μπορεί να διαβάσει , να κρίνει και να αποφασίσει. Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε τους διαξιφισμούς για αυτήν την εταιρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
10 ώρες πριν, Haldol είπε

Αυτό με το DSG είναι περισσότερο τύπου «μα έτσι λένε όλοι», παρά πραγματικότητα.

άλλοι άποψη είχαν οι ταξιτζήδες και όταν κάναν μήνυση κατά της αντιπροσωπίας (γιατί όταν τους έσπαγε 2η φορά το dsg τους χρεώναν αντί να καλύπτει η εγγύηση) και τότε η skoda σταμάτησε για ένα διάστημα να φέρνει την octavia σε αυτόματο

δεν είναι θέμα αν θα σου βγάλει τη ζημιά , αλλά πόσο θα το καθυστερήσεις

φυσικά υπήρχαν και ταξιτζήδες που δεν τους έσπασε αλλά αναφέραν την προσοχή και ευλάβεια (πάντα νεκρά σε φανάρι , εκκίνηση χαϊδεύοντας το γκάζι , όπισθεν μετά απο νεκρά και 3 δεύτερα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, korakios said:
  Hide contents

άλλοι άποψη είχαν οι ταξιτζήδες και όταν κάναν μήνυση κατά της αντιπροσωπίας (γιατί όταν τους έσπαγε 2η φορά το dsg τους χρεώναν αντί να καλύπτει η εγγύηση) και τότε η skoda σταμάτησε για ένα διάστημα να φέρνει την octavia σε αυτόματο

δεν είναι θέμα αν θα σου βγάλει τη ζημιά , αλλά πόσο θα το καθυστερήσεις

φυσικά υπήρχαν και ταξιτζήδες που δεν τους έσπασε αλλά αναφέραν την προσοχή και ευλάβεια (πάντα νεκρά σε φανάρι , εκκίνηση χαϊδεύοντας το γκάζι , όπισθεν μετά απο νεκρά και 3 δεύτερα)

Μιλάω για τα τωρινά. Τα πρώτα DSG7 ήταν 'ρδέλο σε κάθε βίδα τους, αλλά ήμαστε αρκετές γενιές μακριά από αυτά. Παίζει να μην είχε γλιτώσει το mechatronic σε πάνω από 15% των κιβωτίων τότε. Επίσης το να παίζει κάποιος με νεκρά σε φανάρι (σε αυτόματο), ή πρώτα όπισθεν, ή άλλα τέτοια κόλπα, δε το λες «προσοχή κι ευλάβεια». Πέτα το ρημάδι στα σκουπίδια το λες. Τουλάχιστον εγώ αυτό θα 'χα κάνει. 

:P

19 hours ago, northjohn said:

Αυτά που έχω αντιμετωπίσει με παραδείγματα και στοιχεία τα θεωρείς υποκειμενικά ενώ κατά την άποψη σου είναι αντικειμενικό να τα διαγράψω όλα και να επιβραβεύσω την vag.

 

Δεν είπα ούτε να τα διαγράψεις όλα, ούτε να τους επιβραβεύσεις, ούτε τίποτα από αυτά. Καλά κάνεις και δε τους γουστάρεις. Αλλά το ότι τα παραδείγματα και τα στοιχεία με τα οποία κρίνεις τη γκάμα του 2023 αφορούν άλλα αυτοκίνητα, άλλους κινητήρες, και άλλα κιβώτια, δεν είναι αντικειμενικό, λυπάμαι. End of story.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...