Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου , Τουρμπο η Ατμοσφαιρικο ?


dvlsakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, Haldol είπε

Δεν είπα ούτε να τα διαγράψεις όλα, ούτε να τους επιβραβεύσεις, ούτε τίποτα από αυτά. Καλά κάνεις και δε τους γουστάρεις. Αλλά το ότι τα παραδείγματα και τα στοιχεία με τα οποία κρίνεις τη γκάμα του 2023 αφορούν άλλα αυτοκίνητα, άλλους κινητήρες, και άλλα κιβώτια, δεν είναι αντικειμενικό, λυπάμαι.

Δεν έκρινα μοντέλα του 2023 είναι εντελώς αυθαίρετο και ψευδές ότι έκρινα την γκάμα του 2023 και απορώ γιατί το κάνεις. Τα μοντέλα του 2023 θα τα κρίνουν αυτοί που τα έχουν.

Τα παραδείγματα και στοιχεία που παρέθεσα από προσωπική εμπειρία ήταν για να ενημερωθεί ο φίλος που έψαχνε μεταχειρισμένο αλλά και οποιοσδήποτε είχε την αφέλεια - άγνοια να εμπιστευθεί την vag που πουλάει αποδεδειγμένα και αντικειμενικά  επιεικώς απαράδεκτα και αναξιόπιστα αυτοκίνητα τουλάχιστον ως το 2020.

Τέλος

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 hours ago, northjohn said:

Τα παραδείγματα και στοιχεία που παρέθεσα από προσωπική εμπειρία ήταν για να ενημερωθεί ο φίλος που έψαχνε μεταχειρισμένο αλλά και οποιοσδήποτε είχε την αφέλεια - άγνοια να εμπιστευθεί την vag που πουλάει αποδεδειγμένα και αντικειμενικά  επιεικώς απαράδεκτα και αναξιόπιστα αυτοκίνητα τουλάχιστον ως το 2020.

Εντάξει, ό,τι σε χαροποιεί 👀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/11/2023 στις 2:54 ΠΜ, yiannis2002s είπε

Παλιά στο Τέξας....

Με τις φορολογίες που παίζουν και την τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα ούτε καν.

Downsizing υποχρεωτικό για οικονομία και απόδοση.

Πλέον όλα σχεδόν έχουν αποδεκτό τράβηγμα και επιδόσεις...

Πτωχός;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

τα ιδια  ισχύουν για τον 1.0 100ps tourbo vs 1.2 84 ατμοσφαιρικο ;
συγκεκριμένα για hyundai i20 μοντέλο 18-20'  σε συνθήκες πολης (Αθηνά) 90% και 10% ταξίδι φορτωμένο με την οικογένεια.

ξερω οτι ο 1.2 θα είναι λιγο οικονομικότερος σε κατανάλωση σε συνθήκες πολης  αλλα μήπως τα λιγα παρακάνω αλογα θα μου λείψουν στο ταξίδι σε προσπεραση η  αν ανεβαίνει πχ η λιγοτερο ζορι σε ανηφορες φορτωμένο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά τα πράγματα. Τουρμπάτο 1000αρι ίδια τελική με 1.4αρι ατμόσφαιρα (για ορισμένα μοντέλα). Ναι οκ τα πιάνω πιο γρήγορα. Ε και?? Εγώ θα πω μόνο ότι πλέον αυτά έχουμε οπότε οι επιλογές λίγες. Κάποτε μιλάγαμε για σοβαρά τουρμπάτα evo, impreza και rs. Τώρα στα γρήγορα έχουμε το fiesta st και το i20n. Θέλουμε δε θέλουμε αυτά έχουμε άρα το τούρμπο είναι μονόδρομος... Έφτασε το yaris gr να μην έχει ανταγωνισμό και 50κ. Κάποτε αν θυμάστε μιλάγαμε για τετρακίνητα 2λιτρα. Τώρα λέμε βγαίνει και το yaris gr 😂

Επεξ/σία από jimis_vts
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, dvlsakos said:

τα ιδια  ισχύουν για τον 1.0 100ps tourbo vs 1.2 84 ατμοσφαιρικο ;
συγκεκριμένα για hyundai i20 μοντέλο 18-20'  σε συνθήκες πολης (Αθηνά) 90% και 10% ταξίδι φορτωμένο με την οικογένεια.

ξερω οτι ο 1.2 θα είναι λιγο οικονομικότερος σε κατανάλωση σε συνθήκες πολης  αλλα μήπως τα λιγα παρακάνω αλογα θα μου λείψουν στο ταξίδι σε προσπεραση η  αν ανεβαίνει πχ η λιγοτερο ζορι σε ανηφορες φορτωμένο;

δεν υπαρχει διλημμα. Παντα επιλεγεις τους περισσοτερους ιππους καθως ενας ισχυροτερος κινητηρας θα κινει πιο ανετα και οικονομικα το αυτοκινητο. Η σχεση ιππος/κιλο ειναι πολυ σημαντικη

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, dvlsakos είπε

τα ιδια  ισχύουν για τον 1.0 100ps tourbo vs 1.2 84 ατμοσφαιρικο ;
συγκεκριμένα για hyundai i20 μοντέλο 18-20'  σε συνθήκες πολης (Αθηνά) 90% και 10% ταξίδι φορτωμένο με την οικογένεια.

ξερω οτι ο 1.2 θα είναι λιγο οικονομικότερος σε κατανάλωση σε συνθήκες πολης  αλλα μήπως τα λιγα παρακάνω αλογα θα μου λείψουν στο ταξίδι σε προσπεραση η  αν ανεβαίνει πχ η λιγοτερο ζορι σε ανηφορες φορτωμένο;

Το τούρμπο στα χαμηλομεσαια (πόλη δηλαδή) θα είναι σίγουρα πιο οικονομικό!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, AntonisKo είπε

Το τούρμπο στα χαμηλομεσαια (πόλη δηλαδή) θα είναι σίγουρα πιο οικονομικό!

 

Θεωρητικά ναι πολλά δουλεύουν και 2κυλινδρα στα χαμηλά. Ειδικά κάτι eco mode είναι σα να οδηγάς παπί 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Θεωρητικά ναι πολλά δουλεύουν και 2κυλινδρα στα χαμηλά. Ειδικά κάτι eco mode είναι σα να οδηγάς παπί 😂

Στα περισσότερα νέα μικρά χιλιαρια νομίζω το επιλέγεις εσύ και δεν γίνεται αυτόματα.

Έχει πολύ πλάκα όμως, σαν σκαφτικα κάνουν.😁

Πάντως και με 3 κυλίνδρους παλι μια χαρά είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, AntonisKo είπε

Στα περισσότερα νέα μικρά χιλιαρια νομίζω το επιλέγεις εσύ και δεν γίνεται αυτόματα.

Έχει πολύ πλάκα όμως, σαν σκαφτικα κάνουν.😁

Πάντως και με 3 κυλίνδρους παλι μια χαρά είναι.

Κι όμως και σε normal mode μπαίνει με 2. Σε fiesta σίγουρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/12/2023 στις 2:13 ΠΜ, jimis_vts είπε

Απλά τα πράγματα. Τουρμπάτο 1000αρι ίδια τελική με 1.4αρι ατμόσφαιρα (για ορισμένα μοντέλα). Ναι οκ τα πιάνω πιο γρήγορα. Ε και?? Εγώ θα πω μόνο ότι πλέον αυτά έχουμε οπότε οι επιλογές λίγες. Κάποτε μιλάγαμε για σοβαρά τουρμπάτα evo, impreza και rs. Τώρα στα γρήγορα έχουμε το fiesta st και το i20n. Θέλουμε δε θέλουμε αυτά έχουμε άρα το τούρμπο είναι μονόδρομος... Έφτασε το yaris gr να μην έχει ανταγωνισμό και 50κ. Κάποτε αν θυμάστε μιλάγαμε για τετρακίνητα 2λιτρα. Τώρα λέμε βγαίνει και το yaris gr 😂

Ε εκεί δεν είναι επιλογή συμβιβασμός είναι περισσότερο, απλά τα χιλιαράκια με τούρμπο δίνουν ροπή χαμηλά σε μια πολύ περιορισμένη περιοχή στροφών and thats it, το ατμοσφαιρικό 1,4 και αν έχει άλογα 100 π.χ. λόγω κυβικών είναι άδειο χαμηλά και θέλει στροφές για να δώσει, αλλά σε τελικές δεν υπάρχει επαφη στον αυτοκινητόδρομο π.χ. στοκ 1,4

 

5 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Ε εκεί δεν είναι επιλογή συμβιβασμός είναι περισσότερο, απλά τα χιλιαράκια με τούρμπο δίνουν ροπή χαμηλά σε μια πολύ περιορισμένη περιοχή στροφών and thats it, το ατμοσφαιρικό 1,4 και αν έχει άλογα 100 π.χ. λόγω κυβικών είναι άδειο χαμηλά και θέλει στροφές για να δώσει, αλλά σε τελικές δεν υπάρχει επαφη στον αυτοκινητόδρομο π.χ. στοκ 1,4

 

Kαι καλά τα χιλιαράκια αλλά και 1,4 turbo όπως gulietta, scirocco στις εκδόσεις με 120hp απλά πηγαίνουν αξιοπρεπώς, σε καμία περίπτωση δεν θα τα χαρακτήριζε κάποιος σβέλτα. ψηλά σε τελικές είναι gtp, αντίθετα, o tsi με τα 160 και ο fire στην έκδοση 155 στο mito και το bravo οκ πάει καλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Zulualert είπε

Ε εκεί δεν είναι επιλογή συμβιβασμός είναι περισσότερο, απλά τα χιλιαράκια με τούρμπο δίνουν ροπή χαμηλά σε μια πολύ περιορισμένη περιοχή στροφών and thats it, το ατμοσφαιρικό 1,4 και αν έχει άλογα 100 π.χ. λόγω κυβικών είναι άδειο χαμηλά και θέλει στροφές για να δώσει, αλλά σε τελικές δεν υπάρχει επαφη στον αυτοκινητόδρομο π.χ. στοκ 1,4

 

Kαι καλά τα χιλιαράκια αλλά και 1,4 turbo όπως gulietta, scirocco στις εκδόσεις με 120hp απλά πηγαίνουν αξιοπρεπώς, σε καμία περίπτωση δεν θα τα χαρακτήριζε κάποιος σβέλτα. ψηλά σε τελικές είναι gtp, αντίθετα, o tsi με τα 160 και ο fire στην έκδοση 155 στο mito και το bravo οκ πάει καλά

Και μιλάς για για ιταλικό εδώ που βγάζουν τις ροπές ψηλά. Το punto πχ βγάζει στις 4500. Τα γαλλικά δουλεύουν πιο χαμηλά. Το παλιό punto που αναφέρθηκε το sporting έδινε μονοψήφιο τα 0-100. Δεν υπάρχουν συγκρίσεις. Εγώ προσωπικά όταν ακούω 1000αρι τούρμπο δεν ασχολούμαι καν. Καλύτερα να δώσω λεφτά να πάρω ένα abarth ή ένα t jet πιο παλιό...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, jimis_vts είπε

Και μιλάς για για ιταλικό εδώ που βγάζουν τις ροπές ψηλά. Το punto πχ βγάζει στις 4500. Τα γαλλικά δουλεύουν πιο χαμηλά. Το παλιό punto που αναφέρθηκε το sporting έδινε μονοψήφιο τα 0-100. Δεν υπάρχουν συγκρίσεις. Εγώ προσωπικά όταν ακούω 1000αρι τούρμπο δεν ασχολούμαι καν. Καλύτερα να δώσω λεφτά να πάρω ένα abarth ή ένα t jet πιο παλιό...

Πολλοί δεν έχουν οδηγήσει αυτοκίνητα με άλογα και η τουρμποροπή χαμηλά τους κάνει να νομίζουν οτι πάει και οτι έχουν 200 άλογα, δε....αν οδηγήσουν κάτι γρήγορο τότε μπορεί να καταλάβουν τι πάει και τι όχι, αν για παράδειγμα πω οτι το impreza το sti δεν πάει τόσο όσο, δεν σημαίνει ότι είναι αργό ή κακό αυτοκίνητο κάθε άλλο, απλά το evo είναι πολύ πιο γρήγορο σαν αυτοκίνητο κοκ...

Πάλι στο ηλεκτρικό η ροπή είναι τερατώδης, αλλά έχει τεράστια αδράνεια όπου λόγω ροπής ξεκινά, αλλά αν θες να στρίψεις γρήγορά 2,5 τόνους σε επαρχιακό δρόμο καληνύχτα, πάλι σε τελική θες πολλά παραπάνω άλογα απο βενζίνη για να ακολουθήσεις κάθώς η καμπύλη ροπής πέφτει σε αντίθεση με την βενζίνη όπου συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο

01.jpg.3ba14c008bb170605fbea318a0b7416b.jpg

460hp 235km/h

235hp 257km/h top speed

 

Επεξ/σία από Zulualert
460
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπερα ποιο προτείνεται μέχρι 6000 ευρώ

να πάω σε turbo η όχι 

κυβικα πάω μέχρι 1400 

και να έχει πάνω από 100 ίππους ευχαριστώ ! 
ρολο θα παίξει καύσιμο κ κόσμος συντήρησης 

μιας κ έχω fiat punto 1.2 sporting κοιτάω και τα fiat αλλά και τα αλλά Τούρμπο τις γνώμες σας σας ευχαριστώ πολύ ψάχνω απεγνωσμένα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...