Προς το περιεχόμενο

Eurobank υποχρεωτική συνδρομή σε κάθε λογαριαμό.


Havik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν υφίσταται "προσωποποιημένη" προσφορά ή ξεχωριστή πρόταση ένταξης στα συγκεκριμένα προγράμματα (και ανάλογη χρέωση), είναι κάτι καθολικό, όπως έχει ήδη αναλυθεί κι εδώ από τους φίλους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 671
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

14 minutes ago, BrunoB said:

Περίεργο, σε εμένα πάντως έγραφε μόνο για τη χρέωση

Screenshot2024-04-28123734.jpg.e47799bf2498a33bb0ff980a5ac64310.jpg

Αυτό που μας δείχνεις είναι μόνο ένα απόσπασμα της ενημέρωσης, πιο πάνω αν προσέξεις θα δεις ότι γράφει το ίδιο ακριβώς που γράφει και η δική μου και του συνταξιούχου.

image.jpeg.f463ebbd7972fc671d2705496e56a245.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, Joshua21 said:

πιο πάνω αν προσέξεις θα δεις ότι γράφει το ίδιο ακριβώς που γράφει και η δική μου και του συνταξιούχου.

Μπήκαμε σε loop, δεν λέει τα ιδια.

Spoiler

1.jpg.e7524000309be2009e3b215f913adab0.jpg

Spoiler

2.jpg.c6242c7175f535a185c1f4ea4d037aa3.jpg

Spoiler

3.jpg.6eb3b9685a7c3639494bec5734700125.jpg

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, BrunoB said:

Μπήκαμε σε loop, δεν λέει τα ιδια.

  Reveal hidden contents

1.jpg.e7524000309be2009e3b215f913adab0.jpg

  Reveal hidden contents

2.jpg.c6242c7175f535a185c1f4ea4d037aa3.jpg

  Reveal hidden contents

3.jpg.6eb3b9685a7c3639494bec5734700125.jpg

 

Το δικό σου όντως δεν λέει τα ίδια, του συνταξιούχου όμως που μας έδειξες παραπάνω είναι πανομοιότυπο με το δικό μου που επίσης έδειξα παραπάνω.

Επιπροσθέτως αν και κάνει αναφορά σε πακέτο χωρίς χρέωση, αμέσως μετά αναφέρει ξεκάθαρα ότι δεν χρεώνεται μόνο στην περίπτωση που συντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις. Ε για αυτό ακριβώς είναι ξεκάθαρα λάθος που από την ενημέρωση του συνταξιούχου έλαβες υπόψιν μόνο μια πρόταση και αγνόησες παντελώς την αμέσως επόμενη.

Τίποτα άλλο από εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, 

Τον Απρίλη έλαβα και εγώ το ενημερωτικό email περί My Blue Advantage.

Από την διατύπωση καταλαβαίνω ότι δεν θα έχω κάποια χρέωση. Βλέπω σε άλλους λέει ότι θα χρεώνεστε με 0,60 ενώ σε εμένα λέει "Ειδικά για εσάς, το My Blue Advantage παρέχεται δωρεάν για κάθε λογαριασμό στον οποίο είστε πρώτος δικαιούχος."

Η μόνη προυπόθεση που έχω είναι ότι λαμβάνω "περιοδικά" αμοιβή μισθοδοσίας σε λογαριασμό της eurobank. Κανονική πληρωμή μισθοδοσίας με αρχείο (την βλέπω flagαρισμένη συναλλαγή ως Μισθοδοσία).

Αυτό σημαίνει πως μπορώ να ανοίξω και άλλον λογαριασμό δωρεάν; :)

image.png.696f491f56eff01e6d56c43d47457c51.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/4/2024 στις 8:18 ΠΜ, BrunoB είπε

Η επιστολή (όχι email)  ενημερώνει οτι δεν θα έχει χρέωση. Η ενημέρωση στον κάθε πελάτη είναι προσωποποιημένη και αναλόγως αναφέρει δωρεάν ή 0,60€. Δεν είναι σε όλους το ίδιο

Καλά μην ορκίζεσαι .

Μου ήρθε επιστολή και σε μένα για χρέωση .

Εγω δεν είχα ποτέ λογαριασμό στην eurobank , μόνο ένα δάνειο πριν 20 χρόνια το οποίο έχει κλείσει εδώ και 15 χρόνια.

Σκεφτομαι ότι οι βλάκες θα έχουν αφήσει τον λογαριασμό δανείου ανοιχτό.

Ευκαιρία λέω να κατέβω γρήγορο ταξιδάκι Ελλάδα.

Ερχομαι Ελλάδα , πάω σε κατάστημα , του εξηγώ τι γίνεται , κοιτάνε στο σύστημα και μου λένε ότι δεν υπάρχει τπτ στο όνομα μου . ΑΦΜ κτλ. Και ο λογαριασμός του δανείου είναι κλειστός.

Του ρωτάω  τότε γιατί μου στείλαν την ειδοποίηση για να μου που «μα αυτή είναι γενική που στείλαμε σε όλους όσους είχαμε στο σύστημα «

Και το γαματο είναι ότι μου λέει «μα γιαυτο ήρθατε από το εξωτερικό;»

Με απαντήση «Ναι γιατί αν με χρεώνατε χωρίς εγώ να ξέρω θα με περνάτε τηλέφωνο κάθε μέρα να με πρήζετε ότι χρωστάω 1 ευρω κτλ»

 

Υπάλληλος «Εμείς δεν κάνουμε τέτοια…..»

Πανηγύρι σκέτο άσε…

Επεξ/σία από militarist
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον προηγούμενο μήνα μετέτρεψα κι εγώ το λογαριασμό μου σε αποταμιευτικό, αλλά μόλις μου ήρθε ειδοποίηση ότι με ξαναχρέωσε 0.60 ευρώ. Έχει συμβεί και σε κανέναν άλλον; Χρεώθηκα για τις λίγες μέρες μέσα στον Απρίλιο που είχα το Blue Advantage ή τώρα χρεώνονται και οι αποταμιευτικοί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Kalahaan είπε

Τον προηγούμενο μήνα μετέτρεψα κι εγώ το λογαριασμό μου σε αποταμιευτικό, αλλά μόλις μου ήρθε ειδοποίηση ότι με ξαναχρέωσε 0.60 ευρώ. Έχει συμβεί και σε κανέναν άλλον; Χρεώθηκα για τις λίγες μέρες μέσα στον Απρίλιο που είχα το Blue Advantage ή τώρα χρεώνονται και οι αποταμιευτικοί;

Λογικά ήταν οι λίγες μέρες του Απριλίου, κρατάνε όλο το ποσό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...