Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, gmak13 είπε
8 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Για να μην του τελειώσει η μπαταρία στην μέση του πουθενά . Επίσης πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι το χειμώνα τα τηλεκατευθυνόμενα δεν βγάζουνε ούτε τα μισά χιλιόμετρα από αυτά που γράφουν οπότε εννοείται ότι θα πάρεις υβριδικό

Τα τηλεκατευθυνόμενα όπου έχουν πρίζα φορτίζουν. 

Να σου πω και κάτι που μου έτυχε όταν σε ταξίδι πήγα σε πρατήριο για πετρέλαιο και ενώ ήμουν μέσα για καφέ ή υπάλληλος κατάφερε να μου βάλει βενζίνη αντί πετρέλαιο... 

Οπότε σε όλους μπορεί να συμβεί το απρόοπτο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 454
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε

Για να μην του τελειώσει η μπαταρία στην μέση του πουθενά . Επίσης πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι το χειμώνα τα τηλεκατευθυνόμενα δεν βγάζουνε ούτε τα μισά χιλιόμετρα από αυτά που γράφουν οπότε εννοείται ότι θα πάρεις υβριδικό

τώρα μην τρελαθούμε. Στις εθνικές και στις μεγάλες πόλεις ιδίως στα τουριστικά μέρη έχει εκτεταμένο δίκτυο φορτιστών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, Joshua21 said:

Όχι, δεν λέει πουθενά για αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα, λέει συγκεκριμένα πως με βάση το πρότυπο WLTP η αυτονομία είναι έως 320 χλμ. Επίσης γράφει κάπου πως με ταχύτητα 130km/h η ονομαστική αυτονομία πέφτει κάπου στο μισό της θεωρητικής, δλδ μόλις 160km, αυτά που γράφεις άνετα μπορούν να θεωρηθούν παραπληροφόρηση.

Και όχι, νομίζεις λάθος, το τρέχον μοντέλο (αυτό που πουλιέται σήμερα) βγαίνει με 2 διαφορετικές χωρητικότητες μπαταρίας, 24 και 42KWh, Ελλάδα πωλείται μόνο αυτό με τη μεγάλη.

Ωπα.....παραπληροφορηση οτι εχει να κανει με ηλεκτρικα......ενταξη φορανε παλτο συνεχεια για να μην ανοιξουν την θερμανση, και πηγαινουν με 90 στην εθνικη μπας και φτασουν εκει που θελουν, και οτι εαν δεν υπηρχε η επιδοτηση δεν θα τα αγοραζε κανενας, αλλα οχι και παραπληροφορηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, EuphangeL είπε

Είναι 2, 3, 4 ή παραπάνω τα ταξίδια κάθε χρόνο; Είναι 1-2 μόνο; Για μένα δεν θα είχε διαφορά, αυτά τα 3 points είναι red line

Κατανοητό . Προσωπικά μου αρέσει ο προγραμματισμός ακόμα και στα ταξίδια οπότε δεν με χαλάει καθόλου. Πάντως οι συνθήκες στην Ευρώπη είναι τελείως διαφορετικές. Πήγα πρόσφατα οδικά Μόναχο και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Προγραμματισμό ήθελε μόνο από Λάρισα  μέχρι Σερβία , καθώς εκεί δεν είχες πολλές επιλογές. Σε όλες τις υπόλοιπες χώρες, απλά έβαζες τον προορισμό στο navigation   και πήγαινες πραγματικά όπου ήθελες! Τόσο απλό.

Επεξ/σία από gmak13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Dinos1973 said:

Ωπα.....παραπληροφορηση οτι εχει να κανει με ηλεκτρικα......ενταξη φορανε παλτο συνεχεια για να μην ανοιξουν την θερμανση, και πηγαινουν με 90 στην εθνικη μπας και φτασουν εκει που θελουν, και οτι εαν δεν υπηρχε η επιδοτηση δεν θα τα αγοραζε κανενας, αλλα οχι και παραπληροφορηση!

Υπερβάλλεις, με 110 πάνε εφόσον στη διαδρομή τους υπάρχουν παντού ταχυφορτιστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Υπερβάλλεις, με 110 πάνε εφόσον στη διαδρομή τους υπάρχουν παντού ταχυφορτιστές.

Εγώ όταν με το καλό το πάρω θα πάω με 130-140. Ούτως η άλλως για 1 φορά τον χρόνο Ιωάννινα-Αθήνα ενώ όλες οι άλλες μετακινήσεις μου είναι max 150χιλ απο τα Ιωάννινα, και ενώ κάνω ούτως η άλλως μια στάση στο ταξίδι, ας το φορτίζω κιόλας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, @pnea1973 said:

Εγώ όταν με το καλό το πάρω θα πάω με 130-140. Ούτως η άλλως για 1 φορά τον χρόνο Ιωάννινα-Αθήνα ενώ όλες οι άλλες μετακινήσεις μου είναι max 150χιλ απο τα Ιωάννινα, και ενώ κάνω ούτως η άλλως μια στάση στο ταξίδι, ας το φορτίζω κιόλας.

 

Αν κάνεις κάτι τέτοιο θα είσαι η εξαίρεση, και αυτό που έγραψα δεν αφορούσε τις εξαιρέσεις, αφορούσε τον κανόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν κάνεις κάτι τέτοιο θα είσαι η εξαίρεση, και αυτό που έγραψα δεν αφορούσε τις εξαιρέσεις, αφορούσε τον κανόνα.

Με 110χιλ/ω θα με πάρει ο ύπνος στον αυτοκινητόδρομο!!!!!!!!!!!!

Επίσης υποτίθεται οτι αγοράζουμε αυτοκίνητα να εξυπηρετούν τις ανάγκες μας ή τις κ@βλες μας η οτιδήποτε θέλει ο καθένας.
Μπορεί κάποιος να θέλει να αγοράσει ενα μεταχειρισμένο Mitsubishi evo πχ ή κάποιο γρήγορο αυτοκίνητο με πολλούς ίππους κλπ κλπ. Αν δεν ξέρει τι έχει αγοράσει δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλα ο ίδιος. Αν κάποιος αγοράσει πετρέλαιο και κάνει το 95% στην πόλη, δεν φταίει το πετρέλαιο που θα βγάλει απο dpf μεχρι οτι θέλεις, αλλα ο χρήστης. Δυστυχώς στην Ελλάδα η δυνατότητές μας οικονομικά είναι περιορισμένες και θέλουμε 1 αυτοκίνητο να κάνει σχεδόν τα πάντα.

Σε κάθε περίπτωση τα ηλεκτρικά έχουν τα αρνητικά και τα θετικά. Τα θερμικά ομοίως. 

Που θέλω να καταλήξω. Ολα τα οχήματα είναι μια χαρά. Αν αγοράζουμε κάτι χωρίς να καλυπτει τις ανάγκες μας, δεν φταίει το όχημα αλλά εμεις...

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, @pnea1973 said:

Σε κάθε περίπτωση τα ηλεκτρικά έχουν τα αρνητικά και τα θετικά. Τα θερμικά ομοίως. 

Ακριβώς αυτό, και στην πραγματικότητα ένα από τα αρνητικά των ηλεκτρικών είναι ότι πρέπει να ταξιδεύεις έως 110 αλλιώς τρως παραπάνω χρόνο στις φορτίσεις από όσο κερδίζεις λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Ακριβώς αυτό, και στην πραγματικότητα ένα από τα αρνητικά των ηλεκτρικών είναι ότι πρέπει να ταξιδεύεις έως 110 αλλιώς τρως παραπάνω χρόνο στις φορτίσεις από όσο κερδίζεις λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας.

Σωστά. Γι αυτό είπα οτι εαν κάποιος κάνει συχνά ταξίδια και "βιάζεται" να φτάσει στον προορισμό του, ή μπορεί να του τύχει κάτι απρόοπτο και να πρέπει πχ βράδυ να κάνει για λόγους υγείας 500χιλ εκτάκτως τότε το ηλεκτρικό δεν είναι καλή λύση.

Προσωπικά όπως είπα, εαν καταλήξω σε ηλεκτρικό δεν θα αλλάξω την ταχύτητα ταξιδίου μου. Βεβαια όπως είπα οι ανάγκες μου υπερκαλύπτουν την αυτονομία του ηλεκτρικού. 

Θα δούμε!!!!!!!!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, @pnea1973 said:

μπορεί να του τύχει κάτι απρόοπτο και να πρέπει πχ βράδυ να κάνει για λόγους υγείας 500χιλ εκτάκτως τότε το ηλεκτρικό δεν είναι καλή λύση.

Αυτο ουτε σε σεναριο επιστημονικης φαντασιας. Αν ειναι τοοοση η αναγκη ερχεται ελικοπτερο δεν πας καν με αυτοκινητο. Φτανουμε να συζηταμε για φανταστικες καταστασεις και ξεχναμε το φυσιολογικο. Καποιοι το κανουν επιτηδες βεβαια για να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gbras είπε

Αυτο ουτε σε σεναριο επιστημονικης φαντασιας. Αν ειναι τοοοση η αναγκη ερχεται ελικοπτερο δεν πας καν με αυτοκινητο. Φτανουμε να συζηταμε για φανταστικες καταστασεις και ξεχναμε το φυσιολογικο. Καποιοι το κανουν επιτηδες βεβαια για να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα..

Εννοείται.. Είπα κάτι το αδύνατο για να δείξω οτι δεν έχουμε τόσο extreme καταστάσεις....Αλλά όλα κανονίζονται!!!!!
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ που τα λέμε σενάριο επιστημονικής φαντασίας φαντάζει το να βρίσκεσαι σε αυτοκινητόδρομο και να ταξιδεύεις με max 110km/h...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εδώ που τα λέμε σενάριο επιστημονικής φαντασίας φαντάζει το να βρίσκεσαι σε αυτοκινητόδρομο και να ταξιδεύεις με max 110km/h...

Δεν γίνεται απλά...Εγώ προσωπικά δεν μπορώ...Η ταχύτητα που πάω (προσωπική εκτίμηση πάντα) είναι 130 με 140 χιλ/ω..

Απλά όπως σου είπα το Ιωάννινα Αθήνα θα κάνεις μια στάση. Το Ιωάννινα Λευκάδα που κάνω σχεδόν κάθε ΣΚ, με το ηλεκτρικό πας οσο θέλεις και γυρίζεις επίσης..250χιλ πηγαινε έλα!!!

 

 

Μόλις τώρα μίλησα με το αντιπρόσωπο...Λογικά Δευτέρα επιστρέφω στην πόλη μου με ρεύμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, @pnea1973 said:

Δεν γίνεται απλά...Εγώ προσωπικά δεν μπορώ...Η ταχύτητα που πάω (προσωπική εκτίμηση πάντα) είναι 130 με 140 χιλ/ω..

Απλά όπως σου είπα το Ιωάννινα Αθήνα θα κάνεις μια στάση. Το Ιωάννινα Λευκάδα που κάνω σχεδόν κάθε ΣΚ, με το ηλεκτρικό πας οσο θέλεις και γυρίζεις επίσης..250χιλ πηγαινε έλα!!!

Δεν είσαι ο μόνος, δεν το μπορεί η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών. Η νορμάλ ταχύτητα που πάω εγώ (και οι περισσότεροι που βλέπω) είναι 140χαω, όπου το επιτρέπει η κίνηση φυσικά.

Όσο για το Ιωάννινα Αθήνα - τουλάχιστον για τον περισσότερο κόσμο - δεν είναι τόσο απλό όσο το περιγράφεις, δλδ κάνω ούτως ή άλλως μια στάση άρα καμία καθυστέρηση αν φορτίσω κιόλας, χάνεις πολύ παραπάνω χρόνο. Εκτός και αν είναι κανένας αργόσχολος που αντί για στάση κάνει Αρμένικη βίζιτα, εκεί μάλιστα, που και πάλι αυτοί πάνε με 110 από επιλογή :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...