Προς το περιεχόμενο

Πήδησε δόντι ο ιμάντας χρονισμού.


Bradner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είπαμε αφαιρεί μερικά  χιλιόμετρα  που  δείχνει το ταμπλώ , όχι στον εγκέφαλο .   ( εγω αυτο κατάλαβα , νομίζω καπου το ειχα διαβάσει ) Το να μαγειρέψεις τα χιλιόμετρα στον εγκέφαλο είναι πιο δύσκολο , πρέπει να βρεις που αποθηκεύονται και μπορεί να έχουν και κρυπτογραφηση αν είναι σύγχρονο το αυτοκίνητο , δυσκολο δηλαδη να βαλεις χέρι.

 

 

Εκπέμπει ενα πακέτο η ecu στο κοντερ που λέει 310 000 χλμ . Ο  ενδιάμεσος mileage blocker μεταφραστής "ακουει" το πακέτο απο την πλευρά της cpu sto can bus και στην άλλη πλευρά του κοντερ στελνει πχ 110 000 ( αφαιρώντας πχ 200 000 )

 

Αυτη ειναι η ευκολη λύση γιατι δεν επεμβαινεις εκεί που ειναι δυσκολο ( προς το παρόν )  να πειράξεις τα χιλιόμετρα ...  αν καταλαβα καλα ειναι αποθηκευμένα και στο κοντερ και στον εγκέφαλο , και το ενα από τα δύο τους δυσκολεύει !

Λοιπόν ... με ξενυχτήσατε αλλά το βρήκα ...  

Αν υπάρχει κάποιος χρήστης - εγκαταστάτης   αυτής της "τεχνολογίας"  ... και τα λέω λάθος  ας με διορθώσει !!!

https://vi.aliexpress.com/item/1005003188630758.html?spm=a2g0o.detail.1000013.2.3ee32ygl2yglXq&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.291025.0&scm_id=1007.13339.291025.0&scm-url=1007.13339.291025.0&pvid=5742f806-b098-44ef-a2a9-a043cd3b4413&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.291025.0,pvid:5742f806-b098-44ef-a2a9-a043cd3b4413,tpp_buckets:668%232846%238107%231934&pdp_npi=4%40dis!EUR!16.04!16.04!!!17.16!!%40210324bf17043275807334109e9fb2!12000034284035942!rec!GR!790426174!

 

 

το λέει καθαρά ο Κινέζος στο 1:08 !

 

Να ,το θυμήθηκα ,    εδω το είχα πρωτοδεί , ειμαι μεγαλος φαν του bigclive !  Ο κόσμος το έχει τούμπανο και μεις κρυφό καμάρι ,  δεν ...   :)  αλλάζουν τα χιλιόμετρα !

Ελπίζω να μη παραβιάζω τους κανόνες του φόρουμ ...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_S-Class_(W222)

https://el.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W166

https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_S4

Επεξ/σία από chrismoute
Γυρισμένα χιλιόμετρα , μπα δεν γίνονται τετοια πράγματα , μονο οι ξενύχτηδες τα σκέφτονται
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 190
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν γίνεται μονο στο ταμπλώ που λες υπαρχουν λογισμικά που αλλάζουν τα χιλιόμετρα απο την OBD και συνηθως αυτο γίνεται, κανεις δεν κάθεται να αφαιρέσει το κοντρερ για να κάνει ολη αυτή την ιστορία.

Η διαδικασία με την ΟΒD ειναι πολύ απλη και γίνεται σε ενα λεπτο, αρκει να διαθέτεις το κατάλληλο εργαλείο, ψαξτε για κοντςραδες αυτους που ασχολούνται με τα ταξι και θα διαπιστώσετε πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είπαμε , στα   καινούρια μοντέλα αυτοκίνητων  ( αν δεν έχουν εγκέφαλο δεκαετίας μέσα )   θέλει χρόνο μέχρι να βρουν οι κακοί πως να γυρίσουν τελείως τα χιλιόμετρα από τον εγκέφαλο , με απλό λογισμικό , όπως λες . Επιπλέον τα περιφερειακά παντρεύονται μεταξύ τους και πρέπει να συμφωνεί ( θεωρητικά ) πχ το κοντέρ με τον εγκέφαλο , αυξάνουν την δυσκολία στους κακούς ...

 

Αυτό ( επιπλέον πλακετάκι ) είναι η μόνη λύση για αυτοκίνητα που δεν έχουν βρει ακόμα τον τρόπο ...

Λες να είναι χαζοί και να υπάρχει τρόπος μόνο με software και να παιδεύονται επιπλέον ;

Απ' έξω εμφάνιση και μέσα ...

 

Ο κλασσικός τρόπος για παλαιότερα αυτοκίνητα είναι με λογισμικό μόνο , σαφώς .

Είναι σαν τις κασέτες στους laser printer , μέχρι να αντιγράψουν οι κινέζοι τα τσιπάκια , προλαβαίνει ο κατασκευαστής και πουλάει original τονερ !

 

Δυστυχώς , οι κατασκευαστές βγαίνουν συνήθως αμυνόμενοι στην κόντρα με τους κακούς . Φτιάχνουν κάτι και αν δούνε πως υπάρχει πρόβλημα ( μπορούν πχ οι κακοί και πειράζουν τα χιλιόμετρα ) τότε ψάχνουν για καλύτερη λύση  , που συνήθως είναι πιο σύνθετη , ακριβότερη κλπ .

 

Κοίτα και το πρόβλημα με το keyless start που παίρνουν οι κλέφτες τα αυτοκίνητα σε ένα λεπτό και ακόμα δεν το λύσανε πλήρως , θα κάτσουν να ασχοληθούν με τα χιλιόμετρα ;

https://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=90698

Επεξ/σία από chrismoute
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, chrismoute είπε

Είπαμε , στα   καινούρια μοντέλα αυτοκίνητων  ( αν δεν έχουν εγκέφαλο δεκαετίας μέσα )   θέλει χρόνο μέχρι να βρουν οι κακοί πως να γυρίσουν τελείως τα χιλιόμετρα από τον εγκέφαλο , με απλό λογισμικό , όπως λες . Επιπλέον τα περιφερειακά παντρεύονται μεταξύ τους και πρέπει να συμφωνεί ( θεωρητικά ) πχ το κοντέρ με τον εγκέφαλο , αυξάνουν την δυσκολία στους κακούς ...

 

Αυτό ( επιπλέον πλακετάκι ) είναι η μόνη λύση για αυτοκίνητα που δεν έχουν βρει ακόμα τον τρόπο ...

Λες να είναι χαζοί και να υπάρχει τρόπος μόνο με software και να παιδεύονται επιπλέον ;

Απ' έξω εμφάνιση και μέσα ...

 

Ο κλασσικός τρόπος για παλαιότερα αυτοκίνητα είναι με λογισμικό μόνο , σαφώς .

Είναι σαν τις κασέτες στους laser printer , μέχρι να αντιγράψουν οι κινέζοι τα τσιπάκια , προλαβαίνει ο κατασκευαστής και πουλάει original τονερ !

 

Δυστυχώς , οι κατασκευαστές βγαίνουν συνήθως αμυνόμενοι στην κόντρα με τους κακούς . Φτιάχνουν κάτι και αν δούνε πως υπάρχει πρόβλημα ( μπορούν πχ οι κακοί και πειράζουν τα χιλιόμετρα ) τότε ψάχνουν για καλύτερη λύση  , που συνήθως είναι πιο σύνθετη , ακριβότερη κλπ .

 

Κοίτα και το πρόβλημα με το keyless start που παίρνουν οι κλέφτες τα αυτοκίνητα σε ένα λεπτό και ακόμα δεν το λύσανε πλήρως , θα κάτσουν να ασχοληθούν με τα χιλιόμετρα ;

https://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=90698

Τα προγράμματα για αυτες τις δουλειές τα πουλανε οι ιδιες οι εταιρίες που τα εχουν φτιαξει ειτε αμεσως ειτε μολις τελειωσει το "συμβόλαιο"που θα εχει με τον εκάστοτε κατασκευαστή. Οποιος κανει αυτη την δουλεια πληρωνει αδρα συνδρομες με αναβαθμισεις που προστίθενται συνεχεια καινουργιες λειτουργίες, μεγαλώνοντας το ευρος κάλυψης.

Μια χαρα γυριζουν ολα,οποιος εχει καταλληλο εξοπλισμο μπορει κ να το κανει.

Επισης γιατί τους αναφερεις κακους?αν εχεις ενα αμαξι 3 ετων που εχει βγει απο εγγύηση και παθεις ζημια σε κοντερ,εγκεφαλο κτλ (γιατι ηλεκτρονικα ειναι), αν πας αντιπροσωπεία θα πληρωσεις ενα νεφρο για να το αλλαξεις ,ενω στους εξω ,πας ενα μεταχειρισμενο κ κανεις την δουλεια σου με πολυ χαμηλη τιμη

Κατι που δεν αναφερθηκε, παιζει το μοτερ να γέννησε τις μπιελες απο κατω κ να μπηκε μεταχειρισμένο με περισσότερα χλμ. Ας τσεκαρει καποιος ειδικος με γνωσεις πανω στο αμαξι αν εχουν λυθει βιδες που δεν θα πρεπε 

Επεξ/σία από bill_zaf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, chrismoute είπε

Κοίτα και το πρόβλημα με το keyless start που παίρνουν οι κλέφτες τα αυτοκίνητα σε ένα λεπτό και ακόμα δεν το λύσανε πλήρως , θα κάτσουν να ασχοληθούν με τα χιλιόμετρα ;

https://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=90698

εκτος και αν ειναι vag που δεν παταει καλα το κουμπι. Θα μπει ο κλεφτης και θα φυγει απραγος! :D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα σε όλους, 

 

Μετα από πολλές μέρες να αναφέρω ότι το θέμα λύθηκε μέσω αντιπροσωπείας μιας και η ζημιά ήταν αστοχία υλικού. 
Στο διάστημα αυτό κάνοντας μια μίνι έρευνα ανακάλυψα ότι μια σειρά κινητήρων του group vag παρουσιάζουν μια ευαισθησία στους τεντωτηρες του ιμάντα. Παραθέτω βίντεο από κάτω που το εξηγεί  και αυτό. 

Όσοι έχετε κάποιον από αυτούς τους κινητήρες και έχετε περάσει τα 80κ χιλιόμετρα έχω να σας προτείνω να τον αλλάξετε. 
Αυτα περί 200κ χιλιομέτρων είναι ιστορίες για άγριους. 
 

Θα επανέλθω στο θέμα πταν θα έχω το αμάξι στα χέρια μου με όλη την ιστορία. 
 

ΥΓ. Αλλάξτε τους ιμάντες σας! 

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, cyberguy είπε

Το ότι θα στο καλύψει η αντιπροσωπεία είναι τρομερό νέο. Να φανταστώ αντικατάσταση όλου του κινητήρα με νέο?

Αποκλείεται κάτι τέτοιο. Επισκευή θα κάνουν χωρίς να πληρώσει τίποτα ο φίλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 16/01/2024 at 00:16, bill999r said:

Αποκλείεται κάτι τέτοιο. Επισκευή θα κάνουν χωρίς να πληρώσει τίποτα ο φίλος.

Εάν πήδηξε ένα δόντι ναι,εάν έφυγε εντελώς έχουν γίνει όλαμυλος δεν σώζεται τίποτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/1/2024 στις 12:16 ΠΜ, bill999r είπε

Αποκλείεται κάτι τέτοιο. Επισκευή θα κάνουν χωρίς να πληρώσει τίποτα ο φίλος.

Δεν επισκευάζουν μοτέρ φίλε οι εξουσιοδοτημένοι. Δεν επισκευάζονται -αξιόπιστα- καν οι περισσότεροι σύγχρονοι κινητήρες ειδικά πετρελαίου και με μικρές ανοχές. Αλλαγή θα γίνει. Σχεδόν βάζω στοίχημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, theopan said:

Δεν επισκευάζουν μοτέρ φίλε οι εξουσιοδοτημένοι. Δεν επισκευάζονται -αξιόπιστα- καν οι περισσότεροι σύγχρονοι κινητήρες ειδικά πετρελαίου και με μικρές ανοχές. Αλλαγή θα γίνει. Σχεδόν βάζω στοίχημα.

Εάν ήταν καμία βαλβίδα ναι,εάν πήρε μπλοκ με τίποτα. Σιγά.μην μπλέκουν με ρεκτιφιε και να μην ταιριάζουν οι ανοχές στα πιστονια μετά....Βάζουν καινούργιο,πληρώνει η μαμά εταιρεία και όλα καλα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, cyberguy είπε

Εάν ήταν καμία βαλβίδα ναι,εάν πήρε μπλοκ με τίποτα. Σιγά.μην μπλέκουν με ρεκτιφιε και να μην ταιριάζουν οι ανοχές στα πιστονια μετά....Βάζουν καινούργιο,πληρώνει η μαμά εταιρεία και όλα καλα

Ούτε καν για βαλβίδα πιστεύω. Δεν ανοίγουν μοτέρ από όσο ξέρω. Δεν έχουν αρκετό ειδικευμένο προσωπικό να κάνουν κάτι τέτοιο, "μονταδόροι" αναλωσίμων και ανταλλακτικών -που αλλάζονται εύκολα- είναι. Ακόμα και για καμμένες φλάντζες κεφαλής -από αστοχία- διαβάζω ότι αλλάζουν μοτέρ στο εξωτερικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, theopan είπε

Ούτε καν για βαλβίδα πιστεύω. Δεν ανοίγουν μοτέρ από όσο ξέρω. Δεν έχουν αρκετό ειδικευμένο προσωπικό να κάνουν κάτι τέτοιο, "μονταδόροι" αναλωσίμων και ανταλλακτικών -που αλλάζονται εύκολα- είναι. Ακόμα και για καμμένες φλάντζες κεφαλής -από αστοχία- διαβάζω ότι αλλάζουν μοτέρ στο εξωτερικό.

Πάντως εδώ Ελλάδα πολλές φορές οι αντιπροσωπείες στέλνουν κεφαλές για ρεκτιφιε.

Όπως κ να χει, τουλάχιστον με τον έναν ή τον άλλον τρόπο ο φίλος δεν θα χρειαστεί να βάλει το χέρι στην τσέπη για να φτιαχτεί το αυτοκίνητο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 15/01/2024 at 21:02, Bradner said:

Καλησπερα σε όλους, 

 

Μετα από πολλές μέρες να αναφέρω ότι το θέμα λύθηκε μέσω αντιπροσωπείας μιας και η ζημιά ήταν αστοχία υλικού. 
Στο διάστημα αυτό κάνοντας μια μίνι έρευνα ανακάλυψα ότι μια σειρά κινητήρων του group vag παρουσιάζουν μια ευαισθησία στους τεντωτηρες του ιμάντα. Παραθέτω βίντεο από κάτω που το εξηγεί  και αυτό. 

Όσοι έχετε κάποιον από αυτούς τους κινητήρες και έχετε περάσει τα 80κ χιλιόμετρα έχω να σας προτείνω να τον αλλάξετε. 
Αυτα περί 200κ χιλιομέτρων είναι ιστορίες για άγριους. 
 

Θα επανέλθω στο θέμα πταν θα έχω το αμάξι στα χέρια μου με όλη την ιστορία. 
 

ΥΓ. Αλλάξτε τους ιμάντες σας! 

Μια χαρα, τελικα το κυνηγησες η το εκαναν μονοι τους?

Πολυ καλυτερα η λυση της αντιπροσωπιεας γιατι θα εισαι πιο σιγουρος για την επισκευη ΚΑΙ θα εχεις εχεις εγγυηση σε οτι αλλαχτει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...