Προς το περιεχόμενο

Πήδησε δόντι ο ιμάντας χρονισμού.


Bradner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομιζετε μερικοι οτι μια εταιρια leasing, Μια lease plan, avis, hertz, ald ειναι ο κυρ μπαμπης στην γωνια, ο απατεωνισκος της συμφορας.
Ποιος ανθρωπος θα υπογραψει μεσα σε μια τετοια εταιρια, "να παει και να 'ρθει" το αμαξι στο σερβις, και ποιος ανθρωπος θα υπογραψει "για να γυρίσει τα χιλιομετρα" και γιατι να το κανει?
Δικο του ειναι το αμαξι? ή το ταμειο ειναι δικο του ?
Δεν υπαρχουν αυτα τα πραγματα που νομιζετε μερικοι οτι γινονται μαλιστα και κατα συστημα!
Αγορασα αυτοκινητο απο lease plan με book service ΚΑΡΕΝΤΑ και autoclub. Με αποστολη excel απο το email της εταιριας που μου αναφερει ποτε αλλαξε λάστιχα, και πότε τακάκια.
Δεν εκοψαν ουτε 1 ευρω απο την τιμη που ζητησαν (η οποια ομως ηταν καλη και στην μη αποσβεστεα αξια)
Το αμαξι εχει βαψει ενα πισω δεξιο φτερο το οποιο μου το ειπαν, αλλα το ηξερα κιολας γιατι ο χρηστης ηταν φιλος.
Ξερω πολλα leasing που γυρισαν πισω, και για να γινει παραλαβη απο τον χρηστη, τον εβαλαν να παει να φτιαξει το καψιμο απο το τσιγαρο στο καθισμα, και να κανει ολικο βαψιμο για τις ψιλογραντουνιες χρησης που εχει καθε αμαξι.
Μεταχειρισμενο αμαξι σημερα, μονο leasing θα αγοραζα ή αμαξι που ηταν πολυ φιλου μου και το "ζουσα" μεσα απο την καθημερινη μου επικοινωνια μαζι του.
Αμαξι απο αγγελια ιδιωτη δεν θα αγοραζα σήμερα με τιποτα! Ο πατος της κινας σε ανταλλακτικα, σερβις στην χαση και στην φέξη, και ψαχνουν να βρουν φιλτρο αερα με 5€ να βαλουν επανω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 190
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ενα καλό τιπ είναι και το καθισμα του οδηγού.Με 80κ λογικά δεν θα έχει υποστεί αλλοιώσεις και θα είναι φουσκωμένο ειδικά στη γωνία που μπαίνουμε μέσα με τεντωμένο κανονικά ύφασμα ή δέρμα.Επειδή τα λιζιγκ  κινούνται συνηθως μόνο από τον οδηγό μπορεί να γίνει και μία σύγκριση με το καθισμα του συνοδηγού για καλύτερα συμπεράσματα.

Αν το δεις καθισμένο με ζαρωμένο ύφασμα ή δέμα λογικά έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα, Ενα βιολογικό θα του κάνουν το ύφασμα όμως δεν μπορούν να το επαναφέρουν εκτός και το πήγαν ταπετσέρη.

9 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Νομιζετε μερικοι οτι μια εταιρια leasing, Μια lease plan, avis, hertz, ald ειναι ο κυρ μπαμπης στην γωνια, ο απατεωνισκος της συμφορας.
Ποιος ανθρωπος θα υπογραψει μεσα σε μια τετοια εταιρια, "να παει και να 'ρθει" το αμαξι στο σερβις, και ποιος ανθρωπος θα υπογραψει "για να γυρίσει τα χιλιομετρα" και γιατι να το κανει?
Δικο του ειναι το αμαξι? ή το ταμειο ειναι δικο του ?
Δεν υπαρχουν αυτα τα πραγματα που νομιζετε μερικοι οτι γινονται μαλιστα και κατα συστημα!
Αγορασα αυτοκινητο απο lease plan με book service ΚΑΡΕΝΤΑ και autoclub. Με αποστολη excel απο το email της εταιριας που μου αναφερει ποτε αλλαξε λάστιχα, και πότε τακάκια.
Δεν εκοψαν ουτε 1 ευρω απο την τιμη που ζητησαν (η οποια ομως ηταν καλη και στην μη αποσβεστεα αξια)
Το αμαξι εχει βαψει ενα πισω δεξιο φτερο το οποιο μου το ειπαν, αλλα το ηξερα κιολας γιατι ο χρηστης ηταν φιλος.
Ξερω πολλα leasing που γυρισαν πισω, και για να γινει παραλαβη απο τον χρηστη, τον εβαλαν να παει να φτιαξει το καψιμο απο το τσιγαρο στο καθισμα, και να κανει ολικο βαψιμο για τις ψιλογραντουνιες χρησης που εχει καθε αμαξι.
Μεταχειρισμενο αμαξι σημερα, μονο leasing θα αγοραζα ή αμαξι που ηταν πολυ φιλου μου και το "ζουσα" μεσα απο την καθημερινη μου επικοινωνια μαζι του.
Αμαξι απο αγγελια ιδιωτη δεν θα αγοραζα σήμερα με τιποτα! Ο πατος της κινας σε ανταλλακτικα, σερβις στην χαση και στην φέξη, και ψαχνουν να βρουν φιλτρο αερα με 5€ να βαλουν επανω.

Στις εταιρείες λιζιγκ Αντρέα πάντα θα υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό αυτοκινήτων σε καλή κατάσταση και συνήθως θα πουληθεί απευθείας από αυτούς, πολλές φορές σε αυτόν που το χρησιμοποιεί ή σε κάποιον γνωστό του.

Τα ξεζουμισμένα θα καταλήξουν σε μάντρες αλλα πριν πάνε εκεί θα γίνει ότι πρέπει να γίνει.Και κάθε εταιρεία λίζιγκ έχει τον άνθρωπο που θα αναλάβει να κάνει τη δουλεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 minutes ago, papoys1 said:

Ενα καλό τιπ είναι και το καθισμα του οδηγού.Με 80κ λογικά δεν θα έχει υποστεί αλλοιώσεις και θα είναι φουσκωμένο ειδικά στη γωνία που μπαίνουμε μέσα με τεντωμένο κανονικά ύφασμα ή δέρμα.Επειδή τα λιζιγκ  κινούνται συνηθως μόνο από τον οδηγό μπορεί να γίνει και μία σύγκριση με το καθισμα του συνοδηγού για καλύτερα συμπεράσματα.

Αν το δεις καθισμένο με ζαρωμένο ύφασμα ή δέμα λογικά έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα, Ενα βιολογικό θα του κάνουν το ύφασμα όμως δεν μπορούν να το επαναφέρουν εκτός και το πήγαν ταπετσέρη.

Στις εταιρείες λιζιγκ Αντρέα πάντα θα υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό αυτοκινήτων σε καλή κατάσταση και συνήθως θα πουληθεί απευθείας από αυτούς, πολλές φορές σε αυτόν που το χρησιμοποιεί ή σε κάποιον γνωστό του.

Τα ξεζουμισμένα θα καταλήξουν σε μάντρες αλλα πριν πάνε εκεί θα γίνει ότι πρέπει να γίνει.Και κάθε εταιρεία λίζιγκ έχει τον άνθρωπο που θα αναλάβει να κάνει τη δουλεια.

Παιδιά το αμάξι εσωτερικά είναι άψογο. Αμάξι από ιδιώτη με τα μισά χιλ δεν ξέρω αν θα ήταν έτσι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι είναι leasing δεν σημαίνει ότι θα έχει υπερβολικά  πολλά χιλιόμετρα .Σε όλες τις εταιρίες στην Ελλάδα υπάρχει όριο χιλιομέτρων,από 15k έως 25k χιλιόμετρα το χρόνο.Αν κανείς παραπάνω τα πληρώνεις αδρά και είναι ασύμφορο.

Εχοντας αυτό ως δεδομένο  τα 78.000 χιλιόμετρα μέσα σε 4 χρόνια μου ακούγονται απόλυτα φυσιολογικά.

Επεξ/σία από moure
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο leasing κι άλλο "rent a car" τύπου στα νησιά (μιας και αναφέρθηκε).

Επίσης, αυτό που λέει κι ο moure. Υπάρχει μηνιαίο (συνήθως) όριο χιλιομέτρων κι όταν πχ μπορεί να κοστίζει 0.08€ ανά έξτρα χιλιόμετρο, λογικά είναι τα χιλιόμετρα που αναφέρει ο TS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, papoys1 said:

Ενα καλό τιπ είναι και το καθισμα του οδηγού.Με 80κ λογικά δεν θα έχει υποστεί αλλοιώσεις και θα είναι φουσκωμένο ειδικά στη γωνία που μπαίνουμε μέσα με τεντωμένο κανονικά ύφασμα ή δέρμα.Επειδή τα λιζιγκ  κινούνται συνηθως μόνο από τον οδηγό μπορεί να γίνει και μία σύγκριση με το καθισμα του συνοδηγού για καλύτερα συμπεράσματα.

Αν το δεις καθισμένο με ζαρωμένο ύφασμα ή δέμα λογικά έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα, Ενα βιολογικό θα του κάνουν το ύφασμα όμως δεν μπορούν να το επαναφέρουν εκτός και το πήγαν ταπετσέρη.

Στις εταιρείες λιζιγκ Αντρέα πάντα θα υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό αυτοκινήτων σε καλή κατάσταση και συνήθως θα πουληθεί απευθείας από αυτούς, πολλές φορές σε αυτόν που το χρησιμοποιεί ή σε κάποιον γνωστό του.

Τα ξεζουμισμένα θα καταλήξουν σε μάντρες αλλα πριν πάνε εκεί θα γίνει ότι πρέπει να γίνει.Και κάθε εταιρεία λίζιγκ έχει τον άνθρωπο που θα αναλάβει να κάνει τη δουλεια.

Σαν αυτό που είχαμε δλδ σε 4 χρονια κάναμε 170 χιλομετρα, λόγο ότι δεν μας ένοιαζε κρύο χειμονα τάπα το πηγαίναμε από πρώτο δεύτερολεπτο σε κάθε λακκούβα μέσα, τιμόνι στο παρκινγ μόνιμα άτσαλα τερματίζαμε γενικός το είχαμε σαν αντικείμενο μιας χρήσης, (ένα opel corsa ήταν) όταν το πήραν πίσω μπροστά δεξιά κάτι βαρουσε στης λακκούβες, το μοτέρ στην αρχή πριν ποιασει θερμοκρασία ακουγόταν σαν σπασμένος κουβάς, πίσω αναρτήσεις ήταν λες και δεν υπήρχαν και πολλά άλλα αλλά σαν εμφάνιση δλδ εξωτερική και εσωτερική μετά από καθαρισμό που του κάναμε πριν το δώσουμε ήταν λες και είναι μιας βδομάδας

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Black Demis said:

Σαν αυτό που είχαμε δλδ σε 4 χρονια κάναμε 170 χιλομετρα, λόγο ότι δεν μας ένοιαζε κρύο χειμονα τάπα το πηγαίναμε από πρώτο δεύτερολεπτο σε κάθε λακκούβα μέσα, τιμόνι στο παρκινγ μόνιμα άτσαλα τερματίζαμε γενικός το είχαμε σαν αντικείμενο μιας χρήσης, (ένα opel corsa ήταν) όταν το πήραν πίσω μπροστά δεξιά κάτι βαρουσε στης λακκούβες, το μοτέρ στην αρχή πριν ποιασει θερμοκρασία ακουγόταν σαν σπασμένος κουβάς, πίσω αναρτήσεις ήταν λες και δεν υπήρχαν και πολλά άλλα αλλά σαν εμφάνιση δλδ εξωτερική και εσωτερική μετά από καθαρισμό που του κάναμε πριν το δώσουμε ήταν λες και είναι μιας βδομάδας

Αν υποθέσουμε ότι όλα αυτά όντως συνέβαιναν στο αυτοκίνητο κατά την διάρκεια που ήταν στην εταιρεία leasing, θα έπρεπε κάποιο εύρημα να είχε προκύψει από τον έλεγχο στην αντιπροσωπεια που το είχα πάει πριν το αγοράσω. 

Αν όντως το αμάξι το κακομεταχειρίζονταν τόσο και βγήκε καθαρό, τότε η audi φτιάχνει πολύ γερά αμάξια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 minutes ago, Bradner said:

Αν υποθέσουμε ότι όλα αυτά όντως συνέβαιναν στο αυτοκίνητο κατά την διάρκεια που ήταν στην εταιρεία leasing, θα έπρεπε κάποιο εύρημα να είχε προκύψει από τον έλεγχο στην αντιπροσωπεια που το είχα πάει πριν το αγοράσω. 

Αν όντως το αμάξι το κακομεταχειρίζονταν τόσο και βγήκε καθαρό, τότε η audi φτιάχνει πολύ γερά αμάξια. 

Το να είναι πχ ρουλεμάν τροχού στα τελευταία του (ένα τσικ πριν αρχίσει να γρατζουναει) δεν μπορεί να το δει, το σε τι κατάσταση είναι ιμάντας δεν μπορεί να το δει καθος θέλει ξήλωμα όλα και κάνεις δεν μπαίνει στο κόπο, και πάρα πολλά άλλα πράγματα δεν. Μπορείς να τα δεις. Για αυτό σε τόσο φρέσκο αυτοκινιτο είναι τόσο εύκολα να κατεβάσεις τα χιλομετρα χωρίς να υποψιαστεί ο άλλος. Αρχίζεις και καταλαβαίνεις όταν θα αρχίσει να βγάζει ζημιές που προέρχονται από χιλομετρα και όχι από ηλικία. (ενώ αν ήξερες ποια ακριβός είναι τα χιλομετρα θα τα άλλαζες όλα αυτά βάση book)

Και το αμάξι που είχαμε καθαρό βγήκε αλλά στην πράξη ήθελε ένα σεβαστό ποσό για σκέτα πράγματα που ήταν στα τελευταία τους λόγο κακο μεταχ

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το ψάξω αυτό με τα χιλιόμετρα εκ νέου μιας και πολλοί βλέπω ότι το αναφέρετε. 
 

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να πλαστογράφηθηκαν έντυπα που αναγράφουν τα χιλιόμετρα του οχήματος, πράγμα το οποίο είναι πολύ σοβαρό και δεν νομίζω να το έκανε μια εταιρεία ρισκάροντας το όνομα της! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, jimmy213 είπε

Άλλο leasing κι άλλο "rent a car" τύπου στα νησιά (μιας και αναφέρθηκε).

Επίσης, αυτό που λέει κι ο moure. Υπάρχει μηνιαίο (συνήθως) όριο χιλιομέτρων κι όταν πχ μπορεί να κοστίζει 0.08€ ανά έξτρα χιλιόμετρο, λογικά είναι τα χιλιόμετρα που αναφέρει ο TS.

Γι αυτο αν τα χλμ τα γυρισε καποιος, τα γυρισε ο χρηστης του λιζινγκ για να μην πληρωνει εξτρα 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, 2MM said:

Γι αυτο αν τα χλμ τα γυρισε καποιος, τα γυρισε ο χρηστης του λιζινγκ για να μην πληρωνει εξτρα 

δυστυχώς αυτο ισχύει. Φιλος που εχει ρόλο που ασχολείται με εφορίες, δημόσιες υπηρεσιες εισπράξεις κτλ οποτε κινείτε μόνιμα μέσα στην πόλη και ειναι 5-6 ωρες την μέρα στον δρόμο, είχε leasing A3 diesel το οποίο κάθε φορά που πήγαινε για service του γυρίζαν τα χιλιόμετρα καθώς είχε χαμηλό μίσθωμα για λιγα χιλιόμετρα.

Στα 4-5 χρονια που το άλλαξε είχε γράψει ~180.000 αλλα στο κοντερ έγραφε 85.000. Πιθανώς να εισαι και εσύ παθών. Εννοείται η χρήση του ήταν βάναυση, ειδικά τον χειμώνα που το diesel αργει να ζεσταθει (οπότε παγώνεις στην καμπίνα) το πήγαινε κόφτες κατευθείαν, κίνηση κάθε μερα με σταμάτα-ξεκίνα κτλ.

Το σαλόνι του ηταν στην εντέλεια καθώς ήταν πάντα μόνος και δεν κάπνιζε. Εξωτερικά είχε μικρο τσαμπουκάδες που τα φτιάξαν σε PDR πριν το παραδώσουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, 2MM είπε

Γι αυτο αν τα χλμ τα γυρισε καποιος, τα γυρισε ο χρηστης του λιζινγκ για να μην πληρωνει εξτρα 

Δεν γνωρίζω πως λειτουργεί αλλα όταν κάποιος έχει αυτοκίνητο λίζινγκ π.χ. για 2 χρόνια σε αυτό το διάστημα δεν γίνεται κάποιος έλεγχος από την εταιρεία που του το νοικιάζει;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Δεν γνωρίζω πως λειτουργεί αλλα όταν κάποιος έχει αυτοκίνητο λίζινγκ π.χ. για 2 χρόνια σε αυτό το διάστημα δεν γίνεται κάποιος έλεγχος από την εταιρεία που του το νοικιάζει;;;

Οχι , μονο οταν παει για σερβις 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...