Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο για ελάχιστες αποστάσεις


Mvpgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Θα χρειαστώ μέσα στους επόμενους μήνες ένα αυτοκίνητο με βασική χρήση να πηγαινοφέρνω τον μικρό στο νηπιαγωγείο που είναι 2χμλ από το σπίτι. Εγώ δουλεύω από το σπίτι και όπου θέλω να πάω, πάω με την μηχανή, τώρα όμως χρειάζονται 4 ρόδες. Αμφιβάλω αν θα κάνω πάνω από 1000-1500χλμ το χρόνο. Θα ήθελα γνώμες προς τι να κοιτάξω. Προφανώς η κατανάλωση είναι αδιάφορη. Με ενδιαφέρει:

  • Να είναι αξιόπιστο και φτηνό στη συντήρηση/ασφάλεια/τέλη.
  • Να είναι όσο δυνατόν πιο καλό όσον αφορά την παθητική ασφάλεια.
  • Να έχει isofix.

Budget, όσο πιο λίγα γίνονται. Στο μυαλό μου δύσκολα δικαιολογεί αυτή η χρήση οποιοδήποτε ποσό, αλλά ας πούμε ότι δε δίνω πάνω από 10.000. Αν μπορώ να μείνω κάτω από 8.000 ακόμη καλύτερα.

Έχετε προτάσεις για μοντέλα; Τι να προσέξω; Π.χ. μας νοιάζει να έχει λίγα χιλιόμετρα σε αυτή την περίπτωση ή είναι οκ να διαλέξω ένα πιο δουλεμένο αμάξι αν είναι καλύτερο π.χ. στην ασφάλεια ή στο ασφάλιστρο; Αν έχει φάει κανά τρακάρισμα;

Επεξ/σία από Mvpgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν βάλεις στο car.gr αυτά τα φίλτρα,μέχρι 10.000 ευρώ και μοντέλα από 2016 και μετά,ενδεικτική χρονολογία,και πιο καινούρια φυσικά μπορείς να βάλεις,από 2018 και μετά,

βγαζει πάρα πολλές επιλογές σε μικρά και μεσαίας κατηγοριας.Δεν θα πήγαινα σε μικρά τύπου Aygo,Up,i10 κλπ.

Θα κοιτούσα σε Polo,Yaris,Fiesta,Punto,Corsa,Peugeot 208,Renault clio κλπ,Skoda Fabia,i20,τέτοια κατηγορία δηλαδή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ιδανικο σε αυτες τις συνθηκες θα ηταν ενα ηλεκτρικο, θα ειχες ελαχιστο κοστος χρησης, μηδενικα τελη κλπ. Με το μπατζετ που αναφερεις αυτο μαλλον δε γινεται.

Προφανως αποφευγεις τα ντιζελ.

Δε θα επαιρνα ενα σουπερμινι για το λογο που θες (παθητικη ασφαλεια), θα πηγαινα σε C-segment εστω και αν ηταν λιγο παλιοτερο (μετα το 2010 παντως).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, doctorkostis said:

Το ιδανικο σε αυτες τις συνθηκες θα ηταν ενα ηλεκτρικο, θα ειχες ελαχιστο κοστος χρησης, μηδενικα τελη κλπ. Με το μπατζετ που αναφερεις αυτο μαλλον δε γινεται.

Προφανως αποφευγεις τα ντιζελ.

Δε θα επαιρνα ενα σουπερμινι για το λογο που θες (παθητικη ασφαλεια), θα πηγαινα σε C-segment εστω και αν ηταν λιγο παλιοτερο (μετα το 2010 παντως).

αν εχει που να το φορτισει θα ειναι οντος οτι καλυτερο αλλιος μικρο βενζινης (οσο ποιο καινουργιο τοσο λιγοτερα θα πλυρωνει μετα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 minutes ago, doctorkostis said:

Το ιδανικο σε αυτες τις συνθηκες θα ηταν ενα ηλεκτρικο, θα ειχες ελαχιστο κοστος χρησης, μηδενικα τελη κλπ. Με το μπατζετ που αναφερεις αυτο μαλλον δε γινεται.

Ηλεκτρικό θα ήταν ταμάμ, και έχω κλειστό παρκινγ, αλλά δεν υπάρχει τπτ στο budget μου. Και δεν έχω σκοπό να πάω σε λύσεις τύπου AMI καθώς μου φαίνονται εντελώς ανασφαλή. Άλλωστε και ο κατασκευαστής αναφέρει ότι δεν πρέπει να μπαίνουν παιδικά καθίσματα κτλ.

40 minutes ago, doctorkostis said:

Δε θα επαιρνα ενα σουπερμινι για το λογο που θες (παθητικη ασφαλεια), θα πηγαινα σε C-segment εστω και αν ηταν λιγο παλιοτερο (μετα το 2010 παντως)

C-Segment δηλαδή 308/Golf κτλ; Έχουν όντως διαφορά σε σχέση με 208/Corsa?

5ετίας με 100.000χλμ ή 10ετίας με 50.000-60.000?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2+2χλμ τη μερα είναι οτι χειρότερο για το μοτέρ που πριν προλάβει να κάνει ένα θερμικό κύκλο θα σβήνει με τα γνωστά μακροχρόνια επακόλουθα φθοράς του μοτέρ από υγρασίες που θα μαζευονται στα λάδια χώρια την κατανάλωση που λόγω κρύου μοτέρ θα ναι μόνιμα ψηλά. Καλύτερα ένα μικρο ηλεκτρικό πχ ενα renault zoe μεταχειρισμένο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eνα Panda βενζίνη με τον κινητήρα 1,25lt. καλύτερα από τη δεύτερη γενιά (2011 και μετά) θα κάνει καλή (και οικονομική) δουλειά. Εκτός από το νήπιο δεν θα εξυπηρετεί για supermarket, γιατρούς, κάποιες κοινωνικές επαφές (πάντα με το παιδάκι) κλπ.?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Mvpgr said:

Ηλεκτρικό θα ήταν ταμάμ, και έχω κλειστό παρκινγ, αλλά δεν υπάρχει τπτ στο budget μου. Και δεν έχω σκοπό να πάω σε λύσεις τύπου AMI καθώς μου φαίνονται εντελώς ανασφαλή. Άλλωστε και ο κατασκευαστής αναφέρει ότι δεν πρέπει να μπαίνουν παιδικά καθίσματα κτλ.

Εριξα μια ματια στο Car.gr και ειδα κατι ενδιαφερον. Στο μπατζετ σου ειναι το Nissan Leaf του 2012 με την 22Kwh μπαταρια. Οκ, ελαχιστη αυτονομια σε σχεση με τα σημερινα EVs, αλλα το δινουν σε παρομοια τιμη με ενα καινουριο Citroen Ami. Νομιζω οτι 80χλμ αυτονομια θα εχει, υπεραρκετα για το σεναριο που αναφερεις.

Ισως ειναι κατι που να αξιζει να το δεις λιγο πιο σοβαρα.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/336073509-nissan-leaf

 

Εχει και ενα του 2015 με λιγα χιλιομετρα.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/339702153-nissan-leaf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Ισως ειναι κατι που να αξιζει να το δεις λιγο πιο σοβαρα.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/336073509-nissan-leaf

 

Εχει και ενα του 2015 με λιγα χιλιομετρα.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/339702153-nissan-leaf

Απ' ότι βλέπω δεν έχουν isofix αυτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν φάει τρακάρισμα , πάει το ηλεκτρικό για πέταμα , επίσης καλό θα ήταν να έχει ένα κανονικό αμάξι , σίγουρα αργότερα θα χρειάζεται αντί ενός κουβά που δε θα βγάζει 100χλμ , εκτός αν ήδη υπάρχει κανονικό αμάξι

Για panda και εγώ προτείνω , το 1200άρι , αλλά ας συγκρίνει το euroNCAP εφόσον δίνει εκεί βαρύτητα , πχ μπορεί να πάει στο Hyundai i10,  vw up κτλ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, doctorkostis είπε

Εριξα μια ματια στο Car.gr και ειδα κατι ενδιαφερον. Στο μπατζετ σου ειναι το Nissan Leaf του 2012 με την 22Kwh μπαταρια. Οκ, ελαχιστη αυτονομια σε σχεση με τα σημερινα EVs, αλλα το δινουν σε παρομοια τιμη με ενα καινουριο Citroen Ami. Νομιζω οτι 80χλμ αυτονομια θα εχει, υπεραρκετα για το σεναριο που αναφερεις.

Ισως ειναι κατι που να αξιζει να το δεις λιγο πιο σοβαρα.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/336073509-nissan-leaf

 

Εχει και ενα του 2015 με λιγα χιλιομετρα.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/339702153-nissan-leaf

Και το πιο πιθανό σε κανέναν χρόνο θα πάει για μπαταρία οπότε θα είναι για πέταμα μετα.Με αυτά τα χρήματα πάρε ένα συμβατικό μικρομεσαίο και είσαι μια χαρά. Με τόσα χιλιόμετρα σιγά τα καύσιμα που θα καις. Θα πηγαίνεις μια φορά το μήνα σε πρατήριο.

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηλεκτρικό. Να δώσει 30κ για να κάνει 2χλμ τη μέρα. Ή θα πάρει το ami να βάλει το παιδί μέσα; Δλδ πραγματικά κάποιες απόψεις είναι εκτός πραγματικότητας. Πάρε ή ένα micra ή ένα clio βενζίνη ή ένα fabia. Μικροί οικονομικοι κινητήρες. Λίγα τέλη. Service αναγκαστικά μια φορά το χρόνο. Επίσης μπορείς να πάρεις κ κάνα yaris λίγο πιο παλιό μοντέλο 2009 κ μετά. Απλή χρήση το θες. Η ακινησία θα το φάει. Δεν υπάρχει λόγος να ρίξεις πολλά εκτός κ αν τα έχεις κ δε σε νοιάζει.

  • Like 8
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...