Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο για ελάχιστες αποστάσεις


Mvpgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Ταξί;Θα βρεις έναν να σε εξυπηρετεί κάθε μέρα με δικό σου/του κάθισμα.Πιο φτηνό θα σου βγει.

Αν μπορεί να συμφωνήσει μια δελεαστική τιμή μπορεί. 

Αν είναι να ρίχνει σημαία κάθε φορά, δύο φορές τη μέρα (πόσο έχει πάει η ταρίφα, πάνω από 3€;) δε λέει.

Αλλά με τις αρρώστιες που τις μισές μέρες δεν πάνε τα μικρά στο νηπιαγωγείο, κι ο ταρίφας θα σου πει αποφάσισε ρε φίλε, να ξέρω κι εγώ τι να να κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το θέμα είναι υπάρχει άλλο αμάξι στην οικογένεια;Για να ρωτάει,φαντάζομαι όχι.
Θα είναι μόνο για τους επόμενους μήνες για το νηπιαγωγείο,δηλαδή μέχρι το καλοκαιρι;Μετά στο δημοτικό πως θα πάει;Είναι δίπλα και θα πάει με τα πόδια.

Αν ειναι μόνο για λίγους μήνες,και δεν έχει ανάγκη μετά αμάξι,τώρα αυτό με οικογένεια πως γίνεται δεν ξέρω,τότε ταξί.Αλλιως με 8-10 χιλιάδες υπάρχουν πολλές επιλογές βενζίνης 4-6 ετών οχήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Mvpgr είπε

Καλησπέρα,

Θα χρειαστώ μέσα στους επόμενους μήνες ένα αυτοκίνητο με βασική χρήση να πηγαινοφέρνω τον μικρό στο νηπιαγωγείο που είναι 2χμλ από το σπίτι. Εγώ δουλεύω από το σπίτι και όπου θέλω να πάω, πάω με την μηχανή, τώρα όμως χρειάζονται 4 ρόδες. Αμφιβάλω αν θα κάνω πάνω από 1000-1500χλμ το χρόνο. Θα ήθελα γνώμες προς τι να κοιτάξω. Προφανώς η κατανάλωση είναι αδιάφορη. Με ενδιαφέρει:

  • Να είναι αξιόπιστο και φτηνό στη συντήρηση/ασφάλεια/τέλη.
  • Να είναι όσο δυνατόν πιο καλό όσον αφορά την παθητική ασφάλεια.
  • Να έχει isofix.

Budget, όσο πιο λίγα γίνονται. Στο μυαλό μου δύσκολα δικαιολογεί αυτή η χρήση οποιοδήποτε ποσό, αλλά ας πούμε ότι δε δίνω πάνω από 10.000. Αν μπορώ να μείνω κάτω από 8.000 ακόμη καλύτερα.

Έχετε προτάσεις για μοντέλα; Τι να προσέξω; Π.χ. μας νοιάζει να έχει λίγα χιλιόμετρα σε αυτή την περίπτωση ή είναι οκ να διαλέξω ένα πιο δουλεμένο αμάξι αν είναι καλύτερο π.χ. στην ασφάλεια ή στο ασφάλιστρο; Αν έχει φάει κανά τρακάρισμα;

Με αυτά τα λεφτά, ψάξε κανά Yaris. θα κάνεις τη δουλειά σου και σε Χ χρόνια που θα το πουλήσεις, παιρνεις τα λεφτά σου πίσω.

ΔΕΝ επιλέγεις οτιδήποτε σε ηλεκτρικό / hybrid / πετρέλαιο. Όλα αυτά είναι για διαφορετική χρήση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Δεν υπάρχει περίπτωση για ταξί. Προφανώς από οικονομικής άποψης αυτό είναι το πιο συμφέρον, αλλά πληρώνουμε ούτως ή άλλως την επιλογή μας να ζούμε εκτός αστικού κέντρου, δε θέλω να βασίζομαι σε άλλον, ούτε άλλος να βασίζεται σε εμένα.

Υπάρχει οικογενειακό αυτοκίνητο για βόλτες/ταξίδια, αλλά χρησιμοποιείται από τη σύζυγο που φεύγει νωρίς και γυρίζει αργά, οπότε ψάχνω κάτι αποκλειστικά για τη χρήση που έγραψα. Μέχρι τώρα τον πηγαινοφέρνει το σχολικό του ιδιωτικού παιδικού σταθμού, όμως από Σεπτέμβρη θα πάει σε Δημόσιο (και μετά δημοτικό κτλ, αποστάσεις πάντα θα έχουμε μέχρι να μεγαλώσει). Και η αλήθεια είναι πως νιώθω εγκλωβισμένος που δεν έχω να τον πάω πουθενά εκτός από το διπλανό πάρκο τα απογεύματα.

Το ηλεκτρικό θα ήταν ότι πρέπει από έξοδα και χρόνο συντήρησης. Η αντιμετώπιση που έχω για τα αυτοκίνητα είναι ίδια με αυτή που έχω για τις κατσαρόλες. Προτιμώ απλά να δουλεύουν. Ωστόσο δε νιώθω άνετα να πάω σε ένα τόσο παλιό ηλεκτρικό, που, όπως γράψατε και από πάνω, ίσως η μπαταρία να θέλει αλλαγή σύντομα, ή που θα χρειαστεί να το πετάξω σε 4-5-6 χρόνια αντί να το πουλήσω (διότι όποιος το πάρει θα πρέπει να την αλλάξει).

Καταλήγω πως θα πρέπει να κοιτάξω προς κάποιο μικρό/μεσαίο, μέχρι δεκαετίας. Ξαναρωτάω όμως, να με νοιάζει περισσότερο η χρονολογία ή τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει; Π.χ. αυτό με 20.000 το χρόνο 5ετίας ή αυτό με 5.000 το χρόνο 10ετίας; Δεν αναφέρομαι στα συγκεκριμένα αλλά στη λογική. Αυτοκίνητο θα πάρω το καλοκαίρι, όχι τώρα.

Συγχωρέστε την ασχετοσύνη μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, chaosmaster said:

Ηλεκτρικό. Να δώσει 30κ για να κάνει 2χλμ τη μέρα. Ή θα πάρει το ami να βάλει το παιδί μέσα; Δλδ πραγματικά κάποιες απόψεις είναι εκτός πραγματικότητας. Πάρε ή ένα micra ή ένα clio βενζίνη ή ένα fabia. Μικροί οικονομικοι κινητήρες. Λίγα τέλη. Service αναγκαστικά μια φορά το χρόνο. Επίσης μπορείς να πάρεις κ κάνα yaris λίγο πιο παλιό μοντέλο 2009 κ μετά. Απλή χρήση το θες. Η ακινησία θα το φάει. Δεν υπάρχει λόγος να ρίξεις πολλά εκτός κ αν τα έχεις κ δε σε νοιάζει.

Μην περιμενεις σοβαρες αποψεις απο electroheads εκτου petrolheads.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Mvpgr said:

Το ηλεκτρικό θα ήταν ότι πρέπει από έξοδα και χρόνο συντήρησης. Η αντιμετώπιση που έχω για τα αυτοκίνητα είναι ίδια με αυτή που έχω για τις κατσαρόλες. Προτιμώ απλά να δουλεύουν. Ωστόσο δε νιώθω άνετα να πάω σε ένα τόσο παλιό ηλεκτρικό, που, όπως γράψατε και από πάνω, ίσως η μπαταρία να θέλει αλλαγή σύντομα, ή που θα χρειαστεί να το πετάξω σε 4-5-6 χρόνια αντί να το πουλήσω (διότι όποιος το πάρει θα πρέπει να την αλλάξει).

Δυο αυτοκινητα που ειναι μεσα στο budget και ειναι ακριβως σε αυτο που θες. Αναλογα ποσο χωρο θες. Μπορεις να τα φερεις και απο εξωτερικο πιο φθηνα.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/337395439-mitsubishi-i-miev
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/336073509-nissan-leaf
Ουτε με την μπαταρια θα εχεις προβλημα ουτε θα το πεταξεις. Και το πιο σημαντικο, αν χρειαστεις κατι το αναλαμβανουν και ανεπισημα συνεργεια με πολυ χαμηλοτερο κοστος.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω και εγω με leaf και με renault zoe. Ειναι κανονικα αυτοκινητα (ειδικα το leaf)σε χωρους και δεδομενου της περιστασιακης χρησης ειναι οτι πρεπει για εσας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ami είναι καλό για δυο άτομα που θα κάνουν μια βόλτα και που κάτι να συμβεί θα την βγάλουν με 1,2 γρατζουνιές. Όταν μπει παράμετρος παιδί αυτά τα αυτοκίνητα δεν παρέχουν καμία ασφάλεια. Θα πρότεινα κανενα Yaris μεταχειρισμένο ή κανενα Skoda Fabia. Όχι πολλά άλογα κάτι απλό να μετακινείστε και να έχει isofix να μην μπλέκετε με ζώνες κτλ. Εγώ που πήρα κάθισμα cybex zi με βάση μπορεί να μου βγήκε ένα 500ρικο όλο μαζί αλλα ξεμπέρδεψα μια καλή από ζώνες και άγχος αν δεν έδεσα καλά το μωρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Mvpgr said:

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Δεν υπάρχει περίπτωση για ταξί. Προφανώς από οικονομικής άποψης αυτό είναι το πιο συμφέρον, αλλά πληρώνουμε ούτως ή άλλως την επιλογή μας να ζούμε εκτός αστικού κέντρου, δε θέλω να βασίζομαι σε άλλον, ούτε άλλος να βασίζεται σε εμένα.

Υπάρχει οικογενειακό αυτοκίνητο για βόλτες/ταξίδια, αλλά χρησιμοποιείται από τη σύζυγο που φεύγει νωρίς και γυρίζει αργά, οπότε ψάχνω κάτι αποκλειστικά για τη χρήση που έγραψα. Μέχρι τώρα τον πηγαινοφέρνει το σχολικό του ιδιωτικού παιδικού σταθμού, όμως από Σεπτέμβρη θα πάει σε Δημόσιο (και μετά δημοτικό κτλ, αποστάσεις πάντα θα έχουμε μέχρι να μεγαλώσει). Και η αλήθεια είναι πως νιώθω εγκλωβισμένος που δεν έχω να τον πάω πουθενά εκτός από το διπλανό πάρκο τα απογεύματα.

Το ηλεκτρικό θα ήταν ότι πρέπει από έξοδα και χρόνο συντήρησης. Η αντιμετώπιση που έχω για τα αυτοκίνητα είναι ίδια με αυτή που έχω για τις κατσαρόλες. Προτιμώ απλά να δουλεύουν. Ωστόσο δε νιώθω άνετα να πάω σε ένα τόσο παλιό ηλεκτρικό, που, όπως γράψατε και από πάνω, ίσως η μπαταρία να θέλει αλλαγή σύντομα, ή που θα χρειαστεί να το πετάξω σε 4-5-6 χρόνια αντί να το πουλήσω (διότι όποιος το πάρει θα πρέπει να την αλλάξει).

Καταλήγω πως θα πρέπει να κοιτάξω προς κάποιο μικρό/μεσαίο, μέχρι δεκαετίας. Ξαναρωτάω όμως, να με νοιάζει περισσότερο η χρονολογία ή τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει; Π.χ. αυτό με 20.000 το χρόνο 5ετίας ή αυτό με 5.000 το χρόνο 10ετίας; Δεν αναφέρομαι στα συγκεκριμένα αλλά στη λογική. Αυτοκίνητο θα πάρω το καλοκαίρι, όχι τώρα.

Συγχωρέστε την ασχετοσύνη μου.

Εφοσον υπαρχει ηδη οικογενειακο, μην ανεβεις κατηγορια απο b segment. Θα πουληθει ευκολα γιατι υπαρχει περισοτερη ζητηση για μικρα αυτοκινητα και ειναι πιο οικονομικο απο ενα c segment στα παντα (Λαστιχα, service κτλ). Και ειναι πολυ πιο βολικο για χρηση εντος αστικου ιστου.

Ιδανικη επιλογη ειναι ενα panda. Ειναι αξιοπιστα, εχουν μικρη συντηρηση και πουλιουνται ευκολα.  Μην κοιτας μονο συγκεκριμενο μοντελο αλλα ψαξε να δεις τι θα βρεις σε καλυτερη κατασταση και τιμη. 

 

Μην κοιτας ηλεκτρικα, για 2 χιλιομετρα τ μερα δεν εχει κανενα νοημα, ενα μικρο βενζινης ειναι οτι πρεπει.

 

Εμεις εχουμε ενα swift για την ιδια ακριβως χρηση αλλα εχω πλανο να το αλλαξω με ενα panda 4x4 το οποιο θα χρησιμοποιηθει και σε καμια βολτα βουνο

 

 

Επεξ/σία από imr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, imr είπε

Μην κοιτας ηλεκτρικα, για 2 χιλιομετρα τ μερα δεν εχει κανενα νοημα, ενα μικρο βενζινης ειναι οτι πρεπει.

Πάντως για τόσο μικρές αποστάσεις δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό για τον κινητήρα και όχι μόνο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Mvpgr είπε

Καλησπέρα,

Θα χρειαστώ μέσα στους επόμενους μήνες ένα αυτοκίνητο με βασική χρήση να πηγαινοφέρνω τον μικρό στο νηπιαγωγείο που είναι 2χμλ από το σπίτι. Εγώ δουλεύω από το σπίτι και όπου θέλω να πάω, πάω με την μηχανή, τώρα όμως χρειάζονται 4 ρόδες. Αμφιβάλω αν θα κάνω πάνω από 1000-1500χλμ το χρόνο. Θα ήθελα γνώμες προς τι να κοιτάξω. Προφανώς η κατανάλωση είναι αδιάφορη. Με ενδιαφέρει:

  • Να είναι αξιόπιστο και φτηνό στη συντήρηση/ασφάλεια/τέλη.
  • Να είναι όσο δυνατόν πιο καλό όσον αφορά την παθητική ασφάλεια.
  • Να έχει isofix.

Budget, όσο πιο λίγα γίνονται. Στο μυαλό μου δύσκολα δικαιολογεί αυτή η χρήση οποιοδήποτε ποσό, αλλά ας πούμε ότι δε δίνω πάνω από 10.000. Αν μπορώ να μείνω κάτω από 8.000 ακόμη καλύτερα.

Έχετε προτάσεις για μοντέλα; Τι να προσέξω; Π.χ. μας νοιάζει να έχει λίγα χιλιόμετρα σε αυτή την περίπτωση ή είναι οκ να διαλέξω ένα πιο δουλεμένο αμάξι αν είναι καλύτερο π.χ. στην ασφάλεια ή στο ασφάλιστρο; Αν έχει φάει κανά τρακάρισμα;

Καλημέρα φίλε. Να κάνω την αιρετική πρόταση;

Γιατί δεν κάνεις αυτή την αστεία διαδρομή με ένα ποδήλατο με παιδικό κάθισμα;

Θα είναι κυριολεκτικά 10 λεπτά υπόθεση να το πας σε ρυθμό ράθυμης βόλτας, πιο διασκεδαστικό κι υγιές για το παιδί, αφάνταστα φθηνότερο για την τσέπη σου, πολύ καλύτερο για την υγεία σου, πολύ καλύτερο για το κεφάλι σου που δεν θα έχεις άλλο ένα πράγμα να συντηρείς και να τρέχεις σε συνεργεία και θα μπαίνεις κυριολεκτικά μέσα στο σχολείο με το όχημα σου αντί να ανταγωνίζεσαι τις ψυχωτικές μανάδες με τα SUV κάθε πρωί.

Ίδια απόσταση και πιο μεγάλη κάνω συχνά με τον δικό μου από τότε που έγινε 1 έτους για να πάμε βόλτα στη γειτονιά. Του χρόνου που θα πάει παιδικό, το ίδιο θα κάνω. Κι έχουμε 2 αυτοκίνητα κι ένα scooter στην οικογένεια.

  • Like 8
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, phanispal said:

Πάντως για τόσο μικρές αποστάσεις δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό για τον κινητήρα και όχι μόνο.

Φανταζομαι δεν θα βαραει κοφτες πριν ζεσταθει, οποτε δεν θα παθει κατι,( με τα service του μια φορα το χρονο)

Ειναι καταπονηση το σταματα ξεκινα αλλα ειναι το ιδιο με το να εκανε 10 χιλιομετρα τη μερα. Ετσι και αλλιως στον χρονο θα κανει σερβις ειτε εχει 2000 χλμ ειτε 10000

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, phanispal said:

Επειδή έχει θέσει ζήτημα ασφάλειας;

Και όχι μόνο, είναι και κρύο, βροχή, χιόνι κτλ. Επειδή είμαι εγώ βλαμμένος και γυρίζω 20 χρόνια με τα αδιάβροχα, δεν σημαίνει ότι θα την παλέψει το τετράχρονο. Και φυσικά υπάρχει και το wife acceptance factor.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...