Προς το περιεχόμενο

Final Fantasy VII Rebirth [PS5]


Armoral

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κοίτα δεν κάθησα να διαβάσω Reddit, στο Twitter και στο Youtube όλα τα σχόλια είναι πολύ θετικά και τον έχουν λατρέψει όπως στο λέω. 

Και εμένα μου άρεσε πολύ, τόσο που με έκανε να παίξω το CC για να συμπληρώσω κομμάτια της ιστορίας. Βέβαια καμία σχέση σαν παιχνίδια το ένα με το άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://gamefaqs.gamespot.com/boards/371123-final-fantasy-vii-rebirth/80723530?page=0

Μάλλον πολλοί fans απλά είναι χαρούμενοι επειδή έχει παραπάνω χρόνο στο παιχνίδι, παρά για το πως αξιοποιείται στην όλη ιστορία πχ καλή ώρα

image.png.6129fd00801d5d8ee2a6bc79507eb85f.png

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, Fulgore είπε

https://gamefaqs.gamespot.com/boards/371123-final-fantasy-vii-rebirth/80723530?page=0

Μάλλον πολλοί fans απλά είναι χαρούμενοι επειδή έχει παραπάνω χρόνο στο παιχνίδι, παρά για το πως αξιοποιείται στην όλη ιστορία πχ καλή ώρα

image.png.6129fd00801d5d8ee2a6bc79507eb85f.png

Καταλαβαίνω και την οπτική τους. Σα χαρακτήρας όμως είναι φανταστικός, έχει πολλές αρετές και θέλει να κάνει πάντα το σωστό, νομίζω στο Rebirth τον παρουσίασαν πολύ θετικά.  Για εμένα είχε κάποιες από τις κορυφαίες cutscenes στο παιχνίδι, ένα καλό παιδί μπλεγμένο σε λάθος καταστάσεις.

Πάντως έπαιξα λίγο combat simulator, αυτά τα fight έπρεπε να τα έχουν έξω στον κόσμο.

Αν θέλεις να δεις μία ανάλυση δες εδώ. Πολλά spoiler, για όσους δεν το έχουν τελειώσει.

Επεξ/σία από Armoral
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν χαρακτήρας γενικά είναι ωραίος εκτός Rebirth.

Στο Rebirth όμως δεν τον αξιοποιησαν πολύ καλά. Φαίνεται όντως ότι τον έβαλαν περισσότερο σαν fan service.

Στον Vincent πχ που έχει πολύ λιγότερο χρόνο στο παιχνίδι, έκαναν πολύ καλύτερη δουλειά συνολικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Screenshot_20240412_011622_X.jpg.637575c16e475cd85335af0fbc5e53ba.jpg

Περίπου 2 εκατομμύρια σε πωλήσεις έως σήμερα ο τίτλος.

Χαμηλότερα από το remake και το XVI, τον πρώτο τους καιρό στην αγορά, πιστεύω με την έκδοση στο PC θα πάει πολύ καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος το παιχνίδι πριν 15αριά μέρες και από μένα. Περίμενα λίγο να το χωνέψω ώστε να γράψω τη γνώμη μου.

Το παιχνίδι θέλοντας και μη έχει δύο οπτικές. Η μία αφορά αυτούς που πιάνουν το FF7 για πρώτη φορά και αυτούς που ήταν μέρος της παιδικής/εφηβικής ηλικίας τους πριν 25 χρόνια.

Από το Avatar μου είναι προφανές σε ποια κατηγορία ανήκω, συνεπώς για αυτούς που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με το FF7 δεν έχω να πω πολλά πράγματα. Είναι ένα εξαιρετικό παιχνίδι με 90άρι metacritic που θα είναι GOTY contender. 

Σε σχέση τώρα με αυτούς που έχουν επαφή/έρωτα/πάθος/νοσταλγία με το FF7 και το lore του τα πράγματα είναι λίγο πιο μπερδεμένα. Το παιχνίδι έχει αποτύχει να κάνει replicate αυτά που έκαναν το FF7 μοναδικό. 

Βασικά χαρακτηριστικά του αρχικού παιχνιδιού ήταν το pacing και η ιστορία. Το remake τα ρήμαξε και τα δύο:

  • Το pacing απλά δεν υπάρχει. Πήρε ένα παιχνίδι 30-40 ωρών, το γέμισε με fillers και το έκανε να κρατάει 7-8 χρόνια (ανάλογα πότε θα βγει το 3ο part). Όσα συναισθήματα να μου δημιούργησε το 1ο και το 2ο part είναι αδύνατον να κρατήσουν τόσο
  • Και τώρα στο κομμάτι της ιστορίας... Πραγματικά δε καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλαν να κάνουν. Υπάρχει μια άψογη ιστορία που θα μπορούσε να πάρει κάποιες διορθώσεις ώστε να γεμίσουν κάποια κενά της. Αντί να κάνουν αυτό, πρόσθεσαν Whispers και multiverse και μια ήδη ψιλομπερδεμένη ιστορία έγινε τσίρκο. Πετάγεται αριστερά δεξιά ο Zack, αυτά που βλέπεις σαν Cloud δε ξέρεις αν είναι πραγματικά ή φαντασία. Να μην πω για τον Sephiroth που μετά από 100 ώρες που τον βλέπεις κάθε 10μέτρα και δεν έχουν εξηγήσει ακόμη που βρίσκεται και πώς εμφανίζεται το αφήνω ασχολίαστο. Έφτιαξαν καμιά 40 ώρες φοβερά cinematics και το ένα δίλεπτο cinematic μιας από τις πιο iconic στιγμές των video games που έπρεπε να κάνουν σωστά και απείραχτο το ρήμαξαν.

 

Γενικά, δε μου άρεσε. Δε το θεωρώ κακό παιχνίδι αλλά δεν είναι το remake που ήθελα. Και όχι δεν ανήκω σε καμιά αίρεση που δε θέλει να του πειράξουν την ιερή ιστορία του αρχικού. Απλά θεωρώ ότι οι προσθήκες/αλλαγές που κάναν σε αυτή την ιστορία ήταν για καλό. Τελείωσα το παιχνίδι και ενώ ξέρω απέξω το lore του FF7 χρειάστηκε να δω video FF7 Rebirth/Remake explained για να καταλάβω τι έβλεπα τόσες ώρες. Λες και έπαιζα παιχνίδι του Miyazaki. 

 

Και λίγη τροφή για σκέψη. Αν θέλαν να φτιάξουν ένα παιχνίδι με 3 parts το υλικό υπήρχε:

  • 1ο part η ιστορία του Zack (Crisis Core)
  • 2o part η γνωστή ιστορία Cloud-Sephiroth (FF7)
  • 3ο part το aftermath της μάχης τους (Advent Children)

Ούτε fillers, ούτε cliffhangers, ούτε μαλακίες.

  • Like 6
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.89eca9cfd668887e24d0e11329a958cf.png

Spoiler

@Mitroglou7 Βάλε την iconic στιγμή σε spoiler. Κάποιοι δεν το έχουν παίξει.

Ότι δεν είδαμε από την iconic σκηνή θα το δούμε στο Part 3. Για ένα παιχνίδι 27 χρόνων ήδη, που όλοι γνωρίζουν τι θα συμβεί στο τέλος, αν ακολουθούσε το ίδιο ακριβώς μονοπάτι θα υπήρχε μηδενικό hype.

Spoiler

Ο τρόπος που το τελείωσαν είναι ο καλύτερος δυνατός, γιατί ακριβώς ενώ ξέρεις τι συνέβη στο OG, εδώ καθόμαστε και ψάχνουμε 15 μέρες τώρα (και για τα επόμενα 3 χρόνια πρώτα ο Θεός) τι στο καλό συμβαίνει, πως και τι θα ακολουθήσει και πως θα υλοιποιηθεί. Με αυτό τον τρόπο έχουν εξασφαλίσει το  ενδιαφέρον (και τις πωλήσεις) για το τρίτο μέρος  καθώς ΚΑΝΕΙΣ δεν ξέρει τι θα συμβεί, αν και το πιθανότερο είναι να ακολουθήσουν το OG σενάριο, απλά να δώσουν ένα λίγο διαφορετικό τέλος.

Το μόνο που δε θέλω να δω είναι Multiple endings και ειδικά όχι Affinity based multiple endings. Πάρε μία κατεύθυνση και πήγαινε σε αυτήν. Αυτό ήταν και το νόημα του αρχικού FF7.

Επεξ/σία από Armoral
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Armoral είπε

image.png.89eca9cfd668887e24d0e11329a958cf.png

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

@Mitroglou7 Βάλε την iconic στιγμή σε spoiler. Κάποιοι δεν το έχουν παίξει.

Ότι δεν είδαμε από την iconic σκηνή θα το δούμε στο Part 3. Για ένα παιχνίδι 27 χρόνων ήδη, που όλοι γνωρίζουν τι θα συμβεί στο τέλος, αν ακολουθούσε το ίδιο ακριβώς μονοπάτι θα υπήρχε μηδενικό hype.

Ο τρόπος που το τελείωσαν είναι ο καλύτερος δυνατός, γιατί ακριβώς ενώ ξέρεις τι συνέβη στο OG, εδώ καθόμαστε και ψάχνουμε 15 μέρες τώρα (και για τα επόμενα 3 χρόνια πρώτα ο Θεός) τι στο καλό συμβαίνει, πως και τι θα ακολουθήσει και πως θα υλοιποιηθεί. Με αυτό τον τρόπο έχουν εξασφαλίσει το  ενδιαφέρον (και τις πωλήσεις) για το τρίτο μέρος  καθώς ΚΑΝΕΙΣ δεν ξέρει τι θα συμβεί, αν και το πιθανότερο είναι να ακολουθήσουν το OG σενάριο, απλά να δώσουν ένα λίγο διαφορετικό τέλος.

Το μόνο που δε θέλω να δω είναι Multiple endings και ειδικά όχι Affinity based multiple endings. Πάρε μία κατεύθυνση και πήγαινε σε αυτήν. Αυτό ήταν και το νόημα του αρχικού FF7.

Σε story-focused game να μη καταλαβαίνω τι συμβαίνει και να χρειάζεται να περιμένω 3 χρόνια μπάς και καταλάβω δε το βρίσκω και ο,τι καλύτερο.

Spoiler

Και στο αρχικό παιχνίδι υπήρχαν κενά σε σχέση με τον Sephiroth αλλά εδώ το τερμάτισαν. Στη τελική εκεί ό,τι κενά είχες μετά από 5-10 ώρες είχες και κάποιες απαντήσεις. Εδώ οι απαντήσεις θα έρθουν συνολικά μετά από 7 χρόνια. Και δε μιλάμε για κανένα ερώτημα αδιάφορο. Μιλάμε για τη βάση του main story. Γιατί το group μας κυνηγάει τον main κακό που είχε πεθάνει πριν χρόνια και εμφανίζεται μπροστά μας κάθε 10' ενώ είναι πεθαμένος? 

Γενικά δεν έχω κάποια προσμονή για το 3ο part. Δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα το main story οπότε δε βλέπω κάτι να με ενθουσιάζει. Ίσα ίσα ό,τι "αλλάξαν" με χαλάει. Στο τέλος απλά θα νικήσουν τον Sephiroth. Το πολύ πολύ πάλι να αρχίσουν αυτά τα ακατανόητα με τα multiverse που δε βλέπω τι προσφέρουν στην ιστορία. Δηλαδή πριν ο Sephiroth ήταν λίγο κακός γιατί κινδύνευε μόνο ένας κόσμος αλλά τώρα είναι πιο κακός γιατί κινδυνεύουν πολλοί?

 

Επεξ/σία από Mitroglou7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα με το ότι χρειάζεται τόσος χρόνος για να δεις τη συνολική ιστορία όλου του παιχνιδιού. Συμφωνώ θα έπρεπε να είναι ένας τίτλος για να μη σπάει η ιστορία σε 3 κομμάτια και να μη χάνεις την αίσθησή της. Θα υπάρξουν αναγκαστικά παίκτες που λόγω ηλικίας ή συγκυριών μπορεί να μην είναι σε θέση να το δουν όλο. Θα μπορούσαν να φτιάξουν ένα τίτλο 100 ωρών και να τελειώνουν.

Εταιρία είναι, σημαντικό το franchise και θα βγάλουν όσα περισσότερα μπορούν. Αν το κάνουν με σεβασμό και αγάπη γιατί όχι. Όποιος θέλει να παίξει το OG εκεί είναι ας πάει να το παίξει. Η έννοια του Remake είναι ακριβώς αυτή, μια διαφορετική οπτική και ίσως ένα διαφορετικό τέλος, φτιαγμένα από την ίδια σχεδόν ομάδα.

Δε διαφωνώ μαζί σου σε τίποτα, απλά δε μπορείς να πεις ότι όσα είδες στο Rebirth δεν είναι εντυπωσιακή δουλειά με προσοχή στη λεπτομέρεια και με προσθήκες που σε κάνουν να λες "Τι έκαναν οι άνθρωποι". Τον έχουν προσέξει πολύ τον τίτλο και ναι το επιπλέον περιεχόμενο χρήζει διορθώσεων.

Τα side quest μου άρεσαν, ακόμη και τα χαζά του στιλ πάνε βρες αυτό, γιατί δεν ήταν προσανατολισμένα μόνο στην ολοκλήρωση του quest, κάποια παράλληλη πληροφορία πρόσθεταν πάντα στην ιστορία.

Καταλαβαίνω τα πάντα, τα mini games (ειδικά το Queen's Blood είναι κορυφή), αλλά τι να το κάνω να πατάω 3 φορές το τριγωνάκι όπως έχω πει, τι προσθέτει στο παιχνίδι δεν κατάλαβα. Όπως και η άλλη ιστορία που ξεκινά με το Fort Condor και τελικά όλο κερδίζεις και όλο χάνεις. Είναι κουραστικό, ειδικά σε ένα παιχνίδι με τόσο περιεχόμενο.

Τώρα φαντάσου τι σημαίνουν όλα αυτά όμως και για τους δημιουργούς. Το Project ξεκίνησε το 2013 θα ολοκληρωθεί κάπου το 2027, για ανθρώπους που είναι πλέον κοντά στη συνταξιοδότηση, το όλο εγχείρημα είναι εξαντλητικό. Ο Νομούρα ανέφερε πρόσφατα  ότι το ναι που είπε για το project τότε το μετάνιωσε σχεδόν άμεσα. Ο Uematsu δεν έχει τη δύναμη πλέον να ασχοληθεί με τη μουσική παραγωγή των τίτλων και ασχολείται/υποσχέθηκε να δώσει το main theme μόνο. Μέχρι εκεί φθάνουν οι δυνάμεις του.

Όσον αφορά τη συνέχεια, είμαι super extra hyped για να δω τι έχουν ετοιμάσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

 

  • Και τώρα στο κομμάτι της ιστορίας... Πραγματικά δε καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλαν να κάνουν. Υπάρχει μια άψογη ιστορία που θα μπορούσε να πάρει κάποιες διορθώσεις ώστε να γεμίσουν κάποια κενά της. Αντί να κάνουν αυτό, πρόσθεσαν Whispers και multiverse και μια ήδη ψιλομπερδεμένη ιστορία έγινε τσίρκο. Πετάγεται αριστερά δεξιά ο Zack, αυτά που βλέπεις σαν Cloud δε ξέρεις αν είναι πραγματικά ή φαντασία. Να μην πω για τον Sephiroth που μετά από 100 ώρες που τον βλέπεις κάθε 10μέτρα και δεν έχουν εξηγήσει ακόμη που βρίσκεται και πώς εμφανίζεται το αφήνω ασχολίαστο. Έφτιαξαν καμιά 40 ώρες φοβερά cinematics και το ένα δίλεπτο cinematic μιας από τις πιο iconic στιγμές των video games που έπρεπε να κάνουν σωστά και απείραχτο το ρήμαξαν.

Αυτό ακριβώς το έγραψα και πιο πίσω για Zack και Vincent πχ.

Στην μια περίπτωση με τον Zack πραγματικά ως τώρα είμαστε σε φάση ''μπήκε ο Zack καθαρά για fanservice αλλά από ουσία μηδέν'', στον Vincent πάλι αν και έχει πολύ μικρό χρόνο συμμετοχής, καταφέρανε σε αυτό τον λίγο χρόνο στο Mansion να τον πάνε 2 βήματα μπροστά, δίνοντας πραγματικό νόημα στην λέξη ''Remake''.

Γενικά το παιχνίδι έχει πάρα πολύ υλικό και δουλειά και είναι καλό συνολικά, δυστηχώς όπως και στο πρώτο μέρος, η ζυγαριά είναι υπέρ της ποσότητας σε πολλά πράγματα παρά ποιότητας.

Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε το παιχνιδι γιατί είναι με διαφορά ότι καλύτερο έχω παίξει το 2024 ως τώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Armoral είπε

Δε διαφωνώ μαζί σου σε τίποτα, απλά δε μπορείς να πεις ότι όσα είδες στο Rebirth δεν είναι εντυπωσιακή δουλειά με προσοχή στη λεπτομέρεια και με προσθήκες που σε κάνουν να λες "Τι έκαναν οι άνθρωποι". Τον έχουν προσέξει πολύ τον τίτλο και ναι το επιπλέον περιεχόμενο χρήζει διορθώσεων.

Εχω γραψει ηδη οτι ειναι καλο παιχνιδι.

Να σου κανω μια ερωτηση για να καταλαβεις το προβλημα μου. Ερχεται ενας φιλος σου που πρωτη φορα ερχεται σε επαφε με το FF7 και σε ρωταει:

Spoiler

«Ρε συ Armoral εχω παιξει και το part 1 και το part 2 και εδω και 4 χρονια αναρωτιεμαι πως γινεται να εμφανιζεται καθε 1 ωρα ο Sephiroth που κυνηγαμε μπροστα μας και μετα να εξαφανιζεται ενω εχουν αναφερει οτι εχει πεθανει;»

Ποια ακριβως ειναι η απαντηση σε αυτο με βαση αυτα που δειχνουν τα δυο παιχνιδια; Γιατι μιλαμε αυτη την απορια την εχει απο το 2020 οποτε το να δωθει η απαντηση το 2028 δεν ειναι και η καλυτερη λυση. Τι του απαντας;

Επεξ/σία από Mitroglou7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

Υποτίθεται ότι υπάρχει όσο υπάρχει ο Cloud, έχει Jenova κύτταρα μέσα του, μέσα από αυτά ζει ο Sephiroth. Χρησιμοποιεί τους robed men για να "ζωντανεύει" και στο δεύτερο μέρος και τους "κόσμους". Αυτός και η Aerith παίζουν σκάκι σε μια σκακιέρα που δε μπορούμε να συλλάβουμε ακόμη, γιατί είμαστε στο δεύτερο τίτλο και δεν πρέπει να καταλάβουμε, πρέπει να αναρωτιόμαστε. Αυτό επιδιώκουν οι δημιουργοί.

Όλα εξαρτώνται από το πως θα κλείσει η ιστορία. Αν κλείσει καλά, όχι με happy end, με πειστικό τρόπο εννοώ, όλα καλά. Παίρνουν ένα ρίσκο και μένει να δούμε αν θα τους βγει. Το τρίτο μέρος πάντα είναι το δυσκολότερο, σε όλες τις τριλογίες που έχω δει και αυτό που συνήθως αποτυγχάνει.

Όσο για την ερώτηση, η απάντηση είναι παίξε OG, Crisis Core, δες και Advent Children και ίσως καταλάβεις κάτι. Ίσως γιατί το όλο concept έχει να κάνει με φαντασία.

Επεξ/σία από Armoral
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Armoral είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Υποτίθεται ότι υπάρχει όσο υπάρχει ο Cloud, έχει Jenova κύτταρα μέσα του, μέσα από αυτά ζει ο Sephiroth. Χρησιμοποιεί τους robed men για να "ζωντανεύει" και στο δεύτερο μέρος και τους "κόσμους". Αυτός και η Aerith παίζουν σκάκι σε μια σκακιέρα που δε μπορούμε να συλλάβουμε ακόμη, γιατί είμαστε στο δεύτερο τίτλο και δεν πρέπει να καταλάβουμε, πρέπει να αναρωτιόμαστε. Αυτό επιδιώκουν οι δημιουργοί.

Όλα εξαρτώνται από το πως θα κλείσει η ιστορία. Αν κλείσει καλά, όχι με happy end, με πειστικό τρόπο εννοώ, όλα καλά. Παίρνουν ένα ρίσκο και μένει να δούμε αν θα τους βγει. Το τρίτο μέρος πάντα είναι το δυσκολότερο, σε όλες τις τριλογίες που έχω δει και αυτό που συνήθως αποτυγχάνει.

Όσο για την ερώτηση, η απάντηση είναι παίξε OG, Crisis Core, δες και Advent Children και ίσως καταλάβεις κάτι. Ίσως γιατί το όλο concept έχει να κάνει με φαντασία.

Το spoiler που αναφερεις δε το εχει δειξει ακομη στο remake. Ειναι μια γνωση που εχεις εσυ και εγω που γνωριζουμε το lore και εχουμε παιξει/δει αυτα που αναφερεις επειτα.

Αυτο ακριβως ειναι το προβλημα μου. Μιλαμε για ενα story-driven game στο οποιο η ιστορια του δεν στεκει. Για καποιον που το παιζει πρωτη φορα η ιστορια ειναι τρεις λαλουν και δυο χορευουν. Αυτο ειναι κακη σκηνοθεσια.

Αντι να εχει ολα αυτα τα fillers και τον Johnny και τις παπαριες θα μπορουσε να εχει περισσοτερο υλικο για τη Jenova και το παρελθον. Οχι να περιμενουμε 8 χρονια μπας και το main campaign βγαλει νοημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμ για αυτό σου λέω, η απάντηση στο τέλος είναι αυτή. Αν θέλεις να εμβαθύνεις, πρέπει να ασχοληθείς.

Spoiler

Πριν 3-4 χρόνια που έπαιξα πρώτη φορά το Remake χωρίς να έχω ιδέα, λέω τι είναι αυτός τώρα (Sephiroth), γιατί μιλάει στον Cloud, τι είναι αυτά που του λέει, τι στο καλό είναι τα whispers κτλ κτλ. Ε αν δεν έχεις ενδιαφέρον να μάθεις και δεν το ψάξεις, θα πρέπει να περιμένεις το τέλος της τριλογίας και αν δηλαδή. Έτσι πάει το πράγμα.

Είναι σα να κρίνεις ολόκληρη την τριλογία LOTR μόλις τελείωσες τη θέαση του The Two Towers. Γίνεται; Όχι.

Αυτά τα fillers και το side content που βλέπεις είναι για τη νέα γενιά ή για να το θέσω καλύτερα ο τρόπος που οι δημιουργοί πιστεύουν ότι θα την ευχαριστήσουν με πολύ περιεχόμενο. Έτσι έχουν μάθει, έτσι τους αρέσει.

Είναι λάθος επιλογή από θέμα ιστορίας να πάρει 10 χρόνια για να ολοκληρωθεί το project, το έχουμε πει. Πολύ μεγάλο διάστημα, ειδικά για τους οπαδούς του αρχικού παιχνιδιού. Παρόμοιο εγχείρημα δεν έχει ξαναυπάρξει στο παρελθόν όμως και αυτό τους το δίνω ως θετικό.

Επεξ/σία από Armoral
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...