Προς το περιεχόμενο

Final Fantasy VII Rebirth [PS5]


Armoral

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, D.Luffy said:

Να ένα game που θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε πως θα φαίνεται με το PSSR upscaling όταν βγει το PS5 Pro (αν πάρει ποτέ patch το παιχνίδι). 

το σκεπτόμουν Αυτό χθες ..

Πιστεύω όμως οτι θα το φτιάξουν μέχρι τότε εστω κ με βοήθεια από τη σονυ καθώς exclusive .. 

Επεξ/σία από sndev
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, sndev said:

το σκεπτόμουν Αυτό χθες ..

Πιστεύω όμως οτι θα το φτιάξουν μέχρι τότε εστω κ με βοήθεια από τη σονυ καθώς exclusive .. 

Αν δεν γκρινιάξει κόσμος δεν βλέπω να ασχολούνται... Ελπίζω και γω να το ξαναπαλέψουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νέο patch σήμερα που υποτίθεται ότι διορθώνει τα προβλήματα. Πρόσθεσαν Sharp και Soft επιλογή στο Performance mode.

Final Fantasy 7 Rebirth Patch 1.020 Adds ‘Sharp’ and ‘Soft’ 60fps Modes - IGN

Square Enix has released a patch for Final Fantasy 7 Rebirth that makes a number of key performance improvements.

 

According to the patch notes, update 1.020 improves the PlayStation 5 exclusive’s graphics, frame-rate, and adds ‘sharp’ and ‘soft’ 60fps modes. Elsewhere, the patch adds difficulty settings for certain mini-games, and fixes various bugs and performance problems.

Earlier this month, Rebirth director Naoki Hamaguchi said one of the main pieces of player feedback Square Enix had received since launch revolved around the graphics in Performance Mode, which prioritizes a consistent frame-rate.

"We’ve received a lot of feedback on whether the graphics in the Performance Mode will be improved or not," Hamaguchi said. "We hear you, and we are currently working on an update patch to improve that aspect. I don’t think the release date would be far away from now."

 

FF7 Rebirth – Performance Comparison Screenshots

ff7-rebirth-fps-image-1708723605834.png?
ff7-rebirth-perf-review-images-1-1708723
18 IMAGES
ff7-rebirth-perf-review-images-2-1708723ff7-rebirth-perf-review-images-3-1708723ff7-rebirth-perf-review-images-4-1708723ff7-rebirth-perf-review-images-5-1708723
 
 

Hamaguchi added that the patch would focus on the lighting on character faces in certain parts of Rebirth. "We have heard from players that in certain situations, the facial lighting makes some character shadows look very scary. So that’s one part of the update that we are working on."

In our 9/10 review of Final Fantasy 7 Rebirth, IGN said: "Final Fantasy 7 Rebirth impressively builds off of what Remake set in motion, both as a best-in-class action-RPG full of exciting challenges and an awe-inspiring recreation of a world that has meant so much to so many for so long."

Those playing can check out IGN's extensive guide on the Final Fantasy 7 Rebirth, and see how long it takes to beat, our PS5 performance review, and how Square Enix caused havoc by mislabeling its discs in Japan.

Final Fantasy 7 Rebirth update 1.020 patch notes:

  • Fixes to missing or incorrect characters in some parts of the game text.
  • Fixes to player character bugs that occur in field areas under certain conditions.
  • Fixes to Red XIII’s abilities “Supernal Fervor” and “Watcher's Spirit” in battle, as these were easily cancelled.
  • Fixes to bugs occurring in battle under specific conditions that would cause enemies to freeze.
  • Fixes to bugs triggered by specific conditions that affect progress through quests.
  • Improvements to frame rate and overall game stability.
  • Addition of a “sharp” or “soft” option for graphical output in Performance Mode.
  • Improvements to graphical quality.
  • Reflected reversed camera controls while controlling a gliding sky chocobo.
  • Reflected reversed camera controls in the sharpshooting minigame.
  • Emphasised the path along the climbable vines in the Mythril Mine.
  • Added difficulty selection to the customisation screen of the minigames Fort Condor and Gears and Gambits.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Armoral 

Το σχολιάσαμε πιο πάνω. Δοκίμασα το "sharp" και μου φάνηκε σχεδόν το ίδιο πριν το patch.

Σε καμία περίπτωση δεν έφτιαξαν το performance mode σε θέμα ποιότητας εικόνας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, δεν το είδα. Το πόσταρα μόλις είδα την ενημέρωση στο PS5. 

Για εμένα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα στο Sharp. Βλέπω ότι καθάρισε η θολούρα. Επειδή όμως είμαι στο τέλος του παιχνιδιού και όχι στις περιοχές δεν έχω ιδέα τι γίνεται εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τότε που αποφάσισα να το πάω τρέχοντας το παιχνίδι το απολαμβάνω πολύ παραπάνω. Νιώθω ρε παιδί μου ότι συμβαίνουν πράγματα. Έτσι μάλιστα, μπορώ να δικαιολογήσω τις υψηλές βαθμολογίες.

Το αρνητικό είναι ότι άσκοπα το πάω τρέχοντας γιατί και το Rise of the Ronin και το Dragon's Dogma 2 μάλλον αναβάλλεται η αγορά τους γιατί δε μου κάνουν κλικ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, Armoral said:

Ναι, δεν το είδα. Το πόσταρα μόλις είδα την ενημέρωση στο PS5. 

Για εμένα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα στο Sharp. Βλέπω ότι καθάρισε η θολούρα. Επειδή όμως είμαι στο τέλος του παιχνιδιού και όχι στις περιοχές δεν έχω ιδέα τι γίνεται εκεί.

Εγώ είμαι σε ανοιχτή περιοχή στην αρχή με πολύ foliage και η εικόνα εξακαλουθούσε να είναι θολή. 

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το τελείωσα χθες. Ένα αριστούργημα, ένα συναισθηματικό rollercoaster από την αρχή μέχρι το τέλος, απίστευτη δουλειά και προσοχή στη λεπτομέρεια από τη Square Enix.

Τα θεματάκια που έχουμε αναφέρει όσον αφορά τα πολλά mini games και τα αρκετά πράγματα στον ανοιχτό χάρτη που σε αποσπούν από τη βασική ιστορία, δεν είναι και υποχρεωτικά, μπορείς αν θέλεις να αποφύγεις και να επικεντρωθείς μόνο στη βασική ιστορία.

Κατά τη γνώμη μου τα side quest προσθέτουν, κυρίως στις σχέσεις των πρωταγωνιστών αλλά και στη συνολική εμπειρία τα περισσότερα από αυτά. Κάποια ναι όντως είναι πολύ απλοϊκά, έχουν καλά rewards όμως και βοηθούν στην εξέλιξη του χαρακτήρα και του group.

Τα δε Mini games θα μπορούσαν να σταθούν σαν ξεχωριστοί τίτλοι, είναι τόσο καλά, πολύ ενδιαφέροντα και με σημαντικό βαθμό πρόκλησης.

Τουλάχιστον έχουν δώσει πολύ και προσεγμένο περιεχόμενο. Το αν θα το δει ή όχι κάποιος εξαρτάται από το τι του αρέσει να κάνει γενικά στα παιχνίδια.

Γραφικά, ήχος, ιστορία, χαρακτήρες, voice acting σε κορυφαίο επίπεδο. Τα cutscenes θεϊκά, τα boss fight εντυπωσιακότατα και φυσικά τα μουσικά θέματα απογειώνουν τα πάντα. Ο Nobuo Uematsu έχει προσφέρει στο παιχνίδι ασύλληπτες δημιουργίες που παίζουν με την ψυχολογία του παίκτη και πολλαπλασιάζουν το συναίσθημα.

Game of the year υλικό έχει σίγουρα, δεν του λείπει τίποτα απολύτως. Είναι νωρίς ακόμη όμως και νομίζω το γεγονός της αποκλειστικότητας στο PS5 και ο αρνητισμός του fanbase να δει μία διαφορετική οπτική και όχι μία αναπαραγωγή ένα προς ένα του πρωτότυπου του 1997 από το Remake κιόλας, θα παίξουν το ρόλο τους για να μην είναι.

Must play? Ναι, 100%, αρκεί να παίξεις τουλάχιστον το remake και νομίζω ότι θα βοηθούσε και το Crisis Core να μπεις στο κλίμα.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Armoral είπε

Game of the year υλικό έχει σίγουρα, δεν του λείπει τίποτα απολύτως. Είναι νωρίς ακόμη όμως και νομίζω το γεγονός της αποκλειστικότητας στο PS5 και ο αρνητισμός του fanbase να δει μία διαφορετική οπτική και όχι μία αναπαραγωγή ένα προς ένα του πρωτότυπου του 1997 από το Remake κιόλας, θα παίξουν το ρόλο τους για να μην είναι.

Και γω θεωρω οτι ειναι φανταστικο και σιγουρα goty contender. 

Δε μπορω να πω ομως οτι δε καταλαβαινω και αυτο το fanbase που αναφερεις. Το παιχνιδι αλλαξε πολυ και ενω ειναι εξαιρετικο εχει καποια μειονεκτηματα σε σχεση με το αρχικο:

- Το combat του απλα δε μου αρεσει. Τα spells κοστιζουν ενα τονο μανα, για να τα χρησιμοποιησεις πρεπει να κανεις auto-attacks πχ με aerith που κανει dmg για γελια. Το αποτελεσμα ειναι να παιζεις αποκλειστικα με auto attacks και abilities.

- Ο κοσμος του ενω ειναι ωραιος δε μου βγαζει την αισθηση «πλανητη» που ειχα στο αρχικο. Σαν ενωμενα biomes ειναι που ναι μεν ειναι ρεαλιστικο αλλα ειδα προσφατα ενα modded FF7 video και δε μπορω να πω οτι δε το ζηλεψα.

- Η ατμοσφαιρα με ολα αυτα τα activities και τα mini games γινεται λιγο τραλαλιμ τραλαλομ οσο και να τα αγνοησεις.

image.jpeg.0032d9880aef124ab81859bc04cc962b.jpeg

Δες πχ αυτη την εικονα και θυμησου το αντιστοιχο στο rebirth. Σε μια στατικη εικονα υπηρχε περισσοτερο συναισθημα απο το 10λεπτο cutscene.

Ξαναλεω οτι το παιχνιδι μου αρεσει και θεωρω οτι αξιζει να παιχτει απο πολυ κοσμο παλιους και νεους. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο θέμα του combat επειδή δεν αναφέρθηκα, νομίζω δεν έχεις δίκιο. Ναι οι μπάρες με τα ATB μπορεί να γίνουν σπαστικές αλλά και εγώ νόμιζα ότι η Aerith δεν κάνει τίποτα, αλλά τελικά βλέποντας μάχες με την Aerith από άλλους παίκτες κατάλαβα ότι επειδή δεν την επέλεγα, δεν έμαθα να παίζω σωστά με αυτή. Τσέκαρέ το.

Επιπλέον τα synergy skills αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι είναι πολύ εντυπωσιακά οπτικά, δίνουν και άλλες δυνατότητες στις μάχες πλέον που δεν υπήρχαν πριν. Παλιότερα έπαιζες μόνο με το χαρακτήρα σου και με τη σειρά, τώρα χρησιμοποιείς όλους τους χαρακτήρες για να χρησιμοποιήσεις συνδυαστικά αμυντικά και επιθετικά skills όλης της ομάδας. Αυτό για εμένα είναι πρωτοποριακό για τη σειρά και σίγουρα προσθέτει πολλούς πόντους στο σύστημα μάχης.

Τώρα, όσον αφορά το παλιό. Ήθελες αποκλειστικά remaster, δηλαδή ότι έβλεπες εκεί να αναπαραχθεί ακριβώς και εδώ, απλά με νέα γραφικά; Θα μπορούσε να γίνει. Και εγώ θα το ήθελα, αλλά αν πρέπει να επιλέξω, θέλω να δω προσθαφαιρέσεις  από τους ανθρώπους και την εταιρία που μέχρι σήμερα τουλάχιστον μου έχουν δείξει ότι σέβονται και τα προϊόντα τους αλλά και τους πελάτες, πάντα φυσικά προσδοκώντας στο οικονομικό κέρδος.

Η μαγεία στα παλιότερα παιχνίδια αυτή ήταν. Λόγω και των περιορισμών του hardware της εποχής, έπρεπε αναγκαστικά με μία εικόνα να σου δώσουν κάτι παραπάνω και τα υπόλοιπα επαφύονταν στη φαντασία του καθενός. Εδώ σου δείχνουν τη δική τους οπτική με το πως συνέβη αυτό. Θα μπορούσες απλά να περάσεις από εκεί και να το δεις, συμφωνώ και αυτό θα δούλευε και θα πρόσθετε στην ένταση της αναζήτησης. Ε προτίμησαν το δρόμο του εντυπωσιασμού.

Έχω δει και διαβάσει διαφορετικές κριτικές, "έφτυσαν" στο fanbase, κατέστρεψαν αυτό, εκείνο, το άλλο και όλοι είχαν να πουν κάτι διαφορετικό. Εγώ δεν το είδα αυτό. Welcome to the social media age θα πω. Αν υλοποιούσε η Square Enix με βάση τις δικές μας ιδέες δεν ξέρω αν θα βλέπαμε το ίδιο προϊόν ή αν θα ήταν καλύτερο ή χειρότερο και πάντα θα υπήρχε κάτι να πουν κάποιοι άλλοι.

Τώρα όσον αφορά τα activities, ναι στο τέταρτο μέρος αρχίζεις και σπας καθώς είναι ίδια σε κάθε περιοχή. Δίνουν όμως rewards, ακόμη και μέσα από τον combat simulator, σου δίνουν την ευκαιρία να δεις το χάρτη και στη διαδρομή μαζεύεις υλικά και αντικείμενα που χρειάζονται στη συνέχεια.

Το Remake ήταν Linear και μικρό, το Rebirth είναι open world και τεράστιο με άσχετα activities, ε εντάξει, συμφωνώ με όλους αλλά και διαφωνώ ταυτόχρονα. Δε γίνεται την ίδια στιγμή να τα θέλουμε όλα αλλά όχι και όλα.

Το χειρότερο για εμένα, είναι ότι το έκαναν σε τρία μέρη, καθώς αυτό αλλά και το διάστημα που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η παραγωγή του κάθε τίτλου διακόπτει τη συνολική εμπειρία που είχες με τον ένα αρχικό τίτλο.

Αυτό όμως που έχουν καταφέρει συνολικά και με την εμπειρία που σου προσφέρουν μετά την ολοκλήρωσή του δεν περιγράφεται εύκολα. Δεν υπάρχει το δέσιμο που έχεις μετά αυτή την παρέα και με την όλη ιστορία.

 

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, δε θέλω να μπω σε διαδικασία να κράζω το παιχνίδι και συ να το υποστηρίζεις. Το έχω κάνει αυτό σε παιχνίδια που δε μου αρέσουν. Το συγκεκριμένο μου αρέσει. Απλά αναφέρω κομμάτια που δε μου αρέσουν.

  • Το combat όχι δεν είναι καλό. Ή ATB ή action combat. Και τα 2 δε γίνεται ειδικά όταν τα spells κοστίζουν το 1/3 του mana σου. Οι χαρακτήρες που δεν ελέγχεις ψωλάρουν άγρια. Το FF16 που είχε 1 άτομο και cooldowns αντί για ATB έπαιζε καλύτερα. 
  • Δεν υπήρχε λόγος να το απλώσουν τόσο το παιχνίδι ώστε να πλατιάσει για να βγάλουν 3 games. Πέρα από τον οικονομικό. Χάνει πολύ το παιχνίδι από τα fillers.
  • Τα activities που δίνουν "rewards" θα είχαν νόημα αν αυτά τα rewards κάπου βοηθούσαν. Νομίζω το παιχνίδι βγαίνει ξεκούραστα χωρίς καν να ζοριστείς με τα items και τα materia που έχεις από το 1ο λεπτό.
  • Δεν μ'ενοχλούν οι αλλαγές αν και θα σπαστώ άσχημα αν έχουν αφαιρέσει μια από τις πιο iconic στιγμή στα video games. Στην παρουσίαση της ιστορίας κάπου το χάνουν. Έχω δει ό,τι υλικό υπάρχει από FF7 και έχω παίξει το αρχικό 3 φορές. Το γιατί και πώς εμφανίζεται ο Sephiroth σκοτώνει το φιδι, μαχαιρώνει τον τάδε, κάνει κάτι τέλος πάντων και μετά πάλι εξαφανίζεται δε το καταλαβαίνω και δε το εξηγεί. (δε μιλάω για τις στιγμές που υποτίθεται τον φαντάζεται ο Cloud). 

Anyway σαν εμπειρία είναι εξαιρετική. Ναι θα προτιμούσα ένα remake πιο κοντά σε remaster. Ειδικά δε αν γινόταν στη μηχανή του Octopath Traveler θα έχυνα δάκρυα χαράς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, Armoral said:

Η μαγεία στα παλιότερα παιχνίδια αυτή ήταν. Λόγω και των περιορισμών του hardware της εποχής, έπρεπε αναγκαστικά με μία εικόνα να σου δώσουν κάτι παραπάνω και τα υπόλοιπα επαφύονταν στη φαντασία του καθενός. Εδώ σου δείχνουν τη δική τους οπτική με το πως συνέβη αυτό. Θα μπορούσες απλά να περάσεις από εκεί και να το δεις, συμφωνώ και αυτό θα δούλευε και θα πρόσθετε στην ένταση της αναζήτησης. Ε προτίμησαν το δρόμο του εντυπωσιασμού.

Νομίζω οτι με αυτήν σου την παράγραφο,τα είπες όλα...Αγαπημένο μου παιχνίδι το original,θα ήθελα να δω ενα remaster του, αλλά απο την άλλη δεν απορρίπτω το Rebirth.Έχουν περάσει κοντά 30 χρόνια απο το original,ο κόσμος και οι άνθρωποι ευτυχώς ή δυστυχώς έχουν αλλάξει,δεν γίνεται να μην αλλάξουν τα βιντεοπαιχνίδια...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Κοίτα, δε θέλω να μπω σε διαδικασία να κράζω το παιχνίδι και συ να το υποστηρίζεις. Το έχω κάνει αυτό σε παιχνίδια που δε μου αρέσουν. Το συγκεκριμένο μου αρέσει. Απλά αναφέρω κομμάτια που δε μου αρέσουν.

  • Το combat όχι δεν είναι καλό. Ή ATB ή action combat. Και τα 2 δε γίνεται ειδικά όταν τα spells κοστίζουν το 1/3 του mana σου. Οι χαρακτήρες που δεν ελέγχεις ψωλάρουν άγρια. Το FF16 που είχε 1 άτομο και cooldowns αντί για ATB έπαιζε καλύτερα. 
  • Δεν υπήρχε λόγος να το απλώσουν τόσο το παιχνίδι ώστε να πλατιάσει για να βγάλουν 3 games. Πέρα από τον οικονομικό. Χάνει πολύ το παιχνίδι από τα fillers.
  • Τα activities που δίνουν "rewards" θα είχαν νόημα αν αυτά τα rewards κάπου βοηθούσαν. Νομίζω το παιχνίδι βγαίνει ξεκούραστα χωρίς καν να ζοριστείς με τα items και τα materia που έχεις από το 1ο λεπτό.
  • Δεν μ'ενοχλούν οι αλλαγές αν και θα σπαστώ άσχημα αν έχουν αφαιρέσει μια από τις πιο iconic στιγμή στα video games. Στην παρουσίαση της ιστορίας κάπου το χάνουν. Έχω δει ό,τι υλικό υπάρχει από FF7 και έχω παίξει το αρχικό 3 φορές. Το γιατί και πώς εμφανίζεται ο Sephiroth σκοτώνει το φιδι, μαχαιρώνει τον τάδε, κάνει κάτι τέλος πάντων και μετά πάλι εξαφανίζεται δε το καταλαβαίνω και δε το εξηγεί. (δε μιλάω για τις στιγμές που υποτίθεται τον φαντάζεται ο Cloud). 

Anyway σαν εμπειρία είναι εξαιρετική. Ναι θα προτιμούσα ένα remake πιο κοντά σε remaster. Ειδικά δε αν γινόταν στη μηχανή του Octopath Traveler θα έχυνα δάκρυα χαράς.

Καμία σχέση συζήτηση κάνουμε και συμφωνώ μαζί σου, βλέπω το δίκιο που έχεις από την οπτική σου, το καταλαβαίνω δηλαδή.

1) Auto weapon skill και autocast materia και τέλος ο χαρακτήρας κάνει μόνος του τα πάντα.

2) Υπήρχε αν έβρισκαν διαφορετικά πράγματα να σου δώσουν, Έφαγαν κράξιμο που το πρώτο δεν ήταν Open world και ήταν linear. Αλλά ναι τρία παιχνίδια από ένα οδηγούν αναγκαστικά σε fillers. Κάποια προσθέτουν και κάποια όχι. Έχω λατρέψει και το OG και το Remake και αυτό. Όλα για τους δικούς τους λόγους. Αλλά γνωρίζω και το έχω αποδεχθεί ότι δεν παίζω ακριβώς το ίδιο παιχνίδι πλέον. Και μάλλον αυτό προτιμώ.

3) Όταν λέω rewards, εννοώ ότι έχουν δώσει τουλάχιστον κάτι να κερδίσεις. Βέβαια το ότι έχουν κλειδώσει τα Summon materia στο combat simulator είναι σπαστικό, καθώς όοολα αυτά που σου δίνει ο εξομοιωτής τα έβρισκες έξω παίζοντας,

4) Εννοείται ότι δε θα σου πω για την ιστορία ή το τέλος της, θα το ανακαλύψεις μόνος σου και θα τα πούμε μετά. Πιστεύω ότι αυτό που έχουν καταφέρει σε αυτό το παιχνίδι είναι μεγαλειώδες. Το που θα το πάνε θα το δούμε και θα το κρίνουμε. Σαν ιδέα όμως; Φανταστική.

14 λεπτά πριν, SergioX είπε

Νομίζω οτι με αυτήν σου την παράγραφο,τα είπες όλα...Αγαπημένο μου παιχνίδι το original,θα ήθελα να δω ενα remaster του, αλλά απο την άλλη δεν απορρίπτω το Rebirth.Έχουν περάσει κοντά 30 χρόνια απο το original,ο κόσμος και οι άνθρωποι ευτυχώς ή δυστυχώς έχουν αλλάξει,δεν γίνεται να μην αλλάξουν τα βιντεοπαιχνίδια...

 

Πάντα όμως με σεβασμό στην αρχική ιστορία, αυτή κυρίως έκανε το FF VII το ορόσημο που έγινε τελικά.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...