Προς το περιεχόμενο

900 εργαζομένους στο PlayStation πρόκειται να απολύσει η Sony


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Παράλληλα, προχωρά στο κλείσιμο στούντιο ανάπτυξης τίτλων με έδρα το Λονδίνο

Η Sony προχωρά στην περικοπή 900 θέσεων εργασίας που αφορούν το PlayStation, ενώ θα τερματίσει και τη λειτουργία ενός στούντιο στο Λονδίνο, όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρία την Τρίτη, τη στιγμή που η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών δυσκολεύεται να ανακάμψει από την ύφεση που καταγράφεται μετά το τέλος της πανδημίας.

Οι απολύσεις θα επηρεάσουν περίπου το 8% των εργαζομένων στην εταιρία, από την Αμερική έως την Ασία και ανακοινώθηκε λίγες μέρες αφότου η Sony περιόρισε δραστικά τις προβλέψεις για τις ετήσιες πωλήσεις που αναμένει για την κονσόλα PlayStation 5.

"Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι έχει καταστεί αναπόφευκτη η λήψη δύσκολων αποφάσεων", δήλωσε ο Τζιμ Ράιαν, επικεφαλής του τομέα gaming της Sony, επιρρίπτοντας την ευθύνη για τις αλλαγές αυτές στον τρόπο που η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών αναπτύσσει, κυκλοφορεί και διανέμει τα προϊόντα της. Ο Ράιαν πρόκειται να συνταξιοδοτηθεί το Μάρτιο.

Η κίνηση αυτή ακολουθεί την κατεύθυνση που έχουν επιλέξει εταιρίες όπως η Microsoft αλλά και η Riot Games, ιδιοκτησίας Tencent, που προχώρησαν επίσης στην απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων τους τελευταίους μήνες, λόγω της βραδείας ανάκαμψης που καταγράφεται στην αγορά.

Η παγκόσμια αγορά βιντεοπαιχνιδιών παρουσίασε ανάπτυξη μόλις 0,6% τον περασμένο χρόνο, φτάνοντας σε τζίρο 184 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τη Newzoo, η οποία καταγράφει τις τάσεις της αγοράς, αν και τα αποτελέσματα αυτά ήταν σαφώς καλύτερα σε σχέση με μια κάμψη που υπερέβη το 5% το 2022.

Οι απολύσεις θα επηρεάσουν επίσης και άλλα στούντιο της Sony, μεταξύ των οποίων το Insomniac Games, με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες, που συμμετείχε στην ανάπτυξη τίτλων όπως το "Marvel's Spider-Man 2" αλλά και το Naughty Dog, το στούντιο που βρίσκεται πίσω από το "The Last of Us".

Νωρίτερα αυτό το μήνα η Sony είχε αναφέρει πως αναμένει μια σταδιακή κάμψη στις πωλήσεις του PlayStation 5 από το επόμενο οικονομικό έτος και ότι δεν σχεδιάζει να προχωρήσει στην κυκλοφορία μεγάλων, αποκλειστικών τίτλων μέσα στο διάστημα αυτό.

Το PlayStation 5 έχει καταγράψει πωλήσεις άνω των 50 εκατομμυρίων μονάδων από την κυκλοφορία του, στα τέλη του 2020, έχοντας έρθει αντιμέτωπο με αργό ρυθμό πωλήσεων τα πρώτα χρόνια, όταν οι ελλείψεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες που προκλήθηκαν από την πανδημία περιόρισαν τις παραγωγικές δυνατότητες του ιαπωνικού κολοσσού.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, techon1 είπε

Λογικό με κάτι Last of Us, κάτι Spider-Man, κάτι Horizon, και άλλα τέτοια franchises που δεν πουλάνε τίποτα.

Ελα δεν εχεις δικιο εδω. Παιχνιδαρες ολα τους αυτα τα franchises. Απλα φαινεται και η sony προσελαβε πολλους υπαλληλους επι covid οποτε ηρθε η ωρα να γινει ενα correction. Βγαζει πολυ τιμια παιχνιδια και ειναι η μονη που μας σεβετε ως Ελληνες βαζοντας ελληνικα σχεδον σε ολα της τα first party εδω και αρκετα χρονια. Τη στιγμη που εταιριες οπως MS και αλλες μεγαλες εταιριες μας εχουν τελειως γραμμενους ως Ελλαδα και δεν βαζουν καν υποτιτλους σε κανενα τους παιχνιδι. Για αυτο αγοραζω καθε first party της sony που ερχεται στον υπολογιστη και εχει ελληνικα.

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 19
  • Thanks 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι Sony είναι Sony.. the king video games.. όμως αλλάζουν όλα γύρο της.. το ίδιο σιγά σιγά κ αυτή.. καλός η κακός παιδιά ας ετοιμαστούμε για την ενδεχόμενος τελευταία κονσόλα της (ps6/7) έως εκεί πιστεύω θα το πάει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, techon1 είπε

Λογικό με κάτι Last of Us, κάτι Spider-Man, κάτι Horizon, και άλλα τέτοια franchises που δεν πουλάνε τίποτα.

Εντομεταξυ αυτα ειναι τα παιχνιδια της που πουλανε.

Τα στουντιο απο τα οποια εκοψε κοσμο ειναι αυτα που ασχολουνται με τα live-service games της.

Στην ουσια με αυτη την ανακοινωση εκαψε οτι παιχνιδι ειχε σε πλανο για live-service γιατι δεν ρολλαρουν και κοστιζουν. Με λιγη ερευνα θα δεις οτι ΟΛΑ τα στουντιο που αναφερει ασχολουνται με τουλαχιστον ενα τετοιο.

Τα franchises που ανεφερες ειναι αυτα που πουλανε το πατο τους και ηθελε να κανει spin-offs σε live-service μοντελο. Για αυτο αγορασαν και τη bungie να βοηθησει σε αυτο, αλλα λογικα τους εκοψε τα φταιρα.

Καλο να σκεφτομαστε πριν γραψουμε τη καθε τετοια μπουρδα. 3/3 που ανεφερες ειναι ο λογος σημερα καποιος να παρει ps5 μαζι με god of war, ghost of tsusima και final fantasy.
Και αυτο ειναι το κακο της κονσολας αυτη τη στιγμη. Οτι δεν εχει αρκετους τετοιους τιτλους να ξεχωρισει στα 4+ χρονια ζωης της. Επενδυσε σε live-service, αφησε τους exclusive τιτλους και τωρα κοβει κεφαλια(που πηρε για αυτους τους σκοπους).

  • Like 10
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, techon1 είπε

Λογικό με κάτι Last of Us, κάτι Spider-Man, κάτι Horizon, και άλλα τέτοια franchises που δεν πουλάνε τίποτα.

Πιστεύω, το λες αστειευόμενος..

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν ο λόγος που γίνονται οι απολύσεις είναι απλός. Οι Sony, Microsoft και όλες αυτές οι εταιρείες είναι πολυεθνικές με μετόχους κτλ κτλ, ο σκοπός τους κάθε χρόνο είναι να αυξάνονται τα κέρδη, όχι να μένουν ίδια , τα κέρδη τους μπορεί να είναι τεράστια αλλά όσο τεράστια και να είναι αυτά πρέπει να αυξάνονται κάθε χρόνο, όχι να μένουν τα ίδια, και εφόσον πλέον οι πωλήσεις παιχνιδιών δεν αυξάνονται άλλο έφτασαν ταβάνι η επόμενη λυση για να ανέβουν τα καθαρα έσοδα είναι να ρίξουν τα έξοδα, άρα απολύσεις, 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Taoustaoys είπε

Λοιπόν ο λόγος που γίνονται οι απολύσεις είναι απλός. Οι Sony, Microsoft και όλες αυτές οι εταιρείες είναι πολυεθνικές με μετόχους κτλ κτλ, ο σκοπός τους κάθε χρόνο είναι να αυξάνονται τα κέρδη, όχι να μένουν ίδια , τα κέρδη τους μπορεί να είναι τεράστια αλλά όσο τεράστια και να είναι αυτά πρέπει να αυξάνονται κάθε χρόνο, όχι να μένουν τα ίδια, και εφόσον πλέον οι πωλήσεις παιχνιδιών δεν αυξάνονται άλλο έφτασαν ταβάνι η επόμενη λυση για να ανέβουν τα καθαρα έσοδα είναι να ρίξουν τα έξοδα, άρα απολύσεις, 

Οι προσλήψεις γιατί γίνανε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, redhotstef said:

Οι προσλήψεις γιατί γίνανε; 

Γτ όταν ήσουν κλεισμένος μέσα, ξοδεύες παραπάνω σε τέτοιου είδους ψηφιακές απασχολήσεις άρα αφού ζητούσες έπρεπε να παράγουν να καταναλώσεις περισσότερο άρα να αυξηθούν κ να τσιμπήσουν έξτρα παραδάκι. 

Τώρα βγηκες από το κλουβί σου έχεις άλλες ασχολίες, λιγότερο χρόνο προφανώς για gaming για να ξανά αγοράσεις το πλεονάζον προϊόν τους, οπότε τους είναι περριτοι πλέον 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Sony έχει να αντιμετωπίσει το μεγαθήριο που λέγεται Micrososft. Αυτό δεν είναι απλό αν αναλογιστεί κανείς ότι η MS πλέον βγάζει έσοδα από gaming pass και γενικά υπηρεσίες που είναι για Xbox αλλα και για PC. Λογικά θα κάνει κάτι παρόμοιο με υπηρεσίες σαν το game pass η Sony γτ αλλιώς θα είναι δύσκολο να ανταγωνιστεί. Μπορεί να το κάνει καθώς έχει πολλά και σημαντικά exclusives.

Όσο για τους εργαζομενους, όλο για απολύσεις ακούμε αλλά δεν μιλάει κανείς για προσλήψεις. Είναι δυνατόν μόνο να απολύουν?

Επεξ/σία από leon901
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...