Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο 20ετίας ως καθημερινό


Byron_91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ναι αλλά έχουμε 2024, σε κανά χρόνο πρέπει να το αλλάξεις.

Αν θες να σου το χαρίσω 

Μόλις τώρα, valankyt είπε

Αν θες να σου το χαρίσω 

Και οι αντιπροσωπείες πρέπει να έχουν έσοδα

24 λεπτά πριν, nk9 είπε

Η αγορά αυτοκινητου άλλαξε δραματικά μετά τον covid.

Μεταχειρισμένο 3ετιας σε τιμή 40% κάτω από το αντίστοιχο καινούριο ξέχνα το επί του παρόντος.

1) Όταν κάνουμε σύγκριση, βάζουμε όμοια πράγματα. Δεν θα συγκρίνουμε την S600 της Mercedes με το Fiat Panda.

2) Τα συστήματα αποτροπής ατυχήματος που έχουν τα καινούρια αυτοκίνητα, ακόμα και μικρα, δεν τα έχουν premium οχήματα 20ετιας. Ας το κρατήσουμε και αυτό.

3) Το ότι μπορεί να επιβιώσει κάποιος μετά από ατύχημα, όντας σε όχημα πχ του 2004, δεν σημαίνει ότι αυτό έχει υψηλότερο επίπεδο παθητικής ασφαλειας σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο σύγχρονο.

Ακόμα και να συγκρίνεις ένα Hyundai Getz με καινούργιο Fiat Panda θα άντεχε σε μια πρόσκρουση. 

21 ώρες πριν, Byron_91 είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ

Είμαι κάτοχος αυτοκινήτου 22 χρόνων με 305.000 χιλιόμετρα. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω αλλάξει τα περισσότερα αναλώσιμα(λάστιχα,αμορτισέρ,αναρτήσεις,ιμάντας χρονισμού και άλλα πολλά). Είναι με υγραέριο και δεν έχει παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα αυτά τα χρόνια, ίσως επειδή λόγω ηλικίας του κάνω πολύ πιο συχνά συντήρηση πλέον. 

Όσο περνάει ο καιρός,οι φίλοι παίρνουν καινούργια αυτοκίνητα και όπως είναι αναμενόμενο,η διαφορά στην ποιότητα κύλισης, στις τεχνολογίες κτλπ είναι τεράστια και πλέον το δικό μου το νιώθω..κουβαδάκι 😅 

Το θέμα μου είναι όμως πως δεν μπορώ να δικαιολογήσω στον εαυτό μου την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου αυτόν τον καιρό, παρ'ολο που έχω τα χρήματα.Τι θα κάνατε; Θα κρατούσατε για 2-3 χρόνια ακόμα το 22 χρόνων αυτοκίνητο σας(που δεν θέλει κάτι για την ώρα) για να μπορέσετε να βάλετε ακόμα περισσότερα λεφτά στην άκρη ώστε να πάρετε καινούργιο χωρίς δόσεις και να σας μείνουν και στην άκρη λεφτά για κάτι έκτακτο, η θα παίρνατε τώρα, με προκαταβολή και δόσεις; 🤔

 

Ταπεινή μου άποψη κράτησε το ακόμα από τη στιγμή που δεν έχεις ακριβές βλάβες και το συντηρείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 285
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

΄Εχω εδώ και ένα χρόνο το Citroen XSARA 1600αρι του 2001, 105.000 χλμ έχει, καλό είναι, ίσως και καλύτερο από νεότερα γαλλικά μοντέλα, όσο δε ζητάει πολλά θα το κρατήσω παρόλο που καίει αρκετά καύσιμα. Αυτή την εποχή για καινούργιο πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολοι λέτε πόσο καλά συντηρείτε τα παλαιά σας αυτοκίνητα και μπράβο αφού το μπορείτε.

Υπάρχει ενας πολύ αοβαρός παράγοντας ομως που δεν αλλάζει : Ενα τυπικό αυτοκίνητο 15 ετίας ή παλαιότερο χάνει κατά κράτος από ενα σύγχρονο σε θέματα παθητικής ασφάλειας. Η ζωή μας και η ζωή των ανθρώπων μας που μεταφέρουμε ειναι πάνω από ολα ειδικά στην Ελλάδα που η καφρίλα στην καθημερινή οδήγηση εχει γινει κανόνας. 

Αν μπορείς να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς να ματώσεις οικονομικά κάντο χτες.  Δεν ζούμε πολλές φορές και κανείς δεν πήρε τίποτα μαζί του φεύγοντας.  

Επεξ/σία από prometheas
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Οι τιμές των αυτοκινήτων καινούργιων και μη δεν θα πέσουν. Ίσα ίσα μπορεί να ανέβουν κι άλλο

Οπότε άμα δεν θες να κινείσαι με ένα κουβά, πρέπει κάποτε να κάνεις την αλλαγή. Το πότε, οικονομικά, εσυ το ξέρεις, απλά όταν κι άμα έρθει η οικογένεια, τα οικονομικά σου θα χειροτερέψουν

Τώρα οκ, αυτά για τα κουβαδάκια 20ετιας που απλά μας πηγαίνουν από το α στο β, είναι να χαμε να λέγαμε, άμα μπορούσαν όλοι θα άλλαζαν. Τον κουβά 20ετιας τον κρατάς από ανάγκη 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Τώρα οκ, αυτά για τα κουβαδάκια 20ετιας που απλά μας πηγαίνουν από το α στο β, είναι να χαμε να λέγαμε, άμα μπορούσαν όλοι θα άλλαζαν. Τον κουβά 20ετιας τον κρατάς από ανάγκη 

Μην το βλέπεις τόσο απόλυτα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, KyrGR είπε

΄Εχω εδώ και ένα χρόνο το Citroen XSARA 1600αρι του 2001, 105.000 χλμ έχει, καλό είναι, ίσως και καλύτερο από νεότερα γαλλικά μοντέλα, όσο δε ζητάει πολλά θα το κρατήσω παρόλο που καίει αρκετά καύσιμα. Αυτή την εποχή για καινούργιο πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Με την τοποθέτηση ενός συστήματος υγραερίου σε πιστοποιημένο εγκατάσταση θα έχεις μεγάλη οικονομία στις μετακινήσεις σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, prometheas είπε

Ολοι λέτε πόσο καλά συντηρείτε τα παλαιά σας αυτοκίνητα και μπράβο αφού το μπορείτε.

Υπάρχει ενας πολύ αοβαρός παράγοντας ομως που δεν αλλάζει : Ενα τυπικό αυτοκίνητο 15 ετίας ή παλαιότερο χάνει κατά κράτος από ενα σύγχρονο σε θέματα παθητικής ασφάλειας. Η ζωή μας και η ζωή των ανθρώπων μας που μεταφέρουμε ειναι πάνω από ολα ειδικά στην Ελλάδα που η καφρίλα στην καθημερινή οδήγηση εχει γινει κανόνας. 

Αν μπορείς να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς να ματώσεις οικονομικά κάντο χτες.  Δεν ζούμε πολλές φορές και κανείς δεν πήρε τίποτα μαζί του φεύγοντας.  

Προτιμότερο είναι να αποκτηθεί ένα σύγχρονο όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας ελαφρώς μεταχειρισμένο από ότι ένα μίνι καινούργιο. Επίσης όσο προηγμένα και τελευταίας τεχνολογίας και να είναι τα συστήματα αποφυγής συγκρούσεων δεν πρόκειται επ' ουδενί να σώσουν έναν οδηγό που από υπερβολική σιγουριά σε αυτά, δεν προσέχει μπροστά του όταν οδηγεί γιατί π.χ.  μιλάει στο κινητό του, αποσπά την προσοχή του από το δρόμο...

Μόλις τώρα, valankyt είπε

Προτιμότερο είναι να αποκτηθεί ένα σύγχρονο όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας ελαφρώς μεταχειρισμένο από ότι ένα μίνι καινούργιο. Επίσης όσο προηγμένα και τελευταίας τεχνολογίας και να είναι τα συστήματα αποφυγής συγκρούσεων δεν πρόκειται επ' ουδενί να σώσουν έναν οδηγό που από υπερβολική σιγουριά σε αυτά, δεν προσέχει μπροστά του όταν οδηγεί γιατί π.χ.  μιλάει στο κινητό του, αποσπά την προσοχή του από το δρόμο...

Η πλεονάζουσα εμπιστοσύνη στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας οδηγεί και σε αποστασιοποίηση ή πιο απλά σε απομόνωση της αίσθησης ευθύνης που έχουν στην οδήγηση οι κάτοχοι οχημάτων.

31 λεπτά πριν, tutuyo είπε

 Οι τιμές των αυτοκινήτων καινούργιων και μη δεν θα πέσουν. Ίσα ίσα μπορεί να ανέβουν κι άλλο

Οπότε άμα δεν θες να κινείσαι με ένα κουβά, πρέπει κάποτε να κάνεις την αλλαγή. Το πότε, οικονομικά, εσυ το ξέρεις, απλά όταν κι άμα έρθει η οικογένεια, τα οικονομικά σου θα χειροτερέψουν

Τώρα οκ, αυτά για τα κουβαδάκια 20ετιας που απλά μας πηγαίνουν από το α στο β, είναι να χαμε να λέγαμε, άμα μπορούσαν όλοι θα άλλαζαν. Τον κουβά 20ετιας τον κρατάς από ανάγκη 

 

Ενώ τον καινούργιο κουβά των 20000 και πλέον ευρώ από άποψη για να λέει ότι έχει καινούργιο 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις κολλήσει με την σύγκριση νέου μικρού με μεγάλο μεταχειρισμένο. Ο φίλος διαθέτει 27Κ. Προφανώς δεν θα πάει για Ibiza.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τι θα μπορούσε να πάει κατά την άποψη σου;

Οι περισσότεροι αναφέρονται στην απόκτηση νέων οχημάτων και καλά κάνουν αλλά στο κόστος βλαβών, επισκευών, κόστους χρήσης και συντήρησης δεν υπάρχουν σχόλια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, salvador_ είπε

Έχω 25 ετιας starletaki από επιλογή μου  δεν καίει στην πόλη , απροβληματιστο αυτοκίνητο  που τρώει ξύλο κάθε μέρα   ανταλλακτικά αναλώσιμα  βρίσκω  σε καλές τιμές ,αλλάζω τα περισσότερα  μόνος μου , οταν χρειάζεται  επειδη εχω  λόξα  τα αλλάζω  νωρίτερα. Ποτε δεν θελω να καλεσω οδικη μονο εαν σκασει λάστιχο  και βαριέμαι  να αλλάξω  ρεζέρβα.    Στην οδήγηση το χαίρομαι  μια χαρά  θυμάμαι  είχα νοικιάσει  ένα fiat panda  με 33κ χιλιόμετρα  δεν έστριβε  όπως  το στάρλετ, και στα χαμηλά ήταν νεκροταφείο.. Citroën σαξο 1.1 που είχα  έπαιρνε κλίσεις στις στροφές καμια εμπιστοσύνη.

Μόνο όσοι το έχουν οδηγήσει σε νιώθουν, οι υπόλοιποι λογικό να το θεωρούν κουβά με ρόδες.

Ξέρεις πόσοι το κορόιδευαν μέχρι να το οδηγήσουν;

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, phanispal είπε

Μόνο όσοι το έχουν οδηγήσει σε νιώθουν, οι υπόλοιποι λογικό να το θεωρούν κουβά με ρόδες.

Ξέρεις πόσοι το κορόιδευαν μέχρι να το οδηγήσουν;

έχω οδηγήσει ένα τέτοιο που είχε ο παππούς μου καινούριο πριν πολλλλλάαα χρόνια.

για την εποχή του μέσος όρος, για τώρα ντενεκές με ρόδες στην καλύτερη.

autoglass-tzami-portas-synodigoy-toyota-

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μόνο όσοι το έχουν οδηγήσει σε νιώθουν, οι υπόλοιποι λογικό να το θεωρούν κουβά με ρόδες.

Ξέρεις πόσοι το κορόιδευαν μέχρι να το οδηγήσουν;

Τα αυτοκίνητα αυτά λόγω φιλοσοφίας κατασκευής, απλότητας και άλλων υλικών κατασκευάζονταν για να αντέξουν δεκαετίες και όχι όπως τα σημερινά για λίγα χρόνια, καθώς μετά θα θέλουν χιλιάδες ευρώ για αλλαγές πλακετών, αισθητήρων, εγκεφάλων κ.τ.λ. Επίσης είχαν και δικό τους χαρακτήρα που δεν υπάρχει πλέον

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν έτει 2024 και εμείς δαιμονοποιούμε τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας.

Οκ...

Ας πάρουμε όλοι το Seat 124 που οδηγούσα πιτσιρικάς για να είμαστε σε εγρήγορση και να αποφύγουμε τα ατυχήματα 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...