Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο 20ετίας ως καθημερινό


Byron_91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

46 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Abs και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Να θα κάνεις μια ετσ θα σταματήσεις

Άκου αιρκον! Εκεί ρε στο ξεροσταλιασμα, η οδήγηση είναι για αρχοντους 

Γύρνα την μανιβέλα. Για να κατέβει το παράθυρο και να πνευσει φρέσκος αέρας χρειάζεται αγώνας κύριοι 

Από τη δεκαετία του 1980 υπήρχαν κλιματισμός, υδραυλικό τιμόνι, abs και μετέπειτα αερόσακοι όπως και ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης βέβαια στα ακριβά αυτοκίνητα. 

Στα νέα οχήματα όταν παγώνουν οι οθόνες αφής και δεν λειτουργεί ο κλιματισμός έχει δωρεάν σάουνα ...

 

52 λεπτά πριν, nk9 είπε

Προφανώς πάνω από όλα είναι ο ανθρώπινος παράγοντας.

Σε όλα.

Στην οδήγηση, στις επιστήμες, στην βιομηχανία...

Μετά έρχονται τα μηχανήματα.

Αυτό, όμως, δεν είναι λόγος για να αναπολούμε το παρελθόν.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα μπορεί να είναι ακριβά. Μπορεί να μην είναι σκυλιά. Μπορει να μην έχουν μεγάλο προσδόκιμο ζωής.

Αλλά είναι μακράν ασφαλέστερα από τα παλιά.

Οποιος οδηγεί αυτοκίνητο με σύγχρονα συστηματα αντιλαμβάνεται πόσο σωτήριο είναι πχ το blind spot monitor.

Επί προσωπικού, το αυτόματο φρεναρισμα μου γλίτωσε μερικές χιλιάδες ευρώ όταν, κατοπιν στιγμιαίας αφηρημαδας, δεν επέτρεψε να φιλήσω τον μπροστινό που το κοκκαλωσε απότομα.

Anyway...

Σε όσους διαφωνούν με αυτά που γράφω θα έκανα την εξής απλή ερώτηση...

Εάν τράκαρες (μακριά από όλους μας!), θα προτιμούσες να είσαι μέσα σε μία bmw 316 του 2002 ή του 2024;...

Επειδή και Bmw E46 είχα και ατυχήματα με σφοδρές συγκρούσεις είδα με τέτοιο μοντέλο την εμπιστεύομαι απόλυτα.

Η παθητική ασφάλεια δεν προέκυψε από παρθενογένεση αλλά από εξέλιξη και δεν θεωρώ ότι έχει τόση διαφορά τα τελευταία 20 χρόνια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 285
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γενικά δεν έχω παράπονο από το αμάξι. ABS έχει, 6 αερόσακους έχει, άριστη συντήρηση με ο,τι συνεπάγεται γιατί γνωρίζω ότι δεν οδηγάω καινούργιο και θέλω να το έχω όσο πιο ασφαλές γίνεται να είναι, με τα λάστιχα του τα καινούργια,αναρτήσεις,φρένα κτλπ. Σίγουρα δεν είναι στο επίπεδο ενός καινούργιου, αλλά κάνουμε οτι καλύτερο μπορούμε με αυτό που έχουμε τώρα

Τώρα με το μπάτζετ αυτό κοιτάω Hyundai i30 η Seat Leon, για τζιπ-crossover από τώρα δεν είμαι!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Byron_91 είπε

Γενικά δεν έχω παράπονο από το αμάξι. ABS έχει, 6 αερόσακους έχει, άριστη συντήρηση με ο,τι συνεπάγεται γιατί γνωρίζω ότι δεν οδηγάω καινούργιο και θέλω να το έχω όσο πιο ασφαλές γίνεται να είναι, με τα λάστιχα του τα καινούργια,αναρτήσεις,φρένα κτλπ. Σίγουρα δεν είναι στο επίπεδο ενός καινούργιου, αλλά κάνουμε οτι καλύτερο μπορούμε με αυτό που έχουμε τώρα

Τώρα με το μπάτζετ αυτό κοιτάω Hyundai i30 η Seat Leon, για τζιπ-crossover από τώρα δεν είμαι!

Μια χαρά είναι και τα δύο αυτοκίνητα που κοιτάς και σίγουρα καλύτερα από το stilo.

Το θέμα είναι να ζυγίσεις τα συν και τα πλην και να πάρεις την απόφαση σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, phanispal είπε

Μόνο όσοι το έχουν οδηγήσει σε νιώθουν, οι υπόλοιποι λογικό να το θεωρούν κουβά με ρόδες.

Ξέρεις πόσοι το κορόιδευαν μέχρι να το οδηγήσουν;

Καλα δεν εχουν ιδεα  πραγματικα..  το αυτοκινητο αυτο δεν θα το αγορασει ο μεσος ελληνας ,  ο μεσος ελληνας θα χρωσταει σε δανεια για να εχει καινουριο αυτοκινητο , γιατι εχει ο γειτονας και ο παραγειτονας . θα φαει το εφαπαξ τον γονιων του για να  αγορασει SUV  . και θα μπαινει μετα στο ινσομνια να κραζει   κουβαδες  . για να νιωσει ανωτερος και πλουσιοτερος .  και τελικα  ειναι ο υπαλληλος των 800 ευρω. 

 

σαν αμαξι ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει η toyota σε αυτα τα αλογα .   

 

2 ώρες πριν, dtk-386 είπε

έχω οδηγήσει ένα τέτοιο που είχε ο παππούς μου καινούριο πριν πολλλλλάαα χρόνια.

για την εποχή του μέσος όρος, για τώρα ντενεκές με ρόδες στην καλύτερη.

autoglass-tzami-portas-synodigoy-toyota-

καμια σχεση δεν εχει αυτο  με το EP91 τελευταιο μοντελο  η πλουσια εκδοση   εχει a/c Υ.Π   abs airbags  

και οδηγικα ειναι αλλο αυτοκινητο  

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Byron_91 είπε

Γενικά δεν έχω παράπονο από το αμάξι. ABS έχει, 6 αερόσακους έχει, άριστη συντήρηση με ο,τι συνεπάγεται γιατί γνωρίζω ότι δεν οδηγάω καινούργιο και θέλω να το έχω όσο πιο ασφαλές γίνεται να είναι, με τα λάστιχα του τα καινούργια,αναρτήσεις,φρένα κτλπ. Σίγουρα δεν είναι στο επίπεδο ενός καινούργιου, αλλά κάνουμε οτι καλύτερο μπορούμε με αυτό που έχουμε τώρα

Τώρα με το μπάτζετ αυτό κοιτάω Hyundai i30 η Seat Leon, για τζιπ-crossover από τώρα δεν είμαι!

Αν πάρεις νέο αυτοκίνητο με το καλό να έχει μεγάλη εγγύηση και αν γίνεται και επέκταση της. Επίσης δεν αν μπορείς να κρατήσεις και το Fiat εντός οικογενειακού περιβάλλοντος καθώς αν είναι συντηρημένο είναι κρίμα να δοθεί για ελάχιστα χρήματα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, valankyt είπε

Αν πάρεις νέο αυτοκίνητο με το καλό να έχει μεγάλη εγγύηση και αν γίνεται και επέκταση της. Επίσης δεν αν μπορείς να κρατήσεις και το Fiat εντός οικογενειακού περιβάλλοντος καθώς αν είναι συντηρημένο είναι κρίμα να δοθεί για ελάχιστα χρήματα.

Ενδιαφέρονται αρκετοί στον κύκλο μου ευτυχώς ,οπότε δεν θα έχω θέμα να το δώσω. Οικογενειακώς είναι καλυμμένοι όλοι, οπότε θα μας χαιρετήσει🫡

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, salvador_ είπε

Καλα δεν εχουν ιδεα  πραγματικα..  το αυτοκινητο αυτο δεν θα το αγορασει ο μεσος ελληνας ,  ο μεσος ελληνας θα χρωσταει σε δανεια για να εχει καινουριο αυτοκινητο , γιατι εχει ο γειτονας και ο παραγειτονας . θα φαει το εφαπαξ τον γονιων του για να  αγορασει SUV  . και θα μπαινει μετα στο ινσομνια να κραζει   κουβαδες  . για να νιωσει ανωτερος και πλουσιοτερος .  και τελικα  ειναι ο υπαλληλος των 800 ευρω. 

 

σαν αμαξι ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει η toyota σε αυτα τα αλογα .   

 

καμια σχεση δεν εχει αυτο  με το EP91 τελευταιο μοντελο  η πλουσια εκδοση   εχει a/c Υ.Π   abs airbags  

και οδηγικα ειναι αλλο αυτοκινητο  

Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα αναφέρεις

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπάρχει σωστή και λάθος απάντηση σε γενικές γραμμές. 

Είναι αποδεδειγμένο πως η διατήρηση αυτοκινήτου με σωστή συντήρηση είναι και πολύ πιο φιλική στο περιβάλλον από την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Σωστή εννοούμε τα σέρβις στην ώρα τους και όχι να ψάχνουμε να βάλουμε το "επώνυμο" ελαστικό αντί για το κινέζικο την στιγμή που αναρτήσεις και συνεμπλόκ έχουν βιώσει τα πάθη του Χριστού.  Παράλληλα, πόσοι κουβάδες κόβονται στο ΚΤΕΟ; Σχεδόν κανένας. Γιατί τους περνάνε επιτυχώς λοιπόν αντί να τους σκίσουν να πληρώσουν παραπάνω από την αξία του αυτοκινήτου σε επισκευές;

Πότε ακούσατε τελευταία φορά για ρεκτιφιέ κινητήρα; Χαμένα χρήματα θα σου πουν πλέον, συμπλήρωνε λάδια μέχρι να πεθάνει ο Χαιλάντερ και στην τελική δώσε το για σίδερα και πάρε καινούργιο. Με τεράστια ποσά ενέργειας, χρόνου και πόρων. Πότε έκανε συνεργείο ανακατασκευή πχ στο δυναμό αντί για πέταμα και αντικατάσταση με καινούργιο; Είναι πολλά τα λεφτά Άρη.

Από την άλλη μόνο θεατές δεν μπορούμε να είμαστε στις εξελίξεις των επιστημών και της τεχνολογίας. Το επιχείρημα όμως πως ένα παλαιό αυτοκίνητο με εμφανή κουμπιά όπως hazards, lights κλπ αντί για την τεράστια οθόνη που παίζει βίντο κλιπ και χιλια δυο κρυμμένα κουμπιά αποτελεί δημόσιο κίνδυνο δεν στέκει. Και καινούργιο αυτοκίνητο με όλα τα καινούργια πρόσθετα να έχεις, αν δεν εχεις το 100% της προσοχής σου στον δρόμο να αποφύγεις το κάθε ατύχημα στο οποίο δεν θα φέρεις καμιά υπαιτιότητα δεν σε σώζει κανείς. Μη πω ότι δίνει μια ψευδαίσθηση ικανοτήτων όπως αναφέρθηκε παραπάνω και ο οδηγός του παλαιόυ αυτοκινήτου προσέχει περισσότερο. 

Επίσης εκτός από την ασφάλεια (φαντάσου να την φας ως πεζός από jensen interceptor, κλαις τα πόδια σου επιτόπου) πρέπει να ληφθεί και ο παράγοντας της άνεσης. Εκτός απο τους μεγαλύτερους χώρους, υπάρχει εντονότερη ηχομόνωση, πλεον σε σημείο να ακουστεί μέχρι και σιγανή κλανιά. Αθήνα-Θεσσαλονίκη γίνεται μονορούφι, ενώ παλαιότερα δεν γλύτωνες 3 στάσεις, τόσο για εσένα όσο και για το ίδιο το αυτοκίνητο.

 

 

Επεξ/σία από listerstorm
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, salvador_ είπε

Καλα δεν εχουν ιδεα  πραγματικα..  το αυτοκινητο αυτο δεν θα το αγορασει ο μεσος ελληνας ,  ο μεσος ελληνας θα χρωσταει σε δανεια για να εχει καινουριο αυτοκινητο , γιατι εχει ο γειτονας και ο παραγειτονας . θα φαει το εφαπαξ τον γονιων του για να  αγορασει SUV  . και θα μπαινει μετα στο ινσομνια να κραζει   κουβαδες  . για να νιωσει ανωτερος και πλουσιοτερος .  και τελικα  ειναι ο υπαλληλος των 800 ευρω. 

 

σαν αμαξι ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει η toyota σε αυτα τα αλογα .   

 

καμια σχεση δεν εχει αυτο  με το EP91 τελευταιο μοντελο  η πλουσια εκδοση   εχει a/c Υ.Π   abs airbags  

και οδηγικα ειναι αλλο αυτοκινητο  

Τι σου φαίνεται περίεργο, σε τεχνολογικό forum είσαι, όχι σε forum αυτοκίνησης.

Εδώ είδηση είναι η εξέλιξη, ένας θεός ξέρει ποιου πράγματος, εξέλιξη να 'ναι κι ό,τι να 'ναι. Βγήκαν νέοι drivers, BIOS, αναβάθμιση σε application, ενημέρωση λειτουργικού; Τρέχουμε να τα εγκαταστήσουμε, γιατί αλλιώς τι ρόλο βαράμε;

Όχι ότι σε forum αυτοκίνησης υπάρχει άπλετη γνώση βέβαια, αλλά λέμε. Κυρίως με μηχανικούς αν μιλήσεις μπορεί να συνεννοηθείς.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

TS είμαι σε παρόμοια φάση με σένα.

Έχω ένα Toyota Starlet του 97 το οποίο κρατάω μέχρι να... μην μπορώ να κρατήσω.

Παρότι πολλές φορές το σκέφτομαι να αλλάξω, τελικά δεν μου πάει η καρδιά να δώσω 25-30 χιλ. για να πηγαίνω 10 λεπτά απόσταση που είναι η δουλειά μου. Έχει τα βασικά (υδραυλικό τιμόνι, air conditioner, abs, ηλεκτρικά παράθυρα, κλπ) και δεν μου ζητάει και τίποτα πέρα από το σέρβις του, οπότε είπα να κάνω υπομονή.

Για μένα αποφάσισα ότι το σημείο καμπής θα είναι όταν έρθει ένα παιδί στον κόσμο, οπότε θα αλλάξω και όχημα. Πιστεύω αν ορίσεις ποιο είναι το σημείο καμπής και για σένα, θα βρεις και την απάντηση που ψάχνεις.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Byron_91 είπε

Γενικά δεν έχω παράπονο από το αμάξι. ABS έχει, 6 αερόσακους έχει, άριστη συντήρηση με ο,τι συνεπάγεται γιατί γνωρίζω ότι δεν οδηγάω καινούργιο και θέλω να το έχω όσο πιο ασφαλές γίνεται να είναι, με τα λάστιχα του τα καινούργια,αναρτήσεις,φρένα κτλπ. Σίγουρα δεν είναι στο επίπεδο ενός καινούργιου, αλλά κάνουμε οτι καλύτερο μπορούμε με αυτό που έχουμε τώρα

Τώρα με το μπάτζετ αυτό κοιτάω Hyundai i30 η Seat Leon, για τζιπ-crossover από τώρα δεν είμαι!

Είμαι σε παρόμοια φάση με εσένα. Έχω αμάξι το οποίο αγόραστηκε  καινουργιο 7/2005, σε λίγους μηνες κλείνει τα 19ετη. Έχει Abs, κλίμα και  8 αερόσακους, έχει  298.000km και είναι για την ηλικία του σε άριστη κατάσταση τόσο μηχανολογικά όσο και εμφανισιακά  μιας και από πάντα έμπαινε  σε κλειστό γκαράζ και δεν τρωει ποτε τσάμπα ήλιο-βροχές-παγωνιές κτλ. Όλα αυτά τα χρόνια του έχω κάνει υποδειγματική συντήρηση, η μόνη ζημιά που έβγαλε όλα αυτά τα χρόνια ήταν ένας καμμενος πολλαπλασιαστής την περίοδο της καραντίνας, γύρω στις 250.000 km είχε τότε, στο συνεργειο πάει μόνο για προγραμματισμένη συντήρηση. Οκ προφανως έχει αυξημένη κατανάλωση συγκριτικα με ένα σύγχρονο αμάξι και προφανως χειρότερη ασφάλεια, όσο ομως δεν ζητάει ευρώ για ζημιές και με πηγαινε  όπου θέλω απροβλημάτιστα  δεν το αλλάζω και το κάνω από επιλογή οχι γιατί δεν μπορώ οικονομικά να αγοράσω άλλο αμάξι.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Trapper είπε

TS είμαι σε παρόμοια φάση με σένα.

Έχω ένα Toyota Starlet του 97 το οποίο κρατάω μέχρι να... μην μπορώ να κρατήσω.

Παρότι πολλές φορές το σκέφτομαι να αλλάξω, τελικά δεν μου πάει η καρδιά να δώσω 25-30 χιλ. για να πηγαίνω 10 λεπτά απόσταση που είναι η δουλειά μου. Έχει τα βασικά (υδραυλικό τιμόνι, air conditioner, abs, ηλεκτρικά παράθυρα, κλπ) και δεν μου ζητάει και τίποτα πέρα από το σέρβις του, οπότε είπα να κάνω υπομονή.

Για μένα αποφάσισα ότι το σημείο καμπής θα είναι όταν έρθει ένα παιδί στον κόσμο, οπότε θα αλλάξω και όχημα. Πιστεύω αν ορίσεις ποιο είναι το σημείο καμπής και για σένα, θα βρεις και την απάντηση που ψάχνεις.

Ειμαστε στο 2024 με ολες αυτες τις δυσκολιες και μπορεις να διαθεσεις 30000ε αλλα μενεις ακομα με το starlet! Αυτο ειναι παραταιρο και οξυμωρο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, PLACEBO_89 said:

Ειμαστε στο 2024 με ολες αυτες τις δυσκολιες και μπορεις να διαθεσεις 30000ε αλλα μενεις ακομα με το starlet! Αυτο ειναι παραταιρο και οξυμωρο.

 

Για το μυαλό του μέσου Έλληνα ίσως. Έγραψε ο άνθρωπος πως το αμάξι το έχει για να κάνει 10 λεπτά απόσταση την ημέρα, τι να το κάνει το καινούριο αμάξι από τη στιγμή που το παλιό καλύπτει τις ανάγκες του;

Υπάρχουν άτομα που αν έχουν 30 χιλιάρικα θα κοιτάξουν να τα αξιοποιήσουν ή να τα επενδύσουν, όχι να τα ξοδέψουν αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο ούτε καν μεσαίας κατηγορίας, λες και είναι status symbol ένα πχ SUV "της σειράς", που έχει γεμίσει ο τόπος.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμη αλλά το ασφαλές αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το αυτόματο φρενάρισμα.

Σε 25 ετών αμάξι μάλλον δεν θα δουλεύει καν ο ένας ή οι δύο αερόσακοι που έχει. Τα σημερινά έχουν 6-7 αερόσακους.

Επίσης η παραμόρφωση του αμαξώματος έχει δεχθεί εξέλιξη άσχετα αν κάποιοι δεν το γνωρίζουν και λένε ότι είναι χειρότερα κατασκευαστικά σε σχέση με τα παλιά που ήταν βαρύτερα και πιο συμπαγή.

Τέλος καλό θα ήταν να μην τσουβαλιαζετε τους πάντες.

Οι περισσότεροι έγραψαν ότι προτείνουν νέο λόγω ασφαλειας και άρχισε το τσουβαλιασμα για νεόπλουτους, οθόνες , δηθενιες , status και δεν συμμαζευετε

Άλλοι έχουν το κόμπλεξ λέω εγώ και όχι ο κόσμος που είπε την άποψη του με γνώμονα την ασφάλεια.

Έλεος

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Για το μυαλό του μέσου Έλληνα ίσως. Έγραψε ο άνθρωπος πως το αμάξι το έχει για να κάνει 10 λεπτά απόσταση την ημέρα, τι να το κάνει το καινούριο αμάξι από τη στιγμή που το παλιό καλύπτει τις ανάγκες του;

Υπάρχουν άτομα που αν έχουν 30 χιλιάρικα θα κοιτάξουν να τα αξιοποιήσουν ή να τα επενδύσουν, όχι να τα ξοδέψουν αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο ούτε καν μεσαίας κατηγορίας, λες και είναι status symbol ένα πχ SUV "της σειράς", που έχει γεμίσει ο τόπος.

Για να μπορεις να δωσεις τωρα 30χιλ σημαινει οτι εισαι σε πολυ καλο level στα οικονομικα! Απο την αλλη αν ηταν καποιος σε μια τετοια κατασταση δεν θα κραταγε ενα τοσο παλιο αυτοκινητο.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...