Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο 20ετίας ως καθημερινό


Byron_91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Για να μπορεις να δωσεις τωρα 30χιλ σημαινει οτι εισαι σε πολυ καλο level στα οικονομικα! Απο την αλλη αν ηταν καποιος σε μια τετοια κατασταση δεν θα κραταγε ενα τοσο παλιο αυτοκινητο.. 

Ότι υπάρχουν ,υπάρχουν αλλά είναι λίγο πιο περίπλοκο,καθώς ψάχνω σπίτι να συζήσω με την κοπέλα μου, και θα φύγουν αρκετά λεφτά σε ενοίκια, έπιπλα και τα λοιπά αρχικά έξοδα όταν στήνεις ένα σπίτι, κάνω και κάποια σεμινάρια λόγω της δουλειάς μου τα οποία τα χρειάζομαι και τα πληρώνω, οπότε και να τα δώσω τα 27κ μετά ξεκινάω από την αρχή πάλι χωρίς λεφτά στην άκρη, τα οποία τα μάζεψα με αρκετό κόπο και χάνω το ''μαξιλαράκι''ασφαλείας μου. Γι'αυτο έκανα και το thread, για να ακούσω απόψεις ώστε να μπορέσω να το δω και εγω πιο σφαιρικά 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 285
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 minutes ago, PLACEBO_89 said:

Για να μπορεις να δωσεις τωρα 30χιλ σημαινει οτι εισαι σε πολυ καλο level στα οικονομικα! Απο την αλλη αν ηταν καποιος σε μια τετοια κατασταση δεν θα κραταγε ενα τοσο παλιο αυτοκινητο.. 

Άρα με την ίδια λογική οποίος αυτή τη στιγμή έχει τη δυνατότητα να διαθέσει ας πούμε 1500€ για νέο smartphone, πρέπει να πάει να αγοράσει το καινούριο iPhone, αγνοώντας το αν καλύπτεται ή όχι από το smartphone που έχει ήδη, μόνο και μόνο επειδή έχει τη δυνατότητα να το πράξει;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Για το μυαλό του μέσου Έλληνα ίσως. Έγραψε ο άνθρωπος πως το αμάξι το έχει για να κάνει 10 λεπτά απόσταση την ημέρα, τι να το κάνει το καινούριο αμάξι από τη στιγμή που το παλιό καλύπτει τις ανάγκες του;

Υπάρχουν άτομα που αν έχουν 30 χιλιάρικα θα κοιτάξουν να τα αξιοποιήσουν ή να τα επενδύσουν, όχι να τα ξοδέψουν αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο ούτε καν μεσαίας κατηγορίας, λες και είναι status symbol ένα πχ SUV "της σειράς", που έχει γεμίσει ο τόπος.

Οριστε παρε το μυαλο του μεσου Ελληνα!

Επειδη εθιξες εμενα που το αποκαλεσα παραταιρο και οξυμωρο!

Αρα εγω τον ψυχολογησα καλυτερα και ημουν πιο κοντα στην πραγματικοτητα!

18 λεπτά πριν, Byron_91 είπε

Ότι υπάρχουν ,υπάρχουν αλλά είναι λίγο πιο περίπλοκο,καθώς ψάχνω σπίτι να συζήσω με την κοπέλα μου, και θα φύγουν αρκετά λεφτά σε ενοίκια, έπιπλα και τα λοιπά αρχικά έξοδα όταν στήνεις ένα σπίτι, κάνω και κάποια σεμινάρια λόγω της δουλειάς μου τα οποία τα χρειάζομαι και τα πληρώνω, οπότε και να τα δώσω τα 27κ μετά ξεκινάω από την αρχή πάλι χωρίς λεφτά στην άκρη, τα οποία τα μάζεψα με αρκετό κόπο και χάνω το ''μαξιλαράκι''ασφαλείας μου. Γι'αυτο έκανα και το thread, για να ακούσω απόψεις ώστε να μπορέσω να το δω και εγω πιο σφαιρικά 

 

 

22 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Άρα με την ίδια λογική οποίος αυτή τη στιγμή έχει τη δυνατότητα να διαθέσει ας πούμε 1500€ για νέο smartphone, πρέπει να πάει να αγοράσει το καινούριο iPhone, αγνοώντας το αν καλύπτεται ή όχι από το smartphone που έχει ήδη, μόνο και μόνο επειδή έχει τη δυνατότητα να το πράξει;

Άτοπο

25 λεπτά πριν, Byron_91 είπε

Ότι υπάρχουν ,υπάρχουν αλλά είναι λίγο πιο περίπλοκο,καθώς ψάχνω σπίτι να συζήσω με την κοπέλα μου, και θα φύγουν αρκετά λεφτά σε ενοίκια, έπιπλα και τα λοιπά αρχικά έξοδα όταν στήνεις ένα σπίτι, κάνω και κάποια σεμινάρια λόγω της δουλειάς μου τα οποία τα χρειάζομαι και τα πληρώνω, οπότε και να τα δώσω τα 27κ μετά ξεκινάω από την αρχή πάλι χωρίς λεφτά στην άκρη, τα οποία τα μάζεψα με αρκετό κόπο και χάνω το ''μαξιλαράκι''ασφαλείας μου. Γι'αυτο έκανα και το thread, για να ακούσω απόψεις ώστε να μπορέσω να το δω και εγω πιο σφαιρικά 

 

Δυνητκα υπαρχουν! Και το επικρατεστερο σεναριο ειναι οτι δεν μπορεις να δωσεις τοσα χρηματα γι αυτοκινητο και το λαθος σου ειναι οτι δεν επρεπε να το σκεφτεσαι καν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, PLACEBO_89 said:

Οριστε παρε το μυαλο του μεσου Ελληνα!

Επειδη εθιξες εμενα που το αποκαλεσα παραταιρο και οξυμωρο!

Αρα εγω τον ψυχολογησα καλυτερα και ημουν πιο κοντα στην πραγματικοτητα!

Είπες πως είναι παράταιρο και οξύμωρο να έχει κάποιος 30 χιλιάρικα στην άκρη και να οδηγάει παλιό αυτοκίνητο. Σου εξήγησα πως ορισμένοι θα προτιμήσουν να αξιοποιήσουν τα χρήματα αυτά αντί να τα ξοδέψουν σε νέο αυτοκίνητο, όπως και τελικά είπε το παιδί. Τώρα το πως εσύ αυτό το βλέπεις ως δικαίωση προς το πρόσωπο σου εσύ το γνωρίζεις, δεν θα το συνεχίσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Είπες πως είναι παράταιρο και οξύμωρο να έχει κάποιος 30 χιλιάρικα στην άκρη και να οδηγάει παλιό αυτοκίνητο. Σου εξήγησα πως ορισμένοι θα προτιμήσουν να αξιοποιήσουν τα χρήματα αυτά αντί να τα ξοδέψουν σε νέο αυτοκίνητο, όπως και τελικά είπε το παιδί. Τώρα το πως εσύ αυτό το βλέπεις ως δικαίωση προς το πρόσωπο σου εσύ το γνωρίζεις, δεν θα το συνεχίσω.

Απλα επαληθευομαι στο οξυμωρος/παραταιρος.

Και τεκμηριωνω κιολας!

1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Για να μπορεις να δωσεις τωρα 30χιλ σημαινει οτι εισαι σε πολυ καλο level στα οικονομικα! Απο την αλλη αν ηταν καποιος σε μια τετοια κατασταση δεν θα κραταγε ενα τοσο παλιο αυτοκινητο.. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, tsofras είπε

Συγνώμη αλλά το ασφαλές αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το αυτόματο φρενάρισμα.

Σε 25 ετών αμάξι μάλλον δεν θα δουλεύει καν ο ένας ή οι δύο αερόσακοι που έχει. Τα σημερινά έχουν 6-7 αερόσακους.

Επίσης η παραμόρφωση του αμαξώματος έχει δεχθεί εξέλιξη άσχετα αν κάποιοι δεν το γνωρίζουν και λένε ότι είναι χειρότερα κατασκευαστικά σε σχέση με τα παλιά που ήταν βαρύτερα και πιο συμπαγή.

Αυθαίρετο συμπέρασμα ότι μάλλον δε θα λειτουργεί ο αερόσακος αλλά ΟΚ.

Τα υπόλοιπα είναι γνωστά.

Οι παράμετροι ενός τροχαίου είναι πολλές, γι' αυτό και παίζει ρόλο και τι διαδρομές κάνει κάποιος και για τι χρήση προορίζεται το αυτοκίνητο.

Από εκεί και πέρα, σε συζητήσεις  που συμμετέχουμε όλοι καθημερινά, η ατάκα πολλών "ακόμα με το χρέπι είσαι", δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, αλλά ακριβώς με τη δηθενιά, το status symbol και όσα δε συμμαζεύονται. Υπάρχουν και σχετικά posts πιο πίσω.

Αντί για έλεος, θα πω μην κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε.

 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 hours ago, tutuyo said:

Εγώ είμαι της άποψης ότι πρέπει να αλλάζουμε την ζωής μας και την καθημερινότητα μας.

Αλλιώς μιζεριαζουμε

Πόσα αμάξια σου αναλογούν στην ζωή; 4-5;7;

Ε κρίμα δεν είναι να μην αλλάξεις την ζωή σου; (Από την στιγμή που οικονομικά μπορείς να το αντέξεις)

Kai πόσες γυναίκες μου αντιστοιχούν ?

Ετσι για να μην μιζεριάζω ..

 

Μην αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι να καταλαγιάσει η αγορά ( ηλεκτρικό κλπ)

Αν θες να αλλάξεις πάρε μεταχειρισμένο αξιόπιστο. Υπάρχουν. Yaris, corolla, i20 klp

5-6-7 χιλιάρικα max

Kai έλεγχος σε εξουσιοδοτημένο

Επεξ/σία από dimitrins
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τι να καταλαγιασει η αγορά; Υπάρχει ζήτηση και μικρή προσφορά. Οι τιμές στα αυτοκίνητα θα συνεχισουν να ανεβαίνουν όπως και στα σπίτια. Αν ισοφαρισουν την προσφορά χτίζοντας παραπάνω εργοστάσια που το βλέπω χλωμό τότε μεταχειρισμένο όσο πάει και βλέπουμε...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, valankyt είπε

Η απάντηση είναι και οι οδηγοί είχαν μερίδιο ευθύνης με την ελλιπεστατη οδηγική παιδεία και το προβληματικό οδικό δίκτυο και τα οχήματα της δεκαετίας του 80 ιδίως όσον αφορά τον μικρό κυβισμό και αναιμικες ιπποδυνάμεις με τα μεγάλα αμαξώματα που σε περίπτωση προσπέρασης με όλη την οικογένεια μέσα και αποσκευές ήταν μια διαδικασία που απαιτούσε γερά νεύρα.

Επίσης δεν συναγωνίζονται οι κατασκευαστές στο πόσες και τι μεγέθους οθόνες θα εγκαταστήσουν στα οχήματα; Αυτή είναι η ουσία της αυτοκίνησης;

Επισης συναγωνιζονται για τα 0-100.

Ξεχνας τις διαφημισεις της δεκαετιας 2000-2010?

 Τοτε που λεφτα υπηρχαν και βλεπαμε διαφημισεις audi s3 στη τηλεοραση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω μείνει με αυτοκίνητο 17ετίας 2λιτρό και πληρώνω το φέσι και δεν βρίσκω λόγο να το αλλάξω αν δεν χαλάσει ή δεν ζητήσει κάτι σοβαρό. Δυστυχώς κάποια στιγμή θα χαλάσει, δεν μπορεί να συνεχίσει για πάντα. Από την δουλειά όμως έχω και εταιρικό που αλλάζει στην 4ετία (ανανέωση συμβολαίου) και βλέπω ότι τα νεότερα ενώ έχουν ανώτερη ποιότητα κύλισης, ηχομόνωσης (*όχι πάντα) και αίσθησης σε τιμόνι πετάλ (πιο μαλακά):

Α. τα πλαστικά τους είναι GTP πολυκαιρίζονται για πλάκα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Αποτέλεσμα του να προέρχονται απο ανακυκλώσιμα πλαστικά, δεν έχουν μεγάλο χρόνο ζωής. 

Β. Οι βλάβες που βγάζουν τα νέα αμάξια είναι ενοχλητικές από ένα σημείο και μετά. Επαναλαμβανόμενες. ίσως στις εταιρίες leasing που έχω εμπειρία να μην ασχολούνται και τόσο πολύ με τα σέρβις και τα σφάλματα, αλλά όσο μαζεύουν χιλιόμετρα και χρόνια τα νέα γερνάνε απότομα. 

Πριν από λίγο καιρό συμμορίτης έγραφε για αυτοκίνητο που πήγε σε επίσημο σέρβις και του έσπασαν τα πλαστικά του κινητήρα και του κρατούσαν με δεματικά τα εξαρτήματα με την εξήγηση ότι πολυκαιρίστηκαν τα πλαστικά. Το έχω δει και σε ακριβά που βγάζουν τα πλαστικά καπάκια κινητήρα οι επίσημες γιατί μετά απο λίγο σπάνε οι συνδέσεις. 

Αυτοκίνητα που καινούργια είχαν το WOW effect και μάζεψαν χιλιόμετρα ή τα χτύπησε ο ελληνικός ήλιος 3 καλοκαίρια άρχισαν τα κουδουνίσματα. Νομίζω ότι η ποιότητα των σημερινών δεν είναι τόσο καλή γιατί προσπαθούν να ρίξουν το κόστος οι εταιρίες. Όποιος πήγε από golf 7 σε golf 8 μπορεί να καταλάβει απο τον "γερμανικό ήχο" στο κλείσιμο της πόρτας που απουσιάζει πέρα από την αίσθηση των πλαστικών που άλλαξε. 

Δεν θα μείνουμε για πάντα με το ίδιο αυτοκίνητο. Κάποια στιγμή θα χαλάσει άσχημα, μπορεί να συμβεί ατύχημα (να στο χτυπήσουν), να στο κλέψουν, κλπ. Προτείνω σε όποιον έχει ανησυχίες να μείνει με το παλιό του όσο μπορέσει και το έχει καλά συντηρημένο. Όσο πιο αργά καταφέρει να αγοράσει νεότερο, θα κερδίσει δεν θα χάσει. Μετά θα μπει σε παιχνίδι ανανέωσης πιο σύντομο. 

*όχι πάντα: γνωστός πήρε dacia duster 4χ4 εν γνώση του γιατί ήθελε 4χ4. Για όποιον δεν ξέρει το duster δεν έχει καλή ηχομόνωση. Για την ακρίβεια δεν έχει καθόλου ηχομόνωση σε μερικά σημεία (πχ οροφή τίποτα). Το έγδυσε μόνος του (έβγαλε πλαστικά, ταπετσαρία) και το ηχομόνωσε μόνος του. Πλέον το duster πάει σε υψηλές σαν γερμανικό. Για όποιον πιάνουν τα χέρια του, υπάρχουν και αυτές οι καταστάσεις...

Επεξ/σία από hyperlost
  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πώ και εγώ την άποψή μου.

 Κάποιος αλλάζει αμάξι γιατί ή του βγάζει βλάβες ή το βαρέθηκε ή δεν τον βολεύει για πολλούς λόγους ή για συνδυασμό αυτών.

Αν κάποιος έχει 25ετίας αμάξι, χωρίς προβλήματα για να πάει απλώς 10 λεπτά στην δουλειά του, δεν υπάρχει λόγος να αλλαχθεί, εκτός εαν εμπίπτει σε κάποιον απο τους  ανωτέρω λόγους.

Αν είναι το μοναδικό αμάξι και το θέλει και για άλλα πράγματα (πχ 1 ταξίδι το χρόνο) θα πρέπει να σκεφτεί μήπως τον συμφέρει, για 10 μέρες το χρόνο να νοικιάζει αυτοκίνητο και να πάει τις διακοπές του.

Γενικά προσπαθούμε με 1 αυτοκίνητο να καλύψουμε πολλές ανάγκες, αλλά η καλύτερη λύση είναι 2 οχήματα (πχ 1 μεγάλο οχημα για ταξίδια κλπ και 1 μικρό όχημα για την πόλη). Αν έχουμε 1 όχημα τότε κοιτάμε τι καλύπτει το μεγαλύτερο ποσοστό αναγκών μας και επιλέγουμε αυτό. Πχ αν οι ανάγκες μας είναι 80-20 σε πόλη θα κοιτάξουμε να πάρουμε ενα μαζεμένο σε διαστάσεις όχημα. Βεβαια και εδώ μπορεί να έχουμε θεση παρκιγκ σπίτι μας και στην δουλειά μας οπότε δεν εχουμε θέμα να πάρουμε και ενα αυτοκίνητο μήξους 4,5μ.

 

Σε γενικές γραμμές  είναι ενα πολυσύνθετο θέμα.

Οσον αφορά τα καινούργια οχήματα, σε γενικές γραμμές είναι καλύτερα σε όλους τους τομείς απο ενα 25ετίας. Και σε θέματα ενεργητικής και σε θέματα παθητικής ασφάλειας και σε θέματα άνεσης κλπ. Και οσο ξέρω τα περισσότερα έχουνε και φυσικούς διακόπτες πχ για τον κλιματισμό.

Και για την σωστή χρήση χρειάζεται ενημέρωση ο οδηγός. Ακόμα θυμάμαι γνωστό μου, όταν είχε πρωτοβγεί το ABS ο οποιος βγήκε σε στροφή απο τον δρόμο ενώ φρενάριζε μέσα σε αυτή διότι απλά πήγαινε με πολλά!!!! Οπότε δεν φταίνε τα συστήματα απλά ο άνθωπος. 

Με την ίδια λογική ας αλλάξουμε και τα αεροπλάνα να πάμε σε Ντακότα. Πολύ πιο εύκολα, οικονομικά και με μικρότερη ανάγκη σε μήκος διαδρόμου. Και πιο εύκολα απο τα καινύργια με τις τόσες οθόνες..Φαντάσου να κολλήσει μία στο αεροπλάνο!!!

 

 

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/3/2024 στις 8:08 ΜΜ, Byron_91 είπε

άτοχος αυτοκινήτου 22 χρόνων με 305.000 χιλιόμετρα. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω αλλάξει τα περισσότερα αναλώσιμα(λάστιχα,αμορτισέρ,αναρτήσεις,ιμάντας χρονισμού και άλλα πολλά). Είναι με υγραέριο και δεν έχει παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα αυτά τα χρόνια, ίσως επειδή λόγω ηλικίας του κάνω πολύ πιο συχνά συντήρηση πλέον. 

Όσο περνάει ο καιρός,οι φίλοι παίρνουν καινούργια αυτοκίνητα και όπως είναι αναμενόμενο,η διαφορά στην ποιότητα κύλισης, στις τεχνολογίες κτλπ είναι τεράστια και πλέον το δικό μου το νιώθω..κουβαδάκι 😅 

Το θέμα μου είναι όμως πως δεν μπορώ να δικαιολογήσω στον εαυτό μου την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου αυτόν τον καιρό, παρ'ολο που έχω τα χρήματα.Τι θα κάνατε; Θα κρατούσατε για 2-3 χρόνια ακόμα το 22 χρόνων αυτοκίνητο σας(που δεν θέλει κάτι για την ώρα) για να μπορέσετε να βάλετε ακόμα περισσότερα λεφτά στην άκρη ώστε να πάρετε καινούργιο χωρίς δόσεις και να σας μείνουν και στη

Το πού θα δώσεις τα χρήματά σου φίλε μου, είναι θέμα προτεραιοτήτων. Κι εγώ χρησιμοποιώ το 22 χρονών αυτοκίνητο καθημερινά. Δεν μου βγάζει ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά θα μου βγάλει 1 το χρόνο που θα μου κόψει τα χέρια για 1-2 μέρες που θα πρέπει να μείνει συνεργείο. Αλλά κι εγώ δεν το αλλάζω να δώσω τώρα ζεστό χρήμα για κάτι πιο νέο. Πρώτα απ' όλα ξεκινάμε από το δεδομένο ότι τώρα πια, δεν πιάνει τίποτα. Δηλαδή να το δώσω να πάρω πόσα, 1, 2 χιλιάρικα max? Τι να λέει.
Έπειτα μου προσφέρει πράγματα που δεν θα μου πρόσφερε ένα νέο. Το φορτώνω με πραμάτεια κάθε τόσο, μέχρι τσιμέντα και στηρίγματα γυψοσανίδων έχω βάλει, και δεν το λυπάμαι. Το πάω στο χωριό και δεν λυπάμαι να το βγάλω στο χωματόδρομο. 

Επέλεξα τα χρήματα που θα έδινα για νέο αμάξι - δόση, να τα δώσω αλλού. Όσο αντέχει, δεν βάζω χέρι στην τσέπη για να το αλλάξω. Βέβαια, υπάρχει και άλλο αμάξι για "καλό" για τα οικογενειακά ταξίδια κλπ, πιο καινούργιο και πιο προσεγμένο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Byron_91 είπε

Ότι υπάρχουν ,υπάρχουν αλλά είναι λίγο πιο περίπλοκο,καθώς ψάχνω σπίτι να συζήσω με την κοπέλα μου, και θα φύγουν αρκετά λεφτά σε ενοίκια, έπιπλα και τα λοιπά αρχικά έξοδα όταν στήνεις ένα σπίτι, κάνω και κάποια σεμινάρια λόγω της δουλειάς μου τα οποία τα χρειάζομαι και τα πληρώνω, οπότε και να τα δώσω τα 27κ μετά ξεκινάω από την αρχή πάλι χωρίς λεφτά στην άκρη, τα οποία τα μάζεψα με αρκετό κόπο και χάνω το ''μαξιλαράκι''ασφαλείας μου. Γι'αυτο έκανα και το thread, για να ακούσω απόψεις ώστε να μπορέσω να το δω και εγω πιο σφαιρικά 

 

Βάλε πρώτα τα υπόλοιπα σε μια σειρά και μετά θα έρθει και η ώρα του αυτοκινήτου. Εφόσον αυτό που έχεις σε εξυπηρετεί στην παρούσα φάση δεν υπάρχει λόγος να το αλλάξεις και να βρεθείς εκτεθειμένος αλλού.

Επεξ/σία από CorsarioJoao
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, valankyt είπε

Ωραία, σε Nissan Qashqai χρονολογίας 2020 με κινητήρα 1700 κ.ε. turbodiesel και με περίπου 240000 χιλιόμετρα έχουμε: μία φορά αλλαγή εγκεφάλου Adblue και μια φορά αλλαγή εγκεφάλου κινητήρα στα πλαίσια της εγγύησης (τιμές ανταλλακτικών και εργασίας στα 1800 ευρώ) και εκτός εγγύησης δεύτερη αλλαγή εγκεφάλου Adblue στα 1380 ευρώ, αλλαγή δυναμό στα 1030 ευρώ, αλλαγή ηλεκτρονικού θερμοστάτη, ψυγείου αυτοκινήτου και λύσιμο όλης της μετώπης για να εγκατασταθούν 1100 ευρώ και επίκειται αλλαγή ηλεκτρονικης τουρμπίνας στα 2500 ευρώ που όλα αυτά επιβαρύνουν εμένα. Περαστικά μου

Ωραία, σε Nissan Qashqai χρονολογίας 2020 με κινητήρα 1700 κ.ε. turbodiesel και με περίπου 240000 χιλιόμετρα έχουμε: μία φορά αλλαγή εγκεφάλου Adblue και μια φορά αλλαγή εγκεφάλου κινητήρα στα πλαίσια της εγγύησης (τιμές ανταλλακτικών και εργασίας στα 1800 ευρώ) και εκτός εγγύησης δεύτερη αλλαγή εγκεφάλου Adblue στα 1380 ευρώ, αλλαγή δυναμό στα 1030 ευρώ, αλλαγή ηλεκτρονικού θερμοστάτη, ψυγείου αυτοκινήτου και λύσιμο όλης της μετώπης για να εγκατασταθούν 1100 ευρώ και επίκειται αλλαγή ηλεκτρονικης τουρμπίνας στα 2500 ευρώ που όλα αυτά επιβαρύνουν εμένα. Περαστικά μου. Οπότε ναι γίνονται χειρότερα στα πιο καινούργια 

Στεναχωρηθηκα και μονο που τα διαβασα καλο κουραγιο. Αλλα και 240.000 σε 4 χρονια δεν τα λες λιγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω mercedes clk facelιft με αεριο,και μηδεν προβληματα. Ανταλακτικα φτηνα πλεον,γτ ειναι 20 ετιας αμαξι. Την ποιοτητα κατασκευης ,ηχομονωση ,κυλιση,για να την βρω σε καινουριο πρέπει να δωσω 25.000. Θα το κρατησω αλλα 3-4 χρονια και βλεπουμε. Παλι σε μεταχειρισμενο θα παω ,mercedes ,αλλα 10ετιας. Εχω καλομαθει στην ποιοτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...