Chachanoulis Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, magnam είπε Ας φτιάξουν πρώτα τα ΜΜΜ ώστε να μη χρειαζόμαστε αυτοκίνητο για την ικανοποίηση των βασικών μας μετακινήσεων, και ΕΠΕΙΤΑ ας μας σκίσουν στους φόρους τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αν θέλουν. Το αντίστροφο όχι, και ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι γιατί. 2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε κιαλλοι φοροι και τελη για τα αμαξια? νομιζεις οτι αν βαλουν κιαλλους φορους και τελη οτι το πρωτο πραγμα που θα κανουν ειναι να πανε να φτιαξουν ΜΜΕ? νομιζεις οτι αν ηθελαν να τα φτιαξουν δεν μπορουσαν? νομιζεις οτι δεν υπαρχουν ηδη κονδυλια απο την ευρωπη για τετοια θεματα? εδω μας δινουν χρηματα-κονδυλια και εμεις δεν τα παιρνουμε ,δεν τα αξιοποιουμε και μενουν εκει.και την αλλη χρονια μας λενε αφου δεν τα παιρνετε ειστε καλα,ας πανε σε αλλη χωρα.τετοιοι καφροι ειμαστε..γιατι τα εσπα και αλλα κονδυλια πανε ολα σε βιλλες ,αμαξια, ταξιδια κ.α των πονηρων προυχοντων. και για να γινει πιο συγκεκριμενο ο δημος ειναι μεσα οικονομικα εδω και 3 δεκαετιες και η τρυπα ειναι τοσο βαθια που ουτε 10 κονδυλια απο την ευρωπη δεν φτανουν για να κλεισει ,φαγωμενα απο ολους οσους θητευσαν και κανεις δεν τιμωρειται και μετα ερχεται ο δημος ερχεται και σου λεει παρανομεις. το νοημα δεν ηταν τοσο οτι τους λειπανε λεφτα για τα ΜΜΜ (αμα θελουν θα βρουν), αλλα πως οτι ΜΜΜ και να βαλεις κολλημενο στη κινηση θα ειναι ή πισω απο κανα διπλοπαρκαρισμενο, σε στροφη, κλπ, και πως πρωτα ή τουλαχιστον ταυτοχρονα με την αυξηση των ΜΜΜ πρεπει να ελλατωθουν και τα οχηματα αλλιως δε θα αλλαξει τιποτα. οποτε ή το αμαξι θα γινει πιο ακριβο και θα το χρησιμοποιουν λιγοτεροι ή "ξεκοβουν" τα αμαξια "με το κακο". πχ μονο ενα αμαξι ανα διαμερισμα αμα θελουμε να γινουν σωστες οι πολεις καποια στιγμη θα πρεπει να ζοριστουμε, σε καθε αλλαγη θα υπαρχει μια μεταβατικη περιοδος που θα ειναι ολα κολαση, ποσο μαλλον να αλλαξεις το τροπο μετακινησης εκατομμυρια ανθρωπων. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2024 από Chachanoulis 1
Ntinaras Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 6 λεπτά πριν, stef157 είπε Μετά απο 6 σελίδες του θέματος καταλαβαίνεις ότι στην Ελλάδα μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις αρκεί να περάσουν 40 χρόνια και να μην ασχοληθεί κανείς. Μετά είσαι νόμιμος ως δια μαγείας και μάλιστα αναρωτιέσαι γιατί το θύμηθηκαν μετά από 40 χρόνια! 🤦♂️ Θα χτισεις αυθαιρετο, θα καταπατησεις κανα δρομο και κανα δασος, και μετα θα γκρινιαζεις που δε χωραγε το πυροσβεστικο να σε σωσει 3
haris_216 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, stef157 είπε Μετά απο 6 σελίδες του θέματος καταλαβαίνεις ότι στην Ελλάδα μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις αρκεί να περάσουν 40 χρόνια και να μην ασχοληθεί κανείς. Μετά είσαι νόμιμος ως δια μαγείας και μάλιστα αναρωτιέσαι γιατί το θύμηθηκαν μετά από 40 χρόνια! 🤦♂️ Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και δεν χρειάζεται καν 40ετία για να αισθανθείς "αδικημένος". Αρκεί απλά να αισθανθείς ότι, ενώ το κάνουν και άλλοι (ακόμα και όλοι οι άλλοι) για κάποιο (άδικο) λόγο, ξεκίνησαν από σένα. "Μα κύριε δεν έκανα μόνο εγώ φασαρία αλλά και ο Γιαννάκης" φάση. Και μετά ο ίδιος "παιδαγωγός" θα πει στο παιδί του "μην κάνεις σαν...μωρό" Επεξ/σία 5 Απριλίου 2024 από haris_216 2
sphinxgr Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Εγω θεωρώ μεγαλύτερο κακό πάντως που ενώ η νόμιμη είσοδος είναι πχ 2,5 μέτρα για το parking, επειδή δεν τηρούν κανένα νόμο και απλά ρίχνουν τσιμέντο, ρίχνουν τσιμέντο για 10 μέτρα ή ολη την πρόσοψη. Αν έρθει ο Δήμος όμως και τους βάλει να φτιάξουν ράμπα με βύθιση, ελέγχει και το επιτρεπτό άνοιγμα και δεν βάζει ο καθένας ότι γουστάρει.
Joshua21 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 23 hours ago, megapaixtaras said: μα δεν θα γινει καποια ρχη.απλα ενας μακακας επειδη δεν βρισκει χωρο να παρκαρει στην οδο ,και θελει να μην παει να παρκαρει στην επομενη,τα εβαλε με εμας.δλδ. αν τωρα εμεις δωσουμε χρηματα και το φτιαξουμε αυτος τι θα κερδισει?μπορει να παρκαρει? οχι,ισα ισα που θα γινει πιο νομιμη η εισοδος.απλα θελει να εκδικηθει,το σπορ του ελληνα.οποτε δεν μιλαμε για πραγματικη αρχη απλα μια μνησικακια στην οποια ο δημος αντεδρασε με περισια ευθιξια.ας αρχισει πρωτα απο τις λακουβες που δεν φτιαχνει,τα φωτα των πλατειων που καινε μεχρι τις 9.30 μεχρι το πρωι,τα σκουπιδια που λημναζουν και ο καταλογος ειναι μακρυς και μετα ας ερθουν να κοιταξουν αυτα που δεν ενοχλουν κανενα νορμαλ ανθρωπο,τουλαχιστον ετσι οπως ειναι τοποθετημενα σε εμας,γιατι διαβαζω παραδειγματα ασχημα. και στη τελικη ας αρχισει απο τις δικες σου αυθαιρεσιες ,κατι θα κανεις μη νομιμο και εσυ. Το μόνο που έχει σημασία είναι πως η κατασκευή σου είναι παράνομη και ορθώς σου επέβαλλαν να την γκρεμίσεις, όλα τα άλλα είναι νά 'χαμε να λέγαμε.
sotiris123 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Διάβασα το θέμα από την αρχή και απορώ με κάποιες ιδέες. Πως γίνεται να θεωρούμε το ίδιο ένα αμάξι παρκαρισμένο στο δρόμο και μέσα σε ιδιωτικό parking. Ακόμα και από αισθητική άποψη και από άποψη ασφαλείας. Επίσης τα βυθίσματα γίνονται με συγκεκριμένες κλίσεις και προδιαγραφές. Σχετικά με το θέμα και άσχετα με όλες τις αερολογίες που λέμε έχετε σκεφτεί ότι αν τυχόν κάποιος παππούς, ποδήλατο, πατίνι, μηχανάκι "πέσει" πάνω στη "μπάρα" και χτυπήσει και θέλει να το κυνηγήσει τι πολλαπλάσια λεφτά θα σας πάρει από το να το κάνετε νόμιμα?
pontez2 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 46 λεπτά πριν, stef157 είπε Μετά απο 6 σελίδες του θέματος καταλαβαίνεις ότι στην Ελλάδα μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις αρκεί να περάσουν 40 χρόνια και να μην ασχοληθεί κανείς. Μετά είσαι νόμιμος ως δια μαγείας και μάλιστα αναρωτιέσαι γιατί το θύμηθηκαν μετά από 40 χρόνια! 🤦♂️ To συμπέρασμα που θα έπρεπε να βγαινει ειναι οτι ο νόμος εφαρμοζεται κατά το δοκούν και ανάλογα με την υποπερίπτωση 2
mitsos_z Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 1 ώρα πριν, pontez2 είπε To συμπέρασμα που θα έπρεπε να βγαινει ειναι οτι ο νόμος εφαρμοζεται κατά το δοκούν και ανάλογα με την υποπερίπτωση Ακριβώς αυτό... 2 ώρες πριν, Narayan είπε Ο κάθε πολίτης οφείλει να συμμορφώνεται με τους νόμους και τις διατάξεις του κράτους και του δήμου. όταν γύρω σου γίνεται της... το κάγκελο, συνειδητά ή υποσυνείδητα θα προσχωρήσεις και εσύ τουλάχιστον εν μέρει στην κατάσταση αυτή αλλιώς θα χρειάζεσαι 6αμηνες συνταγές lexotanil για να κοιμηθείς
magnam Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, haris_216 είπε Χωρίς να λες τίποτα παράλογο θα σου δώσω μία άλλη οπτική. Ναι μεν ΕΣΥ (εγώ, ο άλλος) πληρώνουμε τα αυτοκίνητά μας αλλά εν γνώσει μας (δεν έγινε κάτι ξαφνικά) μείναμε σε σπίτι/περιοχή που ΔΕΝ είχε τις απαιτούμενες θέσεις στάθμευσης. Επίσης συνειδητά πήραμε στην οικογένεια 2-3 αυτοκίνητα που "μας χρειάζονται" (αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση για πολλές οικογένειες που γνωρίζω). Ενδεχομένως να μην πήραμε και τα πιο size friendly για την περιοχή που ζούμε/κινούμαστε αλλά αυτό που γουστάρουμε (λογικό, αφού όπως είπαμε εμείς το πληρώνουμε) και θέλουμε τώρα τον "από μηχανής θεό" (με την μορφή του κράτους, του δήμου και γενικά κάποιου "άλλου") να μας δώσει τη λύση. Και φυσικά χωρίς την όποια δική μας επιβάρυνση (το λέω γιατί στην περιοχή μου υπάρχει σοβαρό θέμα αλλά θα προτιμήσουν ΠΟΛΛΟΙ να καβαλήσουν πεζοδρόμιο και να "πετάξουν" το όποιο πεζό στο δρόμο αντί να πάνε στο parking της περιοχής καθώς είναι...με πληρωμή). Έχεις δίκιο σε αυτό που λες, αλλά λύσεις μπορούν να υπάρξουν πολλές. Ένα απλό παράδειγμα: όπως απαιτείς σε κάθε νέα ανέγερση σπιτιού να ανήκει σε κάποια υψηλή βαθμίδα ενεργειακής απόδοσης, έτσι να απαιτείς και την ύπαρξη αρκετών θέσεων στάθμευσης (αναλογικά με την οριζόντια-κάθετη ιδιοκτησία). Είτε σε πυλωτές, είτε σε υπόγεια μορφή. Αντίστοιχα, η δημοτική αστυνομία να φροντίζει ώστε να απελευθερώνει όλες τις παράτυπα "κρατημένες" θέσεις στάθμευσης (που βλέπουμε μπροστά από αποθήκες κάτι αστείες επιγραφές ΟΧΙ PARKING ή καρέκλες και κώνους). Και δεν θα αναφερθώ καν στο γεγονός ότι δεν διαθέτουμε πολυόροφα πάρκινγκ, όπου ένα μόνο είναι αρκετό για να αποσυμφορηθεί ολόκληρη η περιοχή σε τεράστια ακτίνα. Η λύση δεν (πρέπει να) είναι τύπου "πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι". Επεξ/σία 5 Απριλίου 2024 από magnam 1
haris_216 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, magnam είπε Έχεις δίκιο σε αυτό που λες, αλλά λύσεις μπορούν να υπάρξουν πολλές. Ένα απλό παράδειγμα: όπως απαιτείς σε κάθε νέα ανέγερση σπιτιού να ανήκει σε κάποια υψηλή βαθμίδα ενεργειακής απόδοσης, έτσι να απαιτείς και την ύπαρξη αρκετών θέσεων στάθμευσης (αναλογικά με την οριζόντια-κάθετη ιδιοκτησία). Είτε σε πυλωτές, είτε σε υπόγεια μορφή. Αντίστοιχα, η δημοτική αστυνομία να φροντίζει ώστε να απελευθερώνει όλες τις παράτυπα "κρατημένες" θέσεις στάθμευσης (που βλέπουμε μπροστά από αποθήκες κάτι αστείες επιγραφές ΟΧΙ PARKING ή καρέκλες και κώνους). Και δεν θα αναφερθώ καν στο γεγονός ότι δεν διαθέτουμε πολυόροφα πάρκινγκ, όπου ένα μόνο είναι αρκετό για να αποσυμφορηθεί ολόκληρη η περιοχή σε τεράστια ακτίνα. Η λύση δεν (πρέπει να) είναι τύπου "πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι". Αν και βγαίνουμε off topic να σου πω ένα πραγματικό και συνηθισμένο σενάριο στην περιοχή μου (νότια προάστια). Τα περισσότερα οικόπεδα γύρω-γύρω, που έχουν ήδη γίνει ή γίνονται τώρα πολυκατοικίες, είναι γύρω στα 300τμ το καθένα. Με δεδομένο ότι τώρα είναι όλα 7όροφα ή 8όροφα (ας πούμε όλα οροφοδιαμερίσματα) σημαίνει ότι πρέπει να έχεις τουλάχιστον 8 θέσεις στάθμευσης (λίγες είναι αφού ήδη μιλήσαμε για 2+ οχήματα ανά οικογένεια). Λοιπόν σε μία κάτοψη 300τμ υπόγειο και άλλα τόσα πυλωτή χώρεσέ μου τα 8 αυτοκίνητα. Βέβαια δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι μέσα σε αυτά τα τετραγωνικά πρέπει να χωρέσουν και: Ισόγειο: Κλιμακοστάσιο, φρεάτιο ασανσέρ, σκάλες εισόδου, ράμπα προς πυλωτή και ο απαιτούμενος ακάλυπτος χώρος Υπόγειο: Κλιμακοστάσιο, φρεάτιο ασανσέρ, μηχανοστάσιο ασανσέρ, λεβητοστάσιο, αποθήκες. Ακόμα και "επί χάρτου" να τα χωρέσεις (σε εμάς χώρεσαν στην κάτοψη) αυτό ισχύει ΜΟΝΟ για αυτοκίνητα παλαιότερα (προ 15-20 ετών) που ήταν αντικειμενικά μικρότερα σε όγκο και βέβαια για οχήματα που κάποια από αυτά απλά θα...διακτινιστούν στη θέση τους καθώς δεν υπάρχει τρόπος να κάνουν την απαιτούμενη μανούβρα εισόδου-εξόδου (καταλήγουμε στην ύπαρξη τυπικά "θέσης στάθμευσης" που πρακτικά ακυρώνεται αφού δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί) Και αυτά μιλάμε αφορούν τα "πρώτα" οχήματα της κάθε οικογένειας και όχι το 2ο ή 3ο. Η μόνη λύση θα ήταν πολλαπλάσιων ορόφων υπόγεια όπου σε τέτοιου μεγέθους οικόπεδα θα χρειάζονταν υποχρεωτικά ανελκυστήρα οχημάτων. Και φυσικά θα σήμαινε εκτόξευση κατασκευαστικού κόστους και άρα κόστους κατοικίας και συντήρησης. Που θέλω να καταλήξω; Ότι μπορεί να λέμε ότι "κυκλοφορώ το αυτοκίνητο που εγώ πληρώνω" και να περιμένουμε την άνωθεν λύση αλλά αυτή απλά δεν υπάρχει. Όχι τουλάχιστον αν δεν "σπάσουν αυγά" Επεξ/σία 5 Απριλίου 2024 από haris_216
Chachanoulis Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, sphinxgr είπε Εγω θεωρώ μεγαλύτερο κακό πάντως που ενώ η νόμιμη είσοδος είναι πχ 2,5 μέτρα για το parking, επειδή δεν τηρούν κανένα νόμο και απλά ρίχνουν τσιμέντο, ρίχνουν τσιμέντο για 10 μέτρα ή ολη την πρόσοψη. Αν έρθει ο Δήμος όμως και τους βάλει να φτιάξουν ράμπα με βύθιση, ελέγχει και το επιτρεπτό άνοιγμα και δεν βάζει ο καθένας ότι γουστάρει. εγω παντως πρωτη φορα μεσα εδω ακουσα οτι ειναι εως 40% της προσοψης, εδω βλεπω παρα πολλα σπιτια/πολυκατοικιες να πιανουν ολο ή σχεδον ολο το μηκος. παρανομα ειναι ολα? δυσκολο μου φαινεται Επεξ/σία 5 Απριλίου 2024 από Chachanoulis
magnam Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, haris_216 είπε Αν και βγαίνουμε off topic να σου πω ένα πραγματικό και συνηθισμένο σενάριο στην περιοχή μου (νότια προάστια). Τα περισσότερα οικόπεδα γύρω-γύρω, που έχουν ήδη γίνει ή γίνονται τώρα πολυκατοικίες, είναι γύρω στα 300τμ το καθένα. Με δεδομένο ότι τώρα είναι όλα 7όροφα ή 8όροφα (ας πούμε όλα οροφοδιαμερίσματα) σημαίνει ότι πρέπει να έχεις τουλάχιστον 8 θέσεις στάθμευσης (λίγες είναι αφού ήδη μιλήσαμε για 2+ οχήματα ανά οικογένεια). Λοιπόν σε μία κάτοψη 300τμ υπόγειο και άλλα τόσα πυλωτή χώρεσέ μου τα 8 αυτοκίνητα. Βέβαια δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι μέσα σε αυτά τα τετραγωνικά πρέπει να χωρέσουν και: Ισόγειο: Κλιμακοστάσιο, φρεάτιο ασανσέρ, σκάλες εισόδου, ράμπα προς πυλωτή και ο απαιτούμενος ακάλυπτος χώρος Υπόγειο: Κλιμακοστάσιο, φρεάτιο ασανσέρ, μηχανοστάσιο ασανσέρ, λεβητοστάσιο, αποθήκες. Ακόμα και "επί χάρτου" να τα χωρέσεις (σε εμάς χώρεσαν στην κάτοψη) αυτό ισχύει ΜΟΝΟ για αυτοκίνητα παλαιότερα (προ 15-20 ετών) που ήταν αντικειμενικά μικρότερα σε όγκο και βέβαια για οχήματα που κάποια από αυτά απλά θα...διακτινιστούν στη θέση τους καθώς δεν υπάρχει τρόπος να κάνουν την απαιτούμενη μανούβρα εισόδου-εξόδου (καταλήγουμε στην ύπαρξη τυπικά "θέσης στάθμευσης" που πρακτικά ακυρώνεται αφού δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί) Και αυτά μιλάμε αφορούν τα "πρώτα" οχήματα της κάθε οικογένειας και όχι το 2ο ή 3ο. Η μόνη λύση θα ήταν πολλαπλάσιων ορόφων υπόγεια όπου σε τέτοιου μεγέθους οικόπεδα θα χρειάζονταν υποχρεωτικά ανελκυστήρα οχημάτων. Και φυσικά θα σήμαινε εκτόξευση κατασκευαστικού κόστους και άρα κόστους κατοικίας και συντήρησης. Που θέλω να καταλήξω; Ότι μπορεί να λέμε ότι "κυκλοφορώ το αυτοκίνητο που εγώ πληρώνω" και να περιμένουμε την άνωθεν λύση αλλά αυτή απλά δεν υπάρχει. Όχι τουλάχιστον αν δεν "σπάσουν αυγά" Ακριβώς αυτό λέω. Αν θέλεις φίλε να σηκώσεις 8 ορόφους, μερίμνησε ώστε να υπάρχουν και αντίστοιχες θέσεις πάρκινγκ. Θυμάμαι, όταν αγόρασα το σπίτι μου, μαζί με το συμβόλαιο μεταβίβασης της κατοικίας, μού έγινε και συμβόλαιο μεταβίβασης του δικαιώματος στάθμευσης ενός οχήματος επί της οδού που βρισκόταν το σπίτι. Άρα 2 θέσεις που είχε το γκαράζ + μία που αγόρασα μαζί με το σπίτι= 3. Τώρα, αν εγώ έπαιρνα/έχτιζα κατοικία χωρίς διαθέσιμες θέσεις (κοινώς, έμενα μόνο με τη μια επί της οδού) και ήθελα να έχω 3 αυτοκίνητα, εκεί θα ήμουν φάουλ. Και αυτό είναι που προτείνω πρώτα να λυθεί. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2024 από magnam
haris_216 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 3 λεπτά πριν, magnam είπε Ακριβώς αυτό λέω. Αν θέλεις φίλε να σηκώσεις 8 ορόφους, μερίμνησε ώστε να υπάρχουν και αντίστοιχες θέσεις πάρκινγκ. Θυμάμαι, όταν αγόρασα το σπίτι μου, μαζί με το συμβόλαιο μεταβίβασης της κατοικίας, μού έγινε και συμβόλαιο μεταβίβασης του δικαιώματος στάθμευσης ενός οχήματος επί της οδού που βρισκόταν το σπίτι. Άρα 2 θέσεις που είχε το γκαράζ + μία που αγόρασα μαζί με το σπίτι= 3. Τώρα, αν εγώ έπαιρνα/έχτιζα κατοικία χωρίς διαθέσιμες θέσεις (κοινώς, έμενα μόνο με τη μια επί της οδού) και ήθελα να έχω 3 αυτοκίνητα, εκεί θα ήμουν φάουλ. Και αυτό είναι που προτείνω πρώτα να λυθεί. Μόνο που....τί ακριβώς σημαίνει το "αντίστοιχες"; (εκεί είναι ο καυγάς). Για την ιστορία στην δική μου πολυκατοικία (8 διαμερίσματα) στο ένα διαμέρισμα υπήρχαν δύο οδηγοί και τρία αυτοκίνητα (οκ, το ένα smart), σε άλλο διαμέρισμα δύο διπλώματα (αλλά ένας οδηγός ) και δύο οχήματα οπότε το ένα όχημα μονίμως έχει "πιασμένη" τη θέση και σε άλλο διαμέρισμα δύο οχήματα και δύο μηχανάκια (δύο οδηγοί εδώ). Και φυσικά όπως θα φαντάζεσαι σε σχετικές συζητήσεις μπορεί να παραπονιούνται ότι δεν βρίσκουν να παρκάρουν και "κάποιος" πρέπει να κάνει "κάτι" (φαντάζομαι όχι να πάρει ένα ματσούκι και να τους κυνηγάει!!!) Βόλεψέ τα τώρα με νόμο όλα αυτά
cthulhucarbide Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 32 λεπτά πριν, Chachanoulis είπε εγω παντως πρωτη φορα μεσα εδω ακουσα οτι ειναι εως 40% της προσοψης, εδω βλεπω παρα πολλα σπιτια/πολυκατοικιες να πιανουν ολο ή σχεδον ολο το μηκος. παρανομα ειναι ολα? δυσκολο μου φαινεται Ναι όλα παράνομα είναι. Και όχι μόνο για τις θέσεις πάρκινγκ καθεαυτές αλλά και για πολεοδομικούς λόγους καθώς η πυλωτή απαγορεύεται να είναι ανοιχτή γύρω γύρω για στατικούς λόγους και πρέπει να είναι χτισμένη
k_w_t Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Καλα μην αναφερουμε καν τα ποσα μικρα καταστηματα εν μεσω κρισης γινανε παρκιγκ. Εβγαζαν την τζαμαρια εβαζαν ρολλα ταμπελιτσα "ΝO PARKING" και μεσα χωραγε ισα ισα ενα αμαξι. Τσιμεντακι στην γωνια στο πεζοδρομιο και ολα καλα.... Στην ουσια επιανε μια θεση 24/7/365 απο τον δρομο για να βαζει το αμαξι καποιος !!!. Ολες αυτες οι περιπτωσεις πρεπει να εξεταστουν απο τους δημους. Να υπαρχει αριθμος αδειας για το parking αναρτημενος στην εισοδο και κιτρινη διαγραμμιση στο οδοστρωμα. Ξερω 2 περιπτωσεις στην γειτονια μου που εχουν ταμπελα parking ,μεσα το εχουν αποθηκη και παρκαρουν απ'εξω μονο αυτοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις