Προς το περιεχόμενο

παράβαση κόκκινου σηματοδότη


tasoe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, BadIndian είπε

Έχει ήδη αλλάξει ο νόμος μόλις την προηγούμενη εβδομάδα και έχει τεθεί σε ισχύ. Για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη εφόσον μπορούσε να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο προβλέπεται ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός έτους, ενώ αν προέκυψε κίνδυνος για ξένα πράγματα, ποινή φυλάκισης έως 3 έτη. Σε περίπτωση δε όπου η πράξη είχε ως αποτέλεσμα βαριά σωματική βλάβη ανθρώπου ή σημαντική βλάβη σε κοινωφελείς εγκαταστάσεις προβλέπεται ποινή κάθειρξης έως 10 έτη. Για περιπτώσεις όπου επήλθε θάνατος ανθρώπου η ποινή είναι κάθειρξη τουλάχιστον 10 έτη. Θυμίζω δε ότι η δυνατότητα αναστολής πλέον είναι στη διακριτική ευχέρεια του δικαστηρίου ανεξαρτήτως ελαφρυντικών ή άσκησης έφεσης και θα πρέπει να είναι αιτιολογημένη. Επομένως αγόρια και κορίτσια στο πορτοκαλοροδοκόκκινο, είναι προτιμότερο να επιβραδύνουμε ή σταματάμε κιόλας (κι ας κράζει ο από πίσω) για να μην βρεθούμε στην ψειρού ή φάμε τα λεφτά μας σε δικαστήρια και δικηγόρους. Ειδικά αυτοί των ποινικών παίρνουν σκαλπ...

το πρόβλημα είναι το ''έως'' σε όλους τους νόμους. δεν μπορείς να λες έως τρία έτη και να μην έχεις ελάχιστο ή να μπαίνει ανασταλτικός χαρακτήρας στην ποινή. ειδικά το ανασταλτικό της ποινής είναι άθλια πρακτική στην Ελλάδα. επίσης η πράξη είναι επικίνδυνη έτσι και αλλιώς. δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο νόμος διαχωρίζει το ενδεχόμενο της ζημιάς από την πραγματική ζημιά μιας και όταν περνάει κάποιος με κόκκινο είναι πραγματικά θέμα τύχης εάν θα χτυπήσει κάποιον ή όχι και γνωρίζει ΑΚΡΙΒΩΣ τι κινδύνους ενέχει αυτή η πρακτική.

καθώς τον τελευταίο έναν χρόνο λόγω δουλειάς κινούμαι σε πολλές διαφορετικές περιοχές της Αθήνας, κάθε φορά που πάω, δεν υπάρχει περίπτωση να μην βλέπω παραβιάσεις κόκκινου σηματοδότη. είναι πάρα πολύ συχνές σε σημείο που πλέον κρατιέμαι όταν ανάψει πράσινο γιατί φοβάμαι αυτούς που θα περάσουν με κόκκινο από την άλλη πλευρά. ειδικά όσο πλησιάζω στο κέντρο το φαινόμενο γίνεται συχνότερο. επίσης πολύ συχνά πλέον βρίσκω και την αναστροφή οχημάτων στον δρόμο επί τόπου που κλείνουν και τα δύο ρεύματα γιατί απλά βαριούνται να κάνουν έναν κύκλο δύο τετράγωνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εννοείται ότι οι γυναίκες οδηγούν διαφορετικά από τους άντρες. Ως ποδηλάτης καταλαβαίνω με μεγάλη ακρίβεια αν αυτός που με περνάει είναι άντρας ή γυναίκα.

Ως οδηγός Ι.Χ. έχω να πω ότι 30 χρόνια τώρα να μου έχει παραχωρήσει γυναίκα προτεραιότητα 5 φορές είναι ζήτημα. Μάλλον χτυπάν την πατριαρχεία εκεί που πονάει με αυτόν τον τρόπο. :-)

  • Like 2
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, petranthe είπε

Έχω χάσει φίλο, επειδή κάποιο σκουπίδι πέρασε με βαθύ πορτοκαλί και ελαφρύ κόκκινο και μόρια μπλε.

Με την παραβίαση του κόκκινου θα έπρεπε να αφαιρείται το δίπλωμα για τουλάχιστον 5 χρόνια και να υπάρχει τεράστιο χρηματικό πρόστιμο που θα πηγαίνει κατευθείαν στην εφορία. 

Επίσης μακάρι κάμερες παντού ,ακόμα και σε κάθε φανάρι αν χρειαστεί, ακόμα και σε υπερβολικό βαθμό.

Λυπηρό πολύ... 

Παντως για να γίνει ατύχημα μεσα σε κομβο χρειάζεται παραβίαση κόκκινου τουλάχιστον 2 δευτερολέπτων. Αυτα τα βαθιά πορτοκάλια και ελαφριά κόκκινα δεν υπάρχουν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, james01gr είπε

το πρόβλημα είναι το ''έως'' σε όλους τους νόμους. δεν μπορείς να λες έως τρία έτη και να μην έχεις ελάχιστο ή να μπαίνει ανασταλτικός χαρακτήρας στην ποινή. ειδικά το ανασταλτικό της ποινής είναι άθλια πρακτική στην Ελλάδα.

Θα ήταν αφελές να μην υπάρχει ελάχιστη ποινή. Προφανώς και όπου υπάρχει το "έως", υπάρχει και ένα minimum ποινής, απλά αυτό δεν αναγράφεται στο νόμο και το λεγόμενο πλαίσιο ποινής το γνωρίζουν οι νομικοί (δικηγόροι και δικαστές). Όσον αφορά το ανασταλτικό κομμάτι της ποινής θα διαφωνήσω, ειδικά από την στιγμή που ισχύει η γενική αρχή του "αθώος, μέχρι αποδείξεως". Επειδή λοιπόν υπάρχει και η έφεση, δηλαδή η εκ νέου συζήτηση της υπόθεσης από άλλο ανώτερο δικαστήριο, όπου μπορεί να ανατραπεί η πρωτόδικη απόφαση, κατά την ταπεινή μου άποψη καλώς υπάρχει η δυνατότητα για αναστολή υπό τον όρο αυτό. Εξάλλου μην ξεχνάς πως για συγκεκριμένα αδικήματα υπάρχει και η προφυλάκιση. Αν δεν δίνεται αναστολή θα γεμίσουν οι φυλακές με κόσμο και μάλιστα για αδικήματα, όπως χρέη στο δημόσιο λ.χ. ή άλλα τέτοια χαμηλής κοινωνικής απαξίας, χώρια που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να δικαιωθούν στο εφετείο και να έχουν κάνει φυλακή άδικα. 

Γενικά συμφωνώ στην αυστηροποίηση νόμων και ποινών, όχι όμως στα προεκλογικά πυροτεχνήματα, ανάλογα με τα αδικήματα που απασχολούν την κοινή γνώμη μέσω της TV, κάθε φορά, η οποία ζητά "αίμα", χωρίς να είναι σε θέση να κρίνει ή σε αδιέξοδους "νεωτερισμούς", που με μαθηματική ακρίβεια οδηγούν σε αδιέξοδο, όπως η κατάργηση της αναστολής. Στην τελική όλοι έχουν δικαίωμα σε μια δεύτερη ευκαιρία. Γίναμε όλοι πια νομοθέτες, δικαστές και δικηγόροι. Δεν πάει έτσι παιδιά.

Επεξ/σία από BadIndian
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Nabuko said:

Αυτό λέγεται Προκατάληψη της επιβεβαίωσης.

Το καταλαβαίνω αυτό που λες, παρόλο που δεν ήξερα πως λέγεται. Πριν 1 χρόνο κοίταζα να αγοράσω νέο αυτοκίνητο και είχα καταλήξει σε 3 φιναλίστ για αρκετό καιρό. Όλο εκείνο το διάστημα τα "πετύχαινα" συνεχώς στο δρόμο και νόμιζα προφανώς ότι έχει γεμίσει ο τόπος από αυτά αλλά στην πραγματικότητα ήμουν εγώ που κοίταγα για αυτά.

Δε συμβαίνει το ίδιο εδώ. Και επίσης δεν μιλάω για το οριακό κόκκινο που προφανώς είναι παράβαση αλλά όχι τόσο επικίνδυνη. Εκεί νομίζω συναντάς τον οποιονδήποτε. Πίσω από αυτόν όμως συνήθως είναι ένας άντρας κολλητά στα 10 εκατοστά από τον πρώτο παραβάτη. Όμως πολλές φορές είναι μια γυναίκα αρκετά πιο πίσω που περνάει με κατακόκκινο σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Για αυτό το φαινόμενο μιλάω.

Τέλος, προφανώς ισχύει ότι οι άντρες είναι πολύ περισσότερο παραβατικοί από τις γυναίκες. Ισχύει σχεδόν παντού, όχι μόνο στην οδήγηση, δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και το τελευταίο. Δεν υπάρχουν οριακά κόκκινα, βαθιά πορτοκαλί κτλ. Ο ΚΟΚ είναι σαφής. Στο πορτοκαλί επιβραδύνουμε και αν είναι παλλόμενο παραχωρούμε προτεραιότητα. Στο κόκκινο σταματάμε. Όπως φυσικά και στις διαβάσεις πεζών χωρίς φανάρι, προτεραιότητα έχουν οι πεζοί. Έλεος πια! Οδηγούμε σαν άνθρωποι με σεβασμό στους κανόνες και στους άλλους χρήστες πεζούς και εποχούμενους. Αυτά τα ξέρουμε μέχρι και στο μικρό ινδιάνικο χωριό μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τους λίγους που πραγματικά ενδιαφέρονται γι αυτό που γίνεται με τις παραβάσεις και ταυτόχρονα προσπαθούν να ενημερώσουν/αφυπνίσουν τον κόσμο.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το φοβερό είναι ότι, όταν βρεθεί κάποιος Έλληνας να οδηγεί στο εξωτερικό, είναι τύπος και υπογραμμός. 

Ο φόβος φυλάει τα έρμα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, tasanton είπε

Το φοβερό είναι ότι, όταν βρεθεί κάποιος Έλληνας να οδηγεί στο εξωτερικό, είναι τύπος και υπογραμμός. 

Ο φόβος φυλάει τα έρμα.

Θέμα κράτους. Ή παντελούς ανυπαρξίας αυτού, στην περίπτωσή μας. Ό,τι νόμους και να έχεις, χωρίς έλεγχο...

Επεξ/σία από BLiTzER
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, BadIndian είπε

Θα ήταν αφελές να μην υπάρχει ελάχιστη ποινή. Προφανώς και όπου υπάρχει το "έως", υπάρχει και ένα minimum ποινής, απλά αυτό δεν αναγράφεται στο νόμο και το λεγόμενο πλαίσιο ποινής το γνωρίζουν οι νομικοί (δικηγόροι και δικαστές). Όσον αφορά το ανασταλτικό κομμάτι της ποινής θα διαφωνήσω, ειδικά από την στιγμή που ισχύει η γενική αρχή του "αθώος, μέχρι αποδείξεως". Επειδή λοιπόν υπάρχει και η έφεση, δηλαδή η εκ νέου συζήτηση της υπόθεσης από άλλο ανώτερο δικαστήριο, όπου μπορεί να ανατραπεί η πρωτόδικη απόφαση, κατά την ταπεινή μου άποψη καλώς υπάρχει η δυνατότητα για αναστολή υπό τον όρο αυτό. Εξάλλου μην ξεχνάς πως για συγκεκριμένα αδικήματα υπάρχει και η προφυλάκιση. Αν δεν δίνεται αναστολή θα γεμίσουν οι φυλακές με κόσμο και μάλιστα για αδικήματα, όπως χρέη στο δημόσιο λ.χ. ή άλλα τέτοια χαμηλής κοινωνικής απαξίας, χώρια που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να δικαιωθούν στο εφετείο και να έχουν κάνει φυλακή άδικα. 

Γενικά συμφωνώ στην αυστηροποίηση νόμων και ποινών, όχι όμως στα προεκλογικά πυροτεχνήματα, ανάλογα με τα αδικήματα που απασχολούν την κοινή γνώμη μέσω της TV, κάθε φορά, η οποία ζητά "αίμα", χωρίς να είναι σε θέση να κρίνει ή σε αδιέξοδους "νεωτερισμούς", που με μαθηματική ακρίβεια οδηγούν σε αδιέξοδο, όπως η κατάργηση της αναστολής. Στην τελική όλοι έχουν δικαίωμα σε μια δεύτερη ευκαιρία. Γίναμε όλοι πια νομοθέτες, δικαστές και δικηγόροι. Δεν πάει έτσι παιδιά.

προφανώς όχι όμως εάν χτυπήσεις κάποιον ή κάτι με το αυτοκίνητο, πας σε άλλη νομοθεσία. η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη πρέπει να είναι σκληρή τιμωρία. φυλάκιση εγώ λέω πως όχι αλλά αφαίρεση διπλώματος για ικανό χρονικό διάστημα τουλάχιστον και ξανά εξετάσεις για να το πάρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεδομένο α) 1 στους 3 οδηγους που βλέπεις να τρώνε το κόκκινο είναι γυναίκες. 

Δεδομένο β) 2 στους 3 οδηγους που βλέπεις να τρώνε το κόκκινο, είναι άντρες. 

Συμπέρασμα : Η πλειοψηφία που βλέπεις να περνάει τα κόκκινα (και μάλιστα συντριπτική) είναι γυναίκες.

 

Logic has left the building. 

 

Για την ιστορία πάντως, θα συμφωνήσω με τα δεδομένα σου, βάσει της δικής μου εμπειρίας σαν οδηγός μοτοσυκλέτας, οτι οι περισσότεροι που βλέπω να τρώνε τα κόκκινα, είναι αντρες. 

Απλώς για κάποιο λόγο, ενώ τα δεδομένα μας είναι παρόμοια, καταλήγουμε σε διαφορετικό συμπέρασμα. 

4 ώρες πριν, BadIndian είπε

Ο ΚΟΚ είναι σαφής. Στο πορτοκαλί επιβραδύνουμε και αν είναι παλλόμενο παραχωρούμε προτεραιότητα. Στο κόκκινο σταματάμε. 

Εχεις δίκιο. Ο ΚΟΚ είναι σαφής. Στο πορτοκαλί σταματάμε. Αν προλαβαίνουμε. 

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, N3M3SiS said:

Δεδομένο α) 1 στους 3 οδηγους που βλέπεις να τρώνε το κόκκινο είναι γυναίκες. 

Δεδομένο β) 2 στους 3 οδηγους που βλέπεις να τρώνε το κόκκινο, είναι άντρες. 

Συμπέρασμα : Η πλειοψηφία που βλέπεις να περνάει τα κόκκινα (και μάλιστα συντριπτική) είναι γυναίκες.

Αν όμως ανοίξουμε τη συζήτηση στο φύλο που ο καθένας αισθάνεται (και όχι το βιολογικό), τότε η στατιστική μπορεί να μας εκπλήξει. Πλέον πρέπει να βάζουμε μέσα και όλες τις παραλλαγές. Για να είμαστε δίκαιοι.

:)

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, petranthe said:

Έχω χάσει φίλο, επειδή κάποιο σκουπίδι πέρασε με βαθύ πορτοκαλί και ελαφρύ κόκκινο και μόρια μπλε.

Με την παραβίαση του κόκκινου θα έπρεπε να αφαιρείται το δίπλωμα για τουλάχιστον 5 χρόνια και να υπάρχει τεράστιο χρηματικό πρόστιμο που θα πηγαίνει κατευθείαν στην εφορία. 

Επίσης μακάρι κάμερες παντού ,ακόμα και σε κάθε φανάρι αν χρειαστεί, ακόμα και σε υπερβολικό βαθμό.

Για εμένα θα επρεπε να λογιζεται ως φονος εκ προμελέτης. Οταν βλεπεις το κοκκινο και το περνάς εσκεμμενα.

4 hours ago, tasanton said:

Το φοβερό είναι ότι, όταν βρεθεί κάποιος Έλληνας να οδηγεί στο εξωτερικό, είναι τύπος και υπογραμμός. 

Ο φόβος φυλάει τα έρμα.

οχι ακριβώς, στην Αμερικη που οδηγουσα, τηρούσα τα όρια σε κατοικημενες περιοχές. Βεβαια με βοηθουσε παρα πολυ  η συχνη και εμφανης σημανση. Και εξω απο σχολεια που ειναι μικροτερο το οριο, σε ειδοποιουν με σαμαρακια και οπτικη σημανση ταχυτητας που πας.
Στο highway  που είχε 6 λωριδες σχεδον 150ρισα. Και δεν ημουν ο μονος.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, james01gr είπε

προφανώς όχι όμως εάν χτυπήσεις κάποιον ή κάτι με το αυτοκίνητο, πας σε άλλη νομοθεσία. η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη πρέπει να είναι σκληρή τιμωρία. φυλάκιση εγώ λέω πως όχι αλλά αφαίρεση διπλώματος για ικανό χρονικό διάστημα τουλάχιστον και ξανά εξετάσεις για να το πάρεις.

Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με αυτό. Σε κάθε περίπτωση μην τα συγχέεις στο μυαλό σου. Η πλειονότητα των παραβάσεων ΚΟΚ επιφέρουν διοικητικές κυρώσεις μόνο (πρόστιμο, αφαίρεση πινακίδων ή διπλώματος κλπ.). Κάποιες παραβάσεις όμως εκτός από τις διοικητικές κυρώσεις έχουν και ποινικό σκέλος. Αν χτυπήσεις κάτι είναι και φθορά ξένης ιδιοκτησίας π.χ. Τα ποινικά αδικήματα τιμωρούνται με ποινές φυλάκισης και χρηματικές ποινές ξέχωρα από τις όποιες διοικητικές κυρώσεις και συντρέχουν μαζί. Παράδειγμα κάποιος συλλαμβάνεται να οδηγεί ψιλό τύφλα και να τινάζει στον αέρα το ματζαφλάρι του αλκοτέστ. Η τροχαία του αφαιρεί δίπλωμα του βάζει πρόστιμο ή ότι άλλο προβλέπεται και παράλληλα θα περάσει εισαγγελέα και αυτόφωρη διαδικασία για να δικαστεί όπου θα του επιβληθεί η όποια ποινή φυλάκισης και ενδεχομένως και μια χρηματική ποινή. Δεν σημαίνει λοιπόν πως επειδή πλήρωσε το πρόστιμο στην τροχαία ξεμπέρδεψε. Άρα αυτό που λες η αφαίρεση διπλώματος δηλαδή είναι μέτρο ΜΟΝΟ διοικητικής φύσεως. Στις περιπτώσεις λοιπόν που αναφέρεις το δίπλωμα θα στο αφαιρέσει η τροχαία ούτως ή άλλως. Πέραν τούτου όμως υπέχεις και ποινική ευθύνη και κινδυνεύεις με ποινή φυλάκισης. Κι όχι για εμένα τουλάχιστον σκληρή τιμωρία δεν μπορεί να είναι μόνο η αφαίρεση διπλώματος. Δε λέω φυσικά πως πρέπει να σε χώσουν μέσα αλλά οπωσδήποτε να έχεις και ποινική ευθύνη όταν προκύπτει κίνδυνος για ανθρώπους ή αντικείμενα. Ξέρεις πόσος κόσμος στράβωσε που πλέον το παρκάρισμα σε ράμπα ΑΜΕΑ έχει κατευθείαν αφαίρεση διπλώματος και πινακίδες χωρίς κανένα πρόστιμο; Μέχρι τότε όλοι παρκάρανε συνειδητά ή ασυνείδητα, κατέβαλαν το (μισό) του προστίμου και καθάριζαν. Τώρα θα το σκεφτείς και δεύτερη φορά αν θα παρκάρεις εκεί. Το ίδιο λοιπόν γίνεται τώρα και για περιπτώσεις που έχουν και ποινικό σκέλος. Απειλείσαι ευθέως με μπουζού. Άσχετα αν όπως προείπα διαφωνώ στο κομμάτι της αναστολής νομίζω πως όλοι πλέον θα επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που οδηγούν, όταν αρχίσουν να πέφτουν οι "καμπάνες". Η εφαρμογή βεβαίως του νόμου καθώς και τα μέσα βεβαίωσης των παραβάσεων είναι μια άλλη (πολύ) μεγάλη κουβέντα. Πάντως είναι σίγουρο πως πλέον αν σκοτώσεις κάποιον με το αυτοκίνητο, δεν θα την βγάζεις στον αφρό. Κι αυτό είναι από μόνο του ένα πρώτο θετικό βήμα προς την σωστή κατεύθυνση της απόκτησης σωστής οδηγικής παιδείας και ενσυναίσθησης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, tzotzo said:

Για εμένα θα επρεπε να λογιζεται ως φονος εκ προμελέτης. Οταν βλεπεις το κοκκινο και το περνάς εσκεμμενα.

οχι ακριβώς, στην Αμερικη που οδηγουσα, τηρούσα τα όρια σε κατοικημενες περιοχές. Βεβαια με βοηθουσε παρα πολυ  η συχνη και εμφανης σημανση. Και εξω απο σχολεια που ειναι μικροτερο το οριο, σε ειδοποιουν με σαμαρακια και οπτικη σημανση ταχυτητας που πας.
Στο highway  που είχε 6 λωριδες σχεδον 150ρισα. Και δεν ημουν ο μονος.

Προφανώς αναφερόμουν μέσα σε πόλεις. Αλλιώς που να δεις στην autobahn τι γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...