Προς το περιεχόμενο

παράβαση κόκκινου σηματοδότη


tasoe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 minute ago, petranthe said:

Έχω χάσει φίλο, επειδή κάποιο σκουπίδι πέρασε με βαθύ πορτοκαλί και ελαφρύ κόκκινο και μόρια μπλε.

Με την παραβίαση του κόκκινου θα έπρεπε να αφαιρείται το δίπλωμα για τουλάχιστον 5 χρόνια και να υπάρχει τεράστιο χρηματικό πρόστιμο που θα πηγαίνει κατευθείαν στην εφορία. 

Επίσης μακάρι κάμερες παντού ,ακόμα και σε κάθε φανάρι αν χρειαστεί, ακόμα και σε υπερβολικό βαθμό.

Φυλάκιση θα έπρεπε να υπάρχει όχι πρόστιμο.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, tasoe είπε

Περισσότερο το αναφέρω για να δω αν το έχετε παρατηρήσει και άλλοι, γιατί για μένα προσωπικά είναι καθημερινό φαινόμενο και δε μπορεί να είναι τυχαίο.

Αυτό λέγεται Προκατάληψη της επιβεβαίωσης. Είναι μια προκατάληψη που διαστρεβλώνει την πραγματικότητα γιατί σου φαίνεται ότι από όσους περνάνε με "βαθύ κόκκινο" έχεις εκπαιδεύσει τον εγκέφαλό σου να επικεντρώνεται μόνο στο "αφύσικο", δηλ. στις γυναίκες που περνάνε με κόκκινο αγνοώντας παρόμοιες κατά συρροή ίδιες περιπτώσεις που γίνονται από άντρες οδηγούς. 

Να αναφέρω και τα τελευταία στοιχεία της ΕΕ

Λαμβάνοντας υπόψη μας τα στοιχεία από τις Ελληνικές αλλά και τις Ευρωπαϊκές μελέτες, οι γυναίκες οδηγοί είναι πιο προσεκτικές πίσω από το τιμόνι, σε αντίθεση με τους άνδρες οι οποίοι εμφανίζουν 4,6 φορές υψηλότερο δείκτη επικινδυνότητας.

Επιπλέον, οι άνδρες υπερτερούν των γυναικών σε ποσοστό 4:1 στον τομέα της παραβατικότητας. Το 79% των παραβάσεων που διαπράττονται είναι από άνδρες οδηγούς, με τις πιο συνηθισμένες παραβάσεις να αφορούν την υπερβολική ταχύτητα, την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και την παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Stratosnis είπε

Φυλάκιση θα έπρεπε να υπάρχει όχι πρόστιμο.

Τότε θα ήταν φυλακή όλοι οι ποδηλάτες και θα είχαμε λιγότερο πράσινο περιβάλλον.

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Confused 1
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λες με το νέο ΚΟΚ θα γίνεται. Αν περάσεις κόκκινο και χτυπήσεις/σκοτώσεις άλλον, είναι κακούργημα.

Οπότε, σε όλους να πω, ΠΡΟΣΟΧΗ στις αποχρώσεις, το κόκκινο είναι ένα.

Μιας και το έθιξε το θέμα ο φίλος στην αρχή, να πω κι εγώ τον πόνο μου ως σκουτερίστας: πολλές μα πάμπολλες γυναίκες νεαρές που σερφάρουν και μιλάνε στο κινητό την ώρα που οδηγούν. Καταλαβαίνω τη γυναικεία ανάγκη για αέναη επικοινωνία, για λεπτομέρειες που σπάνε κόκκαλα, για τις δυνατότητες multi-tasking του γυναικείου εγκεφάλου, αλλά βρε αδερφέ μια στραβή δεν αργεί να γίνει. Και βασικά δεν είναι δικαίωμα να είσαι στο κινητό την ώρα που οδηγείς, αν και υποψιάζομαι ότι το βλέπουν ανάποδα ("την ώρα που ήμουν στο κινητό, μου έτυχε να οδηγώ").

Το ίδιο παρατηρώ και από συναδέλφους μηχανόβιους, να είναι στη μηχανή και να προσπαθούν να στείλουν μήνυμα. Ρε φιλάρα, θα χάσει η βενετιά βελόνι αν το στείλεις μετά; Κάνε στην άκρη και πάρε και έναν ύπνο κιόλας.

Αυτά, ξεχαρμάνιασα.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tasanton είπε

Αυτό που λες με το νέο ΚΟΚ θα γίνεται. Αν περάσεις κόκκινο και χτυπήσεις/σκοτώσεις άλλον, είναι κακούργημα.

Αν χτυπήσεις/σκοτώσεις κάποιον είναι λίγο αργά. Αυτόματο, βαρβάτο πρόστιμο και αφαίρεση διπλώματος θα έπρεπε να είναι, το οποίο θα λειτουργούσε σίγουρα αποτρεπτικά για έναν αριθμό εν δυνάμει δολοφόνων. Κανείς δεν πιστεύει ότι θα χτυπήσει κάποιον περνώντας με κόκκινο. "Τυχαίνει".

Επεξ/σία από BLiTzER
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ήδη αλλάξει ο νόμος μόλις την προηγούμενη εβδομάδα και έχει τεθεί σε ισχύ. Για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη εφόσον μπορούσε να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο προβλέπεται ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός έτους, ενώ αν προέκυψε κίνδυνος για ξένα πράγματα, ποινή φυλάκισης έως 3 έτη. Σε περίπτωση δε όπου η πράξη είχε ως αποτέλεσμα βαριά σωματική βλάβη ανθρώπου ή σημαντική βλάβη σε κοινωφελείς εγκαταστάσεις προβλέπεται ποινή κάθειρξης έως 10 έτη. Για περιπτώσεις όπου επήλθε θάνατος ανθρώπου η ποινή είναι κάθειρξη τουλάχιστον 10 έτη. Θυμίζω δε ότι η δυνατότητα αναστολής πλέον είναι στη διακριτική ευχέρεια του δικαστηρίου ανεξαρτήτως ελαφρυντικών ή άσκησης έφεσης και θα πρέπει να είναι αιτιολογημένη. Επομένως αγόρια και κορίτσια στο πορτοκαλοροδοκόκκινο, είναι προτιμότερο να επιβραδύνουμε ή σταματάμε κιόλας (κι ας κράζει ο από πίσω) για να μην βρεθούμε στην ψειρού ή φάμε τα λεφτά μας σε δικαστήρια και δικηγόρους. Ειδικά αυτοί των ποινικών παίρνουν σκαλπ...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξαιρετικά νέα. Τώρα μένει μόνο να υπάρχει κάποιος να βεβαιώνει τις παραβάσεις.

Επεξ/σία από BLiTzER
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, BLiTzER είπε

Αν χτυπήσεις/σκοτώσεις κάποιον είναι λίγο αργά. Αυτόματο, βαρβάτο πρόστιμο και αφαίρεση διπλώματος θα έπρεπε να είναι, το οποίο θα λειτουργούσε σίγουρα αποτρεπτικά για έναν αριθμό εν δυνάμει δολοφόνων. Κανείς δεν πιστεύει ότι θα χτυπήσει κάποιον περνώντας με κόκκινο. "Τυχαίνει".

Όχι φίλε. Χωρίς παρεξήγηση. Δεν "τυχαίνει". Είναι ο ορισμός του ενδεχόμενου δόλου. Ξέρεις δηλαδή ότι μπορεί και να φας κάποιον, απλά δεν πιστεύεις ότι θα "τύχει" σε εσένα. Δεν το λέω για σένα φυσικά κι ας έκανα παράθεση. Καιρός ήταν να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο στην οδήγηση. Δεν μπορεί να εξισώνεται το παρκάρισμα σε ράμπα ΑΜΕΑ (αφαίρεση πινακίδων και διπλώματος) με έναν θάνατο, ούτε μια αποζημίωση που ούτως ή άλλως θα πληρώσει η ασφαλιστική να απαλύνει τον πόνο των συγγενών του θύματος. Αρκετά θύματα έχουμε θρηνήσει στην άσφαλτο και αρκετοί ασυνείδητοι κυκλοφορούν ακόμα εκεί έξω επειδή είχαν καλό δικηγόρο ή τους λυπήθηκε το δικαστήριο επειδή η μαμά και ο μπαμπάς κλάφτηκαν ή τυγχάνουν ανώτερης κοινωνικής και οικονομικής τάξης. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, BadIndian είπε

Όχι φίλε. Χωρίς παρεξήγηση. Δεν "τυχαίνει". Είναι ο ορισμός του ενδεχόμενου δόλου. Ξέρεις δηλαδή ότι μπορεί και να φας κάποιον, απλά δεν πιστεύεις ότι θα "τύχει" σε εσένα. Δεν το λέω για σένα φυσικά κι ας έκανα παράθεση. Καιρός ήταν να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο στην οδήγηση. Δεν μπορεί να εξισώνεται το παρκάρισμα σε ράμπα ΑΜΕΑ (αφαίρεση πινακίδων και διπλώματος) με έναν θάνατο, ούτε μια αποζημίωση που ούτως ή άλλως θα πληρώσει η ασφαλιστική να απαλύνει τον πόνο των συγγενών του θύματος. Αρκετά θύματα έχουμε θρηνήσει στην άσφαλτο και αρκετοί ασυνείδητοι κυκλοφορούν ακόμα εκεί έξω επειδή είχαν καλό δικηγόρο ή τους λυπήθηκε το δικαστήριο επειδή η μαμά και ο μπαμπάς κλάφτηκαν ή τυγχάνουν ανώτερης κοινωνικής και οικονομικής τάξης. 

Γι' αυτό ακριβώς το έβαλα σε εισαγωγικά. Είμαι 100% μαζί σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρατηρώ ότι οι γυναίκες τρέχουν υπερβολικά στο δρόμο και οδηγούν νευρικά με σφήνες σαν να μην υπάρχει αύριο.

Παρατηρώ ότι οι γέροι οδηγούν χωρίς να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει γύρω τους, υπερβολικά αργά, κάνοντας δεξιά αριστερά όποτε τους καπνίσει.

Υποψιάζομαι ότι οι μηχανόβιοι μάλλον παίρνουν δίπλωμα στην Ινδία η στο Μπαγκλαντέζ.

Οι κάγκουρες κάνουν φασαρία με τα σαπάκια και οδηγούν σαν ανάπηρες μαϊμούδες.

Οι ψευτοbusinessman με τα leasing SUV's τρέχουν να προλάβουν με ακραίες προσπεράσεις τη συνάντηση με τον πρόεδρο καθώς αναλύουν μέσω Bluetooth στα ηχεία του αυτοκινήτου τα τρέχοντα οικονομικά ζητήματα.

Οι φορτηγατζηδες - λεωφοριατζίδες πάνε κομμάτια στην αριστερή λωρίδα της εθνικής.

Γενική παρακμή.

Επεξ/σία από magictoboggan
  • Like 10
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η απάντηση σε όλο αυτό, ως σενάριο επιστημονικής φαντασίας προφανώς, είναι το Traffic calming που ισχύει παντού στην Ολλανδία...

Θες να ξεκαβλ@σεις στο δρόμο, έχασες. Πήγαινε χτύπα το κεφάλι σου σε ένα τοίχο καλύτερα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, tzotzo said:

Όχι σε καμμία περίπτωση. Εσκεμμένο κόκκινο συνήθως περνούν οι άντρες γνωρίζοντας την περιοχή.

Γενικά οι γυναίκες έχουν πολύ μεγαλύτερο ένστικτο αυτοσυντήρησης από τους άνδρες.

Φυσικα και εχουν ενστικτο αυτοσυντηρησης.....που πας με το δικυκλο απεναντι στους 4 τροχους τις μανδαμ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά δεν νομίζω ότι η ηλιθιότητα έχει να κάνει με το φύλο η την ηλικία, έχω χαλάσει αρκετά χρόνια από την ζωή μου στου δρόμους και πολλά από αυτά που έχω δει δεν περιγράφονται, από σμαρτάκι που ανηφορίζει τον μονόδρομο της Σόλωνος μέχρι SUV που πάει να πατήσει εργαζόμενο μέσα σε φρεάτιο, γενικά δεν παρατήρησα καμία κάποια ιδιαίτερη στατιστική ως προς το φύλο η την ηλικία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...