Προς το περιεχόμενο

παράβαση κόκκινου σηματοδότη


tasoe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 minutes ago, tzotzo said:

4-5 φορές στις χιλιάδες.

Έχει κυλήσει καλά η συζήτηση, η ρημαδα η λογική δεν μας φταίει όμως κάπου.

Δεν υπάρχει λόγος να με προσβάλεις κάνοντας υποτιθέμενη επίκληση στη λογική, δε μιλάς με κάποιον χαζό.

Μιλάω για 4-5 φορές τη μέρα, κάθε μέρα, αρκετούς μήνες (τουλάχιστον την τελευταία σεζόν που άρχισα να το παρατηρώ καθώς κινούμαι πολύ περισσότερο). Δεν καταλαβαίνεις ότι αν από τις χιλιάδες που λες, επιλέγουμε στην τύχη 5 στιγμιότυπα τη μέρα για 1 μήνα πχ και δούμε ένα φαινόμενο πιθανότητας 50-50, είναι πολύ λογικό να γενικεύσουμε ότι είναι 50-50 κατά μέσο όρο και στις υπόλοιπες περιπτώσεις από τις χιλιάδες? Πόσο πιθανό σου φαίνεται το ανάποδο δηλαδή να πετυχαίνουμε ΚΑΘΕ φορά το ασυνήθιστο και να συσσωρευτούν τόσα πολλά 50-50 όταν στη πραγματικότητα θα είναι πχ 80-20. Είναι απλά αδύνατο.

Επιπροσθέτως, οι 4-5 φορές που λέω είναι τυχαίες ώρες, δεν είναι πχ πάντα στις 2 η ώρα που κλείνουν τα σχολεία και βγαίνουν στο δρόμο οι δασκάλες και οι νηπιαγωγίνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, sstratos είπε

Διάβασα μόνο τις 2 πρώτες σελίδες. Εμένα η γυναίκα μου οδηγεί πολύ νευρικά , και έχει παραβιάσει κάποιες φορές το κόκκινο , το οποίο οδήγησε σε τρικούβερτο καυγά μετά. Και όταν οδηγώ εγω και ανάβει πορτοκαλί στα 150 μέτρα και κόβω , μου φωνάζει "γιατί κόβεις  , προλαβαίναμε να περάσουμε"

Δεν πιστεύω όμως οτι είναι στο φύλλο του ανθρώπου. Είναι στην ιδιοσυγκρασία του καθενός. Ενας ήπιος και συνειδητοποιημένος οδηγός θα σταματήσει στο πορτοκαλί. Ενας νευρικός θα χωθεί

Είσαι ακόμα νυμφευμένος  μαζί της;

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοι λέτε για πρόστιμα, φυλακές, ευθανασίες, δεν ειδα κατι σχετικό με επιμόρφωση για ολα αυτά στα σχολεία. Η και αλλού....

Και δυστυχώς ΝΑΙ, οι γυναίκες κάνουν τα πιο επικινδυνα πράγματα με το αυτοκίνητο. Οπως πχ να στριβουν με το ένα χέρι, μιλώντας στο κινητό με το άλλο. Αυτή η ιστορία με το κινητό προφανώς έχει ΚΑΙ σχέση με τα κοκκινα φανάρια, γιατι μερικοί και μερικές γράφουν και μηνύματα οταν οδηγούν και ειναι πιθανό να μην βλεπουν ΚΑΝ τα φανάρια και τα χρώματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, james01gr said:

προφανώς όχι όμως εάν χτυπήσεις κάποιον ή κάτι με το αυτοκίνητο, πας σε άλλη νομοθεσία. η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη πρέπει να είναι σκληρή τιμωρία. φυλάκιση εγώ λέω πως όχι αλλά αφαίρεση διπλώματος για ικανό χρονικό διάστημα τουλάχιστον και ξανά εξετάσεις για να το πάρεις.

Αν πηγαίνει πακετάκι και με την εφορία (κανονικό κόσκινο και μετά πρόστιμο αντίστοιχο του εισοδήματος), πονάει πολύ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, csontheline said:

Αν πηγαίνει πακετάκι και με την εφορία (κανονικό κόσκινο και μετά πρόστιμο αντίστοιχο του εισοδήματος), πονάει πολύ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

Τίποτα δεν πονάει περισσότερο απο την φυλακή, και γιαυτό θα πρέπει η απονομή της .... δικαιοσύνης να γίνεται με προσοχή (που δεν γίνεται).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, dkstopo είπε

σε ποια χώρα οδηγείς? 

Ελλάδα λέω. Λειτουργεί κάπως αλλιώς το πορτοκαλί ή ρωτάς απλά απο περιέργια; 

9 ώρες πριν, BadIndian είπε

Αν δεν μπορείς να σταματήσεις το αυτοκίνητο σου στα 10 μέτρα από το φανάρι (εντός πόλης δηλαδή) μάλλον δεν πας με 50χλμ/ώρα. 

Ο χρόνος αντίδρασης μόνο για έναν μέσο οδηγό είναι περίπου ενα δευτερόλεπτο. Για κάποιον που κινείται με 40χλμ/ωρα αυτό μεταφράζεται σε 11 μέτρα. Να σου βάλω και το χρόνο πέδησης μέσα; Το σύνολο φτάνει στα 16 περίπου μέτρα. Με 50χλμ, πας περιπου στα 25μ. 

Αλλά μάλλον έχασες τελείως το point. Aς το θέσω αλλιώς. Αν ανάψει το πορτοκαλί 2 μετρα πριν φτασεις στο φανάρι, προλαβαίνεις να φρενάρεις; Ή μήπως είχες παραβιάσει τα όρια ταχύτητας; Ποσο πιο απλά να το πώ οτι ΔΕΝ γνωρίζεις πότε θα ανάψει το πορτοκαλί, την ώρα που πλησιάζεις με πράσινο;

Οδηγείς γενικά ή τσάμπα το εξηγώ; 

9 ώρες πριν, BLiTzER είπε

Τρικλοποδιά στον εαυτό σου. Μπορούσες να γράψεις "3 μέτρα πριν φτάσεις στο φανάρι". 😛

Κάνε μια τα μαθηματικά και το ξανασυζητάμε.

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Ελλάδα λέω. Λειτουργεί κάπως αλλιώς το πορτοκαλί ή ρωτάς απλά απο περιέργια; 

 

γράφεις "συνήθως...." 

υπάρχουν χώρες που το πορτοκαλί έρχεται και πριν το πράσινο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, dkstopo είπε

γράφεις "συνήθως...." 

υπάρχουν χώρες που το πορτοκαλί έρχεται και πριν το πράσινο 

Σε αυτές τις χώρες, δεν ανάβει απλώς πορτοκαλί πριν το πράσινο. Ανάβει πορτοκαλί ταυτόχρονα με το κόκκινο, οπότε δεν το μπερδεύεις.Και εισαι ήδη στσματημενος έτσι κι αλλιώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Ελλάδα λέω. Λειτουργεί κάπως αλλιώς το πορτοκαλί ή ρωτάς απλά απο περιέργια; 

Ο χρόνος αντίδρασης μόνο για έναν μέσο οδηγό είναι περίπου ενα δευτερόλεπτο. Για κάποιον που κινείται με 40χλμ/ωρα αυτό μεταφράζεται σε 11 μέτρα. Να σου βάλω και το χρόνο πέδησης μέσα; Το σύνολο φτάνει στα 16 περίπου μέτρα. Με 50χλμ, πας περιπου στα 25μ. 

Αλλά μάλλον έχασες τελείως το point. Aς το θέσω αλλιώς. Αν ανάψει το πορτοκαλί 2 μετρα πριν φτασεις στο φανάρι, προλαβαίνεις να φρενάρεις; Ή μήπως είχες παραβιάσει τα όρια ταχύτητας; Ποσο πιο απλά να το πώ οτι ΔΕΝ γνωρίζεις πότε θα ανάψει το πορτοκαλί, την ώρα που πλησιάζεις με πράσινο;

Οδηγείς γενικά ή τσάμπα το εξηγώ; 

Κάνε μια τα μαθηματικά και το ξανασυζητάμε.

Λοιπόν επειδή το πας επί προσωπικού και με μπόλικη δόση ειρωνείας, σου λέω από τώρα πως δεν πρόκειται να μπω σε διαδικασία αντιπαράθεσης, αφού δεν είμαι κανένα πιτσιρίκι. Για την ακρίβεια είμαι μεγαλύτερος σου και αν απ' όσα γράφω συμπέρανες, πως δεν οδηγώ, τότε μάλλον εσύ έχασες το point.

Θα σου πως όμως το εξής γιατί κάποια πράγματα είναι δεδομένα. Ναι πράγματι δεν γνωρίζεις πότε θα ανάψει το πορτοκαλί. Γνωρίζεις όμως πολύ καλά ότι, όλα τα πορτοκαλί του κόσμου διαρκούν κατά μέσο όρο 2-3 sec (χρόνοι υπολογισμένοι από συγκοινωνιολόγους και επιστήμονες, ως ικανοί για την ακινητοποίηση οχήματος που κινείται εντός των προβλεπόμενων ορίων) και γνωρίζεις πολύ καλά πως σε όλα τα μέρη αυτού του μάταιου κόσμου, μετά ακολουθεί το κόκκινο. Το ότι μόλις αντιληφθείς το πορτοκαλί, οφείλεις να επιβραδύνεις προκειμένου να σταματήσεις, δεν το λέω εγώ, αλλά ο ΚΟΚ. Εξ ου και η διέλευση με πορτοκαλί δεν συνιστά παράβαση. Είναι αυτονόητο δε ότι στα 2-3 μέτρα, που αναφέρεις με το νεότερο ποστάρισμα σου, ο χρόνος είναι υπεραρκετός για να περάσεις, ακόμα κι αν δεν κάνεις τίποτα. Όλα είναι θέμα αντίληψης και υπολογισμών του οδηγού. Συνεπώς μην προσπαθείς να πείσεις εμένα με τους τους χρόνους πέδησης και αντίδρασης, που υπολογίζεις (κατά προσέγγιση), προκειμένου να δικαιολογήσεις όσους επιταχύνουν στο πορτοκαλί. Κράτα για το δικαστήριο τους μαθηματικούς τύπους, διότι εγώ απλά επισήμανα πως η νομοθεσία έχει αλλάξει και η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη πλέον μπορεί να σε φέρει αντιμέτωπο με τη δικαιοσύνη και να σε βάλει φυλακή αναλόγως την περίσταση. Επομένως κατά την ταπεινή μου άποψη είναι σώφρων ο μέσος οδηγός, όπως πολύ σωστά αναφέρεις στο παράδειγμα σου, να προσπαθήσει τουλάχιστον να σταματήσει στο πορτοκαλί, όπως συστήνει ο ΚΟΚ, καθώς ακολουθεί το κόκκινο, παρά να επιταχύνει, με ρίσκο να τη φάει και έπειτα να ψάχνει δικαιολογίες για χρόνους αντίδρασης πέδησης, μαθηματικούς τύπους και βαθιά ή απαλά κόκκινα. Ελπίζω τώρα να κατάλαβες και το δικό μου point. Και μεταξύ μας τώρα, ούτε εσύ είσαι κανένας πιτσιρίκος, για να ψάχνεις δικαιολογίες, που τίποτα δεν συνεισφέρουν στην (αναγκαία κατ' εμέ) αλλαγή της οδηγικής συμπεριφοράς και νοοτροπίας στη χώρα μας. Αν πάλι θεωρείς πως κάτι τέτοιο δεν είναι αναγκαίο, τότε συνέχισε να με παραθέτεις και να εφευρίσκεις δικαιολογίες. Είναι σαν να μου κορνάρεις από πίσω, επειδή στο πορτοκαλί πλακώθηκα στα φρένα. Αν με τρακάρεις, μάντεψε ποιος θα φταίει...

Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Αν ανάψει το πορτοκαλί 2 μετρα πριν φτασεις στο φανάρι, προλαβαίνεις να φρενάρεις; Ή μήπως είχες παραβιάσει τα όρια ταχύτητας; Ποσο πιο απλά να το πώ οτι ΔΕΝ γνωρίζεις πότε θα ανάψει το πορτοκαλί, την ώρα που πλησιάζεις με πράσινο;

 

Κάνε μια τα μαθηματικά και το ξανασυζητάμε.

Γελάω με την απόπειρα εξυπνάδας "κάνε μια τα μαθηματικά και το ξανασυζητάμε", ενώ ακριβώς 3 προτάσεις πριν ακολούθησες τη συμβουλή μου. Ψέματα, έγραψες "2 μέτρα" αντί για "3 μέτρα" που πρότεινα. 😂

(Υπέρ σου ήταν, χαλάρωσε.)

Επεξ/σία από BLiTzER
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, BLiTzER είπε

Γελάω με την απόπειρα εξυπνάδας "κάνε μια τα μαθηματικά και το ξανασυζητάμε", ενώ ακριβώς 3 προτάσεις πριν ακολούθησες τη συμβουλή μου. Ψέματα, έγραψες "2 μέτρα" αντί για "3 μέτρα" που πρότεινα. 😂

(Υπέρ σου ήταν, χαλάρωσε.)

Το αστείο είναι ότι την απάντηση μου, την είχα γράψει πριν δω την δική σου απάντηση. Το φαντάστηκα ότι θα νόμιζες ότι έγραψα εκ των υστέρων. Το σιγουρο είναι ότι δεν έβαλα καμία "τρικλοποδια " στον εαυτό μου, καθώς εξήγησα  με σχετικά απλο παράδειγμα, πως ούτε στα δέκα μέτρα προλαβαινεις να φρενάρεις, ακόμα και αν κινείσαι πολύ κάτω από το όριο ταχύτητας. 

Τα 2 μέτρα που ανέφερα, το ανέφερα για αυτούς που και αυτά τα απλά μαθηματικά, τους φαίνονται πολύπλοκα. 

1 ώρα πριν, BadIndian είπε

Εξ ου και η διέλευση με πορτοκαλί δεν συνιστά παράβαση.

Δεν ξέρω τι προσπαθείς να αποδείξεις, εγώ απλώς σου ανέφερα πως ο ΚΟΚ είναι ξεκάθαρος. Στο πορτοκαλί σταματάμε, αν προλαβαίνουμε. Αυτό ακριβώς γράφει ο ΚΟΚ. Ουτε να  επιβραδύνειις σε προτρέπει, ούτε τίποτα. Σταματάς σου λέει, όταν δύνασαι να το κάνεις. 

Αρ.6.1.γ. "Ο οδηγός υποχρεούται να σταματήσει, όπως και προερυθρού φωτός, εκτός αν βρίσκεται τόσο κοντά στο σηματοδότη, ώστε να μην μπορεί να κάμει αυτό ασφαλώς "

Μάλιστα προβλέπεται και πρόστιμο για όποιον περνάει με πορτοκαλί, ενώ μπορούσε να είχε σταματήσει. Το οποίο είναι διοιικητικο και ανέρχεται στα 80€.

Βλέπεις πορτοκαλί, σταματάς. Δεν προλαβαίνεις; Περνάς. Τόσο απλά. 

Από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω πως παρόλο που οδηγείς όπως λες, δε τα ξέρεις τόσο καλά τα πράγματα. 

Ειδικά αν νομίζεις ότι στα 10 μέτρα, προλαβαίνεις να ακινητοποιήσεις που κινείται με 50χ.α.ω.

Επεξ/σία από N3M3SiS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Το αστείο είναι ότι την απάντηση μου, την είχα γράψει πριν δω την δική σου απάντηση. Το σιγουρο είναι ότι δεν έβαλα καμία "τρικλοποδια " στον εαυτό μου, καθώς εξήγησα απέδειξα με σχετικά απλο παράδειγμα, πως ούτε στα δέκα μέτρα προλαβαινεις να φρενάρεις, ακόμα και αν κινείσαι πολύ κάτω από το όριο ταχύτητας. 

Τα 2 μέτρα που ανέφερα, το ανέφερα για αυτούς που και αυτά τα απλά μαθηματικά, τους φαίνονται πολύπλοκα. 

Ναι, αλλά γιατί να μην κάνεις τη ζωή σου εύκολη; Efficiency! :D

Ισχύουν οι χρόνοι αντίδρασης και πέδησης, όπως έχουμε μάθει στις σχολές οδηγών μας. Ελπίζω.

Στην πράξη, υποχρεούσαι να επιβραδύνεις και να σταματήσεις αντικρίζοντας το πορτοκαλί, ΕΚΤΟΣ αν δεν μπορείς να το κάνεις με ασφάλεια. Το να επιταχύνεις και τελικά να περάσεις με κόκκινο σίγουρα δεν περιλαμβάνεται στο τελευταίο.

Και, επειδή αναφέρθηκε, προσωπικά για μένα, όλες οι παραβιάσεις φαναριού είναι ακριβώς το ίδιο δολοφονικές. Ναι, ακόμα κι αν είσαι ολομόναχος στις 3 τα ξημερώματα. Ποτέ δεν ξέρεις. Το ρίσκο μπορεί να φαίνεται μικρό, αλλά οι επιπτώσεις μπορεί να είναι τεράστιες, για να γλιτώσεις 1 ολόκληρο λεπτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BLiTzER είπε

Ναι, αλλά γιατί να μην κάνεις τη ζωή σου εύκολη; Efficiency! :D

Ισχύουν οι χρόνοι αντίδρασης και πέδησης, όπως έχουμε μάθει στις σχολές οδηγών μας. Ελπίζω.

Στην πράξη, υποχρεούσαι να επιβραδύνεις και να σταματήσεις αντικρίζοντας το πορτοκαλί, ΕΚΤΟΣ αν δεν μπορείς να το κάνεις με ασφάλεια. Το να επιταχύνεις και τελικά να περάσεις με κόκκινο σίγουρα δεν περιλαμβάνεται στο τελευταίο.

Και, επειδή αναφέρθηκε, προσωπικά για μένα, όλες οι παραβιάσεις φαναριού είναι ακριβώς το ίδιο δολοφονικές. Ναι, ακόμα κι αν είσαι ολομόναχος στις 3 τα ξημερώματα. Ποτέ δεν ξέρεις. Το ρίσκο μπορεί να φαίνεται μικρό, αλλά οι επιπτώσεις μπορεί να είναι τεράστιες, για να γλιτώσεις 1 ολόκληρο λεπτό.

Συμφωνώ απόλυτα σε όλα. Δεν καταλαβαίνω που διαφωνουμε.. Δεν είπα ποτέ να περνάμε με πορτοκαλί αέρα. Ίσα ίσα, προσωπικά πάντα σταματάω, ακόμα και αν είχα χρόνο να περάσω. Γκρινιάζουν καμία φορά οι από πίσω, αλλά τι α κανς.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν απευθυνόταν σε σένα. Ξέρω ότι δε διαφωνούμε. Το έγραψα και προηγουμένως.

Το θέμα στη χώρα μας είναι ότι δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Οι πιο αυστηροί νόμοι και τα πιο αυστηρά πρόστιμα έχουν ακριβώς 0 αξία όταν δεν επιβάλλονται. Οι τροχαίοι, στην Αθήνα τουλάχιστον, βγαίνουν σε συγκεκριμένα σημεία για συγκεκριμένους λόγους. Οι οδηγίες είναι πάντα "άντε στο συγκεκριμένο σημείο που είναι μια τεράστια ευθεία, με στηθαίο και στις 2 πλευρές και 1800 μέτρα ορατότητα, αλλά με όριο 50 χλμ/ώρα, που για να το τηρείς πρέπει να είσαι σβηστός και ούτε εμείς οι ίδιοι δεν το κάνουμε, και κόψε 200 πρόστιμα για ταχύτητα και αφαίρεσε 100 άδειες" ή "άραξε εκεί και γράψε όλους τους ντελιβεράδες για κράνος". Μπορεί ακριβώς δίπλα να περνούν τρικάβαλα με μωρά ανάμεσα, SUV με το κινητό στο χέρι που κάνουν ζιγκ-ζαγκ στις λωρίδες, χρέπια του 1932 που φτύνουν καρκίνο, σμαρτ με 18χρονα, με φιμέ και Παντελίδη στη διαπασών, παραδίπλα να σκοτώνουν, βιάζουν, πυροβολούν, αλλά αυτοί θα μείνουν στο σημείο να εκτελούν τη μία εντολή προγραμματισμένα για να τονώσουν τα ταμεία και τα στατιστικά.

Με τα πάντα μονίμως ανεξέλεγκτα, λοιπόν, κανείς δε θα νοιαστεί για το πορτοκαλί και το κόκκινο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...