Προς το περιεχόμενο

Αυτή τη μορφή έχει η αποκατάσταση του προβλήματος στα πεντάλ επιτάχυνσης των Cybertruck της Tesla


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

H εταιρία ανέστειλε τις παραδόσεις νέων οχημάτων και ανακάλεσε όλα τα παραδοθέντα Cybertruck προκειμένου να αποκαταστήσει το πρόβλημα που είχε εντοπιστεί.

Η ανάκληση όλων των Cybertruck αποφασίστηκε από τη στιγμή που αναρτήθηκε βίντεο το οποίο έδειχνε πώς ήταν δυνατό να μετατοπιστεί από τη θέση του το πεντάλ και να σφηνώσει στη μοκέτα, εγκλωβίζοντας το πεντάλ σε θέση πλήρους επιτάχυνσης. Με βίντεο που ανάρτησε η Tesla, από εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Καλιφόρνια αλλά και με τη δημοσιοποίηση των οδηγιών αποκατάστασης, αποτυπώνεται η διαδικασία που ακολουθείται, με την τοποθέτηση βίδας.

Ο Άαρον Κας, με βίντεο που ανάρτησε στο Χ, κάνει λόγο για "διαδικασία 35 δευτερολέπτων", με την επίδειξη να πραγματοποιείται στο πλαίσιο της εκδήλωσης "Cyber Takeover", στο Λονγκ Μπιτς.

Με το τρυπάνι έτοιμο πάνω από το πεντάλ, ακολουθεί η διαδικασία ανοίγματος της τρύπας όπως περιγράφεται στις οδηγίες και η τοποθέτηση της βίδας για να ασφαλίσει το πεντάλ, με την Tesla να κάνει λόγο για θέμα που δημιουργήθηκε λόγο "μη εγκεκριμένης αλλαγής" στη διάρκεια της κατασκευής των οχημάτων, που καθιστούσε το πεντάλ ολισθηρότερο από ό,τι θα έπρεπε.

Σύμφωνα με τις οδηγίες που ανάρτησε η Tesla, η διαδικασία περιλαμβάνει ορισμένα επιπλέον βήματα, όπως τη μέτρηση της απόστασης από το κάτω μέρος του αλουμινένιου πεντά και το κάτω μέρος του στηρίγματος πάνω στο οποίο πατάει, πριν ξεκινήσει η αποκατάσταση της αστοχίας. Εφόσον το κάτω μέρος της βάσης διαπιστωθεί πως είναι 5 χιλιοστά ή περισσότερο από τη βάση του πεντάλ, τότε κανονικά πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρο το σύστημα.

Από τη στιγμή που ολοκληρωθεί η διαδικασία, πρέπει να ελεγχθεί το αποτέλεσμα με καθρέφτη και να απομακρυνθούν τυχόν υπολείμματα που άφησε η διαδικασία στο όχημα αξίας 99.000 δολαρίων που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής με προβληματικό σύστημα επιτάχυνσης.

Το ότι η διαδικασία δείχνει απλή είναι κάτι το σαφώς θετικό, όμως παραμένουν αναπάντητα μια σειρά από ερωτήματα: ποιος προχώρησε σε όλα τα Cybertruck σε "μη εγκεκριμένη αλλαγή" στην τοποθέτηση του συστήματος επιτάχυνσης, ποια ήταν η προβλεπόμενη διαδικασία αφού το άνοιγμα της τρύπας και η τοποθέτηση βίδας είναι προφανώς παρεμβάσεις σε εξάρτημα που βγήκε χωρίς αυτά τα χαρακτηριστικά από τις γραμμές παραγωγής (άρα πώς θα ασφαλιζόταν "κανονικά" το πεντάλ) και, τέλος, τι απέγινε το σύστημα ποιοτικού ελέγχου της Tesla, που δεν εντόπισε σε κανένας από τα σχεδόν τέσσερις χιλιάδες οχήματα τη "μη εγκεκριμένη αλλαγή".


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εν τω μεταξύ το jig για να ανοίξει η τρύπα όπως το βλέπω πρέπει να είναι 3D printed, και μάλιστα τελείωσε στη μέση το ένα χρώμα το μωβ και συνέχισαν την εκτύπωση με πορτοκαλί... Μετά φαίνεται ότι γίνεται τρύπα απ' ευθείας στο υλικό, χωρίς μοντούρα (είτε heat insert αν είναι πλαστικό είτε σπείρωμα με κολαούζο εάν είναι μέταλλο) οπότε εάν κάποιος ξεβιδώσει-βιδώσει αυτή τη βίδα 2-3 φορές καταστρέφεται η τρύπα και ... θέλει μετά μεγαλύτερη.

Τέτοια πατεντάρα δεν είχα κάνει ούτε στην corolla του '85 που είχα.

Επεξ/σία από menthol1979
  • Like 6
  • Thanks 1
  • Haha 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριτσινι παντως φαινεται να ειναι και οχι βιδα. Ηλεκτρικος πριτσιναδορος ειναι το 2ο εργαλειο…

Οπως και ‘να χει, παπατζιλικια για τετοιο κοστος αυτοκινητου…

  • Like 15
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Οπως και ‘να χει, παπατζιλικια για τετοιο κοστος αυτοκινητου…

Ημι-πειραματικό αυτοκίνητο ακόμα και με τα standard μια "έκδοσης 1.0" ενός μοντέλου της Tesla, αλλά όποιος το παίρνει μάλλον το ξέρει αυτό.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν  φτιαχναμε  τετοια  στο  μπουρναζι  αυτοι  κατεβαιναν  απ  τα  δεντρα....😍🤣

Ο  πανοπουλος   ταφτιαχνε  ετσι  πριν   20  χρονια....😂

  • Like 4
  • Haha 19
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"...τι απέγινε το σύστημα ποιοτικού ελέγχου της Tesla..."

Να σας πω εγώ τι απέγινε, είτε παραιτήθηκε όταν είδε τα σχέδια για το αμάξι είτε απολύθηκε σύσσωμο όταν στη ζωντανή παρουσίαση έσπασε το "αλεξίσφαιρο" τζάμι και ξεφτιλιστηκε το αφεντικό.

Εξάλλου αφού υπάρχουν τόσα κορόιδα που διψάνε να γίνουν beta testers της Τέσλα γιατί να πληρώνεις τζάμπα κόσμο?

  • Like 3
  • Confused 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SaFiS είπε

Πριτσινι παντως φαινεται να ειναι και οχι βιδα. Ηλεκτρικος πριτσιναδορος ειναι το 2ο εργαλειο…

Οπως και ‘να χει, παπατζιλικια για τετοιο κοστος αυτοκινητου…

Έχεις δίκιο. Ακόμα χειρότερα, εαν πρέπει να βγει για τον Χ Υ λόγο τότε είτε κόψιμο με κοπίδι είτε τρόχισμα το κεφάλι. Σπουδαία.

Επεξ/σία από menthol1979
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, mordred said:

Να βάλουν και τα πεντάλ στην οθόνη

Το εχουμε προτείνει, δεν θελουν ακομα. Το κρατανε για τα επόμενα μοντέλα. 

https://www.insomnia.gr/forums/topic/827229-ιδιοκτήτες-του-cybertruck-αναφέρουν-προβλήματα-με-το-πεντάλ-επιτάχυνσης-με-την-tesla-να-προχωρά-σε-αναστολή-παραδόσεων/?do=findComment&comment=60259566

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...