Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα σε τιμές ντροπή


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θηρίο είναι όντως, αλλά δεν έχει καμία σχέση με «τζιπ για εκδρομές». Το συγκεκριμένο, μαζί με μόλις ένα δυο ακόμα, είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο ειδικά για full extreme off roading. Για όλες τις άλλες συνθήκες, υπάρχουν αμέτρητα αυτοκίνητα, που κάνουν τα πάντα καλύτερα απ' αυτό. Αν δεν του «πίνεις το αίμα» στα βουνά, στις κοτρόνες και στις λάσπες, το μόνο που καταφέρνεις είναι να καις τζάμπα - και πολύ - καύσιμο. Περί ορέξεως, βέβαια... :-)

 

Με τίποτα, το ακριβώς αντίθετο από ότι γράφεις ισχύει στην πραγματικότητα. Σου παραθέτω απόσπασμα άρθρου από nomads.gr(για όποιον ξέρει...):

 

Τα LC90/120 είναι οχήματα τα οποία, αν ο αγοραστής – ιδιοκτήτης τους τα σεβαστεί και τα χρησιμοποιήσει γι’ αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν, θα του προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, πολύ αξιόπιστα, για πολλά χρόνια. Φτιάχτηκαν για την μεταφορά ανθρώπων και υλικών σε κάθε είδους έδαφος, με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια, άνεση και αξιοπιστία. Δεν φτιάχτηκαν για extreme αγώνες, ούτε για να επιβιώσουν σε πεδίο μάχης.

Ουσιαστικά πρόκειται ακριβώς γι’ αυτό που δηλώνει το όνομα της σειράς, «ταξιδευτές ξηράς» σε ελεύθερη απόδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

το αυτοκινητο ειναι μεσο μετακινησης και ειδος πρωτης αναγκης,

αν εσυ θες να παιρνεις κτηνη αυτοκινητα πανακριβα για να πουλας μουρη δικο σου προβλημα.πλερωνε

αν παλι δε γουσταρεις να πληρωνεις φορους,τοτε να τους καταργησουμε και να δουμε αν θα σ' αρεσει τοτε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Joshua21, χωρίς να μπορώ - ούτε και να νιώθω την ανάγκη - να αποδείξω την ισχύ των λεγομένων μου, θα σου πρότεινα να μην είσαι τόσο απόλυτος και να μην έχεις ως «ευαγγέλιο» το οποιοδήποτε site, όσο εξειδικευμένο κι αν είναι, αλλά να προτιμάς να πιστεύεις την προσωπική σου εμπειρία. Εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω και, ό,τι κι αν μου πει το nomads ή ο οποιοσδήποτε άλλος, τα μάτια μου δε μπορεί να τα διαψεύσει.

 

Εδώ και 5 περίπου χρόνια, κάνω πολυήμερες κυνηγετικές εξορμήσεις για «βαριά» θηράματα, στα βουνά της Γεωργίας και της Ρωσίας. Το υψόμετρο, η μορφολογία του εδάφους, τα σημεία από τα οποία περνάμε και οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν το χειμώνα στον Καύκασο, πιθανότατα δεν έχουν περάσει ούτε από τα όνειρα του συντάκτη του άρθρου που παρέθεσες. Εκεί λοιπόν, πηγαίνουμε 6 φίλοι, μοιρασμένοι σε δύο οχήματα, τα οποία εκτός από τις αφεντιές μας, είναι φορτωμένα μέχρι και στα ...τασάκια. Ένα το κοντό L.C. ενός από την παρέα κι ένα το δικό μου Nissan Patrol, είναι τα μόνα αυτοκίνητα που εμπιστευόμαστε, διότι δεν έχουν κολλήσει ποτέ και πουθενά.

 

Δώσε σημασία στη λέξη «εμπιστευόμαστε». Αν πρόδιδαν την εμπιστοσύνη μας έστω και μία φορά, το τίμημα δε θα ήταν ότι δε θα καταφέρναμε να ανέβουμε τη «χ» κλίση, στον τελευταίο αγώνα που διοργάνωσε το 4Χ4 club στον οποίο θα συμμετείχαμε και να προσπαθήσουμε στην επόμενη διοργάνωση.

 

Το τίμημα θα ήταν ότι θα μας έβρισκαν παγωμένους μετά από κάμποσες εβδομάδες - αν τελικώς μας έβρισκαν και αν στο μεταξύ δεν είχαμε γίνει μεζές για τις αρκούδες και τους λύκους - κάπου στη μέση του πουθενά.

 

Αυτό εννοώ, λέγοντας «full extreme off roading». Το να εξαρτάται η επιστροφή σου στον «πολιτισμό», από το αυτοκίνητό σου. Μπροστά σ' αυτό, οι αγώνες και οι εξορμήσεις στα βουνά των Βαλκανίων, είναι επιεικώς λούνα παρκ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι όταν βλέπω

 

είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο ειδικά για full extreme off roading

 

καταλαβαίνω για ένα όχημα που είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες. Το land cruiser ΔΕΝ είναι τέτοιο, φτιάχτηκε έτσι ώστε να τα καταφέρνει καλά και σε άσφαλτο, και σε εκτός δρόμου. Επιπροσθέτως διαθέτει και πολυτέλεια και άνεση. Και σίγουρα τα καταφέρνει καλά όλα τα παραπάνω, μέχρι όμως ενός ορισμένου σημείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως επειδη μιλουσα προσφατα με εναν μαντρα και εναν ξαδερφο στο μηχανολογικο, ολα αυτα τα τζιπακια του Ελληνα τα χαιρονται τωρα οι πατριωτες του deesnider.....Τα αγοραζουν εδω ομογενεις σε τιμες ξεφτιλα, 4.000-5.000 και τα οδηγανε μεχρι Γεωργια για να τα πουλησουν και να βγαλουν 1 χιλιαρικο κερδος. Τελικα εξαγουμε κατι, την ματαιοδοξια μας....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι όταν βλέπω

 

 

 

καταλαβαίνω για ένα όχημα που είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες. Το land cruiser ΔΕΝ είναι τέτοιο, φτιάχτηκε έτσι ώστε να τα καταφέρνει καλά και σε άσφαλτο, και σε εκτός δρόμου. Επιπροσθέτως διαθέτει και πολυτέλεια και άνεση. Και σίγουρα τα καταφέρνει καλά όλα τα παραπάνω, μέχρι όμως ενός ορισμένου σημείου.

 

το lc παει παντου φιλε μου εδω και πολλες γενιες και ειναι απο τα πλεον αξιοπιστα σε διαφορες περιοχες και συνθηκες του πλανητη

το οτι εχει και καποια πολυτελεια ειναι απλα το κερασακι στη τουρτα

 

ψαξτο λιγακι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το lc παει παντου φιλε μου εδω και πολλες γενιες και ειναι απο τα πλεον αξιοπιστα σε διαφορες περιοχες και συνθηκες του πλανητη

το οτι εχει και καποια πολυτελεια ειναι απλα το κερασακι στη τουρτα

 

ψαξτο λιγακι

 

Εκεί που μπορεί να φτάσει ένα GAZ-69, σίγουρα δεν πλησιάζει καν το lc.

 

ψάξτο λιγάκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον το εχεις μπερδεψει με rav4 που οντως δε τη παλευει ουτε σε παραλια με πολλη αμμο..

τελοσπαντων πιθανοτατα και ενα steyr μπορει να πηγαινει σε ακομα πιο δυσπροσιτα μερη , αυτο ομως δεν αναιρει τις εκτος δρομου δυνατοτητες του land cruiser ή ακομα και αλλων πολυτελων οχηματων οπως land rover ή ακομα και touareg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπα, καθόλου δεν τα έχω μπερδέψει. "«Tο RAV4 δεν είναι τζιπ», δήλωναν κατηγορηματικά οι Iάπωνες". Αυτή η δήλωση μου έχει μείνει από τότε. :)

 

http://library.techl...80&article=6959

 

Φίλε μου δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι το lc δεν έχει πολύ μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες. Απλά διαφωνώ με τη δήλωση "είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο ειδικά για full extreme off roading". Το lc τα καταφέρνει πολύ καλά για το χαρακτήρα του όπως είπα και παραπάνω, αλλά ούτε κατά διάνοια δεν είναι τόσο γρήγορο στην άσφαλτο όσο ένα impreza, ούτε θα φτάσει ποτέ εκεί που καταφέρνει να φτάσει ένα gaz69 ή ένα steyer. Δεν είπα τίποτα διαφορετικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι όταν βλέπω

 

 

είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο ειδικά για full extreme off roading

 

καταλαβαίνω για ένα όχημα που είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες. Το land cruiser ΔΕΝ είναι τέτοιο, φτιάχτηκε έτσι ώστε να τα καταφέρνει καλά και σε άσφαλτο, και σε εκτός δρόμου. Επιπροσθέτως διαθέτει και πολυτέλεια και άνεση. Και σίγουρα τα καταφέρνει καλά όλα τα παραπάνω, μέχρι όμως ενός ορισμένου σημείου.

 

Άλλο το τι καταλαβαίνω εγώ, εσύ και ο καθένας και άλλο το τι ισχύει. Κατά την ίδια συλλογιστική - η οποία είναι η δική μου και όχι απαραιτήτως η γενικότερα αποδεκτή - άλλο είναι το για ποιο σκοπό σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ένα συγκεκριμένο όχημα και άλλο το σε τι έχει εξελιχθεί για χίλιους δυο, εμπορικούς κυρίως λόγους.

 

Αν η Toyota κατάφερε, χωρίς να είναι αυτό το κύριο μέλημά της, να φτιάξει το αυτοκίνητο που μας έχει πάει και μας έχει γυρίσει κάποιες δεκάδες φορές, στα μέρη που έχουμε βρεθεί - και, κυρίως, υπό τις συνθήκες στις οποίες έχουμε βρεθεί εκεί - αδυνατώ να φανταστώ το τι θα έφτιαχνε, αν είχε το extreme off roading ως κύριο μέλημα. Αμφότερα, τόσο αυτό όσο και το nissan - όχι φυσικά στη μορφή που έχουν από τη μαμά τους (με snorkel, ειδικά ελαστικά κ.τ.λ.) - τα έχουμε βυθίσει μέχρι τα παράθυρα ουκ ολίγες φορές, προκειμένου να διασχίσουμε ποτάμια και να κατέβουμε πλαγιές, τις οποίες μόνο τα κατσίκια δεν κωλώνουν να πλησιάσουν. Τι άλλο να κάνουν πια, για να χαρακτηριστούν όπως τα χαρακτηρίζω;

 

Σχετική πολυτέλεια και άνεση, προσφέρει και το H2. Αλλάζει πουθενά αυτή η κατάσταση, το γεγονός ότι δεν πρόκειται για τίποτα λιγότερο, από μη τεθωρακισμένο άρμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορω να καταλαβω την σιγουρια που εχουν οι περισσοτεροι, οτι οποιος αγοραζει SUV ή Jeep κτλ το κανει σωνει και καλα για επιδειξη ή λόγω μόδας και για αυτό πρέπει να τον γ***** η εφορία. Προσωπικά ανέκαθεν μου άρεσαν τα "τζιπακια" και παντα είχαμε κατι τζιποειδες ή SUVοειδες στην οικογενεια. Απο Suzuki Samurai και Nissan King Cab σε Renault Scenic RX4 και BMW X3. Θες γιατι μεναμε καποια χρονια επαρχια και με χωριο προσβασιμο με κατσικοδρομο, θες γιατι τωρα μενουμε στην "επαρχία" της Λουτσας με τους "υπεροχους" δρομους της, γεματους τεραστιες λακουβες και οι οποιοι γινονται ποταμια με την πρωτη βροχη; Παντα ειχαμε-χρειαζομασταν ενα "τζιπακι".

 

Δοξα τω Θεω, δουλευω απο μικρος σε σταθερη δουλεια και κανοντας συνετη ζωη (ειδικα για την ηλικια μου και την εποχη) μια οικονομικη ανεση την ειχα παντα (αποταμιευση). Πριν καμποσα χρονια λοιπον, πανω στις κ***λες μου, αγορασα ολοκαινουριο ενα MG TF roadster, αυτοκινητο που για την ηλικία μου εμοιαζε ονειρο για αλλους. Ηταν οντως μια κινηση μοστρας, οχι του στυλ "εχω λεφτα", αλλα αυτο που λετε, αμαξι που τραβαει βλεμματα, να με κοιταν οι γκομενες κτλ κτλ. Πληρωνα τα ιδια τελη και τεκμηρια με ενα απλο 1.600 αμαξι και ομως "πουλαγα μουρη".

 

Τα τελευταια χρονια (ταυτοχρονα με την μετακομιση στην "επαρχια της Αθηνας") και καθως ειχα κουραστει απο το γεγονος οτι το συγκεκριμενο αμαξι δεν χωρουσε ατομα και αποσκευες για ταξιδια, κοπαναγε στις λακουβες κτλ. αποφασισα να το πουλησω και να παρω ενα BMW X3 2.000 πετρελαιοκινητο, αμαξι ναι μεν ακριβο στην κτηση, αλλα πιο φτηνο απο οσα αμαξια ειχα σε χρηση και συντηρηση (δεν κανω πλακα). Λετε να το εκανα για να πουλαω μουρη; Συγκρινονται σε ομορφια και στυλ; Το ενα ηταν κομψοτεχνημα και το αλλο τετραγωνο κουτι. Από τοτε ομως πληρωνω (εις γνωση μου) υπερδιπλασια τελη-τεκμηρια απο ατομα με TT 1.8T quattro και Mercedes SLK 1.8, αμαξια παραπλησιου κοστους ομως πολυ περισσοτερο "μουρατα" απο το δικο μου.

 

Που θελω να καταληξω. Τα κυβικα δεν λενε τιποτα για την τσεπη του καθενος. Θα μπορουσα να εχω παρει και ενα Hyundai Tuscon 2.0 με 20.000 ευρω (οσα ενα Golf) γιατι εχω φαμιλια και ενα φορτωμενο 1.6-1.8 δεν θα τραβαγε (τοτε δεν υπηρχαν και τοσα turbo μοντελα). Θα πρεπει να πληρωνω υπερδιπλασια τελη για παντα οσο το κατεχω απο ολους τους αλλους και ακομα και απο "πιο πλουσιους" επειδη απλως ειναι διλιτρο; Και ας μη μου στοιχιζει τιποτα σχεδον ολο το χρονο απαξ και το αγορασα; Η μηπως θα πρεπει να παω να βγαλω βουλγαρικες πινακιδες οπως οι "πλουσιοι" (που δεν τους αγγιζει κανεις); Τιποτα δεν κανω. Απλως υπομενω και πληρωνω τα τελη σαν τον μαλ***α και ευτυχως ακομα εχω τη δουλεια μου και καλυπτω τα τεκμηρια. Το αμαξι ομως παλιοκουφαλες πολιτικοι δεν σας το χαριζω. Ιδρωσα να το παρω, με καλυπτει σε ολα οσα το χρειαζομαι (ταχυτητα, ποιοτητα, αξιοπιστια, χωρους, ασφαλεια, τετρακινηση) και σαν diesel δεν με "ποναει" τοσο στην τσεπη για να το κυκλοφορω. Επισης το αλλο τρελο με την ταξινομηση και τους ρυπους. Αλλη μ**κια. Το ιδιο αμαξι με το δικο μου, πληρωνει τα μισα τελη απο μενα επειδη αγοραστηκε λιγο αργοτερα (το ιδιο αμαξι λεμε!!!). Μπουρ***λο κρατος μια ζωη.

 

Και πειτε μου τωρα εσεις. Θεωρειτε οτι ο λογος αποκτησης του αυτοκινητου ηταν για να πουλησω μουρη; Ή πρεπει να αγορασω σωνει και ντε ενα Golf ή ενα Avensis (τυχαια μοντελα) που στο κατω κατω δεν καταληγουν και πολυ πιο φτηνα αν τα φορτωσεις εξτρα; Για μενα, αν ηθελαν να ειναι σωστοι οι αρμοδιοι και ηθελαν να κατανειμουν το μεγαλυτερο βαρος στους "εχοντες", θα επρεπε τα αυτοκινητα να φορολογουνται με βασει την εργοστασιακη τους αξια. Ποσο την πηρες κυριε τελικη τιμη την BMW με τα τασια; 50.000; Θα τα σκασεις αναλογως και σε τελη. Πόσο πηρες κυρία μου το Fiat 500 τελικη τιμη με το δερμα nappa, τις χρωμιομενες ζαντες και το συστημα "γαργαληματος" πλατης στο καθισμα και δεν ξερω γω τι αλλο; 30.000 λογω εξοπλισμου; Θα τα σκασεις και εσυ αναλογικα. Και εσυ καημενε που πηρες ενα Tuscon με 20.000 γιατι εχεις 3 παιδια και δεν χωρανε αλλου και το χωριο σου ειναι σε κατσικοδρομους και ενα Passat θα σπινιαρει στην ανηφορα και θα καψει δισκο θα πληρωσεις λιγοτερα απο τους δυο προηγουμενους. Ετσι θα επρεπε. Τωρα ομως η κυρια πληρωνει 150 ευρω τελη και οι αλλοι δυο (και ο "πλουσιος" και ο "φτωχος") πληρωνουν απο 1.000 εκαστος (εβαλα και την εισφορα να μην ξεχνιομαστε). Τα ρεστα η κυρια μπορει ανετα να τα κανει iphone ωστε να συνεχιζει να πουλαει μουρη.

 

Εδωσα ενα παραδειγμα για να πω, οτι ναι ρε μεγαλε, πηρα BMW ακριβη, βαρα με στο κεφαλι, θα το δεχομουν αδιαμαρτυρητα αλλα να ειναι αυτος ο λογος και οχι τα κυβικα της. Τι τσουβαλιασμα ειναι αυτο. Ειναι εντελως ακυρο. Και ειναι εντελως δυσαναλογη η επιβαρυνση των 2.000 κυβικων με την αμεσως προηγουμενη κατηγορια και παρα πολυ κοντα στις μεγαλυτερες σε σημειο να λες "τουλαχιστον να επαιρνα μια Cayenne να το φχαριστιομουνα το γ***σι που μου κανουν".

 

Και κατι τελευταιο. Δεν συμφωνω ουτε και με τα τεκμηρια στις πισινες (δεν εχω παντως). Ποιος ειναι αυτος που οριζει την πολυτελεια και η φαντασια του εξαντληθηκε στα αμαξια και τις πισινες; Μια νορμαλ πισινα (5x10) για μια οικογενεια δεν κανει παραπανω απο 30.000 ευρω και μπορεις να την συντηρεις και μονος σου οικονομικα (ξερω τι λεω). Θα μπορουσε καποιος με τις 50.000 με τις οποιες αγορασε ο γειτονας του μια Mercedes 1.8, να τις πηρε ενα Fiat Panda και μια πισίνα, γιατι του αρέσει να κανει βουτιες στην αυλη του. Πρεπει να τον πηδηξεις; Και ο γειτονας διπλα, να εχει την Mercedes των "εξυπνων" 1.8 κυβικων, πινακες Picasso στο σαλονι, πανακριβα χαλια, κουρτινοξυλα απο χρυσο και να μην πληρωνει τιποτα (συγκριτικα με την πισινα) γιατι αυτα δεν θεωρουνται πολυτελεια; Μπαχαλο και εδω.

 

Ειπαμε, αν ηθελαν να ειναι σωστοι, τα τεκμηρια και τα τελη θα επρεπε να ειναι στις εργοοστασιακες αξιες (ή αξιες στις τιμολογιου) των αγαθων αυτων και στα εισοδηματα του κοσμου και οχι να εξαντλουν την αυστηροτητα τους στα κυβικα ενος (τυχαια παλι) Fiesta ST.

 

* Sorry για τον όγκο, αμα δεν τα ελεγα θα εσκαγα!!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι θα ηταν πιο δικαιο να φορολογουσαν με την εργοαστασιακη αξια ή με την εμπορικη αξια (γιατι τι σημασια εχει ποσο εκανε ενα αυτοκινητο πριν 10 χρονια) , αλλα αυτο μαλλον ειναι πολυπλοκο για το ελληνικο κρατος ωστε να γινει πραξη

 

και το οτι πηγαν τα σηματα με βαση τα καυσαερια (λαθος βεβαια και αυτο γιατι ενα ντιζελ ειναι βρωμικο οσο χαμηλο co2 και να εχει) πολυ μας ειναι, ασε που κι εκει ειχαμε ανωμαλιες γιατι καποιοι εχουν καθαρα αυτοκινητα απο πριν εφαρμοστει το μετρο

 

μη το ψαχνεις , τωρα ψαχνουν λεφτα και θα τα παρουν απο οπου μπορουν , οποτε η λογικη περναει σε τελευταια μοιρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

deesnider το lc ανήκει στην κατηγορία των πολυτελών SUV. Το ότι σε έχει βγάλει ασπροπρόσωπο στο κυνήγι, το ότι επιτυχημένα το μετέτρεψες σε υποβρύχιο ή trial vehicle ΔΕΝ αλλάζει το γεγονός ότι είναι SUV! ΔΕΝ είναι καθαρόαιμο! Υπάρχουν πολλά καθαρόαιμα 4x4 που τα καταφέρνουν πολύ καλύτερα σε κίνηση εκτός δρόμου, και αυτό δεν έχει καμία σχέση από το αν είσαι ευχαριστημένος ή όχι από το lc σου.

 

Πάντως τη μια λες

είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο ειδικά για full extreme off roading.

και την άλλη

αδυνατώ να φανταστώ το τι θα έφτιαχνε, αν είχε το extreme off roading ως κύριο μέλημα.

 

Σαν αντίφαση μου φαίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...