Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για αγγελίες


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι ρε παιδια αυτο το σβησιμο ολου του κειμενου και ενα μονο ακυρο στον τιτλο , με εκνευριζει αφανταστα και μενα .

Το ολο αυτο δειχνει κατι σε πονηρια/απατη κλπ κλπ

Καλο θα ηταν να υπαρχει μια προειδοποιηση σε αυτους και εαν συνεχισουν καποια τιμωρια ...

Αν και εγω για οτι αγορα κανω κανω screenshoot να εγω την αγγελια .

 

Επισης ναι καλο θα ηταν να Φευγουν οι κλειδωμενες και να πηγαινουν σε ενα αλλο section

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ναι ρε παιδια αυτο το σβησιμο ολου του κειμενου και ενα μονο ακυρο στον τιτλο , με εκνευριζει αφανταστα και μενα .

Το ολο αυτο δειχνει κατι σε πονηρια/απατη κλπ κλπ

Καλο θα ηταν να υπαρχει μια προειδοποιηση σε αυτους και εαν συνεχισουν καποια τιμωρια ...

Αν και εγω για οτι αγορα κανω κανω screenshoot να εγω την αγγελια .

 

Επισης ναι καλο θα ηταν να Φευγουν οι κλειδωμενες και να πηγαινουν σε ενα αλλο section

αυτό καλό θα ήταν για να βγαίνουν οι αγγελίες ποιο ψηλά !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά έλεος τι σας νοιάζει ποσό νομίζει ο άλλος ότι το πούλησες π.χ έχω ανάγκη τα χρήματα βάζω μια αγγελία σε μια τιμή και μετά από μέρες στέλνει προσφορά ένας και το ζητάει σε ποιο κάτω χαμηλή τιμή από την τιμή πώλησης  και η αγγελία ολοκληρώνεται ποιο το νόημα να γνωρίζει ο άλλος την ακριβή τιμή ; που θα τον βοηθήσει  και επίσης με το ίδιο σκεπτικό μπορεί να κάνεις ζημιά σε κάποιον που έχει το ίδιο αντικείμενο με εσένα το αντικείμενο να αξίζει τα χρήματα και εσύ για διαφόρους λόγους ζητάει λιγότερα. Ο καθένας αγοράζει και πουλάει σε τιμή που θέλει κάνεις δεν τον αναγκάζει. Το πραγματικό πρόβλημα αυτήν την στιγμή στις αγγελίες είναι οι επαγγελματίες . 

Εάν μπαίνεις στο φόρουμ από την εφαρμογή στις αγγελίες ακόμα και κλειδωμένες να είναι δεν στο εμφανίζει υπάρχουν πολλά μέλη που χρησιμοποιούν την εφαρμογή . 

 

Εχεις καταλαβει λαθος εμενα δεν με αποσχολει τι πουλησε ο αλλος και ποσο το πουλησε αρα δεν με πειραζει καθολου αν εχει αλλαξει το κειμενο και εχει γραψει "πουληθηκε" και ειδικα οταν εχει παρει θετικη αξιολογηση αλλα και να εχει παρει αρνητικη να πω απο περιεργεια "τι πουλουσε;" αλλα και παλι σε μια αρνητικη ο αλλος γραφει αρκετα πραγματα για να μου δωσει να καταλαβω τι εχει παιχτει συν οτι υπαρχουν και τα pm αν μας ενδιαφερει να μαθουμε κατι παραπανω.

 

Φυσικα σωστα αναφερθηκε οταν ειναι να αγορασουμε κατι απο μια αγγελια και σωζουμε την αγγελια σε φωτογραφια πχ οποτε αν στην συναντηση η μετα μας βγει αλλο απο αυτο που εγραφε να μπορουμε να το υποστηριξουμε σε περιπτωση που ο πωλητης διαγραψει η αλλαξει την αγγελια του.

 

Παραδειγμα αγορασα δισκο που ελεγε οτι εχει 100% υγεια και τελικα ειχε 94% θα μπορουσε ο πωλητης να αλλαξει την αγγελια του και να γραψει 94% και εγω μετα αντε να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.

 

Δεν ξερω αν εχουν τροπο οι διαχειριστες να δουν τι εγραφε μια αγγελια πριν την κανει ο πωλητης αλλαγη.

 

Παντως αν οι διαχειριστες δεν θελουν να αλλαζει καποιος την αγγελια του θα μπορουσαν απο τις 3 μερες που μπορει καποιος να κανει αλλαγη να ειναι μονο μια ωρα.

 

Τωρα θα πω οτι κανονικα θα επρεπε μια αγγελια πριν ανεβει να ελεγχθει απο διαχειριστη αλλα ζηταω πολλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4  Εγγραφες   και   7  αγγελιες  για  να   πουλησει   την   παπαντζα   του   ο  αθλιος.....

 

βαλτε   y003nv   στην  αναζητηση  αγγελιων.....

 

Εχει   ακομα   1-3   προφιλ   ο  ποντιος  μενιδιατης.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4  Εγγραφες   και   7  αγγελιες  για  να   πουλησει   την   παπαντζα   του   ο  αθλιος.....

 

βαλτε   y003nv   στην  αναζητηση  αγγελιων.....

Η ένσταση είναι στο ότι έβαλε 7 αγγελίες ή υπάρχει και κάτι άλλο;

 

Και με την ευκαιρία, είναι unfair ας πούμε να βάζουμε την ίδια αγγελία σε δύο κατηγορίες; Εγώ πχ το έχω κάνει τώρα γιατί έχω κάποια πράγματα που δεν είμαι σίγουρος που έπρεπε να μπούνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ένσταση είναι στο ότι έβαλε 7 αγγελίες ή υπάρχει και κάτι άλλο;

 

Και με την ευκαιρία, είναι unfair ας πούμε να βάζουμε την ίδια αγγελία σε δύο κατηγορίες; Εγώ πχ το έχω κάνει τώρα γιατί έχω κάποια πράγματα που δεν είμαι σίγουρος που έπρεπε να μπούνε.

 

Ανφερ   ειναι   οτι  το  ιδιο   προσωπο   εχει   5+  προφιλ......

 

Φυσικα   και  δεν  υπαρχει   προβλημα  με   την  επιλογη   2  κατηγοριων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανφερ   ειναι   οτι  το  ιδιο   προσωπο   εχει   5+  προφιλ......

 

Φυσικα   και  δεν  υπαρχει   προβλημα  με   την  επιλογη   2  κατηγοριων.

A οκ, έλεγα μήπως είναι κάποια γνωστή περίπτωση απάτης ή κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

A οκ, έλεγα μήπως είναι κάποια γνωστή περίπτωση απάτης ή κάτι τέτοιο.

 

Δεν   το  αποκλειω  με   τα   6  προφιλ   που  του  βρηκα......

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εκανα αναφορα σε αυτον που πουλαει στικακι 2ΤΒ

 

 

 παιζει βεβαια και να ειναι καμια κινεζια που αγορασε και πειραξαν το firmware ωστε να διαβαζουν τα windows 2TB

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εκανα αναφορα σε αυτον που πουλαει στικακι 2ΤΒ

 

 

 παιζει βεβαια και να ειναι καμια κινεζια που αγορασε και πειραξαν το firmware ωστε να διαβαζουν τα windows 2TB

Kαι πάλι απατεωνιά είναι. Το φορτώνει στον επόμενο. 

Εγώ που είχα κάνει αναφορά μια fake reflashed GTX 770 (απο gt240, κλασσικό κόλπο), δεν κάνανε κάτι.

 

Δεν περιμένω να γίνει και εδώ κάτι συνεπώς. Δεν έχουν δουλειά με τις αγγελείες τυπικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προτείνω κι εγώ κατι...Πολλές φορές κάποιο μέλος χωρίς να έχει πάρει μέρος στην αγοραπωλησία βάζει αρνητική κριτική στον πωλητή απλά και μόνο επειδή δεν πήρε ο ίδιος το προϊόν. Αυτό μπορεί να συνέβη είτε γιατί ο πωλητής βρήκε να πουλήσει το προϊόν σε άλλο μέλος σε καλύτερη τιμή είτε για διάφορους άλλους λόγους. Οι κριτικές έχουν να κάνουν καθαρά και μόνο με την αγοραπωλησία, αν πουλήθηκε στην τιμή που συμφώνησαν, αν το προϊόν ήταν όπως στην περιγραφή κτλ..Γίνεται να βρεθεί λύση ώστε μόνο το μέλος που αγόρασε το προϊόν να μπορεί να βάλει κριτική? Ξέρω ότι μπορείς να κάνεις αναφορά της αξιολόγησης αλλά οι περισσότεροι δεν το κάνουν και πολλές φορές μπορεί το μέλος να είναι αξιόπιστο αλλά λόγω κάποιον ψεύτικων τέτοιων κριτικών να φαίνεται αναξιόπιστος

 

Το έχω δει πολλές φορές σε διάφορα προφίλ και η τελευταία ήταν σήμερα, βρήκα κάτι που ήθελα να γοράσω. Κοιτάω το προφίλ του μέλους http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/376126-giorgosiphone45/ . Βλέπω μια αρνητική κριτική '' Κακός πωλητής και άνθρωπος που δεν κρατάει τον λόγο του.. Είχαμε κανονίσει την αγορά του ipad air2. Τον είχα ρωτήσει αν μπορώ να βασιστώ οτι θα μου το κρατήσει και η απάντηση του ήταν "ναι". Καποιες μέρες μετά μου είπε οτι το πούλησε σε κάποιον άλλον. Δεν τον προτείνω!'' 

Για να καταλάβετε τι εννοώ ακριβώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προτείνω κι εγώ κατι...Πολλές φορές κάποιο μέλος χωρίς να έχει πάρει μέρος στην αγοραπωλησία βάζει αρνητική κριτική στον πωλητή απλά και μόνο επειδή δεν πήρε ο ίδιος το προϊόν. Αυτό μπορεί να συνέβη είτε γιατί ο πωλητής βρήκε να πουλήσει το προϊόν σε άλλο μέλος σε καλύτερη τιμή είτε για διάφορους άλλους λόγους. Οι κριτικές έχουν να κάνουν καθαρά και μόνο με την αγοραπωλησία, αν πουλήθηκε στην τιμή που συμφώνησαν, αν το προϊόν ήταν όπως στην περιγραφή κτλ..Γίνεται να βρεθεί λύση ώστε μόνο το μέλος που αγόρασε το προϊόν να μπορεί να βάλει κριτική? Ξέρω ότι μπορείς να κάνεις αναφορά της αξιολόγησης αλλά οι περισσότεροι δεν το κάνουν και πολλές φορές μπορεί το μέλος να είναι αξιόπιστο αλλά λόγω κάποιον ψεύτικων τέτοιων κριτικών να φαίνεται αναξιόπιστος

 

Το έχω δει πολλές φορές σε διάφορα προφίλ και η τελευταία ήταν σήμερα, βρήκα κάτι που ήθελα να γοράσω. Κοιτάω το προφίλ του μέλους http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/376126-giorgosiphone45/ . Βλέπω μια αρνητική κριτική '' Κακός πωλητής και άνθρωπος που δεν κρατάει τον λόγο του.. Είχαμε κανονίσει την αγορά του ipad air2. Τον είχα ρωτήσει αν μπορώ να βασιστώ οτι θα μου το κρατήσει και η απάντηση του ήταν "ναι". Καποιες μέρες μετά μου είπε οτι το πούλησε σε κάποιον άλλον. Δεν τον προτείνω!'' 

Για να καταλάβετε τι εννοώ ακριβώς

 

Αδελφέ μου συγνώμη αλλά σφάλεις,η αξιοπιστία ενός πωλητή κρίνεται απο πολλά και το κυριώτερο είναι η αξιοπιστία του η οποία διαμορφώνεται κυρίως απο την περιγραφή στην κατάσταση την οποία επέρχεται το προιόν και κατόπιν απο τη συνεννόηση που κάνει με τον αγοραστή η αγοραπωλησία σαν κατάσταση είναι απλά μια στιγμιαία πράξη στην οποία παίρνεις το αντικείμενο και δίνεις το αντίτιμο.

Εαν υπήρχε κάποια αρνητική αξιολόγηση απο κάποιον που δεν του έκανε παζάρι η δεν του το έδωσε στην τιμή που ήθελε εκεί συμφωνώ οτι πρέπει να διαγράφεται η αξιολόγηση,κάτι που γίνεται εαν την αναφέρεις,αλλά όταν "πιστολιάζεις" τον άλλον τελευταία στιγμή ενω εκείνος πόνταρε επάνω σου δεν μπορείς να έχεις αξίωση να μην μαθευτεί η να μη δεχτείς αρνητική η ουδέτερη αξιολόγηση επειδή δεν έγινε η αγοραπωλησία που κακώς εσυ σαν πωλητής ακύρωσες.

Ειδικά αν θέλεις να μαζέψεις καλές αξιολογήσεις και να γίνεις ενας καλός πωλητής καλό θα ήταν,αν δεν είσαι σίγουρος,να λές θα σε εχω στα υπόψιν αλλά αν βρεθεί κάποιος θα το δώσω κι ετσι ουτε μπορεί να σε κατηγορήσει κάποιος και είσαι σωστός σαν πωλητής αφου εχεις ξεκαθαρίσει τη θέση σου.

Πολλά μέλη που ειχα αγοραπωλησία μου είπαν τέτοια περιστατικά και πρίν λίγες μέρες έγινα κι εγω ενας απο αυτούς,καλό θα είναι λοιπόν να μην δίνουμε το λόγο μας εαν δεν είμαστε σίγουροι,εξάλλου το λέει και το ρητό "ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσεις τον λόγο σου είναι να μην τον δίνεις". 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

4  Εγγραφες   και   7  αγγελιες  για  να   πουλησει   την   παπαντζα   του   ο  αθλιος.....

 

βαλτε   y003nv   στην  αναζητηση  αγγελιων.....

 

Εχει   ακομα   1-3   προφιλ   ο  ποντιος  μενιδιατης.....

 

Ξέρεις, η αναφορά για αυτό ακριβώς υπάρχει. Αν είναι να γράφουμε τέτοια περιστατικά μέσα σε άσχετα θέματα, ζήτω που καήκαμε. 

Εκτός εάν δεν θέλουμε να βοηθήσουμε αλλά μόνο να γκρινιάξουμε.

 

Να προτείνω κι εγώ κατι...Πολλές φορές κάποιο μέλος χωρίς να έχει πάρει μέρος στην αγοραπωλησία βάζει αρνητική κριτική στον πωλητή απλά και μόνο επειδή δεν πήρε ο ίδιος το προϊόν. Αυτό μπορεί να συνέβη είτε γιατί ο πωλητής βρήκε να πουλήσει το προϊόν σε άλλο μέλος σε καλύτερη τιμή είτε για διάφορους άλλους λόγους. Οι κριτικές έχουν να κάνουν καθαρά και μόνο με την αγοραπωλησία, αν πουλήθηκε στην τιμή που συμφώνησαν, αν το προϊόν ήταν όπως στην περιγραφή κτλ..Γίνεται να βρεθεί λύση ώστε μόνο το μέλος που αγόρασε το προϊόν να μπορεί να βάλει κριτική? Ξέρω ότι μπορείς να κάνεις αναφορά της αξιολόγησης αλλά οι περισσότεροι δεν το κάνουν και πολλές φορές μπορεί το μέλος να είναι αξιόπιστο αλλά λόγω κάποιον ψεύτικων τέτοιων κριτικών να φαίνεται αναξιόπιστος

 

Το έχω δει πολλές φορές σε διάφορα προφίλ και η τελευταία ήταν σήμερα, βρήκα κάτι που ήθελα να γοράσω. Κοιτάω το προφίλ του μέλους http://www.insomnia.gr/classifieds/traders/376126-giorgosiphone45/ . Βλέπω μια αρνητική κριτική '' Κακός πωλητής και άνθρωπος που δεν κρατάει τον λόγο του.. Είχαμε κανονίσει την αγορά του ipad air2. Τον είχα ρωτήσει αν μπορώ να βασιστώ οτι θα μου το κρατήσει και η απάντηση του ήταν "ναι". Καποιες μέρες μετά μου είπε οτι το πούλησε σε κάποιον άλλον. Δεν τον προτείνω!'' 

Για να καταλάβετε τι εννοώ ακριβώς

 

Στην περίπτωση αυτή, είναι ευθύνη του πωλητή να κάνει αναφορά στην εκτός κανόνων αξιολόγηση. Δεν μπορούμε να ελέγχουμε όλες τις αξιολογήσεις που δημοσιεύονται καθημερινά μήπως βρούμε καμία που να παραβαίνει τους Όρους Χρήσης. Εάν ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος δεν ενδιαφέρεται, τι να κάνει το forum;

 

Παρεμπιπτόντως, η συγκεκριμένη αξιολόγηση μόλις αφαιρέθηκε (και το μέλος που τη δημοσίευσε έλαβε το σχετικό warning).

 

Αδελφέ μου συγνώμη αλλά σφάλεις,η αξιοπιστία ενός πωλητή κρίνεται απο πολλά και το κυριώτερο είναι η αξιοπιστία του η οποία διαμορφώνεται κυρίως απο την περιγραφή στην κατάσταση την οποία επέρχεται το προιόν και κατόπιν απο τη συνεννόηση που κάνει με τον αγοραστή η αγοραπωλησία σαν κατάσταση είναι απλά μια στιγμιαία πράξη στην οποία παίρνεις το αντικείμενο και δίνεις το αντίτιμο.

Εαν υπήρχε κάποια αρνητική αξιολόγηση απο κάποιον που δεν του έκανε παζάρι η δεν του το έδωσε στην τιμή που ήθελε εκεί συμφωνώ οτι πρέπει να διαγράφεται η αξιολόγηση,κάτι που γίνεται εαν την αναφέρεις,αλλά όταν "πιστολιάζεις" τον άλλον τελευταία στιγμή ενω εκείνος πόνταρε επάνω σου δεν μπορείς να έχεις αξίωση να μην μαθευτεί η να μη δεχτείς αρνητική η ουδέτερη αξιολόγηση επειδή δεν έγινε η αγοραπωλησία που κακώς εσυ σαν πωλητής ακύρωσες.

Ειδικά αν θέλεις να μαζέψεις καλές αξιολογήσεις και να γίνεις ενας καλός πωλητής καλό θα ήταν,αν δεν είσαι σίγουρος,να λές θα σε εχω στα υπόψιν αλλά αν βρεθεί κάποιος θα το δώσω κι ετσι ουτε μπορεί να σε κατηγορήσει κάποιος και είσαι σωστός σαν πωλητής αφου εχεις ξεκαθαρίσει τη θέση σου.

Πολλά μέλη που ειχα αγοραπωλησία μου είπαν τέτοια περιστατικά και πρίν λίγες μέρες έγινα κι εγω ενας απο αυτούς,καλό θα είναι λοιπόν να μην δίνουμε το λόγο μας εαν δεν είμαστε σίγουροι,εξάλλου το λέει και το ρητό "ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσεις τον λόγο σου είναι να μην τον δίνεις". 

 

 

Διάβασε ξανά τους Όρους Χρήσης για τις Αγγελίες: Γράφουμε ξεκάθαρα και σαφέστατα ότι ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ. 

Εάν δεν καταλαβαίνεις κάποια από τις παραπάνω λέξεις είναι άλλο θέμα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρεις, η αναφορά για αυτό ακριβώς υπάρχει. Αν είναι να γράφουμε τέτοια περιστατικά μέσα σε άσχετα θέματα, ζήτω που καήκαμε. 

Εκτός εάν δεν θέλουμε να βοηθήσουμε αλλά μόνο να γκρινιάξουμε.

 

 

Στην περίπτωση αυτή, είναι ευθύνη του πωλητή να κάνει αναφορά στην εκτός κανόνων αξιολόγηση. Δεν μπορούμε να ελέγχουμε όλες τις αξιολογήσεις που δημοσιεύονται καθημερινά μήπως βρούμε καμία που να παραβαίνει τους Όρους Χρήσης. Εάν ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος δεν ενδιαφέρεται, τι να κάνει το forum;

 

Παρεμπιπτόντως, η συγκεκριμένη αξιολόγηση μόλις αφαιρέθηκε (και το μέλος που τη δημοσίευσε έλαβε το σχετικό warning).

 

 

 

Διάβασε ξανά τους Όρους Χρήσης για τις Αγγελίες: Γράφουμε ξεκάθαρα και σαφέστατα ότι ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ. 

Εάν δεν καταλαβαίνεις κάποια από τις παραπάνω λέξεις είναι άλλο θέμα. 

Μια χαρά τις καταλαβαίνω,αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το υφάκι σου,αν απο οτι εγραψα δεν κατάλαβες τι εννοώ τότε αυτό είναι άλλο θέμα,αντι της ειρωνείας και του ύφους καλό θα ήταν η μέριμνα για τα συγκεκριμένα περιστατικά,γιατί πολλές φορές φιγουράρονται και αναφέρονται με ύφος αλλά στην τήρηση και στην ποικιλία τους υστερούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...