Προς το περιεχόμενο

The Da Vinci Code


Snolly

Προτεινόμενες αναρτήσεις

nontasgr δεν το βρίσκω στο χμ βιντεοκλάμπ μου.

Μάλλον δεν έχει βγει ακόμα για ΧΜ ενοικίαση. ;p

 

Όταν το...νοικιάσεις ενημέρωσέ με που είναι το βιντεοκλαμπ να πάω να το...νοικιάσω κι εγώ.ΟΚ???:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 362
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Πάντως όταν μιλάμε για την ύπαρξη ή μη κάποιου, ισχύει το είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ μέχρι αποδείξεως του εναντίου και όχι το αντίθετο. Γιατί με αυτή τη λογική, όλοι μπορούμε να επικαλεστούμε την ύπαρξη κάποιου (που μπορεί να "τύχαινε" να μας έχει κληροδοτήσει τη μισή Αθήνα, αφού σίγουρα θα ήταν ισχυρός άντρας στην εποχή του) και απλά να περιμένουμε κάποιον να αποδείξει οτι δεν υπήρχε... παράλογο δεν είναι? ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σε θέματα πίστης ή δέχεσαι κάτι ή δε το δέχεσαι. Δεν υπάρχει ζήτημα αποδείξεων ούτε άλλη ενδιάμεση οδός. Είναι γελοίο τουλάχιστο στα δικά μου αυτιά να λέει κάποιος "απόδειξε μου ότι ο Χριστός υπήρξε και θα πιστέψω". Γελοιοδέστερο δε και άστοχο να λέει απλά "απόδειξε μου ότι υπήρξε" . (δηλαδή τι κουβέντα να γίνεται; ή μήπως όσοι πιστέυουν το έχουν αποδείξει και το κρατάν για τον εαυτό τους )

Χάνεις (ή έχεις ήδη χάσει) το νόημα έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nontasgr δεν το βρίσκω στο χμ βιντεοκλάμπ μου.

Μάλλον δεν έχει βγει ακόμα για ΧΜ ενοικίαση. ;p

 

Sta' date=' με ιστορικές αναφορές. Υπήρχαν ιστορικοί και τότε, ας δούμε ένα απόσπασμα από εκεί που μιλάνε για την ύπαρξή του.

 

kirileman βλέπεις πως αγνοώ την υποκειμενικότητα της πηγής σου και την δέχομαι σαν να ήταν ακριβής. Quotάρω λοιπόν:

 

Παράθεση:

«Ο Ιησούς είναι μεν άγνωστος ως ιστορικό πρόσωπο, αλλά είναι δυνατόν να έζησε καθόσον δισεκατομμύρια ανθρώπων έζησαν παλιότερα χωρίς να αφήσουν ίχνος της παρουσίας τους». Οι ανύπαρκτες ιστορικές αναφορές στον Ιησού...

 

[/quote']

Lucifer είσαι πανέτοιμος να δουλέψεις σε όποια εφημερίδα ή τηλεοπτική εκπομπή θες!!! Εσπρέσο, Τσάο (δεν μπαίνω καν στον κόπο να τις γράψω σωστά), κίτρινος τύπος, σε κανάλια όπως το Σταρ, κλπ. Ο κιτρινισμός και η διαστρέβλωση είναι στο αίμα σου.

 

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΕ...ΤΑΠΩΣΕ. Να σαι καλά και ΣΥΓΓΝΩΜΗ από το φόρουμ τελευταία φορά αλλά έπρεπε να το παραθέσω!!!

 

"Οι σπάνιες μαρτυρίες για την ζωή του Ιησού από την σύγχρονη Ιουδαϊκή και Εθνική φιλολογία αποτέλεσε σοβαρή ένδειξη που συνηγορούσε στην ανυπαρξία Του στην ιστορία. Αλλά και αυτή η έλλειψη μαρτυρίας εκ της ιστορίας δεν αρκεί για να αποδείξει την ανυπαρξία του Ιησού, όπως αποδέχεται και ο αρνούμενος τον Ιησού Chouchoud ο οποίος και ομολογεί ότι «Ο Ιησούς είναι μεν άγνωστος ως ιστορικό πρόσωπο, αλλά είναι δυνατόν να έζησε καθόσον δισεκατομμύρια ανθρώπων έζησαν παλιότερα χωρίς να αφήσουν ίχνος της παρουσίας τους». Οι ανύπαρκτες ιστορικές αναφορές στον Ιησού μπορούν επίσης να εξηγηθούν κοιτάζοντας την προσοχή των ιστορικών εκείνης της εποχής εις τα πολιτικά γεγονότα και όχι στα θρησκευτικά καθόσον επικρατούσε θρησκευτική αμφιβολία και αδιαφορία. Επίσης οι Ιουδαίοι αποτελούσαν λαό μισητό της εποχής και ο Χριστιανισμός που γεννήθηκε τότε στην Ιουδαία θεωρήθηκε σαν Ιουδαϊκή αίρεση ανάξια προσοχής και ο ιδρυτής της έμοιαζε σκοτωμένος σαν τους άλλους ευπατρίδες που σφάχτηκαν τότε κατά χιλιάδες σαν τον Ιούδα, τον Γαυλωνίτη, τον Ματθία τον Μαργαλώθ και τον Θευδά για τις οποίες σιγά σχεδόν πλήρως η εκ των έξω ιστορία.

 

Παρά όμως τις σπάνιες μη χριστιανικές μαρτυρίες για την ιστορική ύπαρξη του Ιησού αυτές επαρκούν για την ιστορική βεβαίωσή της.

 

1.

Έτσι αν αφαιρέσουμε ακόμη και χωρίο του Ιουδαίου ιστορικού Φλάβιου Ιωσήπου (1 αιώνας μ.Χ) περί του Ιησού (Ιουδ. Αρχ. XVΙΙΙ 3.3) πάλι υπάρχουν δύο χωρία τα οποία επικυρώνουν τα λεγόμενα των Ευαγγελίων, το 1ο αναφέρεται στον θάνατο του Ιωάννη του Ευαγγελιστή (XVIII 3.3) και το 2ον στον θάνατο του Ιακώβου του αδελφού του «Ιησού του λεγόμενου Χριστού» (XX, 9, 1). Από το έργο του «Ιουδαϊκή Αρχαιολογία» γράφει για το Χριστό «Γίνεται δε κατά τούτον τον χρόνον Ιησούς, σοφός ανή, [ει γε άνδρα αυτόν λέγει Χρη] {ην γαρ παραδόξων ποιητής} [διδάσκαλος ανθρώπων των ηδονή ταληθεί δεχόμενων] και πολλούς μεν Ιουδαίους, πολλού δε και τον Ελληνικού επηγάγετο το Χρστός ούτος ήν, και αυτόν, ενδείξει των πρώτων ανδρών παρʽ ημίν σταυρώ επιτετιμηκότος Πιλάτου ουκ επαύσαντο οι το πρώτον αυτόν αγαπήσαντες. [εφάνη γαρ αυτούς τρίτην έχων ημέρα πάλιν ζώων, των θείων προφητών ταύτα τε και άλλα μύρια θαυμάσια περί αυτών ειρηκότων], εισέτι τε νων των χριστιανών τούδε ωνομασμένων ουκ επέλιη το φύλον». Υπό αμφισβήτηση σαν δικές του όμως βρίσκονται οι φράσεις μέσα σε αγκύλες.

 

2

Εξ άλλου στο Ταλμούδ, γίνεται λόγος περί θαυμαστών ιάσεων επί ονόματος Ιησού Χριστού και που πραγματοποίησε Χριστιανός που ονομάζονταν Ιάκωβος τον οποίο γνώριζε ο ραβίνος Ελιέζερ (90-110 μ.Χ.) καθώς και για ορισμένους λόγους του Ιησού που μαρτύρησε Χριστιανός δικαστής στον Γαμαλιήλ τον Βʼ (130 μ.Χ.). Ακόμη το Ταλμούδ αναφέρεται στην σταύρωση Του μόνο που για χώρο της σταύρωσης αναφέρει την Λύδδη που βρίσκεται στα ΝΔ της Παλαιστίνης.

 

3.

Από τους Εθνικούς ο συγγραφεύς ο Τάκιτος.), κατά πολλούς ο σημαντικότερος και πιο αξιόπιστος ρωμαίος ιστορικός, στα «Χρονικά του» (Αννάλια) 115 - 177 μ.Χ. μιλώντας για την πυρκαγιά της ρώμης από τον Νέρωνα 30 μόλις χρόνια μ.Χ. μας λέει ότι οι Χριστιανοί πήραν το όνομά τους από τον ιδρυτή τους Χριστό ο οποίος θανατώθηκε επί αυτοκράτορα Τιβερίου και του πραίτορα Ποντίου Πιλάτου. «Έτσι λοιπόν για να καταπνίξει τη φήμη (της πυρκαγιάς), ο Νέρωνας κατηγόρησε και τιμώρησε με τον πιο σκληρό τρόπο, μια τάξη ανθρώπων, που ήσαν μισητοί για τα ελαττώματα τους, τους οποίους το πλήθος ονόμαζε Χριστιανούς.. Ο Χριστός από τον οποίο προήλθε το όνομά θανατώθηκε επί Τιβερίου αυτοκράτορα και Ποντίου Πιλάτου επάρχου. Η ολέθρια αυτή δεισιδαιμονία, στην αρχή ελεγχόταν, για να ξεσπάσει ολόφρεσκη, όχι στην Ιουδαία, την πατρίδα της επιδημίας αυτής αλλά στην ίδια την Ρώμη, όπου όλα τα τρομερά κι αισχρά πράγματα του κόσμου μαζεύονται και βρίσκουν πατρίδα» (Tacit. Annal. XV, 38, 44).

 

Μερικοί αμφισβήτησαν αυτή την μαρτυρία του Τάκιτου, με γνωστότερο τον Gordon Stein, ο οποίος υποστήριξε πως η φράση με τον έπαρχο Πόντιο Πίλάτο ήταν μεταγενέστερη προσθήκη κάποιων Χριστιανών, επειδή ο Πόντιος Πιλάτος δεν ήταν έπαρχος αλλά πραίτορας, αλλά αυτό δεν είναι σε τίποτα απόλυτο μα μήτε και αποδείξιμο.

 

Η πιο σοβαρή αμφιβολία γιʼ αυτή την μαρτυρία οφείλεται στο ότι ο Τάκιτος επειδή δεν ήταν Ιουδαίος θα έπρεπε να αναφέρει τον Χριστό ως Ιησού, αν είχε ανατρέξει στα Ρωμαϊκά αρχεία. Αλλά αυτή η αμφιβολία δεν έχει να κάνει με την επέμβαση ή όχι χριστιανών εις την μαρτυρία του Τάκιτου αλλά με τις πηγές του ιδίου του Τάκιτου.

 

4.

Ο δε Γάιος Σουετώνιος Τράνκυλλος (75 -169 μ.Χ.) έγραψε έργα όπως το «De Viris Illustribus» και το «Βίοι Καισάρων». Σε δύο μέρη αναφέρει το Χριστό και τους Χριστιανούς. Στο βίοι Κλαυδίου 25/4 ( Vita Claud. XXV/4) μας λέει για τις καθημερινές έριδες και ταραχές εξ αιτίας του Χριστού (Chresto) επί Κλαύδιου και η οποία αναφορά επικυρώνεται στις «Πράξεις των Αποστόλων» όπου περιγράφεται και με τα κατάλληλα χωρία ποιος είναι ο Χριστός. Κάνοντας λοιπόν μνεία του διατάγματος της εκδίωξης των Εβραίων από τη Ρώμη το 53 μ.Χ., γράφει: «Τους Ιουδαίους, με υποκίνηση του Χριστού (impulsore Chresto) που θορυβούσαν τους έξωσε από την Ρώμη». Ενώ μιλώντας και αυτός για την πυρπόληση της Ρώμης λέει : «... υπέστησαν τιμωρίες οι Χριστιανοί, άνθρωποι νέας και κακοποιού δεισιδαιμονίας (supertitionis novae et maleficae)» (Βίος Νέρωνα, 16/2).

 

Θα μπορούσε βέβαια αυτός ο Χριστός να είναι και άλλο πρόσωπο με παρόμοιο όνομα που εκδιώχθηκε μαζί με τους Εβραίους της Ρώμης από αυτή την πόλη και όχι ο Χριστός των Ευαγγελίων της Ναζαρέτ και της Ιουδαίας.

5.

Η επιστολή του Πλινίου εις τον Τραϊανό (Epist. X, XCVI) επιβεβαιώνει όχι μόνο την τρομερή διάδοση του Χριστιανισμού αλλά και την φοβερή πίστη των ανθρώπων εις τον Χριστό τα πρώτα εκείνα χρόνια της διαδόσεως της νέας πίστης.

 

6.

Ο Αλεξανδρινός Ιουδαίος Φίλων αναφέρει όχι τον Χριστό αλλά πλήθος περιστατικών της Καινής Διαθήκης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμ, το απόσπασμα το πήρα από το παραπάνω post, το site σταμάτησα να το ψάχνω όταν είδα κάτι που με αηδίασε. Μην μου τα χώνεις επειδή δεν φάνηκα επιμελής, εγώ είμαι τόσο ευγενικός μαζί σου.

 

Όσο αφορά στα ενδιαφέροντα παραθέματα:

 

Το 1 είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον. Θα μπορούσες μήπως να βρεις και την περίοδο κατά την οποία γράφτηκε? Πιστεύω πως έχει όντως καλές πιθανότητες να αποτελεί μια απόδειξη.

 

Το 2 δεν με εντυπωσιάζει, μιλάει για κάποιον πιστό που επικαλούνταν το όνομα του Ιησού, κάτι λογικό αν αναλογιστείς τη διδασκαλία του Χριστιανισμού. Είναι δηλαδή σαν να γράφω εγώ ένα βιβλίο αύριο και ως απόδειξη της ύπαρξής του, να γράφω "επίσης ο kirileman ανέφερε πολλά εδάφια που αποδίδονται στην διδασκαλία του Ιησού". Το ότι αναφέρει την σταύρωση το σώζει πολύ, αλλά θα ήθελα να δω και αυτολεξεί το εδάφιο.

 

Το 3ο βασίζεται επίσης σε λόγια και αφηγήσεις Χριστιανών και όχι κάποιου πιο αποστασιοποιημένου συγγραφέα. Συν τις συμπεριλαμβανόμενες αμφιβολίες.

 

Το 4 δεν το σχολιάζω καν, εκτός αν έκανε μαραγκός στη Ρώμη πριν πάει στην Ιουδαία.

 

Το 5 το ξέρουμε και εμείς σήμερα. Η πίστη δεν αποτελεί απόδειξη.

 

Το 6 δεν μας αφορά καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά τζάμπα διαβάζεις με συνέπεια να συνεχίζουμε τα οφτόπικ σχόλια. Όλα τα παραπάνω είναι από "ΜΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ"!!!

 

Σχετικά με τις ανακρίβεις του βιβλίου, επειδή διάβασα πολλά πέρισυ είμαι πολύ περίεργος να δω πως παρουσιάζονται ορισμένα από αυτά στην ταινία (όπως η Παναγία των Βράχων που αν δεν κάνω λάθος την σηκώνουν κανονικά κάποια στιγμή κ.α).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γυρισα απο ενα απολαυστικο 4ημερο.αντε παντα τετοια

 

4 μερες μετα εκτος ΙΣΩΣ απο το Νο1 στο παραπανω ποστ,για το οποιο περιμενω και εγω ακομα χρονολογια(διοτι αναφερονται θεματα των τελευταιων ετων του Χριστου και υποθετω ενα κειμενο του 90μΧ με μια μοναδικη αναφορα δεν λεει και πολλα) και θα τσεκαρω και την αξιοπιστια του συγγραφεως, εχωντας θεωρηθει "εξυπνιτζης" απο καποιον με το επιχειρημα-βραχο στα χρονικα αυτου του κοσμου και μερικων παραλληλων συμπαντων ακομα "υπηρχε αφου δεν μπορεις να δειξεις οτι δεν υπηρχε" εξακολουθω να περιμενω μια σοβαρη αποδειξη για το "προσωπο" και οχι την "ιδεα"/concept/μοδα εισ το ονομα "Χριστος" τα χρονια εκεινα

 

ΥΓ Για να τελειωνουμε...ΔΕΝ λεω οτι ΔΕΝ υπηρχε,οποιος εχει συμπερανει κατι τετοιο απο τα γραφομενα μου ειναι εντελως ηλιθιος,απλα ψαχνω αποδειξεις οτι υπηρχε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχίσαμε πάλι, έτσι; Εγώ φταίω που έκατσα και βρήκα ένα κάρο αποδείξεις, ότι δηλαδή ζήτούσατε, δεν φταίει κανείς άλλος. Αφού ρε παίδες δεν γουστάρετε να ακούσετε την αντίθετη άποψη τι το ψάχνετε; Όσες αποδείξεις για το πρόσωπο του Χριστού και να σας προσκομίσουμε, πάλι θα τις απαξιώνετε με την ίδια ευκολία, τι μας ζαλίζετε λοιπόν; Το μόνο που ξέρετε είναι να ζητάτε, "ΘΕΛΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ΘΕΛΩ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ, ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ". Δεν μας παρατάτε... Όποιος θέλει αποδείξεις ας ψάξει να βρει, ίντερνετ έχετε, βιβλιοθήκες υπάρχουν. Όσο για τις μαγκές "dude", αυτές έχουν πάψει εδώ και αιώνες να περνάνε σε όλα τα σύμπαντα, ακόμα και στα εικονικά! Ειδικά η μαγκιά της τσαμπουκαλεμένης ημιμάθειας, που είναι μακράν η πιο διασκεδαστική, εντούτοις, άκρως ενοχλητική εν τέλει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry που επεμβαίνω αλλά μήπως έχετε ξεφύγει λίγο από το θέμα???Κάνατε μια ταινία ανατολικό ζήτημα και προσπαθείτε να εξηγήσετε θέματα που δε νομίζω ότι αρμόζει να συζητιούνται έτσι...Για ταινίες μιλάμε,όχι για θρησκευτικά ζητήματα...Χωρίς παρεξήγηση έτσι???Απλά παρακολουθώ εδώ και μέρες αυτή τη συζήτηση που κάνετε και νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να τσακώνεστε όσον αφορά τέτοια ζητήματα.Εγώ απλά έκανα μια παρατήρηση,μην το πάρει κανένας στραβά έτσι???:-| :-|

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ φταίω που έκατσα και βρήκα ένα κάρο αποδείξεις,

Καλα μην τρελενεσαι,παπαρια βρηκες,το πολυ να ενιωσες ενας μικροσκοπικος Νταν Μπραουν,το να παραθετεις 3-4 παραγραφουν που θες να τις φαμε αμασητες για αποδειξεις προφανως δεν ειναι τις καθιστα και αποδειξεις ετσι?

Επιλεον ειναι ασφαλως αφελεστατο εκ μερους σου να ζητησεις να βρουμε εμεις αποδειξεις σε μια θεση που θες να τεκμηριωσεις εσυ,δεν νομιζεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως συμφωνω με νοντα,παρεπιπτοντως ειμαι θετικα προδιατεθιμενος για το αποτελεσμα της ταινιας ως καλλιτεχνημα.Το καστ και ο σκηνοθετης προδιαθετουν για αυτο ακριβως που προδιαθετει το βιβλιο-σεναριο.Μια Α-κλας μπλοκμπαστερια.Οποιος παει για κατι βαθυτερο προφανως θαναι ο ιδιος που θα μπει μετα στο φορουμ να μας πει ποσο "αδικησε η ταινια το βιβλιο"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ απλά προτείνω να σταματήσετε την κουβέντα περί ιστορικότητας του Χριστού γιατί είναι εντελώς off topic και άσχετη με κινηματογράφο...Εκτός του ότι δε βγάζετε άκρη και σχεδόν τσακώνεστε...Αυτή είναι η άποψή μου.Να πούμε για την ταινία(cast,υπόθεση κ.λ.π) είμαι απόλυτα σύμφωνος :mrgreen: :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδα σήμερα το τραιλερ και μου άρεσε.

 

Σιγουράκι μπλοκμπάστερ και γιατί όχι, εδώ μας πρήζουν στην διαφήμηση με πολύ χειρότερα (βλέπε Χόστελ).

 

Με έφτιαξέ πολύ και η μουσική του τρειλερ απο το Ρεκβιεμ για ένα όνειρο. Απο την άλλη μου φάνηκε περίεργο φυσικά... Επιτρέπετε; Θα μου πείτε για τα λεφτά όλα γίνονται... και σίγουρα δεν θα ήταν λίγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...