Προς το περιεχόμενο

PayPal


Ozone

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρώτα επικοινωνείς με τον κινέζο και αν δεις ότι δεν απαντάει ή σου τα "μασάει" προχώρα σε dispute.

 

Αν θες επικοινώνησε μαζί του μέσω του paypal ώστε να υπάρχει καταγεγραμμένο το ιστορικό συνομιλιών.

 

 

ΥΓ.

Δεν είναι όλοι οι πωλητές κλέφτες που προσπαθούν να μας φάνε τα χρήματα μας μπορεί απλα να έχει γίνει ένα λάθος

και να θέλει να το διορθώσει.

Πρώτα επικοινωνούμε με τον πωλητή και αν δεν μας ικανοποιήσει τότε παίρνουμε πιο δραστικά μέτρα.

 

Λύσεις όπως dispute/αρνητικές είναι ακραίες που μπορεί να έχουν επίπτωση στη δουλειά του άλλου και καλό

είναι να τις χρησιμοποιούμε μόνο όταν βλέπουμε ότι δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε με τον πωλητή..

 

Ωραία, του έστειλα μήνυμα μέσω του PayPal και περιμένω να μου απαντήσει. Την επιλογή "escalate" θα την επιλέξω αν δεν βγάζω άκρη μαζί του, σωστά;

 

YΓ. Και 'γω πιστεύω ότι λογικά έκανε λάθος και έστειλε άλλο προϊόν και όχι επίτηδες. Απλά επειδή είναι μεγάλο το ποσό θα ήθελα να κάνω την όλη διαδικασία με τρόπο έτσι ώστε αν κάτι δεν πάει καλά με την συνεννόηση με τον Κινέζο, να πάρει θέση το PayPal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το ππ θα απαιτήσει να το στειλεις πισω στην κινα με tracking number

 

Αυτό θα ήταν το προτιμότερο μιας και το αντικείμενο δεν είναι αυτό που παράγγειλα. Το θέμα είναι το έξοδα αποστολής για να πάει πίσω, ποιος θα τα επιβαρυνθεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι το έξοδα αποστολής για να πάει πίσω, ποιος θα τα επιβαρυνθεί;

Εσύ πάντα. Σε πρώτη φάση τουλάχιστον, γιατί έχει φτιάξει ένα μηχανισμό το paypal με τον οποίο σου τα πιστώνει πίσω (σταδιακά νομίζω στις επόμενες αγορές σου-δεν είμαι σίγουρος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχει γίνει λάθος από τον πωλητή τότε είναι υποχρεωμένος να σου πληρώσει τα έξοδα επιστροφής.

 

Μην αγχώνεσαι, μπορεί να πάρει λίγο χρόνο αλλά δεν πρόκειται να χάσεις τα χρήματα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχει γίνει λάθος από τον πωλητή τότε είναι υποχρεωμένος να σου πληρώσει τα έξοδα επιστροφής.

 

Μην αγχώνεσαι, μπορεί να πάρει λίγο χρόνο αλλά δεν πρόκειται να χάσεις τα χρήματα σου.

 

Τελικά μου έστειλε μήνυμα(όχι μέσω του PayPal) και μου είπε να του το στείλω πίσω και θα μου κάνει refund. Βέβαια επιμένει να κλείσω το dispute απο τώρα, όμως λέω να περιμένω.

 

 

Και κάτι άλλο άσχετο. Στο Ebay και συγκεκριμένα στο Checkout ενός προϊόντος, επιλέγοντας "Pay with" -> "PayPal"->"VISA-xxxx" πως αλλάζω η χρέωση να γίνει στην κάρτα στο νόμισμα του προϊόντος που αγοράζω και όχι σε ευρώ; Αν αυτό αλλάζει μέσα απο το PayPal που ακριβώς είναι η επιλογή;

Thanks!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω προσωπικα αν δεν δω λεφτα δεν κλεινω το dispute....παντα υπαρχει ο κινδυνος να σου κανει κινεζια λαδια :P

 

Εμενα μου ειχε συμβει το εξης απο Σιγκαπουρη παρειγγειλα ενα φακο

 

Περιμενα ενα μηνα+  αλλα δεν ηρθε...ανοιξα case-- > item not received ( και μου εκανε αμεσα refund ο σιγκαπουρεζος και καλα επραξε)

 

Ο φακος ηρθε μετα απο 5 μερες νομιζω οποτε αφου ηρθε το προιον του εστειλα μυνημα οτι θα του στειλω τα λεφτα .

 

Ο κινεζος επαθε πλακα .....μου εδωσε ξανα το παπαυλ εμαιλ του και τον πληρωσα ξανα οπως οφειλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά μου έστειλε μήνυμα(όχι μέσω του PayPal) και μου είπε να του το στείλω πίσω και θα μου κάνει refund. Βέβαια επιμένει να κλείσω το dispute απο τώρα, όμως λέω να περιμένω.

 

 

Και κάτι άλλο άσχετο. Στο Ebay και συγκεκριμένα στο Checkout ενός προϊόντος, επιλέγοντας "Pay with" -> "PayPal"->"VISA-xxxx" πως αλλάζω η χρέωση να γίνει στην κάρτα στο νόμισμα του προϊόντος που αγοράζω και όχι σε ευρώ; Αν αυτό αλλάζει μέσα απο το PayPal που ακριβώς είναι η επιλογή;

Thanks!

dispute δεν κλεινεις και δεν μιλάς εκτος παυπαλ κ εβαυ, για να πάρεις τα χρηματα της αποστολής πισω πρεπει να ακολουθήσεις μια διαδικασία του ππ πριν το στειλεις

Περισσοτερα εδω

https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι άλλο άσχετο. Στο Ebay και συγκεκριμένα στο Checkout ενός προϊόντος, επιλέγοντας "Pay with" -> "PayPal"->"VISA-xxxx" πως αλλάζω η χρέωση να γίνει στην κάρτα στο νόμισμα του προϊόντος που αγοράζω και όχι σε ευρώ; Αν αυτό αλλάζει μέσα απο το PayPal που ακριβώς είναι η επιλογή;

Thanks!

 

Μπαινεις στο παυπαλ και διπλα αριστερα εκει που λεει log out πατας τον τροχο

Κανε κλικ στο Payments-->Preaproved payments-->Set available funding resources-->Conversion options και εκει επιλεγεις οτι θες απο τα δυο

 

Αυτο ισχυει αν αγοραζεις με καρτα και οχι paypal balance προφανως

 

Αν τραβηξει απο το balance και πληρωσεις ξερω γω σε καναδεζικο δολλαριο θα σε χρεωσει τα δικα του για μετατροπη το paypal

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαινεις στο παυπαλ και διπλα αριστερα εκει που λεει log out πατας τον τροχο

Κανε κλικ στο Payments-->Preaproved payments-->Set available funding resources-->Conversion options και εκει επιλεγεις οτι θες απο τα δυο

 

Αυτο ισχυει αν αγοραζεις με καρτα και οχι paypal balance προφανως

 

Αν τραβηξει απο το balance και πληρωσεις ξερω γω σε καναδεζικο δολλαριο θα σε χρεωσει τα δικα του για μετατροπη το paypal

Ναι, για αγορά μέσω κάρτας λέω, thanks!

 

Για το balance που ανέφερες, υπάρχει η δυνατότητα να μετατρέψω τα ευρώ που έχω εκεί στο νόμισμα που θέλω να αγοράσω; Και το σημαντικότερο, οι ισοτιμίες αυτές είναι οι ίδιες συγκριτικά με αυτές που κάνεις την αγορά ή πιο συμφέρουσες; Κάπου σαν να είχα διαβάσει ότι γίνεται το παραπάνω....

 

 

dispute δεν κλεινεις και δεν μιλάς εκτος παυπαλ κ εβαυ, για να πάρεις τα χρηματα της αποστολής πισω πρεπει να ακολουθήσεις μια διαδικασία του ππ πριν το στειλεις

Περισσοτερα εδω

https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns/

Το θέμα είναι ότι εγώ του γράφω μέσω του PayPal και εκείνος στο Skype(τον έχω κάνει add εδώ και καιρό μιας και έχω κάνει πολλές παραγγελίες απο αυτόν).

 

Καθυστερημένα πέφτει στην αντίληψη μου αυτή η υπηρεσία του PayPal για τις επιστροφές, δυστυχώς. Του το έστειλα ήδη μιας και παραδέχτηκε το λάθος του και δεσμεύτηκε να τα καλύψει. Τι να πω; Για να δούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να το έστειλες με tracking number.

 

Αν δεν αποδειχτεί ότι το έστειλες δύσκολα θα σου δώσει το paypal τα χρήματα σου πίσω.

 

Ναι, με tracking number το έστειλα καθώς η αξία του αντικειμένου είναι μεγάλη. Ο κινέζος μου είπε ότι θα μου κάνει refund όταν παραλάβει. Μπορεί να ακούγετε λογικό, η πολιτική του PayPal όμως ποιά είναι; Έχει νόημα να κάνω απο τώρα escalate; Ή πρέπει αναγκαστικά να περιμένω να φθάσει το αντικείμενο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία βοήθεια παιδιά. Θέλω να αγοράσω κάτι από έξω και δεν έχω χρήματα στην paypal

Βρήκα από Αγγελία φίλου από εδώ μέσα (ίδια πόλη άρα συνάντηση για μεταφορά) που έχει μεγάλο ποσό μέσα στην paypal και χωρις έξτρα το μεταφέρει στο δικό σου καταβάλλοντας μετρητά.

Υπάρχει περίπτωση -όπως είπα θα είμαστε μαζί και θα το δω από το κινητο- να βάλει τα λεφτά και μετά να τα πάρει πίσω με κάποια δικαιολογία όπως κάνουμε όταν αγοράζουμε κάτι το οποίο δεν μας ικανοποιεί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^

Βεβαίως και γινετε, όπως το αναφερεις

Ωχ Νίκο ,δηλαδή να μην το κάνω .Με ποια δικαιολογία όμως μπορεί να ζήτηση επιστροφή χρημάτων αφού δεν θα είναι αγορά αντικειμένου απλως ένα εμβασμα.

Σκέφτομαι τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...