Προς το περιεχόμενο

Τουρκικός ρατσισμός - υπερβολή ή πραγματικότητα


valantis315

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
[...] Δεν ξέρω πως εννοείς το μάγκας, δεν ξέρω αν το εννοείς, για μένα είναι Μάγκας πραγματικός, όχι ψευτομαγκας, επειδή έκανε κάτι που ένιωθε, σκοτώθηκε για τα πιστεύω του, σκοτώθηκε επειδή δεν ήθελε να βλέπει την Κύπρο με αυτή την γραμμή στην μέση, σκοτώθηκε επειδή δεν υποδουλώθηκε ΠΟΤΕ στους Τούρκους, για αυτό μην τους ξεχνάμε, ας τους θυμόμαστε που και πού, πιστεύω είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για αυτούς..

Έχω εκπεφρασμένη άποψη και προφανώς το λέω ειρωνικά. Ας μην το συνεχίσουμε, είναι άλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Επίσης μη με λες δοσίλογο λες και μιλάμε για Έλληνες ε. Όσο γουστάρουν αυτονομία, για εμένα είναι Κύπριοι και ας μιλάνε και αρχαία. Ξένο κράτος.

 

Δεν θα το έλεγα οτι γουστάρουν αυτονομία οι Κύπριοι. Υπήρχε ένα κίνημα συνένωσης από το '60, αλλά η παρουσία Τούρκων και Τουρκικών συμφερόντων στο νησί την απέτρεψε.

Ηρθε μετά και η εισβολή το '74 και έδωσε τέλος στις σκέψεις για συνένωση.

Επηρέασε και το γεγονός οτι η βοήθεια μας δεν ήταν η αναμενόμενη.

Και δεν έχουν και άδικο οι Κύπριοι... εφόσον δεν μπορεί η Ελλάδα να συμμετέχει σε ένα πόλεμο για να μας βοηθήσει για ποιο λόγο να γίνει η συνένωση?

 

 

 

edit2:

Ξέρετε κάτι άφησαν πίσω οι Τούρκοι. 'Εξωράισαν' την Ελληνική γλώσσα με τον κεφτέ, τον ντολμά, τον μπουνταλά, τον αργιλέ,.......

 

Γενικά η ελληνικη γλώσσα που χρησιμοποιούμε σήμερα είναι πλήρως μπασταρδεμένη με ρωμαικά-τουρκικά-σλαβικά κατάλοιπα.

Γι'αυτό ακόμη χρησιμοποιούμε λέξεις οπως πόρτα,παντελόνι,παπούτσι αντί για πύλη,σκελέα,υπόδημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μια απορία. Δε μπορείς κάνεις κάποια posts γράγοντας με κατανοητό τρόπο; Τα περισσότερα posts σου είναι λες και κάτι έχεις κατεβάσει. ΕΝΤΕΛΩΣ φιλικά.

 

 

κοίτα νόμιζα ότι εγώ ήμουνα ο No1 official forum retard και

 

έρχεται ο ακατανόμαστος να μου πάρει τα πρωτία.

 

έκτοτε κάνω προσπάθεια να τον εκτοπίσω:-D

 

 

Μου έκανε εντύπωση το όσμιο .

 

Αν βάλεις και το πετρέλαιο μου φαίνεται ότι όλοι οι γείτονες θα 'θελαν

 

να πάρουν ένα κομμάτι από αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"μάγκας" πήγε να κατεβάσει την τούρκικη σημαία

 

:twisted: :twisted: Σεβασμός στο νεκρό λίγο δε βλάπτει.:evil: :evil: τι πράγματα είναι αυτά.Αλλά ο Γλέζος ήταν μάγκας που κατέβασε τη Ναζιστική σημαία:confused: Γι αυτό δεν παώ τους ψευτοαριστερούς της Κουμουνδούρου.

 

Το κίνημα συνένωσης φρόντισαν να το ξεκώψουν και οι εδώ, με προεξάρχοντα το Θείο

 

Και ο παπάς εκεί που θα γινόταν αρχιεπίσκοπος.Ο οποίος θείος δεν ήταν και 100% Ελληνας.Κάτι ξέρουν οι Βούλγαροι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. . .αν έπρεπε να πείσω κάποιον ότι δεν είναι θέμα εθνικότητας , θρησκείας , ιδεολογίας και γενικά ταμπέλας ,θα ήθελα να τον προκαλέσω με την καλή έννοια σε μια συζήτηση αναφορικά με τον εμφύλιο του '46 - '49. Ομοεθνείς , ομόθρησκοι κοινή παιδεία κτλ κτλ (διαφορά πολιτικο-ιδεολογική δεν θα το έλεγα . . anyway πιστεύω ότι είναι στην φύση του Ζώου / Άνθρωπος ! ) Παρόλο τους πολέμους παγκόσμιους βαλκανικούς , μικρασιατικό ολοκαύτωμα , γεγονότα που κράτησαν μισό αιώνα περίπου , τελικά η Ελλάδα κατάντησε όπως κατάντησε μετά το ‘50 και για καμια 30αρια συνεχόμενα έτη , χάριν σε αυτά τα μόλις τρία χρονάκια!

Σε αυτόν το εμφύλιο κατασφάκτηκαν μεταξύ τους οι Έλληνες και μάλιστα όχι με όρους τακτικού πολέμου , κοινώς ξεκοίλιαζαν /καίγανε γυκαικόπαιδα , από καπεταναίους που μερικοί ίσως είναι εν ζωή ακόμα . . .

... νομίζω φίλε @Valantis315 ότι είναι αυτονόητο πως τέτοιες περιπτώσεις εκδηλώσεων φανατισμού θεωρούνται μεμονωμένες και έχουν πάψει πια να επηρεάζουν σημαντικά στην τελική διαμόρφωση ιδεών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

offtopic:

Τελευταία παρατηρώ έξαρση εθνικοπατριωτικορατσιστικών τόπικ. (Αλβανοί,τούρκοι,σκοπιανοι κλπ). Τόσο στο insomnia όσο και γενικότερα. Είναι η ιδέα μου ή κάτι γίνεται και δε το χω πάρει χαμπάρι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελευταία παρατηρώ έξαρση εθνικοπατριωτικορατσιστικών τόπικ. (Αλβανοί,τούρκοι,σκοπιανοι κλπ). Τόσο στο insomnia όσο και γενικότερα. Είναι η ιδέα μου ή κάτι γίνεται και δε το χω πάρει χαμπάρι?

 

Τι προτείνεις φίμωση;Καλό είναι να ξέρουμε που βαδίζουμε και τις απαιτήσεις των "γειτόνων μας" καθώς και την αντίδραση (μάλλον μηδαμινή του ελληνικού κράτους)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@powerfull

Γιατί αυτός ο υστερικός χείμαρρος?Τι σχέση έχουν οι πέτρες πού πατώ πού λες με τα Μάλλια!?:roll:

Δηλαδή σε εποχές ειρήνης να διώξω τον τουρισμό πού είναι πηγή εσόδων?Δεν καταλαβαίνω τι θες να πείς.Καί αυτό πού λες πού ήμουν το 1821 μόνο μικρά παιδιά πού τσακώνονται στη γειτονιά μπορούν να το θέσουν σαν επιχείρημα.Εδώ νομίζω ότι όλοι έχουμε βγάλει πιά καί τούς ..φρονιμίτες.

 

Αυτό που εννοεί είναι πως εσύ μάλλον δεν ξέρεις αρχαία, μάλλον δεν ξέρεις τη διαφορά της φιλοσοφίας του επίκουρου από αυτή των στωϊκών, δεν πίνεις μέλανα ζωμό και μάλλον είσαι υπέρβαρος από τα σουβλάκια που τρως ενώ βλέπεις Λαμπίρη -το εσύ δεν είναι προσωπικό, εννοώ τον μέσο Έλληνα.

Είσαι περήφανος για πράγματα που όχι μόνο δεν έκανες εσύ ή κάποιος πρόγονός σου με άμεση συγγένεια αίματος, αλλά απλώς χαίρεσαι να τα χαζεύεις, να μαγεύεσαι και να πατάς -αλλά δεν κάνεις τίποτα για να τα αναπαράγεις, βρίζεις όταν τα βρίσκεις στο οικόπεδό σου, τα αφήνεις στους ξένους να τα εκμεταλλεύονται για να πλουτίζουν και να έρχονται να στα σκάνε στον τουρισμό.

 

Είσαι τουλάχιστον ασεβής προς τους προγόνους που λες πως θαυμάζεις όταν σε βάζεις στην ίδια μοίρα με αυτούς -αυτοί άλλαξαν τον κόσμο, εσύ απλώς αλλάζεις κανάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι προτείνεις φίμωση;Καλό είναι να ξέρουμε που βαδίζουμε και τις απαιτήσεις των "γειτόνων μας" καθώς και την αντίδραση (μάλλον μηδαμινή του ελληνικού κράτους)

 

Πάντα ήμουν κατά της φίμωσης.Εξάλλου δε με ενοχλούν τα τόπικ.Απλά μια διαπίστωση έκανα που δε ξέρω αν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Lucifer

Προφανώς καί αυτή τη στιγμή πού μιλάμε κομμάτι της Ιστορίας είμαστε(θα γίνουμε) αλλά δεν νομίζω ποτέ στο μέλλον κανείς να είναι περήφανος γιά μας.Δεν κάνουμε τίποτα το εξαιρετικό πού να αφήσει εποχή.Επίτρεψέ μου εμένα όμως να νοιώθω υπερήφανος γιά τούς προγόνους μου γιατί έκαναν σπουδαία πράγματα.

Δεν μίλησα γιά τούς τρελοεγγλέζους πού πάνε στα Μάλλια καί πηδιούνται σαν τα ζώα στη μέση τού δρόμου καί περιμένεις να τελειώσουν γιά να σε αφήσουν να περάσεις με το αυτοκίνητο.Όχι γιά τέτοιας ποιότητας επισκέπτες.Δεν μπορώ όμως να μην σεβαστώ τον σκεπτόμενο ξένο πού κάθεται με τις ώρες καί κοιτάζει τις αρχαιότητες της Κνωσσού καί ρωτά γεμάτος περιέργεια καί θαυμασμό τι είναι τούτο καί τι εκείνο.

Πες μου τι μπορώ να κάνω γιά να μην νοιώθω τουλάχιστον ενοχές έτσι όπως τα γράφεις.Καταλαβαίνω ότι δεν αναφέρεσαι σε μένα προσωπικά αλλά στον σημερινό Έλληνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς θεού (αχμ) δν είπα πως δν πρέπει να αισθανόμαστε δέος και θαυμασμό, νόμιζα πως είναι εμφανές πως έτσι στέκομαι και εγώ απέναντι στους αρχαίους Έλληνες. Αυτό που δν μπορώ να δεχτώ είναι το βάρος που δίνεται στη λέξη "πρόγονος" από τον κάθε ένα. Πέρα από το ότι εντελώς βιολογικά, μετά από τόσους αιώνες, προσμίξεις κτλ κτλ αμφιβάλλω αν έχει παραμείνει έστω και ένα Τ-Λεμφοκύτταρο του Περικλή στο αίμα μας, θεωρώ πως αυτό το παιδάκι που πειράζει μηχανάκια και προσθέτει εξατμίσεις και σκάει blue lights στο GTS του για να ακούει πετρέλη στη διαπασών στο Μπουρνάζι, δεν, ΔΕΝ, ΔΕΝ έχει σχέση με τους "προγόνους" μας. Καμία. Μηδέν, άλλος λαός.

 

Αυτό που θα μπορούσε να γίνει, είναι μια επαναξιολόγηση των αξιών μας.

Να γίνει μια αυτοκριτική ρε παιδί μου, να ξεφύγουμε λίγο από το "αφού έχω αμάξι και γκόμενα όλα εντάξει ρε φίλε, ναι ρε κουλ, γαμώ, φραπές γηέα", να νοιώσουμε αυτή την ανάγκη για εξέλιξη που έκανε τους αρχαίους ότι ήταν. Περπατάς στη Βιέννη και η κάθε γειτονιά έχει το δικό της κονσερβατόριο, μένεις 3 μέρες στο Βερολίνο και παίζονται 30 όπερες, πηγαίνεις σε ένα πανεπιστήμιο στην Ιντιάνα (που, στις αποικίες) και νοιώθεις πως αυτό το μέρος πράγματι έγινε για να εξυπηρετεί την παιδεία σου.

 

Και μετά βλέπεις τα γκομενάκια με τα γυαλιά-παρπρίζ στην Ερμού να ξέρουν πόσες τρίχες έχει στα φρύδια του ο Γιάννης Πλούταρχος αλλά να μην έχουν ιδέα τι άλλο είναι το "Πλούταρχος" εκτός από επίθετο.

 

Ενώ είμαστε άπληστοι και παρτάκηδες ως λαός, έχουμε μια καταπληκτικά μικρών κριτηρίων αυτάρκεια σχετικά με την παιδεία και την καλλιέργειά μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς θεού (αχμ) δν είπα πως δν πρέπει να αισθανόμαστε δέος και θαυμασμό, νόμιζα πως είναι εμφανές πως έτσι στέκομαι και εγώ απέναντι στους αρχαίους Έλληνες. Αυτό που δν μπορώ να δεχτώ είναι το βάρος που δίνεται στη λέξη "πρόγονος" από τον κάθε ένα. Πέρα από το ότι εντελώς βιολογικά, μετά από τόσους αιώνες, προσμίξεις κτλ κτλ αμφιβάλλω αν έχει παραμείνει έστω και ένα Τ-Λεμφοκύτταρο του Περικλή στο αίμα μας, θεωρώ πως αυτό το παιδάκι που πειράζει μηχανάκια και προσθέτει εξατμίσεις και σκάει blue lights στο GTS του για να ακούει πετρέλη στη διαπασών στο Μπουρνάζι, δεν, ΔΕΝ, ΔΕΝ έχει σχέση με τους "προγόνους" μας. Καμία. Μηδέν, άλλος λαός.

 

Αυτό που θα μπορούσε να γίνει, είναι μια επαναξιολόγηση των αξιών μας.

Να γίνει μια αυτοκριτική ρε παιδί μου, να ξεφύγουμε λίγο από το "αφού έχω αμάξι και γκόμενα όλα εντάξει ρε φίλε, ναι ρε κουλ, γαμώ, φραπές γηέα", να νοιώσουμε αυτή την ανάγκη για εξέλιξη που έκανε τους αρχαίους ότι ήταν. Περπατάς στη Βιέννη και η κάθε γειτονιά έχει το δικό της κονσερβατόριο, μένεις 3 μέρες στο Βερολίνο και παίζονται 30 όπερες, πηγαίνεις σε ένα πανεπιστήμιο στην Ιντιάνα (που, στις αποικίες) και νοιώθεις πως αυτό το μέρος πράγματι έγινε για να εξυπηρετεί την παιδεία σου.

 

Και μετά βλέπεις τα γκομενάκια με τα γυαλιά-παρπρίζ στην Ερμού να ξέρουν πόσες τρίχες έχει στα φρύδια του ο Γιάννης Πλούταρχος αλλά να μην έχουν ιδέα τι άλλο είναι το "Πλούταρχος" εκτός από επίθετο.

 

Ενώ είμαστε άπληστοι και παρτάκηδες ως λαός, έχουμε μια καταπληκτικά μικρών κριτηρίων αυτάρκεια σχετικά με την παιδεία και την καλλιέργειά μας.

 

Και όμως. Αν ψάξεις λίγο περισσότερο την αρχαία ελληνική ιστορία, θα διακρίνεις τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ μειονεκτήματα που μας ταλανίζουν να υπάρχουν και τότε. Τοπικισμός, ρατσισμός, χειραγώγηση και λαϊκισμός, 'ξερολίαση', προδοσία, δοσίλογοι, σταρχιδιστές κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, προφανώς παρέμεναν άνθρωποι παρά το μεγαλείο τους.

Αυτό με τον σταρχιδισμό δεν πολυπιάνω, το βλέπω λίγο δύσκολο να είχαν πετύχει τόσους θριάμβους σε στρατιωτικό, επιστημονικό, κοινωνικό, πολιτιστικό επίπεδο αν δν τους ένοιαζε.

 

Ό,τι και να ήταν οι αρχαίοι, δν ήταν ΜΟΝΟ αυτό. Σε αντίθεση με εμάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, δε θέλω να πω ότι ήταν 100% όμοιοι με εμάς. Αν και φαντάζομαι ότι με τις τωρινές συνθήκες θα ήταν. Ήταν τότε τέτοιες οι συνθήκες που και ο τοπικισμός τους, τους έβγαινε σε πλεονέκτημα. Και τώρα τα θετικά μας, εκφράζονται μόνο σε ατομικό επίπεδο δυστυχώς.

 

Πάντως, σκέφτομαι την Ελλάδα πριν 10 χρόνια και πρέπει να πω ότι κάτι γίνεται από νοοτροπία, η αντίληψη των πραγμάτων αλλάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...